Şimdi Ara

Yeni (2013) Honda Civic dizel fiyatları + teknik özellikleri (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
293
Cevap
5
Favori
44.082
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim uzun süredir çıkmasını beklediğim bir araçtı ve sonunda çıkmış ama ben piyasaya spor paketi 58000 civarı gelir 3 ay sonra çıkacak otomatik vitesle ancak 62000 lere ulaşır diye bekliyorum en azından aurisi geçmez diye ümit ediyordum.dizele 12000 lik biraz fazla olmuş bence çünkü yılda 15000 km yapan biri benzinli yerine dizel alsa ancak 6 yılda kafa kafaya geliyor ama hondanın dizel motoru a180 dende golftende bmw 1 sindende iyi yazdan sonra fiyatları düşer diye bekliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emekkk


    quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    64.000 TL'yi şu ucubeye verecek çıkacak mı bakalım ? Eski kasa olsa en azında güzel bir tasarım vardı, bunda o da yok...

     Yeni (2013) Honda Civic dizel fiyatları + teknik özellikleri

    Eski kasasinin egzost cikislarina hastaydim ya bide sunun stoplara bak şaka gibi

    Fiyat hakkında yorum yapmayacağım ama araç gerçekten çok tipsiz. Biz aurisi yerden yere vuruyoruz ama bu ondan da beter.

    Mugen belki önü kurtarirda arkayi napacaklar bilmiyorum berbat

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: x-rayted

    Honda.com.tr ye bakar iseniz, teknik bilgiler kısmında DPF karşısına tik atılmamış. Buradan DPF olmadığını mı anlamalıyız. 2013te DPFsiz dizel motor bu kadar iyi emisyon değerleri tutturabilir mi ?
    http://www.honda.com.tr/teknik_detay.aspx?model=16

    yabancı kaynaklarda (ne kadar güvenilir bilmem) DPF olduğu yazıyor.
    http://www.automobile-catalog.com/car/2013/1779815/honda_civic_1_6_i-dtec_comfort_se.html

    DPF vardır ve bizimkiler yanlış işaretlemiştir değil mi ?

    DPF illa ki vardır fakat DPF sisteminin CO2 emisyonu üzerinde bir etkisi yok. Katı partikülleri (kurum) bertaraf eden bir sistem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 17 Nisan 2013; 17:13:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: x-rayted

    Honda.com.tr ye bakar iseniz, teknik bilgiler kısmında DPF karşısına tik atılmamış. Buradan DPF olmadığını mı anlamalıyız. 2013te DPFsiz dizel motor bu kadar iyi emisyon değerleri tutturabilir mi ?
    http://www.honda.com.tr/teknik_detay.aspx?model=16

    yabancı kaynaklarda (ne kadar güvenilir bilmem) DPF olduğu yazıyor.
    http://www.automobile-catalog.com/car/2013/1779815/honda_civic_1_6_i-dtec_comfort_se.html

    DPF vardır ve bizimkiler yanlış işaretlemiştir değil mi ?

    Dpf illa olacak diye bir şey yok,

    Dpf'siz euro 6'yı bile karşılayabilen dizel motor var ama benim de bildiğim kadarıyla bu motorda dpf var...




  • Bu donanım listesi kesin yanlış

    http://www.honda.com.tr/teknik_detay.aspx?model=70

    Comfort Düz Vites 1.6 Dizel 61.000

    Bu arabada ne park sensörü var nede CC
  • araba cidden ufoya benziyor hehe
  • Piyasanın kaymağını toplama ayağı hea, yemezler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Bu donanım listesi kesin yanlış

    http://www.honda.com.tr/teknik_detay.aspx?model=70

    Comfort Düz Vites 1.6 Dizel 61.000

    Bu arabada ne park sensörü var nede CC

    heheh al golf'ü vur honda'ya aynı donanımsızlık aynı abartı fiyat, aynı kazık. hatta honda golf'ü bile geçti jetta kazığı seviyesine geldi.

    biraz daha uğraşsın 1.6 motorlu bmw 3 serisi kazığına ulaşır. borusan'a 25.000 tl veriyor ekstradan alan her kişi.




