Şimdi Ara

SUV sınıfında Mitsubishi ASX neden tutulmadı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (2 Mobil) - 5 Masaüstü2 Mobil
5 sn
180
Cevap
4
Favori
73.060
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arabanın bir albenisi, bir olayı yok. içi 90lı yılların japon otomobilleri gibi. kalite hissi vasat, konfor-yalıtım vasat. tasarımda pek bir cazibesi yok, birde buna temsa'nın ilgisizliği ve markanın da çok tutulan bir marka olmaması neticesinde sonuç bir oluyor.

    aslında oldukça sorunsuz, sağlam bir otomobil, sürüşü de iyidir ama bundan fazlası gerekiyor artık, bir showroom albenisi arıyor insanlar. Qashqai ve sportage hayli çekici aletler. kaşkay otomatik vites opsiyonu ve dizel motorlar sunuyor. mitsubishi'nin durumu türkiye'de değil, genel olarak avrupada sıkıntılı zaten. güncel taleplere çabuk cevap veremiyorlar, bir çok japon otomotiv markasının problemi bu aslında.
  • arabanın bir albenisi, bir olayı yok. içi 90lı yılların japon otomobilleri gibi. kalite hissi vasat, konfor-yalıtım vasat. tasarımda pek bir cazibesi yok, birde buna temsa'nın ilgisizliği ve markanın da çok tutulan bir marka olmaması neticesinde sonuç bir oluyor.

    aslında oldukça sorunsuz, sağlam bir otomobil, sürüşü de iyidir ama bundan fazlası gerekiyor artık, bir showroom albenisi arıyor insanlar. Qashqai ve sportage hayli çekici aletler. kaşkay otomatik vites opsiyonu ve dizel motorlar sunuyor. mitsubishi'nin durumu türkiye'de değil, genel olarak avrupada sıkıntılı zaten. güncel taleplere çabuk cevap veremiyorlar, bir çok japon otomotiv markasının problemi bu aslında.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Distribütöre rağmen yeterince tuttu bence.

    Alıntıları Göster
    ben 18 bin kmdir kullanıyorum gaayette memnunum.

    100 km de 7,9 lt yakıyorum tamamı şehir içi bu değerin oturduğum yerde facia yokuş olmasına karşın böyle bu değer.

    bir değerlendirme yaparsak şayet;

    Araç benzinli olduğu için insanlar direk şu düşünceyle yaklaşıyor, kafan 11 litre yakar bu alet,
    İç mekan çok sade fakat bir o kadar da kullanışlı ve rahat, insanlar biraz daha janjanlı biraz daha albenili araçlar istiyor günümüzde
    Kullanılan plastikler sert (malumunuz bu konu çok mühim!)
    Araç yol sesi alıyor. (düzenli olarak corolla ile seyahat ediyorum 2012 model ikiside aynı hatta corollada biraz daha fazla dyebilirim)
    Otomatik vitesi yok. Cvt şanzımanlı bir ASX illa ki satış adetlerinde kıpırdanma yaratırdı.
    Dizel motor yok. (citroen aircroos ve pejo 4008 adlı modeller var ASX in birebir aynısı muhteelen onlarda 112 lik hdi motor yer alır Mıtsubıshı yine avcunu yalar)
    Berbat ötesi bir servis anlayışı var bu markanın servise gittiğimde L200 fuso canter ve prestij münübüslerle karşılaşmaktan bıktım usandım.
    Marka yöneticileri ve satış sorumluları servis ağı tamamen ticari araç satışına odaklı insanlar yaklaşımlar bu yönde ilişkiler bu yönde binek araç müşterisine nasıl davranılır bilmiyorlar.

    Bu gibi olumsuzluklar var ASX in tutmaması için gösterilecek sebepler arasında en mühim olanıda reklam diyebilirim, bu araç sadece Türkiyeye geldiğinde reklamı yapıldı o kadar. Peynir ekmek gibi satılan Nissan QQ nun bile dur durak bilmeden tv üzerinden internet üzerinden gazete üzerinden reklamı yapılıyorsa bu aracın reklamı afişlerle el ilanlarıyla market poşetlerinin üzerinde bile yapılmalı ki aradaki fark kapansın!!

    Olumlu taraflarına gelince;
    Araç tam Türkiye yollarına göre bir araç altını vurdum derdi yok park yeri bulamadım kaldırıma çıkartacağım altı sürtermi derdi yok yerden yüksek rahat.
    Az yakıyor bu belli bir gerçek.
    Kliması çok güzel yazın araç siyah olmasına rağmen o sıcaklarda dayanıyorum klimaya çok geçmeden hemen ellerim ve burnum buz kesiyor.
    Geniş bir bagajı var.
    Arka koltulardaki yaşam alanı geniş.
    Atmosferik Mıvec motor çok şahane, alt devirlerde tasarruf üst devirlerde performans 2, vites 110 3, vites 160 ı biraz geçiyor 7,000 devirde kesiyor
    Kabin içinde cezbedici bir motor sesi var (motor sesini sevenler için çok sportif bir detay)
    Çok zengin donanım, ınvıte paket aracım yani giriş paket baz donanım ama yok yok hill hold start stop cc esp diz hava yastığına kadar baya dolu
    Beklentilerimi karşılayan bir müzik sistemi var karşılaştırdığım araçlar QQ, Corolla, Cruze hepsinden önde bu konuda ASX.
    Sürüş dinamikleri çok güzel,geniş yanaynaları var, sürüş pozisyonunuzu bulmakta zorlanmıyorsunuz.
    Sizi uzun yıllar üzmeyecek bir araç sırtına kaç kasa domates, çilek, kiraz vurdum ne dolu bagajlarla uzun yollar yaptım rampalar tırmandım banamısın demedi yeterki vites seçimini iyi yapın.
    5 kişi hatta iki erkek oldukça kilolu uzun yolculuklar yaptım hiç daraldım bunaldım diyen çıkmadı hatta her yolculuk sonunda çok keyifli idi diye teşekkür aldım. (arkada şaft tüneli olmasa daha da enfes olurmuş.)


    Yani durum bu şekilde aslında oldukça memnuniyet verici bir otomobil diyebilirim. Kime sorsanız Mıtsubıshı taş gibi arabadır motoru 1,000.000 km gider der ki bunu sayısız kez duydum ama iş icraata gelince durum değişiyor ikinci el kaygısı distribütör ilgisizliği reklam azlığı dizel motor olmayışı gibi etmenler insanları bu araçtan soğutuyor.

