Şimdi Ara

F1™ 2013 CLASSIC EDITION [ANA KONU] (46. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.168
Cevap
11
Favori
104.935
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yavocka

    quote:

    Orijinalden alıntı: fenerlieren33

    quote:

    Orijinalden alıntı: yavocka

    quote:

    Orijinalden alıntı: fenerlieren33

    F1 2013 için PS3 turnuvamız var herkesi bekleriz

    http://goo.gl/s2NNqu

    Bir ara liginiz iptal olmuştu sanırım fazla katılım olmadığından dolayı. İnşallah bu sefer yeterli katılımı sağlarsınız. Tekrardan liginiz hayırlı olsun.

    Ya aslında iptal etmedik de, biraz değiştirdik ve katılımcı sayısı da artınca yeniden aktifleştirdik ligi 1

    Güzel olmuş ligi yeniden aktifleştirmeniz. Umarım lig sekteye uğramaz

    Şu anlık iyi gidiyor gibiyiz, 7 kişiye ulaştık. Umarım ortaya keyifli bir şeyler çıkar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulut1990

    Rica etsem F1 2013 için kullandığınız Momo direksiyon ayarlarını verebilir misiniz?





    Ayar derken..Özel bir ayarım yok..Takdım oynuyorum..


    Yüzde 5 deadzone var sanırım gaz pedalında o kadar..Diğerleri yüzde 0 da..(oyun içi ayarları )
  • yavocka Y kullanıcısına yanıt
    abi sıralamalarda maksimum 2 veya 3 turda işi bitircen iyiysen denk geldiyse 1 tek turda hatta

    yüzde 70lik option lastik kırmızı yanı melbournede 4 5 tur anca gidio o da rahat değil :)

    zor olmus kayma yapıo cıkıslarda çekme yapıo çok iyi zevkli korkutucu ama cidden zor olmus.

    lastik yuzde 80 - 85 durumdaysa rahat 5 6 tur idare eder gibime geldi benım dusuncem kalan 9 10 turda o prime lastik nasıl dayancak?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çakırizmir

    abi sıralamalarda maksimum 2 veya 3 turda işi bitircen iyiysen denk geldiyse 1 tek turda hatta

    yüzde 70lik option lastik kırmızı yanı melbournede 4 5 tur anca gidio o da rahat değil :)

    zor olmus kayma yapıo cıkıslarda çekme yapıo çok iyi zevkli korkutucu ama cidden zor olmus.

    lastik yuzde 80 - 85 durumdaysa rahat 5 6 tur idare eder gibime geldi benım dusuncem kalan 9 10 turda o prime lastik nasıl dayancak?

    Ben zaten sıralama yaparsam tek tur şeklinde hallediyorum işimi. Yani 2-3 tane tek tur halinde hallediyorum. %70'lik option'dan anladığım lastiğin %70 kalan ömrü heralde. Zaten %70'deyse o lastik bitmiş . Hayır gelmez o lastikten ama sende hala düzelmedi galiba şu lastik harcama olayı. Oyun 2012 oyunundan itibaren daha da zorlaştı zaten. Bana kalırsa 2012 daha zordu hem daha zevkliydi. O lastik harcanması hangi lastikle kaç pit yapıcağın pistten pistte göre değişiyo. Mesela 26 turluk bir yarışta silverstone da option'la başlayıp 2 tane prime'lı pit yapabiliyosun. 30 turluk nurburgring'de option'la başlayıp 3 tane prime'lı pit yapabiliyosun. Dediğim gibi pistten pistte göre değişiyo durum.




  • Konuyu devraldım. Konuya kimse bişey yazmaz oldu Şansa bak...
  • Ya abi kariyer lotus catalunyadayim Malezya'da son arka duzlukte cikarken son viraj cin ikinci sektorde uzun sola donusten sonra gelen sag viraj diaari savruluolar hep bahrwyn sakhirde ikinci sektprun basi hairpinde ve aon sektorde arka duzluge cikis ta hep savruluolar kuma ve aimdi catalunya yagmur intermediate takili ilinci sektorde sola viraj asagi inerken iki li sol.aagsan onceki yani disari savruluolar hep...

    Bu saydığım yerler hep sadece Avustralya Melbourne temizdi ...

    Malezya arka duzluk cikisi cin ikinci sektor bahreyn spai hep bi ayni yrse savruluolar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cinde lastik asiri gidio donisler var ya olk viraj ve son arka duzlue xikarken sga uzun yilan intermediate bes turda dokuluo tekrar takip onbir de kuru takiorum spain on yedi tur yuDe yirmi bes oynuorum.

