Şimdi Ara

Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu) (28. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
9 Misafir (2 Mobil) - 7 Masaüstü2 Mobil
5 sn
30.222
Cevap
294
Favori
1.547.564
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geçen gün isviçrede gördüm otobanda dış görünümü gayet güzel duruyordu ama içi nasıldır göremedim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafaserhan

    Aracınız hayırlı olsun. Bende bir 508 kullanıcısıyım 2011 model sıfır aldığım allure auto6r aracım var.
    Alırken manuel seçeneği yoktu o yüzden biraz mecburen otm. şanzıman satın aldım şimdi arabam 80.000 km'ye geldi değiştirmek istiyorum ama otm. rahatlığına o kadar alıştım ki düz vites araba alırsam pişman olurmuşum gibi geliyor. Siz hemen alışabildiniz mi? Yada keşke otomatiğini bekleseydim dediniz mi?
    Piyasada otm. vitesli dizel güzel bir araba diye araştırmaya çıkınca da Golf neredeyse tek alternatif oluyor.
    Golf'le kıyaslayanlar var demişsiniz ama kim ne derse desin Golf bu segment için referans bir araç şu anda. 308 in otm. seçeneğinin olmaması ve bence anormal dar arka koltuk diz mesafesi beni bu arabadan uzak tutuyor açıkcası.


    Merhaba,
    508'den sonra 308 bir miktar küçük gelebilir ama segmentindeki araçlar ile eş değer, özellikle Golf'ten hacimsel bir fark görmedim, sanki bagajı Golften biraz büyük. Açıkçası İstanbulda olmama rağmen yeniden düz vitese geçişte bir problem yaşamadım.

    Golf ve özellikle otomatik diye anılan DSG (çift kavrama) ile ilgili çok büyük sıkıntılara işaret ediliyor hatta Doğuş Oto'nun sorunlu bir araç için destek verip ama bunun paylaşılmaması için imzalattığı bir taahütname internette dolaşıyor, doğruluğu bilinmez ama bunlara dikkat etmek lazım, bir arkadaşım ikinci el DSG'li audi'sinde sorun yaşadı mekatronik beyin arızası için 10.000tl üzerinde bir masraf ile karşılaşmıştı.

    DSG problemleri ile ilgili dikkatimi çeken yazışmalar :

    http://forum.donanimhaber.com/m_88154445/mpage_2/tm.htm

    http://imagizer.imageshack.us/a/img268/4116/ktkk.jpg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Leon79 -- 30 Nisan 2014; 15:14:38 >




  • Leon79 kullanıcısına yanıt
    Doğrudur dsg de sorun olabiliyor ve çözümüde dediğiniz gibi pahalı. Ama diz mesafesi konusunda 308 gerçektende sıkıntılı bu arada dediğiniz gibi bagajı da golfe göre çok daha büyük.
    Neyse daha önce de burada yazmıştım diye hatırlıyorum 308 küçük çocukları olan bir aile için ideal.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mustafaserhan M kullanıcısına yanıt
    yalnız ben zaten yeni 308 i denedim süspansiyonu dediğiniz gibi çok iyi. bende 2011 308 sportium var. onunla 3008 i kıyaslamak istedim süspansiyon ve ses açısından yani eski 308 ile . yine de yanıtınız için teşekkür.
  • mustafaserhan M kullanıcısına yanıt
    ayrıca 308 arka diz mesafesi eski 308 ime göre dar olabilir ama bana göre okadar da dar değil 5 10 bin liara şanzıman parası vereceğime kafam rahat yeni 308 i tercih ederim ve buna da değer
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tazcan

    ayrıca 308 arka diz mesafesi eski 308 ime göre dar olabilir ama bana göre okadar da dar değil 5 10 bin liara şanzıman parası vereceğime kafam rahat yeni 308 i tercih ederim ve buna da değer

