- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
YGS'si Kötü Olup Lys'si İyi Olan Örnekleriniz Var Mı ?
24 Cevap7159 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


440 Mesaj
25 Mart 2013; 16:41:02 

Sınavım beklentilerimin çok çok altında geçti. Sanırım ilk 55-65 bin arasında olucam. LYS'yi iyi kasıp ilk 10.000'e girme ihtimalim nedir ?
Tm'ciyim


_____________________________

Since 1963

BursaSpor Fan


2302 Mesaj
25 Mart 2013; 16:43:27 

Geçen sene bir tanıdığım YGS'de 200.000 oldu (evet 200 bin), lys'de ise 7.000 oldu. Tm'ciydi o da. Olmayacak şey değil.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



Arrow | Revolution | Game Of Thrones | How I Met Your Mother | Sherlock | Blue Mountain State | 1K1M
Apple Iphone 5S | Sony Playstation 4 | Sony Vaio PCG-7182M


111 Mesaj
25 Mart 2013; 16:45:01 

quote:

Orijinalden alıntı: Sangre

Geçen sene bir tanıdığım YGS'de 200.000 oldu (evet 200 bin), lys'de ise 7.000 oldu. Tm'ciydi o da. Olmayacak şey değil.

kardeşim ciddi misin sen ya?umutlarımızla oynamıyorsun di mi?


_____________________________



16 Mesaj
25 Mart 2013; 16:47:27 


quote:

Orijinalden alıntı: Green Hell

Sınavım beklentilerimin çok çok altında geçti. Sanırım ilk 55-65 bin arasında olucam. LYS'yi iyi kasıp ilk 10.000'e girme ihtimalim nedir ?
Tm'ciyim

ben 35-30 k arası bişi olcam bu sene ygs 5 ten ve lys ile ilk 5k girmeyi planlıyorum bence yapabilirsin.

not : ama benim matematik baya iyi (50de 45+ ) ona güveniyorum bence lys adına sende bişiler yapmalısın



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



127 Mesaj
25 Mart 2013; 16:48:42 

55-60 civarı bekliyorsan ygs5 de zaten tm2 de ilk 15k içindesin demektir ilk 10 bin olması da hiç zor değil.


_____________________________



 
38 Mesaj
25 Mart 2013; 16:48:51 

quote:

Orijinalden alıntı: Green Hell

Sınavım beklentilerimin çok çok altında geçti. Sanırım ilk 55-65 bin arasında olucam. LYS'yi iyi kasıp ilk 10.000'e girme ihtimalim nedir ?
Tm'ciyim

2011 de bi arkadaş 45.000 idi tm de.lys ile 4k ya geldi


_____________________________



 
201 Mesaj
25 Mart 2013; 16:51:07 

Arkadaşlar benimde ygs 1 390-400 arası olacak galiba.. Oda 50-30 bin arası olur heralde. İtü inşaat çok mu zor?(15.000) O olmazsa da yıldız inşaat istiyorum. Var mı tanıdıgınız böyle 40 50 binlerden 15-20k lara çeken mf4 te?


_____________________________



110 Mesaj
25 Mart 2013; 16:54:30 


quote:

Orijinalden alıntı: Sangre

Geçen sene bir tanıdığım YGS'de 200.000 oldu (evet 200 bin), lys'de ise 7.000 oldu. Tm'ciydi o da. Olmayacak şey değil.

O dedigin imkansız hocam



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



181 Mesaj
25 Mart 2013; 16:55:35 

Kuzenim geçen sene ygsde 240 puan yaptı, şimdi Kayseri işletme de :)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


79 Mesaj
25 Mart 2013; 16:55:51 

quote:

Orijinalden alıntı: Sangre

Geçen sene bir tanıdığım YGS'de 200.000 oldu (evet 200 bin), lys'de ise 7.000 oldu. Tm'ciydi o da. Olmayacak şey değil.


