Şimdi Ara

Skoda Citigo İncelemesi içeren CITIGO ANA KONU (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
494
Cevap
6
Favori
41.295
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İlginç donanımlı araç.

    Ön sol taraftaki güneşlikte ayna yok, sağ taraftaki (yolcu tarafı )güneşlikte ayna var.

    2014 modelde de ön sağ cama araç sürücüsü kumanda edemiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aydoğan* -- 9 Haziran 2014; 22:09:29 >
  • İşte tamda bunu diyordum, eğer siz kolayca halledilecek koltuk tıkırtısını ciddiye alıyorsanız, diğer markalarda çok üzülürsünüz.
    Kimse iddia edemez 0 sorunlu bir aracım var diye. Önemli olan 5 yıl sorunları kolayca halledebilmek önemli.
    Yurtdışı testlere bakın, Micra dahil rakipleriyle karşılaştırıldığında ne demiş editöler?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hyundai i10 ve Skoda Citigo incelendi ve açık ara farkla Citigo beğenildi. (Aile fertlerim.)
  • Ben kendime zaten A segmenti bir araç düşünmedim ama eşimin 2009dan bu yana kullandığı i20yi(115bin kmde) yenilemek için araç arayışımızda i10 ilk görüşte aşka dönüştü.
    İ10u görüp de beğenmeyen bayan yoktur sanırım.
    Sonra i10 ile ilgili ufak çaplı araştırmada da aracın ALINABİLİR olduğu sonucuyla alım kararı aldık.
    Olay budur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hackersun

    İşte tamda bunu diyordum, eğer siz kolayca halledilecek koltuk tıkırtısını ciddiye alıyorsanız, diğer markalarda çok üzülürsünüz.
    Kimse iddia edemez 0 sorunlu bir aracım var diye. Önemli olan 5 yıl sorunları kolayca halledebilmek önemli.
    Yurtdışı testlere bakın, Micra dahil rakipleriyle karşılaştırıldığında ne demiş editöler?

    2012 de sıfır i20 aldım. eylül 2013 tede satıp sıfır rio aldım. yani hyundai yada kia için bir önyargım yok. zaten sorunsuz bir araç vardır diye iddiam da yok. sadece çok satıyor diye bir araç hiçbir zaman kral değildir. başka araç alan da hele ki A sınıfı için kesinlikle üzülmez.

    quote:

    Orijinalden alıntı: hackersun

    Ben kendime zaten A segmenti bir araç düşünmedim ama eşimin 2009dan bu yana kullandığı i20yi(115bin kmde) yenilemek için araç arayışımızda i10 ilk görüşte aşka dönüştü.
    İ10u görüp de beğenmeyen bayan yoktur sanırım.
    Sonra i10 ile ilgili ufak çaplı araştırmada da aracın ALINABİLİR olduğu sonucuyla alım kararı aldık.
    Olay budur.


    eylül ayında kendime rio eşime de doğum hediyesi olarak A sınıfı bir araç alacaktım. rio yu alırken picanto içinde anlaştım eşimin istediği renk mevcuttu. ama hadi i10 un çok reklamı yapılıyor 1-2 ay bekleyelim birşey kaybetmeyiz dedik. i10 bayiye geldiğinde telefonla haberdar edildik gittik eşim aracı hiç beğenmedi. bir de araç yok ne zaman olur bilmiyoruz cevabı geldi. sonra kia bayisine gittik 34 e anlaştığımız araç zamlanmıştı bizde vazgeçtik. eşimin düz vites problemi olmadığı için rio yu ona hediye ettim o kullanıyor. inşallah 1-2 sene sonra hedef suv yada mpv. demem o ki i10 her bayanın beğeneceği bir araç değil.




  • Arkadaşlar annem için bu arabayı düşünüyorum. Ehliyeti olan ama daha önce hiç araç kullanmamış yaşlı bir kadın sürücü için bu araba uygun mu? ASG şanzımana alışmak ve öğrenmek mi gerekiyor, yoksa doğal bir kullanımı mı var?

    Toplam satış az olmasına rağmen sahibinden.com'da bir sürü düşük kilometreli satılık Citigo görüyorum, acaba bu aracın bariz bir sıkıntısı mı var?

    Kliması güçlü mü, çok sıcak bir havada kullandınız mı (Mersin'de kullanılacak).

    Bir de şimdi kampanya fiyatı 39.700 tl açıklanmış, bu fiyattan daha aşağı inerler mi sizce, 1litre motorlu olduğundan vergiler az ve kar marjı daha yüksektir, dolayısıyla pazarlık payı daha çoktur diye düşünüyorum?

