- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Unutulmuş Banka Hesapları (ücretsiz uygulama)
Bu konudaki kullanıcılar:
 
59
Cevap
10
Favori
6289
Tıklama
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


273 Mesaj
13 Şubat 2013; 21:01:40 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

Zamanaşımı : Türkiye Bankalar Birliği üyesi bankalarda 2012 yılsonu itibariyle zaman aşımına uğramış hesaplarınız varsa, dökümü için aşağıdaki arama motorunu kullanabilirsiniz.
Bilindiği üzere, 5411 Sayılı Bankacılık Kanunu’nun 62. maddesine göre, bankalar nezdindeki mevduat, katılım fonu, emanet ve alacaklardan hak sahibinin en son talebi, işlemi, herhangi bir yazılı talimatı tarihinden başlayarak on yıl içinde aranmayanlar zamanaşımına tabidir. 5411 Sayılı Bankacılık Kanunu’nun 62. maddesinin uygulamasına ilişkin yayımlanan Yönetmeliğin 8. maddesi gereğince, zamanaşımına uğrayan mevduat, katılım fonu, emanet ve alacakların listesi Türkiye Bankalar Birliği internet sitesinde Şubat ayı başından Mayıs ayı sonuna kadar ilan edilecektir.
Bu çerçevede, listede isim ve hesap bilgileri yer alan kişilerin en geç 15 Haziran 2013 tarihine kadar hesaplarının bulunduğu bankanın herhangi bir şubesine geçerli kimlik bilgileri ile başvurmamaları halinde yasa gereği zamanaşımına uğramış olan mevduat, katılım fonu, emanet ve alacakları gelir kaydedilmek üzere Tasarruf Mevduatı Sigorta Fonu’na devredilecektir.

http://www.zamanasimi.org/tbb

http://zamanasimisorgu.tmsf.org.tr/



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kRaL_1907 -- 14 Şubat 2013; 0:32:55 >
_____________________________



558 Mesaj
13 Şubat 2013; 21:04:02 

Sadece isim ile sorgulamak ne saçma be koskoca Türkiye'de benden bir adet mi var sanki :D
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



286 Mesaj
13 Şubat 2013; 21:25:40 

10 $ para gözüküyor gidip almaya değmez
_____________________________



182 Mesaj
13 Şubat 2013; 21:42:41 

abimin adını yazdım doğum tarihi 01/01/1900 olan çıktı birtane
_____________________________



15046 Mesaj
13 Şubat 2013; 21:50:06 

Burası daha iyi sonuç veriyor. Dün bi akrabamızı buradan bulduk.
http://zamanasimisorgu.tmsf.org.tr/
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



273 Mesaj
13 Şubat 2013; 22:06:02 

quote:

Orijinalden alıntı: Kıdemli Yarbay

Burası daha iyi sonuç veriyor. Dün bi akrabamızı buradan bulduk.
http://zamanasimisorgu.tmsf.org.tr/

Aynı veritabana gönderiyor benim verdiğim link orjinal merkez bankasının.
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



855 Mesaj
13 Şubat 2013; 22:26:16 

hocam naptın sen? böyle konu açılır mı :D
şimdiden 1600. sayfayı görür gibiyim.. yangın çığ gibi büyüyecek

sagol bu arada :))



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________

Sorunlariniza ve sorunlarıma çare için buradayım
cahilce cevaplar,saçma polemiklere karşıyım.
özellikle kardeş,hacı,dayı gibi arabesk ağızlarla konuşmazsanız ve şu BAN gifini koymazsanız sevinirim.


15046 Mesaj
13 Şubat 2013; 22:32:16 

quote:

Orijinalden alıntı: kRaL_1907


Aynı veritabana gönderiyor benim verdiğim link orjinal merkez bankasının.

Maalesef öyle değil.
Aynı kişiyi ikisinde arattım bulamadı ancak en son verdiğim linkten bütün ayrıntılarıyla beraber buldum.
_____________________________



92 Mesaj
13 Şubat 2013; 22:46:53 

quote:

Orijinalden alıntı: 4KiLL!

Sadece isim ile sorgulamak ne saçma be koskoca Türkiye'de benden bir adet mi var sanki :D

10 yıl önce tc no ile değil isim soyisim manuel girilerek açılıyordu hesaplar ve çoğu hesaplarda baba adı,doğum tarihi bile yok...



