Şimdi Ara

silinsin

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
101
Cevap
1
Favori
4.961
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • silinsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umutsirvan -- 16 Mayıs 2013; 16:05:59 >



  • 50 bin liraya gidip rapid almam. çok pahalı

    skodanın kalite standartları içinde tam bir aile arabası ama bu fiyatla ne linea ne symbol ne de 301 le falan rekabet edebilir. ölü doğmuş bir araç.
  • B Sınıfı sedana 50.000.

    Skoda harbi çok iyi yolda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Energetic

    50 bin liraya gidip rapid almam. çok pahalı

    skodanın kalite standartları içinde tam bir aile arabası ama bu fiyatla ne linea ne symbol ne de 301 le falan rekabet edebilir. ölü doğmuş bir araç.

    Bahsettiğiniz ik aracı sadece inceledim. Henüz kullanma fırsatım olmadı. Fiyatları bilmesek kimse diğer ikisini almaz. Ama bu aracın en büyük handikabı bahsettğiniz gbi fiyatı. En kısa zamanda bu aracın rakiplerini test edeceğim.
  • iyi güzel de 50 bin nedir kardeşim?
  • Artık b sınıfı dizellerde de 50.000 tl lara alışmamız gerekecek galiba.
  • - Çok yüksek fiyat
    - Eski nesil motorlar
    - Direksiyon ve iç mekan

    Aracı almamak için 3 büyük neden
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    SİLİNSİN
    6 yıl önce açıldı
    SİLİNSİN
    3 yıl önce açıldı
    . SİLİNSİN
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • yine siz yine test


    öncelikle test ve paylaşım için teşekkürler Şirvan hocam Gralcan için bide yeti testi yapsaydın yawwww

    şu bagajdan gelen tıkırtı konusu bendede var skoda da kronik galiba sedan olmasından dolayı olmaz diyordum ama demekki oluyormuş.Herzaman dediğim gibi her nekadar karşı çıkan olsa da bu araç polodan türetilmiş çizgilerinde ve kasa yapısında bunu anlamak zor değil yakından inceledim zaten resimler üzerinden veya kopyala yapıştır yapmıyorum bizzat kendi görüşümdür kimseyide bağlamaz.Ancak fiyat şişirme olmuş yazık hemde çoooookkkkk yazık




  • Test için teşekkür ederiz.

    Rapid ve yeni Toledo, geniş bagaj ve türkiyeye uygun motor gamları ile çok satacağına inandığım araçlardan... YAkında kullanıcı görüşlerinide almaya başlarız.

    Şirvacım Mağara gibi bagaj var sesler yankı yapmıştır :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NEYZEN61

    yine siz yine test


    öncelikle test ve paylaşım için teşekkürler Şirvan hocam Gralcan için bide yeti testi yapsaydın yawwww

    şu bagajdan gelen tıkırtı konusu bendede var skoda da kronik galiba sedan olmasından dolayı olmaz diyordum ama demekki oluyormuş.Herzaman dediğim gibi her nekadar karşı çıkan olsa da bu araç polodan türetilmiş çizgilerinde ve kasa yapısında bunu anlamak zor değil yakından inceledim zaten resimler üzerinden veya kopyala yapıştır yapmıyorum bizzat kendi görüşümdür kimseyide bağlamaz.Ancak fiyat şişirme olmuş yazık hemde çoooookkkkk yazık

    hocam sedan gibi ama tam değil. Arka cam bagajla beraber açılıyor ya o kapak ses yapıyor sanırım.

