Şimdi Ara

VW AMAROK TRT ZOR YOLLARA DAYANAMADI (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
655
Cevap
16
Favori
64.766
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: classteacher

    Ben çiftçi kesimin ağırlıkta yaşadığı küçük bir ilçedeyim... Burada onlarca pick-up var... Henüz 1 tane bile Amarok alan yok... Hilux, L200, DMax, Ranger, Navara kaynıyor ortalık... Çünkü arazinin bu sınıftaki kralı bunlar... (En çok Hilux-Navara)

    Buranın minibüsçüleri ise eski peugeot minibüslerini satıp, model yeniliyorlar... Çoğunluk Crafter alıyor... Bu sınıftaki kral da bu demek ki...

    Neden bu kadar tartışılıyor ki?

    Satış rakamları neden Tersini söylüyor o zaman.
    1. L200
    2. Amarok

    Sen sıralamayı sondan başa yapıyorsun galiba
  • profdr P kullanıcısına yanıt
    Sen bu işten anlıyorsun ama 3.000 kişi bu işten anlamıyor.
    "Şehirden kafasını çıkarmayan çıkarsada bir toprak yolda gidince bu araba bu işi biliyor diyen adama ne anlattabilirsinki.."
    cümlesiyle beni kastediyorsan benim 950 dönüm arazim var arkadaşım senden daha fazla arazide olduğuma emin olabilirsin..
    Senin Doğuş otoyla ne alıp veremediğin var bilmem ama benim bir sorunum yok adamlardan 5. aracımı aldım iyi fiyatada sattım bir sorunum yok.
    Ama dediğin firmaların çeşitli araçlarını kullanıpta ağlayan çok kardeşim.
    Doğuş oto büyük bir distiribütör araçları o üretmiyor. Amarok'uda Avrupadan ucuza satıyor.
    VW aldın kullandında bi sorun mu yaşadın. Yada doğuş otonun TR ye getirdiği pekçok firmadan birini alırken sana bir şey mi yaptılar.
    Doğuş oto galerici onla ne ilgisi var Amarok'un sağlamlığının yada dandikliğinin.
    Amaroktan memnun kalmassam satarım gider. 2014 model çıkınca 58.000 ne aldığım aracı 60.000 ne satarım bindiğim yanıma kar kalır sorun olmaz yani.
    Para bile kazanırım neden kazık yemiş olalım sen bize onu açabilirsen iyi olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 4x4_tutkunu -- 21 Kasım 2013; 19:55:54 >
  • Sevgılı amarokcu arkadaslar aralarınızın arazideki performanslarını gösteren resımlerınız varmı .[simage][/simage]
     VW AMAROK TRT ZOR YOLLARA DAYANAMADI VW AMAROK TRT ZOR YOLLARA DAYANAMADI VW AMAROK TRT ZOR YOLLARA DAYANAMADI VW AMAROK TRT ZOR YOLLARA DAYANAMADI

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: falken34

    quote:

    Orijinalden alıntı: 4x4_tutkunu

    quote:

    Orijinalden alıntı: falken34

    sayın 4x4 tutukunu arkadaşım...seni anlıyorum..kamyonete ve aileyle binilecek 4x4 araca ihtiyacın varmış amarok hoşuna gitmiş almışsın...
    allah kaza bela vermesin..hayırlı günlerde kullan...

    ama şu 4x4 pick up konusunda insanlara birşey bilmiyormuş gibi davranmamalısınız...bureda insanlar bilgilerini paylaşıyor..siz insanlara cahil gibi davranıyırsunuz..bı dogru bir tutum değil...
    karşınızdaki insanların senden daha çok bildiğini ve ya bilmediğini onları tanımadan anlayamazsınız...forumların en acı tarafıda bu zaten..kimse kimseyi görmeden yorum yazıyor...karşındaki 18yaşında liseli mi yoksa savcı mı bilemiyorsun...

    sizin yararınıza olacak işleri siz daha iyi bilirsiniz ama burada kimse sizin kötülüğünüz için birşey yazmaz...size kötü birşey söylenmedi...sadece amarokun 10 yıl daha insanlıga hizmet edip sağlamlıgını ispatlaması gerektiğini söyledi...aynı 1980lerde japon pickupların yaşadığı gibi...1970lerde üretime başyalan toyota LN65 1980lerde ancak kendini ispatlayabildi..LN65 dünyanın en sağlam pickup aracı seçildi..bunun için 25 yıl dünyanın her yerinde en ağır şartlarda hizmet etti...

    amaroku öveceğim diye diğer pickupları ezmemelisiniz...çünkü bu araçlar gerçekten namını hakeden güzel araçlar...


    http://www.youtube.com/watch?v=4u9aNq6eeTY




    Siz Amarok alan yüzlerce insana kazıklanmışlar, doğuş otomotiv öpmüşş, akıllarından problemleri var , derken hakaret olmuyor. yazdığınız hayali mesajlara gerçek örneklerini verince hakaret oluyor.
    Bir aracı kullanmıyorsan bu foruma yazmayacaksın kardeş. Birileri gerçekleri yazar Amarok 'u tersten okuyup kardeş sizde tersten okuyun gibi garip garip cümlelerle kendini savunmaya çalışırsın. 40 yıllık teknolojileri varsa 3 yıllık aracın karşısında rezil kepaze olmasalardı.. Balık baştan kokar 3 yılda bu kadar yol aldıysa 40 yıl sonra Allah Kerim



