Şimdi Ara

3D İZLERKEN ATIYOR(PHİLİPS. Nihayet pta517 gözlükler geldi)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
1.571
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • selam
    bilgisayarı PHİLİPS 40PFL8605 tv ye bağladım ama 3d izleyemiyorum.

    Ekran kartı hd5750 (3D stereoskopik ekran/gözlük desteği:3D stereo sürücüler, gözlükler ve ekran gerektirir. )
    ekran kartında sorun yok

    ekran kartı hd çıkışı ve tv hd girişi ile bağlantı kuruyorum

    40pfl8605 için pta215 transmitter + pta508 3d gözlük aldım

    izlenecek videonun ismi Tweety & Sylvester 3D half sbs.mkv
    buradan videonun 3d half sbs olduğunu anlıyoruz

    tüm aletleri birbirine bağlıyoruz ekrandaki görüntü alttaki gibidir
     3D İZLERKEN ATIYOR(PHİLİPS. Nihayet pta517 gözlükler geldi)

    sonra kumandadan 3d seçenekleri aktif (bakın 3d yan yanayı seçeceğim)demekki doğru yoldayız görüntü alttaki gibidir
     3D İZLERKEN ATIYOR(PHİLİPS. Nihayet pta517 gözlükler geldi)

    3d yanyanayı seçince gözlükte pır pır birşeyler oluyor 3-4 saniye 3d görüntü izliyorum ama hemen sona eriyor ve alttaki gibi herkesin gördüğü görüntü oluyor.
     3D İZLERKEN ATIYOR(PHİLİPS. Nihayet pta517 gözlükler geldi)

    neden 3-4 saniye sonra görüntü bu hale geliyor gözlüklü ve gözlüksüz böyle görünüyor nerede hata yapıyor olabilirim. not:gözlüğün pili dolu

    eksik donanım olsaydı hiç 3d görüntü izleyemezdim ama ben 3-4 saniye 3d görüntü izleyebiliyorum ama nedense kendiliğinden son resimdeki hale dönüşüyor bu neden olabilir ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wayfarer2140 -- 17 Nisan 2013; 13:15:54 >







  • filmde sıkıntı olabilir mi? 3d ye hiç almadan denediniz mi görüntüde değişiklik oluyor mu?
  • dört değişik filmde denedim hep aynı sorun 3-4 saniye 3d görüyorum sonra atıyor en alttaki görüntü gibi oluyor
  • peki tv ile ilgili herhangi bir güncelleme vs var mı? onlardan kaynaklı olabilir mi?
  • güncelleme var son güncellemeyi kurdum sorun devam ediyor
  • en yukarıdaki mesajı kopyala yapıştır filipse gönderdim cevap olarak aşağıdakini göndermiş

    ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
    Sayın Müşterimiz,

    Belirtmiş olduğunuz konu ile ilgili olarak; PTA508 model gözlük televizyonunuzla uyumlu olmadığı için; bu gözlğkle 3Boyutlu görüntü alamamaktasınız satın almış olduğunuz PTA508 numaralı gözlüğü size en yakın olan bölge servisimize teslim ederek tarafınıza cihazınıza uyumlu olan PTA517 model gözlük teslim edilecektir.

    Bilgilerinize

    Saygılarımızla

    Philips TV Tüketici Danışma Merkezi

    444 8 445
    /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

    yetkili bayiye gözlükleri götürdüğümde birşey talep etmeden değiştirirse filipsin bu çözümünden memnun olacağım.

    araştırıp aldığım pta508 en son çıkan gözlük modeli olduğunu dual 3d max özelliği olduğunu oysa pta517 nin dual özelliği olmadığını ve pta508 den önceki model olduğunu biliyorum ancak yinede bu çözümden memnun olacağım ve razıyım.
    garibime giden konu: pta508 in uyumlu olduğu modeller resmi sitesinde sayılırken benim 40pfl8605 in de uyumlu olduğu yazıyor ancak servisten gelen yukarıdaki yanıtta uyumlu değil götür değiştirsinler diyor burası beni şüphelendiriyor

    servise gitmeden önce tavsiyeleriniz olacak mı ?




