Şimdi Ara

Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu) (34. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: ele.elec.eng.
1 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 4 Misafir - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
30.205
Cevap
295
Favori
1.546.500
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
83. Sırada  bugün en iyi #28
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toutonic

    508 1500 kg üstü ve tam otomatık bir araç ve bıraz agresif kullanırsanız hemen 2 katına cıkabılıyor tüketim. Ama 308 sınıfındaki araçların çoğundan 100 kg hafif bir araç olduğu ıcın. Sehır ıcı bıle Cruise controlle 4.5-5.5 arası yakacagını düşünüyorum.

    508 yari otomatik sanzimana sahip bir aractir. 1.6 hdi motoru da oldukca tutumludur. Her arac agresif kullanimda olaganustu bir tuketim sergiler.

    1.6 thp icin pek bir sey diyemem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vidanj


    quote:

    Orijinalden alıntı: toutonic

    508 1500 kg üstü ve tam otomatık bir araç ve bıraz agresif kullanırsanız hemen 2 katına cıkabılıyor tüketim. Ama 308 sınıfındaki araçların çoğundan 100 kg hafif bir araç olduğu ıcın. Sehır ıcı bıle Cruise controlle 4.5-5.5 arası yakacagını düşünüyorum.

    508 yari otomatik sanzimana sahip bir aractir. 1.6 hdi motoru da oldukca tutumludur. Her arac agresif kullanimda olaganustu bir tuketim sergiler.

    1.6 thp icin pek bir sey diyemem.

    Hocam benim bahsettigim 1.6 THP tam otomatık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu sıralar dikkat ediyorum da araçların hafifliği çok önemli bir özellikmiş gibi fiyat etiketlerine yansıtılıyor. Ancak hangi araçların teknik olarak hangilerinin ise donanım ve diğer malzemelerden kırpılarak hafifletildiğini biz bilmiyoruz tüketici olarak. 100 kg hafiflemenin aracın tüketimine etkisi yok denecek kadar azdır 100 kmde 0,1 0,2 litre fark eder bunu yanınıza bir yolcu alarak test edebilirsiniz. Otomobillere istenen korkunç rakamlara bakarak bu hafiflemeden elde edilecek tasarrufu tanımlamak için devede kulak bile hiç kalır.
  • Peugeot otomatik alınmaz .. O vites geçişleri sizi çıldırtır haberiniz olsun ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atlantikbeyaz

    Şu sıralar dikkat ediyorum da araçların hafifliği çok önemli bir özellikmiş gibi fiyat etiketlerine yansıtılıyor. Ancak hangi araçların teknik olarak hangilerinin ise donanım ve diğer malzemelerden kırpılarak hafifletildiğini biz bilmiyoruz tüketici olarak. 100 kg hafiflemenin aracın tüketimine etkisi yok denecek kadar azdır 100 kmde 0,1 0,2 litre fark eder bunu yanınıza bir yolcu alarak test edebilirsiniz. Otomobillere istenen korkunç rakamlara bakarak bu hafiflemeden elde edilecek tasarrufu tanımlamak için devede kulak bile hiç kalır.

    etiketine yansıtma sadece bizim ülkemize özgü.. neden

    golf baz donanım 1.6 TDi 90bg in ingiltere fiyatı 19450 euro(1.6 olursa SE donanım 21190), türkiye fiyatı 68600tl
    308 in access donanım 1.6 HDi 92 bg in ingiltere fiyatı 16845 euro, türkiye fiyatı 65500tl

    208 in access donanım 1.4 HDi 70 bg in ingiltere fiyatı 13000 euro, türkiye fiyatı 48000tl

    atıp tuttuğumuz doğuş fiyatları ile şaçma da olsa oranlar isek

    68600/19450= 3,5

    pug 308 16850*3,5 = 59000 olması gerek,


    sonuç şuan ki 308 fiyatları +10000 de... sonra B+ araç dediğimde forumca linç ediliyorum :).. sınıf standartı iç hacimce belirlenir pug 308 de ölçüleri dolayısıyla C sınıfıdır bu kesin... ama kırpılmış bir C,, iç hacimdeki kullanılan yumuşak parçalar dışında :)




