MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ EN YÜKSEK MARKA??
69 Cevap1343 Görüntüleme2 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


3043 Mesaj
9 Mayıs 2013; 12:51:13 

Biraz önce bu konuyu okudum ve üzüldüm;

http://forum.donanimhab...227/f_//tm.htm#68413227

Size müşteri memnuniyet satış öncesi - sonrası, servis aşaması ve garanti kapsamında alınan hizmetler yönünden MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ EN İYİ-YÜKSEK TUTAN MARKA HANGİSİ SİZCE..

Olumlu / olumsuz tecrübelerini aktaracak arkadaşlar varsa ki bu sadece araba almadan önce değil, gördüğünüz gibi aldıktan sonra ve hatta garantisi dolmadan önce de gayet önemli bir konu..

Amaç burada araba markasını karalamak değil, bilgilendirmek..


_____________________________



5725 Mesaj
9 Mayıs 2013; 13:07:20 

Bence Ülkemizde Müşteri memnuniyeti açısından açık ara şudur denilebilecek bir marka yok. Zira marka iyi bile olsa iş distribütörde bittiğinden hepsi müşteriyi yolunacak kaz olarak görüyor diyebiliriz.


_____________________________

Old Honda's newer die, they just get faster.

Green Mamba Returns / My Honda CRX Delsol Project & Redesign || Click For Details...


4296 Mesaj
9 Mayıs 2013; 13:08:44 

Mercedes aracimdan cok memnunum. Ama ne satis ne de yetkili servis 5 para etmez. Hepsi çop



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

drrah diyorum başka birşey demiyorum.


351 Mesaj
9 Mayıs 2013; 13:09:40 

Subarunun müşteri memnuniyeti konusunda çok iyi olduğunu duymuştum. En kötüsü ise Doğuştur.


_____________________________



8094 Mesaj
9 Mayıs 2013; 13:09:50 

Bence Honda'dır Türkiye için.


_____________________________


ALL HAIL THE KING!


2276 Mesaj
9 Mayıs 2013; 13:31:58 

VW


_____________________________



"You have the PetrovaFire"


 
1222 Mesaj
9 Mayıs 2013; 13:38:29 

Renault 1. seçilmişti.Müşteri memnuniyeti olarak Renault 1. ve VW son sıralarda seçilmişti. Sanırım sondan 2 veya sondan 3


_____________________________



2135 Mesaj
9 Mayıs 2013; 13:38:53 

En kötü vw ve bmw 5 para etmez.Araçları güzel ama.


_____________________________

Renault Fluence 1.5 dCi 110 Hp EDC - Extreme Edition -


3043 Mesaj
9 Mayıs 2013; 13:39:39 

Benim şu an ki aracım Seat ve gittiğimde satış öncesi gayet iyiydi..Söylediklerinin dışında aksi bir sürpriz ile karşılaşmadığım gibi zamanlama da da her hangi bir sorun yaşamadım. Dediğim gibi burada amacım her hangi bir markayı kötülemek değil ama Leon almadan önce geçen yaz Jetta sordum, hatta bir çok VW bayiini aradım ama özellikle Mersin ve Adana daki bağlandığım satış temsilcilerinin konuşma özeti = alırsan al almazsan alma mantığı..

Sana ihtiyacım yok gibi..Bu tavırları çok sinirlendirdiği için bir daha da aramadım VW. o dönemde benden bir ay kadar önce Jetta 1,2 TSI alan arkadaşım ise fiyatta pazarlık yapmaya çalıştığı için tereddütsüz satış temsilcisi arkadaşımın vediği kaparoyu iade etmeye kalkıştığı için liste fiyatından arabayı almaya kalktı.. Ha Seat ta DOğuş oto grubu içerisinde, Kayseri Özsa satış konusunda iyiydi, memnun oldum 2 ay sonra da bakım için servise gideceğim bakalım servis konusunda sınıfı geçebilecekler mi?

Geçenlerde bir arkadaş Mazda bayiinde çok (uzun süre birebir) ilgilendiklerinden bahsetmişti..