    Oyun reloaded torrent-oyundan skidrowdan upsate alti paketinide indirip kurmuş tum .

    Sanirim sizi orjinal ve yedi update demi en aon aralik sonu yedi idi aonra güncellendi mi.

    F1 2011 de tum sezon da nurburgring ve catalunyada diaari savruluolar di sureklo ama her pilot iki üç turda bir ayni yerde 2013 tede olio ama bunsa basinsayim ve malezya cin bahreyn catalunya ust uste şaka gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En son şunuda yazim prime yedi option dort bes altincida vitesleri bogmaya baslio primeda sekisekizinci turda boguo vitezleri vw o turlar o aon turlar lastik kırmızı ya o son yurlarinsa laatifo vitesi hep kasio boguo tur bitmio

    Yahi burnu duzeltip gaz verince vitez nie takılır bogar atmaz nasil takılıyo anlatamam deli oluom o laatigi son turunda.

    Turlar optionda bes primeda sekiz yani lastikleri n son tuuru iyi ce kıpkırmızı oldugu tur bi eksikde olabilir prime için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lastik aşınması için bir yama kullanan varsa linkini paylaşabilir mi?Sanırım lastik aşınması için bir pitstop daha ekliyordu.
  • This save game is corrupt and will be deleted

    Arkadaşlar cariyer modda oynuyorum ve baya yarış ilerledim ama oyunu açtığımda kaydettiğim isme tıklayınca karşıma üsttekiyazı çıkıyor, eğer enter tuşuna basarsam cariyerim de siliniyor. Buna bir çare Allah aşkına, teşekkür ederim.
  • Evet dedigim gibi oyun eglenceli sario bunun bi faktoru tabii ki lastjk asinmasi

    Digeri ve daha onemlisi aslinda canda sikan

    Aracin ağırlaştırılmış olmasi

    Steering deadzone konusu kivirinca pat die donmuyor arac o yüzden fazladan yavaslamak zorunda birakior

    Turlar yavasliyor tabi . Steering deadzone yani

    Direksiyon daki ölü nokta alan yani kisacasi bosluk biz ne kadar değeri ayarlarda sifirda yapsak arac agir oldugu icin direksiyonda da deadzone bosluk kodlandigi icin burun iceri klasik tabir kivrilmiyor .

    Bu yuzden yarim saniye orada yarim surada derken agir kalinabilmekte

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyun reloaded . Torrent oyundan çekildi kariyer veya grand prix farketmeden denendi cunku.

    Melbourne sifir hata hatta ucuyolar

    Malezya arka duzluk çıkışı dışarı kayiolar

    Cin hizli s virajli kisimda sol yana kacis alanı
    asfalta kayiyolar

    Macaristan ayni yone sikandan onceki duzluk onu kacis alani cikiolar

    Silverstone sifir hata hatta ucuyolar

    Ozetle viraj onu hi sorunu disari cikiolar. Avustralya ve ingiltere sorunsuz hatta fazla hizli.gidio ailer

    Pro exper legend hepsini denedim yok ayni

    Ispanya ikinci sektorde yokus asagi inerken agir viraj yavas kisimda disari cikiolar

    Bahreyn ayni sekilde bi noktada disari cikma var

    Monacoda herkes tunel sonrasi sikanda capraz gecip bariyere veya ikinci sektor sonu vuruolar .

    Kanada ayni ilk sektor sonu hizli gelip kaçış alanina kayiolar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar bu oyunu almaya niyetliyimde sizce verdigimiz paraya degermi efektleri en yüksek ayara getiricem ozaman zevkli olurmu ultrada shift2 kadar görüntü güzel olurmu fikriniz ne? classic paket falan alırsam hepsini birlikte alıcam bide fiyat söylerseniz sevinirim ne civarda olur fiyatı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kara041

    arkadaşlar bu oyunu almaya niyetliyimde sizce verdigimiz paraya degermi efektleri en yüksek ayara getiricem ozaman zevkli olurmu ultrada shift2 kadar görüntü güzel olurmu fikriniz ne? classic paket falan alırsam hepsini birlikte alıcam bide fiyat söylerseniz sevinirim ne civarda olur fiyatı?

