- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
10 Saniyede Nasıl Adam Dövülür ?
152 Cevap44169 Görüntüleme15 Favori
Bu konudaki kullanıcılar:
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Yazdır
Sayfa: [1] 3      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


819 Mesaj
8 Haziran 2006; 13:21:13 



Arkadaşlar merhaba,

Amacım kimseyi reklam yapmak,yada bir sporu kötülemek değil. Size Wing Tsun dan bahsetmek istiyorum.Çünkü Türk milletini savunma adı altında oldukça kandırıldığını gördüm.
6 ay aikido,8 ay kick-box yaptım fakat wing tsun gibisini görmedim.Herkesin anlayabileceği dille,
(Wing Tsun mu o ne ya ? )

- Wing Tsun,bir spor değildir.Müsabakası olmaz,takımı olmaz ..
- Wing Tsun,bir sanattır..Haaayt,huuyt tarzı tuğla,nesne ve cisim kırılmaz.
- Wing Tsun yapabilmek için günde 300 yumruk,300 tekme atmanıza gerek yoktur.Ayrıca 1.90 boyunda ve 120 kilo gibi bir vücut ölçülerine de sahip olmanız gerekmez.. (Çocuk,yaşlı herkes yapabilir,antreman videosuna bakarsanız görürsünüz zaten)
- Wing Tsun,tekniktir ve akıl işidir.(ee capon yapıyor abi)
- Wing Tsun da boks yada kick-boxdaki gibi rakibe 1-2 yumruk atıp geri çekilmek yoktur.Amaç rakibi yıkmak ve etkisiz hale getirmektir.
- Wing Tsun,rakibin sana uyguladığı gücü rakibe karşı kullanmaktır.
- Wing Tsun öğrencisi,kavga esnasında tedirginlikle,çekingelikle kendini savunması yerine,rakibine olabildiğince yapışır.Çünkü ne kadar yakın olursa onun için o kadar iyidir.

- Wing Tsun a göre en iyi savunma saldırıdır (baba felsefe )

Türk milleti fazla lafa,söze gelmez.Hadi lan o neymiş der hemen 3-5 resim vermek istiyorum :

0

0

0

0

0


Çok fazla lafı uzatmadan asıl görmeniz gereken videolara geçiyorum

Video 1 (3.1 MB)
Video 2 (3.5 MB)
Antreman Esnası (4.2 MB)

3-4 dakikanızı ayırarak tanıtım videolarını indirirseniz,kendinizi "vay be diğer bütün sporlar hikayeymiş" derken bulursunuz...

Saygılarımı sunuyor,beğenmenizi umuyorum.

Türkiyenin hemen hemen bütün illerinde bu tür okullar mevcuttur..Reklam olmasın diye link koymadım rahatlıkla burdan sorabilirsiniz





_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
8 Haziran 2006; 13:29:38 



Eline sağlık şu videolari bi merak ettim


819 Mesaj
8 Haziran 2006; 13:34:27 


asıl olay görsellikte abi :)

dediğim yani asıl videolarda olay,en güzel videoları koydum

( Bu videolar fake,hızlandırılmış falan filan diyen olursa her türlü adres verebilirim )


_____________________________



 
568 Mesaj
8 Haziran 2006; 13:38:42 

bunu bilince herkesi dövebilecezmi.

2 tane bu sporu yapan kavga ederse ne olacak


_____________________________



452 Mesaj
8 Haziran 2006; 13:40:49 

Aman hatunlar görmesin videoları



_____________________________


--WE ARE THE BEST--
***GALATASARAY***


3763 Mesaj
8 Haziran 2006; 13:44:10 

judith , bahsettiğin aikido kick box süreleri çok çok az .


Her dövüş sanatının bir amacı vardır , kimi saldırı , kimisi ise savunma amaçlıdır .


O yüzden bunla adam döversiniz , bu sporlarla adam dövemezsiniz mantığı biraz komik ve yanlış olur


_____________________________

Allianz Sigorta Acentesi


5831 Mesaj
8 Haziran 2006; 13:44:33 

Bir süre uğraştım.. Oldukça faydalı.. Öğrenmesi de oldukça basit.. Ancak karşınızdaki biraz teknik bir adamsa sizin ilk bloğunuza karşılık o da harekete geçecek buradaki adam gibi elma toplamakla meşgul olmayacaktır..


_____________________________


PSN: SAVIARs
Gamertag: SAVIARs


 
568 Mesaj
8 Haziran 2006; 13:46:03 


quote:

Orjinalden alıntı: SAVIAR

Bir süre uğraştım.. Oldukça faydalı.. Öğrenmesi de oldukça basit.. Ancak karşınızdaki biraz teknik bir adamsa sizin ilk bloğunuza karşılık o da harekete geçecek buradaki adam gibi elma toplamakla meşgul olmayacaktır..



o abi hatırladım. sen kıl saldırısı yapıodun dimi


_____________________________



2699 Mesaj
8 Haziran 2006; 13:48:18 

10 sn Nasılmı Adam Dövülür Şöyle:

Adamın Yanına Gidersin,Birader Az bkarmısın Dersin Döndüğü Zaman Burnunun Ortasına Yumruğu Gömersin

Bide teknikmi Öğrencem...