_____________________________



626 Mesaj
9 Mayıs 2013; 13:53:59 

VW yi bilemem ama BMW de ne gibi bir sorun yaşadınız.

http://forum.donanimhab...e_3/f_//tm.htm#68469128

arkadaşımın başından geçen yukarıdaki linkte ki gibi oldu.

Bu mesajda bahsedilenler: @Demage


_____________________________

2011 Chevrolet Aveo LS Classic Sedan 1.4 AT - Siyah
Nikon 7000+D60+18/55+18/105+70/300+50
10/17 FishEye+60 Micro+SB600



 
600 Mesaj
9 Mayıs 2013; 16:43:02 

Araştırmalara göre Japon markalarında müşteri memnuniyeti daha yüksek oluyor.


_____________________________

OPEL ASTRA 1.6 COSMO TWINPORT EASYTRONIC


2939 Mesaj
9 Mayıs 2013; 16:48:52 

Toyota tabiki adamlar kendi servislerini müşteri kılığında denetliyor diye duydum


_____________________________

2003 Skoda Fabia Combi Elegance 1.4

SAMSUNG GALAXY S III



228 Mesaj
9 Mayıs 2013; 17:33:36 

Renoya 2005 te Megan aracimi goturdum silecek motor tesisati yanmisti 1hafta aracim serviste kaldi ve bana Laguna verdiler otoparktan ve su an her yil servisten arayip aracinizdan memnunmusunuz die soruyorlar yani Reno servisi com guzel



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



1808 Mesaj
9 Mayıs 2013; 17:43:52 

ben bmwden memnunum sıra vs gibi şeyler olmadı gittim bakımını vs herşeyi yapdılar araç bakımı yapılırken kahve vs ikramda bulundular


_____________________________



717 Mesaj
9 Mayıs 2013; 17:46:25 

Toyota turkiye nin internet sitesine girerseniz 5 yil ust uste birinci oldugunu gorursunuz. gerisi hikaye daha toyota yi gecebilen olmadi.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

--e6400--P5B Deluxe--2gb team xtreem--xfx 7600gt xxx--2x80gb seagate 7200.9 Raid 0--FSP 600w--


1848 Mesaj
9 Mayıs 2013; 17:50:08 

Opel olmadığına eminim. En azından benim icin durum boyle, kendilerine dava acmistim zaten. Birdaha Opel'mi, asla!!



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



71 Mesaj
9 Mayıs 2013; 18:02:00 

Bence müşteri memnuniyeti dedinizmi aklıma gelen tek marka Toyota. İlgi alakaları ve herhangi bir sorun durumunda mutlaka arkasında durmaları kayda değer. Benim 2008 model ikinci el aldığım elegant MMT dizel Auris 'imde servise gittiğimde MMT şanzumandan herhangi bir şikayetim olmamasına karşın (normalde garanti extra yoktu araçta) 5 yıllık elektriksel garantisinin bitmek üzere olduğunu söyleyip garantiden, herhangi bir sorun çıkmamasına karşın ECU beynini sağolsun değiştirdiler. Ki ben bu şekilde bir şikayet dahi belirtmemiştim. 2. elden aldığım 5 yaşında bir araba için bu alaka beni çok fazla memnun etmişti. Artı aracımnı tertemiz bir hale getirip ufak tefek rütuşlarını dahi ücretsiz hallettiler. 50000 bakımında +yağ değişimi, hava filtresi, mazot filtresi, yağ filtresi, polen filtresi, ECU değişimi, 3 adet far ampulü, artı far ayarlaması 150TL para ödedim. Dışarıdaki ustalar daha fazla para istemekte.

İzmir Borovolı servisinden başımdan geçmiş bir olaydır.