    oynayabilen için en iyi yarış oyunudur. iyi bir ekran kartı ile efektler müthiş ve gerçekçi. en iyi grafiklerde akıcı biçimde oynamak için en az gtx 770 lazım. bende gtx 660 ti var çok iyi oynuyorum ama hala daha iyi bir ekran kartı ile grafiklerin daha iyi olabileceğini düşünüyorum. f1 2013 den başka yarış oyunu oynamam. diğerleri çok sıkıcı geliyor malesef. ben logitech f 710 gamepad ile oynuyorum. direksiyonla daha iyi bir sürüş keyfi vereceğine eminim. yalnız bu oyunu oynamak kolay değildir. diğer yarış oyunları ile karşılaştırmamak lazım. yeni başlayan birisi için otomobili yolda tutmak bile marifettir bu oyunda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ysroguz -- 4 Mart 2014; 10:16:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ysroguz

    quote:

    Orijinalden alıntı: kara041

    arkadaşlar bu oyunu almaya niyetliyimde sizce verdigimiz paraya degermi efektleri en yüksek ayara getiricem ozaman zevkli olurmu ultrada shift2 kadar görüntü güzel olurmu fikriniz ne? classic paket falan alırsam hepsini birlikte alıcam bide fiyat söylerseniz sevinirim ne civarda olur fiyatı?

    oynayabilen için en iyi yarış oyunudur. iyi bir ekran kartı ile efektler müthiş ve gerçekçi. en iyi grafiklerde akıcı biçimde oynamak için en az gtx 770 lazım. bende gtx 660 ti var çok iyi oynuyorum ama hala daha iyi bir ekran kartı ile grafiklerin daha iyi olabileceğini düşünüyorum. f1 2013 den başka yarış oyunu oynamam. diğerleri çok sıkıcı geliyor malesef. ben logitech f 710 gamepad ile oynuyorum. direksiyonla daha iyi bir sürüş keyfi vereceğine eminim. yalnız bu oyunu oynamak kolay değildir. diğer yarış oyunları ile karşılaştırmamak lazım. yeni başlayan birisi için otomobili yolda tutmak bile marifettir bu oyunda.

    yorumun için çok teşekkür ederim buldugum görseller hiç iç açıcı deildi ama bu yorumuna bakılırsa bu oyun tat verir sence bu oyun tüm paketleri dahil kaça alınmalı?




  • Bu F1 2013 güzel oyun ama mantığında sorunlar var. Force India pilotuyum. Takımın normalde beklentisi ilk 10'a gir, takımın hissesinden %10 pay al modunda. Neyse, sıralama turlarında bir tarafımı yırtıyorum, şikanlardan havalanarak çıkıyorum, virajlarda çimlere, çakıllara milimetrik dönüyorum ve 3. sırada başlamaya hak kazanıyorum yarışa ama ne oluyor? Bunu gören takım direktörünün bir tarafı kalkıyor, ilk 2 içinde bitir yarışı diyor. Mal mısın oğlum lan? Normalde ilk 10'a girsem 40 gün 40 gece parti yapacaksınız, şimdi gelmiş ilk 2 diyorsun? Sonra atıyorum 5. veya 6. bitirince de surat yapıyor mal. İyi ki 3. sırada başlıyoruz yarışa ha. Bir gün verecem eline direksiyonu, arkasında Ferrari, McLaren, Mercedes, Lotus, Red Bull Racing sıkıştırırken görsün ilk 2'yi.
  • Her Kuyuya Taş Atan Deli kullanıcısına yanıt
  • Arkadaşlar merhaba.
    Lastik aşınması için bir yama var mı? Vallahi bıktım bu sorundan. Her yarış birkaç tur sonra drift yapıyorum resmen.
  • F1i yıllarca takip etmiş biri olarak uzun zaman sonra(en son 2010'da birkaç yarış yaptım.EA'nın yaptığı oyunlarda üstüme tanımam) tekrar oynama fırsatı buldum.Massa ile çok takıldım doğrusu.Kendimi çok kötü hissettim.Normalde harika oynardım ne oldu da böyle oldu dedim.Pistlere tekrar göz gezdirdim.Süreyi azaltmayı başardım ama hala eksiğim var.Uzun düzlüklerde harika geçiyorum ama yerimi koruyamıyorum.Bi iki hafta sonra ciddi ciddi oynayacağım.Tavsiyeler varsa bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MrTeksen -- 10 Mart 2014; 20:50:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • This save game is corrupt and will be deleted

    Arkadaşlar cariyer modda oynuyorum ve baya yarış ilerledim ama oyunu açtığımda kaydettiğim isme tıklayınca karşıma üstteki yazı çıkıyor, eğer enter tuşuna basarsam cariyerim de siliniyor. Buna bir çare Allah aşkına, teşekkür ederim.

    Yardım lütfen, Ferraride oynuyorum yanmasın emek
  • 
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.