353. Dönem (Kasım 2013) K.D ve Yedek Subay Aday Adayları ( 741 CENGAVER ASKER )
34050 Cevap1136706 Görüntüleme253 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: <<     490 [492] 494 495 496 497 498 499      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


14114 Mesaj
31 Ekim 2013; 18:15:53 

quote:

Orijinalden alıntı: Abijim


4 kasıma kadar tecil hakkımız varmış. Tecil ettirdikten sonra tecili bozdurduğumuzda tekrar sınıflandırmaya girip yerimiz belli oluyormuş. Benim askerlik sürem zorunlu değil kendim gittim başvurdum daha yeni mezun oldum 2 yıl hakkım var.

KPSS olayı hakkında ne diyosunuz sizce temmuzda kpss girip ağustosta daha sıcak mevsimdemi askere gitmeli? Yoksa şimdi gidip 2016 kpss yimi beklemeli 2 yıl ?

sen bu yanlış bilgiyi nereden aldın ?

Senin artık geri dönüşün yok , sağlık sorunları vs.dışında .


_____________________________



44 Mesaj
31 Ekim 2013; 18:19:39 

quote:

Orijinalden alıntı: Hirotaro


sen bu yanlış bilgiyi nereden aldın ?

Senin artık geri dönüşün yok , sağlık sorunları vs.dışında .

Şubeye sordum kadına. Daha öncede sınıflandırmaya girerken adama sormuştum yerlerin belli olduktan sonra tecil ettirebilirsin dedi? Peki sen kesin nerden biliyosun bunu?


_____________________________

Acemi: 5.JANDARMA.EĞT.A.K.LIĞI / KASTAMONU
Usta: İL JANDARMA.K.LIĞI / VAN


20 Mesaj
31 Ekim 2013; 18:20:05 

beyler sülüslerin son alınma günü ne zaman oluyor?izmir bornova şubesinde iki gündür kapıdan döndürülüyorum çok yoğunluk var bişey söyleyen de yok alamadım bi türlü


14114 Mesaj
31 Ekim 2013; 18:21:25 

quote:

Orijinalden alıntı: Abijim


Şubeye sordum kadına. Daha öncede sınıflandırmaya girerken adama sormuştum yerlerin belli olduktan sonra tecil ettirebilirsin dedi? Peki sen kesin nerden biliyosun bunu?

ASAL mevzuatında bununla ilgili bilgi var ayrıca tekrar bir sınıflandırmada yapılmaz .



_____________________________



 
30 Mesaj
31 Ekim 2013; 18:22:30 

quote:

Orijinalden alıntı: mrt35

beyler sülüslerin son alınma günü ne zaman oluyor?izmir bornova şubesinde iki gündür kapıdan döndürülüyorum çok yoğunluk var bişey söyleyen de yok alamadım bi türlü


pazartesi kesin olarak alabiliyoruz onu biliyorum.bugün kartal şubedeki görevli pazartesi öğleden sonra paramız yatacak o zaman gelin dedi.

ama benim merak ettiğim şey ben bugün alsaydım 6sında teslim olacaktım,pazartesi alırsam bu tarih değişecek mi?adamlar da tam emin olamadılar bundan.


_____________________________



 
197 Mesaj
31 Ekim 2013; 18:29:39 

quote:

Orijinalden alıntı: Abijim


Şubeye sordum kadına. Daha öncede sınıflandırmaya girerken adama sormuştum yerlerin belli olduktan sonra tecil ettirebilirsin dedi? Peki sen kesin nerden biliyosun bunu?

Erken sevk dilekçesi ile başvuranlar ve sevk tehiri hakkı bulunupta bu hakkını kullanmayanlar sınıflandırmaları sonucunda dahi ( sülüsü almadıkları sürece ) tekrar sevk tehiri yaptırabilirler. Bu hakları bulunmayanlar bakaya işlemine tabi tutulur.

