Şimdi Ara

Ülkemizdeki teknik servisler, tablet pazarındaki hızlı büyümeye ayak uyduramıyor

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
373
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  • Ülkemizdeki teknik servisler, tablet pazarındaki hızlı büyümeye ayak uyduramıyor


     

    Tabletlere olan ilgi dünyada olduğu kadar ülkemizde de gün geçtikçe artıyor. 2010 yılına göre 32 kat büyüyen pazar, tüm hızıyla büyümeye devam ederken, satış sonrası destek servisleri bu hıza yetişmekte zorluk çekiyor.



    Ülkemizdeki tablet pazarı istatistiklerine baktığımızda 2010 yılında pazarın 4.400 adetlik bir hacme sahip olduğu görülürken; 2011'in ocak ve haziran ayları arasında 36.000'lik yılın tamamında ise 127.000 adetlik bir hacme ulaşıldığı belirtiliyor. 2012 yılına gelindiğinde ise, sadece ocak ve haziran aylarında 171.800 adet tabletin satışının gerçekleştirildiği ifade edilirken, bu rakam bile %300'lük büyüme yakalandığına işaret ediyor. Ayrıca, ülkemizde şu an 150 farklı tablet markasının da satışının sürdürüldüğü belirtiyor.



    Pazarın bu hızlı büyümesine karşılık kullanıcılara satış sonrası destek sağlayan teknik servisler ise, ne yazık ki aynı oranda büyüme gösteremiyor. Piyasadaki çok az firma teknik destek sağlayabilirken, birçok tablet markası yedek parça ve teknik servis güvencesi olmadan cihazları kullanıcılarına sunuyor.



    Ülkemizde tablet ve teknik servis çözümleri sunan EZCOOL'un Türkiye Genel Koordinatörü Garip Erzen, ülkemizde merdiven altı koşullarda tablet ithalatı yapan birçok tablet markasının olduğun belirterek; bu markaları tercih eden kullanıcıların uzun vadede veya arıza anında zarar görebileceğini dile getiriyor. Erzen, tüketicilerin tablet alırken uygun fiyatların yanı sıra, teknoloji sektöründe bir geçmişi olan, bilinen ve güvenilir markaların tercih edilmesini de öneriyor.




    Ülkemizdeki tablet kullanıcılarının tablet kullanım alışkınlıklarını da sergileyen istatistiklere göre; kullanıcıların %67'si tabletlerinde kitap okurken, %78'si gazete ve dergileri tabletinden takip ediyor. Tabletleri kullanıcılarının %90'ının bir akıllı telefona da sahip olduğu istatistiklere yansıyan bilgiler arasında yer alıyor. Ayrıca, kullanıcıların %40'lık bir kesiminin de taşınabilirlik açısından kolaylık sağlayan 7 inç'lik tabletleri tercih ettiği belirtiliyor.

     


  • sen yatırım yerıne musterı hatası dersen baska ne beklersın ki ?

  • MobeeNet aldım problemli çıktı. Kesinlikle arkasında durmuyorlar. Uzak durun.

  • gidip samsungun google ın apple ın tabletlerini almazsanız zaten tabletim var demeyin.
  • iyi de normal ki. cin'den ithal edilip, uzerine marke etiketi yapistirilip satilan cihazlarin kim arkasinda duracak? anlasirlar uyduruk bir servis ile maksat yasal prosedur tamamlansin. sonrasin ugras ki ne ugras.

    apple, samsung, htc, sony vs vs bunlardan sasmayin alirken. bi sekilde halledilir cunku dunyaca buyuk firmalar.
  • Neye ayak uyduruyoruz ki
  • Offf be Mazhar Taylan.

    Bugün DonanımHaber'in nesi varsa bir sürü haberde yanlışlık var.
    Kaan Arlı'nın Antutu sonucunu yanlış söylemesinden tutun Lumia 620 deki NFC yerine NFS yazılmasına kadar.

    "Ülkemizde tablet ve teknik servis çözümleri sunan EZCOOK'un Türkiye Genel Koordinatörü Garip Ezen,"

    EZCOOK değil EZCOOL olacak. Ne bu tabldot firması mı?

    EZCOOL, Oxyd Bilişim'in markası. Genel Koordinatör'ünün adı da Garip "EZEN" değil Garip "ERZEN".

    Ben nerden bilebilirim ki diyebilirsin. Ben de tanımıyorum ama açtım Google'ı buldum. İşim bu. Evde otururuyorum o ayrı.

  • sanırım bu konuda en iyi minton ve telefunken.

    tablet ortadan ikiye yarılmadıkça garanti dahilinde :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OverClocK1ng

    Offf be Mazhar Taylan.

    Bugün DonanımHaber'in nesi varsa bir sürü haberde yanlışlık var.
    Kaan Arlı'nın Antutu sonucunu yanlış söylemesinden tutun Lumia 620 deki NFC yerine NFS yazılmasına kadar.

