Şimdi Ara

SUV sınıfında Mitsubishi ASX neden tutulmadı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
181
Cevap
4
Favori
72.600
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • bu araba için üstelik çok az benzin yaktığı (100 km de 6 lt şehiriçi) söyleniyor? kendi sınıfında en az satılan araç oldu bunun sebepleri nedir? araba tipten mi kaybediyor? sorun nedir? kia sportage nissan kaşkayi yanında çok sönük kaldı nedense.



  • arabanın bir albenisi, bir olayı yok. içi 90lı yılların japon otomobilleri gibi. kalite hissi vasat, konfor-yalıtım vasat. tasarımda pek bir cazibesi yok, birde buna temsa'nın ilgisizliği ve markanın da çok tutulan bir marka olmaması neticesinde sonuç bir oluyor.

    aslında oldukça sorunsuz, sağlam bir otomobil, sürüşü de iyidir ama bundan fazlası gerekiyor artık, bir showroom albenisi arıyor insanlar. Qashqai ve sportage hayli çekici aletler. kaşkay otomatik vites opsiyonu ve dizel motorlar sunuyor. mitsubishi'nin durumu türkiye'de değil, genel olarak avrupada sıkıntılı zaten. güncel taleplere çabuk cevap veremiyorlar, bir çok japon otomotiv markasının problemi bu aslında.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Distribütöre rağmen yeterince tuttu bence.

    Alıntıları Göster
    ben 18 bin kmdir kullanıyorum gaayette memnunum.

    100 km de 7,9 lt yakıyorum tamamı şehir içi bu değerin oturduğum yerde facia yokuş olmasına karşın böyle bu değer.

    bir değerlendirme yaparsak şayet;

    Araç benzinli olduğu için insanlar direk şu düşünceyle yaklaşıyor, kafan 11 litre yakar bu alet,
    İç mekan çok sade fakat bir o kadar da kullanışlı ve rahat, insanlar biraz daha janjanlı biraz daha albenili araçlar istiyor günümüzde
    Kullanılan plastikler sert (malumunuz bu konu çok mühim!)
    Araç yol sesi alıyor. (düzenli olarak corolla ile seyahat ediyorum 2012 model ikiside aynı hatta corollada biraz daha fazla dyebilirim)
    Otomatik vitesi yok. Cvt şanzımanlı bir ASX illa ki satış adetlerinde kıpırdanma yaratırdı.
    Dizel motor yok. (citroen aircroos ve pejo 4008 adlı modeller var ASX in birebir aynısı muhteelen onlarda 112 lik hdi motor yer alır Mıtsubıshı yine avcunu yalar)
    Berbat ötesi bir servis anlayışı var bu markanın servise gittiğimde L200 fuso canter ve prestij münübüslerle karşılaşmaktan bıktım usandım.
    Marka yöneticileri ve satış sorumluları servis ağı tamamen ticari araç satışına odaklı insanlar yaklaşımlar bu yönde ilişkiler bu yönde binek araç müşterisine nasıl davranılır bilmiyorlar.

    Bu gibi olumsuzluklar var ASX in tutmaması için gösterilecek sebepler arasında en mühim olanıda reklam diyebilirim, bu araç sadece Türkiyeye geldiğinde reklamı yapıldı o kadar. Peynir ekmek gibi satılan Nissan QQ nun bile dur durak bilmeden tv üzerinden internet üzerinden gazete üzerinden reklamı yapılıyorsa bu aracın reklamı afişlerle el ilanlarıyla market poşetlerinin üzerinde bile yapılmalı ki aradaki fark kapansın!!