Geçen celp döneminde yakın arkadaşım 1 yıl daha tehiri olduğu halde erken sevk dilekçesi verip gitmek istemişti. Sınıflandırması açıklandı ama yurtdışında bir iş fırsatı çıkınca gidip tekrar sevk tehiri için talepte bulundu ve kabul gördü. Ancak sınıflandırma sonucun değişmiyor. Gelecek seferde aynı yer çıkıyor.


_____________________________

- 353.DÖNEM (KASIM 2013) -


1121 Mesaj
31 Ekim 2013; 18:29:56 

quote:

Orijinalden alıntı: Abijim


Kardeş bunu bi öğrenemedim. 2-3 farklı şubeye sordum kimisi tekrar sınıflandırılırsın diyo tecil ettirirsen kimisi aynı yer diyo. Benim aklımı VAN değil KPSS karıştırıyo.

Temmuzda KPSS girip ağustosta gitmekmi mantıklı yoksa şimdi gidip taaa 2 sene sonra kpss girmekmi mantıklı anlamadım gitti


Bu mesajına cevaben yazdım. Diyorumki orada emin56'nın mesajında kırmızı ile işaretlediği kısım benim 2-3 mesajdır sana anlatmaya çalıştığım olay için geçerli. Kısaca usta birliğin belli ise yeniden sınıflandırılmayacaksın, yok belli değilse usta birliğin o zaman usta birliğinin belirlenmesi için yeniden sınıflandırmaya tabi tutulacaksın.


_____________________________

İmza yapım aşamasında, temelini yeni kazıyoruz... :)


1244 Mesaj
31 Ekim 2013; 18:29:58 

Yarın erken gel bitir işini. öğleden sonraya kalacaksan hiç gelme çünkü çok kalabalık olacak.

Bu mesajda bahsedilenler: mrt35


_____________________________

ist@nbul{lu}


958 Mesaj
31 Ekim 2013; 18:31:47 

Aralık'ta gideceğime seviniyordum ama biz gittiğimizde kasımda gidenler 45 günlük asker olacak, bizden 45 gün önce mezun olacaklar. Bunu düşününce hayıflanıyorum. Fay arkadaş



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



519 Mesaj
31 Ekim 2013; 18:34:22 


quote:

Orijinalden alıntı: alpella84

Aralık'ta gideceğime seviniyordum ama biz gittiğimizde kasımda gidenler 45 günlük asker olacak, bizden 45 gün önce mezun olacaklar. Bunu düşününce hayıflanıyorum. Fay arkadaş

Mezun olmayacaklar hocam terhis olacaklar



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
160 Mesaj
31 Ekim 2013; 18:35:07 

Bu sülüs konusunda küçük şehirde olmanın şansını yaşıyorum. Allah alamayanlara yardım etsin çünkü sülüsü almadan bir türlü rahat edememiştim ben.
Arkadaşlar kitap götürme konusu nasıl olacak ? Dolabınıza alacaklarınızı alın gerisini valizlere koyun mu diyecekler o arada okuyacaklarımızı alacak mıyız ? Çok merak ediyorum açıkçası


_____________________________

#microstation
353. Dönem Kısa Dönem Er/Yedek Subay

origin ID. promedyumx
Harita Mühendisi- 19 Mayıs Üniversitesi

Acemi Birliği:MEBS OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI KH. / ANKARA MAMAK / ANKARA

Usta Birliği:BALIKESİR İNŞAAT EMLAK BÖLGE BŞK.LIĞI / BALIKESİR MERKEZ

Grubu:KASIM


 
197 Mesaj
31 Ekim 2013; 18:38:55 

quote:

Orijinalden alıntı: promedyumx

Bu sülüs konusunda küçük şehirde olmanın şansını yaşıyorum. Allah alamayanlara yardım etsin çünkü sülüsü almadan bir türlü rahat edememiştim ben.
Arkadaşlar kitap götürme konusu nasıl olacak ? Dolabınıza alacaklarınızı alın gerisini valizlere koyun mu diyecekler o arada okuyacaklarımızı alacak mıyız ? Çok merak ediyorum açıkçası

Devrem ben kitap konusunu şöyle çözdüm kendimce. Eğitim birliğine kitap, boxer, pijama vs. götürmeyeceğim. Ailem yemin törenine geldiğinde getirecekler. Hem bu sayede oradaki koşulları az çok öğrenmiş olacağım. Zaten eğitim birliğinde kitap okumaya hiç vakit olmuyormuş. Yorgunluktan hemen uyursunuz diyorlar. Gittiğimiz yeri tatıp ona göre hareket ederiz. Evdekilere telefon edip gerekli ve içeri alınacak şeyleri haber vereceğim ben.


