merhaba arkadaşlar...ben 2 ay önce istanbul bilişimden samsung galaxy s3 model telefon aldım,ve satın alınırken de kasiyer arkadaş kaskolatmamı teklif etdi telefon için bende kabul etdim...1 hafta sora telefonla konuşurken telefon elimden yere düştü ekranı paramparça oldu ve hemen cep kask ı aradım telefonu taraflarına istediler gönderdim 1 hafta sonuç açıklanır bilgisi verildi...aradan 1 hafta geçti exper cihazın onarım yapılacağı bilgisini verdiğini sölediler...cihaz servise yollanmış...aradan tam 2.5 ay geçmiş ve cepkask cihazı yetkili servise yollamış onarımı için, teknik servis de 20 iş günü içerisinde onarımı bitirememiş yedek parça beklediği için...sora cepkask ile tekrar görüştüm durumu bana dediler ki teknik servis 20 iş günü içerisinde onarımı yapmadığı için yeni cihaz almaya hakkınız var,size telefonu verdiğimize dair belgeyi(servisin ürün kabul formu) nu yollayacağız bu formu tüketici hakem heyetine verin yeni cihaz talep ettiğinizi söleyin gerisini hallederler.Bilgisi verildi bana...benim anlamadığım bu ürün garanti kapsamı içersinde yapılan bi cihaz değil tamamen kaskonun halletmesi gereken bi konu...cepkask bana diyorki al bu belgeyi git tüketici hakem heyetine yeni cihaz talep et...bence işden sıyrılmaya çalışıp yükü yetkili servise bindirmeye çalışıyor...ama yetkili servisde suçlu...20 iş gününde onaramadı...bende ortada kaldım yarın tüketici hakklarında gideceğim...sizce napayım yardımcı olabilirmisiniz?...teşekkür ederim
evet dediğin gibi sorumluluklarından kurtulmaya çalışyorlar . eğer mahkemeye gideceksen , tavsiyem cepkask"ı vermendir. mahkemeden hem çekinme hemde çekin . mahkeme açması çok kolay masrafsız ve kazanman büyük olası ama zaman olmasıda büyük olası . aldığım bilgisayar için 30iş gününde teslim etmedikleri için mahkemeye vermiştim 1.5 sene sürdü sonunda yasal faiziyle aldım tabiki
Merhaba arkadaşlar,
Cep kaskla ilgili yaşadıklarımı sizlerle paylaşmak isterim, öncelikle firma hizmet için değil eziyet için kurulmuş, yani karşınızda muatap falan bulamazsınız,
Benim telefon komidinden düştü ve elektrik süpürgesinin demirine çarparak ekranı çatladı, gönderelim dedik cepkaska alıcı ödemeli 12 tl kargo parası vererek gönderdik, ürünü alırken de kargo parasın biz veriyoruz etti mi 20 tl, yani bari onlar ürünü gönderdiklerinde kargoyu karşılasalar, yazışmalarımız şu şekilde
Sent: Tuesday, February 25, 2014 10:18 AM To: 'musterihizmetleri@cepkask.com' Subject: 343938 dosya no’lu hasar hakkında
343938 dosya no’lu hasar hakkında tarafıma hiçbir bilgi ulaşmamış olup gerekli bilgilendirmenin tarafıma yapılmasını rica ederim.
5 MART Merhaba,
343938 dosya numaralı ürünüm bir hafta önce incelemedeydi, son durumu hakkında bilgilendirmenizi rica ederim.
343938 dosya numaralı ürünümün son durumu hakkında bilgilendirmenizi rica ederim Sayın E-Postanıza istinaden dosyanız incelendiğinde onarım işlemlerinin devam ettiğini görmekteyiz. Servisiyle aciliyet bilgisi paylaşılmış olup işlemlerinin en kısa sürede tamamlanması istenmiştir. Konuyu Bilgilerinize Sunarız. Saygılarımızla. 30 MART
Merhaba,
343938 dosya numaralı ürünümün son durum hakkında ve yetkili servise hangi tarihte verildiği hakkında beni bilgilendirir misiniz. Tam 30 gündür işlemim tamamlanmadı.
Teşekkürler,
Sayın , Tüm cihazlar yetkili servislerde gönderim sırasına göre işlem görmektedir. Yoğunluktan dolayı da işlemler uzun sürebilir. Servis süreçlerine bu nedenle müdahale de bulunamamaktayız. Ancak aciliyeti bilgisi tekrar tarafımızdan iletilmiştir. Saygılarımızla..
24MART Neslihan Hanım,
Servis süreçlerine müdahalede bulunamadığınızı belirtiyorsunuz, ancak burada bir aylık bir süreçten bahsediyorum, yasa gereği ürün arızasının 10 iş günü içerisinde giderilememesi halinde, imalatçı-üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır" ayrıca azami tamir süresi 20 iş günüdür, nasıl bir yetkili servis süreci yasal düzenlemeler dışında işletebilir, hangi teknik serviste ürünümün tamir edildiğini tarafıma bildirmenizi rica ederim.