    Şanzıman parası dediğiniz ve gereksiz gördüğünüz meblağı inanın benim gözüm hiç görmez bile. Düz vites araba gerekirse kullanırım ama otm. alışılınca düz vites sıkıntı veriyor. Bende bir Peugeot kullanıcısı olarak 308 in otm şanzımanlısı gelene kadar beklemeye karar verdim zaten ama malesef araba dar.Buna çok takıldım çünkü diğer herşey çok iyi. Ama tek kusuru bu olsun denilecek kadar iyi bir araba o yüzden beklemedeyim. Olur da fırsatınız olursa deneyin görün astra,c4 çok rahat mesela golf çok az daha iyi megane ile çok yakın ama mesela mercedes a serisinden hatta cla dan geniş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafaserhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: tazcan

    ayrıca 308 arka diz mesafesi eski 308 ime göre dar olabilir ama bana göre okadar da dar değil 5 10 bin liara şanzıman parası vereceğime kafam rahat yeni 308 i tercih ederim ve buna da değer

    Şanzıman parası dediğiniz ve gereksiz gördüğünüz meblağı inanın benim gözüm hiç görmez bile. Düz vites araba gerekirse kullanırım ama otm. alışılınca düz vites sıkıntı veriyor. Bende bir Peugeot kullanıcısı olarak 308 in otm şanzımanlısı gelene kadar beklemeye karar verdim zaten ama malesef araba dar.Buna çok takıldım çünkü diğer herşey çok iyi. Ama tek kusuru bu olsun denilecek kadar iyi bir araba o yüzden beklemedeyim. Olur da fırsatınız olursa deneyin görün astra,c4 çok rahat mesela golf çok az daha iyi megane ile çok yakın ama mesela mercedes a serisinden hatta cla dan geniş

    Bende dizel otomatiği bekliyorum, Bayideki arkadaşlarada söyledim, sipariş açma zamanı gelince hemen arayın beni dedim.

    manuel dizeli aslında çok rahat, kavrama falan tam ideal. bagaj gerçekten sınıfın en büyüklerinden ama işte bu durumda olunca arkada oturanlar için hele uzun boylular için sıkıntı var ama bu segmentde hep bu sorun var hele cam tavan olunca. koltuk masaj fonksiyonunu test etmedim ama c4'den biliyorum, bence olmasada olur. direksiyon çok iyi olmuş ama göstergelerle beraber alışmak gerektiriyor. alacaksanız içi koyu renk olsun. konfora önem verilmiş. 18" safir jantlar çok güzel görünsede bence en idealı 17".

    ama otomatik şart. bu segmentde peugeot büyük hata yaptı bu konuda, en az 1 sene kaybetti Türkiyede. avrupada 2.0 dizellerin otomatiği olunca orda sıkıntı yok zaten çoğu satışlarda bu kombinasyonla yapılıyor.




  • Yeni 308 i çekmeköy bayisinde test ettim. Arkamdiz ve tavan mesafesi oldukça kötü. 1.72 boyund olmama rağmen neredeyse kafam tavana değiyordu.
    Küçük direkiyonun yönlendirmesi kolay aracın yoltutuşu çok iyi idi. 1.6 dizel 1.2 tsi den sonra çok ağır devirleniyormgibi grldi. Açıkcası performansı daha iyi bekliyordUm.
    Aracın iç mekan kalitesi yerlerde, açık gri olan plastik rezelet. Far açma düğmesinin olduğu bölüm resmen oturmamış gibi oynuyor. 3 araçtada denedim aynı idi. Yeni a3 ü 308 kıyaslayanlar kendilerine güldürdüler. Ön cam çok dar dolayısıyla kullanımda bir darlık hissi var.
    Özetle bagaj hacmi hariç aracı beğenmedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tazcan

    ayrıca 308 arka diz mesafesi eski 308 ime göre dar olabilir ama bana göre okadar da dar değil 5 10 bin liara şanzıman parası vereceğime kafam rahat yeni 308 i tercih ederim ve buna da değer

    Yine gereksiz bir yorum.
    Daha önceki 63000 tlye full leon var mesajımada cevap yok?
    Otomtik vites ne zamandan beri gereksiz oldu? Bırkın bu yorumları bu devirde otomatik olmyan yeni model araç lansman edilmez. Edilmemeli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    Yeni 308 i çekmeköy bayisinde test ettim. Arkamdiz ve tavan mesafesi oldukça kötü. 1.72 boyund olmama rağmen neredeyse kafam tavana değiyordu.
    Küçük direkiyonun yönlendirmesi kolay aracın yoltutuşu çok iyi idi. 1.6 dizel 1.2 tsi den sonra çok ağır devirleniyormgibi grldi. Açıkcası performansı daha iyi bekliyordUm.
    Aracın iç mekan kalitesi yerlerde, açık gri olan plastik rezelet. Far açma düğmesinin olduğu bölüm resmen oturmamış gibi oynuyor. 3 araçtada denedim aynı idi. Yeni a3 ü 308 kıyaslayanlar kendilerine güldürdüler. Ön cam çok dar dolayısıyla kullanımda bir darlık hissi var.
    Özetle bagaj hacmi hariç aracı beğenmedim.

