Şimdi Ara

!Ford Kuga 1.6 Benzinli

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
158
Cevap
5
Favori
29.314
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Beyler geçen gün reklamı gördüm ford 1.6 benzinli sanırım, 6 ileri tam otomatik kuga çıkarmış; ben bu aracı kesin bir şekilde 2 ay içerisinde alacağım. Elimdeki aracı elden çıkarmam gerek bu yüzden 2 ay süre var. Bu araç için bazı sorularım var:
    1.Esas mevzu şanzıman; bu araçta kullanılan 6 ileri şanzıman tam otomatik midir yoksa başka bir tür mü eğer tam otomatikse şanzuman koduna ve üretici firma ismini ihtiyacım var. Ais veya getrag yahut zf ise kesin bir şekilde alacağım.
    2.Alacağım araç 180 hp olan, baz donanımlısı 4 çeker modeli ancak bu araç sürekli 4 çeker mi onuda merak ediyorum, eğer sürekli dört çekerse çok yakar.
    3. Diğer mevzuda performans, rallici değilim ama sonuçta tam otomatik bu cüssede 1.6 180 bg araç nasıl gider onu da merak ediyorum.




     !Ford Kuga 1.6 Benzinli


     !Ford Kuga 1.6 Benzinli
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >







  • Tork konvertörlü ama marka konusunda net bilgi yok. Ama bence getrag olması muhtemel.

    http://www.autoexpress.co.uk/ford/kuga/62166/ford-kuga-ecoboost
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scan

    Tork konvertörlü ama marka konusunda net bilgi yok. Ama bence getrag olması muhtemel.

    http://www.autoexpress.co.uk/ford/kuga/62166/ford-kuga-ecoboost

    bunu google chromeden türkçe yaptım ama pek iyi şeyler söylememişler sanırım sizin ingilizceniz varsa bana kısaca değindikleri kötü yanlarını yazarmısınız sanki hıslanması iyi değil felan demişler bir sürü olmusuz kelime var.
  • Marka var mı diye kısaca bakmıştım ama okuyup döneyim size.
  • Our car was the four-wheel-drive 178bhp EcoBoost, which is only available with a torque converter automatic gearbox.


    178 bg lik motorun sadece tork konvertörlü otomatik şanzumanla satılıdğını söylemiş. Özet olarak diğer kısımlarda ise performasının yüksek hacimli benzinli motorlardan düşük olduğunu, yakıt olarak ise 2.0 dizel motorun daha iyi olduğunu söylemiş. Ani gereksinimlerde şanzuman 2 vites birden düşürüyormuş vs. vs.

    Özetle bu motor ve şanzuman kombinasyonunu beğenmemişler. Tabi bayiye geldiyse gidip test etmek en iyisi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scan

    Our car was the four-wheel-drive 178bhp EcoBoost, which is only available with a torque converter automatic gearbox.


    178 bg lik motorun sadece tork konvertörlü otomatik şanzumanla satılıdğını söylemiş. Özet olarak diğer kısımlarda ise performasının yüksek hacimli benzinli motorlardan düşük olduğunu, yakıt olarak ise 2.0 dizel motorun daha iyi olduğunu söylemiş. Ani gereksinimlerde şanzuman 2 vites birden düşürüyormuş vs. vs.

    Özetle bu motor ve şanzuman kombinasyonunu beğenmemişler. Tabi bayiye geldiyse gidip test etmek en iyisi.

    peki teşekkürler umarım pişman olmayız. chevrolet hala tam otm, toyota sport arabasında 6 ileri tam otomatik, suzuki sx4 tam otomatik, daha bir sürü tam otomatik var alırsam üzüleceğim iki nokta olur sadece biri performans diğeride yakıt eğer oranlar iyiyseki toyota corolla halen 4 ileri tam otomatikle satılıyor bunu alıp binenler varsa 6 ileri 180 bg bir motor performans konusunda çok üzmez beni sanırım, ayrıca şanzımanın s modu var. şu an aracım ş. içi 11 lt gösteriyor bu en fazla kaç gösterebilir ki. En azından çift kavrama bir şeyu alıp uzun vadede binbir sorunla karşılaşacağıma buna binmek daha mantıklı geliyor bana.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: root_echo

    quote:

    Orijinalden alıntı: scan

    Our car was the four-wheel-drive 178bhp EcoBoost, which is only available with a torque converter automatic gearbox.


