- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Futbolda Top Tekniği Nasıl Geliştirilir?
22 Cevap8383 Görüntüleme4 Favori
Bu konudaki kullanıcılar:
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


546 Mesaj
24 Mart 2013; 16:20:06 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

Biliyorum çoğu yetenekten gelir ama olduğu kadar geliştirmek istyorum ayağım düzgün zaten ama ayağa pası istediğim kadar iyi yapamıyorum eskiden Deco vardi onun seviyesine nasi getiririm tekniğimi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

"If you are not born shredded, it's not your mistake. But if you die not shredded, it's definatly your mistake." Bill Shredded


126 Mesaj
24 Mart 2013; 16:21:42 

Yardımcı olur mu bilmem ama duvarla paslaşabilirsin.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



73 Mesaj
24 Mart 2013; 16:22:04 

kafani kaldirarak oyna (yanlis anlama o anlamda diil top ayandayken oyunada bak) ayak ici pas %90 yerini bulur topun dibine girip uzun pas yapmayida deneye deneye alisirsin



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



479 Mesaj
24 Mart 2013; 16:26:02 

Deco seviyesine getiremezsin tekniği hocam ne yaptın?

Youtube'dan STRSkillSchool kanalını takip et güzel videoları var.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vedder Man -- 24 Mart 2013; 16:26:21 >


_____________________________

lâ şey-i vaki'â ûm mutlak, bel-kûllün mumkin.


546 Mesaj
24 Mart 2013; 17:09:13 


quote:

Orijinalden alıntı: Vedder Man

Deco seviyesine getiremezsin tekniği hocam ne yaptın?

Youtube'dan STRSkillSchool kanalını takip et güzel videoları var.

ne kadar gelistirilir peki?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

"If you are not born shredded, it's not your mistake. But if you die not shredded, it's definatly your mistake." Bill Shredded


73 Mesaj
24 Mart 2013; 17:15:39 


quote:

Orijinalden alıntı: ezequiel1

Biliyorum çoğu yetenekten gelir ama olduğu kadar geliştirmek istyorum ayağım düzgün zaten ama ayağa pası istediğim kadar iyi yapamıyorum eskiden Deco vardi onun seviyesine nasi getiririm tekniğimi

dogustan futbol yetenegin varmi ve futbol takimina falan mi secilmek istion



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



546 Mesaj
24 Mart 2013; 18:13:16 

quote:

Orijinalden alıntı: MüminKardeş



dogustan futbol yetenegin varmi ve futbol takimina falan mi secilmek istion

yok zevk için oynuyorum ama takıma seçilsem güzel olur


_____________________________

"If you are not born shredded, it's not your mistake. But if you die not shredded, it's definatly your mistake." Bill Shredded


546 Mesaj
24 Mart 2013; 18:27:18 

quote:

Orijinalden alıntı: Vedder Man

Deco seviyesine getiremezsin tekniği hocam ne yaptın?

Youtube'dan STRSkillSchool kanalını takip et güzel videoları var.

mükemmel :D



_____________________________

"If you are not born shredded, it's not your mistake. But if you die not shredded, it's definatly your mistake." Bill Shredded


183 Mesaj
24 Mart 2013; 18:38:26 


quote:

Orijinalden alıntı: ezequiel1


yok zevk için oynuyorum ama takıma seçilsem güzel olur

Sizi anlamiyorum futbol oynamak istiyorsan git beden hocanla yada spor salonuna git



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Mecnun Bilseydi SEVGİSİNİ , Sevmezdi leyla zillisini.....


156 Mesaj
24 Mart 2013; 19:01:35 

Şutları çalışarak yaparsın, maç içinde heyecanlanıp yine kötü şut atarsın. Kontrol pas vsde aynı şekilde. Önemli olan soğukkanlılık ve biraz da yetenek (aslında baya yetenek lazım :D)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________




 
9 Mesaj
24 Mart 2013; 22:45:39 

Futbolu geliştirmenin en iyi yolu oynamaktır. Al topu çık her türlü oyna dostum Bir de pozisyonun neydi?


