- x
HILFE HLF-303 Katı Meyve Sıkacağı 39,90 TL
21 Cevap3523 Görüntüleme4 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


3 Mesaj
16 Mart 2013; 9:04:09 

0


Hepsiburada günün teklifinde, LİNK
Piyasada 70 lira civarında ayrıca pepsi kodu ile kargo bedava alınabilir.


_____________________________

"Cehennem, insanın insan olarak başarısızlığı[mı]dır.."


4473 Mesaj
16 Mart 2013; 9:21:07 

Hiç anlamam ama motor gücü iyiyse ve temizliği kolaysa çok güzel fiyat sanırım. Gerçi ürünlerin çoğu fason gibi hepsinin tasarımları birbirlerinin aynısı.


_____________________________



 
643 Mesaj
16 Mart 2013; 9:35:28 

gördüğüm en düşük fiyat ben bosh almıştım evde yatıyor hevesi olan alsın bunu


_____________________________



440 Mesaj
16 Mart 2013; 20:43:34 

HALF LİFE katı meyve sıkacağı olarak okudum


_____________________________



870 Mesaj
16 Mart 2013; 20:58:32 

Yanlız diğer sitelerdeki satış linklerinde modelin yanında MİNİ ibaresi var.Sanırım normal boylardan daha ufak bir makina bu

http://urun.gittigidiyo...e-hlf-303-mini-77432818

http://www.shopmania.co...meyve-sikacagi-10937900


_____________________________



63 Mesaj
16 Mart 2013; 21:06:05 

ihtiyacım da vardı alınır mı ki arkadaşlar? bir de pepsi kodu verebilecek olan var mı ? teşşekür ederim.


_____________________________

Hey gidi küheylan, koşmana bak sen! Çatlarsa doguran kısrak utansın!


 
154 Mesaj
16 Mart 2013; 21:56:38 

uzun süredir aklımdaydı, aldım bi tane ben de arkadaşlar


_____________________________



 
154 Mesaj
24 Mart 2013; 21:30:23 

Ürün geçen cuma elime ulaştı, çok memnun kaldım daha önce böyle bir kullanmadım yanıltmak istemem
bu süre zarfında elma, armut, portakal, kivi, ananas, havuç, greyfurt sıktım posa kısmında su bırakmıyor, pek bi sorunla karşılaşmadım daha önce almadığıma pişmanım
ürün tedarik edildikten sonra on lira bindirmişler , ürün alınabilir


_____________________________



133 Mesaj
24 Mart 2013; 21:45:50 

49.90 olmuş..
yinede pepsi kodu + fikirmetre kodu +avantajix le alınabilir


_____________________________

lє เlคђє เllคllคђ ๓ยђค๓๓є๔єภ гєรยlยllคђ


133 Mesaj
24 Mart 2013; 21:48:12 



_____________________________

lє เlคђє เllคllคђ ๓ยђค๓๓є๔єภ гєรยlยllคђ


91 Mesaj
25 Mart 2013; 12:55:00 

Arada 40 TL fiyat farkı olduğunu baştan belirteyim.
Kaliteli bir cihaz almak isterseniz bunu öneririm. 50 TL indirim çeki ile kargo dahil 89 TL ye alabilirsiniz. Forumda konusu var ve alanlar çok memnun. Bende yok ancak aynı markanın kettle ı var, gayet memnunum.
Hediye çekinin son kullanma tarihi 31 Mart.

http://www.morhipo.com/...3216159/detay?q=cucinox


_____________________________



 
287 Mesaj
25 Mart 2013; 13:47:02 

quote:

Orijinalden alıntı: erkanist

Arada 40 TL fiyat farkı olduğunu baştan belirteyim.
Kaliteli bir cihaz almak isterseniz bunu öneririm. 50 TL indirim çeki ile kargo dahil 89 TL ye alabilirsiniz. Forumda konusu var ve alanlar çok memnun. Bende yok ancak aynı markanın kettle ı var, gayet memnunum.
Hediye çekinin son kullanma tarihi 31 Mart.

http://www.morhipo.com/...3216159/detay?q=cucinox

50 tl indirim çekini nasıl kazanıcaz.


_____________________________

TEK BİLDİĞİM ŞEY HİÇ BİR ŞEY BİLMEDİĞİM.