    Olumlu taraflarına gelince;
    Araç tam Türkiye yollarına göre bir araç altını vurdum derdi yok park yeri bulamadım kaldırıma çıkartacağım altı sürtermi derdi yok yerden yüksek rahat.
    Az yakıyor bu belli bir gerçek.
    Kliması çok güzel yazın araç siyah olmasına rağmen o sıcaklarda dayanıyorum klimaya çok geçmeden hemen ellerim ve burnum buz kesiyor.
    Geniş bir bagajı var.
    Arka koltulardaki yaşam alanı geniş.
    Atmosferik Mıvec motor çok şahane, alt devirlerde tasarruf üst devirlerde performans 2, vites 110 3, vites 160 ı biraz geçiyor 7,000 devirde kesiyor
    Kabin içinde cezbedici bir motor sesi var (motor sesini sevenler için çok sportif bir detay)
    Çok zengin donanım, ınvıte paket aracım yani giriş paket baz donanım ama yok yok hill hold start stop cc esp diz hava yastığına kadar baya dolu
    Beklentilerimi karşılayan bir müzik sistemi var karşılaştırdığım araçlar QQ, Corolla, Cruze hepsinden önde bu konuda ASX.
    Sürüş dinamikleri çok güzel,geniş yanaynaları var, sürüş pozisyonunuzu bulmakta zorlanmıyorsunuz.
    Sizi uzun yıllar üzmeyecek bir araç sırtına kaç kasa domates, çilek, kiraz vurdum ne dolu bagajlarla uzun yollar yaptım rampalar tırmandım banamısın demedi yeterki vites seçimini iyi yapın.
    5 kişi hatta iki erkek oldukça kilolu uzun yolculuklar yaptım hiç daraldım bunaldım diyen çıkmadı hatta her yolculuk sonunda çok keyifli idi diye teşekkür aldım. (arkada şaft tüneli olmasa daha da enfes olurmuş.)


    Yani durum bu şekilde aslında oldukça memnuniyet verici bir otomobil diyebilirim. Kime sorsanız Mıtsubıshı taş gibi arabadır motoru 1,000.000 km gider der ki bunu sayısız kez duydum ama iş icraata gelince durum değişiyor ikinci el kaygısı distribütör ilgisizliği reklam azlığı dizel motor olmayışı gibi etmenler insanları bu araçtan soğutuyor.

    Aracımı ne zaman yıkatmaya gitsem ne zaman yakıt almaya bir istasyona uğrasam mutlaka merak edip soru soranlarla karşılaşıyorum. Hep yakışıklı bir araç olmasndan yana övgüler alıyorum '' köpek balığının Jipi değilmi bu'' diyorlar Lancer dan hatırlayıp bende evet o diyorum bi süzüyorlar beğeni dile getiriyorlar hatta bir keresinde adam benden ayrılıp bayiye gitti aracı gördükten sonra incelemek üzere.

    Şayet 1,8 4*4 dıd dizel motorla gelmeyip vergi dilimine takılmasa adam gibi 1,6 1,5 dizel getirse QQ nun işi bu kadar kolay olmazdı.

    Aracımı gördükten sonra beğenip satın alanlar bile oldu çevremden.

    Belki fukara avuntusu gibi olacak ama satmaması işime geliyor trafikte çok görülmüyor o yüzdende ilgi çekiyor. Satarken bu durum aleyhimize ama olsun ben zaten 5 yıl satmamak üzere aldım suyunu sıka sıka kullanıyorum

    Saygılar.
    Millet olarak otomobilden anlamadığımız için tutmuyordur büyük ihtimalle.

    Milletimize göre iyi otomobil kriterleri;
    1- 2. eli iyi olacak
    2- Servisi yaygın olacak (sanki hey sene farklı servise gidiyoruz)
    3- Konu komşunun bildiği, iyi yorumlar yapacağı bir otomobil olacak
    4- Trafikte bolca görünecek
    ..................................................

    otoobil almayla ilgili ne kadar saçma sapan kriter varsa hepsi.....
    quote:

    Orijinalden alıntı: jack_daniel's

    Distribütör'ün tutumuna göre bence yine iyi tuttu.

    Alan kişilerde lpg dönüşümünün de etkisinin olduğunu düşünüyorum.2. elde oldukça makul bir araç bence.

    Alıntıları Göster
    Cevabı aşağıda ,Aynı fiyata sen olsan hangisini alırdın

     SUV sınıfında Mitsubishi ASX neden tutulmadı?