    Aracımı ne zaman yıkatmaya gitsem ne zaman yakıt almaya bir istasyona uğrasam mutlaka merak edip soru soranlarla karşılaşıyorum. Hep yakışıklı bir araç olmasndan yana övgüler alıyorum '' köpek balığının Jipi değilmi bu'' diyorlar Lancer dan hatırlayıp bende evet o diyorum bi süzüyorlar beğeni dile getiriyorlar hatta bir keresinde adam benden ayrılıp bayiye gitti aracı gördükten sonra incelemek üzere.

    Şayet 1,8 4*4 dıd dizel motorla gelmeyip vergi dilimine takılmasa adam gibi 1,6 1,5 dizel getirse QQ nun işi bu kadar kolay olmazdı.

    Aracımı gördükten sonra beğenip satın alanlar bile oldu çevremden.

    Belki fukara avuntusu gibi olacak ama satmaması işime geliyor trafikte çok görülmüyor o yüzdende ilgi çekiyor. Satarken bu durum aleyhimize ama olsun ben zaten 5 yıl satmamak üzere aldım suyunu sıka sıka kullanıyorum

    Saygılar.
    Millet olarak otomobilden anlamadığımız için tutmuyordur büyük ihtimalle.

    Milletimize göre iyi otomobil kriterleri;
    1- 2. eli iyi olacak
    2- Servisi yaygın olacak (sanki hey sene farklı servise gidiyoruz)
    3- Konu komşunun bildiği, iyi yorumlar yapacağı bir otomobil olacak
    4- Trafikte bolca görünecek
    ..................................................

    otoobil almayla ilgili ne kadar saçma sapan kriter varsa hepsi.....
    quote:

    Orijinalden alıntı: jack_daniel's

    Distribütör'ün tutumuna göre bence yine iyi tuttu.

    Alan kişilerde lpg dönüşümünün de etkisinin olduğunu düşünüyorum.2. elde oldukça makul bir araç bence.

    Alıntıları Göster
    Cevabı aşağıda ,Aynı fiyata sen olsan hangisini alırdın

     SUV sınıfında Mitsubishi ASX neden tutulmadı?


     SUV sınıfında Mitsubishi ASX neden tutulmadı?
  • O resimleri kocaman yükleyen ve inatla o resimleri alıntı yapanların inşallah grafik kartları köprü atsın chipleri yansın, monitörlerinin rengi solsun, klavye tuşlarını süpürge çeksin, mause'sinin sol tuşu takılı kalsın, ram'ı pin kırsın, işlemci yuvasındaki pinler yamulsun, hard disk'i bad sector yapsın, ana kartın boot ekranı açamasın.
    AMİN
  • ben 18 bin kmdir kullanıyorum gaayette memnunum.

    100 km de 7,9 lt yakıyorum tamamı şehir içi bu değerin oturduğum yerde facia yokuş olmasına karşın böyle bu değer.

    bir değerlendirme yaparsak şayet;

    Araç benzinli olduğu için insanlar direk şu düşünceyle yaklaşıyor, kafan 11 litre yakar bu alet,
    İç mekan çok sade fakat bir o kadar da kullanışlı ve rahat, insanlar biraz daha janjanlı biraz daha albenili araçlar istiyor günümüzde
    Kullanılan plastikler sert (malumunuz bu konu çok mühim!)
    Araç yol sesi alıyor. (düzenli olarak corolla ile seyahat ediyorum 2012 model ikiside aynı hatta corollada biraz daha fazla dyebilirim)
    Otomatik vitesi yok. Cvt şanzımanlı bir ASX illa ki satış adetlerinde kıpırdanma yaratırdı.
    Dizel motor yok. (citroen aircroos ve pejo 4008 adlı modeller var ASX in birebir aynısı muhteelen onlarda 112 lik hdi motor yer alır Mıtsubıshı yine avcunu yalar)
    Berbat ötesi bir servis anlayışı var bu markanın servise gittiğimde L200 fuso canter ve prestij münübüslerle karşılaşmaktan bıktım usandım.
    Marka yöneticileri ve satış sorumluları servis ağı tamamen ticari araç satışına odaklı insanlar yaklaşımlar bu yönde ilişkiler bu yönde binek araç müşterisine nasıl davranılır bilmiyorlar.

    Bu gibi olumsuzluklar var ASX in tutmaması için gösterilecek sebepler arasında en mühim olanıda reklam diyebilirim, bu araç sadece Türkiyeye geldiğinde reklamı yapıldı o kadar. Peynir ekmek gibi satılan Nissan QQ nun bile dur durak bilmeden tv üzerinden internet üzerinden gazete üzerinden reklamı yapılıyorsa bu aracın reklamı afişlerle el ilanlarıyla market poşetlerinin üzerinde bile yapılmalı ki aradaki fark kapansın!!

    Olumlu taraflarına gelince;
    Araç tam Türkiye yollarına göre bir araç altını vurdum derdi yok park yeri bulamadım kaldırıma çıkartacağım altı sürtermi derdi yok yerden yüksek rahat.
    Az yakıyor bu belli bir gerçek.
    Kliması çok güzel yazın araç siyah olmasına rağmen o sıcaklarda dayanıyorum klimaya çok geçmeden hemen ellerim ve burnum buz kesiyor.
    Geniş bir bagajı var.
    Arka koltulardaki yaşam alanı geniş.
    Atmosferik Mıvec motor çok şahane, alt devirlerde tasarruf üst devirlerde performans 2, vites 110 3, vites 160 ı biraz geçiyor 7,000 devirde kesiyor
    Kabin içinde cezbedici bir motor sesi var (motor sesini sevenler için çok sportif bir detay)
    Çok zengin donanım, ınvıte paket aracım yani giriş paket baz donanım ama yok yok hill hold start stop cc esp diz hava yastığına kadar baya dolu
    Beklentilerimi karşılayan bir müzik sistemi var karşılaştırdığım araçlar QQ, Corolla, Cruze hepsinden önde bu konuda ASX.
    Sürüş dinamikleri çok güzel,geniş yanaynaları var, sürüş pozisyonunuzu bulmakta zorlanmıyorsunuz.
    Sizi uzun yıllar üzmeyecek bir araç sırtına kaç kasa domates, çilek, kiraz vurdum ne dolu bagajlarla uzun yollar yaptım rampalar tırmandım banamısın demedi yeterki vites seçimini iyi yapın.
    5 kişi hatta iki erkek oldukça kilolu uzun yolculuklar yaptım hiç daraldım bunaldım diyen çıkmadı hatta her yolculuk sonunda çok keyifli idi diye teşekkür aldım. (arkada şaft tüneli olmasa daha da enfes olurmuş.)


