Şimdi Ara

TOYOTA COROLLA (2013-2019) ve (2019-) ANA KONU TEMEL BİLGİLER İLK SAYFADA (1081. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
35.051
Cevap
331
Favori
2.218.001
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
44 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10791080108110821083
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • karadurak kullanıcısına yanıt
    Hocam arabayı alırken servisteki usta uyarmıştı beni, motor kısmı kirlense bile yıkatmanı tavsiye etmem ama illa yıkatacaksan da ya işi bilen biyerde yıkat yada bize getir biz yıkayalım demişti. Önemli olan araç beyninin bulunduğu yere su kaçmaması, orayı güzel sararsanız sorun olmaz diye düşünüyorum.
  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Selam Tex bende sana bayılıyorum, toyotanın 90lık dizelini bende güçsüz buluyorum ama opelin 136 motoruda motor değil. Hafta sonu önce öğle git 136 HP dizel insigniayı test et, sonra çık fiata gir. 120 HP lanç paket fiat egeayı test et. Sadece motora endekslersek olayı fiatı tek geçerim. Arada 16 HP var ama 120 HP fiat opelin 136 HP dizelinden çok daha iyi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustik61 -- 5 Şubat 2016; 21:53:23 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustik61

    Selam Tex bende sana bayılıyorum, toyotanın 90lık dizelini bende güçsüz buluyorum ama opelin 136 motoruda motor değil. Hafta sonu önce öğle git 136 HP dizel insigniayı test et, sonra çık fiata gir. 120 HP lanç paket fiat egeayı test et. Sadece motora endekslersek olayı fiatı tek geçerim. Arada 16 HP var ama 120 HP fiat opelin 136 HP dizelinden çok daha iyi

    hocam

    o konuda haklısın ama insignia da değil de astra da dene astra kullananlar insignia ya göre çok daha olumlu tepki veriyorlar. yoksa herşeyin sadece hp olmadığını bende biliyorum. ama mesele salt hp de değil muadillerin fazlasını verirken 90 bg lik motoru kakalamanın mantıklı bir açıklamasını görmüyorum. (tabi insanlardaki ikinci el takıntısı hariç) belki 72 bine dizel mmt advance satsa ben de alıcam ama bu fiyatlar ve bu motorla dizel corolla almam herhalde diye düşünüyorum.

    not: benden büyük olduğunu öğrendim bugüne kadar ettiğim kusurlar için özür dilerim.




  • Merhaba. Display düğmesinden trip a ve trip b ye giriş yapılabiliyor mu,ben yapamadım da.araç 2013 1.4 premium otomatik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Kardeşim araç zevk işidir opeli beğeniyorsan alırsın opel formuna gidersin kimsede sana neden ordasın demez ben pejo ford opel kullandım hiçbirine laf etmiyorum şimdi toyotadayım ha memnunmusun dersen evet memnunum ama bu demek değildir diğerleri kötü anlayabildin mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • B.Cakir B kullanıcısına yanıt
    Hocm zaten yol boyu suyu çamuru yemiş, bi kere de temiz suyu yese ne olacak
    Neyse pazartesi servise götüreyim orada temizlesinler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Opel'in 1.3 cdti dizel sedanını kullandım 4 yıl
    Şehiriçinde araç viteste zorluyordu direksiyonu çok sertti. bir de servisi illahlah ettirmişti
    Ama malzeme kalitesi toyotadan daha iyiydi,donanımı fiyatına göre iyiydi, en azından cc vardı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: winuae

    Kardeşim araç zevk işidir opeli beğeniyorsan alırsın opel formuna gidersin kimsede sana neden ordasın demez ben pejo ford opel kullandım hiçbirine laf etmiyorum şimdi toyotadayım ha memnunmusun dersen evet memnunum ama bu demek değildir diğerleri kötü anlayabildin mi?

