VW POLO KULLANICI VE MERAKLILARI BURAYA
4808 Cevap846129 Görüntüleme43 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: <<     1 [3] 5 6 7 8 9 10      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


36 Mesaj
14 Aralık 2006; 17:02:07 

arkadaşlar malum 2007 yılı geldi çattı hemen hemen her araç sahibinin olduğunu düşündüğüm kaskolarının yenilenmeside gelmiş oluyor, ben isviçre sigortayı kullanıyordum ancak değiştirmeyi düşünüyorum. bazı sigorta şirketlerinin küçük tanpon çarpmaları gibi kazaları ücretsiz anlaşmalı (autoking vb.) kurumlarla yaptırdığını duydum bu konuda bilginiz varsa önerileriniz hangisidir.


_____________________________



 
53 Mesaj
23 Aralık 2006; 13:05:20 

ben geçen ay o trendline aldım. almadan önce de bu kasko işini baya bir araştırdım. sana tavsiyem anadolu sigorta. hem fiyatı makul hem de bahsettiğin gibi autoking ile anlaşması var ve bir sürü küçük arıza hasarsızlık bozulmadan tamir ediliyormuş (henüz hiç denemedim ama sözleşmede yazıyor ayrıntılı bir şekilde)
26490 araba bedeli için de 1080 YTL (8 taksitte) ödüyorum


_____________________________



177 Mesaj
24 Aralık 2006; 0:30:17 

Polo goal kullanan var mi. bir sorum olacak arkadaşima.


_____________________________

B.Arda


177 Mesaj
25 Aralık 2006; 1:54:25 


quote:

Orjinalden alıntı: trafocu

Polo goal kullanan var mi. bir sorum olacak arkadaşima.

Polo Goal sahibi olan kimse yok mu.Veya okuyan mı yok.


_____________________________

B.Arda


 
244 Mesaj
25 Aralık 2006; 18:12:07 

8 sene polo classic kullandım.. az çok bilgi sahibiyim =) merak ettikleriniz vb.. olursa yardımcı olabilirm..


_____________________________



 
4 Mesaj
26 Aralık 2006; 16:51:07 

SchekiLL, bende 2000-2001 polo classıc bakıyom bütçeme uygun. 13 civarı bulabilirim inş. Bu arabanın artıları eksileri neler? HB lerden yakıt olarak farklımı fazla yakıyo diye duydum. Benim için bagaj önemli. O yüzden Classic olması şart. Bana deneyimlerini aktarırsan çok sevinirim.
Teşekkür ederim.....


_____________________________



 
244 Mesaj
26 Aralık 2006; 19:55:07 

2000-2001lerde çıkan classicler (makyajlılar) görünümde ufak tefek değişikliklere sahip, daha modern.. iç tarafta yuvarlak göstergeler ilk fark edilen güzelliklerden.. highline paketi bulabilirseniz arka frenler de disk olacaktır ki önemli bi +..

makyajlı polo classiclerde golf mk4 (1999-2002) arası üretilen 1.6 8v 100hp SR kodlu motor bulunmakta.. 145nm de torku var..
araba gayet seri.. tipinden hiç beklenmiycek şekilde..
golf mk IV 1.6 8v 100hp - 1150kg civarı - daha uzun son dişli - 15" (daha sonra 16"e çevrilen) jant ebadı
polo classic 1.6 8v 100hp - 1005kg - kısa son dişli - 14" jant ebadı (highlineda 15")
tablo da referans alınabilir, performans olarak karşılaştırdığımızda polo classic vw'nin tüm 1.6 8v 100hp, 1.6 16v 105hp, 16v FSI 115hp vs.. motor kullanan tüm serilerinden daha seridir.. kağıt üzerinde böyle, tecrübeyle de sabittir =)
3-4 kişi binip bi de bagajı doldurana kadar araba hiç bi sollamada sizi satmaz.. =) ama 1.6 ne yazıkki, ağırlaştıkça hantallaşmayı net olarak görebiliyosunuz..

kullanım rahatlığı vb.. olarak keyifli araçtır.. ben bile rahat kullanıyosam (1.90ımdır azıcık=)) herkes rahat eder =)
yol tutuşu biraz zayıf kalıyor (küçük lastiklerden ve yükseklikten dolayı) fakat arabayla rally yapmiycaksanız sorun yok =))
bagajı yarı yolda bırakmaz, ne versen alır =)
ama şimdiye kadarki tüm olumlu izlenimleri bi kenara bırakalım, araba yakıyor.. 8v olması önemli bi etken ki şehiriçinde sakin kullanımda bile 30 kuruşun altına inmek zor.. uzun yolda 25kuruşlara inilebiliyor.. (bnm kasalarda golf mk3 1.6 motoru kullanılıyordu, gene 100hp fakat 140nm torka sahipti, bi nebze daha fazla yakmasında etkilidir)
sıralı tip lpg ile çok güzel araçtır.. en fazla 13,5 14'e güzel bi classic bulabileceğinizi düşünüyorum.. saygılar..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SchekiLL -- 26 Aralık 2006; 19:58:11 >


_____________________________



 
4 Mesaj
26 Aralık 2006; 20:29:43 

Verdiğin bilgilerden dolayı teşekkür ederim arkadaş. SAYGILAR...


