- x
VW POLO KULLANICI VE MERAKLILARI BURAYA
4841 Cevap862379 Görüntüleme45 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: <<      [2] 4 5 6 7 8 9 10      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


914 Mesaj
9 Kasım 2006; 22:20:07 


quote:

Orjinalden alıntı: mandrake

arkadaşlar, size danışmak istedim. 2000 polo comfortline alacağım.araç 90,000 de, hasarı falan yok.baktırdık. sizce 15,500 fiyat nasıl uygun mudur; alayım mı??? yardımlarınızı bekliyorum


Bahsettiğin araç güzel bir araçtır, 2. el değerini korur. Sanırın İstanbul piyasasından bahsediyorsun. Dediğin aracın fiyatı o civarda, ancak pazarlık ile 15,250 ya da 15.000'e indirebilirsen daha makul olur.
Şimdiden hayırlı olsun...


_____________________________

The Power of Dreams Honda

2008 Honda Civic Dream Galaksi Gri

Sürat Felakettir!



914 Mesaj
9 Kasım 2006; 22:25:58 

Bu arada arkadaşlar aracım 2000 polo trendline 1.4 75 hp, iç döşemesi krem rengi olanlardan. Sürücü tarafındaki paspas delindi zaten hala orjinal VW paspasları var, değiştirmek istiyorum ancak orjinal paspas nereden bulabilirim Ankara'da. Yardımcı olursanız sevinirim. (paspaslar da kauçuk krem rengi)


_____________________________

The Power of Dreams Honda

2008 Honda Civic Dream Galaksi Gri

Sürat Felakettir!



149 Mesaj
9 Kasım 2006; 22:28:41 

Arkadaşlar daha önce 97 model 1.6 tek kapı Polo'm vardı. Onu satıp 2006 model Polo aldım.
Alırken görmeden sadece Doğuş'u telefonla arayarak ayırıp sonra gidip teslim aldım.
Bir iki yenilikleri İnternetten görmüştüm nasıl olsa diyerek ve de aynı zamanda 2003
model Polo TDİ kullandığım için donanımda bu kadar ÇALACAKLARI aklıma gelmezdi.
Tavan döşemesinden, koltuk ayarına, çekmecesine. Hatta iç aydınlatma ve daha
fazlası bir çok eksik var, dumur oldum desem yeri var. Ama kötü bir araba
değil kullanımı rahat, sessiz, yol tutuşu iyi. VW farkı.
Ancak hiç bir şey, ne 6N2 ne de 9N eski Polo'nun yerini tutamaz o zevk, o keyif
yenilerde yok. Elinde onlardan olanlar değerini bilsinler. :))





_____________________________

Zirveye çıkarken herkese Selam ver, çünkü inerken onlarla karşılaşacaksın


 
47 Mesaj
11 Kasım 2006; 15:29:44 

drmoz hız 160 165 km civarı


_____________________________



914 Mesaj
11 Kasım 2006; 20:39:50 


quote:

Orjinalden alıntı: focus t

drmoz hız 160 165 km civarı


Bu araçla 160- 165 km'nin üzerine hiç çıkamadın mı? Belki denediğin zaman hafif bir yokuş vardı, ya da rüzgar karşıdan şiddetli esiyodur vs, araba gitmemiştir. Ama her zaman böyleyse ve hızlanmalarda da sorun yaşıyorsan servise gitmen gerekebilir. Nemelazım Turbo arızası falan çıkmasın da. Belki de daha basit bişeydir ama ne olduğu hakkında bi fikrim yok. Servise gitmeni öneririm.


_____________________________

The Power of Dreams Honda

2008 Honda Civic Dream Galaksi Gri

Sürat Felakettir!



 
99 Mesaj
12 Kasım 2006; 16:05:26 


quote:

Orjinalden alıntı: bocukler

SELAM HERKESE...2007 MODEL SIFIR POLO ALDIM ARABA DAHA 200 KM'DE SU ANDA.98 POLOM VARDI YUKARIDADA BAHSETMISTIM SATMAK ICIN 12 BİN YTL YE VERDIM ARABAYI.SIFIRININ USTUNE 13.5 BİN YTL DAHA KOYUP 2007 MODEL ALDIM.DEGERINI BU KADAR COK KORUYAN BASKA BIR ARABA YOK TURKIYEDE HERHALDE.YANLIZ 98 MODELLE 2007 MODEL ARASINDA KONFOR OZELLIKLERINDE DAGLAR KADAR FARK VARMIS.INANIN SANKI BMW MERCEDES KONFORU SUNUYOR 2007 MODEL POLO.YOLDAKI BUTUN OLUMSUZLUKLARI SANKI UTULEMISCESINE ICERI YANSITMIYOR.ARABA SUPER ARKADASLAR BU FIYATA BU KALITE NASIL OLUYOR BILMIYORUM AMA VW BU ISI BILIYOR.

hayırlı olsun kazasız belasız kullan.