     SUV sınıfında Mitsubishi ASX neden tutulmadı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: AMETBİXİ06

    quote:

    Orijinalden alıntı: gentleman_

    reklamı bile sakattı

    hangi reklam

    şimdi asx zamanı falan gibi bir şeydi.

    http://www.youtube.com/watch?v=CZM5IsQa9UM

    nesi sakattı hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drive_earth

    quote:

    Orijinalden alıntı: the_zula

    Cevabı aşağıda ,Aynı fiyata sen olsan hangisini alırdın




    Sırıtacak ne var ki, bunların arasından tabi ki mitsubishi alınır

    Size Tavsiyem : www.dunyagoz.com
  • Orijinalden alıntı: forumusr

    Orijinalden alıntı: the_zula

    Cevabı aşağıda ,Aynı fiyata sen olsan hangisini alırdın
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • iyi niyetleriniz için teşekkürler redstorm..
    Az önce ASX'imle eve geldim:) Van bayisinden aldım..ve eve gelmek için 150 km yol yaptım.. yaklaşık 10 km si şehiriçiydi..eve vardığımda yakıt tüketimim 5.6 lt / 100 km idi..tabi karanlıkta geldiğimden ve araca daha alışmadığımdan hızım ortalama 80 di..hız sabitleyicisini de kullandım..daha araç 150 km de..gerçekten de yakıt konusunda çok iyi..sattığım araç clio idi..lpg ile kullanıyordum ama bazen benzinde kullandığımda daha çok yakıyordu..
    Bugün benim için çok heyecanlı geçti. Bayide aracı gördüğümde yüzümde bir tebessüm oluştu ilk anda..Ve tüm işlemler bitip eve vardığımda iyiki almışım diyorum ve en ufak bir pişmanlığım yok..Aksine, ASX kullanıcılarının,aracına olan aşkını şimdi daha iyi anlıyorum..
    Herkesin çok sade dediği iç kısım benim çok hoşuma gitti..Araç tümseklerden çukurlardan geçerken rahatsızlık vermiyor..Yol sesi lüks araçlara göre biraz fazla olabilir ama önceki aracıma göre yine çok iyi..
    Sonuç olarak iyiki almışım..
    Bu arada; zivrisinek ve enrique nickli arkadaşlara da çok teşekkür ediyorum,araç alma sürecinde tüm sorularıma yanıt verip beni aydınlattıkları için..
    Bayiden bi tane fotoğraf da çektim:
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs

    quote:

    Orijinalden alıntı: dr79

    iyi niyetleriniz için teşekkürler redstorm..
    Az önce ASX'imle eve geldim:) Van bayisinden aldım..ve eve gelmek için 150 km yol yaptım.. yaklaşık 10 km si şehiriçiydi..eve vardığımda yakıt tüketimim 5.6 lt / 100 km idi..tabi karanlıkta geldiğimden ve araca daha alışmadığımdan hızım ortalama 80 di..hız sabitleyicisini de kullandım..daha araç 150 km de..gerçekten de yakıt konusunda çok iyi..sattığım araç clio idi..lpg ile kullanıyordum ama bazen benzinde kullandığımda daha çok yakıyordu..
    Bugün benim için çok heyecanlı geçti. Bayide aracı gördüğümde yüzümde bir tebessüm oluştu ilk anda..Ve tüm işlemler bitip eve vardığımda iyiki almışım diyorum ve en ufak bir pişmanlığım yok..Aksine, ASX kullanıcılarının,aracına olan aşkını şimdi daha iyi anlıyorum..
    Herkesin çok sade dediği iç kısım benim çok hoşuma gitti..Araç tümseklerden çukurlardan geçerken rahatsızlık vermiyor..Yol sesi lüks araçlara göre biraz fazla olabilir ama önceki aracıma göre yine çok iyi..
    Sonuç olarak iyiki almışım..
    Bu arada; zivrisinek ve enrique nickli arkadaşlara da çok teşekkür ediyorum,araç alma sürecinde tüm sorularıma yanıt verip beni aydınlattıkları için..
    Bayiden bi tane fotoğraf da çektim:
     SUV sınıfında Mitsubishi ASX neden tutulmadı?


    kazasız belasız güzel günlerde binin çok güzel ve farklı bir tercih yaptınız etrafınızdaki meraklı insanların sorularına ve beğeni dolu bakışlarına hazır olun :)