_____________________________



4505 Mesaj
9 Mayıs 2013; 18:05:40 

Opel,volkswagen,hyundai ve renault markalarini kullandim servis konusunda beni en memnun eden firma renault.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Golf VI 1.4 TSİ


1304 Mesaj
9 Mayıs 2013; 18:11:37 

quote:

Orijinalden alıntı: GrandLotus

ben bmwden memnunum sıra vs gibi şeyler olmadı gittim bakımını vs herşeyi yapdılar araç bakımı yapılırken kahve vs ikramda bulundular

Arkadaşım bu söylediğini yapmayan firma zaten yok. Sen oraya paranla zaten dışarıdan daha pahalıya servise giriyorsun. Çay kahve ile bu iş olmaz. Aracında bir sorun çıksın otoru şanzımanı bozulsun sen o zaman yapacakları işeleme göre değerlendir sevisin iyimi kötümü


_____________________________

Bir araba aldık başımıza gelmeyen kalmadı.

http://forum.donanimhaber.com/m_68413227/tm.htm


 
340 Mesaj
9 Mayıs 2013; 18:16:13 

Skoda ve Hyundai 5 para etmez


_____________________________

Lafın tamamı deliye söylenir.


4337 Mesaj
9 Mayıs 2013; 18:23:04 

Burada musteri memnuniyeti adına guzel bir konu var.

http://forum.donanimhaber.com/m_66911073/tm.htm



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilker67 -- 9 Mayıs 2013; 18:23:45 >


 
1273 Mesaj
9 Mayıs 2013; 18:26:27 

1,5 yıldır Ford kullanıyorum; satıştan servis ağına kadar hepsi amatörler, satış sonrası ise değişen bir şey yok.. Ayrıca satış temsilcisi ve yine servis temsilcisi ile muhattap olduğumda her ikisi de benden "nolursunuz sizi aradıklarında çok memnunum deyin nolursunuz" tarzında bir emri vaki yaptırmaya çalıştılar. "Bakın böyle böyle diyeceksiniz" diye kaldı ki her ikisi de işini eksik yapmıştı.

Babamın Honda'sı var Honda Türkiye bu işi çok iyi yapıyor. Hem satış sırasında, hem serviste hemde sonrasında profesyonel ve layıkı ile davranıyorlar. PR'nin gücünün farkındalar ve en azından vasat değiller benim fikrim ise iyiler.

Zaten bir daha Ford mu tövbeler olsun !


_____________________________

hayat seni güldürmüyorsa, espriyi anlamadın demektir..


2727 Mesaj
9 Mayıs 2013; 18:28:42 

Toyota, Ulusal Kalite Derneği (KalDer) ve KA Araştırma Limited tarafından 81 ilde 10 bin 969 kişiyle yapılan “Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi” araştırmasında binek otomobil sektöründe 5 yıldır üstüste ilk sırada yer almayı başardı. Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi 2012 yılı araştırmasının 4’ncü çeyreğindeki ölçümlenmesi sonucunda Toyota binek otomobil kategorisinde yine birinci sıraya yerleşti ve her koşulda müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmasının karşılığını da almış oldu.


http://www.toyota.com.t...usteri-memnuniyeti.tmex


_____________________________



 
308 Mesaj
9 Mayıs 2013; 18:50:27 

quote:

Orijinalden alıntı: kadirekinci

Toyota, Ulusal Kalite Derneği (KalDer) ve KA Araştırma Limited tarafından 81 ilde 10 bin 969 kişiyle yapılan “Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi” araştırmasında binek otomobil sektöründe 5 yıldır üstüste ilk sırada yer almayı başardı. Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi 2012 yılı araştırmasının 4’ncü çeyreğindeki ölçümlenmesi sonucunda Toyota binek otomobil kategorisinde yine birinci sıraya yerleşti ve her koşulda müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmasının karşılığını da almış oldu.


http://www.toyota.com.t...usteri-memnuniyeti.tmex

hiç Toyota'm olmadı ama katılıyorum...bildiğim kadarıyla Dünya'nın çoğu ülkesinde 1. yada ilk sıralarda...