    Yani durum bu şekilde aslında oldukça memnuniyet verici bir otomobil diyebilirim. Kime sorsanız Mıtsubıshı taş gibi arabadır motoru 1,000.000 km gider der ki bunu sayısız kez duydum ama iş icraata gelince durum değişiyor ikinci el kaygısı distribütör ilgisizliği reklam azlığı dizel motor olmayışı gibi etmenler insanları bu araçtan soğutuyor.

    Aracımı ne zaman yıkatmaya gitsem ne zaman yakıt almaya bir istasyona uğrasam mutlaka merak edip soru soranlarla karşılaşıyorum. Hep yakışıklı bir araç olmasndan yana övgüler alıyorum '' köpek balığının Jipi değilmi bu'' diyorlar Lancer dan hatırlayıp bende evet o diyorum bi süzüyorlar beğeni dile getiriyorlar hatta bir keresinde adam benden ayrılıp bayiye gitti aracı gördükten sonra incelemek üzere.

    Şayet 1,8 4*4 dıd dizel motorla gelmeyip vergi dilimine takılmasa adam gibi 1,6 1,5 dizel getirse QQ nun işi bu kadar kolay olmazdı.

    Aracımı gördükten sonra beğenip satın alanlar bile oldu çevremden.

    Belki fukara avuntusu gibi olacak ama satmaması işime geliyor trafikte çok görülmüyor o yüzdende ilgi çekiyor. Satarken bu durum aleyhimize ama olsun ben zaten 5 yıl satmamak üzere aldım suyunu sıka sıka kullanıyorum

    Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enrique.xs -- 28 Şubat 2013; 23:33:34 >




  • Millet olarak otomobilden anlamadığımız için tutmuyordur büyük ihtimalle.

    Milletimize göre iyi otomobil kriterleri;
    1- 2. eli iyi olacak
    2- Servisi yaygın olacak (sanki hey sene farklı servise gidiyoruz)
    3- Konu komşunun bildiği, iyi yorumlar yapacağı bir otomobil olacak
    4- Trafikte bolca görünecek
    ..................................................

    otoobil almayla ilgili ne kadar saçma sapan kriter varsa hepsi.....
  • Cevabı aşağıda ,Aynı fiyata sen olsan hangisini alırdın

     SUV sınıfında Mitsubishi ASX neden tutulmadı?


     SUV sınıfında Mitsubishi ASX neden tutulmadı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the_zula -- 26 Şubat 2015; 17:33:48 >




