Şimdi Ara

TOYOTA COROLLA (2013-2019) ve (2019-) ANA KONU TEMEL BİLGİLER İLK SAYFADA (472. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
35.051
Cevap
332
Favori
2.217.528
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
44 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 470471472473474
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • cadot C kullanıcısına yanıt
    Arkadaş hava atıyordu. Sinirden yazmışım. Şimdi okuyunca çok pişman oldum yazdığıma özür dilerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The8123

    Arkadaş hava atıyordu. Sinirden yazmışım. Şimdi okuyunca çok pişman oldum yazdığıma özür dilerim.

    Önemli değil. Ayrıca hata ni anlayıp özür dilemek erdemliktir. Teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toyota touch 2 si olanlar android cep telefonu uzerinden drive link programı ile navigasyonu kullanabiliyorlarmış..ayrıntıları bilen ve bu sistem kullanan var mı ?i

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Paramedic-Tr

    Toyota touch 2 si olanlar android cep telefonu uzerinden drive link programı ile navigasyonu kullanabiliyorlarmış..ayrıntıları bilen ve bu sistem kullanan var mı ?i

    Vallahami? Öyleyse supermis. Bilen birileri varsa söylesin bizde yapalım ya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Paramedic-Tr

    Toyota touch 2 si olanlar android cep telefonu uzerinden drive link programı ile navigasyonu kullanabiliyorlarmış..ayrıntıları bilen ve bu sistem kullanan var mı ?i

    sadece s3 nite 2 ve s4 te 4.3 ve altindaki versiyonlarla calisiyor birde bazi nokia modelleri var digerlerinde olmuyor malesef

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle tüm yeni Corolla camiasının geçmiş Ramazan Bayramını kutlarım.
    Yakın zamanda Allah nasip ederse yeni Corolla düşünüyorum. Fakat Dizl mi Benzin limi karar veremedim. Bu konu çok tartışıldı ama benim problemim yakıt değil. Araç kesinlikle otomatik olacak. Yani dizel ise MM, benzin ise CVT şeklinde. Sorum şu..
    Ankara'dan İstanbul'a otobandan seyahat ederken, meşhur cankurtaran yokuşunu en az sessizlikte ve 110 ile giden bir aracı rahatlukla 130 veya 140 kilometre hıza çıkıp sollayabileceğim motor hangisi? Dediğim gibi yakıt tasarrufu problemim değil. 1.6 CVT test sürüşü yaptım. Hızlanmak için aracın CVT den dolayı çok bağırdığına şahit oldum. Dizeli test edemedim. Yeni nesil MultiMode ile 205 nm lik tork sunan 1.4 dizel ünitenin otoban performansını merak ediyorum. Cevaplayan arkadaşlarıma şimdiden çok teşekkür ederim..
  • cevap veriyorum hiç biri corollalar ister cvt ister dizel performans aracı değildir. bu aracı performans için alacaksan alma başka araç bak ne bakayım deme onu bilemiyeceğim ama sakin kullanıyorsan sorunsuz olacaksa cvt al derim dizele o para verilmez cvt al bin keyfie bak ama bence sen toyota alma arkadaşım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vedat61

    cevap veriyorum hiç biri corollalar ister cvt ister dizel performans aracı değildir. bu aracı performans için alacaksan alma başka araç bak ne bakayım deme onu bilemiyeceğim ama sakin kullanıyorsan sorunsuz olacaksa cvt al derim dizele o para verilmez cvt al bin keyfie bak ama bence sen toyota alma arkadaşım.

    Teşekkürler cevabınız için..
    Şu an 2012 model Auris kullanmaktayım.. Toyota' yı seviyorum. Bir kere sorunla karşılaşmadım.. Toyota ile devam etmek istiyorum açıkçası. Çok fazla performans beklentim de yok. Sanıyorum yanlış anladınız. Benim aracı 120 km/s hıza sabitleyip Ankara İstanbul arasını sessiz sakin gitmekten başka derdim yok. Tabii yokuş yukarıda 120 olacak örnek verdiğim cankurtaran yokuşu gibi.. Her ay bir kere Ankara İstanbul yapıyorum. Uzun yol konforu benim için önemli. Sorum şu ki aynı yol dizel ile mi daha keyifli benzin li ile mi? Çoğu zaman eşim, seneye de benim oğlan geçecek direksiyona.. Bundan dolayı mutlaka otomatik veya yarı otomatik bakıyorum. Sanıyorum benzinliyi seçeceğim. 132 beygirlik bir motorun otobanda üzeceğini sanmam..