_____________________________

03 alfa 156 selespeed
'12 kron city tourer v24


1122 Mesaj
9 Mayıs 2013; 18:52:52 

quote:

Orijinalden alıntı: Toygun_ank

Toyota tabiki adamlar kendi servislerini müşteri kılığında denetliyor diye duydum

Doğruysa süper


_____________________________

GO HARD OR GO HOME


1222 Mesaj
9 Mayıs 2013; 19:00:07 

quote:

Orijinalden alıntı: butze

quote:

Orijinalden alıntı: Toygun_ank

Toyota tabiki adamlar kendi servislerini müşteri kılığında denetliyor diye duydum

Doğruysa süper

Evet doğru :)

http://www.toyotaclubtr...index.php?topic=45003.0


_____________________________



651 Mesaj
9 Mayıs 2013; 19:09:49 

ferrarisine lpg taktırmak isteyen birine ferrari firması, sahibine arabanın ilk günkü fiyatını verip arabayı geri almış



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Irrasyonel -- 9 Mayıs 2013; 19:10:59 >


_____________________________

VW Passat Comfortline 1.6 TDI Bluemotion DSG (2013 - 0km)

Peugeot 206 Fever 1.4 tiptronic (2007 - 20.000km)


DH 2009 üyesi


2936 Mesaj
9 Mayıs 2013; 19:12:51 

Toyota ön sıralardadır. Genel olarak Japon araç firmaları başı çeker diye düşünüyorum..


_____________________________

2011 C3 HDi


 
2553 Mesaj
9 Mayıs 2013; 19:39:11 


quote:

Orijinalden alıntı: SxXXxN

quote:

Orijinalden alıntı: butze

quote:

Orijinalden alıntı: Toygun_ank

Toyota tabiki adamlar kendi servislerini müşteri kılığında denetliyor diye duydum

Doğruysa süper

Evet doğru :)

http://www.toyotaclubtr...index.php?topic=45003.0

Iyiymis, adam servisi nerdeyse bedavaya getirmis.
Arabayi degerli kilan biraz da aldiktan sonraki hizmet.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



8094 Mesaj
9 Mayıs 2013; 19:42:09 


quote:

Orijinalden alıntı: Irrasyonel

ferrarisine lpg taktırmak isteyen birine ferrari firması, sahibine arabanın ilk günkü fiyatını verip arabayı geri almış

Aslinda fena fikir degil.

Safkan atmosferik,%100 tup uyumlu.

%20 guc kaybi olsa yine koymaz.

Ama subaplari falan degistirmek gerekir.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


ALL HAIL THE KING!

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
9 Mayıs 2013; 19:49:05 

tabiki toyota


442 Mesaj
9 Mayıs 2013; 19:51:23 

satış sonrası olarak renault servisine arkadaşımın arabasını götürmek için 3defa gittim gayet de hoşuma gitti çok ilgili ve misafirperver davrandılar 1defa da toyota'ya gittim onlarda iyiydi. Ama ford opel ve vw'ye gittiğimde resmen dilenci muamelesi yaptılar çok sinirlenmiştim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



1466 Mesaj
9 Mayıs 2013; 19:55:35 

Bence markadan ziyade,
yetkili servis sahibinin karakteri ve tabiiki O'nun müşteriye bakış açısı çok önemli...


_____________________________

Seat Exeo Style


939 Mesaj
9 Mayıs 2013; 20:01:20 

citroen ve toyota araç sahibi olarak tabiki toyota derim kesinlikle fark var.


_____________________________

2013 Auris D4D Active Skypack


1480 Mesaj
9 Mayıs 2013; 20:10:13 

Toyota diye biliyorum.Genel olarak Japonlar insana değer veren bir millet olduğu için markalarına da yansıtacağını düşünüyorum.