     SUV sınıfında Mitsubishi ASX neden tutulmadı?
    allah nazardan saklasın

    Çok teşekkürler..Bilmukabele..
    Depoyu fullemek için girdiğim benzin istasyonunda pompacının sorularıyla karşılaştım ilk:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr79

    quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs

    quote:

    Orijinalden alıntı: dr79

    iyi niyetleriniz için teşekkürler redstorm..
    Az önce ASX'imle eve geldim:) Van bayisinden aldım..ve eve gelmek için 150 km yol yaptım.. yaklaşık 10 km si şehiriçiydi..eve vardığımda yakıt tüketimim 5.6 lt / 100 km idi..tabi karanlıkta geldiğimden ve araca daha alışmadığımdan hızım ortalama 80 di..hız sabitleyicisini de kullandım..daha araç 150 km de..gerçekten de yakıt konusunda çok iyi..sattığım araç clio idi..lpg ile kullanıyordum ama bazen benzinde kullandığımda daha çok yakıyordu..
    Bugün benim için çok heyecanlı geçti. Bayide aracı gördüğümde yüzümde bir tebessüm oluştu ilk anda..Ve tüm işlemler bitip eve vardığımda iyiki almışım diyorum ve en ufak bir pişmanlığım yok..Aksine, ASX kullanıcılarının,aracına olan aşkını şimdi daha iyi anlıyorum..
    Herkesin çok sade dediği iç kısım benim çok hoşuma gitti..Araç tümseklerden çukurlardan geçerken rahatsızlık vermiyor..Yol sesi lüks araçlara göre biraz fazla olabilir ama önceki aracıma göre yine çok iyi..
    Sonuç olarak iyiki almışım..
    Bu arada; zivrisinek ve enrique nickli arkadaşlara da çok teşekkür ediyorum,araç alma sürecinde tüm sorularıma yanıt verip beni aydınlattıkları için..
    Bayiden bi tane fotoğraf da çektim:
     SUV sınıfında Mitsubishi ASX neden tutulmadı?


    kazasız belasız güzel günlerde binin çok güzel ve farklı bir tercih yaptınız etrafınızdaki meraklı insanların sorularına ve beğeni dolu bakışlarına hazır olun :)

     SUV sınıfında Mitsubishi ASX neden tutulmadı?
    allah nazardan saklasın

    Çok teşekkürler..Bilmukabele..
    Depoyu fullemek için girdiğim benzin istasyonunda pompacının sorularıyla karşılaştım ilk:)

    Aracınız hayırlı uğurlu olsun fiyat olarakta iyi bir rakama almışsınız. Hayranlık dolu bakışlara hazır olun. Çok memnun kalacaksınız. 1,5 yıl kullandım invite modelini tavan çıtası ve arka tampon koruma ile daha bir güzel oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Batistuta

    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    quote:

    Orijinalden alıntı: zivrisinek

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilker67

    IIHS testinde Forester ile birlikte iyi not alabilen tek araç ASX.

    Kapısı inceymiş eleştirileri çok komik kalıyor bu veriden sonra.

    8 senedir Mitsubishi araçları kullanıyorum güvenlik konusunda Mitsubishi'ye laf atanlara sadece tebessüm ediyorum, daha fazlasına lüzum görmedim :) Diğer birçok hususta Mitsubishi eleştirilebilir belki ama bu kırmızı noktadır ne yazıkki insanlarımız hep ezbere konuşuyorlar ve IIHS vidoları bile insanımızı ikna etmeye yetmiyor:) Yani çıkıp birisi Forester hantal dediğinde ne kadar komik olacaksa ASX için yapılan güvenliği zayıf yorumları o kadar komik olacaktır;)

    Small Overlap testlerinde de ASX'in başarısını görmüş olduk, Mitsubishi'ye laf edenlere bende tebessüm ediyorum.

    Taner beyde çok yazmıştı bende asxi çok seviyorum ve kalitesine güveniyorum.
    Bu arada taner bey yok sanırım artık forumda, nick'i falan nedir biliyormusunuz?