    dostum

    öncelikle fevri çıkışımın kusuruna bakma ama artık sen şurdamı çalışıyorsun burada mı çalışıyorsun yakıştırmalarından o kadar bıktım ki sana biraz sert cevap verdim. beni burada bilenler bilir arabamı değiştirmek istiyorum o yüzden peugeot 308 den skoda superb, skoda octavia, opel astra vs bir sürü bölüme giriyorum yorumları okuyorum. herkesin arabası kendisine güzel ama kabul etmek lazım ki c sınıfı araçların hiçbiri tam değil. biri motordan kaybediyor,bir iç genişlikten, biri bagajdan vs. hal böyleyken bunu söyleyene kızmanın ne manası var. bir aralar 308 ve yakıt tüketimi/otomatik şanzımanı acayip hoşuma giderdi ama arka diz mesafesi inanılmaz dar. bagajı geniş yapacağız diye arkadan çalmışlar. bunu söyledim. vay efendim sen nasıl 308 e laf edersin git başka araba vs. yahu arkadaş arkası dar işte. bir ara xv ye meyillendim. bagajı küçük hadi onu da geçtim 1.6 115 bg atmosferik motor. forumda dedimki keşke mercedesin yaptığını yapıp başka bir firmadan düşük hacimli bir dizel alsalarmış daha çok satardı. vay sen subarudan daha mı iyi biliyorsun, vay subaru zaten çok satmak derdinde olmayan bir marka bla bla bla. o kadar çok yaşıyorum ki. araba hakkında (objektif olduğunu düşündüğüm) eleştiri yapıyorum adamlar aileden birine küfür etmiş gibi karşılık veriyorlar ben de bundan sıkıldım. dediğim gibi kırdıysam kusura bakma.




  • sunball S kullanıcısına yanıt
    Didplaye uzun basınca sıfırlar. Tabi kastettiğiniz bu ise.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Touch 2 deki değil, gösterge panelindeki özellikle trip b

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    estağfurullah kardeşim benim üslubum rahatsız edici olduysa affola.
  • 3 ay opel Astra Hedefli 110 bg lok dizel kullandım 20 bin km yol yaptım. Çok az yakıyordu ve fena bi çekiş yoktu. Sonrasında 1 ay 10 bin km 136 bg lik dizel kullandım. Yakıtı bir miktar daha fazlaydi ama çok keyifli bi motoru. Ama 8-9 lt falan da yakmiyordu. Sonra 8 ay 35 bin km yeni Focus 95 bg lik kullandım. Az gücüne rağmen çekişi iyi yakıtı düşüktü. 4 ay 20 bin km dir fluence dci 110 bg kullanıyorum. Sanıldığı gibi az yakmiyor.
    Daha öncelero 1 yıl 52 bin km d4d kullandım. Bi daha dizel toyota almam dedim. O yüzden valvematik alıp Lpg taktırdım. Çok memnunum bu motordan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu editörü olarak;
    priusumu opel astra 1.6 dizel manuel ile takas ettiğimi arkadaşlarıma bildiririm.Corollanın 1.6 dizeli mevcut kasa ile getirmeyeceği veyahut getirse bile öncelikle 1.6 multimode avensia ve verso da denedikten sonra getireceği konuşuluyor.
    Beni bilen bilir 1.0 1.33 1.5 1.6 valvematic benzinli ile 1.4 dizel i senelerce yaklaşık 400 bin km kullandım.
    Astra nın 1.6 dizelini eşime aldığım mokkadan biliyordum ve yaptığım yoğun km nedeniylw 2 yılda 1 araba değiştirdiğime hepiniz aşinasınız.E sürekli aynı motor ve kasa beklentilerimi karşılamadığı için şimdilik opel astra dizel ile yola devam ediyorun

    Yakıtı motor yeni olmasına ve sert kullanmama rağmen 6 litreyi geçmedi.

    Ayrıca insignia otomatik e haksızlık etmeyin hızı hissettirmediği için motor yavan gibi gelebilir
    200 km ye oldukça rahat çıkıbilen bir araç insignia
    Egea tırnağı bile olamaz.Motor açısından da.Zira insignia 1600 kilo ve otomatik bir araç

    Toyota corolla makyajlı kasada desibel anlamında çok olumlu değişiklikler olacak.Ses ve süspansiyon iyileştirmesi gelecek.Alacak olanlar 1 sene daha beklerlerse daha tok bir corolla sahibi olabilirler.
    1.6 dizel makyajlıda yok deniyor.
    1.5 hibritte yok deniyor

    2019 yılında Türkiye hibrit corolla ile tanıştığında beni anacaksınız.Belli olmaz belki o zaman ona nasıl lpg takılır ı burdan paylaşıyor olurum.