708 Mesaj
13 Şubat 2013; 23:01:05 

linkler uçmuş galiba ya da yoğunluktan bir sorun var. Şuan girilmiyor..
_____________________________

Vocal Trance Lover // Beyerdynamic DT 990 Premium 250Ω


319 Mesaj
13 Şubat 2013; 23:18:14 

On numara paylaşım olmuş. Teşekkür ederim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________



12715 Mesaj
13 Şubat 2013; 23:50:36 

Peki illa hesabın bulunduğu banka şubesine mi gitmek gerekiyor?Bize ait olup olmadığını başka şekilde öğrenemez miyiz?
İsim tutuyor fakat doğum tarihi ve yeri girilmemiş.TC No da yok zaten.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EPICA -- 13 Şubat 2013; 23:51:02 >
_____________________________



402 Mesaj
14 Şubat 2013; 0:01:33 

şubenize başvurun yazanlarda para çok heralde
_____________________________



3950 Mesaj
14 Şubat 2013; 0:03:55 

şansımızı deneyelim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________



52 Mesaj
14 Şubat 2013; 0:07:02 

sadece soyad girsek olur mu?
_____________________________



133 Mesaj
14 Şubat 2013; 0:13:57 

Unutmak, iyi birşey ve dar günlerin dostu olabilecekken... ne yazıkki unutulmuş bir hesap çıkmadı adımıza.

Paylaşım için sağol dostum. Bize yaramadı, umarım başkalarına yarar.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi waspistool -- 14 Şubat 2013; 0:14:18 >
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



 
196 Mesaj
14 Şubat 2013; 0:23:57 

AHMET YILMAZ yazın ve sonuca bakın
Buna gelen 2 yanıtı gör.
_____________________________

http://imgim.com/bvhm1.gif


52 Mesaj
14 Şubat 2013; 0:30:57 

0.18 kuruş çıktı yarın sabah alıyım canım sakız çekmişti kaç gündür.
_____________________________



273 Mesaj
14 Şubat 2013; 0:37:19 

quote:

Orijinalden alıntı: waspistool

Unutmak, iyi birşey ve dar günlerin dostu olabilecekken... ne yazıkki unutulmuş bir hesap çıkmadı adımıza.

Paylaşım için sağol dostum. Bize yaramadı, umarım başkalarına yarar.

Sağlık olsun Hocam!
Ben şuan ünlülerinkine bakıyorum 50 tl ve üstü gözükmüyor ama parasını unutan ünlü sayısıda fazla :)
_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
14 Şubat 2013; 1:16:36 

benden 3 tane var :) :) iyi oldu teşekkür ederim



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


92 Mesaj
14 Şubat 2013; 7:35:25 

yapılacak işmi bu, şimdi akşama kadar bütün ünlüleri arattırırım... Orhan Gencebaydan başlayım artık...
Buna gelen 1 yanıtı gör.


6849 Mesaj
14 Şubat 2013; 8:38:59 

Sadece benim bildiğim 4 tane Serkan Kopuz var
_____________________________


Şampiyon olmak mümkün, FENERBAHÇE olmak imkansız ...


PSN: RuNYa53


11760 Mesaj
14 Şubat 2013; 8:50:44 

ali ağaoğlu diye yazdım 42 kuruş çıktı
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________


Asus H97-PLUS 5X İntel Haswell i5 4590 Asus GTX 970 Strix 4G 256 Bit DX 12
Corsair Spec-02 WD Blue 1TB 7200 Rpm Corsair 2x4Gb Vengeance 1600Mhz CL9 1.5V Asus VX239H 23" IPS 5MS
Evga Supernova Nex650w +80 Gold Intel Stock Fan Logitech G430 7+1 Dolby Headset
Samsung Evo 850 250 GB Logitech Gaming G105 Logitech Gaming G402

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.


 
46 Mesaj
14 Şubat 2013; 9:17:17 

sıcak fırsatlardan kimsenin içinde para olan hesabını unutacağını sanmıyorum. ama tabii ki yine de teşekkürler.
_____________________________



 
5 Mesaj
14 Şubat 2013; 9:32:39 

ben de gecen yıldan beri giymediğim montun cebinde 50tl buldum
işte size sıcak fırsat



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


617 Mesaj
14 Şubat 2013; 10:23:30 

_____________________________



103 Mesaj
14 Şubat 2013; 10:47:21 

quote:

Orijinalden alıntı: kompetan

AHMET YILMAZ yazın ve sonuca bakın

Kaçtane var öyle


 
1378 Mesaj
14 Şubat 2013; 12:44:53 

kayıt bulunamadı
_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


408 Mesaj
14 Şubat 2013; 13:11:43 

quote:

Orijinalden alıntı: *GameOver*

ali ağaoğlu diye yazdım 42 kuruş çıktı

o adam gunahını unutmaz parasınımı unutacak hacıııııı :D

zengin malı zugurdun klavyesını bozarmıs
_____________________________

Fikrin ne ise zikrinde odur.