Sayın Müşterimiz, Kullanıcı hatalarında 10 iş günü süreç geçerli değildir. Bilgilerinize
Sayın, Tüm cihazlar yetkili servislerde gönderim sırasına göre işlem görmektedir. Yoğunluktan dolayı da işlemler uzun sürebilir. Servis süreçlerine bu nedenle müdahale de bulunamamaktayız. Ancak aciliyeti bilgisi tekrar tarafımızdan iletilmiştir. Saygılarımızla..
28MART
Merhaba,
343938 dosya numaralı ürünüm serviste tamir ediliyor görünüyordu, servise ne zaman teslim edildi, bilgilendirirseniz sevinirim. Sayın Cihazınızın yetkili servisde onarım işlemleri devam etmektedir. Cihazınız eksiksiz ve kusursuz bir şekilde yapılabilmesi için bekleme sürelerinde uzamalar söz konusu olabiliyor. Saygılarımızla.. Kadriye Hanım,
Cep telefonu için bu uzama süresi maksimum kaç gün olabilir?
Teşekkürler, Sayın Müşterimiz, Servis süreçlerine müdahale etmemiz mümkün olmadığı için süreçle ilgili net bilgi verememekteyiz. Bilgilerinize…
29 MART Kadriye Hanım,
20 şubattan beridir beklemedeyim, 36 gündür bekliyorum 1200 tl değerinde ürünüm sizde, yaklaşık kaç haftadır serviste diyorsunuz, herhangi bir servise götürsem ortalama sürenin çok üstünde serviste bekliyor bu ürün,ayrıca ürünümün ne zaman servise verildiği hangi serviste olduğu hakkında hiç bir bilgi vermiyorsunuz, bu bilgileri bana vermelisiniz, bu benim en doğal hakkım, yasal olarak 20 iş gününde servis ürünün tamirini yapabiliyor, neden bu kadar uzun sürdü,ayrıca verilen servisten tamir ile ilgili bana bilgi verebilirsiniz, ekranın ne zaman geleceğini size bu servis söyler.
Ciddi ciddi firmanızdan şüphelenmeye başladım, yapamayacaksınız ürünümü geri gönderin. Sayın Müşterimiz, Servis süreçlerine müdahale etmemiz mümkün olmadığı için süreçle ilgili net bilgi verememekteyiz. Bilgilerinize… Kadriye Hanım,
Cep telefonu için bu uzama süresi maksimum kaç gün olabilir?
Teşekkürler, Sayın, Cihazınızın yetkili servisde onarım işlemleri devam etmektedir. Cihazınız eksiksiz ve kusursuz bir şekilde yapılabilmesi için bekleme sürelerinde uzamalar söz konusu olabiliyor. Saygılarımızla..
8NİSAN Merhaba,
343938 dosya numaralı ürünümle ilgili son durum nedir?
Bir mesaj aldım kargo firmasından takip numarası 4065067681364 görünüyor, ürünüm tamir edildi mi? Kırılan parça yerine orjinal parça mı kullanıldı?
Bilgilendirmenizi rica ederim, Sayın, Cihazınızın onarımı tamamlanarak, 07/04/2014 tarihinde Aras Kargo ile tarafınıza gönderilmiştir. Ad ve soyadınızla kargo takibinizi yapabilirsiniz. Saygılarımızla, Merhaba,
343938 dosya numaralı ürünümle ilgili son durum nedir?
Bir mesaj aldım kargo firmasından takip numarası 4065067681364 görünüyor, ürünüm tamir edildi mi? Kırılan parça yerine orjinal parça mı kullanıldı?
Bilgilendirmenizi rica ederim Kadriye Hanım,
Kırılan parça yerine orjinal parça mı kullanıldı? Bir de alıcı ödemeli kargo gönderilmiş, 12 tl tutarı var kargonun, bu kargoyla anlaşmanız yok mu neden bu kadar yüksek bedel, ayrıca gönderirken kargo bedelini ben ödedim neden tekrar kargo bedelini bana yüklüyorsunuz?
Bilgilendirmenizi rica ederim
Kargo ücretleri dosya sahibine yani size aittir. Bilgilerinize… Kadriye Hanım,
Peki kırılan parça yerine orjinal parça mı kullanıldı?
Bilgilendirmenizi rica ederim,
Cihazınıza orijinal parça takılmıştır.
Sonuç olarak ben şanslılardan biriydim ve ekran tamir edilip gönderildi, tam 40 gün sürdü daha da uzun bekleyenler varmış, hatta tam tamir olmayıp gönderilenler varmış o zaman tekrar kargo parası er bir 40 gün daha bekle bu süre zarfnda telefonun fiyatı 1200'den 900 tl ye düştü, sevgilime anneme hediye diye alıp cep kask yaptırmayın onların ruh sağlıgını da düşünün, en iyisi telefonu alırken çok da incelemeden güzel ekranı korumalı bir kılıf alın.
Bende cep kaskı mahkemeye verdim. ama mahkemeden sonuç çıkmadı ve cepkaskla çok uğraştım...cihazımı geri getirin diye...neyse kazasız belasız onarılmış halde alcım cihazımı...ama cepkask prosedür dışına çıkdı ben cihazı o şekilde aldım :D yediklerini burunlarından getirmiştim :D