    Fiyat resmen.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    quote:

    Orijinalden alıntı: NEYZEN61

    yine siz yine test


    öncelikle test ve paylaşım için teşekkürler Şirvan hocam Gralcan için bide yeti testi yapsaydın yawwww

    şu bagajdan gelen tıkırtı konusu bendede var skoda da kronik galiba sedan olmasından dolayı olmaz diyordum ama demekki oluyormuş.Herzaman dediğim gibi her nekadar karşı çıkan olsa da bu araç polodan türetilmiş çizgilerinde ve kasa yapısında bunu anlamak zor değil yakından inceledim zaten resimler üzerinden veya kopyala yapıştır yapmıyorum bizzat kendi görüşümdür kimseyide bağlamaz.Ancak fiyat şişirme olmuş yazık hemde çoooookkkkk yazık

    hocam sedan gibi ama tam değil. Arka cam bagajla beraber açılıyor ya o kapak ses yapıyor sanırım.

    Fiyat resmen.

    Şirvan hocam benim araç steyşın yani ben öyle diyorum ticari de diyebilirim şimdi yanlış anlaşılma olmasın
    yani araba daha 5300 km de sen 1500 daha ekle angaraya gelecez malum
    yani bu tıkırtılar aldığım günden beri mevcut enteresan.Şu arabayı fabrikada test ederken insan bi sorar nedir bu sesler diye oyuzden al sana skoda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ..NeyzeN.. -- 4 Mart 2013; 16:38:08 >




  • Bu arabayı ve ispanyol kardeşi Toledo yu fuarda inceledim..İmrendim..Gelsin alırım diye bekledim..Orada bayanlar " FULL dizel donanım 42 gibi satışa çıkacak . Henüz fiyatı kesin belli değil..".dediler...Araba geldi..Çok güzel...B sınıfı küçük kasa arabayı getirip daha büyük gövdeli C sınıfı arabaların fiyatına satmak nedir ?.Araba için 50 Bin Lira verene daha geniş büyük ferah bir çok araba satılık.B sınıfı küçük kasa arabaya 50 Bin lira veren 5.000 Lira daha verir...Daha büyük daha geniş, daha ferah C sınıfı araba alır...Bu arabanın fiyatı motor , donanım ve aksesuar durumuna göre 25 Bin - 35 Bin aralığı olacak..Hadi en çok 40 Bin olsun....50 Bin nedir ?...Bana şu an beklemek düşüyor.C sınıfı TOYOTA - HONDA - OKTAVİA - JETTA - LİNEA Dizelleri bir gelsin görelim.Acelemiz yok... AVRUPADA PAZAR DARALIYOR..KRİZ VAR..SATIŞLAR DEVAMLI AŞAĞI GİDERKEN BÜTÜN KAZANCI TÜRKLERDEN YAPMA HESABIMI ? Arabayı Hindistanda yaptır, getir Türklere C sınıfı fiyatına daya...Bu fiyata almıyorum..Alan hayırını görsün, güle güle kullansın..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taşkafa -- 4 Mart 2013; 16:44:17 >




  • inceleme için tüşekkürler ; araç pahalı onun dışında gideri var bence + Octavia ile bunu yolda ayırt etmek çok güç olacak herhalde , keşke bu kadar benzemeselermiş

    saçmalık.
     silinsin
     silinsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi golfçü_ -- 4 Mart 2013; 16:44:18 >




  • Sayın Umutsirvan;

    Test için emeğinize sağlık. Tespitlerinizin bir kısmına katılmayacağım. Zira aynı aracın aynı donanım ve motor seviyesiyle cumartesi yaklaşık 40 km.lik bir test yaptım.

    Süspansiyon çok yumuşaktı ve bu benim hoşuma giden bir özellik. Ama yol tutuşa ciddi bir zaafiyet meydana getiriyor.

    Vites geçişleri oldukça kemikliydi ve sert geçişlere sahipti. Bir de olumsuz anlamda debriyaj ve fren pedalları birbirine oldukça yakın konumlandırılmıştı ki bu ergonomik olmaktan oldukça uzaktı.

    Yol sesi yalıtımı 110'lu hızlardan sonra rahatsız edici olmaya başlıyor ve 140 üstü hızlarda içerde konuşulanları engelleyecek düzeye geliyordu.

