Şimdi Ara

TOYOTA COROLLA (2013-2019) ve (2019-) ANA KONU TEMEL BİLGİLER İLK SAYFADA (1015. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
35.051
Cevap
332
Favori
2.217.491
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
44 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10131014101510161017
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MARCO

    Dün babama avcılar sonkar dan 1.33 life alarak aranıza katılmış olduk.

    Arac 54.500 tl ye alındı. Daha 6 km de

    Memnun kalacağınıza inanıyorum. Aynı araca sahibim, tek konu dışında araçtan çok memnunum. O da içerisinde çok fazla trim sesi var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dost_58

    Arkadaşlar Merhaba,

    Soğuk zamanların gelmesiyle araçta LPG ile problemler yaşıyorum.
    Araç 1.6 manuel 2015 corolla. Üzerinde 9000 km önce taktırdığım Prins VSI 2 var.
    Şimdiye kadar hiç bir problem yaşamadım. Şehir içinde göstergem 8.2 lt, şehir dışında 6.2 falan. Çekişte de çok problem yaşamadım.
    Taaa ki havalar soğuyana kadar.
    İlk başta sadece sabah ilk kez benzinden LPG'ye geçtikten sonra motor tam ısınana kadar rölantide 200-300 devir oynamalarım oluyordu. Ustaya götürdüm (Ankara'daki en iyi ustalardan biri olarak görülür kendisi). Hatta bir önceki gün bıraktım. Sabah kendisi de bu problemi çalıştırınca görmüş. Yaptığı testlerde enjektörlerden biri arızalıydı dedi. (Keihn turuncu enjektör) Enjektörleri değişti. Düzelir dedi ancak yine sabahları oynamaya başladı. Aradım konuştuk. Dedi sarı enjektör takalım. Bu sefer sarıyı taktı. Yol testi yaptık. Regülatör değerleriyle de oynadı. Artık düzelir dedi. Ohh deyip ayrıldım. Gerçekten rölanti sorunu baya azalmıştı. Ancak bu sefer çok daha değişik bir sorunla karşılaştım şans eseri.
    Sabah hava soğukken 40 derecede LPG'ye geçtikten sonra diyelim ki 50-60 km/s saat hızla ilerliyorum. O ara sonuna kadar debriyaja basınca motor rölantiye düşüyor. Ancak kendisini LPG'de ayarlayamayıp 500 ile 1100 devir arası ibre gidip geliyor. Motor durmamak için kendini zorluyor. (Benzinde hiç böyle bir sorun yok.) Motor sıcaklığı 70-80 gibi değerlere ulaşınca herşey düzeliyor. Gün içinde motor soğusa da bir daha aynı problemle hiç karşılaşmıyorum. Araç sanki LPG'de değil de benzinde çalışıyor. O kadar rahat yani sarı enjektörle. Taaaa ki bir sonraki günün sabahına kadar. Ama bu olay cidden artık canımı sıkıyor.

    Bu konuda tecrübeniz var mı? Yorumlarınız nelerdir acaba?
    Prins VSI 2 için hangi enjektör hangi regülatör basıncıyla kullanılmalı? LPG ayarları neler olmalı?
    Lütfen bilen arkadaşların yorumlarını bekliyorum.

    İlk LPG ayarlarını yaparken yaz kış sabit debi sağlayacak şekilde ayar yapıyoruz diyorlar ancak belki de ayarları iyi yapmadılar. Yeterince yol tecrübesi almamış olabilirler. Kışa göre yeniden ayar yaptırmak gerekebilir. Ayrıca sarı enjektör dediğiniz şeyin markası nedir, keihinin muadili mi?? Öyle herşeye güvenmemek lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • MARCO kullanıcısına yanıt
    Hayirli olsun gule gule kullanin indirim imkani sunmadilarmi hic birazdaha

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bombar Dıman


    quote:

    Orijinalden alıntı: dost_58

    Arkadaşlar Merhaba,

    Soğuk zamanların gelmesiyle araçta LPG ile problemler yaşıyorum.
    Araç 1.6 manuel 2015 corolla. Üzerinde 9000 km önce taktırdığım Prins VSI 2 var.
    Şimdiye kadar hiç bir problem yaşamadım. Şehir içinde göstergem 8.2 lt, şehir dışında 6.2 falan. Çekişte de çok problem yaşamadım.
    Taaa ki havalar soğuyana kadar.
    İlk başta sadece sabah ilk kez benzinden LPG'ye geçtikten sonra motor tam ısınana kadar rölantide 200-300 devir oynamalarım oluyordu. Ustaya götürdüm (Ankara'daki en iyi ustalardan biri olarak görülür kendisi). Hatta bir önceki gün bıraktım. Sabah kendisi de bu problemi çalıştırınca görmüş. Yaptığı testlerde enjektörlerden biri arızalıydı dedi. (Keihn turuncu enjektör) Enjektörleri değişti. Düzelir dedi ancak yine sabahları oynamaya başladı. Aradım konuştuk. Dedi sarı enjektör takalım. Bu sefer sarıyı taktı. Yol testi yaptık. Regülatör değerleriyle de oynadı. Artık düzelir dedi. Ohh deyip ayrıldım. Gerçekten rölanti sorunu baya azalmıştı. Ancak bu sefer çok daha değişik bir sorunla karşılaştım şans eseri.
    Sabah hava soğukken 40 derecede LPG'ye geçtikten sonra diyelim ki 50-60 km/s saat hızla ilerliyorum. O ara sonuna kadar debriyaja basınca motor rölantiye düşüyor. Ancak kendisini LPG'de ayarlayamayıp 500 ile 1100 devir arası ibre gidip geliyor. Motor durmamak için kendini zorluyor. (Benzinde hiç böyle bir sorun yok.) Motor sıcaklığı 70-80 gibi değerlere ulaşınca herşey düzeliyor. Gün içinde motor soğusa da bir daha aynı problemle hiç karşılaşmıyorum. Araç sanki LPG'de değil de benzinde çalışıyor. O kadar rahat yani sarı enjektörle. Taaaa ki bir sonraki günün sabahına kadar. Ama bu olay cidden artık canımı sıkıyor.

    Bu konuda tecrübeniz var mı? Yorumlarınız nelerdir acaba?
    Prins VSI 2 için hangi enjektör hangi regülatör basıncıyla kullanılmalı? LPG ayarları neler olmalı?
    Lütfen bilen arkadaşların yorumlarını bekliyorum.

    İlk LPG ayarlarını yaparken yaz kış sabit debi sağlayacak şekilde ayar yapıyoruz diyorlar ancak belki de ayarları iyi yapmadılar. Yeterince yol tecrübesi almamış olabilirler. Kışa göre yeniden ayar yaptırmak gerekebilir. Ayrıca sarı enjektör dediğiniz şeyin markası nedir, keihinin muadili mi?? Öyle herşeye güvenmemek lazım.

    Sarı dediğimiz de Keihn. Sarı olan 73 cc, turuncu olan 63 cc'lik. Yani marka olarak bir sorun yok. Ayarı bir kere yaptı soğukken ancak çözüm olmadı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MustfaSari

    Herkese selamlar.Ses sisteminden çok memnunum Touch ekranda setup menüsündeki ses ayarlarında bas tiz vb. ayarları değiştirerek daha kaliteli ses elde eden oldumu arkadaşlar biz aldığımızda satış temsilcisi otomatik ses ayarını orta yapıp teslim etmişti ve öyle kullanmaya devam ediyoruz.Değerleri değiştirip memnun olan yazabilir mi.Teşekkürler

    bas +3
    mid -3
    tiz +3

    ben böyle kullanıyorum. Ayrıca sağ sol ayarında bir kademe sağa kaydırdım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msahin55

    Samsun bayisi çok cimri arkadaşlar. Bizimkiler anlaşmış liste fiyatı üzerinden 1500 indirim ve 6 ay gecikmeli ödemeye ama paspas bile hediye vermediler. Millet paspas park sensörü bagaj havuzu ne varsa alıyor ben istemekten yoruldum ama vermediler

    Ben aracımı çorum dan aldım. Çok memnun kaldım. Gerek indirim, gerekse hediyeler, pazarlıktan sonra ben istemeden garantiyi 5 yıla uzattılar (Garanti uzatma olayından haberim bile yoktu). Aracı teslim almadan BRC tüp taktırdım. Ben BRC ye hiç gitmedim. Kendileri hallettiler. 3 ayda 7000 km yol yaptım. Araçta şu ana kadar en ufak sorun olmadı. Yakıt olarak 10-11 litre arası LPG yakıyor. Uzun yol ile şehir içi litrede 3-6 kuruş arası fark oluyor. Uzun yolda en düşük 17 kuruş , şehir içi en fazla 23 kuruşu gördüm. (LPG fiyatı alışım 2,00-2,20 arası değişiyor.)




  • Dün 90km/s ye sabitleyip 50-100km yol gittim ve evet 5,5lt yakıyor ancak uzun yolda uykum geldi tem e çıkınca kalan yaklaşık 75km lik yolu 140-150km/s ile gittim son tüketim 6,5lt oldu. Gene de iyi bence 100-110 ile çok rahat 6lt/100km ile gidilebilir. Araç 1.6 mds.

