Şimdi Ara

F30 BMW 320i ED SATIŞTA hepimize hayırlı olsun!!!!!! (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.172
Cevap
33
Favori
155.260
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhabalar arkadaslar,

    liste fiyatlari uzerinden %6'dan daha iyi indirim alabileniniz oldu mu? En fazla bu kadar indirim yapabildiklerini soylediler.

    Bundan baska linesiz araclar hakkinda ne dusunuyorsunuz? line almak yerine linesiz araca bej deri koltuk almayi dusunuyorum ama kararsiz kaldim.
  • Haftaya cumartesi test surusundeyim, izlenimlerimi aktaririm.Ben araci zaten kafaya koydum vakit geciriyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: casimir

    merhabalar arkadaslar,

    liste fiyatlari uzerinden %6'dan daha iyi indirim alabileniniz oldu mu? En fazla bu kadar indirim yapabildiklerini soylediler.

    Bundan baska linesiz araclar hakkinda ne dusunuyorsunuz? line almak yerine linesiz araca bej deri koltuk almayi dusunuyorum ama kararsiz kaldim.

    %6 nın üstünde indirim yapmıyorlar şu an maalesef.

    linesız araçlardaki mat gri iç kaplama çok hoşuma gitmiyor. baz model hissi veriyor. line alınca jant da gelmediği için 1.000 euro sadece iç kaplamalara ve dıştaki tampon altındaki çizgilere veriyorsunuz. değer mi değmez mi zevk işi aslında. gidip ikisinin de içine oturmanızı tavsiye ederim.

    modern line'ın içini beğeniyorsanız, ek deri koltuk almanıza gerek kalmıyor. sansatec'e vereceğiniz parayla modern line alınabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kerrami

    quote:

    Orijinalden alıntı: casimir

    merhabalar arkadaslar,

    liste fiyatlari uzerinden %6'dan daha iyi indirim alabileniniz oldu mu? En fazla bu kadar indirim yapabildiklerini soylediler.

    Bundan baska linesiz araclar hakkinda ne dusunuyorsunuz? line almak yerine linesiz araca bej deri koltuk almayi dusunuyorum ama kararsiz kaldim.

    %6 nın üstünde indirim yapmıyorlar şu an maalesef.

    linesız araçlardaki mat gri iç kaplama çok hoşuma gitmiyor. baz model hissi veriyor. line alınca jant da gelmediği için 1.000 euro sadece iç kaplamalara ve dıştaki tampon altındaki çizgilere veriyorsunuz. değer mi değmez mi zevk işi aslında. gidip ikisinin de içine oturmanızı tavsiye ederim.

    modern line'ın içini beğeniyorsanız, ek deri koltuk almanıza gerek kalmıyor. sansatec'e vereceğiniz parayla modern line alınabilir.

    Bende dün test sürüşü yaptım sonunda araç gerçekten 200 e soluksuz çıkıyor diyebilrim gölbaşındaki hafif yokuşta bile, rüzgar sesi maalesef fazla.Nedeni ise bence ince camlar.Fiyat olarak tekno-modern- hifi ses sistemli araç %6 ile 45800 euro, şuan için daha fazlası yok dedi ama yıl sonu yine %12-13 olmasa da %10 lar kesin olur diyor satış danışmanı bu arada cla 200 içinde yanındaki kolumana gittim test sürüş yapmadım ama araç muhteşem olmuş ekime kadar ki tüm araçları satmış koluman kotasındaki yani bu demektir 2. c180 olayı olacak cla da, tahminim 1 ay içinde yıl sonunda kadar ki tüm araçları satmış olacağız dedi fiyatta hiç indirimde yapmıyorlar sebebide araçlar zaten ful dolu dedi olabildiğince düşük kar marjıyla çalışıyoruz dedi.Ben bmw de indirimin artmasını bekliyorum başka çareleri yok şuan gelen araçlar hep kahverengi ve mineral beyaz ağırlıklı metalik renkler fiyatlar 120 civarı bu arada cla belki sürüş keyfi vermez 320i ed gibi ama donanımı, görünüşü ve konforu f30 dan daha iyi olduğu kesin.Cla donanmında 320i ed yaklaşık 125 bin hatta 130 oluyor. 20-25 bin az para değil ben olsa kesinlikle bmw de ki indirim için beklerdim indirim olacağı %100.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: meg2

    bu arada cla belki sürüş keyfi vermez 320i ed gibi ama donanımı, görünüşü ve konforu f30 dan daha iyi olduğu kesin.Cla donanmında 320i ed yaklaşık 125 bin hatta 130 oluyor. 20-25 bin az para değil ben olsa kesinlikle bmw de ki indirim için beklerdim indirim olacağı %100.