    1-konuşurken saygınızı kaybetmeyiniz...
    2-az önce size"karşınızdaki insanların senden daha çok bildiğini ve ya bilmediğini onları tanımadan anlayamazsınız" dedim...bana "Bir aracı kullanmıyorsan bu foruma yazmayacaksın kardeş" dediniz..
    3-amarok kullandım..halen daha arkadaşımın aracını kullanıyorum...81,000tl aldı..o parayı haketmeyen bir araç...45,000tl değerinde 2000cc ssangyong pickup ile aynı kalitede..hatta ssangyong bozuk yolda daha rahat...
    4-işim ve hobim icabı sürekli doğadayım..dağ bayır gezerim...bigün takılın amarokla peşime bir dağ bayır gezisi yapalım...sonra servise gidelim..bakalım aracınız gerçek doğa ve zorlu şartlarda ne kadar dayanıklı... servis faturasını görünce anlarsınız ne kadar sağlam olduğunu...
    5- 40 yıllık teknolojisi olan firmalar dünyanın en sağlam 4x4 araçlarını üretiyorlar...3 yıllık aracın karşısında kepaze olmak ne demek...pajero,land cruiser,patrol gibi dünyanın en ucra köşelerinde sorunsuz hizmet eden araçlar bilmiyorsanız açıp okuyunuz..bu araçlar arazide amaroku sırtına alıp öyle ilerler...
    6-amarok daha 3 yaşında...2 sene sonra bakacağız kalitesine ,sağlam dediğiniz araçların otomatikleri dsg sorunlarından servisten çıkamıyor,..bu mu kaliteli mühendislik?...
    7-ağır hizmette kullanılan pickup eğer 100,000km olmadan arıza çıkarırsa elden çıkarıyorlar..tıpkı 4-5 yıl önce alınan binlerce tata xenonlar gibi ...ben o kadar GSM-maden-mermer ocağında taşeron şirket gezdim daha amarok kullanan 3-5 kişi hariç kullanıcı görmedim..genel olarak hilux-L200-ranger-ısuzu kullanıyorlar...
    8-sağlamlıktan bahsetmişken... amarok arap yarımadası ve afrikada neden tutulmuyor? araplarda para mı yok? ..neden japon ve amerikana biniyorlar?..
    çölde o sıcaklığa ve kuma ve ağır koşullara dayanabilen tek araçlar bunlar...arazi canavarı denilen range rover-discovery bile çölde randıman vermiyor...
    9-arazi aracı nedir?
    4x4 nedir?
    4wd nedir?
    awd nedir?
    şanzıman nedir?
    diffransiyel nedir?
    difransiyel kilidi nedir?
    kaç çeşittir?
    ağır arazi takviyesi 4L nedir?
    pickup nedir?
    artikülasyon nedir?
    bağımsız süspanisyon nedir?
    sabit aks nedir?
    kaç çeşit difransiyel vardır?
    salıncak kolu açısı nedir ne işe yarar?
    traction control nedir?
    dizel pompası nedir ne iş yapar nasıl çalışır?
    hangi firma hangi çekiş sisteminde uzmandır?...vs...vs...
    önce bunları öğreniniz sonra arazi taşıtları ve mekanik konularda konuşmaya devam edelim...


    Amarok'ta dsg yoktur. 8ileri zf üretimi tam otomatik şanzıman vardır.
    Amarok afrika'da 2.0tsi motorla satılmaktadır.
    Şu an 2011 model amarok kullanmaktayım 173.000km yaptım.
    Benim fikrime göre amarok, diğer pick-uplardan konforlu bir araç. Daha önceki aracım l200e göre arazi kabiliyeti daha düşük. Bunun sebebi 4x4 düzeneğinin biraz daha şehir kullanımına uyarlanmış olması. Yakıt konusunda kesinlikle l200den iyi.
    Kısacası çok ağır şartlar için kullanacaksanız almayın. Ama ortalama şartlarda bir kullanım sergileyecekseniz boşuna l200 konforsuzluguna katlanmayın. Düz yollarda yük taşıyacaksanız ve yakıt sizin için önemliyse yine amaroku tercih edebilirsiniz. Bakım fiyatları 400-600 tl aralığında ödedim. (15.000de bir).

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4x4_tutkunu 4 kullanıcısına yanıt
    1 dönümcüğünü bana versen de bahçeli evim olsaydı. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4x4_tutkunu

    amarok'un ağır off Road fantaziii araçlarıda var Rheinmetall ve Amarok yaz gör.
    Amarok'un kullanma kılavuzunda uzun süre düşük hızda kullanım, uzun süre kötü arazi şartlarda kullanımı.
    Kirli yakıt kullanımı aracı garantiden çıkarabileceği sisteme zarar verebileceği yazıyor. Adamlar biz dozer yada 4x4 massey fent ürettik demiyorlar ki.
    Off Road yapacaksan tiguan al, toureg al diyor.
    Off Road rallisi yapmak. Özel parkurları açmak ayrı bir fantazi 2.0 180 beygir araçla bu fantazileri gerçekleştirme niyeti neden? Yada 3.0-3.5, 2.8 motora sahip sürücü ve yolcuları pasifize etmiş A noktasından B noktasına gitsin yeter denen araçlarla karşılaştırmak neden

    Yalnız dikkatinizi çekerim şu anda tartıştığımız konu amarok zor yollara dayanamadı.Biz tartışmayı bu konu üzerinden götürüyoruz ve sizin fantazi dediğiniz şeyin aslında bu araçların doğası olduğunu anlatıyoruz.Ama koskoca vw böyle bir aracı üretirken kullanım klavuzuna ağır arazi şartlarında sürmeyin diyebiliyor.Konunun özeti zaten sizin açıkladığınız kullanım klavuzunda.Eğer zaten firma kendisi böyle birşeyi itiraf ediyorsa tabiki zor yollar ekibi aracı değiştirecektir,bundan doğal ne olabilir?Siz verdiğim linkteki 86 model toyota hilüxün nelere maruz kaldığını izledinizmi?Gerçekten takdiri hakediyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapma bunu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: gh912


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    "Konforuna gelince bana 2011 model GOLF ten daha rahat geliyor. Biz ailece Amaroku çok seviyoruz."