    Not: Lütfen "onun yerine ikinci el şu araba alınır" veya "şu kadardan fazla etmez" diye yorum yapmayın.
  • Selam

    Ben kendi anneme otomobil kullandirtmadigim icin (zira annemin ve onun gibi araba kullanan suruculerin yerlesim yerleri icerisinde arac kullanmasi yasaklanmali) bir bayanda nasil olur bilmiyorum. bununla birlikte asg sanziman belirli bir alisma sureci istiyor. zira tum otomatiklesmis manuel sanzimanlarda (yani eski usul tork konvertorlu PRND21 diye dizili olmayanlardan bahsediyorum) cikacagin yokusa girmeden once vitesi yokusa gore kucultmek gerekiyor. daha once kullandigim birebir ayni tip sanzimanlari olan opel corsa ve citroen c2' de de boyleydi.

    klimasi guclu. zaten arka camlar kelebek oldugundan onlari acip gitsen bile klimasiz seyahat yapiliyor.

    ben ayni araci gecen sene 31' e aldim. su an 40. bu arac nasil 10 lira zamlandiysa, bir cok otomobil de buna bagli olarak ayni fiyata cikti. yani bu pahalandi digerleri ucuzladi diye dusunmuyorum.


    otomobili park etmek, aynalarin gorus acisi, hata kaldirabilen gaz tepkisi, dusuk hizlarda calisan city safe sistemi gibi onemli artilariyla bir bayan icin uygun bir otomobil oldugunu dusunuyorum. 2013 model elegance' larda deri direksiyon simidi, deri vites topuzu ve krom detaylar var. bu paketli bir araci ikinci el olarak almani ve tercihen sanrooflu bir arac almani tavsiye ederim.
    -----------


    arac baktigimizda benim annem yeni i10' u hic begenmemisti. kucuk detaylar i10' u gozumde kotu yapiyor beni. tabi tipini de sevemedim. bununla birlikte citigo ve i10' un yurtdisi incelemelerinde iki aracin da 4,5 ya da 5 yildiz aldigini gorebilirsiniz. bu da iki araci da sorunsuzlukta on planda oldugu izlenimi veriyor.

    ayrica daha once de dedigim gibi aracim sorunsuzdur. tek bir mekanik ya da elektronik problemle 1 seneden uzun suredir karsilasmadim. sorunsuz arac yoktur dememek lazim.




  • Ben çevremdeki hiçbir bayana(özellikle acemiler için) yarı otomatik araç önermiyorum.

    Özellikle ikinci elde 2012 ve öncesi Yokuş kalkış desteksiz yarı otomatik araçlar var. Millet,"eşime otomatik araç aldım" diye bu araçları alıyor ama sonra bayanlar araba kullanmaktan soğuyor.
    Yokuşta ya geri kaçırıyorlar ya da agresif kalkıyorlar. Yokuşta ufak hareketlerle ileri geri park edemiyorlar. Yokuşlarda yaşanan şanzıman kararsızlıklarını manuel idare edemedikleri için zorlanıyorlar.
    Yani bu araçlardan uzak durmanızı tavsiye ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hackersun

    Ben çevremdeki hiçbir bayana(özellikle acemiler için) yarı otomatik araç önermiyorum.

    Özellikle ikinci elde 2012 ve öncesi Yokuş kalkış desteksiz yarı otomatik araçlar var. Millet,"eşime otomatik araç aldım" diye bu araçları alıyor ama sonra bayanlar araba kullanmaktan soğuyor.
    Yokuşta ya geri kaçırıyorlar ya da agresif kalkıyorlar. Yokuşta ufak hareketlerle ileri geri park edemiyorlar. Yokuşlarda yaşanan şanzıman kararsızlıklarını manuel idare edemedikleri için zorlanıyorlar.
    Yani bu araçlardan uzak durmanızı tavsiye ediyorum.

    Citigo'daki yokuş kalkış desteği işe yaramıyor mu? Araba geri kayarken gaza basılırsa toparlamıyor mu?
  • Citigo demedim ben,ikinci elde yokuş kalkış desteği olmayan yarı otomatik araçlar için söyledim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yokus kalkis desteksiz yari otomatik arac kullanmak tam bir iskence. El freniyle kalksan ayei bir çaba, gaza asilip kalksan ayri bir dert tuketim artiyor, gaza hafif bassan o da debriyaji yiyor. Bu devirde Hill holder' siz, esp' siz arac satmak zaten insanliga ihanet.