_____________________________

- 353.DÖNEM (KASIM 2013) -


 
160 Mesaj
31 Ekim 2013; 18:41:30 

quote:

Orijinalden alıntı: atlikarinca


Devrem ben kitap konusunu şöyle çözdüm kendimce. Eğitim birliğine kitap, boxer, pijama vs. götürmeyeceğim. Ailem yemin törenine geldiğinde getirecekler. Hem bu sayede oradaki koşulları az çok öğrenmiş olacağım. Zaten eğitim birliğinde kitap okumaya hiç vakit olmuyormuş. Yorgunluktan hemen uyursunuz diyorlar. Gittiğimiz yeri tatıp ona göre hareket ederiz. Evdekilere telefon edip gerekli ve içeri alınacak şeyleri haber vereceğim ben.

Haklısın aslında devrem . Öyle yapmak en mantıklısı. Birde şu telefon olayını nasıl yapsak acaba ? İçeri yardım almadan sokmak mümkün müdür ?


_____________________________

#microstation
353. Dönem Kısa Dönem Er/Yedek Subay

origin ID. promedyumx
Harita Mühendisi- 19 Mayıs Üniversitesi

Acemi Birliği:MEBS OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI KH. / ANKARA MAMAK / ANKARA

Usta Birliği:BALIKESİR İNŞAAT EMLAK BÖLGE BŞK.LIĞI / BALIKESİR MERKEZ

Grubu:KASIM


11932 Mesaj
31 Ekim 2013; 18:41:32 

quote:

Orijinalden alıntı: alpella84

Aralık'ta gideceğime seviniyordum ama biz gittiğimizde kasımda gidenler 45 günlük asker olacak, bizden 45 gün önce mezun olacaklar. Bunu düşününce hayıflanıyorum. Fay arkadaş

cübbe giyip kepte atıcaz mı


_____________________________


Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir
Ne mutlu Türküm Diyene




 
3 Mesaj
31 Ekim 2013; 18:42:53 

Acemilik serinyol jandarma

Ustalık adıyaman jandarma

Adıyaman Jandarma varmıdır kimse ?


_____________________________



44 Mesaj
31 Ekim 2013; 18:50:48 

quote:

Orijinalden alıntı: FasTBoY



Bu mesajına cevaben yazdım. Diyorumki orada emin56'nın mesajında kırmızı ile işaretlediği kısım benim 2-3 mesajdır sana anlatmaya çalıştığım olay için geçerli. Kısaca usta birliğin belli ise yeniden sınıflandırılmayacaksın, yok belli değilse usta birliğin o zaman usta birliğinin belirlenmesi için yeniden sınıflandırmaya tabi tutulacaksın.

Anladım kardeş orda tekrar sınıflandırma yapılmayacaktır diyor. Yani normalde uzunların acemi birliği belli oluyo sonra sınıflandırma oluyo ustaları belli oluyo.

Burda hem acemi hem usta belli olduğu için bir daha sınıflandırma yapılmayacaktır diyor. Ama şu an tecil ettirsem sonra tecil bozumunda sınıflandırmaya girsem tekrar belki başka yer çıkabilir bunla ilgili bişey göremedim kafam karışık


_____________________________

Acemi: 5.JANDARMA.EĞT.A.K.LIĞI / KASTAMONU
Usta: İL JANDARMA.K.LIĞI / VAN


 
42 Mesaj
31 Ekim 2013; 18:56:11 

Bugün sülüs kağıdımı aldım, 6 kasım saat 10:00'da birliğe katılacağım,saat 10:00 yerine 14:00-15:00 gibi birkaç saat geç gitsem bir sorun olur mu,bilen var mı?