_____________________________



127 Mesaj
25 Mart 2013; 0:00:27 

İşe bir top alarak başla.Belediyenin sahası varsa git oraya pas , şut çalış.Yine de bir yere kadar gelişir.Artık tekniğin oturmuştur.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



546 Mesaj
25 Mart 2013; 10:52:52 


quote:

Orijinalden alıntı: _alpoza_

İşe bir top alarak başla.Belediyenin sahası varsa git oraya pas , şut çalış.Yine de bir yere kadar gelişir.Artık tekniğin oturmuştur.

peki kondusyonumu gelistirip bi edgar davids olabilir miiyim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

"If you are not born shredded, it's not your mistake. But if you die not shredded, it's definatly your mistake." Bill Shredded


127 Mesaj
25 Mart 2013; 12:10:22 

En kolay onu geliştirebilirsin zaten.Vücut gelişmeye açıktır tabiki ama onunda bir sınırı var.1,85 boy ve atletik bir vücudun varsa tekniğe o kadar ihtiyaç duymayabilirsin.Burak Yılmaz mesela.İyi bir tekniği olmamasına rağmen hızıyla, vücuduyla, şut tekniğiyle nerelere geldi.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



2197 Mesaj
25 Mart 2013; 12:27:23 





_____________________________


TCDD'de çalışmıyorum
Manchester United - Beşiktaş


69 Mesaj
25 Mart 2013; 12:35:15 

teş başına geliştiremezsin top tekniğini çok zor , bir kaç kişiyle istasyonlar halinde gerçekleştirirsin bunu amatör kümede oynuyorsan antremanlarda yapılıyor zaten. bunun dışında 5e2 ler , tek top çift kale maç ya da kontrol pas çift kale maçlarla geliştirebilirsin.


_____________________________

Breezy !

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
25 Mart 2013; 20:29:46 

quote:

Orijinalden alıntı: ezequiel1



ne kadar gelistirilir peki?



2534 Mesaj
25 Mart 2013; 20:41:47 

hocam teknik dedigin şey bence doğuştan gelen birşeydir. eger zaten kıvrak bir adamsan, hızlı koşuyorsan top sürmeyi biliyorsan gelişir kendi kendine.


_____________________________



123 Mesaj
26 Mart 2013; 2:18:03 

yaşını bilmiyorum ama eğer 17-18 üstüysen yani artık futbolcu olamıyacaksan uğraştığına değmez. çünkü öyle kolay gelişecek bir şey değil. halısahada çık dene ara pası dene uzun pas dene sonuçta zevk için oynuyorsun deneye deneye gelişir :)


_____________________________



 
0 Mesaj
17 Mart 2015; 9:59:55 

Arkadaşlar benimde futbol bazı sıkıntılarım var. 17 Yasındayım boyum 1.67 kilom 65 fiziğim bu. Çalım atmayı severim hızlı bir kanat oyuncusuyum önde baskı yapıyorum. Kale ile karşı karşıya kaçırıyorum çoğunlukla , hava topunda başarılı değilim fakat olabileceğime inanıyorum , bakarak oynayamıyorum , topu tam istediğim yere atamıyorum. Arkadaşlar arasında kerim frei ya benzediğimi söylerler. Yardımcı olurmusunuz.


_____________________________



67 Mesaj
17 Mart 2015; 11:27:15 


quote:

Orijinalden alıntı: BlackEaglee41

Arkadaşlar benimde futbol bazı sıkıntılarım var. 17 Yasındayım boyum 1.67 kilom 65 fiziğim bu. Çalım atmayı severim hızlı bir kanat oyuncusuyum önde baskı yapıyorum. Kale ile karşı karşıya kaçırıyorum çoğunlukla , hava topunda başarılı değilim fakat olabileceğime inanıyorum , bakarak oynayamıyorum , topu tam istediğim yere atamıyorum. Arkadaşlar arasında kerim frei ya benzediğimi söylerler. Yardımcı olurmusunuz.

Kafani kaldirmakla basla oncelikle



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
0 Mesaj
17 Mart 2015; 14:40:54 

Bunu yapmaya çalışıyorum fakat maç içinde heyecana kapılıp çalımlarıma devam ediyorum . Lafın kısası nasıl yapacağımı , nasıl alışacağıma bilmiyorum

Bu mesajda bahsedilenler: ezequiel1


_____________________________



1042 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
Jane Casey
17 Mart 2015; 17:12:25 

Top sektirerek.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Konu Dışı Özel » Futbolda Top Tekniği Nasıl Geliştirilir?
Sayfa: [1]

Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön

 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.


DHBR5 : 10.10.10.15||forum.donanimhaber.com
0.641