_____________________________



 
244 Mesaj
26 Aralık 2006; 22:06:24 

rica ederim, yardımcı olabildiysem ne mutlu bana =)


_____________________________



177 Mesaj
26 Aralık 2006; 22:48:45 

POLO GOAL ile ilğili olarak yol bilğisayarı hakkında karşilaştırmak üzere sorum olacak.Herkeslerde polo çok lakin goal yok.


_____________________________

B.Arda


 
36 Mesaj
28 Aralık 2006; 15:33:01 

arkadaşlar bendede 2004 polo basicline var ve şehir içi 20 ytl ile min 95 max. 125 km gidiyorum bence sınıfının en güzel arabası ve cokta ekonomik ayrıca uzun yol tecrübemde oldu 130 ytl benzin aldım ve tam 903 km yol gittim inanamadım amaa 3000 dev. geçirmedim 900 km lik yol boyunca dönüş yolunda ise 120 160km hızla geldim 900 km bu sefer klima acık 170 ytl yaktı diceem 3000 dev. geçmedikten sonra çok ekonomik + 14 saat lik yolculukta gıram yormadı beni cok zevk aldım onu kullanmaktan


_____________________________



 
9 Mesaj
28 Aralık 2006; 16:53:16 

ÜSTAd POLO GOAL kullanmadım ama goz attım cok yeterlı buldum, adamlar yapmıs konfor ve gorunum adına her sey var bende onu soracaktım gercekten Goal sahıbı yok herhhalde


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
29 Aralık 2006; 11:34:28 

Eski bi mesaj ama gorunce cevap vereyim dedim ,
O ses benzin pompasinin sesi ,
o ses kesilmeden marsa basmazsaniz iyi olur...




quote:

Orjinalden alıntı: tyson08

arkadaşlar bugün 1,4 trendline polomu teslim aldım(siyah)

ve de sizlere 3 sorum olacak;

1-araba ilk çalışırken 2 sn kadar zzt diye bir ses çıkıyor(çok az duyuluyor) . bu ses nedir? normal midir? teslim alırken farkedemedim o yüzden burda soruyorum.

cevaplar için teşekkür ederim.




1404 Mesaj
5 Ocak 2007; 17:40:44 

alın arkadaşlar size birkaç resim :)

0


0


0


0


0


0


0


0


0




_____________________________

DH Motorola Moto G 16GB VIVID RED


1551 Mesaj
7 Ocak 2007; 23:19:42 


quote:

Orjinalden alıntı: trafocu

POLO GOAL ile ilğili olarak yol bilğisayarı hakkında karşilaştırmak üzere sorum olacak.Herkeslerde polo çok lakin goal yok.


bende 2004 polo sport edition var yol bilgisayarim da var
tahminime gore ayni olabilir

yol bilgisayarin da

- saat
- sicaklik
- o an ki tuketim
- ortalama yuz km de tuketim 1 aynisindan bir tane daha var reset dugmesine basinca cikiyor sanirim ikinci surucu icin

- yola ciktigin an dan itibaren sure sayaci """"""" """""" """""" """"" """"""
yola ciktigin an dan itibaren km """""""""" """"""""" """"""""""" """"""""" """""
yakit la ne kadar km daha gidecegin


- bir de sicaklik 4°C ye dustugu zaman ding diye ses cikiyor buzlanma uyarisi derecenin yanin da buz isareti cikar

ve kumanda dugmesi de silecek kolun da asgi ve yukari gezebiliyorsun







_____________________________

D.H Mercedes-Benz Yıldız Kulübü


 
2 Mesaj
9 Ocak 2007; 0:03:51 

merhaba arkadaslar 97-98 model wv polo almak istiyorum yakıt tüketimi ve parca fiyatları hakkında bilgi verirmisiniz nasıl bir arabadır bu ilk arabam olucak hayırlısıyla tavsiyelerinizi bekliyorum...


_____________________________



 
2 Mesaj
9 Ocak 2007; 12:53:25 

2001 polo classic aldım. Nerdeyse başım dertten kurtulmuyor. Şimdi de lamda ve motor ısı sensörü arıza yaptı. Hayır söküp atacam ne var ne yoksa. Önüne iki at takıp tekerleklerin üstünde yola cıkacam. Daha bi az masraf ederim gibi geliyo. Ne dersiniz arkadaşlar. Ha bide tamircilere kazıklanmaktan da bıktım. Lamda ve motor ısı sensörü değişimi bana kaça patlar bileniniz varmıdır ???. Sarsıla sarsıla gidilmiyo be kardeşim.


_____________________________



275 Mesaj
10 Ocak 2007; 10:31:03 

2000-2001 MODEL POLO 1.4 16V 101 HP OLANINDAN ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM YAKIN ZAMANDA.

AÇILAN BU KONUYU BAŞTAN AŞAĞI OKUDUM AMA BU ARAÇ HAKKINDA YORUM YOK.

BU ARACA SAHİP OLANLAR YA DA KULLANANLAR ACABA 1.4 75 HP OLANA GÖRE TAVSİYE EDERLERMİ!

BİR DE NEDEN POLONUN YOL TUTUŞU SINIFINA GÖRE ZATYIFTIR DERLER. İŞTE BELGELER.