    Taner Bey, Mart 2012'de forumdan ayrıldı, buradaki isimini de değiştirdi ama foruma ara sıra giriyor. Kendisini takip etmek için,www.passatturkiye.com adresine bakabilirsiniz.
  • Bu yazdıklarımı asx almayı düşünenler muhakkak bıkmadan okusunlar zaten başka türlü bu kadar yazıyı okumak sıkıcı olur .burada yazdıklarım makyajlı kasa asx invite içindir.Öncelikle maşallah diyelim. Allah nazarlaradan kazalardan belalardan korusun .asx invite aracımı 10 temmuz 2013 tarihinde aldım. hani bi ilk görüşte aşk vardır birde tanıdıkca seversiniz ya ben ilk başta asx i daha çok japon-mitsubishi-sağlam-az yakıt-güvenli olması nedeniyle aldım ama kullandıkca aşık oldum. ben çoğu kez tercihlerimden dolayı pişman olmuşumdur aldığım pek çok şeyin keşke ile başlayan pişmanlık kelimelerini çok söylemişimdir ama asx için iyi ki almışım diyor ve Allaha çok şükrediyorum ve şükürle başlayan kelimeleri çok kullanıyorum.
    burada yazan 3 sayfadaki yorumların çoğunu okudum olumsuz yazılan yorumların çoğunun kasıtlı bir kısmınında bilinçsizce ve ön yargılı yazıldığına inanıyorum ve dikkat edin olumsuz yazılanların hiç birisi asx kullanıcısı tarafından yazılmamış.
    gerçek asx kullanıcılarının asx de bulduğu eksiklikler var bunlardan en önemlileri ses izolasyonu ancak şunu vurgulamak gerekir asx eski kasa (2012 başı arkada sis farı 3 tane olanlar) ve makyajlı kasa (2012 sonu arkada sis farı tek olanlar) olmak üzere iki versiyonu var. eski kasa nasıl bilmiyorum ancak yeni kasada eski kasaya göre izolasyon baya düzeltilmiş durumda yeni kasada ise yol sesi bozuk mıcırlı yollarda ve yüksek hızlarda geliyor rüzgar sesi dışarısı rüzgarlıysa ve 120 km hızı geçince geliyor motor sesi ise 4000 devirden sonra geliyor ancak bu sesler öyle abartıldığı gibi değil evet d sınıfı araçlar kadar sessiz değil lakin pek çok c sınıfı araçtan da gürültülü değildir. şehir içi yolculuklarda hiç ses namına bir durum yoktur. yine eleştirlerden birisi iç dizaynı ve sert plastik malzemesi gerçi bu asx kullanıcıları için çok önemli değil ancak söylenenlerden dolayı yazıyorum . ya Allah aşkına şu zamanda c sınıfı hangi aracın içinde sert plastikten başka bir şey varda biz görmedik vardır belki ama fiyatı da vardır. evet asx in içinde de sert plastik var ancak kaliteli kolay kolay çizilmez güneşten sıcaktan ve soğuktan dolayı bozulmaz ve gıcırdama gocurdama yapmaz. ben neredeyse 18 aydır kullanıyorum sadece bozuk yolda ve soğuklardan olsa gerek tek ses arka bagaj pandizotundan geldi onuda pondizotun geçtiği pimlere lastik geçirdim geçti. başka ses olarak sert tümseklere girince yada derin çukura düşünce gıyklama gelir birde benim arka stepmenin yanına koyduğum ekstra takımları şangırtısı.
    yine iç mekanın gösterişsizliği eleştirilmiş evet sade belki bir en son kasa Honda civic kadar olabilirdi lakin çok kullanışlı sağlam basit sade ve kaliteli
    yine vites sayısı 6 olmalıymış buna sadece gülerim acaba bu tavsiyeyi yapanlar herhalde elin Japon mühendislerinden daha iyi biliyorlar. Bir kere vites sayısı 6 olursa vites aralıkları değişir belki uzun yolda yüksek hızlarda iyi gibi olabilir ancak diğer türlü hem performansı düşürür hem de yakıtı arttırır. Bence bu araç için en iyisi 5 vitestir.