_____________________________



 
41 Mesaj
31 Ekim 2013; 18:56:49 

quote:

Orijinalden alıntı: atlikarinca


devrem benim fanilaların rengi açık haki. Yanlış almadım değil mi ? Kara kuvvetleri açık haki kullanıyor demişlerdi

arkadaşlar bu karacıların iç çamaşırları açık haki değil mi? yoksa koyu yeşil mi?


_____________________________



 
18 Mesaj
31 Ekim 2013; 18:57:12 

Sülüsü almak için son gün diye bir şey var mı arkadaşlar ? Sülüsü aldığın tarihe göre teslim olma tarihi değişiyor mu acaba ? Bilgisi olan var mı ?


_____________________________



97 Mesaj
31 Ekim 2013; 18:57:26 

Arkadaşlar mont götürüyüm mü askere veriyorlar mı ordan ya da nelerin verildiğini tam bilen birisi yazabilir mi? liste daha netleşmedi kafamda



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

İÜ İşletme 353. Dönem
Tuzla Piyade Okulu Yedek Subay

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
31 Ekim 2013; 18:59:18 

quote:

Orijinalden alıntı: UFBAZARRATH

Arkadaşlar mont götürüyüm mü askere veriyorlar mı ordan ya da nelerin verildiğini tam bilen birisi yazabilir mi? liste daha netleşmedi kafamda

askerlikte değil ama izine çıktığında montunu kıyafetini giyiyorsun


 
197 Mesaj
31 Ekim 2013; 18:59:35 

quote:

Orijinalden alıntı: osasuna atakları


arkadaşlar bu karacıların iç çamaşırları açık haki değil mi? yoksa koyu yeşil mi?

Bana malzeme aldığım yerden şu renk verdiler devrem. 2 ton açık haki deniyormuş.
0



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atlikarinca -- 31 Ekim 2013; 19:00:46 >


_____________________________

- 353.DÖNEM (KASIM 2013) -


 
41 Mesaj
31 Ekim 2013; 19:04:21 

quote:

Orijinalden alıntı: atlikarinca


Bana malzeme aldığım yerden şu renk verdiler devrem. 2 ton açık haki deniyormuş.
0


tamam o zaman benim iç çamaşırlarda bu renkte


_____________________________



 
119 Mesaj
31 Ekim 2013; 19:04:51 

komutan helal et deyince vatan sağolsun dedim baya gülüştük bir de misafiri vardı;) sağolsun hakikaten böyle komutanım olur inşallah gidince de...

Bu mesajda bahsedilenler: 2pacmania


_____________________________

Acemi: 4 ÜNCÜ MOT.P.TUG. KH. VE KH.BL. / TRABZON MERKEZ / TRABZON
Usta: 3 ÜNCÜ OR.HRK.KUR.YBŞK.LIĞI HRK.BŞK.LIĞI HV.SVN.TB. 1 İNCİ 35 MM.LİK OER.HV.SVN.BT. / ERZİNCAN MERKEZ / ERZİNCAN


311 Mesaj
31 Ekim 2013; 19:08:04 

quote:

Orijinalden alıntı: alpella84

Aralık'ta gideceğime seviniyordum ama biz gittiğimizde kasımda gidenler 45 günlük asker olacak, bizden 45 gün önce mezun olacaklar. Bunu düşününce hayıflanıyorum. Fay arkadaş

Devrem aynı şeyleri ben açıklanmadan önce düşünüyordum e-devlet de yerler açıklandıgında ilk baktıgım yer celp grubu yazan yerdi :) celp grubu 1. gördüm hemen acemi ve ustayı kontrol ettim :)