_____________________________

GIGABYTE GA-P35-DS3L | INTEL E6750 | AXLE GeForce 8500GT | 2x1GB Kingston 667 MHz DDR2 | Hitachi 500GB S-ATA II | ASUS DRW-1814BLT | ASUS TA-231 300W


914 Mesaj
12 Kasım 2006; 18:48:15 


quote:

Orjinalden alıntı: bocukler

SELAM HERKESE...2007 MODEL SIFIR POLO ALDIM ARABA DAHA 200 KM'DE SU ANDA.98 POLOM VARDI YUKARIDADA BAHSETMISTIM SATMAK ICIN 12 BİN YTL YE VERDIM ARABAYI.SIFIRININ USTUNE 13.5 BİN YTL DAHA KOYUP 2007 MODEL ALDIM.DEGERINI BU KADAR COK KORUYAN BASKA BIR ARABA YOK TURKIYEDE HERHALDE.YANLIZ 98 MODELLE 2007 MODEL ARASINDA KONFOR OZELLIKLERINDE DAGLAR KADAR FARK VARMIS.INANIN SANKI BMW MERCEDES KONFORU SUNUYOR 2007 MODEL POLO.YOLDAKI BUTUN OLUMSUZLUKLARI SANKI UTULEMISCESINE ICERI YANSITMIYOR.ARABA SUPER ARKADASLAR BU FIYATA BU KALITE NASIL OLUYOR BILMIYORUM AMA VW BU ISI BILIYOR.


Hayırlı, uğurlu olsun. Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin. Güzel ve mantıklı bir seçim


_____________________________

The Power of Dreams Honda

2008 Honda Civic Dream Galaksi Gri

Sürat Felakettir!



36 Mesaj
14 Kasım 2006; 13:15:44 

Arkadaşlar, benim de 2005 model beyaz polo trendline aracım var. Güvenlik ve still paketi (abs, 4 hava yastığı, gövde rengi tampon, ayna, çıta, sis farı) ile satın aldım. Aracımdan gerek konfor gerekse de performans olarak memnunum. 1 depo benzin ile yaklaşık şehir içi 580 km. yol yapabiliyorum. duyduğum kadarıyla çift farlı pololarda ampul patlamaları çok oluyormuş. bunu maalesef bende yaşadım. 1. yılında sağ farım yanmıştı. aranızda böyle bir sorun yaşayan var mı yada daha önce yaşayanları hiç duydunuz mu?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teamtkm -- 14 Kasım 2006; 13:22:51 >


_____________________________



1344 Mesaj
15 Kasım 2006; 17:47:52 


quote:

Orjinalden alıntı: teamtkm

Arkadaşlar, benim de 2005 model beyaz polo trendline aracım var. Güvenlik ve still paketi (abs, 4 hava yastığı, gövde rengi tampon, ayna, çıta, sis farı) ile satın aldım. Aracımdan gerek konfor gerekse de performans olarak memnunum. 1 depo benzin ile yaklaşık şehir içi 580 km. yol yapabiliyorum. duyduğum kadarıyla çift farlı pololarda ampul patlamaları çok oluyormuş. bunu maalesef bende yaşadım. 1. yılında sağ farım yanmıştı. aranızda böyle bir sorun yaşayan var mı yada daha önce yaşayanları hiç duydunuz mu?


güle güle kullanın gerçekten güzel araçlar. bence şehiriçi için gayet iyi yakıyor. tabi önemli olan diğer polo kullanıcılarının fikirleri.


_____________________________

...:::CHEVROLET KULÜBÜ:::...

2006 Chevrolet Aveo HB. 1.4 SX 16 V


36 Mesaj
16 Kasım 2006; 15:30:37 

teşekkürler, daha önce de değişik marka araçlar kullandım ancak polom kullandığım araçlar içerisinde gerçekten sınıfına göre çok iyi performans ve konforu ile beni büyüledi diyebilirim, şanzımanı gerçekten çok güzel nerdeyse üflesem vitesi kendi kendine geçecek, aynı şekilde firen sistemi mükemmel, ses yalıtımı o kadar güzel ki; motoru zaten sessiz ama çalışan motoru bile duymakta zorlanıyorum.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teamtkm -- 16 Kasım 2006; 18:20:07 >


_____________________________



36 Mesaj
16 Kasım 2006; 15:38:28 

Galiba kol kaslarım biraz tembelleşmeye başladı zira direksiyon o kadar hafif ki manevra yaparken inanılmaz yumuşak ve sizi yormuyor. ayrıca kullanıcıları için ince detayları da düşünmüşler ön konsoldaki içecek koyma yerleri, üste güneşliklerin altındaki aynayı açtığınızda yana lambalar, koltuk altlarındaki çekmeceler çok güzel belki dez avantaj diyebileceğimiz tek yeri bagajı biraz küçük.


_____________________________



914 Mesaj
16 Kasım 2006; 17:04:08 

Polo'nun yakıt tüketimi gerçekten çok hoş. Ankara'dan Adıyaman'a yolculuğumda Ankara'da depoyu fulledim (110 ytl) ve Adıyaman'a vardım. Benzin ışığı yandığında 800 km gitmiştim, yani depoda 5-6 lt daha yakıt vardı Birkaç yer dışında fazla hız yapmadım. Otobandan giderken 120-130 geçmedim, normal yolda da 100-110 geçmedim. Bir defa otobanda sürat denemesi yaptım, içi ve bagajı dolu olmasına rağmen 190 km/s yaptı, ben de bıraktım, zaten pek fazla da yapmazdı.
Not: aracım VW Polo 1.4 16V 75 hp, yakıt deposu 45 lt (ama pompada bomboş depo 45 lt den biraz daha fazla alıyor..)



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drmoz -- 16 Kasım 2006; 17:04:42 >


_____________________________

The Power of Dreams Honda

2008 Honda Civic Dream Galaksi Gri

Sürat Felakettir!



