Şimdi Ara

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ EN YÜKSEK MARKA?? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
2
Favori
2.054
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • toyota subaru
  • Hondam varken servisinden çok memnumdum...
  • Kendi ve akraba eş dostlarımın tecrübelerinden müşteri mennuniyetini HONDA ve FİAT çok önde tutuyor bence premium markalarda ise servis faturaları bence haddinden fazla yüksek oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: peugeot-406

    Cidden şaşkınlıktan ne diyeceğimi şaşırdım..Hiç alışık değilim kendi adıma böyle şeylere..

    2009 da Temmuz ayında 16.500 TL ye aldığım 2001 Peugeot 406 2,0 SV BVA aracımın periyodik bakım + bir kaç ufak işlem için o zaman SAMSUN DOGSES PEUGEOT yetkili servisine tam 940 TL vermiştim.. Servisten çıkarken otomatik vites yoluna (boşluğa) 10 krş düştü, o kadar para verince yardımcı olurlar psikolojisi ile toplamda 1 dakika süren bir işlemle gider ayak 30 TL fatura kesip işçilik adı altında para almışlardı..

    940 değilde o verdiğim 30 TL çok zoruma gitmişti.. Hiç unutmam...İşte o vites kutusu..
     MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ EN YÜKSEK MARKA??

    Emin değilim ama 10 kuruşu mıknatıs tutmuyor muydu?
    Basit bir mıknatısla çıkarabilirdiniz...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • kesinlikle toyotadır bence
  • Ben de en az 4-5 farklı toyota sevisiyle muhattab oldum. Dumankaya gebze harici olanlar gerçekten çok ilgiliydiler.
    Pendik dumankaya ile sahibi aynı olmasına rağmen gebze dumankaya'da bi mantelite farkı var, çözemedim.
    Yetkili servislerin dışında genel merkezi de çok ilgili toyotanın, şikayetleri müşteri lehine çözmeye çalışıyorlar..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa


    quote:

    Orijinalden alıntı: peugeot-406

    Cidden şaşkınlıktan ne diyeceğimi şaşırdım..Hiç alışık değilim kendi adıma böyle şeylere..

    2009 da Temmuz ayında 16.500 TL ye aldığım 2001 Peugeot 406 2,0 SV BVA aracımın periyodik bakım + bir kaç ufak işlem için o zaman SAMSUN DOGSES PEUGEOT yetkili servisine tam 940 TL vermiştim.. Servisten çıkarken otomatik vites yoluna (boşluğa) 10 krş düştü, o kadar para verince yardımcı olurlar psikolojisi ile toplamda 1 dakika süren bir işlemle gider ayak 30 TL fatura kesip işçilik adı altında para almışlardı..

    940 değilde o verdiğim 30 TL çok zoruma gitmişti.. Hiç unutmam...İşte o vites kutusu..
     MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ EN YÜKSEK MARKA??

    Emin değilim ama 10 kuruşu mıknatıs tutmuyor muydu?
    Basit bir mıknatısla çıkarabilirdiniz...

    Bu dedigim olay tam servis giris kapisinin onunde oldu.. Hani o kadar ucret odedik sabahtan beri sohbet ettik baktim bozuk para dusunce bi bakar misiniz deyince hemen baktilar ve 1dakika icinde cikardilar..cikarirken para alacagiz demediler;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yamtar36

    Renoya 2005 te Megan aracimi goturdum silecek motor tesisati yanmisti 1hafta aracim serviste kaldi ve bana Laguna verdiler otoparktan ve su an her yil servisten arayip aracinizdan memnunmusunuz die soruyorlar yani Reno servisi com guzel

    +10000............. İmzamı atarım.
  • Calistigim sirket bana sirket arabasi vericekti, limit 100.000TL, marka model secme hakkinida verdiler, hatta siparisi kendim verdim, herneyse..

    Once volkswagen a ugradim, 20 dakika bekledim, ne gelen ne giden var (alacagim araba belliydi, direk siparisi verecektim, golf tdi highline), uyuz oldum yandaki audi ya ugrayim dedim, 10 dakika sonra yanima biri geldi. Basladim soru sormaya, adam gitti brojur getirdi, almadan gittim. O aralar volvo c30 r-design hosuma giden bi modeldi, volvo ya ugradim, yine 15 dakika bekledikten sonra ciktim, eve dogru giderken toyota yi gordum, tip olarak begenmesemde bi bakmak istedim. 2 dakika icinde yardimci olmaya basladilar, kahveler kekler vs.. o gun toyota auris 1.8 hybrid cvt siparisini verdim. Arabay aldiktan 2 ay sonra, camurluk bolgesi durduk yere paramparca oldu otobanda(190km/s), direk servise gittim, garanti dediler yaptilar, 1 ay sonra bardak tutma yerini yanlislikla dizimle carparak kirdim, sorun degil dediler bedava yaptilar, usbli almistim ses sistemini, aux yeri yoktu ama, gittim sordum aux yok dedim, haftasonu getir hallederiz dediler, yine bedava ve halettilerde..

    2 sene sonra is degistirdim, arabayi verdim, ikinci el bi araba aldim, artik servise ugramiyorum, normal bakimi bosch car centerde yaptiriyorum, cok pahali degil, kaliteli servis. Ozel bakimlarida bmw ustama goturuyorum, saat ucreti servisden asagi degil ama isciligi ve servisi 10 numara, zaten servisin cozemedigi(herzaman X6, 760iL, m3/m5/m6 lar duruyo kapi onunde) sorunlari bizim usta cozuyo.

    Sanirim Turkiyede Dogus neyse Hollanda'da PON o, sifir servis, garanti isleri zor vs.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.