_____________________________



5831 Mesaj
8 Haziran 2006; 13:49:33 

quote:

Orjinalden alıntı: serhat_h_fb





o abi hatırladım. sen kıl saldırısı yapıodun dimi


Tekniğin adı o.. Çok gelişmiş azgın kirpi saldırısı..


_____________________________


PSN: SAVIARs
Gamertag: SAVIARs


819 Mesaj
8 Haziran 2006; 13:49:34 


quote:

Orjinalden alıntı: guide

judith , bahsettiğin aikido kick box süreleri çok çok az .

Her dövüş sanatının bir amacı vardır , kimi saldırı , kimisi ise savunma amaçlıdır .

O yüzden bunla adam döversiniz , bu sporlarla adam dövemezsiniz mantığı biraz komik ve yanlış olur


öyle birşey demedim şunla dövemezsiniz bunla döversiniz diye..Kick-box da adama 1 tekme savuruyor geri kaçıyor, Wing Tsun un yanında oldukça etkisiz..
Wing Tsun bütün dövüş sporlarının eksik yanlarınında doğmuştur..İçinde tai-box da vardır,aikido da vardır,özellikle kung-fu vardır..Bruce - Lee nin biyografisini okuduysanız, ilk önce Wing Tsun öğrendiğini görürsünüz.

serhat_h_fb :

Wing Tsun spor değildir..Spor takımı ve müsabakası olan uğraşlardır.Bu daha çok bir sanattır.
Not : 2 Wing Tsun öğrencisinin yada eğitmenini kavgası en fazla 1 dakika sürmüştür :)

Freedom123 :

Wing Tsun yapanların %40 ı bayandır..Ülkemizde çok fazla bayan bilmemekle beraber, ABD ve özellikle Almanyada büyük bir kesimi bayanlar oluşturmaktadır..Bu da olayın güzel yanı
A1 Model Boxing de görüyoruz bayanlarımız 2 tekme atıcam diye nasıl zorlanıyorlar


_____________________________



710 Mesaj
8 Haziran 2006; 13:49:40 

Hikaye bunlar, çaktın mı Osmanlı tokadını bak bakalım adam yerden kalkabiliyo mu


_____________________________



416 Mesaj
8 Haziran 2006; 13:52:44 

Çok sevdim ben bu sanatı yaw


_____________________________

"İstediğiniz her şeyi yapmakta özgürsünüz. Katlanacağınız şey sadece sonuçlarıdır..."


3763 Mesaj
8 Haziran 2006; 13:54:06 

quote:

Orjinalden alıntı: judith




öyle birşey demedim şunla dövemezsiniz bunla döversiniz diye..Kick-box da adama 1 tekme savuruyor geri kaçıyor, Wing Tsun un yanında oldukça etkisiz..
Wing Tsun bütün dövüş sporlarının eksik yanlarınında doğmuştur..İçinde tai-box da vardır,aikido da vardır,özellikle kung-fu vardır..Bruce - Lee nin biyografisini okuduysanız, ilk önce Wing Tsun öğrendiğini görürsünüz.





Kick-Box maçlarında puan almak amaç olduğu için vur kaç lar vardır , onun haricinde bahsettiğin vur kaç kick-box için uygun değildir . Wing Tsun savunma sanatıdır , kick-box savunma sanatı değildir , dolayısı ile başlığın konusu '' 10 saniyede adam nasıl dövülür'' 10 saniyede kendinizi nasıl savunursunuz ile değişmesi gerekir.


_____________________________

Allianz Sigorta Acentesi


819 Mesaj
8 Haziran 2006; 13:59:09 


sen biraz kick-box la uğraşmışsın heralde dostum çok üstüne alındın,peki sen iste yeter değiştiririz farketmez..

UML :

Karşındaki adam osmanlı tokatından kurtulmayı biliyorsa,yada senin o tokadı atmana fırsat bile vermiyorsa ne yapacaksın ?

Guitarist :

Beğendiğine sevindim dostum,videoları da seyretmişsindir umarım


_____________________________



3763 Mesaj
8 Haziran 2006; 14:07:07 

quote:

Orjinalden alıntı: judith


sen biraz kick-box la uğraşmışsın heralde dostum çok üstüne alındın,peki sen iste yeter değiştiririz farketmez..




Ben ilk taekwon-do ile başladım , sonra kick-box sonra ise body building yaptım ( ve antrenörlüğü ) , şu an ise tenis oynuyorum , bu sporlar hakkında baya bilgiliyimdir . Üstüme alınma değilde , doğru bilgi verilmesi daha iyi olur diye düşündüm


_____________________________

Allianz Sigorta Acentesi


3726 Mesaj
8 Haziran 2006; 14:07:13 

4-5 kişi sopayı aldıkmıydı bi de levye tamamdır yav amaaan gerek yok böle çin capon


_____________________________

Mobil imza versek?


819 Mesaj
8 Haziran 2006; 14:12:10 


quote:

Orjinalden alıntı: ofabiya

bu egitimlerde karşıdaki adamlar pasif duruyor , bu hareketleri yapan adama karsı ben hareketsizmi durucam sanki , hani fasa fiso demiyorumda bunlarla olmaz bu adam dövmek


Hangi videodan bahsediyorsan ona göre cevabını vereyim dostum..