    Bu sözü ben söylemedim. Bu mesajın devamını okuyun falan şeklinde cevap yazmayın. Bu cümleden başka anlam çıkmaz.

    Sizin kelimenizle "...puhahahahahha "

    Bireysel tartışma olmaması adına size kamyonetinizle mutluluklar.

    Amarok golf'den dahami rahat



    Tabiki golften rahat,amaroklarla konforlu yolculuk yapılsın diye arka bölümde helezonik yaylar yerine makas diye tabir ettiğimiz yaprak yay kullanılmış.Ondan araba yolda pamuk gibi gidiyor.Ancak ufak bir problem var arkaya bir 200 kg yük atmak lazım.Yoksa at arabasıyla gitmiş gibi oluyorsun.Bu bahsettiğimiz şey tabiki bu araçların suçu değil.Bu araçlarki buna bütün marka pickuplar dahil yaradılışları gereği isteselerde binek araçlardan rahat olamazlar.Bunu bizzat kullanıcısı olarak söylüyorum.Marka fanlığı yaparak insanları yanlış yönlendirmenin anlamı yok.Para kolay kazanılmıyor.60-85000 lira arası yüksek fiyatlara satılan bu araçlarla binek araç golf rahatlığı veyahutta toureg,x5,tiguan,q5 gibi jeep rahatlığı yaşarım zanneden arkadaşlar gerçekten hayal kırıklığına uğrarlar.Ondan bu araçları belli bir amaç doğrultusunda alsınlar.Binek araçlardan artıları,arkaya istediğiniz kadar valiz ve eşya atabilirsiniz,yüksek yapısı sebebiyle engebeli yollarda kolayca girip çıkarsınız,heybetinden dolayı insan ister istemez kendini daha bir güvenli hissediyor.Bu araçlar binek araçlardan daha uzun ömürlülerdir ve sağlamdırlar.Hep en zor şartlar için dizayn edildikleri için kolay kolay arıza yapmazlar.Eksileri,binek araç gibi kesinlikle konforlu olamazlar,Yük taşıma amaçlı dizayn edildikleri için yoldaki en ufak çukur ve tümseği kabin içinde sert bir şekilde hissettirirler,Aracın arka kasası boş olduğu için ve yürüyen aksamında makas kullanıldığı için binek araç gibi viraj alamazlar,savrulma tehlikesi yüksektir.Özellikle yağışlı havalarda 4*2 versiyonları güçlü motorları yere aktarmada zorlanırlar.Yük taşıma kasaları uzun olsun diye kabin içinden feragat ederler.Bu nedenle arka oturma bölümleri dik ve rahatsızdır.Uzun yolculuklar eziyete dönüşür.10 litrenin altında mazot yakmazlar.Her sene muayneye girmek gerekir.Kamyonet statüsünde oldukları için sol şeridi işgal edemezler,bir bakmışsın bir gün polisin biri beni çevirdiği gibi çevirir cezayı keser,kabin içine binek araçtan fazla ses alırlar,şehir içinde dar sokaklara girip çıkması,park etmesi işkencedir,direksiyon turu zayıf olduğu için manevra zordur.Pickup almak isteyen arkadaşlar bu yazımı dikkate alsınlar ve artılarını eksilerini iyi değerlendirip karar versinler.Saygılar.

    Ben kullandim butun kemiklerim agridi sonra hamama gittim bir suru para verdim yumusamak icin kas gevsetici aldim ancak duzeldim



    Çok abartmışsınız. Şimdiki traktörlerde bile bu kadar yorulmuyoruz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    1 dönümcüğünü bana versen de bahçeli evim olsaydı. :)

    Tarlaya ev yapamazsın ama Konteynır koyabilirsin. Bir konteynırlık yeri senden esirgemem yani
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4x4_tutkunu

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: gh912


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    "Konforuna gelince bana 2011 model GOLF ten daha rahat geliyor. Biz ailece Amaroku çok seviyoruz."

    Bu sözü ben söylemedim. Bu mesajın devamını okuyun falan şeklinde cevap yazmayın. Bu cümleden başka anlam çıkmaz.

    Sizin kelimenizle "...puhahahahahha "

    Bireysel tartışma olmaması adına size kamyonetinizle mutluluklar.

