Şimdi Ara

Beyond'un Oynanışı Heavy Rain'den Farklı Olacak

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
247
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  •      2010 senesinde PS3'e özel olarak çıkan Heavy Rain genel manada oynayanları etkilese de, oynanış yapısıyla birlikte eleştiriler almıştı. Sanki bir oyun değil de, interaktif sinemaymış gibi sunulan oyun için geliştirici David Cage de pişman gözüküyor.
     
        Beyond: Two Souls'ta Quick Time Event sisteminin kullanılmayacağını haber veren Cage, yeni oynanış mekaniklerinin Heavy Rain'den farklı olacağını söylüyor. David Cage, oluşturulan yeni mekaniklerle birlikte oyunculara bekledikleri tarzda bir oyun sunmayı hedefliyor. Yaptığı röportajla birlikte Heavy Rain'e yönelik bazı sözler de ekleyen Cage, Quantic Dream'in sunduğu oynanış yapısının bazı oyuncuları oyundan kaçırdığını itiraf etti.
     
    Gelen yeni haberler Heavy Rain'de sıkıntı yaşayan oyuncuları mutlu edecektir.








  • mutlaka türkçe çıkmalı bu başyapıt
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

    mutlaka türkçe çıkmalı bu başyapıt


    Daha oyun çıkmadan baş yapıt olduğuna nasıl varabilyirosun?
  • piyasada bekledigimiz tarzda bir dunya oyun var. Heavy rain i bizim icin ozel kilan sey fakli olmasiydi. Ama oyuna guveniyorum eminim kendine en uygun oynanis tarzini secmistir.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

    mutlaka türkçe çıkmalı bu başyapıt


    Adamlarda mutlaka Türkçe yapmalıyız diye çalışıyordur.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Videolardan anladigim kadariyla.

    bol bol dialog sonra kac babam kac
    bol bol dialog sonra kac babam kac
    bol bol dialog sonra kac babam kac

    Umarim türkce cikar yaa.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.