_____________________________

353/1 DÖNEM

Acemi: 5.J.EĞT.A.K.LIGI KASTAMONU

USTA: İL J.K.LIGI ORDU

CELP GRUBU : 1


 
3 Mesaj
31 Ekim 2013; 19:08:32 

kendimi çok yanlız hissettim :D mamak'ta MEBS'te pek çok kişi ile birlikte olucaz ama ustalıkta tanıdık kimse olmayacak sanırım . Yanlızım Lan! :D

alışverişimi de yarın yapıcam :D


_____________________________

Acemi: Mamak/ANKARA
Ustalık: Çankaya/ANKARA


1605 Mesaj
31 Ekim 2013; 19:10:14 

Dağıtım izni kullanmayacak mısın devrem ? Ben bir tek dağıtım izni kullanırım, kitap falan o zaman alırım diye düşünüyorum.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



44 Mesaj
31 Ekim 2013; 19:10:48 

quote:

Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online


cübbe giyip kepte atıcaz mı

Bugün askerlik şubede ne psikopatları gördüm ezcekler valla. Devreciler dövmeli façalı kafayı kırmış tipler hükmetcek. Hayattan beklentisi olmayan adamlarda gidiyo hapis yatıp çıkmış adamda. Çok dövüşcez çok. KAvga etcez. Gece uyurken biri gelcek bıçakla öldürmeye çalışcak falan. Tuvalette duşta tek yakalıcaklar dövcekler şişlicekler.


_____________________________

Acemi: 5.JANDARMA.EĞT.A.K.LIĞI / KASTAMONU
Usta: İL JANDARMA.K.LIĞI / VAN


280 Mesaj
31 Ekim 2013; 19:12:44 

6 don
6 atlet
2 fanila
1 kalın 10 normal çorap
1 adet termal içlik
tıraş takımı-arko-pudra
3 jilet- banyo için
diş fırçası ve macunu
şampuan
boya ve parlatıcı
selpak-10 lu ve ıslak mendil 3 lü
sabunluk
1 sıvı 1 katı sabun
2 kilit-anahtarlı
tırnak makası
tabanlık
tt aile kart
banyo havlusu
aldıklarım. Toplam 140 TL tuttu.

çam.torbası, eldiven, bere, eşofman almadım. Bere zaten yasak ama ustalıkta belki izin verirler diye sivil çantaya atarım belki.


_____________________________



199 Mesaj
31 Ekim 2013; 19:16:14 

quote:

Orijinalden alıntı: KhanCeylan

Arkadaşlar bugün askerlik alışverişimi yaptım.
-iğne takımı
-termal içlik
-casio saat
-5 adet don
-5 adet çorap
-el yüz havlusu
-banyo havlusu
-ayakkabı tabanlığı
-ayakkabı boyası
-ayakkabı parlatıcı sünger
-temiz, kirli ve yıkama torbaları
-sabunluk
-bot kilidi

hepsi 87 lira tuttu 80 liraya pazarlık yapıp aldım arkadaşlar :)

keşke fanilada alsaydın lazım olcak orda


_____________________________

ACEMİ:2. ZH.TUG.KH.VE KH.BL./İSTANBUL/MALTEPE
USTA:2.ZH.TUG.TOW BL./İSTANBUL/MALTEPE


7681 Mesaj
31 Ekim 2013; 19:18:45 

Bot kilidi ve casio saat dışında hepsi zaten askeriyede var . 87 lira tuttuysa 45 e alınır askeriyeden


_____________________________



 
197 Mesaj
31 Ekim 2013; 19:23:53 

quote:

Orijinalden alıntı: steven_stiffler

Dağıtım izni kullanmayacak mısın devrem ? Ben bir tek dağıtım izni kullanırım, kitap falan o zaman alırım diye düşünüyorum.

Hiç izin kullanmadan bitirmeyi düşünüyorum devrem.


_____________________________

- 353.DÖNEM (KASIM 2013) -


 
66 Mesaj
31 Ekim 2013; 19:27:07 

Yarın sabah 7:30 gibi kayseri asala gideceğim gidecek başka arkadaş var ise buluşabiliriz, en azından araç var o saat vesait problemi olmaz.