_____________________________



1808 Mesaj
9 Mayıs 2013; 20:31:46 

quote:

Orijinalden alıntı: orgozgur

quote:

Orijinalden alıntı: GrandLotus

ben bmwden memnunum sıra vs gibi şeyler olmadı gittim bakımını vs herşeyi yapdılar araç bakımı yapılırken kahve vs ikramda bulundular

Arkadaşım bu söylediğini yapmayan firma zaten yok. Sen oraya paranla zaten dışarıdan daha pahalıya servise giriyorsun. Çay kahve ile bu iş olmaz. Aracında bir sorun çıksın otoru şanzımanı bozulsun sen o zaman yapacakları işeleme göre değerlendir sevisin iyimi kötümü

10 yıldır bmw kullanıyorum servis ışığı yandığı zaman en geç 3 günde servise gidiyorum herhangi bir problem çıkmadı.servis ışığı arıza sebebli yanmadı tabiki bakım zamanı geldiği için dürüsçe söyleyeyim daha bir gün şuradan ses geldi bir servise gideyim demedim yaşından ötürü cd çalar ekranındaki ışıklarda solma meydana geldi servise götürdüm herhangi bir ücret ödemeden hiç bir şey söylemeden yenilediler(düzenli aynı servise giderim)


_____________________________



3043 Mesaj
9 Mayıs 2013; 20:38:25 


quote:

Orijinalden alıntı: MucosS

Bence müşteri memnuniyeti dedinizmi aklıma gelen tek marka Toyota. İlgi alakaları ve herhangi bir sorun durumunda mutlaka arkasında durmaları kayda değer. Benim 2008 model ikinci el aldığım elegant MMT dizel Auris 'imde servise gittiğimde MMT şanzumandan herhangi bir şikayetim olmamasına karşın (normalde garanti extra yoktu araçta) 5 yıllık elektriksel garantisinin bitmek üzere olduğunu söyleyip garantiden, herhangi bir sorun çıkmamasına karşın ECU beynini sağolsun değiştirdiler. Ki ben bu şekilde bir şikayet dahi belirtmemiştim. 2. elden aldığım 5 yaşında bir araba için bu alaka beni çok fazla memnun etmişti. Artı aracımnı tertemiz bir hale getirip ufak tefek rütuşlarını dahi ücretsiz hallettiler. 50000 bakımında +yağ değişimi, hava filtresi, mazot filtresi, yağ filtresi, polen filtresi, ECU değişimi, 3 adet far ampulü, artı far ayarlaması 150TL para ödedim. Dışarıdaki ustalar daha fazla para istemekte.

İzmir Borovolı servisinden başımdan geçmiş bir olaydır.

Gercekten bu zamanda insanin duymayi ozledigi seyler bunlar.. Toyota yi tebrik ediyorum..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



3101 Mesaj
9 Mayıs 2013; 21:07:18 

Müşteriye yapışmayan, kafa ütülemeyen, mümkünse ortada çok görünmeyen satış temsilcisini severim. Satış sistemi bu şablona uyan marka benim için tamamdır. Satış sonrası servis vs çok umurumda değil, garanti dolduktan sonra asla kapılarını çalmam.

Ürün memnuniyetine inanırım ; VAG



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi günerkanat -- 9 Mayıs 2013; 21:08:23 >


_____________________________



 
2553 Mesaj
9 Mayıs 2013; 21:13:58 


quote:

Orijinalden alıntı: günerkanat

Müşteriye yapışmayan, kafa ütülemeyen, mümkünse ortada çok görünmeyen satış temsilcisini severim. Satış sistemi bu şablona uyan marka benim için tamamdır. Satış sonrası servis vs çok umurumda değil, garanti dolduktan sonra asla kapılarını çalmam.

Ürün memnuniyetine inanırım ; VAG

Peki ya garanti bitine kadar?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



3101 Mesaj
9 Mayıs 2013; 21:22:12 


quote:

Orijinalden alıntı: ZZ RAT


quote:

Orijinalden alıntı: günerkanat

Müşteriye yapışmayan, kafa ütülemeyen, mümkünse ortada çok görünmeyen satış temsilcisini severim. Satış sistemi bu şablona uyan marka benim için tamamdır. Satış sonrası servis vs çok umurumda değil, garanti dolduktan sonra asla kapılarını çalmam.

Ürün memnuniyetine inanırım ; VAG

Peki ya garanti bitine kadar?