    Hocam herkesin konfor anlayışı farklı tabi ama o daracık içiyle CLA'ya F30'dan konforlu demek çok mümkün değil bence.
    İç tasarım da A'dan alınma zaten.
    Ha yürüyen aksam olarak daha yumuşak olabilir, denemedim, bilmiyorum.
    Bir de tasarım gerçekten iyi ama araba dışarıdan bakınca dar, bir heybeti yok bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: meg2

    bu arada cla belki sürüş keyfi vermez 320i ed gibi ama donanımı, görünüşü ve konforu f30 dan daha iyi olduğu kesin.Cla donanmında 320i ed yaklaşık 125 bin hatta 130 oluyor. 20-25 bin az para değil ben olsa kesinlikle bmw de ki indirim için beklerdim indirim olacağı %100.

    Hocam herkesin konfor anlayışı farklı tabi ama o daracık içiyle CLA'ya F30'dan konforlu demek çok mümkün değil bence.
    İç tasarım da A'dan alınma zaten.
    Ha yürüyen aksam olarak daha yumuşak olabilir, denemedim, bilmiyorum.
    Bir de tasarım gerçekten iyi ama araba dışarıdan bakınca dar, bir heybeti yok bence.

    C180 1.6 cgi de kullandığım için bir yordama yaptım çünkü teknik yapı ve malzemeler ortak o yüzden söyledim ama gördüğüm kadarıyla donanım aracın konforunu artıran en önemli etmenlerden biri ve mercedes bmw ye göre artık bu tarz araçlarda konforu öne çıkarıyor çünkü motorlar ve şanzıman bmw gibi değil oda başka silahları kullanıyor.Ama borusan bu fiyatlarla fazla dayanamaz bu olayın aynısı c180 1.6 olarak geldiğinde de vardı insanlar insanlar prestiji ve fiyatı daha uyguna bulunca c180e yöneldi.Haa ben olsam direk bmw alırım o ayrı konu ama yiğidi öldür hakkını yeme mercedes iyi iş çıkarmış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: meg2

    C180 1.6 cgi de kullandığım için bir yordama yaptım çünkü teknik yapı ve malzemeler ortak o yüzden söyledim ama gördüğüm kadarıyla donanım aracın konforunu artıran en önemli etmenlerden biri ve mercedes bmw ye göre artık bu tarz araçlarda konforu öne çıkarıyor çünkü motorlar ve şanzıman bmw gibi değil oda başka silahları kullanıyor.Ama borusan bu fiyatlarla fazla dayanamaz bu olayın aynısı c180 1.6 olarak geldiğinde de vardı insanlar insanlar prestiji ve fiyatı daha uyguna bulunca c180e yöneldi.Haa ben olsam direk bmw alırım o ayrı konu ama yiğidi öldür hakkını yeme mercedes iyi iş çıkarmış.

    Bence de araç iyi ama ne aldığını bilmek lazım. Bu tasarımda bir Mercedes bu fiyat ile satar ve satıyor da zaten.
    Ama sınıf olarak 3 serisi ile aynı olarak görmüyorum, yarım sınıf altta diyebilirim.

    Bir de aracın önden çekiş olduğunu ve bunun firma için ciddi bir tasarruf kalemi olduğunu da düşünüyorum.
    Bunu da donanıma vermişler heralde.

    Yeni C geldiği zaman konumlandırmalar daha net ortaya çıkacaktır bence.

    Eski C içinse şunu söyleyeyim. Millet saldırdı zamanında ama ben o dönemde (2011) o paraya (45000 euro civarları) araç alacak olsam e90 320d alırdım kesin.
    Herkesin öncelikleri farklı. Eskiden gözü kapalı Mercedes alınırdı ama onlar da tasarruf ve maliyet işlerine girdiler artık.