36 Mesaj
16 Kasım 2006; 18:18:53 

drmoz 800 km eğer gittiysen gerçekten müthiş, ben de depoyu fulledikten sonra ancak 580 km civarında gittim ben de ortalama 90 km hızla gidip geliyorum hep ama gene de senin kadar yapamadım yani.


_____________________________



914 Mesaj
16 Kasım 2006; 21:31:15 

quote:

Orjinalden alıntı: teamtkm

drmoz 800 km eğer gittiysen gerçekten müthiş, ben de depoyu fulledikten sonra ancak 580 km civarında gittim ben de ortalama 90 km hızla gidip geliyorum hep ama gene de senin kadar yapamadım yani.


Uzun yolda 580 km gerçekten az bir değer. polo 1.4 75 hp motor için. Ankara-Adıyaman zaten 780 km civarında. Bir de 45 lt olan deposu pompa attıktan sonra 3-5 lt daha alıyor. Şehir içinde ise 1 depo ile 500 km civarı yapabiliyorum. (mümkün olduğunca sakin kullanım ile)
Adıyaman yolculuğumda km'de ortalama 0.15 ytl den birazcık daha az yaktı.
Edit: imla



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drmoz -- 16 Kasım 2006; 21:33:40 >


_____________________________

The Power of Dreams Honda

2008 Honda Civic Dream Galaksi Gri

Sürat Felakettir!



 
6404 Mesaj
17 Kasım 2006; 15:24:52 


quote:

Orjinalden alıntı: teamtkm

drmoz 800 km eğer gittiysen gerçekten müthiş, ben de depoyu fulledikten sonra ancak 580 km civarında gittim ben de ortalama 90 km hızla gidip geliyorum hep ama gene de senin kadar yapamadım yani.


bujilere ve hava filtresine bi baktır bence. 12 silindirli amerikan arabaları gibi olmuş seninki


_____________________________



 
53 Mesaj
17 Kasım 2006; 21:46:06 

arkadaşlar bugün 1,4 trendline polomu teslim aldım(siyah)

ve de sizlere 3 sorum olacak;

1-araba ilk çalışırken 2 sn kadar zzt diye bir ses çıkıyor(çok az duyuluyor) . bu ses nedir? normal midir? teslim alırken farkedemedim o yüzden burda soruyorum.

2-teslim alırken bayide 15000 km veya 1 yıl dolmadan servise getirmenize gerek yok dediler. bu arabalarda 1000 km bakımı filan olmuyor mu?

3-bu arabalar yağ yakar mı? (ilk başlarda) bir de frenleri ne kadar süre böyle kötü olacak?


cevaplar için teşekkür ederim.


_____________________________



914 Mesaj
18 Kasım 2006; 0:42:27 


quote:

Orjinalden alıntı: tyson08

arkadaşlar bugün 1,4 trendline polomu teslim aldım(siyah)

ve de sizlere 3 sorum olacak;

1-araba ilk çalışırken 2 sn kadar zzt diye bir ses çıkıyor(çok az duyuluyor) . bu ses nedir? normal midir? teslim alırken farkedemedim o yüzden burda soruyorum.

2-teslim alırken bayide 15000 km veya 1 yıl dolmadan servise getirmenize gerek yok dediler. bu arabalarda 1000 km bakımı filan olmuyor mu?

3-bu arabalar yağ yakar mı? (ilk başlarda) bir de frenleri ne kadar süre böyle kötü olacak?


cevaplar için teşekkür ederim.


Aracınız hayırlı ve de uğurlu olsun, güle güle binin, Allah kaza, bela vermesin
Elimden geldiğince cevaplamaya çalışayım:

1. Bahsettiğiniz ses benin aracımda da oluyor, çok da merak etmedim :) Belki elektronik aletleri falan test ediyodur diye düşünüyorum

2. Polo'larda bayiden de söyledikleri gibi 15.000 bakımı vardır, ya da 1. yılını doldurunca gidersiniz. (hangisi önce olursa) Yağ, filtre değişimi vs yapılır. Fiyat olarak sanıyorum 200 ytl civarı. Bundan daha önce servise gitmeniz gerekmemekte.

3. Bu araçlarını yağ yaktığını sanmıyorum. Frenlerin kötü olmasından ne kast ediyorsunuz? Pololar sınıfına göre makul fren mesafesine sahiptir. Lastikleriniz de yeni olduğuna göre sanırım aracın frenajına alışamadınız diye düşünüyorum.


_____________________________

The Power of Dreams Honda

2008 Honda Civic Dream Galaksi Gri

Sürat Felakettir!



 
53 Mesaj
18 Kasım 2006; 13:37:24 

sn drmoz,

çok teşekkürler bilgiler için.ses biraz tuhaf ama ben de takmıyorum artık :) bakım konusunda da rahatım artık.
fren konusunu kitapçıktan okudum.ilk 500 km dikkat edin balatalar ve lastikler alışana kadar diyor.
onun dışınında ilk defa vw sahibi oluyorum ve gerçekten de güzel araba. bir önceki arabam astraydı ve fena değildi ama polo çok daha dengeli gidiyor.