  • Bu yazdıklarımı asx almayı düşünenler muhakkak bıkmadan okusunlar zaten başka türlü bu kadar yazıyı okumak sıkıcı olur .burada yazdıklarım makyajlı kasa asx invite içindir.Öncelikle maşallah diyelim. Allah nazarlaradan kazalardan belalardan korusun .asx invite aracımı 10 temmuz 2013 tarihinde aldım. hani bi ilk görüşte aşk vardır birde tanıdıkca seversiniz ya ben ilk başta asx i daha çok japon-mitsubishi-sağlam-az yakıt-güvenli olması nedeniyle aldım ama kullandıkca aşık oldum. ben çoğu kez tercihlerimden dolayı pişman olmuşumdur aldığım pek çok şeyin keşke ile başlayan pişmanlık kelimelerini çok söylemişimdir ama asx için iyi ki almışım diyor ve Allaha çok şükrediyorum ve şükürle başlayan kelimeleri çok kullanıyorum.
    burada yazan 3 sayfadaki yorumların çoğunu okudum olumsuz yazılan yorumların çoğunun kasıtlı bir kısmınında bilinçsizce ve ön yargılı yazıldığına inanıyorum ve dikkat edin olumsuz yazılanların hiç birisi asx kullanıcısı tarafından yazılmamış.
    gerçek asx kullanıcılarının asx de bulduğu eksiklikler var bunlardan en önemlileri ses izolasyonu ancak şunu vurgulamak gerekir asx eski kasa (2012 başı arkada sis farı 3 tane olanlar) ve makyajlı kasa (2012 sonu arkada sis farı tek olanlar) olmak üzere iki versiyonu var. eski kasa nasıl bilmiyorum ancak yeni kasada eski kasaya göre izolasyon baya düzeltilmiş durumda yeni kasada ise yol sesi bozuk mıcırlı yollarda ve yüksek hızlarda geliyor rüzgar sesi dışarısı rüzgarlıysa ve 120 km hızı geçince geliyor motor sesi ise 4000 devirden sonra geliyor ancak bu sesler öyle abartıldığı gibi değil evet d sınıfı araçlar kadar sessiz değil lakin pek çok c sınıfı araçtan da gürültülü değildir. şehir içi yolculuklarda hiç ses namına bir durum yoktur. yine eleştirlerden birisi iç dizaynı ve sert plastik malzemesi gerçi bu asx kullanıcıları için çok önemli değil ancak söylenenlerden dolayı yazıyorum . ya Allah aşkına şu zamanda c sınıfı hangi aracın içinde sert plastikten başka bir şey varda biz görmedik vardır belki ama fiyatı da vardır. evet asx in içinde de sert plastik var ancak kaliteli kolay kolay çizilmez güneşten sıcaktan ve soğuktan dolayı bozulmaz ve gıcırdama gocurdama yapmaz. ben neredeyse 18 aydır kullanıyorum sadece bozuk yolda ve soğuklardan olsa gerek tek ses arka bagaj pandizotundan geldi onuda pondizotun geçtiği pimlere lastik geçirdim geçti. başka ses olarak sert tümseklere girince yada derin çukura düşünce gıyklama gelir birde benim arka stepmenin yanına koyduğum ekstra takımları şangırtısı.
    yine iç mekanın gösterişsizliği eleştirilmiş evet sade belki bir en son kasa Honda civic kadar olabilirdi lakin çok kullanışlı sağlam basit sade ve kaliteli
    yine vites sayısı 6 olmalıymış buna sadece gülerim acaba bu tavsiyeyi yapanlar herhalde elin Japon mühendislerinden daha iyi biliyorlar. Bir kere vites sayısı 6 olursa vites aralıkları değişir belki uzun yolda yüksek hızlarda iyi gibi olabilir ancak diğer türlü hem performansı düşürür hem de yakıtı arttırır. Bence bu araç için en iyisi 5 vitestir.
    Dış dizayna gelince hani makyajsız boyasız saf duru güzellik vardır ya birde boyalı makyajlı güzel görünenler. İşte asx de o boyasız makyajsız güzellerden hele birde makyajladınmı deli güzel oluyor dileyen google da asx tuning yazıp görsellere videolara bakabilir.
    Diğer taraftan süspansiyonu sert derler evet belki bir passat yada d sınıfı konforu yoktur nedeni ise araç zaten spor, yerden yüksek, tekerler büyük birde koltukların durumu bence koltukların süspansiyonu biraz daha iyi olabilir ayrıca koltukların yan destekleri biraz geniş kalmış ama bu geniş cüsseli adamlar için bir avantaj . yine de konfor pek çok c sınıfı araçtan da kötü değildir. Bu arada asx de Ön süspansiyon Mc Pherson tipli/denge çubuklu Arka süspansiyon Çok bağlantılı salıncak, denge çubuklu (yani pahalı ve iyisi olan) sistemler bulunmakta.
    Servislerin az ve sorunlu oluşu ticari araçlarla aynı yerde oluşu parçalarının piyasada olmaması yan sanayi parçasının olmaması ya da az olması hemen bulunmaması geç gelmesi .
    İlk başta şöyle söyleyeyim servis ücreti olarak emsallerinden hatta b sınıfı araçlardan hatta kendi markadaşı olan diğer lancer spacestar dan bile daha düşüktür. Çünkü işçiliği kolaydır.
    çoğu yerde servis yok sayısı kısıtlı bazı arkadaşlar servislerin durumundan şikayetci Allah aşkına diğer markaların servisleri çok mu güzel onlar first classda mitsunun servisleri ekonomi classmı açın bakın şikayet sitelerine diğer markaların servislerinin ne kadar sıkıntılı olduğunu anlarsınız en azından benim eski aracım reno idi ve yetkili servisinde yaşadığım sıkıntıyı ben çok iyi biliyorum.
    Şimdi mitsuda bir anlayış var sağlam olsun bana laf gelmesin anlayışı bu nedenle ne kadar gereksiz aksesuar o kadar problem anlayışı ile araçları da sadedir ama gerekli donanımların hepsi fazlasıyla vardır. Şimdi bu anlayıştan ne çıkar açıklayayım sağlam araç sağlam parça demek az kazanan tamirci servis ve parçacı demek tir bu nedenle servis sayısı az olur ve parça sıkıntısı olur birde tabi ki piyasada bulunan araç sayısı az olursa serviside tamirciside az olur diyeceksiniz ancak sadece asx az satıyor fuso canter ve L200 ticari araçları sınıfında lider ve piyasada çok satıyor ve olan servis sayısınıda bu ticari araçların çokluğuna borçluyuz o yüzden lütfen servislere girince bu araçların arasında kalmaktan şikayet etmeyelim. Peki parça sıkıntısını hangi sıklıkla yaşarsınız siz deyin 5 yılda bir ben diyeyim 10 yılda bir yani çok seyrek. Bu arada istisnalar olabilir ama bilirsiniz yinede kaide bozulmaz. yani bırakında bu durumda parçaya biraz fazla para verelim birazda birkaç gün bekleyelim azıcık sıkıntısınıda çekelim. ama şunu söyleyeyim öyle abartıldığı gibi değil ve piyasada pek çok sarf malzemesi ve parçası çok rahat bulunuyor tabi ben ve benim gibiler yani büyük şehirlerde yaşayanlar daha şanslıyız ancak internet ve haberleşmenin yine lojistik ve kargoculuğun ileri düzeyde olduğu günümüzde diğer yerlerde yaşayanlarında çok sıkıntı çekeceğini sanmıyorum .Durumu birde şöyle açıklayayım çok parçası bulunan çok servisi bulunan araçların parçaları daha sık arızalanır bu bir gerçek çünkü o araçların üretim ruhunda sadece arabadan para kazanmak değil satış sonrasında asıl parayı kırmak vardır. Bu nedenle parçaların dayanımı ömürlük değil belli bir süre dayanacak kadar yapılır. Mitsuda bir parçayı belli bir sürede 1 kere değiştirirseniz o araçlarda aynı sürede 5 hadi 3 kere değiştirirsiniz şimdi bu durumda hem parça daha pahalıya gelir hemde daha çok sıkıntı çekersiniz.