    Yakıt tüketiminde oldukça başarılı bulmakla birlikte performansı uzun tutulan dişli oranlarının katkısıyla oldukça zayıf geldi.

    Malzeme kalitesi ise bolca kullanılan sert plastik malzemelerden dolayı vasat hisettiriyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hassey -- 4 Mart 2013; 16:47:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: öyle değil mi olric

    inceleme için tüşekkürler ; araç pahalı onun dışında gideri var bence + Octavia ile bunu yolda ayırt etmek çok güç olacak herhalde , keşke bu kadar benzemeselermiş

    saçmalık.
     silinsin
     silinsin

    hocam arkadan rapıd octi gibi octide a 6 gibi duruyor bu işte bir yanlışlık var yanlış monte yapmışlar

    işin şakası tabi ancak


    hele önden KOCAMAN




  • quote:

    Orijinalden alıntı: öyle değil mi olric

    inceleme için tüşekkürler ; araç pahalı onun dışında gideri var bence + Octavia ile bunu yolda ayırt etmek çok güç olacak herhalde , keşke bu kadar benzemeselermiş

    saçmalık.
     silinsin
     silinsin

    resimler her şeyi anlatıyor.

    jetta'ların isimleri sökülüyor ya -passat sanılsın vs diye- ; artık rapid'lerden sökecekler galiba isimleri.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    Test için teşekkür ederiz.

    Rapid ve yeni Toledo, geniş bagaj ve türkiyeye uygun motor gamları ile çok satacağına inandığım araçlardan... YAkında kullanıcı görüşlerinide almaya başlarız.

    Şirvacım Mağara gibi bagaj var sesler yankı yapmıştır :)

    Oguzcum toledo sanki 2 bin tl daha ucuz olur ama onunda fiyatı yüksek kalır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jantlar güzel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hassey

    Sayın Umutsirvan;

    Test için emeğinize sağlık. Tespitlerinizin bir kısmına katılmayacağım. Zira aynı aracın aynı donanım ve motor seviyesiyle cumartesi yaklaşık 40 km.lik bir test yaptım.

    Süspansiyon çok yumuşaktı ve bu benim hoşuma giden bir özellik. Ama yol tutuşa ciddi bir zaafiyet meydana getiriyor.

    Vites geçişleri oldukça kemikliydi ve sert geçişlere sahipti. Bir de olumsuz anlamda debriyaj ve fren pedalları birbirine oldukça yakın konumlandırılmıştı ki bu ergonomik olmaktan oldukça uzaktı.

    Yol sesi yalıtımı 110'lu hızlardan sonra rahatsız edici olmaya başlıyor ve 140 üstü hızlarda içerde konuşulanları engelleyecek düzeye geliyordu.

    Yakıt tüketiminde oldukça başarılı bulmakla birlikte performansı uzun tutulan dişli oranlarının katkısıyla oldukça zayıf geldi.

    Malzeme kalitesi ise bolca kullanılan sert plastik malzemelerden dolayı vasat hisettiriyor.

    İlginc gercekten. Yüksek hızda arkada silkelenip durdum resmen. Ayrıca vites geçişleri cok kolaydı ki ben genelde dsg kullanıyorum.
    Siz içeriye yol sesi alan arac görmemişsiniz

    Bknz leon, corolla, eski auris.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    Test için teşekkür ederiz.

    Rapid ve yeni Toledo, geniş bagaj ve türkiyeye uygun motor gamları ile çok satacağına inandığım araçlardan... YAkında kullanıcı görüşlerinide almaya başlarız.

    Şirvacım Mağara gibi bagaj var sesler yankı yapmıştır :)

    Oguzcum toledo sanki 2 bin tl daha ucuz olur ama onunda fiyatı yüksek kalır.

    Şirvan hocam konuyla alakası yok ama giu ya lpg ile ilgili bir konu var şu an forumda arkadaşa tecrübelerini iletirsen sevinirim.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.