    Dış dizayna gelince hani makyajsız boyasız saf duru güzellik vardır ya birde boyalı makyajlı güzel görünenler. İşte asx de o boyasız makyajsız güzellerden hele birde makyajladınmı deli güzel oluyor dileyen google da asx tuning yazıp görsellere videolara bakabilir.
    Diğer taraftan süspansiyonu sert derler evet belki bir passat yada d sınıfı konforu yoktur nedeni ise araç zaten spor, yerden yüksek, tekerler büyük birde koltukların durumu bence koltukların süspansiyonu biraz daha iyi olabilir ayrıca koltukların yan destekleri biraz geniş kalmış ama bu geniş cüsseli adamlar için bir avantaj . yine de konfor pek çok c sınıfı araçtan da kötü değildir. Bu arada asx de Ön süspansiyon Mc Pherson tipli/denge çubuklu Arka süspansiyon Çok bağlantılı salıncak, denge çubuklu (yani pahalı ve iyisi olan) sistemler bulunmakta.
    Servislerin az ve sorunlu oluşu ticari araçlarla aynı yerde oluşu parçalarının piyasada olmaması yan sanayi parçasının olmaması ya da az olması hemen bulunmaması geç gelmesi .
    İlk başta şöyle söyleyeyim servis ücreti olarak emsallerinden hatta b sınıfı araçlardan hatta kendi markadaşı olan diğer lancer spacestar dan bile daha düşüktür. Çünkü işçiliği kolaydır.
    çoğu yerde servis yok sayısı kısıtlı bazı arkadaşlar servislerin durumundan şikayetci Allah aşkına diğer markaların servisleri çok mu güzel onlar first classda mitsunun servisleri ekonomi classmı açın bakın şikayet sitelerine diğer markaların servislerinin ne kadar sıkıntılı olduğunu anlarsınız en azından benim eski aracım reno idi ve yetkili servisinde yaşadığım sıkıntıyı ben çok iyi biliyorum.
    Şimdi mitsuda bir anlayış var sağlam olsun bana laf gelmesin anlayışı bu nedenle ne kadar gereksiz aksesuar o kadar problem anlayışı ile araçları da sadedir ama gerekli donanımların hepsi fazlasıyla vardır. Şimdi bu anlayıştan ne çıkar açıklayayım sağlam araç sağlam parça demek az kazanan tamirci servis ve parçacı demek tir bu nedenle servis sayısı az olur ve parça sıkıntısı olur birde tabi ki piyasada bulunan araç sayısı az olursa serviside tamirciside az olur diyeceksiniz ancak sadece asx az satıyor fuso canter ve L200 ticari araçları sınıfında lider ve piyasada çok satıyor ve olan servis sayısınıda bu ticari araçların çokluğuna borçluyuz o yüzden lütfen servislere girince bu araçların arasında kalmaktan şikayet etmeyelim. Peki parça sıkıntısını hangi sıklıkla yaşarsınız siz deyin 5 yılda bir ben diyeyim 10 yılda bir yani çok seyrek. Bu arada istisnalar olabilir ama bilirsiniz yinede kaide bozulmaz. yani bırakında bu durumda parçaya biraz fazla para verelim birazda birkaç gün bekleyelim azıcık sıkıntısınıda çekelim. ama şunu söyleyeyim öyle abartıldığı gibi değil ve piyasada pek çok sarf malzemesi ve parçası çok rahat bulunuyor tabi ben ve benim gibiler yani büyük şehirlerde yaşayanlar daha şanslıyız ancak internet ve haberleşmenin yine lojistik ve kargoculuğun ileri düzeyde olduğu günümüzde diğer yerlerde yaşayanlarında çok sıkıntı çekeceğini sanmıyorum .Durumu birde şöyle açıklayayım çok parçası bulunan çok servisi bulunan araçların parçaları daha sık arızalanır bu bir gerçek çünkü o araçların üretim ruhunda sadece arabadan para kazanmak değil satış sonrasında asıl parayı kırmak vardır. Bu nedenle parçaların dayanımı ömürlük değil belli bir süre dayanacak kadar yapılır. Mitsuda bir parçayı belli bir sürede 1 kere değiştirirseniz o araçlarda aynı sürede 5 hadi 3 kere değiştirirsiniz şimdi bu durumda hem parça daha pahalıya gelir hemde daha çok sıkıntı çekersiniz.