VOLKSWAGEN Polo 1.4 16v Highline (2000/3)

Kullanım, konfor
Makyajlanan Polo'nun süspansiyon sisteminde de bazı geliştirmeler yapılmış. Ön iz açıklıklan 2 cm kadar genişletilen Polo'nun karoser burulma direncini artırmak için şasisine takviyeler yapılmış. Bu sayede virajlarda olduğu kadar bozuk zeminlerde de otomobilin daha stabil olması sağlanmış. Kısa ve sert darbeleri emmekte zorlansa da, orta sertlikteki süspansiyon sistemi yeterli konforu sağlıyor. Virajlarda yüklenildiğinde önden kayma eğilimi gösteren ve slalom testinde arka tekerleğim kaldıran Polo kolay kontrol ediliyor. İstenilen tepkileri hemen veren hassas direksiyon sistemi aracın yönlendirilmesini kolaylaştırdığı gibi zemindeki bozuklukları sürücüye filtre ederek hissettiriyor.

Arabam.com


_____________________________



 
259 Mesaj
10 Ocak 2007; 11:13:32 

selam
Arkadaşlar 2004 polo basicline kullanıcısıyım.Acaba bu modeli kullanan arkadaşlarda fren problemi varmı?Frenlerden başlangıçta basarken ses geliyor.İett otobüsleri gibi sonra geçiyor.Balatalarla ilgili problem olabilirmi.?Servise götürdüğümde kısa süreli çözüm oluyor bir kaç hafta sonra tekrar aynı problem oluşuyor.
Sizin arabanızda da bu ses geliyormu? teşekkürler


_____________________________



 
99 Mesaj
10 Ocak 2007; 15:52:26 


quote:

Orjinalden alıntı: bur@kovic

merhaba arkadaslar 97-98 model wv polo almak istiyorum yakıt tüketimi ve parca fiyatları hakkında bilgi verirmisiniz nasıl bir arabadır bu ilk arabam olucak hayırlısıyla tavsiyelerinizi bekliyorum...
daha yeni. geçen yaz 98 model bir polo aldım. araç 1.6 hb. 75bg ve 135Nm/2800 dd tork'uyla çekişi oldukça tatmin edici.
gelelim yakıt ve parça konusuna.
yakıtı sınıfındaki araçların ortalamasıdır. daha açıklayıcı olmak gerekirse ş.içi 7.5-8.5lt/100km. ş.dışı 5.5-6.0lt/100km (tabi birazda sana bağlı.
parça hususunda da gibi türkiye genelinde VW servislerinin ne kadar başarılı olduğu herkezce bilinir. tabii ucuzdur vardır illeti pahalıdır vardır hikmeti sözü sana durumu özetleyecek diye düşünüyorum.


_____________________________

GIGABYTE GA-P35-DS3L | INTEL E6750 | AXLE GeForce 8500GT | 2x1GB Kingston 667 MHz DDR2 | Hitachi 500GB S-ATA II | ASUS DRW-1814BLT | ASUS TA-231 300W


 
2 Mesaj
10 Ocak 2007; 23:55:47 

cok saolun bilgi verdiğiniz için böylece bir adım daha yaklastım polo ya alıcam hayırlısıyla ayrıca parca konusunda cok doğru söylediniz saolun


_____________________________



1551 Mesaj
13 Ocak 2007; 2:35:53 

polo larda nedense var bu ses
hele nemli havalarda veya yagisli havalarda sabah ise giderken kosede zarrrtttt diye ses geliyor
sokak uyaniyor gicik oluyorum ama arabami seviyorum

bende ne cozum buldum yurumeye baslayinca hafiften el frenini cekiyorum oyle giidiyorum sonra olmuyor


_____________________________

D.H Mercedes-Benz Yıldız Kulübü


 
244 Mesaj
13 Ocak 2007; 13:21:09 


quote:

Orjinalden alıntı: koksalsoy

2000-2001 MODEL POLO 1.4 16V 101 HP OLANINDAN ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM YAKIN ZAMANDA.

AÇILAN BU KONUYU BAŞTAN AŞAĞI OKUDUM AMA BU ARAÇ HAKKINDA YORUM YOK.

BU ARACA SAHİP OLANLAR YA DA KULLANANLAR ACABA 1.4 75 HP OLANA GÖRE TAVSİYE EDERLERMİ!

BİR DE NEDEN POLONUN YOL TUTUŞU SINIFINA GÖRE ZATYIFTIR DERLER. İŞTE BELGELER.


ben aracı bi dönem kullandım.. 1.4 75hp, 1.6 75hp'ye göre bariz bi şekilde atak bi motor var.. 2.0 araçlarla kalkabiliyosunuz.. hatırladığım kadarıyla 9.8 0-100ü var.. sarfiyat olarak da bi 1.4 den çok fazlası yok..
yol tutuş derken..
araçla rally yapmadığınız sürece her türlü yeter..
hea ben viraj yapıcam derseniz, arka taraf kopmaya meğilli.. onu da düzeltmeniz mümkün tabi.. biraz para harcayarak (yay+amortisör+kule gergisi) çok çok güzel yol tutan bi polonuz olabilir.. sonuç olarak keyifli araçtır.. tek kapısı bulunursa tadından yinmez..
saygılar


_____________________________



 
244 Mesaj
13 Ocak 2007; 13:24:15 


quote:

Orjinalden alıntı: ksefenon

2001 polo classic aldım. Nerdeyse başım dertten kurtulmuyor. Şimdi de lamda ve motor ısı sensörü arıza yaptı. Hayır söküp atacam ne var ne yoksa. Önüne iki at takıp tekerleklerin üstünde yola cıkacam. Daha bi az masraf ederim gibi geliyo. Ne dersiniz arkadaşlar. Ha bide tamircilere kazıklanmaktan da bıktım. Lamda ve motor ısı sensörü değişimi bana kaça patlar bileniniz varmıdır ???. Sarsıla sarsıla gidilmiyo be kardeşim.


katalitik konvertörde bi arıza olmadığına emin misiniz?
lambda sensörü ha diyince bozulacak bişiy değil, katalitikle direkt alakalı.. motorda benzin yerine saçma bişiy yanmadıkça, ya da siz katalitiği yanlış bi şekilde iptal etmedikçe kolay kolay bozulmaz..
başka ne sorun var araçta?
servis olarak: Bostancı Oto Sanayi Sitesi / Özelçi (Tüm VW Grup için) Arabamı gözüm kapalı götüreceğim servistir..