Amaç orda rakibin gücünü bloke edip ona saldırmak mesela :

İlk videoda 1. dakikadan hemen sonraki combatta,rakip sana low kick(bildiğiniz tekme) atmaya gidiyor fakat beklemediği şekilde tekmesi bloke olup 1 saniyeden kısa bir sürede seri yumruklar yiyor.
Şimdi bu adam pasif olmayıpta ne yapsın ? Sen hiç hayatında yumruk yemedin galiba

Yani amaç orda rakibe vurabilmek,rakip 1 darbe aldıktan sonra geriye birşey kalmıyorki elbette pasif olacak


_____________________________



 
568 Mesaj
8 Haziran 2006; 14:13:26 

bu sanatı öğrenirken sopa çevirmede öğrenilirmi.


_____________________________



 
3294 Mesaj
8 Haziran 2006; 14:16:20 


quote:

Orjinalden alıntı: judith


sen biraz kick-box la uğraşmışsın heralde dostum çok üstüne alındın,peki sen iste yeter değiştiririz farketmez..




Bana sorsalar hangi dövüş sanatını öğreneceksin diye, kesinlikle tereddüt etmeden kickbox derdim.Yani bu tip aikido dur, kung-fu dur, japonların hayt huyt diye bağırarak yaptığı dövüşler hiç hoşuma gitmemiştir.Hem harbiden video da ki adamarın eli armut topluyor.Benim karşımda da öyle dursalar 10 saniye fazla bile.


_____________________________



819 Mesaj
8 Haziran 2006; 14:19:13 


Dediğin escrima dostum... Sopa çevirmeyi bırak neler çeviriyorsun neler

Escrima henüz yeni başladığım ve şimdiden hayran kaldığım bir sistem..

Wing Tsun öğrencilerine bir noktadan sonra Escrima dersi veriliyor,tabi istersen sadece escrima da öğrenebilirsin..

Escrima İspanyolların Filipinleri işgal edip ve bütün ateşli silahları topladıktan sonra ortada çıkan bir sistem..Filipinler sadece demir sopalarla ve machetalarla İspanyolları topraklarından def etmiştir.
Şemsiye,gazete hatta uzun bir anahtarlıkla bile size bıçak,sopa,levye ile saldıranlar kolaylıkla perişan edebiliyorsunuz.. Sabırsızlıkla antreman günlerini bekliyorum
1. Videoda gördüğün sopalı görüntüler,escrima antremanındandır.


_____________________________



 
3294 Mesaj
8 Haziran 2006; 14:25:43 

Yani ben ilk video yu izledim, bi kere saldıran adam aşırı derecede pasif.İnsan sonunu düşünmeden böyle şuursuzca atağa geçer mi? Hiç savunma yapmadan çok yapmacık bir şekilde atağa geçiyor.Ha yanlış anlama yaptığınız işe saygım var ama bu bir tanıtım video su olduğundan bazı şeyler çok bariz.


_____________________________



3164 Mesaj
8 Haziran 2006; 14:26:54 

60 kiloluk birisinin karşısına 80 kiloda bi badici çıksın bakalım ne olacak


_____________________________



819 Mesaj
8 Haziran 2006; 14:32:42 


quote:

Orjinalden alıntı: kara_eylül

60 kiloluk birisinin karşısına 80 kiloda bi badici çıksın bakalım ne olacak


2 sene WT uğraşmış birisi hatta 1.5 senede olabilir çok kolay devirir ...
Bu işte kilo,boy,fizik önemli değil tam olarak anlatamadım heralde ...


@berdush :

ben hala tam olarak anlatamadım heralde..

Adam yumrukla saldırıyor fakat yumruğu yiyor(fakat sihing sönmez şimşek atmıyor atsa olur mu) ve hiçbirşey olmamış gibi davranıyor..
Sizde buna pasiflik,unreality diyorsunuz..Adam orda yumruğu yiyor,yada sopayı yiyor ve bile bile devam etmiyor..Sonuçta yemiş oluyor yani

Hala çok iddialı iseniz ve gerçek olmadığını düşünüyorsanız gelip görebilirsiniz,deneyebilirsiniz...


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
8 Haziran 2006; 14:34:49 

2 yıl karete 1 yıl aikido ve 1 yılda kung fu ve kick box yaptım...ben sana diyorum ki kung fu ya bir git....sonra gel


167 Mesaj
8 Haziran 2006; 14:40:46 

Bunlar bana çok geyik gelio her sene yeni bişiler çıkıo yok keipora yok çipura yok ken doo yok bilmem ne, yok sana saldıran 5 bıçaklı adamı döversin yok 10 kişiyi dağatırsın inandırıcı gelmio bana kusura bakma. Kuvvet antremanı yapsan veya belli bi süre boks ta çalışsan karşındaki adamı dağatırsın zaten ama 5 kişiyi döverim fln hikaye


_____________________________



819 Mesaj
8 Haziran 2006; 14:42:21 


İnternet üzerinden resimlerle ve sözlerle özellikle Türk milletine bu şekilde empoze edebilmek pek mümkün değil.. Amacım zaten empoze etmek değildi.