  • bmw ile mercedes kıyaslamasına girmek için her iki aracı da test etmek gerekiyor. Yurtdışında olan bir arkadaşımdan rica ettim CLA'yı bir günlüğüne test için aldı ve ilk söylediği şey 2 saat sonra geri götürmek istedim oldu. sonrasında C serisini de merak edip başka bir araç aldığını ve CLA ile arasında dünya fark olduğunu söyledi.

    tabiki bu konuların hepsi göreceli, denemeden CLA için yorum yapmak doğru değil. dış tasarımı ne kadar güzel olsa da içinde bir mercedes havasını bulamadım, bu da benim görüşüm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: meg2

    C180 1.6 cgi de kullandığım için bir yordama yaptım çünkü teknik yapı ve malzemeler ortak o yüzden söyledim ama gördüğüm kadarıyla donanım aracın konforunu artıran en önemli etmenlerden biri ve mercedes bmw ye göre artık bu tarz araçlarda konforu öne çıkarıyor çünkü motorlar ve şanzıman bmw gibi değil oda başka silahları kullanıyor.Ama borusan bu fiyatlarla fazla dayanamaz bu olayın aynısı c180 1.6 olarak geldiğinde de vardı insanlar insanlar prestiji ve fiyatı daha uyguna bulunca c180e yöneldi.Haa ben olsam direk bmw alırım o ayrı konu ama yiğidi öldür hakkını yeme mercedes iyi iş çıkarmış.

    Bence de araç iyi ama ne aldığını bilmek lazım. Bu tasarımda bir Mercedes bu fiyat ile satar ve satıyor da zaten.
    Ama sınıf olarak 3 serisi ile aynı olarak görmüyorum, yarım sınıf altta diyebilirim.

    Bir de aracın önden çekiş olduğunu ve bunun firma için ciddi bir tasarruf kalemi olduğunu da düşünüyorum.
    Bunu da donanıma vermişler heralde.

    Yeni C geldiği zaman konumlandırmalar daha net ortaya çıkacaktır bence.

    Eski C içinse şunu söyleyeyim. Millet saldırdı zamanında ama ben o dönemde (2011) o paraya (45000 euro civarları) araç alacak olsam e90 320d alırdım kesin.
    Herkesin öncelikleri farklı. Eskiden gözü kapalı Mercedes alınırdı ama onlar da tasarruf ve maliyet işlerine girdiler artık.

    Arkadan itişin maliyetini bilemiycem tabi ama şu örneği vermişti birisi cla harman 2600 tl f30 da 4800 tl bu bmw nin mi yoksa borusanın mı politikası bilmiyorum ama tahminim borusandır çünkü diğer ülkeler daha ucuz, sınıf olayı önemli değil çünkü cla ile c180 donanımı çok yakın, ben özellikle donanımın premium segmentte önemli olduğunu düşünenlerdenim 120 bin liralık araçta accent eradaki sistemi koyarsan hadi koydun madem üst müzik sistemlerini pahalı yaparsan dar yolda karşıdan araç geldiğinde 200 tl lik katlanır aynayı 1700 tl ye satarsan metalik renge 3500 alırsan insanların şunu demesi gayet normal o kadar para verdim o yok bu yok.Bence borusanın bu konuda kendine gelmesi lazım ki cla getirecek gibi duruyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: meg2

    Arkadan itişin maliyetini bilemiycem tabi ama şu örneği vermişti birisi cla harman 2600 tl f30 da 4800 tl bu bmw nin mi yoksa borusanın mı politikası bilmiyorum ama tahminim borusandır çünkü diğer ülkeler daha ucuz, sınıf olayı önemli değil çünkü cla ile c180 donanımı çok yakın, ben özellikle donanımın premium segmentte önemli olduğunu düşünenlerdenim 120 bin liralık araçta accent eradaki sistemi koyarsan hadi koydun madem üst müzik sistemlerini pahalı yaparsan dar yolda karşıdan araç geldiğinde 200 tl lik katlanır aynayı 1700 tl ye satarsan metalik renge 3500 alırsan insanların şunu demesi gayet normal o kadar para verdim o yok bu yok.Bence borusanın bu konuda kendine gelmesi lazım ki cla getirecek gibi duruyor.

    Dediklerinizde haklılık payı var.
    Ama donanım mı başka özellikler mi, o tercih meselesi bence. Premium marka (aynı fiyatta) sadece donanımı çok olduğu için alınmalı mı ?
    Ki 2 arabayı aynı sınıf görmediğimi de söylemiştim.