_____________________________



474 Mesaj
13 Ocak 2007; 15:24:41 

herkese selam. bende de 2000 model 1.4 75hp trendline var. 2002 de almıştım ve kullanmaya devam etmekteyim. Arabanın özellikle yürüyen aksamı çok kaliteli olduğunu düşünüyorum. bu zamana kadar arabanın alt kısmına yürüyen aksama hiç masraf yapmadım ve düzenli olarak kontrol ettiriyorum hala çok sağlam duruyorlar. lastik malzemelerde hala çatlama emaresi yok diyebilirim. bundan önceki arabalarımda daha 4 yaşlarında motor takoz lastiği, ekzost borusu lastiği gibi değişimler yaptırmıştım. bu arabamda alt tarafa sadece 4 yıl önce şanzımanın vites mili çıkış keçesine masraf yaptım. Ama bitmedi 2000-2001 model polo kullananlar için söylemek istediğim birşey var. Bu arabaların devir-daim pompalarının rulmanları elden çıkmaya çok müsait. daha önce Ankara'da 3 olay görmüştüm bu şekilde. arabaların devir-daim pompalarının yatak dağılmaya başlıyor ve antifirizi yere boşaltmaya başlıyor. Ben o zamanlar bu sorunu yaşayanlara başlarına ne geldiğini sormamıştım. Birgün benim başımada gelince ve yolda kalınca, olayın sebebini acı şekilde öğrendim. O zamanlar arabam daha 54000'de (2004 yılı) idi. Devir-daim pompası yatak araızası yapmaya başlayınca ses yapmaya başlar lütfen bu sesi ciddiye alın ve kenara çekin. yoksa triger kayışınızda boşa çıkıp sübaplarınıza da zarar verebilirsiniz. Ben kenara çekmediğim için 2004 yılı için günümüz parası ile 1400YTL masraf yaptım. garantili işçilik istediğim için servise götürdüm. motor açıldı, sübaplar (16 adet), triger ve rulmanların hepsi değiştirildi. 2 yıl garanti verildi. şu anda arabam 74000 km de hala bir sorun yaşamadım. ancak bu modellerde bu pompa arızasının çok görüldüğünü araştırınca öğrendim. sizlerde pompalarınızı sizi üzmeden sürekli kontrol ettirin.


_____________________________

ACER 6930G-743G25Mn / CBOX Despina 9050, Iphone 4 32GB, Galaxy Note II 16GB. Linea 1.3 Multijet Active


1551 Mesaj
21 Ocak 2007; 23:31:32 

hey polocular bir haftadir kimsede ses yok

biraz canlanin
biraz paylasalim
herkes polosunu sattimi ne oldumu



_____________________________

D.H Mercedes-Benz Yıldız Kulübü


 
50 Mesaj
22 Ocak 2007; 10:24:17 

arkadaşlarr size bir sorum olacak....bu 2007 polo modellerinde dizellerinde 70 bg oldu....acaba bunu kullanan veya sahibi olan bir arkadaşımız var mı..varsa yakıt tüketimi nasıl ne kadar km yapabiliyor ve arabanın herhangi bi dezavantajı var mı bunları yazarsa veya böyle bi topik de bnlar anlatılmışsa söylerseniz çok sevinirim...


_____________________________



1551 Mesaj
26 Ocak 2007; 0:09:14 

yukarilarda defalarca yazildi sanirim ama

neden dusuruldugunu bilmiyorum ama yakit tuketimini olumlu yada olumsuz etkiledigini sanmiyorum bes pk lik bir degisiklik oda emisyon memisyondan dolayi olabilir ama ben de 75 pk lik 2004 tdi var sehir ici 900 km yi buluyor kullanima bagli bir de kisin biraz daha dusuyor sagda solda beklerken stop etmiyorsun falan filan
ama otobanda 120 yi gecmeden gidersen 1100 km falan yapiyor bazen geciyor
ben memlekete 3500 km mesafede yasiyorum uc depo ile geliyorum
ama (bazilari yedek depo diyor ) yakit tankinin havasini alarak doldururuyorum biraz daha fazla yakit aliyor



POLO CULAR HALA UYUYOR GALIBA HEYYYY KIMSE YOKMU


_____________________________

D.H Mercedes-Benz Yıldız Kulübü


 
50 Mesaj
26 Ocak 2007; 12:27:51 

sağol kardeş ilginden dolayyııı
başka arkadaşların da görüşlerini bekliyorum


_____________________________



 
2 Mesaj
30 Ocak 2007; 13:44:39 

cevap veriyorum..
fiyatları aşağı çekmekten fiyat avantajı sağlamaktan başka hiç bir maksadı yok 70 hp olmasının


_____________________________



 
50 Mesaj
30 Ocak 2007; 15:00:09 

yaa volkswagenin almanyadaki resmi sitesine baktım polonun 5 -6 tane çeşidi var ve bunlarında bir çok motor çeşidi var...70 bg-80 bg-100 bg -130 bg (bunlar dizel versiyonları ayrıyetten benzinlilerin de var)
bize sadece almanyada satılmayan modelleri veriyorlar..orada polo bluemotion çıktı...türkiyeye getirmiyorlar...buna anlam vermek olanaksızz ve bunu mail olarak yazdım cvp bile gelmedi...


