- x
iPhone 5 sim kartı takma ?
16 Cevap27583 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


14 Mesaj
29 Mart 2013; 17:54:04 

Arkadaşlar yeni aldım cihazı fakat ilk defa iPhone kullanıyorum.Bu sim takma yerini bi türlü açamadım nasıl olacak nedir püf noktası ?Kutunun içinden çıkan ucu sivri olan şeyle bastırıyorum ama böyle değil sanırsam.


_____________________________



4546 Mesaj
29 Mart 2013; 17:54:52 

Deliğe sokup bastıracaksın hocam işte Korkma bastır iyice



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi multiTYRT -- 29 Mart 2013; 17:55:48 >


_____________________________



14 Mesaj
29 Mart 2013; 17:57:50 

Tamamdır hocam baya bi korkarak basmışım


_____________________________



24076 Mesaj
29 Mart 2013; 17:59:00 

O deliğe abanıp bastırman lazım, o yuva yarım santim civarı fırlıcak dışarı. Sonra parmağınla tutup çıkartabilirsin.


_____________________________

|| Intel Core i7 3770k @4.7GHz - 1.225v/günlük || Asrock Z77 OC Formula Anakart || Asus GTX 780 Direct CU II OC 3 GB (@1257 Mhz / 6804 Mhz) Ekran Kartı || OCZ Vertex 4 256 GB Solid State Drive || Gskill TridentX 16 GB 2133 MHZ @2200 MHZ / 9-10-11-30 CL9 Ram || 2x Seagate 2 TB Depolama || Corsair Enthusiast 850W PSU || Noctua NH-D14 CPU Cooler || Aerocool Xpredator Full Tower Kasa || Aerocool Touch 2000 Dokunmatik Fan Kontrolcüsü || Samsung S27A950D 27'' 3D 120 HZ Monitör || Logitech G930 Gaming Wireless Headset || Logitech Wireless Illuminated K800 Keyboard || Creative SoundBlaster X-FI PRO THX Harici Ses Kartı || Logitech Z5500 5+1 Sound System || Roccat Kone Gaming Mouse || Sony Playstation 4 || Sony KDL-55W905A 55'' Triluminos Display 800HZ 3D TV



14 Mesaj
29 Mart 2013; 18:02:16 

quote:

Orijinalden alıntı: GoldPunch

O deliğe abanıp bastırman lazım, o yuva yarım santim civarı fırlıcak dışarı. Sonra parmağınla tutup çıkartabilirsin.

hocam çıkarttım sim kartıda koydum fakat şimdi sokamıyorum.


_____________________________



117 Mesaj
29 Mart 2013; 18:04:00 

kartın doğru tarafını hücreye yerleştirdiğinden eminsen,birazcık bastır ilk 2-3 seferde sert ittirmek gerekiyor.Korkma bende aynısını yaşadım sim kartı çıkarırken bile masa örtüsü seriyordum


_____________________________

Life does not have to be perfect to be wonderful.


14 Mesaj
29 Mart 2013; 18:07:38 

quote:

Orijinalden alıntı: Summer's Day

kartın doğru tarafını hücreye yerleştirdiğinden eminsen,birazcık bastır ilk 2-3 seferde sert ittirmek gerekiyor.Korkma bende aynısını yaşadım sim kartı çıkarırken bile masa örtüsü seriyordum

hocam yok içeri gitmiyo acaba sim kartı yanlışmı taktım ?

simkartı çıkardım tekrar boş takayım dedim rahat giriyo



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Prestoo -- 29 Mart 2013; 18:09:41 >


_____________________________



117 Mesaj
29 Mart 2013; 18:10:53 

quote:

Orijinalden alıntı: Prestoo


hocam yok içeri gitmiyo acaba sim kartı yanlışmı taktım ?

sim kartı çıkar bi, o köşeleri doğru yerleştirdiğine emin misin,kusura bakma paint özürlüyüm :D,şu resimdeki yerlerle sim kartı eşleştir.Çip olan kısım alta gelecek
0



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Summer's Day -- 29 Mart 2013; 18:11:28 >


_____________________________

Life does not have to be perfect to be wonderful.