    yine ikinci elinin olmaması ve değer kaybetmesi konusu var kesinlikle yanlış bilinen bir durum . Asx git gide aranılan bir araç olmaya başladı. zaten asx i alanlar memnun oldukları için kolay kolay satmayı düşünmüyorlar. internet ilan sitelerine bakınca görürsünüz. diğer markalarda bir şekilde aracı alanlar yakıt gerçeği ile yüz yüze gelince daha 1 yaşını doldurmamış araçlarını satıyorlar ve en az 10000 lira değer kaybı ile satıyorlar ve hemen satamıyorlar. Asx te ise böyle bir durum yok mesala ben 57000 liraya kazık yiyerek aldığım diyorum çünkü tam gezi olayları dolayısıyla dolar artışı nedeniyle mitsu kampanyadan vazgeçti ve hatta zam gelecek diye kandırdılar 58000 liraya anlaştık ama akabinde araç kampanyaya girdi ama ben paranın yarısından çoğunu vermiştim ama yinede 1000 liralık bir indirim yaptırdım efendilik bende kalsın diyede fazla uzatmadım ama temmuz ortalarında 54000 lira fiyat alanları biliyorum (genelde asx in satış bayileri ve satış elemanları sıkıntılı diyorlar bilemem ama benim ankarada aldığım bayi sıkıntılı idi bu nedenle tek bayiye güvenmeyin tüm bayileri arayın hatta gidin ve sıkı pazarlık yapmayı unutmayın) herneyse aracım şu an 17000 km de satmaya kalksam temiz beyaz boyasız aracımı gözüm kapalı en kötü Allahın izniyle 54000 liraya satarım gibi (yani 54000 liraya almış olsaydım aldığım fiyata satardım.) ayrıca temiz ve uygun fiyat yazdığınız aracınızı 3 güne kalmaz satarsınız tabiki herşey Allahın izniyle.
    Gelelim asx in güzelliklerine öncelikle müthiş bir yol tutuşu var virajlarda savrulma bu aracın kitabında yazmıyor yüksek hızı çok sevmem ve tavsiye etmem ama denemek için 180 km hızla bu araçla makas yaptım bir tek tedirgin edici bir sallantı yok. Yine 180 km hızla gidiyorum araç camdan hızı göstermiyor ve gidişinden de göstermiyor sanki 180 değil 100 le gidiyormuşsunuz gibi ibreye bakmazsanız kesinlikle bu araçta hız tahmini yapamazsınız.sadece otobanda mı şose patika yolda da çok iyi yol tutuşu var.
    Firenler çok iyi zaten ön ve arakalarda disk firen abs çok iyi.zınk diye duruyor tek sıkıntı arkadakilerin size ayak uyduramaması .tam iki kere aracın arkasına çarptılar Allahtan yavaş darbeler oldu ama ikincisinde şahin neredeyse kaputunun yarısına kadar içeri girdi. Çok şükür tek hasar tanponda mercimek kadar bir boya attı o kadar.
    Güvenlik olayını anlatmaya gerek yok amerikada pek çok kez en güvenilir araçlardan birisi olarak seçilmiş ve pek çok çarpışma testlerinden yüksek notlar almış bir araç. Güvenlik donanımıda çok iyi ve yeterli. Ayrıca gövde sağlamlığı çok iyi Allah hepimizi kazalardan korusun ama asx ile çarpışan diğer araçların aldıkları hasar ile asx in hasarından çok daha fazla ve kaza durumunda asx hasarını yolcu kabinine en az yansıtan araçlardan birisi. Bunu çarpışma testlerini (asx crash test diye aratın) izlerseniz görürsünüz. asx amerikada outlander sport olarak satılıyor ve benim bildiğim Amerika da dahil pek çok ülkede ülkemizin tersine ençok satan suv konumunda.
    5 tane dünya rekoru var bu rekorlar 4x4 outlander sport yani 4x4 asx ile yapılmış olsada sonuçta 4 çeker ve motorun haricinde geriye kalan süspansiyon firen gibi diğer parçalar aynı asx .
    Asx direk Japonya üretimidir mesela en çok satan rakibi Japon markası ama Letonya üretimidir.
