Şimdi Ara

Corsair H100i İncelemesi [Atlantis] (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
860
Cevap
11
Favori
62.761
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OneTreeHill

    Yok ziver takılmaz.Vida delik 14 lük fanlara uygun.Hatta 12 lik deligi olan 14 lük fanlara bile takılmaz.Sorun çıkma ihtmali epey az ama asetek ürünlerinde genelde pompa sorunu çıkmıyor.

    Cihazın pompasında vs problem yasar mıyım ? Uzun süreli kullanımda ideal midir ?
  • benim h100 vardı golddan alınma,pompa sesinden dolayı ocak ayının 9unda servise bıraktım.yaklaşık 1 ay sonra servisten onarım yapılamadığı bi üst modeli olan h100i ile değiştirileceği şubat ayının sonuna doğru geleceği söylendi ok dedim bekledim.şubat sonu geldi gelen giden yok golda tekrar gittim gümrüğe takıldı en geç 2-3 hafta sonra yani martın 3. haftası geleceği söylendi gene tamam dedim bekledim gene gelen giden yok. En son gittiğimde ise H100i modelinin Türkiye'ye nezaman geleceğinin belli olmadığı söylendi.İyi ozaman dedim para iadesi yapın başka yerden alayım dedim Golddan para iadesi istedim olmaz hediye çeki veririz dediler kabul etmedim.4 ay bekledim 1 ay daha beklerim diyip 2 hafta önce tüketici hakem heyetine başvurdum sonucun çıkmasını bekliyorum.

    quote:

    BKZ: 4077 Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun
    Garanti Belgesi
    Madde 13- (Değişik: 6/3/2003-4822/20 md.)
    Tüketici onarım hakkını kullanmışsa, garanti süresi içerisinde sık arızalanması nedeniyle maldan yararlanamamanın süreklilik arz etmesi veya tamiri için gereken azami sürenin aşılması veya tamirinin mümkün bulunmadığının anlaşılması hallerinde, 4 üncü maddede yer alan diğer seçimlik haklarını kullanabilir. Satıcı bu talebi reddedemez. Tüketicinin bu talebinin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, bayi, acente, imalatçı-üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.

    Ayıplı Mal
    Madde 4- (Değişik: 6/3/2003-4822/4 md.)
    Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.




    Şimdi arkadaşlar benim anlamadığım Corsairin TRde kaçtane servisi var ? Eğer 1 tane ise Goldun servisle görüşüp bana ilettiği H100i modelinin Türkiye'ye nezaman geleceğinin belli olmadığı bilgisi doğruysa, Şuan satılan h100i ler nerden geldi ?
    Direk yurtdışına göndersem eminim engeç 2 haftada değişim onarım ne ise yapılacaktı ama ben garantisi var diyerek servise verme gibi bi hata işledim. Diğer firmaları bilmem ama golddan corsair ürünü aldıysanız sakın servise verme gibi bi hata işlemeyin. Umarım Corsairle ilgili yetkili birisi bu yazıyı okur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chatlaxs -- 7 Mayıs 2013; 2:14:16 >




  • "chatlaxs" yurt dışına göndermiş olsaydınız, garanti kapsamında değişim olması falan bir şey değiştirmiyor yine gümrüğe takılma ihtmali var. hele bir de fedex ile gönderirlerse hiç şansınız yok. 2 sefer takıldı benim. En son Corsair'de ben de pes ettim. (gerçi corsair masrafları karşıladı ama yine 1-2 ay sürdü bu süreç)
  • normal değil 2-3 satır üstte bnim corsair link var boşta 12.1 derece ve biraz daha aşagı düşüyor ve 2 fan 1350rmp resimdede görünür oda sıcaklıgım 20 derece üstünde ve oradaki asus programımda yanlış ölçüyor dün amd overdrıve indirdim ve corsair link in dogru ölçtügünü tespit ettim.yükte ise 28 derecelerde geziniyor.world of tank oynuyorum ve eski stok fanımda yükte 45-46 ya kadar çıkıyordu.
  • stok fanda boşta 40-45 dereceydi yükte 70 dereceydi.

    h100i ile boşta 35-40 yükte 60-65 derece arası. anormal pull/push olmasına rağmen.

    p/p şöyle dizildi

    dışarıya üfleyen
    http://p1305.hizliresim.com/19/7/mublb.jpg

    içeriden yukarıya üfleyen
    http://o1305.hizliresim.com/19/7/mubsd.jpg

    cpu-z
    Corsair H100i İncelemesi [Atlantis]

    core temp
    Corsair H100i İncelemesi [Atlantis]