_____________________________



1551 Mesaj
31 Ocak 2007; 0:20:19 

evet turkiye de maalesef oyle nedendir bilinmez satamama korkusumu yoksa baska islerden dolayimi bircok model yok
ben belcikada yasiyorum ve tum modeller var ayrica siparis verebiliyorsun sunuda koyun bunuda koyun web sitesinde bile car configurator var istedigin ozelligi seciyorsun ve bir iki ay icnde istedigin araba gelliyor bende secerken oyle sectim ama istedigim araba stokta oldugu icin hemen aldim daha dogrusu bir kac bir sey deha vardi ama beklememek icin hemen onu aldim

ama reklam larda biraz kandirmaca gibi oluyor mesela

ben alirken polo 9900€ dan baslayan fiatlarla diyor

biz gittik 1,2 benzinli uc kapili model ve hic birsey yok arabada
ee diesel olsun 1000€ daha (sdi)
ee tdi olsun 1000€ daha
ee 5 kapi olsun
klima olsun digital olsun 1250€
abs elektrikli ayna boyali ayna jant spor koltuklar alarm uzaktan kumanda

ne oldu bizim hesap 15000 € ya almistim 2004 kasim da


_____________________________

D.H Mercedes-Benz Yıldız Kulübü


 
50 Mesaj
31 Ocak 2007; 9:36:00 

şu an polo almakta hala kararsızım...hem bu nedenlerden dolayı( istediğim donnımlı arabyı burada satmadıkları için) hemde polonun yeni kasası seneye çıkıyor...yada bi sene daha bekleyip yeni modele binmek var çünkü bide motoru da değiştiriyormuşlar galiba ..emin değilim ama comman-rail e geçecekmiş...ama türkiye yte bleumotion getirseler hemen alırım...bu bluemotion nın 5 kapılısı yok di mi...3 kapı olarak var sadecegaliba? o da çok sportif duruyor


_____________________________



 
36 Mesaj
31 Ocak 2007; 12:14:43 

Bende satıyom polo aracımı ilgilenen varsa (satılık) diye bir başlık açtım ona bakabilir


_____________________________



1551 Mesaj
1 Şubat 2007; 0:35:30 

quote:

Orjinalden alıntı: geranium83

şu an polo almakta hala kararsızım...hem bu nedenlerden dolayı( istediğim donnımlı arabyı burada satmadıkları için) hemde polonun yeni kasası seneye çıkıyor...yada bi sene daha bekleyip yeni modele binmek var çünkü bide motoru da değiştiriyormuşlar galiba ..emin değilim ama comman-rail e geçecekmiş...ama türkiye yte bleumotion getirseler hemen alırım...bu bluemotion nın 5 kapılısı yok di mi...3 kapı olarak var sadecegaliba? o da çok sportif duruyor


burada 5 kapilisida var az once baktim seceneklerde var ama koltuuklari guzel degil yani renk olark degil onu secebiliyorsun ama koltuk secenegi yok
benim arabada spor koltuklar var cok rahat ve yanlardan cok iyi tutuyor

foto da ekledim benim koltuklar boyle ama benim araba bes kapili

0


local://upfiles/293215/1B5CDFA02F3848C3B0AEB696429F8A3F.jpg

local://upfiles/293215/B3B49BF81763472BB125D6CB7BF7523E.jpg


Ekteki dosya (2)


< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi polotje -- 31 Ocak 2007; 23:37:02 >


_____________________________

D.H Mercedes-Benz Yıldız Kulübü
Guest
3 Şubat 2007; 3:08:04 

bu yedek depo olayı nedir ya bi açıklarmısınız
bende 97 model 1.4 102 hp olanından var tek kapı
sanırım 45litre deposu var birde 7litre yedek deposu varmış,bu nedir nasıl dolar alala


_____________________________



1551 Mesaj
4 Şubat 2007; 1:51:18 


quote:

Orjinalden alıntı: espirtlotus

bu yedek depo olayı nedir ya bi açıklarmısınız
bende 97 model 1.4 102 hp olanından var tek kapı
sanırım 45litre deposu var birde 7litre yedek deposu varmış,bu nedir nasıl dolar alala


aslinda yedek depo degil de oyle deniyor

deponun icinde bazi yerlerde kalan havayi disariya atarak daha cok yakit koyabiliyorsun

ben oyle dolduruyorum (burada pompacilar olmadigi icin kendimiz dolduruyoruz)

nasil mi? depo kapagini actigin da pompanin girdigi yere bak benimkin de sag tarafta bir cikinti gibi bir sey var ona pompanin ucu ile deponun icine dogru bastir zaten duyarsin tissssss diye hava ciktigini duyarsin hatta normal dolup ta pompa atinca ona basarak doldurmaya devar et sonlara dogru bekleyerek doldurman gerekir kopuk falan oluyor
ama bayagi alaiyor yani