    Gelelim iç genişliği ve bağaj durumuna asx outlander şasesi üzerine yapılmış bir araç bu nedenle aks aralığı ile sınıfında lider yani hem iç genişliği hem arka diz mesafesi olarak sınıfında lider bagajıda yeterince geniş . tavan yüksekliğinde de sınıfında lider . ben şöför koltuğunu çok geride kullanırım boyum 174 cm ama benim sürüdüğüm aracı 185 cm boyundaki arkadaşım hiç koltuğu ayarlamadan sürer. Buna göre geçenlerde 190 cm boyunda ve iri yarı bir öğrencimi arka koltuğa oturttum daha diz mesafesi ve başı ile tavan arası 4 parmak yani 6-7 cm boşluk kaldı ve çok ferah olduğunu söyledi.
    Yakıt işte dananın kuyruğunun koptuğu yer burası bir arkadaşın dediği gibi muhabbetinde sizi insanlara resmen yalancı atıcı palavracıymışsınız gibi düşündüren bir yakıt tüketimi var . şehir dışı 4.9 şehir içi 7.5 lt ortalaması var ancak uygun şartlarda bu değerlerin altını dahi görüyorsunuz kesinlikle senede 30000 km yapmıyorsanız lpg taktırmaya gerek yok ve ayrıca birebir depo ölçümleri yol bilgisayarı ile tutarlı .yani hani şu fabrika ortalamasyı 7 lt yazan ancak 9 lt den aşağı bi türlü düşüremediğiniz ve depo ölçümlerinde de aslında tüketilen yakıtın 9 lt değil 11 lt olduğunu gördüğünüz oradan buradan bu konuda ceza yiyen araçlardan değil. Motor performansına gelince kesinlikle sizi üzmez elbet bir G segmenti bir spor araç performansı vermez . yokuşlarda uzun yollarda yüksek hızlarda genelde aldığı gibi götürür tüm benzinli 1.6 araçlarda yokuşlara uygun viteslerle girmek gerekirtabi asx ded düşük hızda yokuşa uygun vitesle girerseniz sizi üzmez ve bir arkadaşın dediği gibi kesinlikle kamyonlara yarenlik ettirmez . hatta en dik rampalarda bile hızlanır ivmelenir.
    Elbet asx tam tamına her şeyiyle mükemmel değil bazı durumları göreceli algılara göre değişir ama çok güzel bir araç ve kendine bağımlı yapıyor .isterseniz tüm forumları okuyun asx alıpda memnun olmayan varmı. Fiyatına göre yakıt sağlamlık donanım ve özellik olarak bence alınacak tek araç. Ne yalan söyleyim çok param olsa ve gelirim sürekli çok olsa yani vergisini yakıtını dert etmeyecek kadar param olsa bende Q 7 alırdım tabi mitsuyu tanımadan önce ama şimdi pajero dan yana tercih hakkımı kullanırdım . ama ben öğretmen adamım borca girmişim gelirim belli giderim belli ve benim için en ideal araba Mitsubishi asx . çok şükür Allahıma . bu kadar yazıyı da yazınca mitsu yada temsa bana altınmı verecek yoo sadece araba alacak insanlara yardımcı olmak fikir vermek ve Allah razı olsun demelerini istemek.
    Bakın sadece benim yazdıklarıma bakmayın çok iyi araştırın deneme sürüşü yapın başka kullanıcılardan da bilgi alın çünkü dedim ya algılar farklı olabilir bana uyan size uymaz .hepinize hayırlı günler .
    Yakıt konusunda aşağıdaki link size fikir verir herhalde.
    https://www.youtube.com/watch?v=8Aomu9BfKj8



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akif06eren -- 26 Şubat 2015; 9:32:15 >
  • dizeli var nereden çıkmış dizel yok diye?

    http://www.mitsubishi-motors.com.tr/fiyatlar/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: areels

    dizeli var nereden çıkmış dizel yok diye?

    http://www.mitsubishi-motors.com.tr/fiyatlar/

    sadece 1.6gözüküyor.
    bunun dizeli 2.2 idi. güçlü ama satamaz burda elbette
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.