    A3 zaten ayrı bir kategoride değerlendirilmeli sonuçta hatırı sayılır bir fiyat farkı var ama motor ve yürüyen aksam olarak kıyaslama yapmak son derece mümkün bence.
    İçerde ben öyle büyük bir bir kalite eksikliği görmedim açıkcası tabii ki golf kadar iyi olduğunu iddia etmiyorum ama benim bu segmentte incelediğim pek çok araçtan iyi ya da en az onlar kadar iyi.far açma bölümü diye biryer yok bu araçta farlar sinyal kolu üzerinden açılıp kapatılıyor. Acaba hangi bölümü kastettiniz merak ettim.
    Hepsi birç yana arabanın iç dizaynı çok farklı ve özel bunu gereksiz bulmakta mümkün tabi ama ben biraz farklı tasarımlara yönlenme taraftarıyım. astranın focusun gereksiz düğme kalabalığı yada vw grubun hepsi birbirinin aynısı araçlarından daha iyi göründüğü kesin.
    Dizelin devirlenmesini tsi benzinli bir araçla kıyaslamışsınız ki bence haksızlık etmişsiniz bence piyasadaki 1.6 dizeller arasında çok üstün bir makine 130 luk renault motoru hariç.Bizde 1.6 tdi jetta var mesela motor ondan çok daha yüksek çekişe sahip hissettiriyor. Hatta geçenlerde astranın 1.6 136 hp dizeli test ettim araba 136 beygir gibi değil sanki biri arkadan çekiyor gibi tabiiki kötü değil ama 136 deyince insanın beklentisi yükseliyor. Hyundai nin 1.6 dizeli 1.5 renault vw nin 1.6 105 lik motorundan hem güç hem verimlilik açısından hepsinden tartışmasız iyi. Birde Honda var ama onu bilmiyorum kullanma görme şansım olmadı.
    Ama arabanın içi özellikle arkası bence de çok dar o konuda kim ne dese haklı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafaserhan -- 1 Mayıs 2014; 20:28:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • fullflavor1977 F kullanıcısına yanıt
    18" jant bence de özellikle Türkiye şartlarında çok gereksiz bir fantazi.
    2.0 dizel konusuna hiç girmeyeyim çünkü bu saçma vergilendirme yüzünden aslında birkaç bin euro daha pahalı araçlara fazladan onlarca milyar fazla vermek gerekmesi çok büyük bir zırvalık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    Yeni 308 i çekmeköy bayisinde test ettim. Arkamdiz ve tavan mesafesi oldukça kötü. 1.72 boyund olmama rağmen neredeyse kafam tavana değiyordu.
    Küçük direkiyonun yönlendirmesi kolay aracın yoltutuşu çok iyi idi. 1.6 dizel 1.2 tsi den sonra çok ağır devirleniyormgibi grldi. Açıkcası performansı daha iyi bekliyordUm.
    Aracın iç mekan kalitesi yerlerde, açık gri olan plastik rezelet. Far açma düğmesinin olduğu bölüm resmen oturmamış gibi oynuyor. 3 araçtada denedim aynı idi. Yeni a3 ü 308 kıyaslayanlar kendilerine güldürdüler. Ön cam çok dar dolayısıyla kullanımda bir darlık hissi var.
    Özetle bagaj hacmi hariç aracı beğenmedim.

    Aslinda sizin test etmenize gerek yok. Vag fani olarak yorumlariniz negatif olacagi icin ilk cumleden bombalamaya basliyorsunuz. Ic mekan kalitesine laf ettiniz ya binmesek inanacagiz. Hemen dipnot veriyim sirket aracim Golf 7, ic mekan olarak Golf ile fark yok. Tsi motor ile dizel rustunu ispatlamis Hdi kiyaslamasi ile gercekten amacini belli eden test yazisi olmus.

