Şimdi Ara

TOYOTA COROLLA (2013-2019) ve (2019-) ANA KONU TEMEL BİLGİLER İLK SAYFADA (982. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
35.051
Cevap
331
Favori
2.218.143
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
44 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 980981982983984
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ekk001 E kullanıcısına yanıt
    Model yili kac? Bizdeki 2015 model iki araca da baktim.Elle filan yerinden oynamiyor.bicakla yarilirsa belki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kameriko8

    Model yili kac? Bizdeki 2015 model iki araca da baktim.Elle filan yerinden oynamiyor.bicakla yarilirsa belki.

    2015.Evet dediğiniz doğru kimisinde olmuyor.Demin toyanı aradım.Daha sabah aynı sıkıntıdan dolayı araç gelmiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekk001

    Arkadaşlar daha önce konuyu açmıştım. İncelediğim neredeyse tüm corollalarda ön cam fitili ya kendiliğinden kalkıyor yada en ufak bir basınçlı su temasında kendiliğinden ayrılıyor. Hatta öyleki en ufak bir tırnak hareketinde komple yerinden ayrılıyor. Ben parçanın değişmesi için servise baş vurdum.Servis yapıştıralım veya ısı kaynağı ile kaynak yapalım dedi. 2 saatlik mücadele sonucu kaynak yapılmasını kabul ettim. Çünkü benden başka hiçkimse aynı sorun ile gelmemiş . Kaynaktan sonra ısının etkisiyle fitil biraz zarar gördü. Bir kaç arkadaş bana mesaj gönderdi. Aynı durumuda ne yapalım diye.Kesinlikle mücade edip durumun kronik olduğunu belirtin.Aynı sıkıntıya sizde düşmeyin. Kronik olduğunu kabul ederlerse belki değişim yapabilirler.
    TOYOTA COROLLA (2013-2019) ve (2019-) ANA KONU TEMEL BİLGİLER İLK SAYFADA

    Demin servisten aradılar.Komple değiştireceklerini söylediler.Çok mutluyum.580 TL den kurtuldum.Beni bilgilendiren arkadaşıma çok teşekkür ederim. Ayrıca Ankara Toyan a çok teşekkürler...




  • Odysseus348 O kullanıcısına yanıt
    danışmadım, danışmaya gerek yok şeref yoksunlarına hocam. önlerde iyi değil. bas değeri 0'da olmasına rağmen ses 20 'den sonra sanki hoparlör kapıya vuruyormuş gibi geliyor. arkalarda iyi değil. kısaca ses sistemi iyi değil hocam. elemanda 2010 model focus var bangır bangır ve net bir ses çıkıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Odysseus348

    Geçenlerde BMW 1.18i testi yaptım 1.5 3 silindirli olan son kasadan. Kısa bir sürüş oldu şehiriçi ama görüşlerimi belirtmek isterim:

    1. BMW ilk defa kullandım ve hep bmw den beklentim yüksek olmuştu, o yüzden biner binmez öncelikle şaşırdım ama kötü manada. Daha prestijli birşey beklemiştim ama malzeme kalitesi olsun hissiyat olsun, adamlar hakkaten yapmış diyemedim. Normal geldi bana.

    2. Araç sessiz yolda gidişi güzel, Corolla'dan daha hisli bir araç. Yabancılık çekmiyorsunuz kesinlikle, sanki yıllardır kullanıyormuş gibi. Pedalların hassasiyeti mükemmel. Corolla'da yokuş yukarı geri geri parkederken gazı ayarlamak çok zor birden kaçıyor araç, bunda ileri geri milimetrik gidersiniz. BMW direksiyonu şehiriçinde corolla'ya göre bariz ağır. Ancak dediğim gibi hissiyat olarak tartışmasız BMW.

    3. En can alıcı gördüğüm nokta vites. 8 ileri ZF şanzıman var. Ancak şehiriçi comfort ayarında ani kaçışlar yapılamıyor, yani sakin sakin giderken birden basarsanız gaz tepkisi gecikiyor. Sport modunda güzel tepki veriyor ama bu sefer konforu törpülüyor deviri yükseltiyor. Tek tek gaz, vites ayarı yapmak sanırım mümkün ama Corolla' da bunu otomatik olarak kendi yapması bence çok daha güzel. Ben corolla da şehiriçi sakin sakin giderken birden gaza bastığımda istediğim ivmeyi alabiliyorum veya iki kere tam gaz bastığımda anında deviri yükseltiyor spor modu gibi. BMW de kısacık yolda bir konfor bir spor mod geçiş yapmak zorunda kaldım. Dediğim gibi belki ayarı var ama gerek yok.