    Citigo' da hill holder var, hem yokus cikarken, hem de geri geri cikarken (one kaydirmiyor) calisiyor. Ayagini frenden cektikten sonra 2,5 saniye kadar daha frene basmaya devam ediyor. Gaza bastiginda da zaten ilerlemis oluyorsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi placan -- 11 Haziran 2014; 13:26:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar yakıt tüketimi ortalamanız nedir merak ediyorum. Toplamda yaptığım kilometre 6.500 oldu ve genel olarak 4.-4.5 arasında seyrediyorum trafik yokken. Tabi belli hızların üzerine çıktıkça ortalamada yükseliyor. Ancak İstanbul trafiğinde bile 5.5'u gördüm en fazla o da ilginç gerçekten. Bu konuda çok başarılı bir araç olduğunu düşünüyorum artık. Ancak benim asıl sormak istediğim araçla ilerlerken ani duruşlarda vites (otomatikteyken) araba biraz hoplatıyor. Bu sebeple bende vitesi boşa ("N") alıp vites düşürmelerinden dolayı yaşanan hoplamaları olabildiğince engellemeye çalışıyorum. Fakat bu hareketten sonra tekrar vitese geçmek istediğimde aracın yol bilgisayarında vitesi bildiren alanda "D1, D2, ..." yazması gerekirken bazı durumlarda "D" yazıyor ve vites atmadığı için bir süre (4-5 sn) araca gazda veremiyorum. Bir nevi kararsız kalıyor sanırım. Öncelikle benim yaptığım bu hareket mi doğru değil yoksa yaşanan bu durum herkeste kronik bir şekilde varsa çözümü ne olabilir merak ediyorum.




  • Bu yarı otomatik araçlarda, şanzımanın çalışma mantığı gereği, dururken 1.vitese alması, doğal olarak çekişi artırıyor ve araç ileri atılıyor.
    Ben boşuna demiyorum bayanlara yarı otomatik önermiyorum diye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Scotland S kullanıcısına yanıt
    Fiat'ın Dualogic'ini kullanıyorum. Faydası olur mu bilmiyorum ama D'ye geçmek için frene basmak gerekiyor, ihtimal ASG de benzer bir güvenlik önelemini kullanıyordur. Çok hafif freni basılı tutmak, duracak gibi yavaşlamışken akıcı bir kalkışı temin ediyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Scotland

    Arkadaşlar yakıt tüketimi ortalamanız nedir merak ediyorum. Toplamda yaptığım kilometre 6.500 oldu ve genel olarak 4.-4.5 arasında seyrediyorum trafik yokken. Tabi belli hızların üzerine çıktıkça ortalamada yükseliyor. Ancak İstanbul trafiğinde bile 5.5'u gördüm en fazla o da ilginç gerçekten. Bu konuda çok başarılı bir araç olduğunu düşünüyorum artık. Ancak benim asıl sormak istediğim araçla ilerlerken ani duruşlarda vites (otomatikteyken) araba biraz hoplatıyor. Bu sebeple bende vitesi boşa ("N") alıp vites düşürmelerinden dolayı yaşanan hoplamaları olabildiğince engellemeye çalışıyorum. Fakat bu hareketten sonra tekrar vitese geçmek istediğimde aracın yol bilgisayarında vitesi bildiren alanda "D1, D2, ..." yazması gerekirken bazı durumlarda "D" yazıyor ve vites atmadığı için bir süre (4-5 sn) araca gazda veremiyorum. Bir nevi kararsız kalıyor sanırım. Öncelikle benim yaptığım bu hareket mi doğru değil yoksa yaşanan bu durum herkeste kronik bir şekilde varsa çözümü ne olabilir merak ediyorum.

    Selamlar.

    Ani duruslarda hoplatiyor dedigin problemi ben yasamadim. belki de oluyordur fakat beni rahatsiz etmiyordur.

    D' nin yanip sonmesi aracin D modunda oldugunu fakat o sirada vitese gecilemedigi ifade ediyor. Giderken bosa alip tekrar vitese gecirdiginde D yanip sonuyorsa, o hiz ve devir araliginda araci guvenli sekilde vitese geciremiyor demektir. karbon 12' nin dedigi gibi biraz frene basman araci vitese gecirebilecek bir devire getirecektir ve uygun vitese gececektir arac. Ben bosa alma opsiyonunu neredeyse hic kullanmiyorum. zaten bosta gidilmemesi gerektigi de arac kullanma kilavuzunda yaziyor.