Hangi şehirde,hangi semtte olduğuna ve bu tür konulara ilgi duyanlar Buradan bakabilirler..Ücretsiz ve tanıtım amaçlı antremanlara da katılmanız mümkün olacaktır.
Çok da kendinize güveniyorsanız oradan bir eğitmen kolaylıkla havanızı söndürebilecektir.
Baştan söylediğim gibi amacım hiç bir kimseyi,yada bir uğraşı kötülemek değil..Aksine osmanlı tokadı yeter,levye sopa yeter,3-5 arkadaş hallederiz diyenlere Her türü uğraşa saygım sonsuz

(Sanki wc e bile 3-5 arkadaşla yada demir levye,sopayla gidiyorlar neyse )

rotary_power madem 1 yıl kung-fu yaptın wing tsun u kolaylıkla öğrenebilirsin..Temel aynı daha indirgenmiş ve daha etkili hali..
Bruce Lee nin önce Wing Tsun sonra Kung-Fu öğrenip ve bu iki sanatı harmanlayıp Jet Kun Do adını verdiğini de bilirsin elbette ?


_____________________________



1223 Mesaj
8 Haziran 2006; 14:43:44 

Çok teşekkür ederim. Gerçekten arıyordum ben de bunu.


_____________________________

trendyol - markafoni - elbise - elbise - ayakkabı - rüya tabirleri

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
8 Haziran 2006; 14:59:11 

videoyu şimdi izledimde ya bu ne yaaa ...komedi yaaa...bunlar şimdi dövüş mü yapıyor.....bende ciddi bir şey sanmıştım .....ankarada isen ve istiyorsan ben sana benim hocamın telefonunu vereyim kendisi 28 yıllık kung fu cudur..çin deki shaolin tapınağında eğitim görmüş,senelerce başbakanın korumalığını yapmış ve şu anda insanlara bu konuda eğitim veren bir ustadır....

bahsettiğin wing tsuna gelince.....hikayeden öteye gidemez....dünyadaki tüm dövüş sporları 2000 yıl önce çin shaolin tapınağındaki ustaların geliştirmiş oldukları kung fu dan türemiştir.....kung fu tüm dövüş sporlarının en zoru en kapsamlısı ve en mükemmeli dir.....karete taekwando kopeiro(nasıl yazılıyorsda artık),wing tsun dediğin şeylerin hepsini toplayıp 10 la çarpsan kung fu nun 10 da 1 i bile olamaz....wing tsunun dövüş sporlarının ekisk yanlarından ortaya çıktığını söylemişsin.....buda senin kung fuyu bilmediğinin kanıtıdır....çünkü kung fu yu bilen herkes bilir ki kung fu da eksik bir şey tanımlaması yanlıştır.....eğer yaptığınız kung fu da eksik bir şey var ise bu sizden kaynaklanır....çünkü kung fu sınırsız dır.......sınırı yanlızca ve yanlızca sizdirsiniz...kung fu yumruğun ne olduğunu öğretir nasıl atacağınız size kalmıştır...karete gibi kalıplaşmış teknikler kung funun doğasına aykırıdır....bir kung fu ustası tıpkı bir gitar ustası gibidir.....bir gitar ustası nasıl doğaçlama olarak solo atabilirse kung fu ustasıda o derece profesyonelce dövüş yapabilir..

diğer fason sporların nasıl türediğini de söyleyeyim..........uzun yıllar sonra çindeki savaşlardan dolayı shaolin tapınağı dağılır ve ustalarda farklı ülkelere giderler örneğin bir usta japonyaya gider orda kung fu tekniğini öğretir bunu öğrenen 2. 3. nesil ustalar zamanla kung fu yu bozar ve saptırırlar...yeni dövüş sporları türetmeye çalışırlar...örneğin kung fudaki tekniklerin çok küçük bir kısmını alıp birazda makyajlayıp piyasaya sürer ve buna karete derler....bir başka ülkedeki örenğin koredeki bir usta da aynı şekilde birilerine öğretir ve onun öğrettiği 2. 3. kuşak ustalar yine aynı şekilde yeni şeyler bulayım derken fason şeyler ortaya çıkarır ve buna taekwando derler...bu da böyle uzayıp gider....karate dediğiniz şeyin geçmişi 100-200 yılken kung fu nun ki 2000 yıldır....anlatabiliyormuyum.....ve safkan kung fuyu 50 yaşına kadar 40 yıl günde 10 saat yapmış bir ustanın karşısında dünyadaki hiç bir dövüş sporu usta veya insan duramaz.....



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rotary_power -- 8 Haziran 2006; 15:09:40 >


819 Mesaj
8 Haziran 2006; 15:13:43 


Herkese göre yaptığı uğraş en iyisidir dostum,tartışmaya ve topici kirletmeye gerek yok..

Benim amacım tanıtmak ve göstermekti...Kung-Fu elbette bütün sporların babasıdır ve WT elbette Kung-Fu dan türemiştir...
Ben bunun aksine birşey söylemedim..Sen kalkmışın Kung-Fu nun tarihini anlatmışsın..