_____________________________



7136 Mesaj
19 Kasım 2006; 5:14:09 

arkadaşlar bi polo reklamı vardı, terörist üzerindeki bombalarla kalabalık bir yerde duruyor ve bombayı patlatıyor.. ama bomba polo nun içinde patladığı için caddede yürüyen insanlar sadece başlarını dönüp ne olduğunu anlamaya çalışıyorlar ?? böyle ilginç, komik bi reklamdı.. daha doğrusu bana da bi arkadaş anlattı, bende izlemedim, gerçekten mrk ettim bu reklamı, gören duyan bilen ?


_____________________________

Grafik Tasarımcı


7136 Mesaj
19 Kasım 2006; 5:20:30 



_____________________________

Grafik Tasarımcı


914 Mesaj
19 Kasım 2006; 10:17:09 

Bu Polo GTI Türkiye'de niye yok? Abi koycaksın 1.4 170 hp motor Polo GTI'ya sonra Golf GT ler toz yutsun valla


_____________________________

The Power of Dreams Honda

2008 Honda Civic Dream Galaksi Gri

Sürat Felakettir!



 
19 Mesaj
19 Kasım 2006; 23:43:31 

arkadaşlar 2005 polo basic aracımıza hoperlör bağlıycam ancak teybi sökme konusunda zorluk yaşadım nasıl söküleceği yani bir püf noktasını bilen varsa yanıtlayabilirmi acaba teşekkür ederim
not: forumda topic kirliliği yapmamak için burdan sordum yeri değilse özür dilerim


_____________________________



1549 Mesaj
20 Kasım 2006; 0:12:10 

benim de 2004 1,4 tdi 75 bg polom var
lastikler benimde problem oldu yani kullanim dan dolayi
arka lastikler den biri aynisi bulunamadigi icin (yurt disinda bir koy yerinde )on arka yer degistirilmedi
benim ki sport edition 195 /55/15 85 V
lastikler var
59000 km ye geldi bence bu km de iyi artik degistirmem lazim
ama dort lastik birden degistirsem iyi olacak
ama biraz pahali ama V seri lastik her zaman iyi
240 km/h max hiza gore yapilmis tavsiye ederim birazda dusuk profil olunca goruntude guzel oluyor


_____________________________

D.H Mercedes-Benz Yıldız Kulübü


1549 Mesaj
20 Kasım 2006; 0:17:14 

arkadaslar benim araba 1,4 TDI 75 bg sport edition
soylediginiz degerlerde olsa yakarim o arabayi
tam doldurup otobanda 1000 km 1100 km gittigini biliyorum
biliyorsunuzki benim araba 3 silindirli


_____________________________

D.H Mercedes-Benz Yıldız Kulübü


36 Mesaj
20 Kasım 2006; 17:57:21 


tyson08 hayırlı olsun allah kazadan beladan korusun


_____________________________



36 Mesaj
20 Kasım 2006; 18:04:54 

ya arkadaşlar ben şehir içinde kullandığımı belirtmemişim, ama şehir içinde de ortalama 90 km/h ile gitmeye çalışıyorum malum ankara yolları artık geniş ve köprülerle dolu şehir içi için bilmiyorum normal değil mi? herkes bir depo benzinle ne kadar gittiğini yazarsa bir karşılaştırma yapabiliriz sanırım.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teamtkm -- 20 Kasım 2006; 18:10:21 >


_____________________________



914 Mesaj
20 Kasım 2006; 18:31:33 

quote:

Orjinalden alıntı: teamtkm

ya arkadaşlar ben şehir içinde kullandığımı belirtmemişim, ama şehir içinde de ortalama 90 km/h ile gitmeye çalışıyorum malum ankara yolları artık geniş ve köprülerle dolu şehir içi için bilmiyorum normal değil mi? herkes bir depo benzinle ne kadar gittiğini yazarsa bir karşılaştırma yapabiliriz sanırım.

Arkadasim Ankara'da sehir icinde surekli 90 km/s ile gidebilecek yol bulabiliyorsan ne mutlu sana! Biraz once eve geldim, besevler'den Tandogan'a 15-20 dakika'da (750 metre) gittim Kesinlikle abartmiyorum!
Sehir icinde is giris-cikis saatlerinde kullandigim icin 4. vitese atamiyorum. Aracim sanki 3 vitesli

Bu arada istedigin kadar 90 km ile gitmeye calis bu sehir icinde bisey var, araba sehir icine girdigini anlayinca fazla yakmaya basliyo.
Aslinda araclarimiz sandigimizdan daha akilli

Edit: Bu arada ben sehir icinde bir depoyla 500 km yapabiliyorum normal sartlarda.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drmoz -- 20 Kasım 2006; 18:32:13 >


_____________________________

The Power of Dreams Honda

2008 Honda Civic Dream Galaksi Gri

Sürat Felakettir!



36 Mesaj
21 Kasım 2006; 11:25:52 

valla eryamanda oturunca istanbul yolu gidiş-geliş 4 şerit ve ortalama 90 km/h yapabiliyorum


_____________________________



36 Mesaj
21 Kasım 2006; 13:57:07 

ya arkadaşlar içinizde far ayarının nasıl yapıldığını bilen var mı, benim sağ farımın lambası değişmişti ama far ayarını yapmayı unutmuşlar şimdi geceleri milletin gözünü alıyor tabi, eğer kolay bir şeyse tamirciye gitmeden halladeyim diyorum


_____________________________



914 Mesaj
21 Kasım 2006; 17:05:40 

quote:

Orjinalden alıntı: teamtkm

valla eryamanda oturunca istanbul yolu gidiş-geliş 4 şerit ve ortalama 90 km/h yapabiliyorum


Abi o yol sayılmaz, adı üstünde istanbul yolu, 90 km altında gidenlere korna çalıyolar o yolda.
Bu arada benim polodaki far ayarı direksiyonun solunda, gösterge ışık tonu ayarının hemen yanında. 0,1,2,3 gibi değerler var. Akşam vakti düz boş bir yolda dur, ayar yap. Yanılmıyorsam 30 metre ideal olur.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drmoz -- 21 Kasım 2006; 17:06:06 >


_____________________________

The Power of Dreams Honda

2008 Honda Civic Dream Galaksi Gri

Sürat Felakettir!