Bence arkadaş iyi sallamış . Lys full yapıp okuldan da 60 gelirse belki olur


_____________________________



719 Mesaj
25 Mart 2013; 16:59:07 

Valla benim gordugum en iyi ornek ygs de kaydirma yapan bi kiz vardi dersanede ki kendisi tip fakultesini birakip geldi 30 bin civari bi siralamasi vardi lys de 2k ya cekti odtu endustriye gitti tabi dedigim cok uc ornek lys de biyolojiyi fulledi mesela



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



66 Mesaj
25 Mart 2013; 17:02:02 

quote:

Orijinalden alıntı: skyfor

Valla benim gordugum en iyi ornek ygs de kaydirma yapan bi kiz vardi dersanede ki kendisi tip fakultesini birakip geldi 30 bin civari bi siralamasi vardi lys de 2k ya cekti odtu endustriye gitti tabi dedigim cok uc ornek lys de biyolojiyi fulledi mesela

Çok duyuyorum böle örnekleri ama inanasım gelmiyor.20k sıralama gelcek bana ama benim hedef 3k Napayım şimdi moral mi bulayım?


_____________________________



247 Mesaj
25 Mart 2013; 17:03:00 

benim gecen sene ygs 5 siralamam 155.000 di...tm 1-2-3 hepsi 74-75.000 geldi.belki yüksek degil ama baya sıçrama yaptim görünce cok sevinmistim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________




973 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
C-3PO
25 Mart 2013; 17:04:07 

20k'dan 4k'ye
11k'dan 5k'ya
33k'dan 15k'ya çekenler vardı çevremde.Sayisal için konuşuyorum tabii.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



719 Mesaj
25 Mart 2013; 17:08:59 


quote:

Orijinalden alıntı: ffbbsayy


Çok duyuyorum böle örnekleri ama inanasım gelmiyor.20k sıralama gelcek bana ama benim hedef 3k Napayım şimdi moral mi bulayım?

Valla kizla cok gorusmuslugum yok o yuzden bi kanit gosteremem ama dediklerime inan bir de gercekci ol kiz neredeyse cogunu fulledi biyoloji ogretmenimizin dedigine gore lys biyo yu fullemek bir ogretmenin bile zor yapacagi ismis. Yani cok calisman lazim .



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
38 Mesaj
25 Mart 2013; 17:09:51 

quote:

Orijinalden alıntı: skyfor

Valla benim gordugum en iyi ornek ygs de kaydirma yapan bi kiz vardi dersanede ki kendisi tip fakultesini birakip geldi 30 bin civari bi siralamasi vardi lys de 2k ya cekti odtu endustriye gitti tabi dedigim cok uc ornek lys de biyolojiyi fulledi mesela

Onun lys fenaymış o zaman.

Ben de ygs de 13-14k olacağım.Kaça gelir sence sayısal ?


_____________________________



 
126 Mesaj
25 Mart 2013; 17:12:41 

quote:

Orijinalden alıntı: azfasamin


Onun lys fenaymış o zaman.

Ben de ygs de 13-14k olacağım.Kaça gelir sence sayısal ?

+1


_____________________________



 
0 Mesaj
25 Mart 2013; 17:15:39 

quote:

Orijinalden alıntı: feneryener27



ben 35-30 k arası bişi olcam bu sene ygs 5 ten ve lys ile ilk 5k girmeyi planlıyorum bence yapabilirsin.

not : ama benim matematik baya iyi (50de 45+ ) ona güveniyorum bence lys adına sende bişiler yapmalısın

Kardeş afedersin ama sen b.k yaparsın 45+ 35k sıralamadaki adam 45 mat yapiyor vay vay vay ilk 5k için 45 mat 25 geo 50 edeb 20 coğ lazım ne kadar yalancı insanlar var yav şu forumda


_____________________________



 
68 Mesaj
25 Mart 2013; 17:26:56 

quote:

Orijinalden alıntı: ONURA777


Kardeş afedersin ama sen b.k yaparsın 45+ 35k sıralamadaki adam 45 mat yapiyor vay vay vay ilk 5k için 45 mat 25 geo 50 edeb 20 coğ lazım ne kadar yalancı insanlar var yav şu forumda

geçen sene ygs5'te 42k olmuştum. lys mat 41 netim vardı. süre yetmemişti 45 de yapabilirdim. moral bozmayın. boş kalan sorularım arasında üslü sayı sorusu, karmaşık sayı sorusu, logaritma sorusu falan vardı bir de öyle boşlarımın hepsi türev integral sanmayın.

ayrıca ygs5'te 35k olan biri dediğiniz gibi 45 mat 25 geo 50 edb 20 coğ yaparsa tm-1 ham puanda 1.6k oluyor yaklaşık. pek yalancı insan göremiyorum ben.