Garanti bitene kadar yetkili servise gitmek eczaneden diş fırçası almak gibidir. Kazıklandığını, bilirsin ama mecburen katlanırsın. 1-2 kez mecbur gidilir, yapacak bir şey yok. Ondada aşağı yukarı aynılar.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



1578 Mesaj
9 Mayıs 2013; 21:27:56 

ranault iyidir...ama servisi çok pahalı..sileceğe 100 tl istenir mi..ayıp denen bi şey var..


_____________________________



1368 Mesaj
9 Mayıs 2013; 21:42:31 

quote:

Orijinalden alıntı: kadirekinci

Toyota, Ulusal Kalite Derneği (KalDer) ve KA Araştırma Limited tarafından 81 ilde 10 bin 969 kişiyle yapılan “Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi” araştırmasında binek otomobil sektöründe 5 yıldır üstüste ilk sırada yer almayı başardı. Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi 2012 yılı araştırmasının 4’ncü çeyreğindeki ölçümlenmesi sonucunda Toyota binek otomobil kategorisinde yine birinci sıraya yerleşti ve her koşulda müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmasının karşılığını da almış oldu.


http://www.toyota.com.t...usteri-memnuniyeti.tmex

Gayet gerçekçi bir araştırma olduğuna inanıyorum. Daha önceki tecrübelerime dayanarak ( çevreden duyduklarım da dahil ) en çok memnun kaldığım servis toyota servisi olmuştu.


_____________________________

Cibilliyetsize ilim öğretmek, eşkıyanın eline kılıç vermektir.



3043 Mesaj
10 Mayıs 2013; 12:44:14 

Benim daha önce hiç Toyota marka aracım olmadı ama olmadığına da şu an itibari el Toyotanın hizmet anlayışından dolayı üzüldüm..
Peugeot,
Renault,
Opel,
Hyundai,
Fiat"tan sonra şimdi de Seat..

Bakalım aracı alalı daha 9 ay oldu. Arka park sensöründe sorun var, yazın bakıma soktuğumda park sensörünü de söyleyeceğim tutumları benim için önemli..

Bu mesajda bahsedilenler: @mathematician_01


_____________________________



1089 Mesaj
10 Mayıs 2013; 12:59:48 

Gidilen servise gore degisir. Ornegin ankara goral berbatken arkas oto gayet guzeldi. Ama arkadasimin toyota aracini servise goturduk 1-2 kez ilgi alaka ust duzeyde, guleryuzluler ufak hediyelerle simartmacalar bekleme salonlari cok iyi (ps vardi yanlisim yoksa) falan flan adamlar asmisti :)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
18 Mesaj
10 Mayıs 2013; 13:26:58 

2010 Civic aracımız var - Genelde servislere ben götürüyorum yada herhangi bir sorun olduğunda. İzmir Gaziemir Çamkıran Honda her konuda çok ilgililer. Eğer araba değiştirme şansımız olursa ve honda marka alacak olursak, kesinlikle Çamkıran dan alırım.


_____________________________



 
3590 Mesaj
10 Mayıs 2013; 13:34:43 

Toyotani uzerine tanimam arkadas.2003 model vuruk , cizik yaris aracimizla sanki 0 km ve 200 bin tl lik arabaymis gibi ilgilenip her zaman guleryuzlu davrandilar.aracimizi 2005 de derindereden almistik zeytinburnunda.aldigimizdan beri hep orada bakimlar yapildi , ufak tefek parca degisimleri , (ariza , dandiklik degil ) yapiliyor hala.her seferinde guler yuzluler ve cok ilgililer.1 kerese avcilar sonkar'a vermistim diskler balatalar degisip bakim yapilmisti.orda da cok ilgillerdu.

Toyotayi buradan tebrik ve tesekkur ediyorum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

1905 te doğdu bizim aşkımız ,
Sarı kırmızı renkte akar kanımız.
Ölene kadar hep yanındayız,
Haydi kükre aslan hep biz burdayız.