    Bence cevap hayır ama rekabet için iyi oldu dediğiniz gibi. Vatandaş CLA'ları bitirip de araç yetişmezse, o zaman BMW gene ekmek yer.




  • Arkadaşlar ben sırf donanım yüzünden F30 BMW 3.16i'den vazgeçip dizel otomatik highline passat almıştım. Şimdi elbette Passat'la 3 serisinin sürüş keyfi bir mi diyenler olacaktır lakin BMW'de düzgün bir ses sistemi, sunroof, metalik boya,katlanır ayna, koltuk ısıtma, cruise control, gerçek deri koltuk vb. donanımlar BMW'de hakikatten pahalı. Passat'taki ekstrasız highline donanımını BMW'de almaya kalksam aracın fiyatı 20bin tl daha artacaktı. Boş arabaya 100.000tl vereceğime ağzına kadar dolu arabaya 93.000 verdim.
    Borusan bayiileri sunroof, koltuk ısıtma, cruise control,katlanır ayna gibi donanımlardan alıcıları bilerek uzaklaştırmaya uğraşıyorlar ellerindeki bomboş arabaları bir an önce verip geçmek için açıkçası BMW'nin e90 kasadan edindiği imajını zedeleyen şeyler bunlar e90 kasalarda 2012 modellerde neredeyse navigasyonsuz araba yok. BMW Türkiye'nin tüketicilerin donanım ihtiyacına bir an önce cevap vermesini bekliyorum çünkü bugun Renault Fluence bile dünyanın donanımını kullanıcısına sunuyorsa BMW sırf sürüş zevkine güvenip boş araba satamamalı bizlere.
    İnşallah buradaki paylaşımlarımızı okuyup dikkate alan birileri vardır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: meg2

    quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: meg2

    C180 1.6 cgi de kullandığım için bir yordama yaptım çünkü teknik yapı ve malzemeler ortak o yüzden söyledim ama gördüğüm kadarıyla donanım aracın konforunu artıran en önemli etmenlerden biri ve mercedes bmw ye göre artık bu tarz araçlarda konforu öne çıkarıyor çünkü motorlar ve şanzıman bmw gibi değil oda başka silahları kullanıyor.Ama borusan bu fiyatlarla fazla dayanamaz bu olayın aynısı c180 1.6 olarak geldiğinde de vardı insanlar insanlar prestiji ve fiyatı daha uyguna bulunca c180e yöneldi.Haa ben olsam direk bmw alırım o ayrı konu ama yiğidi öldür hakkını yeme mercedes iyi iş çıkarmış.

    Bence de araç iyi ama ne aldığını bilmek lazım. Bu tasarımda bir Mercedes bu fiyat ile satar ve satıyor da zaten.
    Ama sınıf olarak 3 serisi ile aynı olarak görmüyorum, yarım sınıf altta diyebilirim.

    Bir de aracın önden çekiş olduğunu ve bunun firma için ciddi bir tasarruf kalemi olduğunu da düşünüyorum.
    Bunu da donanıma vermişler heralde.

    Yeni C geldiği zaman konumlandırmalar daha net ortaya çıkacaktır bence.

    Eski C içinse şunu söyleyeyim. Millet saldırdı zamanında ama ben o dönemde (2011) o paraya (45000 euro civarları) araç alacak olsam e90 320d alırdım kesin.
    Herkesin öncelikleri farklı. Eskiden gözü kapalı Mercedes alınırdı ama onlar da tasarruf ve maliyet işlerine girdiler artık.

    Arkadan itişin maliyetini bilemiycem tabi ama şu örneği vermişti birisi cla harman 2600 tl f30 da 4800 tl bu bmw nin mi yoksa borusanın mı politikası bilmiyorum ama tahminim borusandır çünkü diğer ülkeler daha ucuz, sınıf olayı önemli değil çünkü cla ile c180 donanımı çok yakın, ben özellikle donanımın premium segmentte önemli olduğunu düşünenlerdenim 120 bin liralık araçta accent eradaki sistemi koyarsan hadi koydun madem üst müzik sistemlerini pahalı yaparsan dar yolda karşıdan araç geldiğinde 200 tl lik katlanır aynayı 1700 tl ye satarsan metalik renge 3500 alırsan insanların şunu demesi gayet normal o kadar para verdim o yok bu yok.Bence borusanın bu konuda kendine gelmesi lazım ki cla getirecek gibi duruyor.