    178 bg lik motorun sadece tork konvertörlü otomatik şanzumanla satılıdğını söylemiş. Özet olarak diğer kısımlarda ise performasının yüksek hacimli benzinli motorlardan düşük olduğunu, yakıt olarak ise 2.0 dizel motorun daha iyi olduğunu söylemiş. Ani gereksinimlerde şanzuman 2 vites birden düşürüyormuş vs. vs.

    Özetle bu motor ve şanzuman kombinasyonunu beğenmemişler. Tabi bayiye geldiyse gidip test etmek en iyisi.

    peki teşekkürler umarım pişman olmayız. chevrolet hala tam otm, toyota sport arabasında 6 ileri tam otomatik, suzuki sx4 tam otomatik, daha bir sürü tam otomatik var alırsam üzüleceğim iki nokta olur sadece biri performans diğeride yakıt eğer oranlar iyiyseki toyota corolla halen 4 ileri tam otomatikle satılıyor bunu alıp binenler varsa 6 ileri 180 bg bir motor performans konusunda çok üzmez beni sanırım, ayrıca şanzımanın s modu var. şu an aracım ş. içi 11 lt gösteriyor bu en fazla kaç gösterebilir ki. En azından çift kavrama bir şeyu alıp uzun vadede binbir sorunla karşılaşacağıma buna binmek daha mantıklı geliyor bana.

    Normal bir kullanımla mevcut aracınızdan daha kötü olacağını sanmıyorum. Ben easytroniğe tahammül ediyorum, bir şekilde alışıyor insan. Şimdiden hayırlı olsun aracanız.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scan

    quote:

    Orijinalden alıntı: root_echo

    quote:

    Orijinalden alıntı: scan

    Our car was the four-wheel-drive 178bhp EcoBoost, which is only available with a torque converter automatic gearbox.


    178 bg lik motorun sadece tork konvertörlü otomatik şanzumanla satılıdğını söylemiş. Özet olarak diğer kısımlarda ise performasının yüksek hacimli benzinli motorlardan düşük olduğunu, yakıt olarak ise 2.0 dizel motorun daha iyi olduğunu söylemiş. Ani gereksinimlerde şanzuman 2 vites birden düşürüyormuş vs. vs.

    Özetle bu motor ve şanzuman kombinasyonunu beğenmemişler. Tabi bayiye geldiyse gidip test etmek en iyisi.

    peki teşekkürler umarım pişman olmayız. chevrolet hala tam otm, toyota sport arabasında 6 ileri tam otomatik, suzuki sx4 tam otomatik, daha bir sürü tam otomatik var alırsam üzüleceğim iki nokta olur sadece biri performans diğeride yakıt eğer oranlar iyiyseki toyota corolla halen 4 ileri tam otomatikle satılıyor bunu alıp binenler varsa 6 ileri 180 bg bir motor performans konusunda çok üzmez beni sanırım, ayrıca şanzımanın s modu var. şu an aracım ş. içi 11 lt gösteriyor bu en fazla kaç gösterebilir ki. En azından çift kavrama bir şeyu alıp uzun vadede binbir sorunla karşılaşacağıma buna binmek daha mantıklı geliyor bana.