    Amarok golf'den dahami rahat



    Tabiki golften rahat,amaroklarla konforlu yolculuk yapılsın diye arka bölümde helezonik yaylar yerine makas diye tabir ettiğimiz yaprak yay kullanılmış.Ondan araba yolda pamuk gibi gidiyor.Ancak ufak bir problem var arkaya bir 200 kg yük atmak lazım.Yoksa at arabasıyla gitmiş gibi oluyorsun.Bu bahsettiğimiz şey tabiki bu araçların suçu değil.Bu araçlarki buna bütün marka pickuplar dahil yaradılışları gereği isteselerde binek araçlardan rahat olamazlar.Bunu bizzat kullanıcısı olarak söylüyorum.Marka fanlığı yaparak insanları yanlış yönlendirmenin anlamı yok.Para kolay kazanılmıyor.60-85000 lira arası yüksek fiyatlara satılan bu araçlarla binek araç golf rahatlığı veyahutta toureg,x5,tiguan,q5 gibi jeep rahatlığı yaşarım zanneden arkadaşlar gerçekten hayal kırıklığına uğrarlar.Ondan bu araçları belli bir amaç doğrultusunda alsınlar.Binek araçlardan artıları,arkaya istediğiniz kadar valiz ve eşya atabilirsiniz,yüksek yapısı sebebiyle engebeli yollarda kolayca girip çıkarsınız,heybetinden dolayı insan ister istemez kendini daha bir güvenli hissediyor.Bu araçlar binek araçlardan daha uzun ömürlülerdir ve sağlamdırlar.Hep en zor şartlar için dizayn edildikleri için kolay kolay arıza yapmazlar.Eksileri,binek araç gibi kesinlikle konforlu olamazlar,Yük taşıma amaçlı dizayn edildikleri için yoldaki en ufak çukur ve tümseği kabin içinde sert bir şekilde hissettirirler,Aracın arka kasası boş olduğu için ve yürüyen aksamında makas kullanıldığı için binek araç gibi viraj alamazlar,savrulma tehlikesi yüksektir.Özellikle yağışlı havalarda 4*2 versiyonları güçlü motorları yere aktarmada zorlanırlar.Yük taşıma kasaları uzun olsun diye kabin içinden feragat ederler.Bu nedenle arka oturma bölümleri dik ve rahatsızdır.Uzun yolculuklar eziyete dönüşür.10 litrenin altında mazot yakmazlar.Her sene muayneye girmek gerekir.Kamyonet statüsünde oldukları için sol şeridi işgal edemezler,bir bakmışsın bir gün polisin biri beni çevirdiği gibi çevirir cezayı keser,kabin içine binek araçtan fazla ses alırlar,şehir içinde dar sokaklara girip çıkması,park etmesi işkencedir,direksiyon turu zayıf olduğu için manevra zordur.Pickup almak isteyen arkadaşlar bu yazımı dikkate alsınlar ve artılarını eksilerini iyi değerlendirip karar versinler.Saygılar.

    Ben kullandim butun kemiklerim agridi sonra hamama gittim bir suru para verdim yumusamak icin kas gevsetici aldim ancak duzeldim



    Çok abartmışsınız. Şimdiki traktörlerde bile bu kadar yorulmuyoruz..

    Ayroni yaptim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -globetrotter-


    quote:

    Orijinalden alıntı: falken34

    quote:

    Orijinalden alıntı: 4x4_tutkunu

    quote:

    Orijinalden alıntı: falken34

    sayın 4x4 tutukunu arkadaşım...seni anlıyorum..kamyonete ve aileyle binilecek 4x4 araca ihtiyacın varmış amarok hoşuna gitmiş almışsın...
    allah kaza bela vermesin..hayırlı günlerde kullan...

    ama şu 4x4 pick up konusunda insanlara birşey bilmiyormuş gibi davranmamalısınız...bureda insanlar bilgilerini paylaşıyor..siz insanlara cahil gibi davranıyırsunuz..bı dogru bir tutum değil...
    karşınızdaki insanların senden daha çok bildiğini ve ya bilmediğini onları tanımadan anlayamazsınız...forumların en acı tarafıda bu zaten..kimse kimseyi görmeden yorum yazıyor...karşındaki 18yaşında liseli mi yoksa savcı mı bilemiyorsun...

    sizin yararınıza olacak işleri siz daha iyi bilirsiniz ama burada kimse sizin kötülüğünüz için birşey yazmaz...size kötü birşey söylenmedi...sadece amarokun 10 yıl daha insanlıga hizmet edip sağlamlıgını ispatlaması gerektiğini söyledi...aynı 1980lerde japon pickupların yaşadığı gibi...1970lerde üretime başyalan toyota LN65 1980lerde ancak kendini ispatlayabildi..LN65 dünyanın en sağlam pickup aracı seçildi..bunun için 25 yıl dünyanın her yerinde en ağır şartlarda hizmet etti...

    amaroku öveceğim diye diğer pickupları ezmemelisiniz...çünkü bu araçlar gerçekten namını hakeden güzel araçlar...


    http://www.youtube.com/watch?v=4u9aNq6eeTY




    Siz Amarok alan yüzlerce insana kazıklanmışlar, doğuş otomotiv öpmüşş, akıllarından problemleri var , derken hakaret olmuyor. yazdığınız hayali mesajlara gerçek örneklerini verince hakaret oluyor.
    Bir aracı kullanmıyorsan bu foruma yazmayacaksın kardeş. Birileri gerçekleri yazar Amarok 'u tersten okuyup kardeş sizde tersten okuyun gibi garip garip cümlelerle kendini savunmaya çalışırsın. 40 yıllık teknolojileri varsa 3 yıllık aracın karşısında rezil kepaze olmasalardı.. Balık baştan kokar 3 yılda bu kadar yol aldıysa 40 yıl sonra Allah Kerim