Üzülme! İstediğin bir şey olmuyorsa, ya daha iyisi olacağı için; ya da gerçekten de olmaması gerektiği için olmuyordur...(Hz.Mevlana)


408 Mesaj
14 Şubat 2013; 13:34:39 

quote:

Orijinalden alıntı: mstf06

ben de gecen yıldan beri giymediğim montun cebinde 50tl buldum
işte size sıcak fırsat

ayrıldıgım kız arkadasım 2-3 ay evvel kıyafetlerımı gondermıs esofmanın cebınde 100 YTL vardı nassıl canım acıdı anlatamam :(



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi madhane -- 14 Şubat 2013; 13:35:23 >
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

Fikrin ne ise zikrinde odur.

Üzülme! İstediğin bir şey olmuyorsa, ya daha iyisi olacağı için; ya da gerçekten de olmaması gerektiği için olmuyordur...(Hz.Mevlana)


273 Mesaj
14 Şubat 2013; 21:05:44 

quote:

Orijinalden alıntı: madhane


ayrıldıgım kız arkadasım 2-3 ay evvel kıyafetlerımı gondermıs esofmanın cebınde 100 YTL vardı nassıl canım acıdı anlatamam :(

100 tl gitmişmiki canın acıdı
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



408 Mesaj
14 Şubat 2013; 23:07:44 

quote:

Orijinalden alıntı: kRaL_1907


100 tl gitmişmiki canın acıdı

hocam YTL kalmıs TL degıl bı ıse yaramazdı yani oyuzden canım acıdı salak gıbı unutulurmu ya esofmanın cebınde 100tl tek banknot parca pıncıkte degıl hanı dedım nasıl yaparım bunu nasıl yaparım hafızamı zorlayınca aklıma geldı sabah markete ekmek almaya gıtmıstım bozuk yoktu 100 luk aldım yanıma 2 ekmek ıcınde marketcı bozmadı tanıdıktı sonra verırsın abı deyınce eve nasıl bı aclıkla donduysem kahvaltıya oturunca unuttuk unustus o unutus patladı gıttı elımızde dusundum acaba ekmeklerın parasını sonra verdıkmı dıye ben hatuna tembıhlemıstım bısey aldıgın zaman 2 ekmek parasıda ver ben unutursam dıye bılemedım yanı
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

Fikrin ne ise zikrinde odur.

Üzülme! İstediğin bir şey olmuyorsa, ya daha iyisi olacağı için; ya da gerçekten de olmaması gerektiği için olmuyordur...(Hz.Mevlana)


95 Mesaj
14 Şubat 2013; 23:52:08 

quote:

Orijinalden alıntı: madhane

hocam YTL kalmıs TL degıl bı ıse yaramazdı yani oyuzden canım acıdı salak gıbı unutulurmu ya esofmanın cebınde 100tl tek banknot parca pıncıkte degıl hanı dedım nasıl yaparım bunu nasıl yaparım hafızamı zorlayınca aklıma geldı sabah markete ekmek almaya gıtmıstım bozuk yoktu 100 luk aldım yanıma 2 ekmek ıcınde marketcı bozmadı tanıdıktı sonra verırsın abı deyınce eve nasıl bı aclıkla donduysem kahvaltıya oturunca unuttuk unustus o unutus patladı gıttı elımızde dusundum acaba ekmeklerın parasını sonra verdıkmı dıye ben hatuna tembıhlemıstım bısey aldıgın zaman 2 ekmek parasıda ver ben unutursam dıye bılemedım yanı

Kağıt paraların süresi uzun diye biliyorum bankadan değişebilirsiniz.

1 Ocak 2010 tarihinden itibaren, Yeni Türk Lirası banknotlar 10 yıl boyunca (31 Aralık 2019 tarihi mesai bitimine kadar), YTL madeni paralar ise 1 yıl boyunca (31 Aralık 2010 tarihi mesai bitimine kadar) Merkez Bankası ve Ziraat Bankası şubelerince kabul edilecek ve değiştirilecek.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aKSeL051 -- 14 Şubat 2013; 23:53:53 >
_____________________________



1847 Mesaj
15 Şubat 2013; 0:16:55 

soyguncu karantibankasında 1 tl m kalmış.
asla affetmemm
_____________________________



1847 Mesaj
15 Şubat 2013; 0:21:49 

quote:

Orijinalden alıntı: adikursat

yapılacak işmi bu, şimdi akşama kadar bütün ünlüleri arattırırım... Orhan Gencebaydan başlayım artık...

hehehehe bende yıldız zilbe ye baktım.biraz sallapati ya unutmuştur kesin dedim ama unutmamış
_____________________________



552 Mesaj
15 Şubat 2013; 1:38:48 

Ali Ağaoğlu 44 kuruşunu unutmuş



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________

HAYAT KIZGIN BOĞA,
BEN KIRMIZI PELERİN


31 Mesaj
15 Şubat 2013; 10:35:37 

quote:

Orijinalden alıntı: kompetan

AHMET YILMAZ yazın ve sonuca bakın

YUHH
_____________________________



1056 Mesaj
15 Şubat 2013; 10:54:41 

Ünlülerin çoğunun gerçek isimleri bildiğimiz isimleri değil çıkmayabilir.