 
3285 Mesaj
10 Mayıs 2013; 13:43:37 

bunun için açılmış bir konu olmalı zaten.

en iyisi her zaman toyota'dır, toyota alan insanların aynı markadan devam etmelerinin sebeplerinden biridir, hemen her servisi ilgili davranır.


_____________________________



115 Mesaj
10 Mayıs 2013; 13:56:07 

Bence Mazda da iyidir.2010 Mazda 3 sahibiyim, direksiyondaki mazda logosunun nikelajı attı azıcık.Geçen hafta yetkili servisiyle aynı ilde olmamıza rağmen sadece logonun ve aracın kilometresinin fotoğrafını çekip mail attım, servise dahi gitmedim. Adamlar 1 gün sonra arayıp garanti işlemini başlattıklarını ve onay geldiğini, logo için de komple airbag modülünün değişeceğini söyledi. Kapak ayrı olmuyormuş. Komple airbag pahalı olmasına rağmen adamlar tereddütsüz değiştirecekler. Belki senede 100 tane araba satamıyorlar ama satış sonrası çok iyi.


165 Mesaj
10 Mayıs 2013; 15:46:00 

toyota


_____________________________



 
1162 Mesaj
10 Mayıs 2013; 16:13:01 

Toyota bu konuda bence de en iyisi. İlgi alaka, çözüm odaklı servis anlayışı çok güzel. Tabii servisten servise de farkedebiliyor ama toyotayı toyota yapan en büyük şey müşteriye yaklaşımı bence.


_____________________________

Araç magazin - Araç test, Android takip programı.


3043 Mesaj
10 Mayıs 2013; 21:30:55 

Cidden şaşkınlıktan ne diyeceğimi şaşırdım..Hiç alışık değilim kendi adıma böyle şeylere..

2009 da Temmuz ayında 16.500 TL ye aldığım 2001 Peugeot 406 2,0 SV BVA aracımın periyodik bakım + bir kaç ufak işlem için o zaman SAMSUN DOGSES PEUGEOT yetkili servisine tam 940 TL vermiştim.. Servisten çıkarken otomatik vites yoluna (boşluğa) 10 krş düştü, o kadar para verince yardımcı olurlar psikolojisi ile toplamda 1 dakika süren bir işlemle gider ayak 30 TL fatura kesip işçilik adı altında para almışlardı..

940 değilde o verdiğim 30 TL çok zoruma gitmişti.. Hiç unutmam...İşte o vites kutusu..

Bu mesajda bahsedilenler: @mimalpay Bu mesaja 1 cevap geldi.


_____________________________



 
83 Mesaj
10 Mayıs 2013; 21:40:09 

Ocak ayında babamın arabasının bakım ücretini Renault mais ödeyerek yıllık bakımı yapıldı. Tek olay babamın yanında Renault tan bir görevli ile servise gitmeden önce buluştular ve servise beraber gittiler. Renault bence oldukça dikkate alıyor bu işi.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



296 Mesaj
10 Mayıs 2013; 23:19:23 

geçen hafta arkadaşımla beraber plazaları gezdik. ilk önce opele gittik saolsunlar ilgilendiler. forda gittik baya bi ilgilendiler. vw e gittik ilgilenmediler


_____________________________



1368 Mesaj
11 Mayıs 2013; 0:46:16 

Yahu bu vw bayileri heryer de mi aynı acaba bilemedim bak şimdi. kardeşime araba bakmak için gitmiştim bende bayiye, adama bişeyler soruyorum yüzüme bile bakmadan ukala ukala cevap veriyor. sanki satıcı olan kendisi değilde benmişim gibi. Acayip gıcık olmuştum. "prensip olarak hep böyle burnunuz havada mıdır?" dedim adam anlamadı "efendim,anlamadım?" dedi. "bişey yok, iyi çalışmalar" dedim ve çıktım.

Bu mesajda bahsedilenler: @terazi43


_____________________________

Cibilliyetsize ilim öğretmek, eşkıyanın eline kılıç vermektir.



2782 Mesaj