  • Bu durumda corolla cvt derim. benim araç 11bine geldi bunun 9 bini uzun yoldur 10 saat yolculuk yap yinede yormuyor arac uzun yol için çok iyi.
  • İLKERİN GÜNLÜĞÜ kullanıcısına yanıt
    19 aydır auris cvt kullanıyorum, Cvt'yi ilk kez kullanan çok bağırtıyor motoru ama alışınca bunu kontrol edebiliyorsunuz. Daha az gürültüyle daha iyi hızlanıyorsunuz. 100-150 kilo ile rampalardaki ani hızlanmalarda sorun yaşamadım ama 450 kilo yük ile bir hayli kasıyor belirteyim. Önceki 2008 Aurisle birlikte Toyota maceram da 5 seneye yaklaştı periyodik bakımlar harici hiç servise uğramadım. 2009'da sattığım (kimseyle polemiğe girmemek için modelini yazmayayım) günümüzün en popüler markası olan arabamı her sene mutlaka bir arıza yüzünden özel servise sokar, 500-600 lira masraf yapardım. 120 bin km'de sattığımda da bir yığın masraf vardı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EfeRuhi

    19 aydır auris cvt kullanıyorum, Cvt'yi ilk kez kullanan çok bağırtıyor motoru ama alışınca bunu kontrol edebiliyorsunuz. Daha az gürültüyle daha iyi hızlanıyorsunuz. 100-150 kilo ile rampalardaki ani hızlanmalarda sorun yaşamadım ama 450 kilo yük ile bir hayli kasıyor belirteyim. Önceki 2008 Aurisle birlikte Toyota maceram da 5 seneye yaklaştı periyodik bakımlar harici hiç servise uğramadım. 2009'da sattığım (kimseyle polemiğe girmemek için modelini yazmayayım) günümüzün en popüler markası olan arabamı her sene mutlaka bir arıza yüzünden özel servise sokar, 500-600 lira masraf yapardım. 120 bin km'de sattığımda da bir yığın masraf vardı.

    Belirttiğiniz gibi ana konu sorunsuzluk.. Bu yüzden seçimim Toyota.. Adını vermediğiniz malum araçtan (doğru tahmin ettiysem eğer) satın alıp servis ile akraba olan çok insan var. Bu arada 450 kilo dediğiniz 4 yetişkin ve bol miktarda valiz anlamına geliyor sanırım. Bu durumda bir çok C snıfı araç zorlanmakta. Tam da öğrenmek istediğim bu. 450 kiloluk bir yük ile rampayı çok sürat yapmadan dizel ile çıkmak sanki daha kolay gibi.. Test etmek lazım ama malumunuz test otoları ile geçirdiğimiz süre çok kısıtlı ve kısacık parkurda bir şey anlamak çok zor. Teşekkürler cevabınız için..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: İLKERİN GÜNLÜĞÜ

    quote:

    Orijinalden alıntı: EfeRuhi

    19 aydır auris cvt kullanıyorum, Cvt'yi ilk kez kullanan çok bağırtıyor motoru ama alışınca bunu kontrol edebiliyorsunuz. Daha az gürültüyle daha iyi hızlanıyorsunuz. 100-150 kilo ile rampalardaki ani hızlanmalarda sorun yaşamadım ama 450 kilo yük ile bir hayli kasıyor belirteyim. Önceki 2008 Aurisle birlikte Toyota maceram da 5 seneye yaklaştı periyodik bakımlar harici hiç servise uğramadım. 2009'da sattığım (kimseyle polemiğe girmemek için modelini yazmayayım) günümüzün en popüler markası olan arabamı her sene mutlaka bir arıza yüzünden özel servise sokar, 500-600 lira masraf yapardım. 120 bin km'de sattığımda da bir yığın masraf vardı.