  • Bulunduğum yere en yakın Philips servisine gitmeden önce yaşadığım sorunu ve mesaj trafiğini belirtmek için telefonla aradım.Servisteki görevli ; satmadığım ürünü geri almam hemde bu işte bir yanlış anlaşılma vardır olmaz öyle değişiklik dedi. bende bana mail gönderen philips firmasına bu duyduklarımı anlatan aşağıdaki mesajı gönderdim bakalım ne cevap verecekler,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

    İlginize teşekkür ederim .Mesajda belirttiklerinizi uygulumaya koymadan önce yaşadığım sorun ve aramızdaki mesaj trafiğini Çanakkale yetkili servisi olan Güven Elektroniğe gitmeden , 2862173618 numaralı telefonu arayarak bilgilendirdim.Kendileri telefonda bana hitaben; Satmadıkları ürünü geri alamayacakları hemde bu konuda bir yanlış anlaşılma olacağını ifade ettiler.Şu halde sorunumu çözmeye yönelik çalışmanızın hiçbir işe yaramadığı anlaşılmış olmaktadır.
    Ayrıca mesajda servise gidin değiştirirler denilmiş, serviste ise öyle değişiklik olmaz denilmiş olması tarafımı son derece üzmüş bulunmaktadır.
    Tüm bu yaşamış olduğum olumsuzlukları gidermek üzere bu mesajıma ne cevap vereceğinizi itidal ile bekliyor çalışmalarınızda başarılar diliyorum




  • gozlugun aktıf gozlukmu pasıfmı? eger o sarjlılardan ıse senkronızasyonu yakalayamıyor olabılır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cizzgilipijama

    gozlugun aktıf gozlukmu pasıfmı? eger o sarjlılardan ıse senkronızasyonu yakalayamıyor olabılır

     3D İZLERKEN ATIYOR(PHİLİPS. Nihayet pta517 gözlükler geldi)
    gözlük aktif gözlük
     3D İZLERKEN ATIYOR(PHİLİPS. Nihayet pta517 gözlükler geldi)
    resmi sitesinde benim tv ile uyumlu olduğu gösteriliyor.ama philips desteğe attığım mailde 3-4 saniye izledikten sonra attığını ve sonra 3d göstermediğini yazdım ,e-mailde gelen cevapta uyumlu değil dedi.cevap yazdım pta508 in uyumlu olduğunu , kendi resmi sitelerinde uyumlu olduğunun okunduğunu tekrar yazdım. aynı cevabı gönderdi yani uyumlu değil en yakın servise götür pta517 olan yine aktif olan başka bir model var onunla değiştirsinler dedi (2 kez). en yakındaki servisi tel. ile arayıp durumu anlattım öyle şey olmaz değiştirmem dedi. Bende servisin bu sözünü tekrar e-mail olarak philips desteke gönderdim 5 dk sonra cevap e-mail göndermişler .Biz servisinizi bilgilendirdik servis sizi arayacak yazıyordu.Bu mesajı en son saat 18.00 da gönderdiler. ama servis beni aramadı. Hadi diyelim bu görüşmeleri tam mesai bitince oldu diye aramadılar bu günde pazar yarın akşama kadar da aramazlarsa philips desteke yine soracağım




  • benden sana tawsıye sıkayetım.com a kesın yaz ıse yarıyor:)
  • Öncelikli olarak Philips' in yaklaşımını samimi buldum fakat servis ile ilgili aynı şeyi söyleyemeceğim bence philips bu işi çözer sen içini ferah tut
  • nihayet bu gün servis beni aradı tv min seri numarasını istedi,Çünkü tv 2010 model mi ? 2011 model mi ? bilmek istediklerini, eğer 2010 modelse pta508 ile uyumlu olmadığnı ve sorunumun bu yüzden kaynaklandığını , seri no yu kontrol edip doğruladıktan sonra yeni yol haritası çizebileceklerini söylediler.
    Seri no yu verdim bekliyorum bakalım sonuç ne olacak. Ama philips resmi internet sitesinde pta508 in 40pfl8605 ile uyumlu olduğunu yazarken bu durumun tv nin üretim yılına göre farklılık gösterdiğini belirtmemekte. Şu halde philips ettiği mağduriyeti bakalım nasıl giderecek . Gelişmeleri yazacağım.
  • Çanakkale Servisi değiştirmek için gözlükleri istedi kargoyla gönderdim.Bu gün servis beni aradı ve gözlüklerin kabı olmadığı için değiştirmeyeceklerini söyledi.Tartışmaya girmeden kapattım. Philips resmi sitesinde

    http://www.philips.com.tr/c/televizyonlar/3d-max-tvler-icin-pta508_00/prd/?t=specifications

    pta508 gözlüklerin benim tv ile uyumlu olduğunu yazarken 2010 , 2011 diye ayrım belirtmiyor şu halde müşteriyi aldatıcı yayın yapmış oluyor . Bu durumu belirtir son bir mesaj gönderdim. Sorunumu çözmezlerse Tüketici hakem heyetine başvuracağım. yukarıdaki sitede 2010 modeller hariçtir yazmıyor. Bariz bir şekilde haklıyım.

    Düşünüyorumda Servis beni arayıp "gözlüklerin kabı yok değiştirmiyos" dediya.. Kap sorun ise ben tv yi göndereyim onun kabı kömürlükte duruyor tv yi değiştirerek sorunumu çözsünler nasıl fikir ?