_____________________________



9 Mesaj
31 Ekim 2013; 19:31:14 

quote:

Orijinalden alıntı: atlikarinca


devrem benim fanilaların rengi açık haki. Yanlış almadım değil mi ? Kara kuvvetleri açık haki kullanıyor demişlerdi

dostum atlet değil fanila alcaksın askeriyede atlet giymek yasak


_____________________________

Eğitim Birliği 1 İNCİ OR.HRK.KUR.YBŞK.LIĞI MEBS A. KH. VE KH.BL. / İSTANBUL KÜÇÜKÇEKMECE / İSTANBUL
Esas Birliği 1 İNCİ OR.HRK.KUR.YBŞK.LIĞI MEBS A. TASMUS TB. 3 ÜNCÜ TASMUS BL. / TEKİRDAĞ ÇORLU / TEKİRDAĞ
SINIF MUHABERE


7681 Mesaj
31 Ekim 2013; 19:31:22 

quote:

Orijinalden alıntı: osasuna atakları


tamam o zaman benim iç çamaşırlarda bu renkte

0


0


0



Hocam bu renklerde oluyor . Haki - yeşil arası ton farklılıkları olabiliyor .


_____________________________



11932 Mesaj
31 Ekim 2013; 19:39:38 

quote:

Orijinalden alıntı: Abijim


Bugün askerlik şubede ne psikopatları gördüm ezcekler valla. Devreciler dövmeli façalı kafayı kırmış tipler hükmetcek. Hayattan beklentisi olmayan adamlarda gidiyo hapis yatıp çıkmış adamda. Çok dövüşcez çok. KAvga etcez. Gece uyurken biri gelcek bıçakla öldürmeye çalışcak falan. Tuvalette duşta tek yakalıcaklar dövcekler şişlicekler.

Öyle hocam en kötüsünü düşünüp gideceksin. Adam serseri, bir baltaya sap olamamış sonra gelmiş devrecilikle kendini tatmin ediyor işte, he deyip geçicez. Sinirlenirsek, terslersek daha çok üstümüze gelirler. birde çok gençleri var aralarında. Devrecilik yapmak hoşlarına gider kendini bişey sanarlar vs. vs. zaten herkes olgun düşünse mantıksızlık yuvası olmazdı :D Umarım iyilerle karşılaşırız diyoruz, dua ediyoruz bakalım hayırlısı olsun :D Sadece uzun değil kısa dönemler de de çok var. Kimileri de kısalarla kavga edip ben sadece uzunlarla arkadaş oldum diyor. Yani 5 parmağın 5i bir değil koca bölükte mutlaka çıkacak piskopatın biri.


_____________________________


Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir
Ne mutlu Türküm Diyene




44 Mesaj
31 Ekim 2013; 19:43:11 

quote:

Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online


Öyle hocam en kötüsünü düşünüp gideceksin. Adam serseri, bir baltaya sap olamamış sonra gelmiş devrecilikle kendini tatmin ediyor işte, he deyip geçicez. Sinirlenirsek, terslersek daha çok üstümüze gelirler. birde çok gençleri var aralarında. Devrecilik yapmak hoşlarına gider kendini bişey sanarlar vs. vs. zaten herkes olgun düşünse mantıksızlık yuvası olmazdı :D Umarım iyilerle karşılaşırız diyoruz, dua ediyoruz bakalım hayırlısı olsun :D Sadece uzun değil kısa dönemler de de çok var. Kimileri de kısalarla kavga edip ben sadece uzunlarla arkadaş oldum diyor. Yani 5 parmağın 5i bir değil koca bölükte mutlaka çıkacak piskopatın biri.


Bugün sülüs sırasında gördüğüm tipleri görünce şaştım kaldım ne tipler var diye. Hepsi psikodu böyle renkli fosforlu yeşil turuncu ayakkabılar saçların yanları kazık üstler uzun apaçiler.