14 Mesaj
29 Mart 2013; 18:12:45 

quote:

Orijinalden alıntı: Summer's Day


sim kartı çıkar bi, o köşeleri doğru yerleştirdiğine emin misin,kusura bakma paint özürlüyüm :D,şu resimdeki yerlerle sim kartı eşleştir.Çip olan kısım alta gelecek
0


deminde doğru yaptım ama bayağı takılıyodu şimdi denedim soktum hele şükür. valla o kadar para verince insan çekinerek davranıyor. 3310 olsaydı çekiçle denerdim.


_____________________________



117 Mesaj
29 Mart 2013; 18:15:06 

quote:

Orijinalden alıntı: Prestoo


deminde doğru yaptım ama bayağı takılıyodu şimdi denedim soktum hele şükür. valla o kadar para verince insan çekinerek davranıyor. 3310 olsaydı çekiçle denerdim.

Normal hocam ,ben ilk aldığım hafta elime almaya korkuyordum telefoncuya ip5 kılıfı almaya bile kutusunda götürdüm :D,Hayırlı olsun bu arada.


_____________________________

Life does not have to be perfect to be wonderful.


246 Mesaj
29 Mart 2013; 18:22:31 

quote:

Orijinalden alıntı: Summer's Day


Normal hocam ,ben ilk aldığım hafta elime almaya korkuyordum telefoncuya ip5 kılıfı almaya bile kutusunda götürdüm :D,Hayırlı olsun bu arada.

Aynen hocam bende oyle valla.. Kargoyla şirkete geldi tel açtım baktım etrafına vs koydum kutuya doğru jelatin ve hat kestirmeye.. Kutudan çıkartmadım..


_____________________________


★★★ iPhone 5S Kullanıcı Kulübü ★★★
iPhone 5S 16 GB Gold


Ne zaman kendini yenilmiş hissedersen hatırla; kazanan sperm sensin, doğuştan savaşcısın!!


14 Mesaj
29 Mart 2013; 18:36:17 

sağolun arkadaşlar.


_____________________________



14 Mesaj
29 Mart 2013; 18:52:57 

arkadaşlar son olarak birşey daha soracağım. sim kartımı iphone 5 için küçülttürdüm. fakat rehberde kmise yok küçülttürmeden önce kayıt yapmıştım sim e ama noldu anlamadım. gitti mi hepsi numaraların yani ?


_____________________________



 
853 Mesaj
29 Mart 2013; 20:38:37 


quote:

Orijinalden alıntı: Prestoo

arkadaşlar son olarak birşey daha soracağım. sim kartımı iphone 5 için küçülttürdüm. fakat rehberde kmise yok küçülttürmeden önce kayıt yapmıştım sim e ama noldu anlamadım. gitti mi hepsi numaraların yani ?

Sırasıyla ayarlar ; mail,kişiler ; aşağı kaydır orada SIM' deki Kişileri Aktar yazısına tıkla. O kadar.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



14 Mesaj
29 Mart 2013; 20:57:27 

quote:

Orijinalden alıntı: SANALKAPTAN



Sırasıyla ayarlar ; mail,kişiler ; aşağı kaydır orada SIM' deki Kişileri Aktar yazısına tıkla. O kadar.

teşekkürler


_____________________________



281 Mesaj
30 Mart 2013; 0:34:39 

Takamayanlar için ..



_____________________________

black&white



13 Mesaj
3 Ağustos 2013; 15:13:23 

quote:

Orijinalden alıntı: SANALKAPTAN



Sırasıyla ayarlar ; mail,kişiler ; aşağı kaydır orada SIM' deki Kişileri Aktar yazısına tıkla. O kadar.

saolasın hocam


_____________________________

Gerçekçi ol, imkansızı iste!

http://imageshack.us/photo/my-images/10/ijtv.jpg/
Sayfa:   [1]
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.297