    Bios X.M.P. modunda - hız turboda 3.9 ghz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi armax -- 7 Mayıs 2013; 12:20:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hlttmz

    stok fanda boşta 40-45 dereceydi yükte 70 dereceydi.

    h100i ile boşta 35-40 yükte 60-65 derece arası. anormal pull/push olmasına rağmen.

    p/p şöyle dizildi

    Corsair H100i İncelemesi [Atlantis]


    Hocam voltaj kaçta işlemci hızı ne alemde bunları bilmeden yorum yapmak zor..

    push/pull resimlerini anlayamadım nere nereye bakıyor tam çözemedim..
  • hocam ekledim tekrar bakarmısınız ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hlttmz

    hocam ekledim tekrar bakarmısınız ?

    dostum 1.248 voltaj vermişsin 3900mhz için.. o voltajla 4600-4700mhzye cıkıyorlar..

    ben 1.2v ile 4500mhzde calıstırıyorum daha önce dediğim gibi yolladıgım bios ayarlarını aynısı gibi gir sonra bak..

    sıcaklıklar falan düşecektir..

    3900mhz için 1.08v veriyorum..ki böyle olursa yükte bile sıcaklıklar 45civarında olacaktır..

    montaj dogru yapılmış..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oldboy83tr -- 7 Mayıs 2013; 12:30:04 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chatlaxs

    benim h100 vardı golddan alınma,pompa sesinden dolayı ocak ayının 9unda servise bıraktım.yaklaşık 1 ay sonra servisten onarım yapılamadığı bi üst modeli olan h100i ile değiştirileceği şubat ayının sonuna doğru geleceği söylendi ok dedim bekledim.şubat sonu geldi gelen giden yok golda tekrar gittim gümrüğe takıldı en geç 2-3 hafta sonra yani martın 3. haftası geleceği söylendi gene tamam dedim bekledim gene gelen giden yok. En son gittiğimde ise H100i modelinin Türkiye'ye nezaman geleceğinin belli olmadığı söylendi.İyi ozaman dedim para iadesi yapın başka yerden alayım dedim Golddan para iadesi istedim olmaz hediye çeki veririz dediler kabul etmedim.4 ay bekledim 1 ay daha beklerim diyip 2 hafta önce tüketici hakem heyetine başvurdum sonucun çıkmasını bekliyorum.

    quote:

    BKZ: 4077 Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun
    Garanti Belgesi
    Madde 13- (Değişik: 6/3/2003-4822/20 md.)
    Tüketici onarım hakkını kullanmışsa, garanti süresi içerisinde sık arızalanması nedeniyle maldan yararlanamamanın süreklilik arz etmesi veya tamiri için gereken azami sürenin aşılması veya tamirinin mümkün bulunmadığının anlaşılması hallerinde, 4 üncü maddede yer alan diğer seçimlik haklarını kullanabilir. Satıcı bu talebi reddedemez. Tüketicinin bu talebinin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, bayi, acente, imalatçı-üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.

    Ayıplı Mal
    Madde 4- (Değişik: 6/3/2003-4822/4 md.)
    Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.




    Şimdi arkadaşlar benim anlamadığım Corsairin TRde kaçtane servisi var ? Eğer 1 tane ise Goldun servisle görüşüp bana ilettiği H100i modelinin Türkiye'ye nezaman geleceğinin belli olmadığı bilgisi doğruysa, Şuan satılan h100i ler nerden geldi ?
    Direk yurtdışına göndersem eminim engeç 2 haftada değişim onarım ne ise yapılacaktı ama ben garantisi var diyerek servise verme gibi bi hata işledim. Diğer firmaları bilmem ama golddan corsair ürünü aldıysanız sakın servise verme gibi bi hata işlemeyin. Umarım Corsairle ilgili yetkili birisi bu yazıyı okur.

    Merhaba,

    Gold'dan aldığınız bilgi malesef doğru değildir. Sanırım yanlış bilgi akışı olmuş. H100i TR'de mevcut. Dilerseniz ürününüzün değişim işlemlerini direk distribütör aracılııyla yapalım.




  • hocam ben voltajı 1gr bile ellemedim :D nasıl eski haline getireceğim ?
  • Corsair H100i İncelemesi [Atlantis]

    Cpu voltage de offset mode den manuel mode getir ve altta cpu manuel voltage çıkar.Oraya girersin degeri.