36 Mesaj
21 Kasım 2006; 17:46:12 


quote:

Orjinalden alıntı: drmoz



Abi o yol sayılmaz, adı üstünde istanbul yolu, 90 km altında gidenlere korna çalıyolar o yolda.
Bu arada benim polodaki far ayarı direksiyonun solunda, gösterge ışık tonu ayarının hemen yanında. 0,1,2,3 gibi değerler var. Akşam vakti düz boş bir yolda dur, ayar yap. Yanılmıyorsam 30 metre ideal olur.


şu anda farın birisi normal yere bakıyo diğeri de biraz yukarı doğru bakıyor, söylemiş olduğun ayar bende de var aynı yerde, far ayar düğmesi ile de denemiştim ama ordan olmuyor. farın arkasında muhtemelen bir ayar yeri olması gerekiyor manuel olarak da ayarlanıyordur herhalde, aşağı yukarı şeklinde.


_____________________________



1549 Mesaj
22 Kasım 2006; 1:10:33 

far ayari hatirladigim kadariyla
far yukseklik ayari sifir da iken gece dumduz bir yerde duvara karsi duruyorsun
farin merkezini olcuyorsun arabayi bes metre geri cekip duvarda ki merkezi yine ayni olcude olmasi gerekiyor
hatirladigim boyle idi umarim isine yarar


_____________________________

D.H Mercedes-Benz Yıldız Kulübü


1549 Mesaj
22 Kasım 2006; 1:16:01 

farin arkarsin da plastik (galiba benimkin de oyle )vidalar olmasi gerekiyor onlari cevirip ayarliyorsun
yalniz sag far biraz daha yukariya baksa daha iiyi olmasi gereken de o
ama tam iyi birsey olsun diyorsan tamircinn birine git bes dakkada optik bir alatle bakip ayaliyorlar


_____________________________

D.H Mercedes-Benz Yıldız Kulübü


1549 Mesaj
22 Kasım 2006; 1:35:58 


quote:

Orjinalden alıntı: focus t

polo 1.4 tdı gitmiyor arkadşlar sanki bişey tutuyor cok raharsız edici bişiy



http://img168.imageshac...1940/goruntu1823ic6.jpg


bendede var 1,4 tdi var 75 pk
bence 75 pk bir araba icin tatmin edici en son 180 ni goruyorum
bu deger de normal
sizinki en fazla ne kadar gidiyor bilmiyorum ama
sorun olabilir
birincisi arabanin simdiye kadar kullanis karakteristigi onemli surekli dusuk devirlerde kullanilmis bir arac buna alisiyor ve sagirlasiyor
birde tdi ler de gorulen ufak bir sorunda
hava filtresinden cikista debimetre diye kucuk bir alet var borunun uzerinde o bozulmus olabilir
onuda deneyebilirsin ayni arabadan tanidigin da varsa o parcayi sokup seninkine tak ve deneme tru yap belli olur


_____________________________

D.H Mercedes-Benz Yıldız Kulübü


36 Mesaj
22 Kasım 2006; 10:32:35 

arkadaşlar ya benim arabam 2005 model bu yıldan sonra ki modellerde CD calar standart oldu, ben de en azından bir mp3 çalar olsun istiyorum ama orjinalini de bozmak istemiyorum bana ne önerebilirsiniz.? Benim artaştırdığım çakmağa giren ve radyo firekansından yayın yapan bir mp3 çalar var ama onda da boş radyo frekans bulma sorunu olabiliyormuş.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teamtkm -- 22 Kasım 2006; 10:33:37 >


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
22 Kasım 2006; 10:44:51 



 
259 Mesaj
22 Kasım 2006; 12:08:20 

Merhaba Arkadaşlar 2004 basicline kullanıcısıyım 24000 km de ve arabayla ilgili yaşadığım sorunları ve bazı sorularımı sizinle paylaşmak istedim.
1-Polo yu ilk çalıştırışta soğuk ve yağışlı havalarda daha belirgin bi şekilde oluşan frene basınca çıkan iğrenç ses.Bunun için servise defalarca gittim yapılan işlemden kısa süre sonra tekrar oluştu.Sizde böyle bir sıkıntı yaşadınızmı. Aynı araçtan arkadaşımdada var hemen hemen aynı zaman da aldık o araçtada aynı problem oluyomuş.
2-Yakıtı geçenlerde 50 ytl yakıtla 210 km kadar gitti biraz daha gidebilirdi uzun yolda ortalama 100 km hızla bu tüketim normalmi?
Genel olarak arabamdan memnunum şu seste gitse çok daha fazla sevicem.Konfor olarak Honda jazz ile kıyasladığımda artısı çok yakıt tüketimi için eksi Hondalar daha cimri az yakıyo gıcık oluyorum :)
Bi de bu bagajı açmaktan nefret ediyorum içerden açılmaması olsaymış keşke.
Radyo kaset çaları mp3 aparatı takmayı düşünen oldumu hiç bunu deneyen varmı
teşekkürler