    1-konuşurken saygınızı kaybetmeyiniz...
    2-az önce size"karşınızdaki insanların senden daha çok bildiğini ve ya bilmediğini onları tanımadan anlayamazsınız" dedim...bana "Bir aracı kullanmıyorsan bu foruma yazmayacaksın kardeş" dediniz..
    3-amarok kullandım..halen daha arkadaşımın aracını kullanıyorum...81,000tl aldı..o parayı haketmeyen bir araç...45,000tl değerinde 2000cc ssangyong pickup ile aynı kalitede..hatta ssangyong bozuk yolda daha rahat...
    4-işim ve hobim icabı sürekli doğadayım..dağ bayır gezerim...bigün takılın amarokla peşime bir dağ bayır gezisi yapalım...sonra servise gidelim..bakalım aracınız gerçek doğa ve zorlu şartlarda ne kadar dayanıklı... servis faturasını görünce anlarsınız ne kadar sağlam olduğunu...
    5- 40 yıllık teknolojisi olan firmalar dünyanın en sağlam 4x4 araçlarını üretiyorlar...3 yıllık aracın karşısında kepaze olmak ne demek...pajero,land cruiser,patrol gibi dünyanın en ucra köşelerinde sorunsuz hizmet eden araçlar bilmiyorsanız açıp okuyunuz..bu araçlar arazide amaroku sırtına alıp öyle ilerler...
    6-amarok daha 3 yaşında...2 sene sonra bakacağız kalitesine ,sağlam dediğiniz araçların otomatikleri dsg sorunlarından servisten çıkamıyor,..bu mu kaliteli mühendislik?...
    7-ağır hizmette kullanılan pickup eğer 100,000km olmadan arıza çıkarırsa elden çıkarıyorlar..tıpkı 4-5 yıl önce alınan binlerce tata xenonlar gibi ...ben o kadar GSM-maden-mermer ocağında taşeron şirket gezdim daha amarok kullanan 3-5 kişi hariç kullanıcı görmedim..genel olarak hilux-L200-ranger-ısuzu kullanıyorlar...
    8-sağlamlıktan bahsetmişken... amarok arap yarımadası ve afrikada neden tutulmuyor? araplarda para mı yok? ..neden japon ve amerikana biniyorlar?..
    çölde o sıcaklığa ve kuma ve ağır koşullara dayanabilen tek araçlar bunlar...arazi canavarı denilen range rover-discovery bile çölde randıman vermiyor...
    9-arazi aracı nedir?
    4x4 nedir?
    4wd nedir?
    awd nedir?
    şanzıman nedir?
    diffransiyel nedir?
    difransiyel kilidi nedir?
    kaç çeşittir?
    ağır arazi takviyesi 4L nedir?
    pickup nedir?
    artikülasyon nedir?
    bağımsız süspanisyon nedir?
    sabit aks nedir?
    kaç çeşit difransiyel vardır?
    salıncak kolu açısı nedir ne işe yarar?
    traction control nedir?
    dizel pompası nedir ne iş yapar nasıl çalışır?
    hangi firma hangi çekiş sisteminde uzmandır?...vs...vs...
    önce bunları öğreniniz sonra arazi taşıtları ve mekanik konularda konuşmaya devam edelim...


    Amarok'ta dsg yoktur. 8ileri zf üretimi tam otomatik şanzıman vardır.
    Amarok afrika'da 2.0tsi motorla satılmaktadır.
    Şu an 2011 model amarok kullanmaktayım 173.000km yaptım.
    Benim fikrime göre amarok, diğer pick-uplardan konforlu bir araç. Daha önceki aracım l200e göre arazi kabiliyeti daha düşük. Bunun sebebi 4x4 düzeneğinin biraz daha şehir kullanımına uyarlanmış olması. Yakıt konusunda kesinlikle l200den iyi.
    Kısacası çok ağır şartlar için kullanacaksanız almayın. Ama ortalama şartlarda bir kullanım sergileyecekseniz boşuna l200 konforsuzluguna katlanmayın. Düz yollarda yük taşıyacaksanız ve yakıt sizin için önemliyse yine amaroku tercih edebilirsiniz. Bakım fiyatları 400-600 tl aralığında ödedim. (15.000de bir).

    Sana hangi güzel iltifatları edeyim şaşırdım kardeş. Kelime hazinem yetmedi.
    İşte bu kadar..
  • Yarım metre suya girdınızmı hic hatta cam sevıyesıne kadar tahmını 80 , 90 cm veya ,, aracın sanzımanını on arka difransıyellerını kayalara çamurlara taslara ne kadar surttunuz , ne kadar derınlıktekı çamurlara gırdınız , burada ne yazıldığı onemlı degıl onemlı olan gercek arazı şartlarında araçlarınızın ne kadar dayanıklı oldugu , her arac off road yapar c 180 Mercedes de yapar Tofaş Şahin'de yapar , onemlı olan off roada ne kadar dayanıklı oldugu bütün hikaye bu DAYANIkLILIk , bu aracın kabul gormesı ıcın kendını ispat etmesi lazım efsane Japon pikapları gibi , aracın konforuymus goruntusuymus hıc ama hıc onemı yok onemli olan motor sanzıman difransiyeller ve akslar , en azından benı ılgilendıren kısmı bu .

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4x4_tutkunu 4 kullanıcısına yanıt
    Konteyner da olur ekerim biberimi, domatımı, tavuk mavuk, iki kaz, iki köpek oh cennet. Bıktım valla apartman hayatından. Gönlün sağolsun, neyse konuyu bölmeyelim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4x4_tutkunu

    quote:

    Orijinalden alıntı: classteacher

    Ben çiftçi kesimin ağırlıkta yaşadığı küçük bir ilçedeyim... Burada onlarca pick-up var... Henüz 1 tane bile Amarok alan yok... Hilux, L200, DMax, Ranger, Navara kaynıyor ortalık... Çünkü arazinin bu sınıftaki kralı bunlar... (En çok Hilux-Navara)

    Buranın minibüsçüleri ise eski peugeot minibüslerini satıp, model yeniliyorlar... Çoğunluk Crafter alıyor... Bu sınıftaki kral da bu demek ki...

    Neden bu kadar tartışılıyor ki?

    Satış rakamları neden Tersini söylüyor o zaman.
    1. L200
    2. Amarok

    Sen sıralamayı sondan başa yapıyorsun galiba

    Algılamana hayranım...