    İlk sayfa boynumun borcu ve bitecek.Lakin haricinde özelden mesajlar dışında konuya acilyet yoksa müdahale etmeyeceğim.Hepinize iyi forumlar dilerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Konuya araç kıyaslaması ile gelecek olanlar veyahut bunu soracak olanlar için tex in yazdıkları faydalıdır.
    Genelde paylaşım corolla v günlük arızalar sorunlar olsa dahi hepimizin aklında başka araçlar hep gezinir.Bana c sınıfında bilinen hemen her aracı sorabilirsiniz.Hepsiyle bir merhabam var.
    Elbetteki herkes corolla sevecek deüil herkes sevdiği araca biniyor olacak da değil.Ne kadar çok insanı doğru araçla kavuşturursak o kadar mutlu oluruz.
    İzolasyon arayan bi adama burda corolla al dersek yada oyuncaklı araba isteyen yakıtın her zerre tüketimini yol bilgisayarından takip etmek isteyen adama corolla al dersek sonra bu memnuniyetsizlik o adam o corollayı satana kadar bizim başımızda olur.

    Neden corolla yada neden astra yada neden jetta yada neden octavia veyahut focus sedan ı çok rahat konuşabiliriz.
    Mesela neden corolla
    10.numara servis
    10 numara parça ömrü
    10 numara sorunsuzluk
    10 numara yakıt kalitesi seçmeyen dayanıklı motor.
    10 numara her mevsimde her yükseklikte tık demeden çalışma.

    bunları arayan corolla alsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • auris olmaz mı :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şöyle bir şey aklıma geldi. Acaba nasıl olur. Olursa nasıl yapılır.
    Kumandadan kilitlediğimizde aynalar katlanıyor. Aynalara giden sinyal cam kapama anahtarlarına da gitse. Böylece aracı kilitleyince camları açık unutma derdi olmasa

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • akcan kullanıcısına yanıt
    Peki tetik mekanizması nasıl olacak? Yani daha net şekilde söyleyeyim. Araç çalışırken cam düğmesinde elektrik var. Ama düğmeye basmadan cam hareket ediyor mu? Etmiyor. Yani sadece elektrik vermeyle olmaz. Tetik mekanizmasınında sadece elektrikle olması zor. Aracı kilitleyi açınca devreye girmesi lazım ki burada da içeriden kilitleyip açma işin içine girer.

    Basit bir şey değil yani. Canbus ile ilgili bir durum bu. Riski var yanlış işlem olursa beyine zarar verilebilir. En temizi ya hazır modülleri kullanmak. Ya da hiç bulaşmamak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ecz_mel E kullanıcısına yanıt
    Amortisör nasıl olacak çok merak ediyorum. Bir de ekonomi yapmak için çıkardıkları küçük şeyleri koysalar keşke. Şu geniş açılı ayna gibi ufacık ama güvenlik açısından çok yararlı birşeyi Japonlar nasıl çıkarmış anlamak mümkün değil. Bu kasanın ergonomi konusunda da geriye gittiğini düşünüyorum. Mesela cam alma düğmelerine elimi attığımda 2006 modelde tam yerindeydi, şimdi elimi geri çekmem gerekiyor. Ayrıca direksiyon altı hep dizime çarpıyor. Bunlar hadi kabul edilebilir ama bi ayna camı kaç para ey Japonlar?

    Bu arada şu Cvt nin silkeleme sıkıntısı arada gene oluyor. Sanki kavrama bırakıp tekrar kavrıyor gibi. Ya da şu dsg lerin 1.vitesteki sarsıntısı var ya onun gibi. Kısa süren çok önemli olmayan birşey ama sorun ne merak ediyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Odysseus348 O kullanıcısına yanıt
    Makyajda kabin içi yerleşimle çok oynamazlar.Touch ekran değişecek deniyor.Havalandırma yeniden değerlendirilecek.Lastik basınç sistemi tekrar elden geçirilecek.Aynalar anahtardan katlanır olacak tüm 1.6 larda ve 1.4 lerde denüyor.Akıllı park sistemi güncelleme alacak deniyor.Lastik en üst donanımda 17 jant beklentisi var.Şerit takip ve adaptif c.c. en üst 1.6 da gelecek deniyr.


    Ben bagaj içi kaput altı çamurluk içi ve kapı içi izolasyon bekliyorum.

    Cvt silkeleme yapmaz yapıosa bir gergisi var ona bakmak lazım.Alj nin servislerine uğrayın en iyi foreman ler orda.

    Bir de led far sistemi gelecek.Far yıkama beklemeyin.

    Makyajla 1 değil 2tık kalitelenmesi gerekiyor corollanın yoksa satış rekoru elden gider.Onlar da bunu biliyolar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ecz_mel E kullanıcısına yanıt
    Cvt mesela dün 40-50 ile cc ile giderken bi silkeledi. Yani garip bir durum var. Yazılımsal mı nedir anlamadım, çekişte falan bir sıkıntı yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 10791080108110821083
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.