Şimdi Ara

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ EN YÜKSEK MARKA??

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
2
Favori
2.054
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Biraz önce bu konuyu okudum ve üzüldüm;

    http://forum.donanimhaber.com/m_68413227/f_//tm.htm#68413227

    Size müşteri memnuniyet satış öncesi - sonrası, servis aşaması ve garanti kapsamında alınan hizmetler yönünden MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ EN İYİ-YÜKSEK TUTAN MARKA HANGİSİ SİZCE..

    Olumlu / olumsuz tecrübelerini aktaracak arkadaşlar varsa ki bu sadece araba almadan önce değil, gördüğünüz gibi aldıktan sonra ve hatta garantisi dolmadan önce de gayet önemli bir konu..

    Amaç burada araba markasını karalamak değil, bilgilendirmek..







  • Bence Ülkemizde Müşteri memnuniyeti açısından açık ara şudur denilebilecek bir marka yok. Zira marka iyi bile olsa iş distribütörde bittiğinden hepsi müşteriyi yolunacak kaz olarak görüyor diyebiliriz.
  • Mercedes aracimdan cok memnunum. Ama ne satis ne de yetkili servis 5 para etmez. Hepsi çop
  • Subarunun müşteri memnuniyeti konusunda çok iyi olduğunu duymuştum. En kötüsü ise Doğuştur.
  • Bence Honda'dır Türkiye için.
  • VW
  • Renault 1. seçilmişti.Müşteri memnuniyeti olarak Renault 1. ve VW son sıralarda seçilmişti. Sanırım sondan 2 veya sondan 3
  • En kötü vw ve bmw 5 para etmez.Araçları güzel ama.
  • Benim şu an ki aracım Seat ve gittiğimde satış öncesi gayet iyiydi..Söylediklerinin dışında aksi bir sürpriz ile karşılaşmadığım gibi zamanlama da da her hangi bir sorun yaşamadım. Dediğim gibi burada amacım her hangi bir markayı kötülemek değil ama Leon almadan önce geçen yaz Jetta sordum, hatta bir çok VW bayiini aradım ama özellikle Mersin ve Adana daki bağlandığım satış temsilcilerinin konuşma özeti = alırsan al almazsan alma mantığı..

    Sana ihtiyacım yok gibi..Bu tavırları çok sinirlendirdiği için bir daha da aramadım VW. o dönemde benden bir ay kadar önce Jetta 1,2 TSI alan arkadaşım ise fiyatta pazarlık yapmaya çalıştığı için tereddütsüz satış temsilcisi arkadaşımın vediği kaparoyu iade etmeye kalkıştığı için liste fiyatından arabayı almaya kalktı.. Ha Seat ta DOğuş oto grubu içerisinde, Kayseri Özsa satış konusunda iyiydi, memnun oldum 2 ay sonra da bakım için servise gideceğim bakalım servis konusunda sınıfı geçebilecekler mi?

    Geçenlerde bir arkadaş Mazda bayiinde çok (uzun süre birebir) ilgilendiklerinden bahsetmişti..




  • VW yi bilemem ama BMW de ne gibi bir sorun yaşadınız.

    http://forum.donanimhaber.com/m_68413227/mpage_3/f_//tm.htm#68469128

    arkadaşımın başından geçen yukarıdaki linkte ki gibi oldu.
  • Araştırmalara göre Japon markalarında müşteri memnuniyeti daha yüksek oluyor.
  • Toyota tabiki adamlar kendi servislerini müşteri kılığında denetliyor diye duydum
  • Renoya 2005 te Megan aracimi goturdum silecek motor tesisati yanmisti 1hafta aracim serviste kaldi ve bana Laguna verdiler otoparktan ve su an her yil servisten arayip aracinizdan memnunmusunuz die soruyorlar yani Reno servisi com guzel
  • ben bmwden memnunum sıra vs gibi şeyler olmadı gittim bakımını vs herşeyi yapdılar araç bakımı yapılırken kahve vs ikramda bulundular
  • Toyota turkiye nin internet sitesine girerseniz 5 yil ust uste birinci oldugunu gorursunuz. gerisi hikaye daha toyota yi gecebilen olmadi.
  • Opel olmadığına eminim. En azından benim icin durum boyle, kendilerine dava acmistim zaten. Birdaha Opel'mi, asla!!
  • Bence müşteri memnuniyeti dedinizmi aklıma gelen tek marka Toyota. İlgi alakaları ve herhangi bir sorun durumunda mutlaka arkasında durmaları kayda değer. Benim 2008 model ikinci el aldığım elegant MMT dizel Auris 'imde servise gittiğimde MMT şanzumandan herhangi bir şikayetim olmamasına karşın (normalde garanti extra yoktu araçta) 5 yıllık elektriksel garantisinin bitmek üzere olduğunu söyleyip garantiden, herhangi bir sorun çıkmamasına karşın ECU beynini sağolsun değiştirdiler. Ki ben bu şekilde bir şikayet dahi belirtmemiştim. 2. elden aldığım 5 yaşında bir araba için bu alaka beni çok fazla memnun etmişti. Artı aracımnı tertemiz bir hale getirip ufak tefek rütuşlarını dahi ücretsiz hallettiler. 50000 bakımında +yağ değişimi, hava filtresi, mazot filtresi, yağ filtresi, polen filtresi, ECU değişimi, 3 adet far ampulü, artı far ayarlaması 150TL para ödedim. Dışarıdaki ustalar daha fazla para istemekte.

    İzmir Borovolı servisinden başımdan geçmiş bir olaydır.




  • Opel,volkswagen,hyundai ve renault markalarini kullandim servis konusunda beni en memnun eden firma renault.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GrandLotus

    ben bmwden memnunum sıra vs gibi şeyler olmadı gittim bakımını vs herşeyi yapdılar araç bakımı yapılırken kahve vs ikramda bulundular

    Arkadaşım bu söylediğini yapmayan firma zaten yok. Sen oraya paranla zaten dışarıdan daha pahalıya servise giriyorsun. Çay kahve ile bu iş olmaz. Aracında bir sorun çıksın otoru şanzımanı bozulsun sen o zaman yapacakları işeleme göre değerlendir sevisin iyimi kötümü
  • Skoda ve Hyundai 5 para etmez
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.