_____________________________


Ekonomi


 
42 Mesaj
25 Mart 2013; 17:34:51 

ben sözel çıkışı olduğum için ne kadar etkili bir cevap olur senin konuya bilmiyorum ama gçeen yıl ygs'de 100.000'lerde iken lys'de 3.670. oldum.


_____________________________



2302 Mesaj
25 Mart 2013; 19:55:24 

Yalnız elma ile armutu ayıralım arkadaşlar ben ortalaması 7k oldu demedim sınavda 7k oldu dedim ortalaması nedir bilemem.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



Arrow | Revolution | Game Of Thrones | How I Met Your Mother | Sherlock | Blue Mountain State | 1K1M
Apple Iphone 5S | Sony Playstation 4 | Sony Vaio PCG-7182M


 
0 Mesaj
25 Mart 2013; 20:00:51 

Ygsde 60k civari yapicam ama bekledigimden cok daha kotu gecti. Lysde ilk 25k-20k yapma olasiligim var mi ya??? MFciyim




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


461 Mesaj
25 Mart 2013; 20:05:32 

Mat 20
Türkce 25
Sos 15
Fen 4 (ensona biraktigimdan sure yetmedi. Bu kadar soru isaretledim dogru 4 ude.)
Yukaridakiler netlerim. Hedefim Makina gecen sene 290 ile kapatmis. Sansim var mi sizce?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

YA SEV YA TERKET


 
201 Mesaj
25 Mart 2013; 20:26:15 


quote:

Orijinalden alıntı: fRoweLL

Arkadaşlar benimde ygs 1 390-400 arası olacak galiba.. Oda 50-30 bin arası olur heralde. İtü inşaat çok mu zor?(15.000) O olmazsa da yıldız inşaat istiyorum. Var mı tanıdıgınız böyle 40 50 binlerden 15-20k lara çeken mf4 te?

Up



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



13 Mesaj
25 Mart 2013; 20:32:02 

tm için konuşayım. dostlar geçen sene ygs ye girdim. sayısal olduğum için sosyale pek dokunamadım. 10-12 net yaptım. ygs 5-6'da 110.000 civarında sıralamam oldu. lys 3'e bir gireyim dedim. emin olun matematik,coğrafya,geo,edebiyat falan hep ortalama netler yaptım. fakat tm sıralamam 42.000 oldu. belki 10k falan değil ama öyle çok çok iyi olmayan netlerle bile bu kadar sıçrama yaptım. diyeceğim şu ki çalışmayı bırakmayın arkadaşlar. asıl sınav lys .adamı çok öte sıralara taşıyabilir. düzeltin moralinizi yav.


_____________________________



Intel Core i5 4200M || Nvidia GeForce GTX760M 2GB GDDR5 || 12 GB 1600MHz || 1 TB 5400RPM || Dolby® Home Theater® v4 || 17.3" 1600x900 Ekran

En Beğenilmeyen Yorumlar
Yoruma Git Kardeş afedersin ama sen b.k yaparsın 45+ 35k sıralamadaki adam 45 mat yapiyor vay vay vay ilk 5k için 45 mat 25 geo 50 edeb 20 coğ lazım ne kadar yalancı insanlar var yav şu forumda ONURA777 - 25 Mart 2013; 17:15:39 -1
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Eğitim ve Sınavlar] » Liseler » YGS/LYS » YGS'si Kötü Olup Lys'si İyi Olan Örnekleriniz Var Mı ?
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.398