Wing Tsunda kademeler bile kung-fu adından gelir
Sifu = baba (Kung-Fu Babası)
Sihing = Abi
Dai-Sihing = Büyük Abi gibi..

evet ankaradayım dostum izmir 2. caddesi ayakkabı dünyası arkasında çıtır simit yanı Korkmaz Şimşek Spor Merkezinde aradığını bulabilirsin...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi judith -- 8 Haziran 2006; 15:23:43 >

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
8 Haziran 2006; 15:23:36 


quote:

Orjinalden alıntı: judith



Herkese göre yaptığı uğraş en iyisidir dostum,tartışmaya ve topici kirletmeye gerek yok..

Benim amacım tanıtmak ve göstermekti...Kung-Fu elbette bütün sporların babasıdır ve WT elbette Kung-Fu dan türemiştir...
Ben bunun aksine birşey söylemedim..Sen kalkmışın Kung-Fu nun tarihini anlatmışsın..


Wing Tsunda kademeler bile kung-fu adından gelir
Sifu = Büyükbaba (Kung-Fu Babası)
Sihing = Abi
Dai-Sihing = Büyük Abi gibi..

evet ankaradayım dostum izmir 2. caddesi ayakkabı dünyası arkasında çıtır simit yanı Korkmaz Şimşek Spor Merkezinde aradığını bulabilirsin...


doğru söylüyorsun herkes kendi sporuna iyi der ama bence sen kung fu yu benim wing tsunu seveceğimden daha çok sevebilirsin ..kung fu nun tarihinide bilmeyenlerin bilgi edinebilmesi için anlattım.....yolum düşerse senin yere bir uğrarım.....saygı çerçevesinde cevap verdiğin içinde ayrıca teşekkür ederim


416 Mesaj
8 Haziran 2006; 15:25:01 

Bu mükemmel sanatı hemn öğrenmek istiyorum videoyu defalarca izledim ve hemen akabinde arkadaşıma tekme tokat giriştim

İçinizdeki jackie çeni ortaya çıkarma zamanı geldi Korkak sporlarına,savunma sanatlarına HAYIR

Wing tsun forever


_____________________________

"İstediğiniz her şeyi yapmakta özgürsünüz. Katlanacağınız şey sadece sonuçlarıdır..."

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
8 Haziran 2006; 15:27:39 

hee karşıdaki de armut topluyo


819 Mesaj
8 Haziran 2006; 15:33:21 


quote:

Orjinalden alıntı: Guitarist

Bu mükemmel sanatı hemn öğrenmek istiyorum videoyu defalarca izledim ve hemen akabinde arkadaşıma tekme tokat giriştim

İçinizdeki jackie çeni ortaya çıkarma zamanı geldi Korkak sporlarına,savunma sanatlarına HAYIR

Wing tsun forever


hangi şehirdensin dostum ? inşallah ankaradır da yardımcı olabilirim ..

rotary_power :

Elbette saygı çerçevesinde cevap vericez dostum...Kung-Fu baba bir sanat,herşeyin temeli ve çekirdeği zaten o kısmet Wing Tsun muş bize


_____________________________



416 Mesaj
8 Haziran 2006; 15:35:03 


quote:

Orjinalden alıntı: judith




hangi şehirdensin dostum ? inşallah ankaradır da yardımcı olabilirim ..

rotary_power :

Elbette saygı çerçevesinde cevap vericez dostum...Kung-Fu baba bir sanat,herşeyin temeli ve çekirdeği zaten o kısmet Wing Tsun muş bize




Hocam ben kursa mursa gitmeyi sevmiyorum ama üniversitede kısmet olursa Capoera ya gidecem

Ayrıca ben kodummu oturturum


_____________________________

"İstediğiniz her şeyi yapmakta özgürsünüz. Katlanacağınız şey sadece sonuçlarıdır..."


 
568 Mesaj
8 Haziran 2006; 15:43:07 

walla ben çok iyi tekme atarım.

benim tekmemi bu sanatla nasıl önleyecekler


_____________________________



1646 Mesaj
8 Haziran 2006; 16:59:40 

yaw ben aikidoya gidiyom bırakayımmı şimdi.bu dahamı etkili adamı dövmekte


_____________________________

DH 2005

if you want to make it for a living, your number 1 aim should not be how to maximize your profit, but how to minimize your risk.


 
1441 Mesaj
8 Haziran 2006; 20:29:09 

Şimdi millet dicek.Ben kung fu biliyom gel taksime kapışalım kimin sporu daha iyi.Biri der ben kunfu munfu bilmem sallamayla gelirim .Aman beyler


_____________________________



 
3294 Mesaj
8 Haziran 2006; 21:29:14 

En iyisi tekme tokat dalmak.Üstüne tanımam en son ve halk arasındaki en geçerli dövüş sanatıdır.İsteyenlere inceliklerini ve sallama tarihini anlatabilirim.Öyle uzak doğu lardan falan değil direk ülkemizin bağrından, anadolu dan çıkmış bir dövüş sanatıdır.Öğrenmesi çok kolay ve çok özgür bir branştır.Bu yöntemi birçok eski Türk filminde kullanılmıştır ve en çok tercih edilen dövüş sanatlarındandır.Halk arasında kafa göz dalma gibi farklı isimleride vardır.Üstelik yukarıda saydığınız dövüş sanatlarındaki gibi çeşitli hareket isimleri vardır.Mesela dövüşe geçmeden önce "Hareket yapma hareketin Allah'ını görürsün" gibi veciz selamlama ifadeleri vardır.Ayrıca tekme tokat dövüş sanatına gönül vermiş kişiler arasında müthiş bir birlik beraberlik ruhu vardır.Mesela; "beyler aşağı mahallede Alptuğ'a artistik yapmışlar" dendiğinde bütün dövüşçüler toplayabildiği bilimum dövüşçü ile aşağı mahalleye akar ve kesin çözüm kaçınılmazdır.