    "Ülkemizde tablet ve teknik servis çözümleri sunan EZCOOK'un Türkiye Genel Koordinatörü Garip Ezen,"

    EZCOOK değil EZCOOL olacak. Ne bu tabldot firması mı?

    EZCOOL, Oxyd Bilişim'in markası. Genel Koordinatör'ünün adı da Garip "EZEN" değil Garip "ERZEN".

    Ben nerden bilebilirim ki diyebilirsin. Ben de tanımıyorum ama açtım Google'ı buldum. İşim bu. Evde otururuyorum o ayrı.

    donanimhaber in tadı ve farkı bu amatör ruhundan geliyor.istersen aynı haberi daha doğru metinlerle başka sitelerde bulabilirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Garantili ürün almanın bi anlamı yok ki artık zaten. Ürünü verirseniz başka bi yerinde zarar görmüş şekilde geri alıyorsunuz veya kullanıcı hatası diyorlar. Yani ürünün sorunlu çıkması katlanabilir bişeyse kimse teknik servise göndermek istemiyor ürününü, çünkü orda daha kötü olabilir doğru da.


    En mantıklısı Apple gibi firmaların yaptığı, ürünü direk değiştirmek, ne maaş verirsin, ne yetiştirmekle uğraşırsın, ne zaman kaybedersin, hemde müşteriyi memnun edersin. Ben şu zamana kadar teknik servise gitmiş herhangi bir ürünün başka bi yeri ezilmeden, çizilmeden veya doğru monte edilerek geldiğini görmedim. Var olan teknik servislerde, yeterli değil yani. Bu her üründe böyle malesef.

  • VALLA ZAMAINDA POLYPAD MARKA TALETİM VARDI ORJİNAL FW YERİNE CUSTOM FW YÜKEMEYİP TABLETİ BOZMUŞTUM SAĞ OLSUNLAR GARANTİ KAPSAMINDA YAPTILAR
  • 300 kişilik kotası olan, son kez 150 kişilk kota açılan tablette bir sorun yok. Çünkü sıkı durun; Tamm 2 yıl garanti veriyorlar. Tabi servisi bulabilirsen.
    Böyle markalar oldukça bilinçsiz tüketici her zaman üzülecektir.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: swat882

    gidip samsungun google ın apple ın tabletlerini almazsanız zaten tabletim var demeyin.


    Bencede buna tablet demek haksızlık olur fetiş objesi resmen...6.9mmye 4 hoparlör sığdırmış adamlar...http://www.youtube.com/watch?v=h5QWbURNEpA

  • asıl mesele, satış yapılması değil... satış sonrası hizmettir... markaların asıl yüzü o zaman belli oluyor....
  • sanki diğer şeylerin teknik servisi çok iyide
    daha düne kadar cep telefonları bi servise giderdi servisten geldiğinde modeli geçmiş olurdu.
    bir kere Nokia 5235 mi neydi bir telefonum vardı GPS arıza yaptı gitti servise 2 hafta sonra geldi. daha 1 saat geçmeden aletin mikrofonundan karşıya ses gitmediğini farkettim.
    sonra tekrar servise yolladım 40 gün sonra geldi telefon. Yani toplam 54 gün falan telefonsuz kaldım.
    Nokia o zamanlar tekel gibi bişeydi. Tabi Nokia dan hiç şaşmadım en son telefonun dokunmatiği arıza yapınca 1 hafta demeden servisten gelmişti.
    Tablet olayı daha yeni başladı. Biraz yol alması gerekir.
  • bende ezcool'un 7 inç smart touch modeli var. hiç sıkıntısız çalışmaya devam ediyor. ayrıca android 4.0.3 ile gelmişti cihaz, güncelleme ile 4.0.4 oldu. ayrıca ezcool'un hd dream medya oynatıcısı var, alalı iki seneyi geçti sıfır sorun ile çalışmaya devam etmekte.

  • Değerli Ezcool Kullanıcıları,
    Ezcool olarak Türkiye’de büyümekte olan tablet piyasasında, satış sonrası hizmet konusunda müşteri memnuniyeti adına uzman kadromuzla desteğe hazır olduğumuzu özellikle belirtmek isteriz. Ayrıca, Ezcool olarak artık sizlere donanımhaber platformunda da desteğimizi sürdürmeye devam edeceğiz. Karşılaştığınız her türlü soruna ve de sorularınıza cevap bulabileceğiniz bu imkanı aynı zamanda burada sizlere sunmuş oluyoruz. Buna ek olarak,www.ezcool.com.tr adresimizden veya info@ezcool.com.tr e-posta adresimizden veya müşteri hizmetleri çağrı merkezimiz ile de bizlere ulaşabilirsiniz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.