    Belirttiğiniz gibi ana konu sorunsuzluk.. Bu yüzden seçimim Toyota.. Adını vermediğiniz malum araçtan (doğru tahmin ettiysem eğer) satın alıp servis ile akraba olan çok insan var. Bu arada 450 kilo dediğiniz 4 yetişkin ve bol miktarda valiz anlamına geliyor sanırım. Bu durumda bir çok C snıfı araç zorlanmakta. Tam da öğrenmek istediğim bu. 450 kiloluk bir yük ile rampayı çok sürat yapmadan dizel ile çıkmak sanki daha kolay gibi.. Test etmek lazım ama malumunuz test otoları ile geçirdiğimiz süre çok kısıtlı ve kısacık parkurda bir şey anlamak çok zor. Teşekkürler cevabınız için..

    450 kilo diyorum ama en zayıfı 85 kilo olan ben, birisi 100 kilo toplam 5 kişi+full benzin deposu. Bahsettiğim rampa biliyorsanız eğer Bursa yolunda Yalova'yı geçtikten sonra Esadiye rampası. Arabanın ani hızlanmada tepkisi gecikiyordu fakat manuel moda alınca yüksek devirde birçok aracı solladım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kizilat


    quote:

    Orijinalden alıntı: Paramedic-Tr

    Toyota touch 2 si olanlar android cep telefonu uzerinden drive link programı ile navigasyonu kullanabiliyorlarmış..ayrıntıları bilen ve bu sistem kullanan var mı ?i

    sadece s3 nite 2 ve s4 te 4.3 ve altindaki versiyonlarla calisiyor birde bazi nokia modelleri var digerlerinde olmuyor malesef

    Hocam benim s3 ile sistemi kurdum herşey iyi güzel fakat el frenini indirince navigasyon bağlantısını guvenlik amacıyla iptal ediyor araç.hareket halindeyken kullanılmıyormuş.bunu çözmenin bir yolu yok mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Paramedic-Tr kullanıcısına yanıt
    xda sitesinde drivelinkin crackli versiyonu var dedginiz islemin yani sira kablosuz bluetooth baglantisu ve hareket halinde tum,menulere erisimde yapilabiliyir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şu işi aşama aşama biri tarif etse bizde yapsak ne güzel olur
  • http://www.youtube.com/watch?v=5fgL9xMJkKo

    Buyrun nasil yapildigina dair video

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    Corollasinda circir bocegi besleyenler arasina katildim. Benimki direksiyon tarafinda.

    Saka bir yana, direksiyondan geliyor benim ses ve kaymak asfalt harici her turlu yolda gelmeye basladi. Servise gosterecegim ama daha ince sorunun kaynagini cozen var mi diye sormak istedim. Direksiyondan ses gelenler buldular mi tam yerini?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eksigiyle fazlasiyla, artisiyla eksisiyle olay bu

    http://www.memurlar.net/haber/478357/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • crein kullanıcısına yanıt
    merhaba,

    bahsettiğiniz ses benim araçta da olmuştu. servis deki ustanın işi bilmesi ve işin çözümü için büyük uğraşları sonucu direksiyon üzerindeki airbag kapağının yani kornaya bastığımız yerdeki kapağın direksiyonla olan bağlantısından ses geliyor. isterseniz ses geldiği anlarda kapağın arkasına parmaklarınızı takıp kendinize doğru çekerseniz ses kalmıyor. ses probleminin çözümü için kapak çıkartılıp araya tek yüzü yapışkanlı bi sünger parçası koydular. sorunun çözümü bu kadar basit ama usta bulana kadar ne çekti
  • unutmadan kapağa yapılan bu işlem sonrasında korna çalmak için biraz daha uğraş gerektiriyor. sanırım araya konulan sünger nedeni ile zorlaşıyor.
  • 
Sayfa: önceki 470471472473474
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.