    yine ikinci elinin olmaması ve değer kaybetmesi konusu var kesinlikle yanlış bilinen bir durum . Asx git gide aranılan bir araç olmaya başladı. zaten asx i alanlar memnun oldukları için kolay kolay satmayı düşünmüyorlar. internet ilan sitelerine bakınca görürsünüz. diğer markalarda bir şekilde aracı alanlar yakıt gerçeği ile yüz yüze gelince daha 1 yaşını doldurmamış araçlarını satıyorlar ve en az 10000 lira değer kaybı ile satıyorlar ve hemen satamıyorlar. Asx te ise böyle bir durum yok mesala ben 57000 liraya kazık yiyerek aldığım diyorum çünkü tam gezi olayları dolayısıyla dolar artışı nedeniyle mitsu kampanyadan vazgeçti ve hatta zam gelecek diye kandırdılar 58000 liraya anlaştık ama akabinde araç kampanyaya girdi ama ben paranın yarısından çoğunu vermiştim ama yinede 1000 liralık bir indirim yaptırdım efendilik bende kalsın diyede fazla uzatmadım ama temmuz ortalarında 54000 lira fiyat alanları biliyorum (genelde asx in satış bayileri ve satış elemanları sıkıntılı diyorlar bilemem ama benim ankarada aldığım bayi sıkıntılı idi bu nedenle tek bayiye güvenmeyin tüm bayileri arayın hatta gidin ve sıkı pazarlık yapmayı unutmayın) herneyse aracım şu an 17000 km de satmaya kalksam temiz beyaz boyasız aracımı gözüm kapalı en kötü Allahın izniyle 54000 liraya satarım gibi (yani 54000 liraya almış olsaydım aldığım fiyata satardım.) ayrıca temiz ve uygun fiyat yazdığınız aracınızı 3 güne kalmaz satarsınız tabiki herşey Allahın izniyle.
    Gelelim asx in güzelliklerine öncelikle müthiş bir yol tutuşu var virajlarda savrulma bu aracın kitabında yazmıyor yüksek hızı çok sevmem ve tavsiye etmem ama denemek için 180 km hızla bu araçla makas yaptım bir tek tedirgin edici bir sallantı yok. Yine 180 km hızla gidiyorum araç camdan hızı göstermiyor ve gidişinden de göstermiyor sanki 180 değil 100 le gidiyormuşsunuz gibi ibreye bakmazsanız kesinlikle bu araçta hız tahmini yapamazsınız.sadece otobanda mı şose patika yolda da çok iyi yol tutuşu var.
    Firenler çok iyi zaten ön ve arakalarda disk firen abs çok iyi.zınk diye duruyor tek sıkıntı arkadakilerin size ayak uyduramaması .tam iki kere aracın arkasına çarptılar Allahtan yavaş darbeler oldu ama ikincisinde şahin neredeyse kaputunun yarısına kadar içeri girdi. Çok şükür tek hasar tanponda mercimek kadar bir boya attı o kadar.
    Güvenlik olayını anlatmaya gerek yok amerikada pek çok kez en güvenilir araçlardan birisi olarak seçilmiş ve pek çok çarpışma testlerinden yüksek notlar almış bir araç. Güvenlik donanımıda çok iyi ve yeterli. Ayrıca gövde sağlamlığı çok iyi Allah hepimizi kazalardan korusun ama asx ile çarpışan diğer araçların aldıkları hasar ile asx in hasarından çok daha fazla ve kaza durumunda asx hasarını yolcu kabinine en az yansıtan araçlardan birisi. Bunu çarpışma testlerini (asx crash test diye aratın) izlerseniz görürsünüz. asx amerikada outlander sport olarak satılıyor ve benim bildiğim Amerika da dahil pek çok ülkede ülkemizin tersine ençok satan suv konumunda.
    5 tane dünya rekoru var bu rekorlar 4x4 outlander sport yani 4x4 asx ile yapılmış olsada sonuçta 4 çeker ve motorun haricinde geriye kalan süspansiyon firen gibi diğer parçalar aynı asx .
    Asx direk Japonya üretimidir mesela en çok satan rakibi Japon markası ama Letonya üretimidir.
    Gelelim iç genişliği ve bağaj durumuna asx outlander şasesi üzerine yapılmış bir araç bu nedenle aks aralığı ile sınıfında lider yani hem iç genişliği hem arka diz mesafesi olarak sınıfında lider bagajıda yeterince geniş . tavan yüksekliğinde de sınıfında lider . ben şöför koltuğunu çok geride kullanırım boyum 174 cm ama benim sürüdüğüm aracı 185 cm boyundaki arkadaşım hiç koltuğu ayarlamadan sürer. Buna göre geçenlerde 190 cm boyunda ve iri yarı bir öğrencimi arka koltuğa oturttum daha diz mesafesi ve başı ile tavan arası 4 parmak yani 6-7 cm boşluk kaldı ve çok ferah olduğunu söyledi.
    Yakıt işte dananın kuyruğunun koptuğu yer burası bir arkadaşın dediği gibi muhabbetinde sizi insanlara resmen yalancı atıcı palavracıymışsınız gibi düşündüren bir yakıt tüketimi var . şehir dışı 4.9 şehir içi 7.5 lt ortalaması var ancak uygun şartlarda bu değerlerin altını dahi görüyorsunuz kesinlikle senede 30000 km yapmıyorsanız lpg taktırmaya gerek yok ve ayrıca birebir depo ölçümleri yol bilgisayarı ile tutarlı .yani hani şu fabrika ortalamasyı 7 lt yazan ancak 9 lt den aşağı bi türlü düşüremediğiniz ve depo ölçümlerinde de aslında tüketilen yakıtın 9 lt değil 11 lt olduğunu gördüğünüz oradan buradan bu konuda ceza yiyen araçlardan değil. Motor performansına gelince kesinlikle sizi üzmez elbet bir G segmenti bir spor araç performansı vermez . yokuşlarda uzun yollarda yüksek hızlarda genelde aldığı gibi götürür tüm benzinli 1.6 araçlarda yokuşlara uygun viteslerle girmek gerekirtabi asx ded düşük hızda yokuşa uygun vitesle girerseniz sizi üzmez ve bir arkadaşın dediği gibi kesinlikle kamyonlara yarenlik ettirmez . hatta en dik rampalarda bile hızlanır ivmelenir.
    Elbet asx tam tamına her şeyiyle mükemmel değil bazı durumları göreceli algılara göre değişir ama çok güzel bir araç ve kendine bağımlı yapıyor .isterseniz tüm forumları okuyun asx alıpda memnun olmayan varmı. Fiyatına göre yakıt sağlamlık donanım ve özellik olarak bence alınacak tek araç. Ne yalan söyleyim çok param olsa ve gelirim sürekli çok olsa yani vergisini yakıtını dert etmeyecek kadar param olsa bende Q 7 alırdım tabi mitsuyu tanımadan önce ama şimdi pajero dan yana tercih hakkımı kullanırdım . ama ben öğretmen adamım borca girmişim gelirim belli giderim belli ve benim için en ideal araba Mitsubishi asx . çok şükür Allahıma . bu kadar yazıyı da yazınca mitsu yada temsa bana altınmı verecek yoo sadece araba alacak insanlara yardımcı olmak fikir vermek ve Allah razı olsun demelerini istemek.
    Bakın sadece benim yazdıklarıma bakmayın çok iyi araştırın deneme sürüşü yapın başka kullanıcılardan da bilgi alın çünkü dedim ya algılar farklı olabilir bana uyan size uymaz .hepinize hayırlı günler .
    Yakıt konusunda aşağıdaki link size fikir verir herhalde.
    https://www.youtube.com/watch?v=8Aomu9BfKj8