    Yenipazar ve ilçelerinde daha 1 tane görmedim dedim... Amarok ülkemizde satmıyor demedim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pozitif man

    Yarım metre suya girdınızmı hic hatta cam sevıyesıne kadar tahmını 80 , 90 cm veya ,, aracın sanzımanını on arka difransıyellerını kayalara çamurlara taslara ne kadar surttunuz , ne kadar derınlıktekı çamurlara gırdınız , burada ne yazıldığı onemlı degıl onemlı olan gercek arazı şartlarında araçlarınızın ne kadar dayanıklı oldugu , her arac off road yapar c 180 Mercedes de yapar Tofaş Şahin'de yapar , onemlı olan off roada ne kadar dayanıklı oldugu bütün hikaye bu DAYANIkLILIk , bu aracın kabul gormesı ıcın kendını ispat etmesi lazım efsane Japon pikapları gibi , aracın konforuymus goruntusuymus hıc ama hıc onemı yok onemli olan motor sanzıman difransiyeller ve akslar , en azından benı ılgilendıren kısmı bu .

    Yanına kız arkadaşını ve kaynananı aldığın zaman konforda önemli oluyor bir aracın azda olsa her türlü kullanıma cevap vermesi lazım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 4x4_tutkunu -- 21 Kasım 2013; 20:28:19 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4x4_tutkunu

    quote:

    Orijinalden alıntı: pozitif man

    Yarım metre suya girdınızmı hic hatta cam sevıyesıne kadar tahmını 80 , 90 cm veya ,, aracın sanzımanını on arka difransıyellerını kayalara çamurlara taslara ne kadar surttunuz , ne kadar derınlıktekı çamurlara gırdınız , burada ne yazıldığı onemlı degıl onemlı olan gercek arazı şartlarında araçlarınızın ne kadar dayanıklı oldugu , her arac off road yapar c 180 Mercedes de yapar Tofaş Şahin'de yapar , onemlı olan off roada ne kadar dayanıklı oldugu bütün hikaye bu DAYANIkLILIk , bu aracın kabul gormesı ıcın kendını ispat etmesi lazım efsane Japon pikapları gibi , aracın konforuymus goruntusuymus hıc ama hıc onemı yok onemli olan motor sanzıman difransiyeller ve akslar , en azından benı ılgilendıren kısmı bu .

    Yanına kız arkadaşını ve kaynananı aldığın zaman konforda önemli oluyor bir aracın azda olsa her türlü kullanıma cevap vermesi lazım


    Sevgılı dostum bu sınıfın en konforlu aracı Ssang actyon sportdur neden dersenız ?
    1 tüm pıkaplar makaslıdır ve yükü taşıma amaclıdir buna amarok mıtsu ısuzu nıssan vs hepsı dahıldır yoldakı nohut kadar taşi bile hissedersınız
    2 sadece Ssang bağımsız amaortısorlu arka difransıyele sahiptir , makaslı bir araca göre cok ciddi konfor ve yol tutus farklı vardır , kendınız bizzat kullanarak testi edebilirsiniz

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • mevzu zor yollar ve amarok;


    Merak ediyorum, bu kadar teorik bilgiler, yaşanmışlıklar, off road deneyimleri vs. vs.... acaba hanginiz zor yolların araç tercihlerini yapan, onlarca şampiyonluğu bulunan ve yıllarca isoff başkanlığı yapmış MEHMET BECCE kadar bu konuda deneyimlisiniz? Bu adamın kafası çalışmıyor mu? üç beş program sonra bu araçlar yaramaz değiştirelim diyemiyor mu? üstelik araçlarla ilgili hiç bir sponsorluk anlaşması falan yokken. araçların üzerinde ki vw amblemlerinin tamamı kapalı çünkü araçlar kiralık, program yapımcısı Aydın Dikim in face sayfasını incelerseniz orada belirtmiş kiralık ve mehmet becce nin tercih edip modifiye ettiğini. daha önceki programlarda l200 lerin her yerinde reklam vardı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -globetrotter-


    quote:

    Orijinalden alıntı: falken34

    quote:

    Orijinalden alıntı: 4x4_tutkunu

    quote:

    Orijinalden alıntı: falken34

    sayın 4x4 tutukunu arkadaşım...seni anlıyorum..kamyonete ve aileyle binilecek 4x4 araca ihtiyacın varmış amarok hoşuna gitmiş almışsın...
    allah kaza bela vermesin..hayırlı günlerde kullan...

    ama şu 4x4 pick up konusunda insanlara birşey bilmiyormuş gibi davranmamalısınız...bureda insanlar bilgilerini paylaşıyor..siz insanlara cahil gibi davranıyırsunuz..bı dogru bir tutum değil...
    karşınızdaki insanların senden daha çok bildiğini ve ya bilmediğini onları tanımadan anlayamazsınız...forumların en acı tarafıda bu zaten..kimse kimseyi görmeden yorum yazıyor...karşındaki 18yaşında liseli mi yoksa savcı mı bilemiyorsun...

    sizin yararınıza olacak işleri siz daha iyi bilirsiniz ama burada kimse sizin kötülüğünüz için birşey yazmaz...size kötü birşey söylenmedi...sadece amarokun 10 yıl daha insanlıga hizmet edip sağlamlıgını ispatlaması gerektiğini söyledi...aynı 1980lerde japon pickupların yaşadığı gibi...1970lerde üretime başyalan toyota LN65 1980lerde ancak kendini ispatlayabildi..LN65 dünyanın en sağlam pickup aracı seçildi..bunun için 25 yıl dünyanın her yerinde en ağır şartlarda hizmet etti...

    amaroku öveceğim diye diğer pickupları ezmemelisiniz...çünkü bu araçlar gerçekten namını hakeden güzel araçlar...