    Normal bir kullanımla mevcut aracınızdan daha kötü olacağını sanmıyorum. Ben easytroniğe tahammül ediyorum, bir şekilde alışıyor insan. Şimdiden hayırlı olsun aracanız.

    teşekkürler bendekide dizel cvt 2006 c-max




  • Boyle bir araca niyetlenip surekli 4 ceker mi diye sorulmasini abes buluyorum. 4 ceker sadece arazide degil, otoyol suruslerinde bile surus dinamikleri, zevki ve guvenlik icin gerekli bir ozellik. 4 ceker diye lanse edilen bir cok arac aslinda re aktif olarak size bunu sunuyor yani ancak kaygan bir zeminde, tutunma kayiplari oldugunda araci kaldirmaya yariyor ya da arac yolda kayinca devreye girip tutunmaya calisiyor. Yani boyle bir arac aslinada 2 ceker bir aractan cok da farkli bir surus tecrubesi sunmuyor. Dusundugunuz aractaki 4. jenerasyon Haldex AWD sistemi ise default olarak gucu on ve arka aks arasinda %90-%10 civarinda paylastiriyor ama bu oranlar yol kosullarina gore surekli degisebiliyor. Yani arac kaymaya baslamadan propaktif olarak elektonik konrol unitesi cekise mudahele ediyor. Fazladan yakacagi yakitin karsiligini alacaginiza supheniz olmasin.
    Araci kullanmadim ama teoride Subaru'nun cekis sistemine cok benzemekte.
    Kuga su siralar cok dikkat cekiyor, fiyat performas acisindan neredeyse rakipsiz.
    Simdiden hayirli olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ben test ettim 2 hafta önce ve geçen hafta siparişi verdim. mayısta geliyor. 1.6 180 ps aracın performansı tatmin edici. araç çok seri, ses yalıtımı iyi, malzeme kalitesi üst düzey araç içinde yumuşak plastik malzeme kullanılmış. sonyye zaten laf yok. süspansiyonlar çok iyi araç sarsıntıları emiyor, yol tutuş yine bir ford klasiği. vallaa çok düşünmeden 1.6 ecoboost titanium + navigasyon paketli opak beyaz aracı sipariş ettim. yakıt biraz yüksek olacak ş.içi en az 12 olur bence çünkü fabrika verileri 10.2. ama yılda 8-9 bin km yapan biri olduğumdan araç konfor, performans ve keyfi benim için daha ön planda. bence sizde önce bir test edin sonra karar verin. saygılar....
  • Hocam şehir içi 60 kuruşu gözden çıkarmanız gerekir, çok yüksek bir rakam bence.
  • ayrıca yardımı olursa forum içinde kuga yazıp aratırsanız bayaa bi faydalı sayfa bulursunuz, bi kolaylık olsun diye size şu linkteki bölümde test eden arkadaşların görüşleri ve hatta bir yeni kuga sahibinin verdiği bilgiler var
    link bu:
    http://forum.donanimhaber.com/m_71896747/mpage_6/f_/key_kuga//tm.htm#72856791

    kolay gelsin....
  • Muhtemelen Ford'un kendi şanzımanıdır, her üretici şanzımanı her şanzımanını dışardan tedarik diye bir kaide yok.

    Getrag mekanik aktarmalı yani manuel türevleri üstünde uzmanlaşmış bir firma, bu şanzımanı üretmiş olacağını sanmıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker67

    Boyle bir araca niyetlenip surekli 4 ceker mi diye sorulmasini abes buluyorum. 4 ceker sadece arazide degil, otoyol suruslerinde bile surus dinamikleri, zevki ve guvenlik icin gerekli bir ozellik. 4 ceker diye lanse edilen bir cok arac aslinda re aktif olarak size bunu sunuyor yani ancak kaygan bir zeminde, tutunma kayiplari oldugunda araci kaldirmaya yariyor ya da arac yolda kayinca devreye girip tutunmaya calisiyor. Yani boyle bir arac aslinada 2 ceker bir aractan cok da farkli bir surus tecrubesi sunmuyor. Dusundugunuz aractaki 4. jenerasyon Haldex AWD sistemi ise default olarak gucu on ve arka aks arasinda %90-%10 civarinda paylastiriyor ama bu oranlar yol kosullarina gore surekli degisebiliyor. Yani arac kaymaya baslamadan propaktif olarak elektonik konrol unitesi cekise mudahele ediyor. Fazladan yakacagi yakitin karsiligini alacaginiza supheniz olmasin.
    Araci kullanmadim ama teoride Subaru'nun cekis sistemine cok benzemekte.
    Kuga su siralar cok dikkat cekiyor, fiyat performas acisindan neredeyse rakipsiz.
    Simdiden hayirli olsun.

    aslında benimde anlatmak istediğim buydu ve çok güzel açıklamışsınız rav4 deki gibi sadece zor şartlar altında 4 çekere geçiyorsa güzel. ama şanzuman ve yakıt halen kafamda gri nokta




  • Hayir, arac surekli 4 ceker ve ben de bunun avantajlarini anlatmaya calismistim size.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    Muhtemelen Ford'un kendi şanzımanıdır, her üretici şanzımanı her şanzımanını dışardan tedarik diye bir kaide yok.