_____________________________



4335 Mesaj
8 Haziran 2006; 21:53:09 

quote:

Orjinalden alıntı: berdush

En iyisi tekme tokat dalmak.Üstüne tanımam en son ve halk arasındaki en geçerli dövüş sanatıdır.İsteyenlere inceliklerini ve sallama tarihini anlatabilirim.Öyle uzak doğu lardan falan değil direk ülkemizin bağrından, anadolu dan çıkmış bir dövüş sanatıdır.Öğrenmesi çok kolay ve çok özgür bir branştır.Bu yöntemi birçok eski Türk filminde kullanılmıştır ve en çok tercih edilen dövüş sanatlarındandır.Halk arasında kafa göz dalma gibi farklı isimleride vardır.Üstelik yukarıda saydığınız dövüş sanatlarındaki gibi çeşitli hareket isimleri vardır.Mesela dövüşe geçmeden önce "Hareket yapma hareketin Allah'ını görürsün" gibi veciz selamlama ifadeleri vardır.Ayrıca tekme tokat dövüş sanatına gönül vermiş kişiler arasında müthiş bir birlik beraberlik ruhu vardır.Mesela; "beyler aşağı mahallede Alptuğ'a artistik yapmışlar" dendiğinde bütün dövüşçüler toplayabildiği bilimum dövüşçü ile aşağı mahalleye akar ve kesin çözüm kaçınılmazdır.


çok doru bi noktaya değinmişsin


_____________________________


AK-CORE Yedek Parça Sektörünün Yönetim Programı


819 Mesaj
8 Haziran 2006; 22:21:02 


quote:

Orjinalden alıntı: berdush

Ayrıca tekme tokat dövüş sanatına gönül vermiş kişiler arasında müthiş bir birlik beraberlik ruhu vardır.Mesela; "beyler aşağı mahallede Alptuğ'a artistik yapmışlar" dendiğinde bütün dövüşçüler toplayabildiği bilimum dövüşçü ile aşağı mahalleye akar ve kesin çözüm kaçınılmazdır.


Wing Tsun öncelikle amaç savunmaktır..Fakat saldırarak savunmaktır,öyle gelen hamlelere bön bön bakılmaz,axine üstüne gidilir rakibin.. Saldırı,vurdulu,kırdılı birşey arıyorsan WT haricinde birşey yapmanı öneririm.. Türk milletinin aklı zaten teknik şeylere fazla çalışmaz.. (yalansa yalan diyin)

Ayrıca toplanır öyle döveriz demişsin,diyelim akşamın 11 inde evine dönüyorsun yolunu 2 kişi kesti..Napıcan ? Dur kardeş bizim elemanları çağırmaya mı gidiyorum diyeceksin ?

Aslında yeni WT antremanından geldim,milletimizin (olumlar hariç) tepkilerini söyleyince nasıl sabrediyorsun,iyi dayanmışsın ben olsam çoktan küfürü basmıştım dediler.Harbiden merak ediyorum bu kadar kendine güvenen adamları salonumuzda görünce ne yapacaklar ?


@ serhat_h_fb:

Sabahtan beri taş koymaya çalışıyorsun,her seferinde bozuyorum gene geliyorsun bir nedenle
Sen toplasan 75 kiloyu geçmeyen birisindir..Senin tekmenden nolacak ki ? Taekwandocumusun,tai-box cumusun nesin yani ? Ayrıca Wing Tsun da saldırı tekmesi sadece düz tekmedir..Boeng Gju ve Yaub Gju ayrıca stop kick le her türlü tekmeyi karşılamanız imkanı vardır.
Videolara bakarsan görürsün tekmelerin nasıl karşılandığını

Ekşi sözlükte bile 2 sayfa entry olan bir sanatı hala Türk milleti nasıl hafife alıyor anlamıyorum .. Biraz okuyunda bari ne olduğunu az çok anlayın lütfen ..
Entry e Buradan bakabilirsiniz


Kimseye oturup uzun uzun anlatmayacağım 5-10 kişiden gayet güzel ve olumlu tepkiler geldi..Herkesin tuttuğu kendine

saygılar & sevgiler

Her spor her sanat ve uğraş güzeldir..Yeterki osmanlı tokadı,türk style,levye bilmem ne diye gezinenler olmasın.


_____________________________



 
3294 Mesaj
8 Haziran 2006; 22:27:44 

Varya ciddiye alıp birde yazdıklarıma karşılık verdin ya helal oldsun.