  • bu arada golf un donanım kıyası yanlış olabilir benim yazdığım golf S epey boş bir donanım.. kapak jantlar var
    SE donanımı bizdeki mid-plus donanım paketi olsa gerek, SE paket GOLF sitede en ucuz diesel (21190 euro) dan başlıyor ki oran daha da düşük çıkacaktır
  • Otomatik şanzımanlı versiyonu 2015'de kaç liradan başlar? Birde artık 1.2 vti koymayın be, 1.6 olsun araç kaçsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • araç ayda 80 tane zor satıyor. onlara da ben rastlamadım daha. 15 bin ucuzlamadan satamaz.
  • aracın fiyatının düşmesi bence zor gibi sıfır araç piyasası dengelendi. yinede belirsiz bir ülkede yaşadığımız için kim bilir ne olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atlantikbeyaz

    Şu sıralar dikkat ediyorum da araçların hafifliği çok önemli bir özellikmiş gibi fiyat etiketlerine yansıtılıyor. Ancak hangi araçların teknik olarak hangilerinin ise donanım ve diğer malzemelerden kırpılarak hafifletildiğini biz bilmiyoruz tüketici olarak. 100 kg hafiflemenin aracın tüketimine etkisi yok denecek kadar azdır 100 kmde 0,1 0,2 litre fark eder bunu yanınıza bir yolcu alarak test edebilirsiniz. Otomobillere istenen korkunç rakamlara bakarak bu hafiflemeden elde edilecek tasarrufu tanımlamak için devede kulak bile hiç kalır.

    Genel olarak otomotıv sektorunde 100kg 0,5 lt/100km olarak hesaplanır ki tam tersi sehır içinde cisme atalet vermek en buyuk yakıt harcatan faktordur.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Leon79

    115hp e-hdi yeni 308 kullanan arkadaşlar, hararet göstergesine dikkat ettiniz mi? benim 75 dereceler seviyesinde 90'a çıkmıyor, sizlerde durum nedir?

    bugun 30derece sicakta 2 saat snunda sicaklik 75 derece civarindaydi.
  • uc gundur kullaniyorum.
    ilk izlenimlerimi paylasmak istiyorum;

    ilk once gri renk bu arabaya cik yakisiyor ve her goren arabanin cok guzel oldugundan basliyor soze. gercekten dis gorunus cok guzel ve albenisi cok fazla , sade ama sportif; biraz a3 e benziyor.

    aracin ici dar ve basik ama bu insana guven veriyor.
    gostergeler birinci sinif .
    arac elektronik olarak cok dolu ve kullanisli. hiz sabitleyici iyi konumlandirilmis ve kullanimi cok hos. sehir icinde bile kullaniyorum bazen :)
    ekrandan kumanda etmek ilk basta zor olur dusuncesindeyim ama oyle degil, ekran kalitesi iyi ve tepkisi idare eder.
    arac bir ust sinif araclar kadar sessiz ve yola oturusu agirbasli.
    yakiti iyi gibi karma tuketim 5.2 de ama daha ilk klm leri aracin dusebilir. start stopta var .

    hazetmedigim yonleri;

    direksiyon kucuk , evet kucuk ozellikle uzun yolda insani yoruyor, kollarinizi biraz kapali tutmak zorundasiniz ve bu bazen hareket zorlugu yasatiyor.tek elle tutarkan sol el direksiyonun sag ustunden tutulabiliyor, ve cok hassas hemen arac yonleniyor.
    el freni sert ve tek tik cekiliyor buda hemen hemen en ust noktada.
    vitesler kemikli ve kol biraz geride kolcakla kullanirken ozellikle yakin vites gecislerinde dirsek kollcaga degiyor ve iyi degil.
    1.6hdi blue motor araci iyi tasiyor ama 270lik torku hissettirmiyor.
    virajlarda tamam ama serit degistiriken bile arac yanliyor .
    yan koltukta otururken sabit hizda insana sanki arac frenliyormus hissi veriyor. bisey kasiyor gibi anlam veremedim.
    kemer ikazsesi cok gicik takmadikca sesi ve uyuzlugu artiyor. kesiliyor mu diye denedim ama fazla dayanamadim. yani kesin takiyorsunuz. kemeri. aslinda iyi bisey.
    simdilik bu kadar. bide usb ve aux girisi biraz derinde ve koseyeyakin cimbiz bulundurmak lazim.
    simdilik bi kadar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: focusone