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fdemirkol -- 22 Kasım 2006; 12:10:10 >


_____________________________



 
1 Mesaj
22 Kasım 2006; 14:28:47 

Bir depo benzin ile 1000KM
Selam benim 97 Hb, 1.6, 75 HP, 8V POLO'm var ve hersene tatile giderim. birtam depo benzinle hersene yaklaşık 1000Km yaparım. (ama 90-110km süratle) Bunların yanında kalkış ve yokuşlardaki performansı Golf çüleri bile bazen kıskandırıyor sanırım. Daha önemlisi bu arat TAM 10 YAŞINDA. Bence bu gerçekten 80 ler ve 90ların başlarında VW deki kalite düşüklüğüne kendi içlerinde (Otomobil Aşkına) bir öz eleştiri ile güzel bir sonuç.


_____________________________



 
53 Mesaj
22 Kasım 2006; 22:42:35 


quote:

Orjinalden alıntı: teamtkm


tyson08 hayırlı olsun allah kazadan beladan korusun



teşekkürler arkadaşım. allah daha iyisini sizlere versin.
far ayarı ile ilgili; farın arkasında plastik vida gibi bir parça olmalı. ordan ayarlayabilirsin. farlar bağımsız olarak bu şekilde ayarlanabiliyormus. vw de soylediler.

fdemirkol, 50 ytl ile 210 km çok az bu arada. bir gariplik var o işte. arıza filan olabilir.iki katı kadar gitmesi lazım. hele de 90 km hızda.


_____________________________



 
53 Mesaj
25 Kasım 2006; 21:38:44 

arkadaşlar bu soru biraz tuhaf gelebilir ama bugün arabam(trendline-2007) yıkamadan çıkarken geri viteste yanan arkadaki beyaz lambalardan birinin yanmadığını gördüm. sol kısımdaki(şoförün tam arkasındaki lamba) yanmıyordu. yıkamacılar bunun normal olduğunu ve yeni model arabalarda o lambalardan sadece birinin yandığı söylediler. bu doğru mudur? daha 1 hafta oldu yoksa servise gidecem.
teşekkürler şimdiden


_____________________________



149 Mesaj
25 Kasım 2006; 21:54:36 

Slm,
Öncelikle arabanı güle güle kullan. Ancak merak edilecek birşey yok. Çünkü bunlarda
geri lambası sadece bir tanedir. Onun karşıtı sol tarafta sis lambasıdır. Aynı olay bana da
defalarca oldu.


_____________________________

Zirveye çıkarken herkese Selam ver, çünkü inerken onlarla karşılaşacaksın


 
53 Mesaj
25 Kasım 2006; 22:22:19 

arkaşım çok teşekkürler.


_____________________________



1549 Mesaj
26 Kasım 2006; 15:41:07 

arkadaslar
benim 2004 1,4 TDI 75 PK var
performans hava filtresi taktirmak veya takmak istiyorum
yapanlar varmi sonuclarine oldu faydasi veya zarari
birde orijinalligi bozmadan yapilmasi mumkun olan model marka onerilerinizi bekliyorum


_____________________________

D.H Mercedes-Benz Yıldız Kulübü


 
1 Mesaj
27 Kasım 2006; 11:39:23 

Selam, Ben 2004-2005 VW Polo 1.4 Basicline modeline bakıyorum. Bazı merka ettiğim konular var. Kullananlar var ise yardımcı olurlarsa sevinirim.

1- KM de ne kadar yakmakta,
2- ABS olmaması nekadar etkiliyor
3- Seri kullanılabilen bir arabamıdır
4- İç konforu ile ilgili ayrıntılı bilgi verebilirmisiniz, mesela koltuk altı saklama gözleri varmıydı.
5- Sis farları sonradan takılabiliyormu

bunların haricinde kullanıcısı olanlar daha fazla bilgi verebilirlerse sevinirim


_____________________________



 
259 Mesaj
28 Kasım 2006; 12:23:30 

selam
2004 model polo basicline kullanıyorum sorularına elimden geldiğince cevap vereyim ama tamamen kişisel görüşler olarak algılayabilirsin
1-yaklaşık olarak 20 ytl benzinle şehir içi 70-80 gidiyor şehir dışı 100 km bulur bakımları yapılmış araçlar daha çok verim alabilirsin
2-fren sisteminde pololarda belki sadece bana denk gelmiş olabilir ama abs olmamasından mı kaynaklanıyor bilmiyorum frenlerden ses geliyordu özellikle yağışlı havalarda ilk kalkışta frene basınca bir sürtünme sesi geliyor ama sonra geçiyor.Servise götürdüğümde halletmişlerdi ama sonra tekrar olmaya başladı.Ama genel olarak frenleri sağlam abs i aramazsın
3-konfor olarak süper ufak araçların çoğuna bindim polo kadar rahatı yok sınıfına göre bence süperrr koltuk altı saklama gözleri çok kullanışlı
4-sis farı hiç düşünmedim gerek duymadım
quote:

Orjinalden alıntı: ariferdal

Selam, Ben 2004-2005 VW Polo 1.4 Basicline modeline bakıyorum. Bazı merka ettiğim konular var. Kullananlar var ise yardımcı olurlarsa sevinirim.