    4. Corolla iç mekanı çok daha ferah, donanım daha iyi. O fiyattaki BMW (baz model 90k küsür) hız sabitlemeyi standart vermiyor ayıptır.

    5. Bonus BMW nin kaputun uzantısı görmek çok güzel :) Corolla'da kaput nerde başlıyor nerede bitiyor görmek mümkün değil. Oldum olası sevemedim şunu.

    Yani sonuç olarak BMW ye hayran olmama rağmen, aklımdaki BMW algısının altında bir araçla karşılaştım. Corolla toplamda daha huzur veren bir araç. Fiyatına göre corolla yı daha başarılı buldum. BMW ancak surekli sert kullanımda zevk verir diye düşünüyorum.


    Çok güzel bir inceleme olmuş ama bmw den bu tarz bir karşılaştırma yapılacak olsa alınması gereken model 3 serisi olmalı diye düşünüyorum bendede 2015 ot corolla var ay sonu kısmetse 3 yanına geliyor benzer karşılatırmayı bende yapar paylaşırım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karakabus_

    danışmadım, danışmaya gerek yok şeref yoksunlarına hocam. önlerde iyi değil. bas değeri 0'da olmasına rağmen ses 20 'den sonra sanki hoparlör kapıya vuruyormuş gibi geliyor. arkalarda iyi değil. kısaca ses sistemi iyi değil hocam. elemanda 2010 model focus var bangır bangır ve net bir ses çıkıyor.

    tiz +5
    bas -4

    ayarları ile kullanıyorum. kulağınızı buna alıştırmanızı tavsiye ederim.

    mp3 de ise biraz daha bas verilebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karakabus_

    arkadaşlar bu corolla'nın ön ve arka hoparlörleri kaç cm bilen var mı ? ses düşük yükseldikçe sanki hoparlörler kapıya vuruyormuş gibi oluyor ? değiştiren var mı?

    Hoparlörlerin arkası doğrudan kapının dış saçına bakıyor. Arkasında hiçbişey olmadığı için müzik sisteminden çıkan sesler dışarıya oldukça yüksek seviyede duyuluyor. Park ettiğiniz arabada touch ekran üzerinden telefon görüşmesi yaparsanız mahalle duyuyor karşıdakinin söylediğini. Hoparlörü değiştirmek yerine arkasına bi yalıtım düşünülse daha iyi olur.
  • Bende ön cam fitil problemi yok Allah'a şükür aracım 2014 ve ses sitemindende gayet memnunum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karakabus_

    danışmadım, danışmaya gerek yok şeref yoksunlarına hocam. önlerde iyi değil. bas değeri 0'da olmasına rağmen ses 20 'den sonra sanki hoparlör kapıya vuruyormuş gibi geliyor. arkalarda iyi değil. kısaca ses sistemi iyi değil hocam. elemanda 2010 model focus var bangır bangır ve net bir ses çıkıyor.

    Focus un ses sistemi iyidir. Hele sony ise mis. Ben açıkçası hoparlörü takacak usta bulabilir miyim onu düşünüyorum. Yoksa hoparlörün değiştiğini farkedeceklerini sanmıyorum zaten. Şöyle işinin ehli, söküp takarken arabanın bi yerini kırmayacak güvenilir bir elektrikçi bulsam istanbulda alıcam şu alpine ları.
  • Kontrol ettim hocam benimde çıkmış yine Toyan da kim değiştirdi birde parça beklicekmisiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mharununal

    Kontrol ettim hocam benimde çıkmış yine Toyan da kim değiştirdi birde parça beklicekmisiniz

    Hocam benim araç kayseri aksoylardan takılacak.Kayseri değişmeyeceğini söylemişti.Toyandaki garanti uzmanı hüseyin bey kayseri ile görüşmesi sonucu kayseri hatayı kabul etti.Ankarada iseniz hüseyin beyin yanına uğrayın.Parça bir hafta içinde gelir dediler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekk001

    quote:

    Orijinalden alıntı: ekk001

    Arkadaşlar daha önce konuyu açmıştım. İncelediğim neredeyse tüm corollalarda ön cam fitili ya kendiliğinden kalkıyor yada en ufak bir basınçlı su temasında kendiliğinden ayrılıyor. Hatta öyleki en ufak bir tırnak hareketinde komple yerinden ayrılıyor. Ben parçanın değişmesi için servise baş vurdum.Servis yapıştıralım veya ısı kaynağı ile kaynak yapalım dedi. 2 saatlik mücadele sonucu kaynak yapılmasını kabul ettim. Çünkü benden başka hiçkimse aynı sorun ile gelmemiş . Kaynaktan sonra ısının etkisiyle fitil biraz zarar gördü. Bir kaç arkadaş bana mesaj gönderdi. Aynı durumuda ne yapalım diye.Kesinlikle mücade edip durumun kronik olduğunu belirtin.Aynı sıkıntıya sizde düşmeyin. Kronik olduğunu kabul ederlerse belki değişim yapabilirler.
    TOYOTA COROLLA (2013-2019) ve (2019-) ANA KONU TEMEL BİLGİLER İLK SAYFADA

    Demin servisten aradılar.Komple değiştireceklerini söylediler.Çok mutluyum.580 TL den kurtuldum.Beni bilgilendiren arkadaşıma çok teşekkür ederim. Ayrıca Ankara Toyan a çok teşekkürler...

    Sadece fitil değil dikkat edin bütün parça yani alttaki siyah parçası ile birlikte değişecek.




  • cLk kullanıcısına yanıt
    Bu ayarı deneyeceğim hocam inşallah güzel olur. Sağolun.
  • Odysseus348 O kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam teyp mp3 çalar Sony marka. Hoparlörleri de çok beğendim.

    Sizdeki hoparlörler öne mi yoksa arkaya mı? Hoparlörler kaç cm. Arkaya kolay takılır diye düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karakabus_ -- 2 Ekim 2015; 20:02:44 >
  • karakabus_ K kullanıcısına yanıt
    Daha almadım hoparlörü garanti ve montaj konusunu açığa kavuşturmadığım için. Arkalar için mediamarkt ta satılan elips şeklindeki Alpine lar oluyor sanırım.

    Arka için gene çok kolay değil. İzlediğim bir montaj videosunda üstteki ve yan direkteki plastiği de çıkarıyordu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Odysseus348 -- 2 Ekim 2015; 20:08:01 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Odysseus348

    Corolla viraj içi tümseklerde tedirgin edici tepkiler veriyor. Esp nin toplaması güzel. İsterseniz tam gaz girin esp topluyor. Tabii ben bunu yüksek hızda denemedim 60-70km gibi hızlarda eski 2006 Corolla ile girdiğimde önden kaydığı ve dağıttığı viraja 2015 Corolla ile girdim. Gene biraz önden kayıyor ama esp hemen topluyor. O konuda güven veriyor araç. Esp siz denemek lazım bir de. Aracın şasesi güzel ama bu viraj içi tümsekte arkayı anlık bırakmasının ve tam yola yapışma hissi vermemesinin tek sebebi süspansiyonlar. Önceden de yazmıştım, süspansiyonın geri bırakma hızı fazla. Ford lardan ve genel olarak alman araçlarından en büyük farkı bu. Astra da bu şekilde. Sebebi nedir bilemiyorum ama çok zor birşey olmasa gerek. Kütük gibi ford Connect bile çok başarılı yol tutuyor. Tabii konfor sıfır Corolla nın yanında.

    Toyota da bu karakter hep vardı, test sürüşü yapanlar, amortisör geometrisini tasarlayan mühendisler neden bu konuda birşey yapmıyor anlamıyorum. Maliyet diyeceğim ama Connect yahu. Ticari araç bu, her tarafından ucuzluk akıyor ama virajda 2015 golf le aynı hızda kopmadan gidiyor, enteresan birşey.

    aynı şeyleri ben de yazdım beni taşa tuttular. ben de test süresince corollanın yol tutuşunu güven verici olmaktan uzak buldum. hatta yeni auris çok önde. yalnız kendi aracımdan deneyimimdir, bir olasılık üstündeki lastikler işe yaramaz. ben kendi bridgeston larımı 20.000 km deykend yokohoma ile değiştirdim önceden olur olmaz arkası kayan araç şimdi daha iyi yol tutuyor. yine de bu haliyle en azından bana güven vermedi.