_____________________________

D.H Mercedes-Benz Yıldız Kulübü


1551 Mesaj
4 Şubat 2007; 1:58:42 

yaaa bilmiyorum sizinkilerde de varmi

bu ra cok sesiz de birsey ler yazyim canlanin

benim arabada kalorifer veya klima acikken geri vitese takinca kaloriferin sesi degisiyor disardan gelen havayi kapattigimizda ki ses geliyor neden acaba benim aklima gelen geri giderseken ekzost gazi iceri girmesin diyemi acaba ??????

birde geri vitese takinca on silecek calisiyorsa arkayi da bir kere siliyor


bir de bu sinyalden de varmi sizin polo larda yani kola bir kere dokunun ca asagi veya yukari verdigin tarafa uc defa sinyal veriyor burada otoban sinyali deniyor da esas ismi ne onu bilmiyorum


_____________________________

D.H Mercedes-Benz Yıldız Kulübü


36 Mesaj
8 Şubat 2007; 14:10:33 

Arkadaşlar ben bir 2005 model vw polo kullanıcısı olarak arabamın genel özelliklerini biliyorum ama bazı küçük ayrıntı özelliklerini ben tesadüf eseri buluyorum, en son bulduğum ise uzun yolda kullanılmak üzere tasarlandığını düşündüğüm sinyaller var. Araç sollarken sinyali tamamen indirmeniz gerekmiyor sadece parmağınızla aşağı doru hafifce dokunmanız yeterli 5 sinyalden sonra kendisi kapanıyor zaten. Sizlerinde böyle bildiğiniz ve kullandığınız küçük ayrıntılar varsa paylaşırsanız sevinirim. mesela bu modellerde follow me özelliği var mı?


_____________________________



1551 Mesaj
9 Şubat 2007; 18:38:23 


quote:

Orjinalden alıntı: teamtkm

Arkadaşlar ben bir 2005 model vw polo kullanıcısı olarak arabamın genel özelliklerini biliyorum ama bazı küçük ayrıntı özelliklerini ben tesadüf eseri buluyorum, en son bulduğum ise uzun yolda kullanılmak üzere tasarlandığını düşündüğüm sinyaller var. Araç sollarken sinyali tamamen indirmeniz gerekmiyor sadece parmağınızla aşağı doru hafifce dokunmanız yeterli 5 sinyalden sonra kendisi kapanıyor zaten. Sizlerinde böyle bildiğiniz ve kullandığınız küçük ayrıntılar varsa paylaşırsanız sevinirim. mesela bu modellerde follow me özelliği var mı?

o bendede var ama uc defa yapiyor

bende alarm oldugunu aylar sonra kesfetmistim arabayi yikarken sofor emniyet kemerinin hizazinda yere yakin yerde duglmesi var iptal etmek icin
ama uzaktan kumandaya iki defa basincada iptal oluyormus


_____________________________

D.H Mercedes-Benz Yıldız Kulübü


6060 Mesaj
10 Şubat 2007; 7:56:55 

arkadaşlar bende de 2000 model comfortline var.
Polo nun yol tutuşunun çok da iyi olmadığını yazmış arkadaşlar ancak ben çok araba denedim kendi sınıfında en iyisi polo.
Bir de bu 2000 - 2001 modellerde (ki bunlar ara kasa, sadece 2 sene üretildiler) lastik ebadı standart olarak 185-55-14 olarak sunuluyor.
Yani 55 yanak demek performans lastiği demek oluyor. her ne kadar 185 bile olsa oldukça geniş bir taban yapısı var.
dolayısıyla "185-60-14" kullanan araçlardan daha iyi viraj aldığını çok rahat bi şekilde söyleyebilirim.

Zaten 2004 den sonraki poloları biraz bozmuşlar öyle duyuyorum.
çok donanım çalmışlar araçtan.


Şu an aracımda standart olarak

4 tekerde disk fren abs,
klima
ön-arka sis far-lamba.
elektrikli ve ısıtmalı yan aynalar.
elektrikli ön camlar (tam ve yarı otomatik)
kararan iç dikiz aynası
cam yağmur sensörü
2 hava yastığı
yükseklik ayarlı sürücü yolcu koltuğu
yükseklik ayarlı direksiyon simidi
immobiliser var.
ve çok memnunum araçtan, 1.4 motora göre oldukça seri bir araç.



Ayrıca yukarıdaki mesajlarda bir arkadaş ABS gerekli mi diye yazmış.
bence gerekli..... Çünkü çok kontrollü bir fren sağlıyor.
burası bir köy ve kar yağdı mı iyi yağar.
frene bastığımda aracımı istediğim yöne döndürebiliyorum. bu çok güzel bişey....



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Climanjaro -- 10 Şubat 2007; 9:58:48 >


_____________________________

imzami kaybettim, gören ya da duyan var mi?


1551 Mesaj
10 Şubat 2007; 14:45:28 


quote:

Orjinalden alıntı: Climanjaro

arkadaşlar bende de 2000 model comfortline var.
Polo nun yol tutuşunun çok da iyi olmadığını yazmış arkadaşlar ancak ben çok araba denedim kendi sınıfında en iyisi polo.
Bir de bu 2000 - 2001 modellerde (ki bunlar ara kasa, sadece 2 sene üretildiler) lastik ebadı standart olarak 185-55-14 olarak sunuluyor.
Yani 55 yanak demek performans lastiği demek oluyor. her ne kadar 185 bile olsa oldukça geniş bir taban yapısı var.
dolayısıyla "185-60-14" kullanan araçlardan daha iyi viraj aldığını çok rahat bi şekilde söyleyebilirim.