Biri dellendi şubedeki astteğmen diyo mikerim askeriyesinide şubesinide sülüsünüde a.... k.... devleti dedi çekti gitti herkes baktı adama astteğmen bişey yapamadı tek asker şubedeki baktı arkasından. Çok psikolar var çok

Bakıyom hepsi dövmeli biri göğüs bölgeisne façalar atmış dolu bilerekte gömleğini açmış geziyodu ortada


_____________________________

Acemi: 5.JANDARMA.EĞT.A.K.LIĞI / KASTAMONU
Usta: İL JANDARMA.K.LIĞI / VAN


 
105 Mesaj
31 Ekim 2013; 19:44:57 


quote:

Orijinalden alıntı: 72Falcon

Bugün sülüs kağıdımı aldım, 6 kasım saat 10:00'da birliğe katılacağım,saat 10:00 yerine 14:00-15:00 gibi birkaç saat geç gitsem bir sorun olur mu,bilen var mı?

ben aradim birligi.kastamonuyu.bikac saatten bisey olmaz dedi telefondaki.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

ACEMİLİK....5.J.EĞT.A.K.LIĞI KASTAMONU USTALIK....İL J.K.LIĞI TOKAT KISA DÖNEM ER


74 Mesaj
31 Ekim 2013; 19:49:33 

İstanbul'dan olup Tekirdağ'a gidecek arkadaşlar teslim olma tarihini yazabilirler mi ? En son olmadı sülüsü ordan almayı düşünüyorum çünkü.


_____________________________



 
30 Mesaj
31 Ekim 2013; 19:53:33 

quote:

Orijinalden alıntı: sarcasm

İstanbul'dan olup Tekirdağ'a gidecek arkadaşlar teslim olma tarihini yazabilirler mi ? En son olmadı sülüsü ordan almayı düşünüyorum çünkü.


abi bu sülüsü 4'ünde de 5'inde de alsak yine aynı tarih mi çıkacak teslim olma tarihi olarak.bundan haberin var mı kesin olarak?


_____________________________



 
18 Mesaj
31 Ekim 2013; 20:07:19 

quote:

Orijinalden alıntı: melih1989



abi bu sülüsü 4'ünde de 5'inde de alsak yine aynı tarih mi çıkacak teslim olma tarihi olarak.bundan haberin var mı kesin olarak?

bende bu konuyu merak ediyorum açıkcası bilen birisi aydınlatırsa seviniriz :) Tarih konusunu ?


_____________________________



3981 Mesaj
31 Ekim 2013; 20:10:10 

Valla Sülüs konusunda yazılanları okuyunca kendimi şanslı hissettim. Açıklandığı gün apar topar evden çıkıp Sarıyer şubesine gidip 1 saatte almıştım. Ufak bir yer ama hızlı çalışıyordu şimdi durum nedir bilmiyorum.


_____________________________



 
2113 Mesaj
31 Ekim 2013; 20:11:13 

quote:

Orijinalden alıntı: arman33


dostum atlet değil fanila alcaksın askeriyede atlet giymek yasak

Atlet yasak mı
Bugün almıştım. Gidip değiştireyim. Zaten yeşil renk almıştım. Yeni renk aşağıdakiymiş.
0


 
25 Mesaj
31 Ekim 2013; 20:12:58 

Elazığ'dan selamlar atarsa 88:D Herkes için hayırlısı.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



3981 Mesaj
31 Ekim 2013; 20:17:11 

quote:

Orijinalden alıntı: KBL


acemilik bitince yemin törenine 1. derece akrabalarınız gelirse evci iznine çıkabilirsin
o da cuma yemin töreni bitiminden pazar akşam 17.00'a kadar olur askerlikten sayılır evci izinleri
ama acemilikten sonra ben yasal izin hakkımı kullanmak istiyorum 1 hafta izin kullanıyorum dersen askerliğin sonuna eklenir aldığın izinler
benim tavsiyem zorunluluk olmadığı sürece yasal izin hakkınızı kullanmayın sonra askerlik biterken arkadaşlarınız çıktığında çok ağlarsınız

Teşekkürler hocam bilgi için ailem geleceği için 2 gün de olsa izin alabiliyormuşum, sevindim valla