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akif06eren -- 26 Şubat 2015; 9:32:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_zula

    Cevabı aşağıda ,Aynı fiyata sen olsan hangisini alırdın

     SUV sınıfında Mitsubishi ASX neden tutulmadı?

     SUV sınıfında Mitsubishi ASX neden tutulmadı?


    Sırıtacak ne var ki, bunların arasından tabi ki mitsubishi alınır
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • 1990 yılında mitsubishi galant almıştım yıllarca zevkle bindim ve sattım ardından bir daha.. birdaha son galantımı 2 sene evvel 320000 km de aldım. şu an 350000 kmde. üst kapak sökülmemiş durumdadır. anahtar değmemiş mübala olur sonucunda filtre buji vs değişimi illahaki olmuştur. neyse bugünde bir asx aldım. açık söylüyorum hiç test sürüşü yapmadım. forum forum dolaşıp bilgide toplamadım. bayide gördüm ancak istediğim rengi olmadığı için kayseriden istediğim rengini aldım. Eğer bir uzak doğu aracı kullanacaksam bu bir japon olmalı diye düşündüm. ya mitsubishi yada subaru almalıydım. Açık söylüyorum ben kesinlikle bir hyundai almazdım. altın kaplasalar yine almazdım. şu an kullandığım 90 model galantımın fotoğraflarını paylaşabilsem sizlerde beni anlardınız. bir markanın kim tarafından çok tuttuğu benim için önemli değil. benim için önemli olan tek şey ben o markayı tutuyormuyum. Haklısınız Showrom personeli satmak için insanlara fazla ilgi göstermiyorlar. Pazarlamacılıktan bildiğim birşeydir eğer bir mal kötüyse denge için reklam yapılır ve satmak için kırk takla atılır. Araba reklamlarını baz alın siz ömrünüzde Maybach reklamı duydunuz mu? kaç adet satıyor? kalitesi nedir?




  • asx ile ilgili rampalarda bayılma meselesine bir açıklık getireyim orhan bey özelden sormuş onun sebibinde hepinize bu konuyu açıklayayım diye birde burada yazayım dedim
    Kesinlikle Asx rampa çıkmaz yığılır diye bir durum yok bunu araba sürmeyi bilmeyenler veya hayatında otomatik arabadan başka benzinli araba kullanmamış olanlar veya aynı şekilde dizel motorla doğmuş dizel motorla yaşayan ve benzinli araba kullanmamış olanlar veya işine gelmeyenlerin uydurmuş olduğu bir savsatadır.

    durumu örnekleme ve kıyaslama yaparak açıklayayım
    önce tork nedir güç nedir bu kavramlar araçlarda ne ifade eder motor gücünün ve torkunun birbiriyle olan ilişkisi nasıldır yada nasıl olunca o araçtan en iyi verim yada performans alınır.Bir araçta tork ve gücü etkileyen diğer faktörlerin görevleri nelerdir yani şanzıman vites durumları tarnsmisyon özellikleri kısacası motor milinden tekere kadar olan sistemlerin durumu gücü ve torku nasıl değiştirir bunlar az çok bilmek gerekir ve bu bilgileride internet aleminde kısa bir araştırmamın sonunda kolayca öğrenirsiniz bende az çok durumu açıklayayım.

    Babamda 2000 turbo HD dizel motor 2005 model pejo partner var ve ben bu aracı çok kullandım yokuşlarda banamısın demiyor hem dizel hem turbolu hemde 2000 motor ve beygir gücü 90 hp torku yük aracı olduğu için 205 Nm ve bu 90 beygir 205 torku hepsini 2000 rpm devirde verir. ve 2000 deviri geçince tork düşmeye başlar yine 2000 deviri 5. viteste saatte 90 km hızla alırsınız bu şu demek 5. vitesteki en güçlü olduğu devir 2000 rpm yada 2000 d/dk ise hızınızda 90km/saat olur ve bu durumda dik bir rampada yukarı çıkmaya başlamışsanız yığılmaz ama 90 dan fazlada hızlanamazsınız.

    Asxin motoru ise 117 beygir 154 torktur ve maxiumum torku 4000 devirde verir. ve benzinli atmosferik motordur ancak mivec motordur . asx 5. vites te ve 4000 devirde yaklaşık hızı saatte 160 km olur 5 viteste iseniz asx de maximum gücü 160 km/s hızda alırsınız.yani iyi bir rampaya çıkıyorsunuz hızınız 5 viteste 160 ise rampayı dinlemez yığılmaz girdiği gibi çıkar .
    Asx ile 5. viteste ama 90 km/s ile gidiyorsunuz devriniz 2000 d/dk olur buda torkunuzun yaklaşık olarak tabi vektörel bir hesaplama gerekir ancak biz yuvarlak hesap diyelim devir yarı yarıya ise torkta yarısını alırsak 154/2 =77 Nm olur yani iyi bir rampaya çıkıyorsunuz hızınız 5 viteste 90 ise rampada yığılırsınız ve 5. viteste inat ederseniz devriniz iyice düşer torkunuz düşer ve rampada kalırsınız.
    mecburen yapmanız gereken şey vitesi uygun sayıya kadar düşürmek ve gaza basmak ve deviride 4000 rpm ye çıkarmak gerekir böyle yapınca rampayı çıkar ve hatta rampada hızlanırsınız ancak kaçınılmaz olarak yakıtı da artar .Asx 3. viteste 5000 devirlerde 140 km/saat hıza çıkar yani rampada 3. viteste 4000 devire ulaşmışsanız hızınız aşağı yukarı 120 civarıdır.
    Performansıda az çok açıklamak gerekirse bir araç maksimum istenilen güç/tork kombinasyonuna ve devire yada hıza ne kadar çabuk zamanda ulaşıyorsa o kadar performanslı deriz yani zaman azalınca performans artar.
    ASX 1.6 MİVEC motorda ise mivec teknolojisi nedeniyle diğer 1.6 atmosferik benzinli motorlardan daha performanslı ve ekonomiktir.
    Ancak tabiî ki turbolu araçlar kadar değildir.
    Bir kıyaslama yaparsak 1.2 turbo benzinlilerden performans olarak yaklaşık kafa kafaya gelir ve yakıtıda az da olsa (bunu 1.2. turbo benzinli araç sahiplerinin yorumlarına göre söylüyorum) asx in daha uygundur . 1.4 turbolular ve 1.6 turbolu benzinli motorlar asx e göre daha performanslıdırlar ancak yakıtları asx den çok tur ki bunu 1.4 turbolu insigna sahibi arkadaşım var ve yine kullanıcı yorumlarına dayanarak söylüyorum.
    Siz gönül rahatlığı ile asx alabilir ve onun sürüş zevkini aldıkca size tavsiye edenlere dua edersiniz. Saygılar..




