Şimdi Ara

[AKK Dışı Olanlar] Turkcell'in Şark Kurnazlığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
2
Favori
2.576
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • "Kendi kendine iptal olan internet" diye bir konu açmıştım, mesele açıklığa kavuştu.

    Turkcell belli ki AKK dışı müşterilerinin internetini "yanlışlıkla" iptal ediyor. Sonrasında sizi AKK'lı sözleşme imzalamaya zorluyor.

    6 gün önce durup dururken internetim kesildi ve telefona "modemi 7 gün içinde iade edin" mesajı geldi. Kendilerini arayıp, bu nedir diye sorduğumda "isteğiniz üzerine hizmetinizi iptal ettik" cevabını aldım. Kendilerine herhangi bir şekilde hizmet iptali konusunda başvurum olmamıştır, kaldı ki taahhüdüm olduğu için böyle bir şeye yanaşmam. Ayrıca AKK dışı üye olarak gayet de memnundum hizmetten.

    "Yok öyle bir şey" dedim kendilerine, ses kaydı dinleyip 24 saat içinde size dönelim dendi.

    Dönülmedi. Ertesi gün tekrar aradım, 24 saat 72 saate çıktı. Bu noktadan itibaren günde 2 öğün kendilerini aramaya başladım.

    2 gün sonra, bir yanlışlık yüzünden hizmetin iptal edildiğini tesbit ettiğini bildiren bayan tarafından arandım. Kendisi, hizmeti geri açacağını ancak önceki sözleşmemde olan paketin (Işık Hızı) şu an olmadığı, Fiberini Seç paketi üzerinden işlemin yapılacağını; ancak eskiden 49 TL verdiğim hizmetin artık 59 TL olacağını ve 100GB AKK olacağını bildirdi. Kendi hatanızı nasıl müşteriden çıkarmaya çalışırsınız ve ben AKK dışıyım temalı sözlerimden sonra üstüne danışacağını söyleyerek görüşme sonlandı.

    Sürekli aramalarım sonuç vermedi; bugüne kadar. Kendi hatanız yüzünden iptal etmeden önce ne alıyorsam, aynı şartlarla devamını sağlamak zorunda olduklarını ısrarla belirtmiş olmama rağmen, bugün gelen SMS mesajıyla online işlem şifresi tekrar iletilmiş ve adıma sıfırdan 20Mbit 50GB AKK Fiberini Seç paketinden hizmet açılmıştır. İptal etmelerinden önce aldığım diğer bir hizmet olan telefon hizmetinden ise eser yoktur.

    Önceden aynı fiyattan hizmet vermelerini söylememe rağmen, yeni paketin 49 değil 54 TL olduğu bilgisini de öğrendim. Sonuç olarak, evimde hazır modem ve tesisat bulunmasına rağmen; kurulum yapılması ve modemin değiştirilmesi gerektiğini belirttiler. Niçin değiştiriyorsunuz soruma yanıt veremediler; hizmetiniz baştan başladığı için böyle bir şey yapmamız gerekiyor gibisinden bir yanıt gevelendi. Sözleşme ile alakalı bir şey söylenmedi.

    Akşam saatlerinde evime gelen ekip, denildiği üzere yeni modemi getirdi, takmaya başladı ancak diğer arkadaşın sözleşmeyi nerede yapalım sözüyle esas amaçları da ortaya çıkmış oldu. Sıfırdan, 24 aylık ve 50GB AKK'lı hizmetin, üstünde kocaman AKK'nın geçerli olduğu belirtilen bir sözleşme imzalamam için önüme getirilmişti.

    Hem verdiğim para artıyor
    Hem alacağım hizmet azalıyor (AKK iptalinden önce paketimin AKK'sı 100GB idi, 50 değil)
    Hem de AKK'lı sözleşme imzalatılmaya çalışılıyor.


    Beklemelerini söyledim ve MH aradım; MH de ilginç bir şekilde siz zaten eskiden AKK'ya tabi idiniz, niye ısrar ediyorsunuz gibisinden bir yaklaşımda bulundu. Elimde genel merkezden arandığım ve AKK DIŞISINIZ diyen ses kaydı ve THH'dan çıkan (ki kişisel sitem ve superoffline.net dahil olmak üzere bir çok yerde açık adresim ve TC kimlik numaram harici sansürsüz görülebilen) AKK kaldırma kararı olmasına rağmen bu şekilde bir tepki aldım.