1- KM de ne kadar yakmakta,
2- ABS olmaması nekadar etkiliyor
3- Seri kullanılabilen bir arabamıdır
4- İç konforu ile ilgili ayrıntılı bilgi verebilirmisiniz, mesela koltuk altı saklama gözleri varmıydı.
5- Sis farları sonradan takılabiliyormu

bunların haricinde kullanıcısı olanlar daha fazla bilgi verebilirlerse sevinirim



_____________________________



36 Mesaj
30 Kasım 2006; 12:02:32 


quote:

Orjinalden alıntı: ariferdal

Selam, Ben 2004-2005 VW Polo 1.4 Basicline modeline bakıyorum. Bazı merka ettiğim konular var. Kullananlar var ise yardımcı olurlarsa sevinirim.

1- KM de ne kadar yakmakta,
2- ABS olmaması nekadar etkiliyor
3- Seri kullanılabilen bir arabamıdır
4- İç konforu ile ilgili ayrıntılı bilgi verebilirmisiniz, mesela koltuk altı saklama gözleri varmıydı.
5- Sis farları sonradan takılabiliyormu

bunların haricinde kullanıcısı olanlar daha fazla bilgi verebilirlerse sevinirim


merhaba,
benim 2005 model polo trendline'nım var,
1-km de 220 ykr yakıyor
2-abs kullanıyorum ve bence olmalı
3-seridir, kullanımı rahat ve konforludur
4-iç donanımı sınıfına göre çok iyi, koltuk altı bölmeleri var ve güneşliklerde bile açıldığında yanan lambaları var.
5-sis farı bende güvenlik paketi ile gelmişti ben kullanıyorum ve tavsiye ederim. sonradan takılıyor serviste yaptır derim garantili olur en azından.


_____________________________



 
19 Mesaj
2 Aralık 2006; 23:28:17 

arkadaşlar şu teyp sökme işini bi söleseniz diyorum haber bekliyorum


_____________________________



148 Mesaj
3 Aralık 2006; 23:07:13 

Arkadaşlar 2001 Polo Tredline alıyorum , tabi yarın sanayide temiz çıkar ise . Nasıl arabadır, performansı nedir, yakıt tüketimi nedir? kullananlar yardımcı olursa sevinirim.


_____________________________

www.aliuslu.com


 
49 Mesaj
4 Aralık 2006; 14:31:06 

quote:

Orjinalden alıntı: blackspace

Arkadaşlar 2001 Polo Tredline alıyorum , tabi yarın sanayide temiz çıkar ise . Nasıl arabadır, performansı nedir, yakıt tüketimi nedir? kullananlar yardımcı olursa sevinirim.



Bende bakıyorum, genelde iyi diyorlar ama.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi korkuyom -- 4 Aralık 2006; 14:32:18 >


_____________________________



148 Mesaj
4 Aralık 2006; 17:51:14 


quote:

Orjinalden alıntı: blackspace

Arkadaşlar 2001 Polo Tredline alıyorum , tabi yarın sanayide temiz çıkar ise . Nasıl arabadır, performansı nedir, yakıt tüketimi nedir? kullananlar yardımcı olursa sevinirim.



Hiç kullanan yokmuş galiba , vazgeçtim zaten


_____________________________

www.aliuslu.com

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
5 Aralık 2006; 23:25:15 


quote:

Orjinalden alıntı: mekalde


o sınıf içinde malzeme kalitesi kaporta sağlamlığı, yoltutuş ve konfor açısından en iyi araba ama





yol tutuş ve polo?? hiç güleceğim yoktu


177 Mesaj
6 Aralık 2006; 17:21:24 

İnsan VW sahibi olunca gerçekten bağimlılık yapıyormuş.Hemen bu forumlarda bir şeyler yazmak istedim.Bir hafta oldu polo goal aldım.Hoş araba. Kime sordu isem kırık not veren olmadı.Hanği araç 90.000 km de triğer kayış değiştırın diyor.Şimdilik ihtiyaç olmasa bile rodaj uyguluyorum. Motor tam açılsın o zaman eleştiri yapabilirim.


_____________________________

B.Arda


11 Mesaj
8 Aralık 2006; 1:08:55 

ARKADAŞLAR HONDAYI SATTIM BİRAZDA POLOYA BİNEYİM DİYORUM 99 MODEL BEYAZ HB BULDUM BİTANE 56.000 KMDE 12.000 YT ARAÇ 0 HATA ALIMMI? İLK DEFA BİNCEM POLO YA BİRAZ BİLGİLENDİRİRMİSİNİZ.. TŞKLER


_____________________________

HONDA NE VARSA ONDA.