  • hollanda philips tüketici danışmaya ingilizce olarak sorunumu anlattım bakalım oranın bir faydası olacak mı ?

    ayrıca

    https://www.facebook.com/Philipstvturkiye facebook sayfasına sorunumu anlattım bana mesaj göndermişler "sorununuz MERKEZ servis tarafından çözülecek" yazmışlar, bu iyi bir gelişme.Canakkale servis sorunumu halletmemek için komik mazeretler sunuyordu şimdi onu aradan çıkardıkları anlaşılıyor.

    ayrıca

    Birşey dikkatimi çekti philips facebooka yazdığım sorunumu anlatır yazıları, face sayfasında, sadece kendi ismimle girdiğimde görebiliyorum, başka isimle facebooka girince philipsin sayfasında benim mesajımı göremiyorum.Uyanık Philips filtre uyguluyor.

    philips facebook sayfasına yazdığım yazı aşağıdaki gibidir.

    PHİLİPS RESMİ SİTESİNDE MÜŞTERİYİ ALDATICI BİLGİ VERİYOR. 40pfl8605 philips televizyonumda 3D film izlemek için Philipsin resmi sitesine girip televizyonumla uyumlu aparatları araştırdım ve gerekli ve uyumlu olduğu yazılan pta215 transmitter ile pta508 3D gözlük satın aldım.Ancak 3D izleyemedim ve sorunumu philips türkiye desteğe e-posta ile bildirdim.TV min seri numarasından yapılan kontrol sonucu televizyonum 2010 üretim olduğundan dolayı izleyememe sorunu yaşadığım , sorunun çözümü için bulunduğum yer philips servisine götürülüp uyumlu olan pta517 ile değiştirmem söylendi.Bulunduğum yere en yakın servis olan Çanakkale servisi ile yaptığım görüşmede kendilerinin satmadığı ürünü değiştirmeyeceklerini tarafıma söyledikten sonra bu durumu tekrar philips desteğe e-mail ile bildirdim. Cevap olarak servis ile görüşüldüğü ve gözlüğü değiştirecekleri tarafıma bildirildi.Tekrar servis ile yaptığım görüşme sonrası aldığım olumlu yanıtla 2 adet gözlüğü Çanakkale servisine gönderdim.Fakat bu seferde gözlüğün kabı olmadığı hatta kabının bir kere açılmış olmasından dolayı değiştiremeyeceklerini telefonla söylediler. Philips resmi sitesinde pta508 3D gözlüğün uyumlu olduğunu saydığı modeller arasında 40pfl8605 tv de bulunmakta ancak 2010 modeller hariçtir şeklinde bir uyarısı bulunmamaktadır.Şu halde Philipsin kendi resmi sitesinde bulunan müşteriyi aldatıcı bu bilgisinden dolayı mağdur olmuş durumdayım. Mağduriyetimi ifade eden bu mesajıma rağmen yinede bir çözüm bulunmazsa Philips Genel Müdürü Elvan hanıma, el yazısıyla, yaşadıklarımı anlatan mektup yazıp kendisinden yardım isteyeceğim. Çünkü Koca Philipsin beni bu şekilde oyalaması eminim kendisinin bilgisi haricinde meydana geliyordur yoksa tüm bu yaşadıklarımı Philipse yakıştıramıyorum.http://www.philips.com.tr/c/televizyonlar/3d-max-tvler-icin-pta508_00/prd/?t=specifications




  • bu gün e-mail adresime philips türkiye cevap göndermiş, ürün hafta içi değiştirilecek yazmış. Bakalım değiştirilecekmi ?
  • servisten aradılar değiştirecekleri gözlük daha pahallıymış aradaki parayı talep ettiler.
    bana verecekleri pta517 nin 141 lira olduğunu, benden alacakları pta508 için faturam varsa ödediğim para ile aradaki farkı talep edeceklerini,faturam yoka pta508 i 85 lira olarak sayıp aradaki farkı talep edeceklerini söylediler.Bendeki pta508 in faturası yoktu aradaki farkı eft ile gönderdim .Adresime bekliyorum daha gelmedi.
  • niyahet pta517 ler geldi sorunsuz çalışıyor.
  • selamlar...
    konuyu baştan sona okudum ve anladımki philips müşteri memnuniyetine çokta özen göstermiyor...
    genede geçmiş olsun
    hayırlı günler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adoreco

    selamlar...
    konuyu baştan sona okudum ve anladımki philips müşteri memnuniyetine çokta özen göstermiyor...
    genede geçmiş olsun
    hayırlı günler...

    işin bir boyutuda, Philipsin resmi sitesinde pta508 gözlüğün benim tv gibi bu modelde üretim tarihine göre uyumsuzluk gösterdiği halde, hala uyarıcı yazı bulunmuyor ve uyumlu olduğu yazıyor
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.