  • 1.6 Dci,bu motordan cok daha basarili teknik bakimindan..Daha performansli normal olarak 130 Bg,320 Tork..Ama fiyatlar genelde bu seviyeler de zaten...Otv sistemi sagolsun...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 6000 daha ilave edince mercedes alınabiliyor. ben şahsen CRV yi bu fiyatlara umuyordum. malum % 80 ötvli 2000 motoru 88 binden başlıyor baz fiyat olarak. 2000 motor CRV yi 1600 e döndersek 68 bin tl yapıyor sadece vergi farkıyla. motor farkıyla 70-75 arası olacakken bu fiyat stratejisine göre CRV de 90 dan başlar.
    Malum 1.6 dizel hb kasadan sonra CRV de çıkacak diye açıklanmıştı.

    Borsada "KERİZ SİLKELEME" diye bir tabir vardır hiç duydunuzmu? aklıma o geldi nedense :DDD
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: uysall07

    Fiyat ucuk. ama piyasa boyle. ic mekan, konfor olursa neden olmasin. ama bildigimiz honda ise sadece motoru icin de alinir.

    100 bin lirayı Golf'e veren biri, 100km de 3.3 lt mazot yakan Civic'e de 63-64 bin lirayı rahatlıkla verir diye düşünüyorum.


    Edit: Sedan'a getirmemelerinin sebebi büyük ihtimalle şirket çizgisi.

    Honda 7. nesilden sonra sedan Civic'leri hep 1.6 atmosferik motor üretti ve üretmeye devam ediyor. 1.8 motor, 1.4 motor, i-dtec motor bunların hepsi hb kasalara geldi.

    Belli ki Honda, Civic'in sedan kasasına bir çizgi çekmek istiyor ve 1.6 atmosferik olarak üretmeye devam edecek.

    100 bin liraya golf yok .
    bu şartlardaki (fiyat dikkate alınmıştır.) bir honda nın golfle rekabet şansı yok .
    Bunu yazan eski bir hondacıdır.




  • Vay be.

    1.5 sene önce falan, Audi A4 makyaj öncesi 1.8 TFSI advance paketli bir A4 için 83-84 gibi bir fiyat almış, burun kıvırmıştım.

    Aynı şekilde Çok dolu dizel otm. 2012 bir A3'ü 72k TL gibi bir rakama almıştım. Aynı dolulukta yeni kasası şu anda 95-100k gibi sanırım. Güya MQB platformu, üretim maliyetlerini düşürüp, daha verimli ve hızlı üretimi sağlayacaktı.

    Şu günlere geldiğimize inanamıyorum. Bu işi yapanlar, sanırım insanların parayı kendileri gibi kolay kazandıklarını falan sanıyorlar.

    Şu milletin tek lüksü ve zevki araba, onu da nasıl kullanacaklarını çok iyi biliyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhand09

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: uysall07

    Fiyat ucuk. ama piyasa boyle. ic mekan, konfor olursa neden olmasin. ama bildigimiz honda ise sadece motoru icin de alinir.

    100 bin lirayı Golf'e veren biri, 100km de 3.3 lt mazot yakan Civic'e de 63-64 bin lirayı rahatlıkla verir diye düşünüyorum.


    Edit: Sedan'a getirmemelerinin sebebi büyük ihtimalle şirket çizgisi.

    Honda 7. nesilden sonra sedan Civic'leri hep 1.6 atmosferik motor üretti ve üretmeye devam ediyor. 1.8 motor, 1.4 motor, i-dtec motor bunların hepsi hb kasalara geldi.

    Belli ki Honda, Civic'in sedan kasasına bir çizgi çekmek istiyor ve 1.6 atmosferik olarak üretmeye devam edecek.

    100 bin liraya golf yok .
    bu şartlardaki (fiyat dikkate alınmıştır.) bir honda nın golfle rekabet şansı yok .
    Bunu yazan eski bir hondacıdır.