 
11 Mesaj
9 Aralık 2006; 22:10:05 

Herkese selam bende 2006 model sıfır polo aldım aracım 10.000 km. degeçen hafta "motor"işaretli lamba yandı.Servise götürdüm sensörü arızalı dediler.Birkaç gün sonra sensör geldi taktılar arıza giderilmedi.Sonra elektrik tesisatı oksitlenmiş onuda değiştirmemiz gerekiyor dediler ve tesisatıtıda değiştirdşler .Arabayı aldım motorda titreme vardı tekrar servise götürdüm bu defada motorun arızalı olduğunu ve motoru değiştirmeleri gerektiğini söylediler.Ancak daha sonra arayıp motoru komple değiştiremeyeceklerini ,motoru indirip revizyon edeceklerini bildirdiler.Ben kabul etmedim.Onlarda motoru komple değiştiremeyeceklerini ısrarla bildirdiler.Ben son olarak vw. nin Almanya fabrikasına mail atıp bu durumu bildirmeyi düşünüyorum sizce ne yapmam gerekir?Daha 10.000 km de ki bir araç nasıl olurda motor revizyon işlemine ihtiyaç duyar?Eğer Almanyadaki fabrikadan da bir şey çıkmazsa bende aracımın arkasına "BU ARAÇ 10.000KM DE MOTOR REVİZYONU GÖRMÜŞTÜR" diye yazıp ortalıkta dolaşayım mı?


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
9 Aralık 2006; 23:19:41 


quote:

Orjinalden alıntı: kemsan21

Herkese selam bende 2006 model sıfır polo aldım aracım 10.000 km. degeçen hafta "motor"işaretli lamba yandı.Servise götürdüm sensörü arızalı dediler.Birkaç gün sonra sensör geldi taktılar arıza giderilmedi.Sonra elektrik tesisatı oksitlenmiş onuda değiştirmemiz gerekiyor dediler ve tesisatıtıda değiştirdşler .Arabayı aldım motorda titreme vardı tekrar servise götürdüm bu defada motorun arızalı olduğunu ve motoru değiştirmeleri gerektiğini söylediler.Ancak daha sonra arayıp motoru komple değiştiremeyeceklerini ,motoru indirip revizyon edeceklerini bildirdiler.Ben kabul etmedim.Onlarda motoru komple değiştiremeyeceklerini ısrarla bildirdiler.Ben son olarak vw. nin Almanya fabrikasına mail atıp bu durumu bildirmeyi düşünüyorum sizce ne yapmam gerekir?Daha 10.000 km de ki bir araç nasıl olurda motor revizyon işlemine ihtiyaç duyar?Eğer Almanyadaki fabrikadan da bir şey çıkmazsa bende aracımın arkasına "BU ARAÇ 10.000KM DE MOTOR REVİZYONU GÖRMÜŞTÜR" diye yazıp ortalıkta dolaşayım mı?



resmen skandal revizyonu kesinlikle kabul etme, her türlü yetkili merciyle özellikle de almanyadaki irtibat büroları ile temasa geç, değil motoru arabayı tümüyle değiştirmeleri lazım, nasıl bir anlayıştır bu.. doğuş farkı!


 
11 Mesaj
10 Aralık 2006; 22:37:31 

Almanyadaki irtibat bürolarının e-mailini bilen varmı.Googleden buldum ama tam emin değilim lütfen bilen varsa bi yardım etsin.


_____________________________



177 Mesaj
10 Aralık 2006; 22:48:47 

quote:

Orjinalden alıntı: kemsan21

Almanyadaki irtibat bürolarının e-mailini bilen varmı.Googleden buldum ama tam emin değilim lütfen bilen varsa bi yardım etsin.
Arkadaşim vw sitesinden e-posta adresini bulabilirsin.Ayrıca hiç tasalanma. VW motor için 2 boya 3 kaporta 12 yıl garantilidir.Doğuşa yazılı muraacat et.Garanti belğen elinde ise garanti şartlarını da okumanda yarar var.


_____________________________

B.Arda


36 Mesaj
11 Aralık 2006; 18:03:55 


quote:

Orjinalden alıntı: kemsan21

Herkese selam bende 2006 model sıfır polo aldım aracım 10.000 km. degeçen hafta "motor"işaretli lamba yandı.Servise götürdüm sensörü arızalı dediler.Birkaç gün sonra sensör geldi taktılar arıza giderilmedi.Sonra elektrik tesisatı oksitlenmiş onuda değiştirmemiz gerekiyor dediler ve tesisatıtıda değiştirdşler .Arabayı aldım motorda titreme vardı tekrar servise götürdüm bu defada motorun arızalı olduğunu ve motoru değiştirmeleri gerektiğini söylediler.Ancak daha sonra arayıp motoru komple değiştiremeyeceklerini ,motoru indirip revizyon edeceklerini bildirdiler.Ben kabul etmedim.Onlarda motoru komple değiştiremeyeceklerini ısrarla bildirdiler.Ben son olarak vw. nin Almanya fabrikasına mail atıp bu durumu bildirmeyi düşünüyorum sizce ne yapmam gerekir?Daha 10.000 km de ki bir araç nasıl olurda motor revizyon işlemine ihtiyaç duyar?Eğer Almanyadaki fabrikadan da bir şey çıkmazsa bende aracımın arkasına "BU ARAÇ 10.000KM DE MOTOR REVİZYONU GÖRMÜŞTÜR" diye yazıp ortalıkta dolaşayım mı?


arkadaşım güle güle kullan diyecektim ama gördüğüm kadarıyla pek gülemiyosun, tabi ki ben de sana motor revizyonunu kabul etme derim, garanti kapsamında olduğundan komple motoru değiştirsinler ayrıca sana tavsiyem "tüketiciyi koruma kanunu"na bir göz at orda hakların var eğer sorunu gideremiyorlarsa yenisi ile değiştirmek zorundalar aynı sorun devam ederse komple arabanı bile değiştirmek zorundalar yakında bir tüketiciyi koruma derneği varsa git bi konuş derim.


_____________________________



36 Mesaj