Süleyman Demirel yazdım o hala yaşıormu? diye ibare çıktı

_____________________________


Nikkor 14-24mm f/2.8 G ED AF-S + Nikkor 24-70mm f/2.8G ED AF-S + Nikkor 70-200mm f/2.8G ED VRI AF-S + Nikkor 50mm f/1.8D AF


 
884 Mesaj
15 Şubat 2013; 11:48:40 

kayıt bulunamadı diyor halbuki bende ing akbank garanti ve iş bankası hesapları vardı
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

g51


1245 Mesaj
15 Şubat 2013; 11:50:49 


quote:

Orijinalden alıntı: cem1907

kayıt bulunamadı diyor halbuki bende ing akbank garanti ve iş bankası hesapları vardı

zamanaşımına uğradı mı?



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



 
482 Mesaj
15 Şubat 2013; 11:57:19 

Dogum tarihi 01.01.1901 cikti
_____________________________



 
884 Mesaj
15 Şubat 2013; 12:18:36 

quote:

Orijinalden alıntı: sonurakar



zamanaşımına uğradı mı?

valla bilmiyorumki ing ve akbank sadece 1er maaş yatdı ardından başka bi firmaya gecmişdim iş bankasıydı o firmadan ayrldım su anda aktik olarak garanti var tek diğerleri zaman aşımı olurmu bilemem
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

g51


1245 Mesaj
15 Şubat 2013; 12:22:48 


quote:

Orijinalden alıntı: cem1907


valla bilmiyorumki ing ve akbank sadece 1er maaş yatdı ardından başka bi firmaya gecmişdim iş bankasıydı o firmadan ayrldım su anda aktik olarak garanti var tek diğerleri zaman aşımı olurmu bilemem

5411 Sayılı Bankacılık Kanunu’nun 62. maddesine göre, bankalar nezdindeki mevduat, katılım fonu, emanet ve alacaklardan hak sahibinin en son talebi, işlemi, herhangi bir yazılı talimatı tarihinden başlayarak on yıl içinde aranmayanlar zamanaşımına tabidir.

yani senin burada isim yazıp kendi hesabını bulman için en son 14.02.2003 te hareket edilmiş bir hesabın olması lazım; şurada birkaç senelik geçmişten bahsediyorsun.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________



1551 Mesaj
15 Şubat 2013; 13:33:27 

4 adet aktif hesabım var kullandıgım, kayıt yok diyor ,isimle adam aramalarından belli
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

DH FOSİL GRUBU:2001-2005 ÜYELERİ


1119 Mesaj
15 Şubat 2013; 13:46:56 

10 yıldır hareketi olmayan pozitif bakiyeli hesaplar çıkar. Adam aktif kullandığı hesabı aratıyor. Çıkmayınca da şikayet ediyor. Biraz zeka yahu!



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi flodd -- 15 Şubat 2013; 13:47:44 >
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



746 Mesaj
15 Şubat 2013; 16:04:43 

güzel paylaşım ama isimle olmaz ki bu iş
_____________________________

Tohum saç, bitmesze toprak utansın
Hedefe varmayan mızrak utansın
Ustada kalırsa bu öksüz yapı
Onu sürdürmeyen çırak utansın...


1245 Mesaj
15 Şubat 2013; 16:11:00 


quote:

Orijinalden alıntı: flodd

10 yıldır hareketi olmayan pozitif bakiyeli hesaplar çıkar. Adam aktif kullandığı hesabı aratıyor. Çıkmayınca da şikayet ediyor. Biraz zeka yahu!

+1



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________



98 Mesaj
15 Şubat 2013; 17:43:14 

16 kuruş değer mi almaya
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



168 Mesaj
15 Şubat 2013; 17:49:06 

quote:

Orijinalden alıntı: kaptan69

4 adet aktif hesabım var kullandıgım, kayıt yok diyor ,isimle adam aramalarından belli

Yapma kaptan olaya ters açıdan bakmışsın
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________