    Ayrica bunun daha 1.2 e-Thp'si var.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • e THP, TSI'ı döver.
  • yaman06 Y kullanıcısına yanıt
    O şahsiyeti hiç takma, malesef foruma ün salmış bu konuda, kimse takmıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fullflavor1977

    O şahsiyeti hiç takma, malesef foruma ün salmış bu konuda, kimse takmıyor.

    İç mekanı rezalet, motor desen yerlerde, sadece bagajı için nasıl bu aracı yılın otomobili yaptılar anlamadım valla...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mustafaserhan M kullanıcısına yanıt
    1.6 tdi düz vites sunroof hariç full a3 88 bin tl
    Ben 1.6 hdi kötü demedim. 1.6 tdi da aynı. Bence dizel 2.0 den başlıyor. Gaz tepkileri ve devirlenme yönünden 1.6 ların hepsi ağır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oquzdag -- 1 Mayıs 2014; 23:34:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yaman06 Y kullanıcısına yanıt
    Yorumum arasında iyi yönlerde var. Kişisel yazıp kendinizi küçültmeyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle hiç bir markanın ve modelin körü körüne taraftarı değilim. Ama 308' in özellikle de 1.6 115 hp motorunu performans ve yakıt ekonomisi açısından golf ile kıyaslamak belki anlaşılabilir ama golfe bu konuda daha iyi demenin tek bir açıklaması vardır o da vosvos taraftarlığıdır.
    Ha mesela iç mekandır, konsol plastiği, kapı kolu, direksiyon vb. Konularda golf daha iyidir belki ona sözüm yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    1.6 tdi düz vites sunroof hariç full a3 88 bin tl
    Ben 1.6 hdi kötü demedim. 1.6 tdi da aynı. Bence dizel 2.0 den başlıyor. Gaz tepkileri ve devirlenme yönünden 1.6 ların hepsi ağır

    Audilerde hatta mercedes ve bmw lerde liste fiyatları yanıltıcı olabiliyor 88 bin dediğiniz "full" a3 bilmiyorum ama eminim bomboş donanımlı hatta hiç ithal bile edilmeyen sadece listede var olan bir araç olsa gerek. Zira aracın ikinci el fiyatları bile gerçekten full olanları için söylüyorum 100 bin liranın üzerinde.
    Keşke 88 bine full a3 nerde gördüğünüzü söylesenizde gidip 2 tane alsak daha geçen ay bir arkadaşım 1 hafta a3 ün ikinci elini araştırdıktan sonra çok pahalı çıkmıyor o kadar param diye gitti sıfır golfe 93000 verdi.
    Bilsek onu almazdık.
    1.6 dizel için zaten kötü dediniz demedim benzinli arabayla kıyaslamakla haksızlık etmişsiniz dedim.
    Dizel araçların özelliği bu malum devir bandı kısa zaten kısa olan bu devir bandının çok kısa bir bölümünde yüksek güç üretiyor. Ama bu kullanım tarzı size uygun olmayabilir o ayrı. Ama şahsen ben herhangi bir markanın 1.6 dizelini torku için bile 1.2 hacimli güçsüz bir benzinliye tercih ederim. En azından 308 1.2 e-thp çıkana kadar bu böyle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafaserhan -- 2 Mayıs 2014; 2:04:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lynxoc

    Öncelikle hiç bir markanın ve modelin körü körüne taraftarı değilim. Ama 308' in özellikle de 1.6 115 hp motorunu performans ve yakıt ekonomisi açısından golf ile kıyaslamak belki anlaşılabilir ama golfe bu konuda daha iyi demenin tek bir açıklaması vardır o da vosvos taraftarlığıdır.
    Ha mesela iç mekandır, konsol plastiği, kapı kolu, direksiyon vb. Konularda golf daha iyidir belki ona sözüm yok.


    Bakın işte bence doğru bir yaklaşım bu.
    Vw grubu araçların daha doğrusu audi ve Vw lerin en büyük özelliği bence kaporta işçiğinin mükemmelliği kapılar çok sağlam,kaputun açılması kapanma sesi bike farklı,sağlam hissettiriyor.
    Ama bu durum seat ve skoda da hatta vw nin jettasında polosunda bile yok.
    Golf,CC,A3 bunlar farklı araçlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.