    @ZiveR

    Elektronik bu her zaman sorun yaşama ihtimali var ama astegin ürünleri dedigim gibi piyasadaki en sorunsuz kitler.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • 1.08 e sabitledim çok teşekkür ederim. şu anda boşta 34-36 arasında
  • merhaba arkadaşlar yaklaşık 3 aydır corsair h100i kullanıcısıyım bende fakat dün soğutucunun led ışıkları söndü corsair link ten led ayarlarına baktığımda sadece kırmızı rengi veriyor ama diğer renkleri ayarladığımda led ışığı yanmıyor yabancı forumlarda da aynı sorunu yaşayanlar var napabilirim ürünü vatandan almıştım bu durum soğutmayı etkiler mi gerçi baktığımda sıcaklık değerleri normal bu arada power supply de corsair ax1200i çakışma durumu mu olabilir mi yardımlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler
  • Ürünlerin tamamı bugün elime ulaştı yarın kuracam inşllah sıcaklık testlerini 2 3 güne yaparım.

    Corsair 600TM white
    Corsair H100i
    NOCTUA NF-P12 PWM 120mm 1300-300rpm, 54cfm max, 19.8db max Krem-Bordo
    Diğer bileşenler imzamda yazıyor.
    Corsair H100i İncelemesi [Atlantis]

    Corsair H100i İncelemesi [Atlantis]

    Corsair H100i İncelemesi [Atlantis]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jin_paci -- 10 Mayıs 2013; 0:01:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dimitrixxx

    merhaba arkadaşlar yaklaşık 3 aydır corsair h100i kullanıcısıyım bende fakat dün soğutucunun led ışıkları söndü corsair link ten led ayarlarına baktığımda sadece kırmızı rengi veriyor ama diğer renkleri ayarladığımda led ışığı yanmıyor yabancı forumlarda da aynı sorunu yaşayanlar var napabilirim ürünü vatandan almıştım bu durum soğutmayı etkiler mi gerçi baktığımda sıcaklık değerleri normal bu arada power supply de corsair ax1200i çakışma durumu mu olabilir mi yardımlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler

    Forumda okuduysan bu kroniktir. Gelecek urun de aynisi hatta belki onda su pompasi bozuk bile cikabilir. Eger memnunsan herseyinden. Gozune cok batmiyorsa epeyi kullan. Garanti bitmeye yakin git vatana degisirlerse ne ala degismezlerse de artik oyle devam. Ama o sorun krinik. Forumda sadwce kirmizinin sondugunu digerlerinin yandigini okudum. 3-5 ay sonra kendisi oyle
    Oluyormus.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jin_paci

    Ürünlerin tamamı bugün elime ulaştı yarın kuracam inşllah sıcaklık testlerini 2 3 güne yaparım.

    Corsair H100i İncelemesi [Atlantis]

    Corsair H100i İncelemesi [Atlantis]

    Corsair H100i İncelemesi [Atlantis]




    Bekliyoruz. Bi de urunlerinin listesini yazsan reytinglerin de yukselirdi belki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Corsair

    quote:

    Orijinalden alıntı: chatlaxs

    benim h100 vardı golddan alınma,pompa sesinden dolayı ocak ayının 9unda servise bıraktım.yaklaşık 1 ay sonra servisten onarım yapılamadığı bi üst modeli olan h100i ile değiştirileceği şubat ayının sonuna doğru geleceği söylendi ok dedim bekledim.şubat sonu geldi gelen giden yok golda tekrar gittim gümrüğe takıldı en geç 2-3 hafta sonra yani martın 3. haftası geleceği söylendi gene tamam dedim bekledim gene gelen giden yok. En son gittiğimde ise H100i modelinin Türkiye'ye nezaman geleceğinin belli olmadığı söylendi.İyi ozaman dedim para iadesi yapın başka yerden alayım dedim Golddan para iadesi istedim olmaz hediye çeki veririz dediler kabul etmedim.4 ay bekledim 1 ay daha beklerim diyip 2 hafta önce tüketici hakem heyetine başvurdum sonucun çıkmasını bekliyorum.

    quote:

    BKZ: 4077 Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun
    Garanti Belgesi
    Madde 13- (Değişik: 6/3/2003-4822/20 md.)
    Tüketici onarım hakkını kullanmışsa, garanti süresi içerisinde sık arızalanması nedeniyle maldan yararlanamamanın süreklilik arz etmesi veya tamiri için gereken azami sürenin aşılması veya tamirinin mümkün bulunmadığının anlaşılması hallerinde, 4 üncü maddede yer alan diğer seçimlik haklarını kullanabilir. Satıcı bu talebi reddedemez. Tüketicinin bu talebinin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, bayi, acente, imalatçı-üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.