  • distribütörü kelimenin tam anlamıyla fail olduğu için.
  • mitsubishi'ye git anlarsın.

    bu arada araç aynı anda yol, rüzgar ve motor sesini sıfır yalıtımla olduğu gibi alıyor. iç mekan facia. otomatiği yok. fiyatı saçma sapan.

    aracı satarken şu taktiği kullanıyorlar 2013 modellere 10000 2012 modellere 5000 tl zam yaparız millet 2012'yi alır, e millet de babayı alıyor. aracı yaparken biraz özen gösterseler tipi, motoru, dayanıklılığı, kliması falan süper.

    zor bir şey de değil aslında azıcık yalıtım malzemesi, biraz daha albenili iç mekan bu kadar basit dıştan zaten iyi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs



    Hayirli olsun, sinifindaki en yakisikli araclardan biri bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İlkerA. -- 28 Şubat 2013; 23:45:19 >
  • İcine oturmamış insanlardan yorumlar duymak guzel.
    Arabanin yalıtımı sıkıntılı orası doğru.Onun haricİnde plastik sert.Kalite iyi.Bu Cok Onemli bir detay değil.
    Tasarım göreceli bence gayet alımlı.Tabi bir Spo değil.
    Ve cidden az yakıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jack_daniel's

    quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs


    Güzel ve faydalı bir yorum olmuş.Elinize sağlık.

    Teşekkür ederim.
  • 8 senelik bir Mitsubishi kullanıcısının ağzından bu sorunun cevabını vermek istedim.

    1- Öncelikle Mitsubishi marka değerini kesinlikle yansıtamayan bir firma ve bunun üstüne Temsa gibi birc bir distribütör bulunca ortada tadından yenmez bir durum var.
    2-Ticari araçta çok başarılı bir firma olduğu kesin ancak binek araç sahibini kamyonların ve otobüslerin arasında dolaştırmak ancak Mitsubishi'ye yakışır.
    3- Türkiye'de Alman ve Japon araçlarına güven vardır ancak mevzu bahis satış olunca en çok Fransız ve İtalyan arabaları satılıyor,son yıllarda WV güzel bir atak yaptı ve durum biraz değişti ama hala gerçeği yansıtmayan bir durum var ortada. Honda ve Toyota'nın binek grubunda yakaladığı çizgiyi yakalaması bile TEMSA'nın en az 5 yılını alacaktır ama bu zaten onların umrunda değil;)
    4- Hafif alaşımlı metal teknolojisi Japon firmalarının birçok aracında kullanılıyor.Hafif alaşımlı metal araçlar çok hafif oluyor ve yakıt tüketim değerlerini ciddi anlamda düşürüyor, bunun yanısıra "rise chassis" denilen şase sistemleri ve "door bar" teknolojileri ile güvenlik üst seviyelere çıkıyor ama tüm bunlar yalıtım konusunda araçları çok başarısız hale getiriyor. Yalıtım sorunun çözümleride aslında çok zor değil ancak maliyeti çok geliyor olmalıki Japon firmaları bunu genel olarak araçlarına uygulamıyor(rekabet ortaı düşünülmeli). Japon araçlarının sağlam elektronik yapısına rağmen sadeliği tercih etmelerinin temelinde aslında sadelikten doğan sağlamlık var ancak uzun süre Japon aracı kullanmayan birisine bu durumu anlatmak çok zor, kullandıkça alışıyor ve çok daha fazla seviyorsunuz. ASX ses yalıtımı konusunda diğer Japon araçları gibi başarısız ancak çok kötü değil bence bunu test ederek görmek daha uygun(benim aracımda 2 kat araç dışından,2 kat araç içinden taban kaplaması uyguluaması var belkide o yüzden bu kadar rahat konuşuyorumdur,sonuçta ilk aldığım günki durumunda değil.
    5- Ne yazıkki Mitsubishi'nin tüm araçlarının 2.el değeri çok düşük ve ASX'te bundan nasibini almış gibi görünüyor, bu durumda kullanıcılar aracı alırken 2 defa daha düşünüyor ve ülkemizde birçok kişi için bu çok önemli (şahsen benim için ilk öncelikli bir durum değil)
    6- Araç benzinli olunca kimse aracın çok az yakıt tükettiğine inanmıyor ve sırf sadece yazılanlardan dolayı kimse araç satın almaz, ASX'in en büyük avantajıda burada yok oluyor.
    7- Compact SUV sınıfında rakiplerinden her konuda çok daha üstün olduğunu düşünüyorum ancak diğer markaların marka değeri insanların Sportage,IX35 veya QQ'ya yönelmesini sağlıyor( Tiguan saymıyorum çünkü hem çok tutulan bir model olmadı hemde fiyat/performans gibi kriterler gözönüne alındığında kesinlikle bu sınıftaki araçlarla mukayese edilemez).
    8- Türk insanının aklındaki Japon arabasının servisi bakımı ve yedek parçası pahalıdır önyargısı bu aracında kaybetmesine sebep oluyor.Kısaca yazıyım en azından bilinsin
    * (Aracın baskı balatasını yaktım ve yetkili serviste 1100 TL'ye komple set değiştirdim)
    * (Aracım 95.000 km'de ve sadece bir defa ön-arka balata değişimi yaptırdım tam bilmiyorum ancak 250 TL civarında tutmuştu sanırım)
    * (Aracım gaz sisteminden dolayı sübap yaktı,komple sübap takımının değişimi yetkili serviste 1300 TL tuttu)
    *(Araç 15.000 km.'de bakıma giriyor ve ortalama 350-400 Tl tutuyor)

    Şimdilik bu kadarı aklıma geliyor bu araçla ilgili merak ettiğiniz ne varsa sorabilirsiniz bende samimi ve dürüst bir şekilde sizlerle paylaşırım. Bu arada Mitsubishi kullanım geçmişim şu şekilde :

    - 8 sene 1.9 DID Mitsubishi Carisma ( O km satın aldım 380.000 km.'de sattım)
    - 2 sene 1.3 Mitsubishi Colt (0 aldım 40.000 km'de sattım)
    -6 ay Mitsubishi Canter Fuso FE711 ( 0 aldım paraya sıkıştım 8.000 km'de sattım)
    -3 sene Mitsubishi L200 Magnum ( 0 aldım 60.000 km.'de sattım)
    -2 Sene Mitsubishi Lancer İnvite ( 0 aldım hala kullanıyorum)
    -2 sene Mitsubishi L200 İnvite ( 0 aldım hala kullanıyorum)
    -2 sene Mitsubishi ASX (0 aldım hala kullanıyorum)