    http://www.youtube.com/watch?v=4u9aNq6eeTY




    Siz Amarok alan yüzlerce insana kazıklanmışlar, doğuş otomotiv öpmüşş, akıllarından problemleri var , derken hakaret olmuyor. yazdığınız hayali mesajlara gerçek örneklerini verince hakaret oluyor.
    Bir aracı kullanmıyorsan bu foruma yazmayacaksın kardeş. Birileri gerçekleri yazar Amarok 'u tersten okuyup kardeş sizde tersten okuyun gibi garip garip cümlelerle kendini savunmaya çalışırsın. 40 yıllık teknolojileri varsa 3 yıllık aracın karşısında rezil kepaze olmasalardı.. Balık baştan kokar 3 yılda bu kadar yol aldıysa 40 yıl sonra Allah Kerim



    1-konuşurken saygınızı kaybetmeyiniz...
    2-az önce size"karşınızdaki insanların senden daha çok bildiğini ve ya bilmediğini onları tanımadan anlayamazsınız" dedim...bana "Bir aracı kullanmıyorsan bu foruma yazmayacaksın kardeş" dediniz..
    3-amarok kullandım..halen daha arkadaşımın aracını kullanıyorum...81,000tl aldı..o parayı haketmeyen bir araç...45,000tl değerinde 2000cc ssangyong pickup ile aynı kalitede..hatta ssangyong bozuk yolda daha rahat...
    4-işim ve hobim icabı sürekli doğadayım..dağ bayır gezerim...bigün takılın amarokla peşime bir dağ bayır gezisi yapalım...sonra servise gidelim..bakalım aracınız gerçek doğa ve zorlu şartlarda ne kadar dayanıklı... servis faturasını görünce anlarsınız ne kadar sağlam olduğunu...
    5- 40 yıllık teknolojisi olan firmalar dünyanın en sağlam 4x4 araçlarını üretiyorlar...3 yıllık aracın karşısında kepaze olmak ne demek...pajero,land cruiser,patrol gibi dünyanın en ucra köşelerinde sorunsuz hizmet eden araçlar bilmiyorsanız açıp okuyunuz..bu araçlar arazide amaroku sırtına alıp öyle ilerler...
    6-amarok daha 3 yaşında...2 sene sonra bakacağız kalitesine ,sağlam dediğiniz araçların otomatikleri dsg sorunlarından servisten çıkamıyor,..bu mu kaliteli mühendislik?...
    7-ağır hizmette kullanılan pickup eğer 100,000km olmadan arıza çıkarırsa elden çıkarıyorlar..tıpkı 4-5 yıl önce alınan binlerce tata xenonlar gibi ...ben o kadar GSM-maden-mermer ocağında taşeron şirket gezdim daha amarok kullanan 3-5 kişi hariç kullanıcı görmedim..genel olarak hilux-L200-ranger-ısuzu kullanıyorlar...
    8-sağlamlıktan bahsetmişken... amarok arap yarımadası ve afrikada neden tutulmuyor? araplarda para mı yok? ..neden japon ve amerikana biniyorlar?..
    çölde o sıcaklığa ve kuma ve ağır koşullara dayanabilen tek araçlar bunlar...arazi canavarı denilen range rover-discovery bile çölde randıman vermiyor...
    9-arazi aracı nedir?
    4x4 nedir?
    4wd nedir?
    awd nedir?
    şanzıman nedir?
    diffransiyel nedir?
    difransiyel kilidi nedir?
    kaç çeşittir?
    ağır arazi takviyesi 4L nedir?
    pickup nedir?
    artikülasyon nedir?
    bağımsız süspanisyon nedir?
    sabit aks nedir?
    kaç çeşit difransiyel vardır?
    salıncak kolu açısı nedir ne işe yarar?
    traction control nedir?
    dizel pompası nedir ne iş yapar nasıl çalışır?
    hangi firma hangi çekiş sisteminde uzmandır?...vs...vs...
    önce bunları öğreniniz sonra arazi taşıtları ve mekanik konularda konuşmaya devam edelim...


    Amarok'ta dsg yoktur. 8ileri zf üretimi tam otomatik şanzıman vardır.
    Amarok afrika'da 2.0tsi motorla satılmaktadır.
    Şu an 2011 model amarok kullanmaktayım 173.000km yaptım.
    Benim fikrime göre amarok, diğer pick-uplardan konforlu bir araç. Daha önceki aracım l200e göre arazi kabiliyeti daha düşük. Bunun sebebi 4x4 düzeneğinin biraz daha şehir kullanımına uyarlanmış olması. Yakıt konusunda kesinlikle l200den iyi.
    Kısacası çok ağır şartlar için kullanacaksanız almayın. Ama ortalama şartlarda bir kullanım sergileyecekseniz boşuna l200 konforsuzluguna katlanmayın. Düz yollarda yük taşıyacaksanız ve yakıt sizin için önemliyse yine amaroku tercih edebilirsiniz. Bakım fiyatları 400-600 tl aralığında ödedim. (15.000de bir).