_____________________________



 
1401 Mesaj
8 Haziran 2006; 22:32:02 

Sonuç nedir şimdi?

Beyin kasımı daha önemli, kol-bacak kasımı??


_____________________________

BrokenSword


819 Mesaj
8 Haziran 2006; 22:33:14 


amacım saygı & sevgi çerçevesinde küfürsüz ve ahlaklı bir biçimde cevap vermek arkadaşım..Sen cevap yazmışsın bende cevabını kayıtsız bırakmak istemedim...

Gene topici okuma,resimlere bakma zahmetinde bulunduğun için teşekkürler


_____________________________



328 Mesaj
9 Haziran 2006; 0:45:21 

Judith verdigin bilgiler icin tesekkur ederim...

bu arada bir de kempo ya bakmani tavsiye ederim...


_____________________________

*Eğer başkalarını aşağı görmeseydik başkalarının yüksekten bakmalarından yakınmazdık.
*Hiç bir zaman çıktığın kapıyı hızla çarpma, geri dönmek isteyebilirsin.
*Açlıktan ölmek üzere olan bir köpeği kurtarınız, sizi ısırmayacaktır. İnsan ile köpek arasındaki başlıca fark budur.
*Hayat yokuşunu tırmanırken rastladığımız kimselere iyi davranalım, çünkü inişte yine onlara rastlayacağız.
*Kalp denize benzer; fırtınaları, sakin zamanları ve taşkınlıkları vardır, bazen de derinliklerinde değerli bir inci gizlidir.
*Akıllı insanlar istedikleri şeyi öğrenirler, orta insanlar başkalarının gerekli gördüğü şeyi öğrenirler.
*Life shows what is what in deed...

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
9 Haziran 2006; 0:50:11 

quote:

Orjinalden alıntı: judith


sen biraz kick-box la uğraşmışsın heralde dostum çok üstüne alındın,peki sen iste yeter değiştiririz farketmez..

UML :

Karşındaki adam osmanlı tokatından kurtulmayı biliyorsa,yada senin o tokadı atmana fırsat bile vermiyorsa ne yapacaksın ?

Guitarist :

Beğendiğine sevindim dostum,videoları da seyretmişsindir umarım

Osmanlı tokatcılarını bilmiyorsun galiba,şovalyeleri teneke yığınına çevirip atx kasalara dönüştüren adamlardı,saygı duymak lazım.


2166 Mesaj
9 Haziran 2006; 1:06:00 

ya şimdi BOKS a mı gitmek daha iyi WİNG TSUN a mı ???



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HITM@N -- 9 Haziran 2006; 1:06:15 >


_____________________________

Yeni Araba sürenlere benden tavsiyeler
İkinci El araba Alma konusu


5694 Mesaj
9 Haziran 2006; 1:07:36 


quote:

Orjinalden alıntı: berdush

En iyisi tekme tokat dalmak.Üstüne tanımam en son ve halk arasındaki en geçerli dövüş sanatıdır.İsteyenlere inceliklerini ve sallama tarihini anlatabilirim.Öyle uzak doğu lardan falan değil direk ülkemizin bağrından, anadolu dan çıkmış bir dövüş sanatıdır.Öğrenmesi çok kolay ve çok özgür bir branştır.Bu yöntemi birçok eski Türk filminde kullanılmıştır ve en çok tercih edilen dövüş sanatlarındandır.Halk arasında kafa göz dalma gibi farklı isimleride vardır.Üstelik yukarıda saydığınız dövüş sanatlarındaki gibi çeşitli hareket isimleri vardır.Mesela dövüşe geçmeden önce "Hareket yapma hareketin Allah'ını görürsün" gibi veciz selamlama ifadeleri vardır.Ayrıca tekme tokat dövüş sanatına gönül vermiş kişiler arasında müthiş bir birlik beraberlik ruhu vardır.Mesela; "beyler aşağı mahallede Alptuğ'a artistik yapmışlar" dendiğinde bütün dövüşçüler toplayabildiği bilimum dövüşçü ile aşağı mahalleye akar ve kesin çözüm kaçınılmazdır.


+1


_____________________________

Dünya üzerindeki canlıların, DNA zincirinde sadece dört Nükleotit bulunur. Her canlı varlık, bu dört temel yapı taşlarının değişik kombinasyonlarıyla yaratılmıştır. Bizim gen zincirimizde ise; Boşluklar vardır. Bunlar beşinci ve altıncı DNA Nükleotidir. Şu an gen aktarımını tamamladık, yeni bir tür yaratmayı başardık, Bu tür insan ile uzaylı melezidir,


643 Mesaj
9 Haziran 2006; 1:19:52 

Yav bunlar boş işler, adamlar çinde kung fu ustalığı yapmış senelerce, sonra bakmışlar Türkler geliyor, kung fu falan dinlemiyorlar. Onlar da kung fu ustalığını bırakmış duvar ustalığına başlamış, sonra bakınız çin seddi...

quote:

Orjinalden alıntı: judith

- Wing Tsun öğrencisi,kavga esnasında tedirginlikle,çekingelikle kendini savunması yerine,rakibine olabildiğince yapışır.Çünkü ne kadar yakın olursa onun için o kadar iyidir.