    Ayıplı Mal
    Madde 4- (Değişik: 6/3/2003-4822/4 md.)
    Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.




    Şimdi arkadaşlar benim anlamadığım Corsairin TRde kaçtane servisi var ? Eğer 1 tane ise Goldun servisle görüşüp bana ilettiği H100i modelinin Türkiye'ye nezaman geleceğinin belli olmadığı bilgisi doğruysa, Şuan satılan h100i ler nerden geldi ?
    Direk yurtdışına göndersem eminim engeç 2 haftada değişim onarım ne ise yapılacaktı ama ben garantisi var diyerek servise verme gibi bi hata işledim. Diğer firmaları bilmem ama golddan corsair ürünü aldıysanız sakın servise verme gibi bi hata işlemeyin. Umarım Corsairle ilgili yetkili birisi bu yazıyı okur.

    Merhaba,

    Gold'dan aldığınız bilgi malesef doğru değildir. Sanırım yanlış bilgi akışı olmuş. H100i TR'de mevcut. Dilerseniz ürününüzün değişim işlemlerini direk distribütör aracılııyla yapalım.

    Vuhuu gokte ararken yerden teknik servis cikti yapin yapin. Biz de bunlari gorup corsair alinabilecegini gormus olalim ve herkese onerelim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tavsiyeniz için teşekkür ederim. Bende iki gündür kırmızı hariç diğer renkleri göstermiyor. Çalışmasında bi problem yok pompa gayet sessiz umarım bi sorunda çıkarmaz yorumlarınıza dayanarak vazgeçtim servise vermekten. Önemli olan sorunsuz çalışması ve böle kullanmaya devam edicem.
  • Montojı tamamladım corsair 600tm ve asrock extreme 3 anakart alan arkadaşlar radyatöre 4 fan baglanmıyor malesef remlerin oldugu bölüme fanlar denk geldigi için 4 fan takamıyorsunuz ben fanları kasanın üstüne taktım 2 adet 4 fan bosuna almıs olduk kasa ile beraber gelen 200mm üst fan kasanın yan kapağa monte ettim arka egsoz fanını noc fan ile deiştirdim kendi fanı biraz sesli calısıyordu pompaya deyinicek olursak oldukca sessiz hiç ses yok diye bilirim h100i nin bazı arkaşlarda ses sorunu olmus bende öyle bir sorun yok. Diyer bir sıkıntı ise aida64 ile stress testinde işlemci 4500mhz da core v.1.45 vererek stabilite yakaladım venomdaki gibi daha yükseklere cıkıyor ama işlemci nedense 63 dere gelince otomatik olarak hızını 1400mhz cekiyor 2 3 saniyelik bir durum bios yarlarında bütün ayarlar disable yapmıs durumdayım fazla ressim cekemedim fikri olan varsa söyleye bilir neden 63c cıkınca işlemci 1400mhz düşüyor prime95 testinde de aynı sıkıntı var 63 derece olunca işlemci otomaik aynı hıza geliyor 2 3 saniyelik bir durum işlemci fx 8120 bu işlemciyi kulanan arkaşlar varsa bilgilendirirse seviniirm aynı sorun sizdede varmı. Ve kasanın power led ışıgı yanmıyor bozukmu dur acaba yoksa bizmi yanlıs bagladık :) 3. ressimde görüldüğü gibi işlemci ve cegirdek sıcaklıkları arasında 13 derecelik bir fark var

    Corsair H100i İncelemesi [Atlantis]


    Corsair H100i İncelemesi [Atlantis]


    Corsair H100i İncelemesi [Atlantis]


    Kasa ve diyer resimleri yarın yada baska bir gün paylaşırım.




  • soğutma performansı 240mm lik rad için çok başarılı değil büyük olasılıkla içinde sıvının pompa akışı çok düşük ondan kaynaklanıyor diye düşünüyorum

    ses konusuna gelince öyle hiçde sessiz bir sistem değil

    sıvı soğutma yapılacaksa klasik sıvı soğutma sistemi kurmak gerekiyor ve malesef bizim ülkemizde (en azından benim bildiğim kadarıyla) bu parçalarda derin bir yelpaze yok

    onun için bu yolu tercih etmiştim ama hiç memnun değilim

    soğutmaya çalıştığım sistem 3970x işlemcili
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.