    uc gundur kullaniyorum.
    ilk izlenimlerimi paylasmak istiyorum;

    ilk once gri renk bu arabaya cik yakisiyor ve her goren arabanin cok guzel oldugundan basliyor soze. gercekten dis gorunus cok guzel ve albenisi cok fazla , sade ama sportif; biraz a3 e benziyor.

    aracin ici dar ve basik ama bu insana guven veriyor.
    gostergeler birinci sinif .
    arac elektronik olarak cok dolu ve kullanisli. hiz sabitleyici iyi konumlandirilmis ve kullanimi cok hos. sehir icinde bile kullaniyorum bazen :)
    ekrandan kumanda etmek ilk basta zor olur dusuncesindeyim ama oyle degil, ekran kalitesi iyi ve tepkisi idare eder.
    arac bir ust sinif araclar kadar sessiz ve yola oturusu agirbasli.
    yakiti iyi gibi karma tuketim 5.2 de ama daha ilk klm leri aracin dusebilir. start stopta var .

    hazetmedigim yonleri;

    direksiyon kucuk , evet kucuk ozellikle uzun yolda insani yoruyor, kollarinizi biraz kapali tutmak zorundasiniz ve bu bazen hareket zorlugu yasatiyor.tek elle tutarkan sol el direksiyonun sag ustunden tutulabiliyor, ve cok hassas hemen arac yonleniyor.
    el freni sert ve tek tik cekiliyor buda hemen hemen en ust noktada.
    vitesler kemikli ve kol biraz geride kolcakla kullanirken ozellikle yakin vites gecislerinde dirsek kollcaga degiyor ve iyi degil.
    1.6hdi blue motor araci iyi tasiyor ama 270lik torku hissettirmiyor.
    virajlarda tamam ama serit degistiriken bile arac yanliyor .
    yan koltukta otururken sabit hizda insana sanki arac frenliyormus hissi veriyor. bisey kasiyor gibi anlam veremedim.
    kemer ikazsesi cok gicik takmadikca sesi ve uyuzlugu artiyor. kesiliyor mu diye denedim ama fazla dayanamadim. yani kesin takiyorsunuz. kemeri. aslinda iyi bisey.
    simdilik bu kadar. bide usb ve aux girisi biraz derinde ve koseyeyakin cimbiz bulundurmak lazim.
    simdilik bi kadar







    hayırlı olsun hocam kazasız belasız kullanın inşallah ne kadara aldınız acaba opsiyon filan

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hayırlı olsun arkadaşım, yanlız değilmişim :)
    Ben 1.2 vti motor active modeli geri görüş kamera, navigasyon, metalik renk dahil 53.000 e aldım. 1 aydır kullanıyorum, özellikle konforuna bayıldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir kaç kere bayide inceledim ve çok beğendim, özellikle üst donanım versiyonları çok güzel. Fakat dövizinde etkisiyle fiyatlar bence olması gerekenin çok üzerinde.