    100 bin yuvarlak bir rakam. 90 bine pazarlıksız golf var.

    Ayrıca siz golfe bindiniz de ben golf diye başka bir şeye mi bindim anlamıyorum. Sanki limuzinmiş gibi konuşuyor herkes.

    Milletin derdi de bizi gerdi...

    İsteyen alır istemeyen almaz.

    Astra'yı almamış olsam geldiği gibi alırdım d-tec motoru.

    Hatta şuan yeterli park yerim olmadığı halde düşünüyorum almayı.




  • golf limuzin demedik efsane dedik.
    ve civic hv hiç bir zaman golfe yaklaşamaz. ondan dolayı imaj olarak civic hb ile mukayesenin anlamı yok. 100 bine golf var R modeli. honda da muadili olmadığı için umum modeller üzerinde tartışmak en iyisi.
    ben şahsen araba, bilgisayar, süpürge vs vs ne alırsam alıyım en sessiz olanını tercih ederim.. ondan dolayı hondanın alacagı çok yol var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    Gördük ki Japon amcalarımız da fırsatını bulduklarında pekala piyasa yapmayı biliyorlar.



    Gül gül öldüm şu yoruma.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aheroic

    golf limuzin demedik efsane dedik.
    ve civic hv hiç bir zaman golfe yaklaşamaz. ondan dolayı imaj olarak civic hb ile mukayesenin anlamı yok. 100 bine golf var R modeli. honda da muadili olmadığı için umum modeller üzerinde tartışmak en iyisi.
    ben şahsen araba, bilgisayar, süpürge vs vs ne alırsam alıyım en sessiz olanını tercih ederim.. ondan dolayı hondanın alacagı çok yol var.

    Yaklaşamaz ne demek ya? Sanki dacia ile mercedesi kıyaslıyoruz. Tamam golf başarılı araba ama civic kötü mü? Kaldı ki daha satışa bile çıkmamış, görmediğiniz , test etmediğiniz bir araba. Şu at gözlüklerinden kurtulmanız için civicin değil, sizin yol almanız lazım sanki.
  • civic kelimesini kullandım ama hb li olarak kulandım. önyargısız olmak lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: uysall07

    Fiyat ucuk. ama piyasa boyle. ic mekan, konfor olursa neden olmasin. ama bildigimiz honda ise sadece motoru icin de alinir.

    100 bin lirayı Golf'e veren biri, 100km de 3.3 lt mazot yakan Civic'e de 63-64 bin lirayı rahatlıkla verir diye düşünüyorum.


    Edit: Sedan'a getirmemelerinin sebebi büyük ihtimalle şirket çizgisi.

    Honda 7. nesilden sonra sedan Civic'leri hep 1.6 atmosferik motor üretti ve üretmeye devam ediyor. 1.8 motor, 1.4 motor, i-dtec motor bunların hepsi hb kasalara geldi.

    Belli ki Honda, Civic'in sedan kasasına bir çizgi çekmek istiyor ve 1.6 atmosferik olarak üretmeye devam edecek.

    golfle civicin kalite farı bile o fiyat farkına değer




  • Bayilerden mesaj yağıyor. Yarın lansmanı varmış Civic'in. Galeri etrafında bir turdan oluşan test sürüşleri esnasında verilen bir yudum sıcak şarapla çakır keyif olan müşteri kitlesine hitap edeceğini bir kez daha kanıtladı Honda...

    Dip Not: Geçen seneki Civic sedan tanıtımında alkol verip, iyisiniz değil mi vs.vs. bey denilip test sürüşüne çıkarmışlardı önümdeki adamı... Bayiyi ifşa etmiyeyim şimdi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Silencebeach -- 19 Nisan 2013; 13:10:53 >
  • ŞU ARAÇ VW DE OLSAYDI VE ŞU FİYATLARA SATILSAYDI BU KONU 10 SAYFA OLURDU.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi electrostatic -- 19 Nisan 2013; 14:07:16 >
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.