    Kuruluma gelen arkadaşları da bu görüşmeden sonra yeni taktıkları modemi sökmelerini rica ederek uğurladım. Kendileri ben 20 dk boyunca MH ile tartışırken utandılar ve giderken özür dilediler; hatanın onlarla hiç bir alakası olmamasına rağmen! Firmanın kendisi böyle yaklaşımda bulunamazken taşeronun montaj ekibinden böyle bir yaklaşım alınması da düşündürücü idi.

    Kişisel deneyimimi paylaşıyorum, dikkatli olun; özellikle 08502220222 numarasından aranırsanız ve AKK dışıysanız telefonu açın. Beni bütün bunlar olmadan önce 2 kere aradılar, iş yerimde müsait olmadığımdan diye açmadım. Tabii telefonda başlatmadıkları hizmeti telefonda iptal etmelerine bir mazeret değil bu; ama yine de bilginiz olsun.

    Mümkün olduğunca yayabilirseniz sevinirim.







  • Yuh be, bu kadar alçalabildiklerine inanamıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BTK 'ya şikayet edin hemen https://tuketici.btk.gov.tr/giris/
  • BTK şikayet kaydı yapıldı.
  • Konuyu sıcak tutalım da dolandırıcılıkları yüzlerine çarpsın.
    Hazar hocam bulabildiğiniz her yere bu konuyu açın da yaptıkları kuyruklarına dolansın AKK daki ikinci yaptıkları üçkağıdı da bilmeyen kalmasın.
  • bu kadar olur ancak ttnet yolundan gitmeye devam bravo
  • ttnet imden memnunum ozellikle kutum duzeldikden sonra download hızım hic 490-500 kb/sn altına inmedi 4 mbit de sadece ping ler 90-100ms
    oda sorun degil oyun oynamadıgımdan, 40 gb download yaptım gecen 24 st de zaten download yapan biri degilim ama bu hızdan memnunum
  • buda superonline a gelsin ozamanhttp://img201.imageshack.us/img201/8982/kotaw.jpg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dc106 -- 28 Şubat 2013; 12:58:10 >
  • anlaşmayı tek taraflı feshetmişler işte ama hiç çaktırmıyorlar.
  • Tek kelime ile; REZALET. Ben de AKK dışıyım ve aynı durum benim başıma gelebilirdi. Konu sayesinde bilgimiz olsun.

    Geçen günlerde "yeni kampanyamız var. sezon sonuna kadar digiturk bedava" diye Barış İletişim'den arandım. Kendilerine bunu kabul etmediğimi ve şu an kullandığım tarifeyi asla değiştirmeyeceğimi ilettim. Israr etmeye çalışsa da umursamadım bile. Neden? Zira herhangi bir tarife değişikliğinde AKK'yi kitleyeceklerini biliyorum. Onay vermediğim sürece buna kalkışamazlar. Hoş bu konuda görüyoruz ki tek taraflı fesih etmişler resmen.

    Bunun bir çözümü olmalı mutlaka. Kullanıcıdan izinsiz böyle bir karara varılamaz. Kullanıcı hakkını hiçe saymaktır bu.
    Başvurabileceğin her yere başvur sevgili @Hazar. Ses kayıtlarına rağmen farklı tarifeyi uygulamalarının altında kalmamak lâzım.
  • Avea kazançlı çıktı bu vesileyle. Kaçıncı Internet paketini almak zorunda kaldım. İşim Internet üzerine ve Internet bağlantım kesik. Acı ama gerçek.

    Başvurulacak yerlere başvurdum, Superonline kulağının üzerine yatıyor. Birkaç gün daha süre verdim inceleyip geri dönüş yapmaları için (yapıyorlarsa tabi), sonrasında tekrardan yasal yollar ile ilgilenmelerini sağlayacağım.