Zaten 2004 den sonraki poloları biraz bozmuşlar öyle duyuyorum.
çok donanım çalmışlar araçtan.


Şu an aracımda standart olarak

4 tekerde disk fren abs,
klima
ön-arka sis far-lamba.
elektrikli ve ısıtmalı yan aynalar.
elektrikli ön camlar (tam ve yarı otomatik)
kararan iç dikiz aynası
cam yağmur sensörü
2 hava yastığı
yükseklik ayarlı sürücü yolcu koltuğu
yükseklik ayarlı direksiyon simidi
immobiliser var.
ve çok memnunum araçtan, 1.4 motora göre oldukça seri bir araç.



Ayrıca yukarıdaki mesajlarda bir arkadaş ABS gerekli mi diye yazmış.
bence gerekli..... Çünkü çok kontrollü bir fren sağlıyor.
burası bir köy ve kar yağdı mı iyi yağar.
frene bastığımda aracımı istediğim yöne döndürebiliyorum. bu çok güzel bişey....



benim arabada da 195/55/15 85 V performans lastigi var bende memnunun yol tutusundan ama simdi eskidi ler araba 61 000 km de tek derdim 85V serisi performans lastiklerinin pahali olmasi ama o yol tutusa deger butceyide ayarlamak lazim tabii


_____________________________

D.H Mercedes-Benz Yıldız Kulübü


1551 Mesaj
17 Şubat 2007; 14:35:58 

polocular yine uyuyor nedir bu yawwww
hadi canlaniin biraz


_____________________________

D.H Mercedes-Benz Yıldız Kulübü


 
24 Mesaj
17 Şubat 2007; 17:37:29 

Arkadaşlar polocular uyuyorsa ben canlandırmak isterim. Kendi özel konum ile polocular canlansın istiyorum. Hyundai Getz var bende. bu günlerde satıp peugeot 307 almayı düşündüm. ancak duydum ki çok sorunlu bir araçmış.şimdi polo ile ilgileniyorum.almak için tam karar veremedim. 2007 polosu olan var mı? Sıfır almayı düşünüyorum.En donanımsız olanı.abs yok. sadece metalik farkı ödeyip 27.5 almayı düşünüyorum.Polonun artıları ve eksileri konusunda görüşlerinizi bekliyorum.görüşleriniz için şimdiden tşk ederim. evet bende polocu olabilirim. hadi polocular canlanın biraz...


_____________________________



2454 Mesaj
22 Şubat 2007; 19:38:28 

Arkadaşlar bende 2006 1.4 75 HP Trendline var. Arabadan sahiden çok memnunum. Sürüş zevki falan çok güzel.

Ama bir şikayetim var. Gaz pedalı hareketlerine motor geç tepki veriyor. Acaba bu otomobil böylemi? Sizdede varmı bu olay?


_____________________________



890 Mesaj
23 Şubat 2007; 23:40:35 

S.A. ARKADAŞLAR.BEN 96-98 CİVARI Bİ POLO ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM.AMA BU ARAÇLAR HAKKINDA HİÇBİR BİLGİM YOK.HB Mİ İYİDİR CLASSİC Mİ YOKSA 1.4 MÜ YADA 1.6 MI İYİDİR HİÇBİR BİLGİM YOK.PARÇASI,BAKIMI,PERFORMANSI NASILDIR?

ARKADAŞLAR YARDIMINIZ BEKLİYORUM LÜTFEN.TEŞEKKÜRLER.


_____________________________



6060 Mesaj
23 Şubat 2007; 23:44:25 

@doukan.
gaz pedalındaki tepkime gecikmsei sanırım hepsinde var.

@jordan83
classic model pek tutmuyor ikinci ellerde
ama geniş bir aile isen tercih edilebilir.



_____________________________

imzami kaybettim, gören ya da duyan var mi?

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Şubat 2007; 23:45:11 


quote:

Orjinalden alıntı: doukan__

Arkadaşlar bende 2006 1.4 75 HP Trendline var. Arabadan sahiden çok memnunum. Sürüş zevki falan çok güzel.

Ama bir şikayetim var. Gaz pedalı hareketlerine motor geç tepki veriyor. Acaba bu otomobil böylemi? Sizdede varmı bu olay?



bütün polocuların ortak sorunu


334 Mesaj
24 Şubat 2007; 3:21:15 


quote:

Orjinalden alıntı: doukan__

Arkadaşlar bende 2006 1.4 75 HP Trendline var. Arabadan sahiden çok memnunum. Sürüş zevki falan çok güzel.

Ama bir şikayetim var. Gaz pedalı hareketlerine motor geç tepki veriyor. Acaba bu otomobil böylemi? Sizdede varmı bu olay?

arabanda telli değil elektronik gaz kolu varsa normal. beyin nası bastığını, havayı, sıcaklığı falan hesaplayıp ona göre gaz veriyo ondan gecikiyo. biçok telsiz gazlı arabada böyle.


_____________________________

Acitirim, ama önce aynada kendinize bakin, sonra bana..

Forumlarda büyük harf bağırmaktır, küçük yazın.


890 Mesaj
24 Şubat 2007; 11:44:23 


quote:

Orjinalden alıntı: Climanjaro

@doukan.
gaz pedalındaki tepkime gecikmsei sanırım hepsinde var.