    quote:

    misal dayım hep sıfır Mercedes e binerdi ama ona da Haziran da Corolla 1.6 Cvt aldırdım, çünkü çok iyi biliyorum ki ona kullanımı rahat olsu, kliması yi olsun yetecekti. Her görüştüğümüzde bana dua ediyor şimdi, hç ummadığı şekilde arabasını çok ama çok sevdi


    mercedes kullananlar bmw yi bile arabadan saymazlar. dayınızın geçirdiği transformasyon takdir-e şayan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    quote:

    Orijinalden alıntı: Odysseus348

    Corolla viraj içi tümseklerde tedirgin edici tepkiler veriyor. Esp nin toplaması güzel. İsterseniz tam gaz girin esp topluyor. Tabii ben bunu yüksek hızda denemedim 60-70km gibi hızlarda eski 2006 Corolla ile girdiğimde önden kaydığı ve dağıttığı viraja 2015 Corolla ile girdim. Gene biraz önden kayıyor ama esp hemen topluyor. O konuda güven veriyor araç. Esp siz denemek lazım bir de. Aracın şasesi güzel ama bu viraj içi tümsekte arkayı anlık bırakmasının ve tam yola yapışma hissi vermemesinin tek sebebi süspansiyonlar. Önceden de yazmıştım, süspansiyonın geri bırakma hızı fazla. Ford lardan ve genel olarak alman araçlarından en büyük farkı bu. Astra da bu şekilde. Sebebi nedir bilemiyorum ama çok zor birşey olmasa gerek. Kütük gibi ford Connect bile çok başarılı yol tutuyor. Tabii konfor sıfır Corolla nın yanında.

    Toyota da bu karakter hep vardı, test sürüşü yapanlar, amortisör geometrisini tasarlayan mühendisler neden bu konuda birşey yapmıyor anlamıyorum. Maliyet diyeceğim ama Connect yahu. Ticari araç bu, her tarafından ucuzluk akıyor ama virajda 2015 golf le aynı hızda kopmadan gidiyor, enteresan birşey.

    aynı şeyleri ben de yazdım beni taşa tuttular. ben de test süresince corollanın yol tutuşunu güven verici olmaktan uzak buldum. hatta yeni auris çok önde. yalnız kendi aracımdan deneyimimdir, bir olasılık üstündeki lastikler işe yaramaz. ben kendi bridgeston larımı 20.000 km deykend yokohoma ile değiştirdim önceden olur olmaz arkası kayan araç şimdi daha iyi yol tutuyor. yine de bu haliyle en azından bana güven vermedi.

    quote:

    misal dayım hep sıfır Mercedes e binerdi ama ona da Haziran da Corolla 1.6 Cvt aldırdım, çünkü çok iyi biliyorum ki ona kullanımı rahat olsu, kliması yi olsun yetecekti. Her görüştüğümüzde bana dua ediyor şimdi, hç ummadığı şekilde arabasını çok ama çok sevdi


    mercedes kullananlar bmw yi bile arabadan saymazlar. dayınızın geçirdiği transformasyon takdir-e şayan.

    Alıntıları Göster
    Merhaba arkadaşlar,
    Aracla yolda giderken bi bakarimki lastik uyarı ışığı yanıyor du durup baktigimda sag arka lastigime civi girmiş.
    Daha once motosikletim icin aldigim (kullanmak hic nasip olmamisti) fitilli lastik tamir kitini bugün aracın icin ilk defa kullandım.

    Buyrun resimler

    lastigime giren çivi. Birde oraya gömülmüş ki zor bela çıkardım.
    TOYOTA COROLLA (2013-2019) ve (2019-) ANA KONU TEMEL BİLGİLER İLK SAYFADA

    Kullandigim malzemeler; lastik tamir kiti tornavida pense vs
    TOYOTA COROLLA (2013-2019) ve (2019-) ANA KONU TEMEL BİLGİLER İLK SAYFADA

    Calisma alanim biraz dar olduğu için elimin girmesi yani isimi rahat yapabilmem icin araci biraz kaldirdim mecburen
    TOYOTA COROLLA (2013-2019) ve (2019-) ANA KONU TEMEL BİLGİLER İLK SAYFADA