266 Mesaj
25 Mart 2013; 13:50:35 

quote:

Orijinalden alıntı: opportunity


50 tl indirim çekini nasıl kazanıcaz.

diğer sitelerde zaten 89-99 TL fiyatı var hediye çeki aramaya gerek yok hb da 99 TL ye satıyor


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


91 Mesaj
25 Mart 2013; 14:10:41 

quote:

Orijinalden alıntı: opportunity


50 tl indirim çekini nasıl kazanıcaz.

Herkese tanımlamışlardı, çeklerini kontrol edebilirsin.


_____________________________



91 Mesaj
25 Mart 2013; 14:13:31 

quote:

Orijinalden alıntı: sinan70


diğer sitelerde zaten 89-99 TL fiyatı var hediye çeki aramaya gerek yok hb da 99 TL ye satıyor

89 TL ye kargo dahil, vade farksız taksitle alabileceğin ve de güvenebileceğin bir site gösterebilir misin?

Ayrıca HB'da kargo içn ortalama 6 TL alıyor. Sen alacak olsan HB'dan mı alırsın?


_____________________________


Uzaklaştırılmış
7 gün cezanın,
2 gün 5 sa. 1 dk. kadarı kaldı.
25 Mart 2013; 14:13:33 

Yau çelik, kollu sıkmalı alın bunu alır kenara korsunuz, benden demesi


 
287 Mesaj
25 Mart 2013; 14:25:43 

quote:

Orijinalden alıntı: erkanist


89 TL ye kargo dahil, vade farksız taksitle alabileceğin ve de güvenebileceğin bir site gösterebilir misin?

Ayrıca HB'da kargo içn ortalama 6 TL alıyor. Sen alacak olsan HB'dan mı alırsın?

Morhipoda üyeliğim yok.Yeni üye olursam çek kazanabilirmiyim acaba ?


_____________________________

TEK BİLDİĞİM ŞEY HİÇ BİR ŞEY BİLMEDİĞİM.


91 Mesaj
25 Mart 2013; 14:29:59 

quote:

Orijinalden alıntı: opportunity


Morhipoda üyeliğim yok.Yeni üye olursam çek kazanabilirmiyim acaba ?

Evet


_____________________________



 
0 Mesaj
14 Kasım 2013; 15:11:02 

HILFE HLF-301 850Watt katı meyve sıkacağı almayı düşünüyorum, 24 marttan bu yana epey zaman geçmiş. Hala memnun musunuz? :) Çünkü bir alman markası olduğu için bir yanım çok güveniyor ama diğer yandan Hilfe ile ilgili yazılan başka hiçbir şey bulamadım.


_____________________________



560 Mesaj
14 Kasım 2013; 15:48:53 

Konu hortmuş meğer...bir üstteki yorumu okuyunca anladım ancak...


_____________________________

Güvenle alışveriş yaptığım "Dr.Teknik", "sky__walker", "salieri38", "myfranco", "tuncayt", "tkzkn2", "LeftEyeNine", "hachiko", "gözlüklü", "stoploss30" , "felixsis" , "canoo" "drgkhn" "demirkiran" , "tades1981" , "bladecarter", "demirkiran", "Barış Can", "nerrath" ve "kahramanats" a çok teşekkürler.


70 Mesaj
14 Kasım 2013; 16:29:46 

Alman malı felan değil o Sinbo ayarında bir marka ilk aldığım zamanlarda birkaç defa kullandım ve kenara kaldırdım meyve fiyatlarının bu denli pahalı olduğunu düşünürsek çok gereksiz bir ürün bana göre

Bu mesajda bahsedilenler: coconutcorbasi


_____________________________



 
154 Mesaj
14 Kasım 2013; 16:43:14 


quote:

Orijinalden alıntı: coconutcorbasi

HILFE HLF-301 850Watt katı meyve sıkacağı almayı düşünüyorum, 24 marttan bu yana epey zaman geçmiş. Hala memnun musunuz? :) Çünkü bir alman markası olduğu için bir yanım çok güveniyor ama diğer yandan Hilfe ile ilgili yazılan başka hiçbir şey bulamadım.

bu kis daha hic kullanmadim,herhangi bi skintisi yok urunun, greyfurt portakal ayni anda super oluyo, elma da harika, meyvenin posayla tuketilmesi cok daha saglikli oldugundan tadi her ne kadar harika da olsa pek kullanmamaya calisiyorum
40-50 tl fiyati varsa kacirma derim daha ust model bi aletle de karsilastirma durumum malesef yok



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Sıcak Fırsatlar] » Biten Sıcak Fırsatlar » HILFE HLF-303 Katı Meyve Sıkacağı 39,90 TL
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.375