    ASG sanzimanlarin kendini korumak icin aldigi sıkı onlemler var. basina bir sey gelmesin diye bu tarz onlemleri devreye sokuyor. mesela aniden gaza cok yuklenip kalkmaya calisirsan da debriyaj zarar gormesin diye araci vitese gecirmez, yine D yanip soner.


    yakit tuketimi de istanbul trafiginde 1+2 kisilik seyahatlerde 5-6 litre arasi. ama otobandan bir yere gidiyorsan ve trafik yoksa 5 altina dusuyor cok rahat.




  • Mayıs ayında kaç adet satıldı acaba?
    i10 246 adet satmış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hackersun

    Mayıs ayında kaç adet satıldı acaba?
    i10 246 adet satmış

    0

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: placan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Scotland

    Arkadaşlar yakıt tüketimi ortalamanız nedir merak ediyorum. Toplamda yaptığım kilometre 6.500 oldu ve genel olarak 4.-4.5 arasında seyrediyorum trafik yokken. Tabi belli hızların üzerine çıktıkça ortalamada yükseliyor. Ancak İstanbul trafiğinde bile 5.5'u gördüm en fazla o da ilginç gerçekten. Bu konuda çok başarılı bir araç olduğunu düşünüyorum artık. Ancak benim asıl sormak istediğim araçla ilerlerken ani duruşlarda vites (otomatikteyken) araba biraz hoplatıyor. Bu sebeple bende vitesi boşa ("N") alıp vites düşürmelerinden dolayı yaşanan hoplamaları olabildiğince engellemeye çalışıyorum. Fakat bu hareketten sonra tekrar vitese geçmek istediğimde aracın yol bilgisayarında vitesi bildiren alanda "D1, D2, ..." yazması gerekirken bazı durumlarda "D" yazıyor ve vites atmadığı için bir süre (4-5 sn) araca gazda veremiyorum. Bir nevi kararsız kalıyor sanırım. Öncelikle benim yaptığım bu hareket mi doğru değil yoksa yaşanan bu durum herkeste kronik bir şekilde varsa çözümü ne olabilir merak ediyorum.

    Selamlar.

    Ani duruslarda hoplatiyor dedigin problemi ben yasamadim. belki de oluyordur fakat beni rahatsiz etmiyordur.

    D' nin yanip sonmesi aracin D modunda oldugunu fakat o sirada vitese gecilemedigi ifade ediyor. Giderken bosa alip tekrar vitese gecirdiginde D yanip sonuyorsa, o hiz ve devir araliginda araci guvenli sekilde vitese geciremiyor demektir. karbon 12' nin dedigi gibi biraz frene basman araci vitese gecirebilecek bir devire getirecektir ve uygun vitese gececektir arac. Ben bosa alma opsiyonunu neredeyse hic kullanmiyorum. zaten bosta gidilmemesi gerektigi de arac kullanma kilavuzunda yaziyor.

    ASG sanzimanlarin kendini korumak icin aldigi sıkı onlemler var. basina bir sey gelmesin diye bu tarz onlemleri devreye sokuyor. mesela aniden gaza cok yuklenip kalkmaya calisirsan da debriyaj zarar gormesin diye araci vitese gecirmez, yine D yanip soner.


    yakit tuketimi de istanbul trafiginde 1+2 kisilik seyahatlerde 5-6 litre arasi. ama otobandan bir yere gidiyorsan ve trafik yoksa 5 altina dusuyor cok rahat.

    Teşekkürler bilgilendirmen için.




  • Arkadaşlar kış sonlarında farkettiğim ve şu anda da devam eden bir ses olayı yaşıyorrum.
    Ses, motordan gelen ve hafif bir ıslığı andıran bir ses. Tarif ile tam anlatamasamda buna benzer bir ses olan var mı?
    Bugün servise gittim ve haliyle usta normal olup olmadığını bilemedi. 0 kn bir araba çalıştırdım orda ama onda bahsettigim sesin sadece 10 da biri vardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar.

    Yogun yagmur altinda arac kullandigim gunlerde (ozellikle son zamanlarin istanbul yagmurunda) gaza bastigim zamanlarda motordan tarif ettigine benzer bir ses cikiyor. bu ses de dedigim gibi sadece yogun yagmur altinda ve gaza yuklendigim zaman cikiyor. Bunun disinda herhangi garip bir sese rastlamadim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi placan -- 20 Haziran 2014; 14:09:33 >
  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.