    Diğer pickuplardan ne gibi konfor fazlası var açıklayabilirmisiniz?.Kinayeli bir soru sormuyorum yanlış anlamayın sakın.Benim yorumuma gelince amarokun test sürüşünü yaptım herhangi bir yol konforu fazlasını göremedim,oda makaslı sistem ve dangıl dungul düz yolda sekerek gidiyor, l200 de aynı gidiyor.İkisinde de araç içinde kullanılan malzemeler sert plastik,sağından solundan çıtırtı sesleri alıyorum.l200ün en fullünde navigasyon,deri koltuk,deri direksiyon,dvd dvx player,geri görüş kamerası,park sensörü,sunroof,koltuk ısıtma,otomatik klima gibi konfora yönelik standart aksesuarlar varAyrıca dış görüntüsünde 4*4 te olması gereken basamaklardan krom kaplı kapı kollarına,sis farından tampon korumasına kadar estetik donanımları standart.Keza ford ranger nissan navara,toyota hilüx gibi modellerde de benzer özellikler mevcut.Amarokun highline modelinde de bu özelliklerin bazıları sunulmamakla birlikte çoğu mevcut.Konfor olarak ben bir artısını göremedim,ancak yakıt tüketimi konusunda l200 le 10 litre arası ortalamada geziniyorum.Amarok ne yakıyor bilemiyorum ama oda tahminim 8-9 litre arası geziniyordur.Yalnız şu konuda dürüst olacağım aracın içine oturduğumda daha modern bir kokpit dizaynı buldum ve l200 den daha çok hoşuma gitti ancak yakından incelediğimde 74000 tl ile 85000 tl arası ciddi liste fiyatı olan highline amarokunda kendisinden daha ucuza satılan pickuplarla aynı kalitede sert plastik malzemeler kullanması ve arka koltukta oturanları hiç düşünmemesi beni hayal kırıklığına uğratmıştı.Ayrıca 4*2 highline modeline 74000 lira liste fiyatı koymuşlar ancak ancak o parayı veren müşterilerine otomatik vites konforu sunmamışlar.Mitsubishide full donanımlı otomatik bir aracı 57000 e veriyorlar,ford ranger da ise otomatiği 65000 e veriyorlar.Şahsen benim için en önemli konfor unsuru olan otomatik vites lüxünü en iyi niyetli tabirle unutmuşlar.Benim ikinci aracımda vw cc olduğu için bu aracın tanıtımı için bana davet yolladıklarında bu dediklerimi aynen yüzlerine söylemiştim.İnsanlara bu araçları vw passat parasına satacaksınız ancak gel görki bir otomatik vites olmayacak,olanıda 4*4 olduğu için vergisi yüksek olacak,içinde yumuşak plastik kullanılmayacak,deri koltuk navigasyon standart olmayacak,arkada oturanlar kazık yutmuş gibi oturacak.Tabi satış danışmanı benim bir vw ci olduğumu bildiği için bu eleştirileri beklemiyordu.Şahsen ben bütün araçları değerlendirirken fiyat kalite orantısına bakarım.Amarokun rakipleri aynı özelliklerde olup,hatta fazlası bile olup daha düşük fiyata satılıyorsa,ben bir hayli fazla yüksek fiyata konumlanan hemde daha kendini yeterince ispatlamamış olan Amaroku satan firmaya iyi gözle bakmam.Doğuş bana bu konuda iyi niyetli gibi gelmiyor.Sizin fikrinizi de merak ediyorum.Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gh912 -- 21 Kasım 2013; 20:59:55 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • gh912 G kullanıcısına yanıt
    Öncelikle dikkate aldığınız için teşekkür ederim.
    Öncelikle Amarok'u yalnızca arazi şartlarında kullanmadığımı belirteyim. Aracım sıkça şehir dışına çıkıyor, köy ile şehir arasında yük taşıyor. Gerektiğinde ise bu taşıma işlerini arazide yapıyor (mazot takviyesi, gübre taşıma gibi). Amarok, ticari amaçlarımızı yerine getirmek üzere alınmış ikinci araç.
    Bu nitelikleri belirttikten sonra detaylara değineyim:
    Bana göre amarok yalnızca arazi koşullarının üstesinden gelmek için üretilmiş bir araç değil. Bu sebeple arazi performansı zayıf. Bunu inkar edemem. Ama şehirler arası kullanımda aracın otomobil konforu sunduğunu belirtmeliyim. Virajları çok iyi bir performansla -aynı segmentteki diğer araçlara göre- alıyor. Sakin kullanımla 6litre civarı bir şehirdışı değeri elde edebiliyorsunuz. Yük taşıma durumunda iken girdiğiniz çukurlar sizi endişelendirmiyor. Sıkça sürücü değiştiren ve çok ta titiz kullanılmayan bir araç olarak 170.000km boyunca bakımlar dışında servise gitmiyor.
    Bu zamana kadar pick-up alım sürecinde salt olarak ticari fayda gözettim. Amarok'ta da aynı şekilde. Amarok'un, yüksek fiyatıyla bana ne tür bir fayda sağlayabileceğini sorduğunuzu duyar gibiyim. Bu sorunun cevabı birden fazla etkeni barındırıyor olsa da, en önemli iki etken şunlardır: İkinci el değeri ve elden çıkarabilme hızı.
    Amarok'un hiç mi eksisi yok? Emin olun bolca var. Tüketicileri bilgilendirmek amaçlı tek tek değineceğim:
    • 90km/h-110km/h aralığında ne olduğunu anlayamadığım (Servisin'de anlayamadığı!) bir uğultu var.
    • Özellikle şehirlerarası yollarda agresif kullanımda yakıt tüketimi fırlıyor.
    • Arazideki kıvraklığı L200 kadar iyi değil.
    • Diğer pick-uplarda olduğu gibi arkanın hafif olmasından doğan bazı aerodinamik sorunları var.
    • Ön konsoldaki malzeme sert plastik.
    • Yol bilgisayarı Passat'taki gibi çok fonksiyonlu değil.
    Bir sonraki araç tercihim tekrar amarok olacak. Çünkü aracın şehir kullanımına da optimize edilmiş olması ve ikinci el piyasasındaki avantajı bana cazip geliyor.
    L200 de tabiki tercih edilebilir bir araç. Hatta ağır kullanım şartlarında kesinlikle tercih edilmeli. Ama kullanım tecrübeme dayanarak söylüyorum, L200 daha şehirli bir hale getirilmeli.
    Selamlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Video link var mı izlemelik bide biz görelim ?
  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.