    Bu arada dün ilk defa lastik basınç uyarısı yandı, tüm lastikleri 30 yapmışlar fabrika çıkışı. Bir lastik 28 e inmişti. Ben kapı içinde yazan değere göre 35 bastım hepsine. Kendiliğinden söndü uyarı. Reset tuşu var diye biliyorum ama torpidonun oralarda bulamadım o tuşu. Gerek de kalmadı gerçi kendi kendine gitti uyarı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhabalar.
    Corolla, Advance, benzinli, Manuel vites almayı düşünüyorum. yakın zamanda alan oldu mu? olduysa kaça aldı acaba. cevaplara şimdiden teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cem_80

    merhabalar.
    Corolla, Advance, benzinli, Manuel vites almayı düşünüyorum. yakın zamanda alan oldu mu? olduysa kaça aldı acaba. cevaplara şimdiden teşekkürler.

    İmkanınız var ise kesinlikle cvt öneririm, manuel ile kıyaslanmayacak kadar iyi
  • dediğiniz gibi imkan meselesi. tüm imkanlarla ancak bu dediğimi alabiliyorum. yoksa dizel düşünüyordum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cem_80

    dediğiniz gibi imkan meselesi. tüm imkanlarla ancak bu dediğimi alabiliyorum. yoksa dizel düşünüyordum.

    Arkadaşım sedan mecburiyetiniz yoksa aurisi alın derim.Bir corolla kullanıcısı olarak aurisin daha iyi bir araç olduğunu düşünüyorum ve sedan alma mecburiyetim olmasaydı auris alacağım araçtı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ScHeNKii_ScP -- 30 Kasım 2015; 15:09:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sedan almam gerekiyor. çocuklar var. şuan seat toledo 2004 sedan var. onun bağajı çok iyiydi.
  • 1.6 Dizel ile ilgili bir bir gelişme var mı arkadaşlar ? 2016 modellere 1.6 D-4D motor konulacak diye duymuştum ama herhangi bir açıklama yok sanırım henüz.
  • Arkadaşlar sorun video daki gibi sağ olsun servis çözdük dedi ses daha da arttı
    yardımcı olursanız çok sevinirim tekrar servise mi gitmeli
    nasıl açılıyor bilen var mı bu arka orta tavan lambası
    https://www.youtube.com/watch?v=bJUBnuLgxhA
  • cem_80 C kullanıcısına yanıt
    O zaman yapacak birşey yok ama hatcbacklerin bagajını yukarı yönlü istediğiniz kadar yükleyebiliyorsunuz ama sedanlarda derinlik tamam fazla ama yukarı yönlü yükleme kısıtlı.Bence atladaşlarınızın aracında bir deneme yapabilirsiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ScHeNKii_ScP

    quote:

    Orijinalden alıntı: cem_80

    dediğiniz gibi imkan meselesi. tüm imkanlarla ancak bu dediğimi alabiliyorum. yoksa dizel düşünüyordum.

    Arkadaşım sedan mecburiyetiniz yoksa aurisi alın derim.Bir corolla kullanıcısı olarak aurisin daha iyi bir araç olduğunu düşünüyorum ve sedan alma mecburiyetim olmasaydı auris alacağım araçtı.

    Makyajlı aurisin iç malzeme kalitesi çok geliştirilmiş. Dış tarafta ise mercek far artısı var. Ancak yine de bir corolla değil. Corollanin rakiplerine karşı artıları Auriste rakiplerine karşı maalesef yok. O yüzden segmentinde kadük kalıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bombar Dıman kullanıcısına yanıt
    ic malzeme kalitesine ek auris'in fazlalari
    Cam tavan
    Anahtarsiz giris
    Anahtarsiz calistirma
    F1 vites

    Zaten motor sanzuman ayni

    Corolla bu haliyle auris'in gerisinde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yine yeniden Toyota.

    http://www.otopark.com/2015/11/30/toyota-zirveyi-birakmadi/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zuu19

    ic malzeme kalitesine ek auris'in fazlalari
    Cam tavan
    Anahtarsiz giris
    Anahtarsiz calistirma
    F1 vites

    Zaten motor sanzuman ayni

    Corolla bu haliyle auris'in gerisinde

    Ayrıca bunlara arka süspansiyonların auriste torsiyon olmadığını da ekleyebiliriz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zuu19

    ic malzeme kalitesine ek auris'in fazlalari
    Cam tavan
    Anahtarsiz giris
    Anahtarsiz calistirma
    F1 vites

    Zaten motor sanzuman ayni

    Corolla bu haliyle auris'in gerisinde

    Aurisin gerisinde olduğu doğru olabilir ancak ikisi birbirine direk alternatif değil. Her ikisinin de farklı beklentilerin araçları olduğunu düşünüyorum. Corolla kendi rakiplerine karşı avantajlı ama Auris değil. Anlatmak istediğim bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 10131014101510161017
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.