_____________________________



1244 Mesaj
31 Ekim 2013; 20:19:53 

Bizdekide sırayı düzeltmeye çalışıyor. Numarsı 50 ile 60 arasında olanlar parmak kaldırsın dedi. Ordan ikitane tipitip parmak kaldırdı. Tekrar sordu sizin numaranız kaç diye elemanlarda 110 dedi Bakalım askerde daha neler göreceğiz

Bu mesajda bahsedilenler: Abijim


_____________________________

ist@nbul{lu}


615 Mesaj
31 Ekim 2013; 20:20:34 

quote:

Orijinalden alıntı: Kulspruta


Teşekkürler hocam bilgi için ailem geleceği için 2 gün de olsa izin alabiliyormuşum, sevindim valla

Ailen gelmese de 2 gün çarşı izni oluyor .


_____________________________



3981 Mesaj
31 Ekim 2013; 20:23:03 

Teşekkürler, öğrenmiş oldum

Bu mesajda bahsedilenler: @EgeTurk


_____________________________



 
38 Mesaj
31 Ekim 2013; 20:25:14 

Termal içlik siyah aldım. Bir sıkıntı olur mu?

Bir de;

Bu acemilikten sonra aktarma işi konusunda bilgisi olan var mı? Siz doğusunuz, KTMlerde toplanırsınız diyenler mevcut. Bilen biri aydınlatırsa iyi olur. Samsun'dan, Bingöl merkeze geçiş yapacağım.


_____________________________



615 Mesaj
31 Ekim 2013; 20:28:43 

quote:

Orijinalden alıntı: alanzinho25

Termal içlik siyah aldım. Bir sıkıntı olur mu?

Bir de;

Bu acemilikten sonra aktarma işi konusunda bilgisi olan var mı? Siz doğusunuz, KTMlerde toplanırsınız diyenler mevcut. Bilen biri aydınlatırsa iyi olur. Samsun'dan, Bingöl merkeze geçiş yapacağım.

Piyadeler genel haki renk giyiniyorlar benim sulus aldığım şubede de durum böyleydi orda ki askerler ile konuştum gösterdiler.Ama açıkcası gideceğin yerde beyaz dağıtılıp tek tip giyinilecek diyenlere de rastladım.

Usta birliğini doğuda ama kritik bölgelerde yapacak olanları ktmler de toplayıp birlikte harekete hazır hale getirmek emniyetli yolculuk açısından tercih ediliyor olabilir.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EgeTurk -- 31 Ekim 2013; 20:30:39 >


_____________________________



265 Mesaj
31 Ekim 2013; 20:33:48 

quote:

Orijinalden alıntı: promedyumx

Bu sülüs konusunda küçük şehirde olmanın şansını yaşıyorum. Allah alamayanlara yardım etsin çünkü sülüsü almadan bir türlü rahat edememiştim ben.
Arkadaşlar kitap götürme konusu nasıl olacak ? Dolabınıza alacaklarınızı alın gerisini valizlere koyun mu diyecekler o arada okuyacaklarımızı alacak mıyız ? Çok merak ediyorum açıkçası

Ben yanıma kitap alacağım tertip, dini içerikli olanları burada bıraktım, diğerlerinden en az 5-6 tane götüreceğim



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Neyıh -- 31 Ekim 2013; 20:35:05 >


_____________________________

BURSASPOR


466 Mesaj
31 Ekim 2013; 20:35:35 

valla ankarada yapan bi arkadaş vardı biz kitliyorduk diyordu kısmet be herşey takmamak lazım.. Sen dik olursan kimse birşey yapamaz.. sikertirler adamı raadol

Bu mesajda bahsedilenler: Yazılımcı Online


_____________________________



 
613 Mesaj
31 Ekim 2013; 20:37:07 

ulan inat ettim casionun o dandik saatini almayacak kendi saatimi kullanacaktım saatim bugün bozuldu iyi mi.


_____________________________



466 Mesaj
31 Ekim 2013; 20:38:34 

öyle dövmelileri s*kerler askerde merak etmeyin oldum olası iyi bakmazlar öyle tiplere

Bu mesajda bahsedilenler: Abijim


_____________________________