Şimdi Ara

Türk Telekom Fazla Kesilen Fatura İadesi Yapılmıyor!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.790
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ürün ve hizmetlerinden memnun olmadığım için hattımı iptal ettirmek istedim. Hattımı iptal ettirmez isem 63TL olan faturam 6 ay boyunca %50 indirimli yani 31,5TL olacağı söylendi ve sözleşme imzalandı. Ocak ayı faturam 94,5TL geldi ve itirazda bulundum. Müşteri hizmetleri bir yanlışlık yapıldığını kabul edip, inceleneceğini söyledi ve kayıt oluşturdu.

    Geri bildirim olarak önce fazla gelen faturayı ödemem gerektiği, fazla olan miktar gelecek aylardan düşüleceği söylendi. Ben yanlış kesilen faturamın iptalinin yapılıp doğru fatura kesilmesini istedim. Ne hakla benden 3 aylık fatura peşin olarak isteniyor? Müşteri hizmetlerinden bunun cevabını istiyorum 4 kere oldu kayıt oluşturuyorlar.

    Herhangi bir cevap alamadığım ttnet aboneliğimi pazartesi günü iptal ettireceğim.

    Bu durumdan mağdur olanlar bu şirkete para kazandırmaya devam etmeyin lütfen.







  • Tüketici hakem heyetine başvurmayı düşündünüz mü? Veya öncesinde düşük bir umutla da olsa BTK'ya?
  • Btk ya başvurdum ama cevap için 30 gün beklemem gerektiğini belirtiler. Haberleşme ve ulaştırma bakanlığına da şikayatte bulundum. Tüketici hakem heyetine de başvurmayı düşündüm ama memleketimin yasaları o kadar yavaş işliyor ki insanı şikayet ettiğini pişman ediyorlar.

    Benim amacım TTNET'ten memnun olmayanları şirkete daha fazla para kazandırmadan hatlarını kapatmalarını sağlamak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: altugyenice

    Btk ya başvurdum ama cevap için 30 gün beklemem gerektiğini belirtiler. Haberleşme ve ulaştırma bakanlığına da şikayatte bulundum. Tüketici hakem heyetine de başvurmayı düşündüm ama memleketimin yasaları o kadar yavaş işliyor ki insanı şikayet ettiğini pişman ediyorlar.

    Benim amacım TTNET'ten memnun olmayanları şirkete daha fazla para kazandırmadan hatlarını kapatmalarını sağlamak.

    Tebrik ederim. Davanda başarılar dilerim. İnşallah dize getirirsin bunları.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yıllar önce kapattığım aboneliğimi taşınınca ağlayarak tekrar TTNET'e almak zorunda kalmış biri olarak ülkeyi terketmeyi falan düşünüyorum artık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: altugyenice

    Btk ya başvurdum ama cevap için 30 gün beklemem gerektiğini belirtiler. Haberleşme ve ulaştırma bakanlığına da şikayatte bulundum. Tüketici hakem heyetine de başvurmayı düşündüm ama memleketimin yasaları o kadar yavaş işliyor ki insanı şikayet ettiğini pişman ediyorlar.

    Benim amacım TTNET'ten memnun olmayanları şirkete daha fazla para kazandırmadan hatlarını kapatmalarını sağlamak.

    söke söke alırsın inş..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: altugyenice

    Ürün ve hizmetlerinden memnun olmadığım için hattımı iptal ettirmek istedim. Hattımı iptal ettirmez isem 63TL olan faturam 6 ay boyunca %50 indirimli yani 31,5TL olacağı söylendi ve sözleşme imzalandı. Ocak ayı faturam 94,5TL geldi ve itirazda bulundum. Müşteri hizmetleri bir yanlışlık yapıldığını kabul edip, inceleneceğini söyledi ve kayıt oluşturdu.

    Geri bildirim olarak önce fazla gelen faturayı ödemem gerektiği, fazla olan miktar gelecek aylardan düşüleceği söylendi. Ben yanlış kesilen faturamın iptalinin yapılıp doğru fatura kesilmesini istedim. Ne hakla benden 3 aylık fatura peşin olarak isteniyor? Müşteri hizmetlerinden bunun cevabını istiyorum 4 kere oldu kayıt oluşturuyorlar.

    Herhangi bir cevap alamadığım ttnet aboneliğimi pazartesi günü iptal ettireceğim.

    Bu durumdan mağdur olanlar bu şirkete para kazandırmaya devam etmeyin lütfen.


    Türk telekomdan uzak durun.

    Bende aynı sorunu yaşadım şimdi açık açık anlatıp ta dikkatlari üzerime çekmeyim. Yazılı belge niteliği taşır aman uzak dursunlar benden başka umrumda değil.

    Bana kalırsa -tamamen şahsi düşüncemdir, teoridir, kişisel görüş ve tahmindir- reklam maliyetlerini çıkaramadılar. Zararlarını Hali hazırdaki müşterilerinden ucu açık sözleşmelerinden faydalanarak karşılayıp değer kaybetmek istemiyorlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tutku. -- 14 Mayıs 2016; 2:50:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.