    Fitilimizi ayarliyoruz ve uzerine kit icinden cikan yapistiricisini suruyoruz. Zaten kendide esnek ve yapışkan bir madde. Takma sırasında baya güç gerektiriyor.
    TOYOTA COROLLA (2013-2019) ve (2019-) ANA KONU TEMEL BİLGİLER İLK SAYFADA

    Civiyi tornavida ve pense yontemi ile cikarip fitili delige sokuyoruz iyice.
    TOYOTA COROLLA (2013-2019) ve (2019-) ANA KONU TEMEL BİLGİLER İLK SAYFADA

    Sonra fazlalığı falcata ile güzelce kesip aliyoruz. Ve islem tamamdir
    TOYOTA COROLLA (2013-2019) ve (2019-) ANA KONU TEMEL BİLGİLER İLK SAYFADA

    Bana cok desteği gecen levyem bu is iyi kol gucu gerektiriyor yeminle fitili sokamadim ve levyeden yerle destek alarak anca fitili delik yere ittirebildim. Ilk sopa ile denedim sopa kirildi. O kadarda kolay olmadigini anladim son isleme sira gelince
    TOYOTA COROLLA (2013-2019) ve (2019-) ANA KONU TEMEL BİLGİLER İLK SAYFADA

    Buda sopanin kirilmasi yuzunden carptim aracin bi yerine carpmasi sonucu gazi oldum
    TOYOTA COROLLA (2013-2019) ve (2019-) ANA KONU TEMEL BİLGİLER İLK SAYFADA

    Buda bu kadar ugraslara neden olan suclu vidamiz. Anlamadigim olay bu kesik vida nasil girdi hep sahit olduğum ucu sivri yapidaki vidalardi ama neyse cok sukur atlattik bu problemide.
    TOYOTA COROLLA (2013-2019) ve (2019-) ANA KONU TEMEL BİLGİLER İLK SAYFADA


    Ben lastik tamir kitini gecen sene 10tl ye almistim ve boyke bi kitle eli yatkin kisiler lastikciye fazla para vermeden 5 tamire kadar (kit icinde 5 fitil mevcuttur) sorunlu lastiklerini onarabilirler.
    Ama bi kez daha deyineyim aparatiyla filiti lastige sokma sirasinda inanilmaz bir guce ihtiyac var ben yapamadim ve sonunda var olan levyem ile destek alarak anca sokabildim bilginize.

    Herkese kazasiz belasız surusler, iyi gunler dilerim.


    TOYOTA COROLLA (2013-2019) ve (2019-) ANA KONU TEMEL BİLGİLER İLK SAYFADATOYOTA COROLLA (2013-2019) ve (2019-) ANA KONU TEMEL BİLGİLER İLK SAYFADATOYOTA COROLLA (2013-2019) ve (2019-) ANA KONU TEMEL BİLGİLER İLK SAYFADATOYOTA COROLLA (2013-2019) ve (2019-) ANA KONU TEMEL BİLGİLER İLK SAYFADATOYOTA COROLLA (2013-2019) ve (2019-) ANA KONU TEMEL BİLGİLER İLK SAYFADATOYOTA COROLLA (2013-2019) ve (2019-) ANA KONU TEMEL BİLGİLER İLK SAYFADATOYOTA COROLLA (2013-2019) ve (2019-) ANA KONU TEMEL BİLGİLER İLK SAYFADATOYOTA COROLLA (2013-2019) ve (2019-) ANA KONU TEMEL BİLGİLER İLK SAYFADATOYOTA COROLLA (2013-2019) ve (2019-) ANA KONU TEMEL BİLGİLER İLK SAYFADA



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emre2882 -- 3 Ekim 2015; 15:34:58 >




  • Odysseus348 O kullanıcısına yanıt
    hocam galiba dediğiniz video bu olması lazım. adam resmen arkayı dağıtıp topluyor.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: karakabus_

    hocam galiba dediğiniz video bu olması lazım. adam resmen arkayı dağıtıp topluyor.

    Emre2882 bey keşke lastikçide içten yapa yapsaydınız. hem sağlam hem de lastik deforme olmuyor. çünkü ilerde fitili taktığınız yerde sıkıntılar olabilir.




  • Emre2882 kullanıcısına yanıt
    Aracı krikoyla zaten kaldırmışsınız ,bijonları söküp tekeri yerinden çıkarıp yapsaydınız bu kadar zorlanmazdınız.
  • 
Sayfa: önceki 980981982983984
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.