  • Bu distiribütörlerin gerçekten kafası basmıyor. Benzinli suv satarsan hele ki mutsubishi gibi bir markanın benzinlisini kimse almaz.
  • konu hortlatmak gibi olmasın ama dün forumun ve internette araştırdıklarımın gazıyla asx almaya gittim aldığım fiyat intense için 71.000,00 tl buraya kadar sıkıntı yok ama kısaca araba hakkında özet geçmek istiyruum :)

    dış görünüş sadece ön taraf itibari ile güzel araka ve yan taraflarda ön tarafın akıcılıgı yok kesinlikle
    darbe emici gövde süper olmuş yaya güvenligi için önemli
    aracın genel kalitesi zaten japon ve mitsubishi olması itibariyle güzel amma velakin ;

    test için koltuga geçtim koltuk ayara tam olmadı bir türlü oturuş pozisyonu yakalayamadım daha iyi ayarlanabilir olabilirdi
    iç mekan çok basit ama klima dügmeleride bir o kadar karışık derecelendirip otomatige alamadım amma yok öyle bir özeellik ama satıcı da bilmiyor
    güvenlik unsurları dedigim gibi şahane tamam fakat motoru niye ön kabutun içine degilde arabanın içine koydular anlayamadım biri japonlara motorun olması gerektigi yeri tarif etmeli :)
    abi bu nasıl bir sesdir en düşük devirde kabin içi ses başlıyor ve çok gürültülü az fila degil tahammül edilemez yani sadece yılda 10 bin km yapan az binen kişiler sonuta az bindikleri için tahammül edebilirler ama harici malesef çok kötüydü

    yolda kasislerden tangr tungur geçiyordu
    bir suv havası filanda yoktu
    arkada diz mesafesi düşük tü
    100 km yi geçtim ne var ne yok rüzgar sesi girdi içeri :)

    bilemiyorum benmi yanıldım ama kesinlikle tercih edilecek bir otomobil degil övenlerde almış olmanın haklı duygu ve gururuyla över yoksa ele alınacak bi tarafı yok kusura bakmayın lütfen

    kia sportage ve ix35 in tozuna yetişememiş asx

    her şeyiyle sessizlik konfor şanzuman 6 ileri olması hyundai ve sportage ı önde tutar hemde burun farkı filan degil gövde farkıyla




  • Son mesaj yazan arkadaştan sonra epey zaman geçmiş ... Bir asx kullanıcısı olarak ben de izlenimlerimi paylaşayım dedim...

    Birgün Ankara Eskişehir yolunda gündüz vakti (Konutkent Civarı ) arabamla giderken Sol aynamdan bir de baktım ki farlarını yakmış bir alamet bana yaklaşıyor. Aman tanrım didim bu da ne :))). Çok merak edip beni sollamasını bekledim. Bir de baktım ki ASX....
    Aynadaki görüntüsü kendini beşe katlamış tam bir canavar gibi duruyor.
    En kısa zamanda gidip %100 kredi ile bir ASX (invite olanı ''alt model'') aldım (01/2012). Kullanım detayına gelecek olursak Servis konusu biraz pahalı. Son servise gittiğimde işçilik 90 lira yazmışlardı hava filtresi 110tl Bu rakamlar bana çok abartılı geldi.. Artık servise gitmiyorum. 170 tl ye K&N filtre aldım zamanı gelince kendim temizleyip takıyorum. Shell benzilikten de yağı alınca bedavaya yağını değiştiryorlar. Şu anda yağ değişim maliyeti 150-175 civarı tutuyor. 26000 Km de iken aracıma Prins LPG ve prins valve care (yağlama sistemi) taktırdım. Aracım şu an 93000km de. Şu ana kadar motorda herhangi bir güç kaybı vs yaşamadım. Arabayı çok agresif kullanan biriyim. Subap yakma laflarına kulak asmayın... Araçta rüzgar ve yol sesi maalesef var ancak abartılacak derecede değil. Yakıt sarfiyatı mükemmel. 48 lt LPG ile ortalama 120 km hız yaparak 570-590km civarı şehirdışı yol yapıyor. 170-180 km/s hız ile 400-450 km civarı gidiyor. Şehir içinde ise 48lt ile yaklaşık 500km civarı yol yapıyor. 2 tane honda civic (2008 model ) Aynı benzinliklerden yakıt alarak yola çıktık. Varış noktalarımızda tekrar depoları fulledik. O.vites honda 73 tl m.vites honda 82tl yakıt aldı. Benim yüklü ağırlığım daha çok olmasına rağmen ben 55tl ye depoyu fullledim.

    Araçta 9 adet hava yastığı var (broşürlerinde 7 adet yazıyor). Yol tutuşu mükemmel Ankara Gerede arası otobanda bütün virajlara 200-210km arası giriyorum sıkıntı yok savrulma yok donanım olarak bloutooth saymazsak neredeyse eksiği yok.

    Arkadaşlar kısacası araç gerçekten güzel ve sorunsuz bir araç. Diğer suv ların hiç birine binmedim dolayısıyla kıyaslama yapmayacağım. Ancak SUV aracım olsun diyenlere tavsiye ederim. Dış görüntüsü beni cezbettiği gibi bir başkasına itici gelebilir. İç tasarımı maalesef zayıf ancak bütün kumandalara ulaşmak çok rahat. Plastik aksamından gelen gıcırtılar artık tüm araçlarda var. Geçen sıfır bir jetta ile yola çıktım benimkinden beter yol sesi ve plastik sesi var. Klorifer klima mükemmel. Arkada seyahat edenler çok rahat olmadığını söylerler ancak hiç arkada yolculuk etmedim yorumum yok. 1. vitesle 2. vites aralığı çok dik yokuşlarda sıkıntı yaratıyor. 1 de bağırıyor 2 de girmiyor. Arkadaşlar açıkçası 60-70 bin tl arası araçlarla kıyaslayınca bugün alacak olsam yine ASX alırım.




  • Bende asx in içine bınene kadar çok sıcak baktığım bir araçtı.insan 70 bın liradan fazla para verecekse estetık,kalite,Göze hoş görünümde istiyor.sadece Donanımve az yakıtla olmuyor.tabı atmosferik ve düşük torklu olmasıda büyük bır eksi.
  • Baskan` B kullanıcısına yanıt
    Hocam sakin
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.