Belki bu çinlilerin bütün dövüş sanatlarında var ki, adamlar ne kadar yakın olsak o kadar iyi diye prenses kızlarını verip akraba bile olmaya çalışmış.


_____________________________

Yaman web tasarım Programlama


 
1100 Mesaj
9 Haziran 2006; 1:24:44 

Adamın anlının çatına kafayı göm ondan sora 5snde sürer istersen 2dk oyalanarak dowersn keyfıne bakar...Muhım olan o kafa


 
688 Mesaj
9 Haziran 2006; 1:28:15 

Biber gazları var 7-15 YTL arasında değişiyor. Riske girmeye hiç gerek yok. Bir tane yanınızda bulundurun tehlike anında el çabukluğu ile adamın hatta adamların suratına sıkın. Elleriyle suratlarını kapayarak afallamalarını hatta yere kapaklanmalarını izleyin. (10sn altında - denenmiştir) Ha adam savunmasız hale geldikten sonra zevkine iki üç tane yapıştırırmısınız (yumruk atmak için eğilip yorulmaya gerek yok tekme oldukça zahmetsiz) yada çekip gidermisiniz orası size kalmış.

Örnek isteyenler habeleri takip ederek Polisin biber gazı kullandığı kişileri ne duruma getirdiğini görebilir.

0


Bu arada subsonic arkadaşın dediği gibi kafa oldukça kesin çözümdür. Özellikle kafa atmadan önce adamın suratına tükürürseniz şaşırıp gardını düşürecektir. Tabi burun kırma, travma hatta öldürme gibi riskleri olduğu için tehlikelidir.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EuphoriA -- 9 Haziran 2006; 1:32:15 >


_____________________________

Sigma 8mm f/3.5 EX DG Fisheye // Sigma 10-20MM F/4-5.6 EX DC HSM // Nikkor 16-85mm f/3.5-5.6G AF-S DX ED VR // Tamron AF 70-300mm f/4.0-5.6 SP Di VC USD XLD


3157 Mesaj
9 Haziran 2006; 1:30:42 

Hareketsiz duran adama yapmak kolay.Rakip bir sporcuyla denemek daha net sonuç verir.


_____________________________

Encinaar


3459 Mesaj
9 Haziran 2006; 2:00:37 

quote:

Orjinalden alıntı: ccaparli

4-5 kişi sopayı aldıkmıydı bi de levye tamamdır yav amaaan gerek yok böle çin capon

Özellikle levye'yi tavsiye ederim ben.


_____________________________



 
3294 Mesaj
9 Haziran 2006; 2:09:20 


quote:

Orjinalden alıntı: berdush

En iyisi tekme tokat dalmak.Üstüne tanımam en son ve halk arasındaki en geçerli dövüş sanatıdır.İsteyenlere inceliklerini ve sallama tarihini anlatabilirim.Öyle uzak doğu lardan falan değil direk ülkemizin bağrından, anadolu dan çıkmış bir dövüş sanatıdır.Öğrenmesi çok kolay ve çok özgür bir branştır.Bu yöntemi birçok eski Türk filminde kullanılmıştır ve en çok tercih edilen dövüş sanatlarındandır.Halk arasında kafa göz dalma gibi farklı isimleride vardır.Üstelik yukarıda saydığınız dövüş sanatlarındaki gibi çeşitli hareket isimleri vardır.Mesela dövüşe geçmeden önce "Hareket yapma hareketin Allah'ını görürsün" gibi veciz selamlama ifadeleri vardır.Ayrıca tekme tokat dövüş sanatına gönül vermiş kişiler arasında müthiş bir birlik beraberlik ruhu vardır.Mesela; "beyler aşağı mahallede Alptuğ'a artistik yapmışlar" dendiğinde bütün dövüşçüler toplayabildiği bilimum dövüşçü ile aşağı mahalleye akar ve kesin çözüm kaçınılmazdır.


Arkadaşlar levye diyince aklıma geldi eklemeyi unutmuşum bütün tekme tokat dalma sanatı ustalarımdan özür diliyorum.Bu dövüş sanatında çok çeşitli silahlar kullanmak mümkündür.Mühim olan yaratıcılıktır.Tabi yerden alınan alelade bir taş görevini yerine getirebilir ve bu taşta kullanılan silahlar arasında yer almaktadır ancak evlerden getirilen döner bıçağı, pala gibi aletler daha makbuldür.Birkaç yaratıcılığı sınır tanımayan, sayesinde bugünlere geldiğim üstadım ise halk arasında mançıka olarak tabir edilen zincirin 2 ucuna sopa bağlanmak kaydıyla yapılan el yapımı silahlarla öldürücü bir kişiliğe bürünebilirler ki bunlar kendi alanlarında aşmış kişilerdir.Bu mançıkaların çok farklı göze hiyap eden, estetik hareketleride vardır.


_____________________________



813 Mesaj
9 Haziran 2006; 2:42:29 

güzel bir spora benziyor. bu arada videolar da baya iyi


_____________________________

SONY MDR-V700DJ __ & __ TECHNICS RP-DH1200 __ & __ SONY MDR-V55 __ & __ SENNHEISER HD 202-II

<