    Arka diz mesafesi ve bagaj hacmi daha fazla olduğu için SW versiyonunun gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DarkLord97


    quote:

    Orijinalden alıntı: focusone

    uc gundur kullaniyorum.
    ilk izlenimlerimi paylasmak istiyorum;

    ilk once gri renk bu arabaya cik yakisiyor ve her goren arabanin cok guzel oldugundan basliyor soze. gercekten dis gorunus cok guzel ve albenisi cok fazla , sade ama sportif; biraz a3 e benziyor.

    aracin ici dar ve basik ama bu insana guven veriyor.
    gostergeler birinci sinif .
    arac elektronik olarak cok dolu ve kullanisli. hiz sabitleyici iyi konumlandirilmis ve kullanimi cok hos. sehir icinde bile kullaniyorum bazen :)
    ekrandan kumanda etmek ilk basta zor olur dusuncesindeyim ama oyle degil, ekran kalitesi iyi ve tepkisi idare eder.
    arac bir ust sinif araclar kadar sessiz ve yola oturusu agirbasli.
    yakiti iyi gibi karma tuketim 5.2 de ama daha ilk klm leri aracin dusebilir. start stopta var .

    hazetmedigim yonleri;

    direksiyon kucuk , evet kucuk ozellikle uzun yolda insani yoruyor, kollarinizi biraz kapali tutmak zorundasiniz ve bu bazen hareket zorlugu yasatiyor.tek elle tutarkan sol el direksiyonun sag ustunden tutulabiliyor, ve cok hassas hemen arac yonleniyor.
    el freni sert ve tek tik cekiliyor buda hemen hemen en ust noktada.
    vitesler kemikli ve kol biraz geride kolcakla kullanirken ozellikle yakin vites gecislerinde dirsek kollcaga degiyor ve iyi degil.
    1.6hdi blue motor araci iyi tasiyor ama 270lik torku hissettirmiyor.
    virajlarda tamam ama serit degistiriken bile arac yanliyor .
    yan koltukta otururken sabit hizda insana sanki arac frenliyormus hissi veriyor. bisey kasiyor gibi anlam veremedim.
    kemer ikazsesi cok gicik takmadikca sesi ve uyuzlugu artiyor. kesiliyor mu diye denedim ama fazla dayanamadim. yani kesin takiyorsunuz. kemeri. aslinda iyi bisey.
    simdilik bu kadar. bide usb ve aux girisi biraz derinde ve koseyeyakin cimbiz bulundurmak lazim.
    simdilik bi kadar







    hayırlı olsun hocam kazasız belasız kullanın inşallah ne kadara aldınız acaba opsiyon filan

    tesekkur ederim.
    valla para vermedim, firma arabasi. aslinda gonlumde fordvardi ama sirket peugeot konusunda israr edince kabul etim. firmaa gelisfiyati 19000 euro civari.
    opsiyon bircoksey var. hizsabitleyici, katlanir aynalar, lastik basinc kontrolu biraz extralari.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi focusone -- 3 Ağustos 2014; 23:40:01 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dino13

    Hayırlı olsun arkadaşım, yanlız değilmişim :)
    Ben 1.2 vti motor active modeli geri görüş kamera, navigasyon, metalik renk dahil 53.000 e aldım. 1 aydır kullanıyorum, özellikle konforuna bayıldım.

    sizede hayirli olsun.
    su an 10000 nufuslu yasadigim yerde iki tane daha gordum biride kendifirmaarabasi yazili, reklamlibisi.
    halbuki belcikada peugeot hepust siralardadir satislari, ama belki yeni oldgundan diyorum. halbuki 508 sw nerdeyse hersokakta mutlaka var.
  • Yeni 1.2 motor ne zaman gelir acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • focusone F kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim.
    Ben şahsen aracımdan gayet memnunum. Aracı hiç kullanmamış, hatta görmemiş kişilerin ön yargı ile yaptığı bir çok yorumu okudum ama
    kullanıcı yorumları bu aracı almamda etkili oldu. Bir araba hakkında yorum alacaksanız kullanandan almanız en iyisi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yalandunya61

    Yeni 1.2 motor ne zaman gelir acaba?

    1.2 e-THP araçlar, Geldi hocam basın için test aracı vermeye başladılar ama henüz fiyat konusunda bilgi yok. En geç Birkaç hafta içinde satışına başlarlar diye düşünüyorum.
  • 
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.