    Getrag mekanik aktarmalı yani manuel türevleri üstünde uzmanlaşmış bir firma, bu şanzımanı üretmiş olacağını sanmıyorum.

    eğer fordun kendi şanzumanıysa çöptür o şanzuman ama benim bildiğim ford getragın ortaklarından biri, powersihifti getraga yaptırıp bunu kendisi yapmaz sanırım şu efsane 5 ileri jatco modeo yıllar geçmesine rağmen performan konusunda halen iyi denebilir, kaldı ki bu şanzuman 6 ileri ve daha güncel auto exspressin testinde şanzuman yazılımının güncellenmesi gerek demişler ve araç güç için sürekli yüksek devir istiyor denmiş yani anlamıyorum bu insanlar ne bekliyor tam otomatikten hiç tam otomatiğe binmedim ve sürmedim cvt jazz ve sanırım yine cvt idi toyota yaris felan test ettik ama tam otomatiğin performansı hakkında bir gram bilgim yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker67

    Hayir, arac surekli 4 ceker ve ben de bunun avantajlarini anlatmaya calismistim size.

    evet insan yarısına kadar okuyunca böyle oluyor umarım bu aracın 1.6 dizel powershiftini çıkarıp bu arabayı yalan etmez ford
  • quote:

    Orijinalden alıntı: magmatic

    ben test ettim 2 hafta önce ve geçen hafta siparişi verdim. mayısta geliyor. 1.6 180 ps aracın performansı tatmin edici. araç çok seri, ses yalıtımı iyi, malzeme kalitesi üst düzey araç içinde yumuşak plastik malzeme kullanılmış. sonyye zaten laf yok. süspansiyonlar çok iyi araç sarsıntıları emiyor, yol tutuş yine bir ford klasiği. vallaa çok düşünmeden 1.6 ecoboost titanium + navigasyon paketli opak beyaz aracı sipariş ettim. yakıt biraz yüksek olacak ş.içi en az 12 olur bence çünkü fabrika verileri 10.2. ama yılda 8-9 bin km yapan biri olduğumdan araç konfor, performans ve keyfi benim için daha ön planda. bence sizde önce bir test edin sonra karar verin. saygılar....

    hocam sizden çok rica ediyorum; aslında forumda genel profilim gereği kaba saba biri olsamda ilk defa rica ediyorum aldıktan sonra bir test ve video paylaşır mısınız en azından batarsam yalnız olmadığımı bilirim :)
    auto express testtinde arabaya resmen sövmüşler bu beni tedirgin etti.

    http://www.autoexpress.co.uk/ford/kuga/62166/ford-kuga-ecoboost



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi root_echo -- 17 Mart 2013; 1:31:28 >




  • yakın zamanda yeni bir motor versiyonu düşünülmüyormuş kuga için. helede şu an çok iyi satış rakamlarına ulaşmış yeni cmax 1.6 tdci varken 1.6 tdci kuga çıkarıp kendi ayağına sıkmak istemez demekte bayiler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: magmatic

    ayrıca yardımı olursa forum içinde kuga yazıp aratırsanız bayaa bi faydalı sayfa bulursunuz, bi kolaylık olsun diye size şu linkteki bölümde test eden arkadaşların görüşleri ve hatta bir yeni kuga sahibinin verdiği bilgiler var
    link bu:
    http://forum.donanimhaber.com/m_71896747/mpage_6/f_/key_kuga//tm.htm#72856791

    kolay gelsin....

    google aramalarında çıkmadı bunlar teşekkürler
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.