    AKK dayatması hariç bir sürü başka mesele de var benim durumumda. 49 liradan iptal ettikleri aboneliği 54-59TL arası satmaya çalışmaları, bu satmaya çalıştıkları aboneliğin AKK'sının daha düşük olması, aylık sabit ücret mevzusundan önce alındığı için minimum sabit ücret alınmayan ses hattımın ortada gözükmemesi, büyük ihtimal bunu da sıfırdan tanımlamaya çalışarak o sabit ücreti almaya çalışmaları, netice olarak 1 haftadır sabit telefonumu ve internet bağlantımı kullanamamam; yüksek ihtimalle de "siz iptal ettiniz nasıl olsa" diyerek önümüzdeki faturaya çok sağlam bir taahhüt bozma ve modem bedeli geçirecek olmaları, itiraz edecek olsam dahi o parayı ödeme zorunluluğu...

    Bir üyeden zengin olabileceklerini görmeye çalışıyorlar böylece.




  • Bu firmaların texas da at koşturur gibi kendi kanunlarını uygulamalarını devletin bir el atması lazım artık !! bu ne böyle arkadaş !!! Dünya'nın hiçbir yerinde bu tür kurnazlıklar yapılmaz , yapılamaz kocaman şirket kurmuşlar ama örümcek kadar beyin yok bunlarda , o çağrı merkezini inletirdim ben olsam , lanet olsun böyle firmalara !!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi helsloot -- 1 Mart 2013; 17:01:49 >
  • Çağrı merkezi inliyor inlemesine de, inleyecekler çağrı merkezindekiler değil. Oradakiler bütün gün küfür yiyip ses çıkaramayan insanlar. Bu kadar olayın üstüne sakin bir şekilde konuşamıyorum kendileriyle ama, edeceğim lafları limitliyorum.

    Gerçekten genel merkezden birileri ararsa onlara laflar hazırladım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hazar -- 1 Mart 2013; 17:33:58 >
  • beni de sürekli arayıp başka tarifelere geçirmeye çalışıyorlar. benim sözleşmemde akk yer almıyor , içinde akk bulunan hiçbir kampanyanız ile ilgilenmiyorum diyip kapatıyorum. hatta bazıları arayınca şuanki tarifeniz olan 100gb akk li tarifenizi değiştirelim gibi bir laf ettikleri an durdurup benim tarifem de akk yok diyip düzeltiyorum. tamamen dikkatli olmak lazım bunlara karşı. digiturk turkcell superonline vs hepsi aynı tarz. ilk bir teknolojiye öncülük ederler üyeleri toplarlar. sonra hizmet kalitesini rakipleri ile neredeyse aynı ama bir adım önde olacak şekilde düşürürler. üyelik sayısı yeterli olduğunda ise binbir türlü dalavere başlar. şirket politikalarını bildiğim için yemiyorum. digiturk paketleri ile uğraşmış üyelik iptal ettirmiş veya turkcell faturalı hat kullanmış kişiler uzun süre anlarlar demek istediğimi.
  • süper oflineyi tebrik eder gönülden batmasını dileriz istedikler gibi hizmeti kapatım öyle yeni sözleşme imzalatamazlar hakkını söke söke alırsın
  • Adamlar sonunda müşteri kazıklamakta ttneti geçmenin bir yolunu buldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erimemre

    Adamlar sonunda müşteri kazıklamakta ttneti geçmenin bir yolunu buldu.


    http://www.cnnturk.com/2013/ekonomi/genel/02/28/forbes.turkiyenin.en.zenginlerini.acikladi/698257.0/index.html

    Karamehmet geçen yıl 1.4 milyar dolar kaybetmiş. Sebebi bu olabilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Başımıza bu firmada bu geldi ama geneli bir incelersek ülkemizde herşey böyle arkadaşlar.
  • Bugün MH'dan arandım ve niye kurulumu reddettiğim soruldu. Yeni sözleşme imzalatmaya çalıştığınız için yanıtını aldım. Hizmetinizi açabilmemiz için sözleşme gerekiyor, biz sistemden taahhüdünüzü düşürüp AKK dışı bırakacağız yanıtını aldım.

    Sözlerine güvenip Internet'e de ihtiyacım olduğu için yaptım dediklerini az önce, şu an yeni modem ile internetim bağlandı. Hizmet formuna not olarak düştüm sözleşme imzalama sebebimi.

    Ne diyeyim, umarım sözlerini tutarlar. Tutmazlarsa değişik olacak.
  • AKK yı direk geç hocam bakalım YALAN mı gerçek mi?
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.