    Mercedes C180'i ve CLA modelini uzun uzun inceledim. Mercedes detaylara verdigi özeni çok iyi hissettiriyor. Torpido gözünde duran araç kullanım kılavuzunun yer aldigi canta bile deri. Oysa bu cantalar audi ve bmw'de daha ucuz bir malzemeden uretilmis.
    Ancak donanim konusunda bmw'nin akilci bir politika yürüttüğünü düşünüyorum. Zaten 2011 ve 2012 yillarindaki 3 aylik, 6 aylik ve yillik satislarda bmw, diger iki alman markasinin onunde. Peki bu nasil olabiliyor?
    Bu sorunun cevabi bizi aşabilir ama basit bir görüşle şunu söylemek mümkün: sürüş keyfi ve 50 ye 50 ağırlık oranı donanimdan daha önemli görülüyor. Hoş, bmw'de olan standartlar da belli noktalar da mercedes c serisinde standart degil. Mesela, run flat lastikler. Belki farkinda degiliz, o lastigi sert buldugumuzu o kadar cok telaffuz ediyoruz ki ama viraja 160 la girdiginde lastigin patlasa da takla atmayacagini bilmek guzel. Ya da baska bir ornek, kapi kollarinin altini aydinlatan isik paketi, ya da anahtarsiz calistirma (konfor giris ya da mercedesdeki adiyla keyless- go demiyorum ama) ozellikleri mercedeste standart sunulmuyor.
    Bir de Cla cercevesiz camlari, spor koltuklari, ambiyansiyla harika ama aracin icindeki plastik kullanimi cok cok fazla. A serisindeki anlayis burada da devam etmis. Ben yine de cok satacagini dusunuyorum. Koltuklarin yapisindan dolayi arkada seyahat ederken kendinizi koli gibi hissetseniz de alanlari gozunu bayram ettirecek bircok özellige sahip bir arac neticede.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • nihayet siparişimi verdim.
    mayıs ayı üretimine yetişip, haziran sonu teslim edilecekmiş. şimdiden çok mutluyum.
    opsiyonları oluştururken aklımdaki soru işaretlerin giderilmesinde bilhassa ana başlık f30'daki yazılar yol gösterici oldu, herkese teşekkür ederim.
  • Hayırlı olsun @yukib, tebrik ederim.

    Donanım ve fiyat bilgisi paylaşabilir misiniz?
  • 3J91 BMW 320i EfficientDynamics Sedan 26.400,00
    300 BEYAZ / ALP
    CBDH 'BREEZE' AÇIK BEJ DERİ KUMAŞ
    2FH HMJ, V KOLLU, STİL 390, 16" 155,04
    302 UZAKTAN KUMANDALI ALARM 496,13
    3AP GRİ GÖLGELİKLİ ÖN CAM 93,02
    420 GÜNEŞ KORUMALI ARKA CAMLAR 403,11
    481 SPOR ÖN KOLTUKLAR 568,48
    488 ELEKTRİKLİ BEL DESTEĞİ 320,42
    494 ISITMALI ÖN KOLTUKLAR 382,43
    4AE ÖN KOL DAYAMA 155,04
    524 ADAPTİF FARLAR (522+5AC) 599,49
    544 FREN FONKSİYONLU CRUISE CONT. 475,46
    575 İLAVE 12-VOLT GÜÇ KAYNAĞI 10,33
    5AC OTOMATİK UZUN FAR FONKSİYONU 155,04
    5DP PARK ASİSTANI (508) 361,77
    676 HI-FI HOPARLÖR SİSTEMİ 609,83
    COMFORT 1.100,00
    TECHNO 1.200,00
    MODERN LINE (004 4AD ALUMİNYUM İÇ KAPL. (4DL/M/N) ) 1196,38

    Vergi Hariç Araç Bedeli 35.042,72 EUR

    iskonto aya göre değişmektedir.
    teslimat temmuz sonu olur dendi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yukib -- 28 Nisan 2013; 22:23:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yukib