@jordan83
classic model pek tutmuyor ikinci ellerde
ama geniş bir aile isen tercih edilebilir.





teşekkür ederim.daha fazla yorum yapabilirseniz sevinirim arkadaşlar.


_____________________________



1589 Mesaj
24 Şubat 2007; 12:08:04 


quote:

Orjinalden alıntı: Deli_mi_ne



arabanda telli değil elektronik gaz kolu varsa normal. beyin nası bastığını, havayı, sıcaklığı falan hesaplayıp ona göre gaz veriyo ondan gecikiyo. biçok telsiz gazlı arabada böyle.

yoooo hiç alakası yok cok elektronik kollu gaz pedalı olan arac var neden bana hiç gec tepki vereni denk gelmedi dizel arac olsa tamamda benzinlide nolursa olsun yapmaması lazım gecikmeyi bizim dizel arabada her seyi hesaplıo en soguk havada dahi 0,5-1 sn de tepkiyi veriyo...O aracta sanırım elektronik kontrolünde sorun olabilir...Cünkü arkadasımın VOLT unda öle i problem cıkmıstı...
Tabii ki bu durum eger senin polonda elektronik gaz pedalı sistemi varsa gecerli


_____________________________

Honda Civic HB 1.8 Sport & Fiat Stilo 1.6 Dynamic


2454 Mesaj
24 Şubat 2007; 18:04:40 


quote:

Orjinalden alıntı: __RaVe__®



yoooo hiç alakası yok cok elektronik kollu gaz pedalı olan arac var neden bana hiç gec tepki vereni denk gelmedi dizel arac olsa tamamda benzinlide ****sa olsun yapmaması lazım gecikmeyi bizim dizel arabada her seyi hesaplıo en soguk havada dahi 0,5-1 sn de tepkiyi veriyo...O aracta sanırım elektronik kontrolünde sorun olabilir...Cünkü arkadasımın VOLT unda öle i problem cıkmıstı...
Tabii ki bu durum eger senin polonda elektronik gaz pedalı sistemi varsa gecerli



Demekki tek çözüm bu olaya alışmak. Benim anlamadığım gaz teli yerine elektronik sistemlere ne gerek var? Sistem daha hızlı olsaydı mantıklı olabilirdi ama hem masraflı hemde kullanışsız bir sistem niye konulur bu arabaya


_____________________________



 
1526 Mesaj
25 Şubat 2007; 1:40:38 

quote:

Orjinalden alıntı: doukan__





Demekki tek çözüm bu olaya alışmak. Benim anlamadığım gaz teli yerine elektronik sistemlere ne gerek var? Sistem daha hızlı olsaydı mantıklı olabilirdi ama hem masraflı hemde kullanışsız bir sistem niye konulur bu arabaya

Gecikme dediğiniz süre ne kadar? Size uzun gibi gelebilir ama benim Golf'te ben alıştım, normal geliyor. Geçen gün yeni Toyota testine gitmiştim, onda da benzer tepki söz konusuydu. Yani yarım saniye kadar birşey. Sorduğunuz soru çok mantıklı. Cevabı aracı tasarlayanlar bilir elbette ama bu sistemlerin asıl amacı yakıtı verimli kullanmak, emisyonu minimuma indirmektir. Direkt telli gaz kullanılsaydı fazla gazdan ötürü motoru boğabilir, çiğ benzin attırabilir ve bunun sonucunda asıl zararı katalitik konvertöre verip bozabilirdiniz. (Normal ömründen önce yani.) Aklıma ilk gelen bu. Daha fazlasını aklıma gelirse yazarım.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Woodpecker -- 25 Şubat 2007; 1:45:22 >


_____________________________

IMZANIZ KURAL DIŞIDIR | | Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.


2321 Mesaj
25 Şubat 2007; 11:39:48 

Arkadaşlar bende bugunlerde bir polo sahibi olucam inşallah... Baktığım araçlar 97-98 model çünkü 11.000 ytl gibi bir bütçem var.. Şimdi ben 1.4 16V ve 1.6 motorlu olanları ile karşılaştım.. Acaba hangisi almak daha iyidir?? YAkıt tüketimi serilik açısından.. Cevaplarınız için teşekkürler...


_____________________________



2454 Mesaj
25 Şubat 2007; 16:03:57 


quote:

Orjinalden alıntı: Woodpecker


Gecikme dediğiniz süre ne kadar? Size uzun gibi gelebilir ama benim Golf'te ben alıştım, normal geliyor. Geçen gün yeni Toyota testine gitmiştim, onda da benzer tepki söz konusuydu. Yani yarım saniye kadar birşey. Sorduğunuz soru çok mantıklı. Cevabı aracı tasarlayanlar bilir elbette ama bu sistemlerin asıl amacı yakıtı verimli kullanmak, emisyonu minimuma indirmektir. Direkt telli gaz kullanılsaydı fazla gazdan ötürü motoru boğabilir, çiğ benzin attırabilir ve bunun sonucunda asıl zararı katalitik konvertöre verip bozabilirdiniz. (Normal ömründen önce yani.) Aklıma ilk gelen bu. Daha fazlasını aklıma gelirse yazarım.



Telli gaz hakkında söyledikleriniz mantıklı fakat iki arabayla doğrudan karşılaştırma yaptım. Biri 2005 Megane biride 2000 Golf tü. Bariz şekilde fark vardı. Net olarak bilmiyorum ama bu araçlardada elektronik gaz sistemi var sanıyorum. Sizin Golf'ünüz kaç model?


_____________________________