Şimdi Ara

Grafiklerin Atmosfere Etkisine Güzel Bir Örnek

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
335
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj

  •       Bazen hayranlık duyduğumuz klasiklerin yeniden, daha iyi grafiklerle oyun dünyasına dönmesini isteriz. Hani senaryoya dokunmasınlar, sadece grafikleri yenilesin deriz. Bunun iki nedeni vardır aslında. Birincisi yeni oyunların grafiklerine gözümüzün alışması, ikincisi ise atmosferin daha sağlam olmasını istediğimizden ötürü.
     
         Oyunları daha iyi atmosferde oynamak için grafiklerin gelişmesini istemek ile poligon aşığı olmak, kaplama delisi gibi davranmak arasında çok fark var. İşte grafiklerin oyunların atmosferine etkisini gösteren güzel bir örnek. Bir sanatçı muhtemelen Zelda II: Adventur of Link'e ait olan bir görselden yola çıkıp atmosferi nasıl da etkileyici yapmış.
     
     
     








  • Sonuçta daha iyi grafik için yüksek kaliteli kaplama ve efektler gerekmiyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet gerekiyor, ama editörün orada demek istediği daha iyi atmosfer için poligon peşine düşmenin anlamsız olduğu. Kaplamalar mükemmel, ama oyunun sanatsal tasarımı kötü olursa grafiklerin de anlamı kalmıyor. Grafik + Sanatsal tasarım = İyi atmosfer
    Yani grafikler atmosferi sağlamlaştırmak için gelişmelidir, kaplama şovu yapmak için değil.
  • Aynen öyle.Mesela Trine 2 bu duruma iyi bi örnek ve Trine2'den daha iyi grafiklere ve atmosfere sahip bi platform oyunu yok(Journey dahil).

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Grafik oynanabilir derecede olduğu sürece problem yok.Oynayış ve atmosfer her şeydir.Grafik bunları destekleyen,güçlendiren bir araçtır sadece.Amaç değil...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Grafik yüksek olması için efekt gerekiyor

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stygián

    Grafik oynanabilir derecede olduğu sürece problem yok.Oynayış ve atmosfer her şeydir.Grafik bunları destekleyen,güçlendiren bir araçtır sadece.Amaç değil...


    son yıllarda çıkan oyunların saman gibi olmasının en büyük nedenlerinden biri budur işte kardeşim. tebrik ederim.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Grafik önemli olduğu kadar oynanış, atmosfer ve senaryo bütünlüğü de önemlidir. Bu vasıfların tümünü barındıran oyun sayısı malesef fazla değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cpt. Miller -- 17 Mart 2013; 12:40:33 >
  • Cevat Yerli: Ben anlamadım.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Grafik önemli

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Cevat Yerli: Bu grafiği konsollar kaldıramaz

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: defected

    Cevat Yerli: Bu grafiği konsollar kaldıramaz


    :)))))

    Konsol oyunculuğu yakında bitecek.. Bu son nesil konsollar olacak! :)

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bernhard
    Bazen hayranlık duyduğumuz klasiklerin yeniden, daha iyi grafiklerle oyun dünyasına dönmesini isteriz. Hani senaryoya dokunmasınlar, sadece grafikleri yenilesin deriz.


    Aaaaah ah hiç sorma, haberi sen hazırladıysan bendensin.Çok dehşet grafiklerede gerek yok.Mesela düşünüyorum Source bile yeter.Eski D3D'mizi, Wolf3D'mizi, Blood'ımızı, Heretic'imizi, Hexen'ımızı, Quake'imizi, Shadow Warrior'ımızı oturup tekrar aynı senaryo, aynı atmosfer, aynı gizli yerler, aynı düşman sayısına kadar değiştirmeden yeni bir motorla yapsalar oturduğumuz yerde titreyerek oynarız hani



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Babblebabble -- 19 Mart 2013; 20:11:00 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.