    3J91 BMW 320i EfficientDynamics Sedan 26.400,00
    300 BEYAZ / ALP
    CBDH 'BREEZE' AÇIK BEJ DERİ KUMAŞ
    2FH HMJ, V KOLLU, STİL 390, 16" 155,04
    302 UZAKTAN KUMANDALI ALARM 496,13
    3AP GRİ GÖLGELİKLİ ÖN CAM 93,02
    420 GÜNEŞ KORUMALI ARKA CAMLAR 403,11
    481 SPOR ÖN KOLTUKLAR 568,48
    488 ELEKTRİKLİ BEL DESTEĞİ 320,42
    494 ISITMALI ÖN KOLTUKLAR 382,43
    4AE ÖN KOL DAYAMA 155,04
    524 ADAPTİF FARLAR (522+5AC) 599,49
    544 FREN FONKSİYONLU CRUISE CONT. 475,46
    575 İLAVE 12-VOLT GÜÇ KAYNAĞI 10,33
    5AC OTOMATİK UZUN FAR FONKSİYONU 155,04
    5DP PARK ASİSTANI (508) 361,77
    676 HI-FI HOPARLÖR SİSTEMİ 609,83
    COMFORT 1.100,00
    TECHNO 1.200,00
    MODERN LINE (004 4AD ALUMİNYUM İÇ KAPL. (4DL/M/N) ) 1196,38

    Vergi Hariç Araç Bedeli 35.042,72 EUR

    iskonto aya göre değişmektedir.
    teslimat temmuz sonu olur dendi.

    3AP yi bir daha düşünün derim.Zaten ön cam dizayn gereği küçük tutulmuş (japonlardan sonra içeriden acaip küçük hissi veriyor) Bir arkadaşımız 6NK ile ilgili bilgi vermişti oda çok önemli görünüyor.
    Şimdiden hayırlı olsun.




  • Açık konuşmak gerekirse ilk gelen talepler çok olumlu . Konum itibari ile showroom'umuz mercedes'in yanında olduğu için CLA'ı denemeye gelenler , CLA'ı deneyip hüsrana uğradıktan sonra bizim 320i ED'ı test etmek için SR'a uğruyorlar . Sizleride en kısa sürede aracımızı test etmeye bekliyorum ( ilgilenen arkadaşlar PM atmasını rica edeceğim , site içerisinde şirket ismini yazmanın doğru olmadığını düşünüyorum) . Teknik veriler babında 316i 'den daha tasarruflu olduğu doğru , ED motor ise biliyorsunuz ki sadece 116d 'de kullanılıyor ve 116d'ninde BMW'nin en cimri aracı olduğu doğrudur. Net fiyat vermek gerekirse bugunün kuru ile 115bin TL 'lere dolu dolu bir 320i ED alabiliyorsunuz . Line'lı bir araç istemez iseniz bu rakam biraz daha aşağılara inmektedir. Sonuç olarak CC ile vergi veren bir devlet için bu 1.6 motor 320i ED mükemmel bir zamanlama yaptı . Şimdi sıra 4'te ;) Hayırlı akşamlar arkadaşlar




  • Benim anlamadığım 3.20 ED'ye 170 beygir koyup sonra default olarak eco-pro'da çalıştıracaksın. Çok beygirim var ama tasarruflu git diyeceksin???
    (3.16İ'ler ise comfort modda çalışmaya başlıyor.)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: meg2

    bu arada cla belki sürüş keyfi vermez 320i ed gibi ama donanımı, görünüşü ve konforu f30 dan daha iyi olduğu kesin.Cla donanmında 320i ed yaklaşık 125 bin hatta 130 oluyor. 20-25 bin az para değil ben olsa kesinlikle bmw de ki indirim için beklerdim indirim olacağı %100.

    Hocam herkesin konfor anlayışı farklı tabi ama o daracık içiyle CLA'ya F30'dan konforlu demek çok mümkün değil bence.
    İç tasarım da A'dan alınma zaten.
    Ha yürüyen aksam olarak daha yumuşak olabilir, denemedim, bilmiyorum.
    Bir de tasarım gerçekten iyi ama araba dışarıdan bakınca dar, bir heybeti yok bence.

    F30'un en buyuk handikapi onde uzun boylu oturunca arkadakine diz mesafesi kalmiyor, Cla'da diz mesafesi kaliyor bas mesafesi kalmiyor:))) 180 ve ustu icin....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ozan kardeş benim siparişimi verdinmi?
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.