Şimdi Ara

TOYOTA COROLLA (2013-2019) ve (2019-) ANA KONU TEMEL BİLGİLER İLK SAYFADA (373. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
35.051
Cevap
331
Favori
2.218.114
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
44 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 371372373374375
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • nuri1979 N kullanıcısına yanıt
    Gebze Maviay otogaz romano 1700/9
    Cok tesekkurler.
    Sirada muayene var.saglam olsun diye randevu aldim ama emin degilim bazi arkadaslar sira beklemeden arac tadilat denen diger bolumden sira alinacagini bunun icinde randevuya gerek yok diyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustik61

    quote:

    Orijinalden alıntı: seldemus

    Tüp taktırmayı ciddi ciddi dusunmeye başladım,
    seyahate cıkacagım 2.500 km gibi biryol var,su an 7000 km oldu bile 5 ayda,
    yılda 20.000 km olacak gibi,
    prins en iyisi dediler fiyat aldım 2.500 TL / 10 ay
    ancak atikeri cok ovuyorlar,
    taktıran arkadaşlar da memnun,
    tek düşüncem su anki gaza bastınmı fırlayan hıc bayılmayan motorun cekısının düşebilir düşüncesi,

    Sirali sistemde performans kaybi olmaz erdem abi. İcin rahat olsun. Ben toyota bayisi ile anlasmali oldugundan landirenzo evo taktirdim cokda memnunum. 1600 lira setin fiyati. Vize sizdirmazlik hepsini 2035 liraya hallettim.

    Sizin ruhsatin kac sayfasi degistirildi.435 tl biraz cok gibi geldi.
    Zahmet olmazsa kalem kalem yazabilir misiniz.Hem bizde onumuzu goruruz.randevu gerekli mi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • beyaztebeşir kullanıcısına yanıt
    muayne tekrarından sıra alın cabucak geliyor sıra bir arkadaşın aracı için bende gitmiştim orda bir arkadaş uyardı muayne sırası değil muayne tekrarı sırası alın diye..

    siz kaç litre lik tank taktırdınız simit mi yoksa normalmi dönüşümden memnun kaldınızmı romano yu ilkkez duydum prins ve brc arasındaydım şimdi birde romano çıktı:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nuri1979

    muayne tekrarından sıra alın cabucak geliyor sıra bir arkadaşın aracı için bende gitmiştim orda bir arkadaş uyardı muayne sırası değil muayne tekrarı sırası alın diye..

    siz kaç litre lik tank taktırdınız simit mi yoksa normalmi dönüşümden memnun kaldınızmı romano yu ilkkez duydum prins ve brc arasındaydım şimdi birde romano çıktı:)

    40 lt simit tank.yedek lastigi bagajdan indirebiliriz ama tup bagajda yer kaplamasi hos olmuyor.eskiden tempramda 60 lt silindir tank vardi.bagaji baya daraltmisti.2008 corolla aracimda da simit tank ve romano kullandim.romano dan memnun kalmamin sebebi 5 yil sorun cikarmamasi.diger guzel taraflari benzin bittiginde gazda dogrudan calisabilmesi ve enjektorlerinin tek tek degismesi ben hic performans sorunu yasamadim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lastik bagajdan inince basınç sensörü uyarı vermiyecekmi. o yüzden çoğu kişi simit taktırmmaıştı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: buran26

    Corollanın 1.33 motorunun çekişi gerçekten çok mu kötü. Ankara dikmende yaşayan bir vatandaş 1.33 auris dikmen yokuşlarını çıkamadığı için
    Toyota ile papaz olmuş. Arabasını satmak zorunda kalmış. 99 beygirlik ve 128 torkluk bir araç gerçekten bu kadar çekiş yönünden zayıfmıdır?
    Ben de 1.33 Corolla almak istiyordum. 3 kez test sürüşü yaptım ilk 2 sinde bana normal gibi geldi ama bu forumları okuyunca 3. teste bana da zayıf gibi geldi çekişi
    aurisini satmak zorunda kalan vatandaşın linki http://forum.donanimhaber.com/m_79262014/tm.htm

    7 aydır 1,33 life kullanıyorum imzamdaki özelliklere sahip...daha önce 1,6 maream da vardı...aynı yokuşları ve rampaları araç 5 kişi olmasına rağmen daha rahat çıktığımı söyleyebilirim...az önce kontağı kapattım tamamı şehiriçindeki kullanım 7,4 gösteriyor...sürekli
    dur-kalk vardı.bahsedilen rampayı ben şahsen bilmiyorum ama...günümüz teknolojisi ile adamlar ne 1,33 çekmeyen kasalı motoru seri olarak üretirler; ne bu kasada kullanırlar ne de herhangi bir bayırda -full dolu olsa bile-bu araçla kalınır diye düşünüyorum...

    tekrar söylüyorum: bu aracı aldığım için savunuyorum zannedilmesin sakın...kullandığım ve aldığım izlenimler budur...olaya objektif yaklaşmaya çalışıyorum...yoksa benim de 10.000 tl'm olsaydı 1,6 alırdım ve alacak olanlara "eğer paraları varsa" 1,6 alın derim...ama
    mali durum yetmiyorsa 1,33 çok rahat ettirir.




  • beyaztebeşir kullanıcısına yanıt
    lastik bagajdan inince basınç sensörü uyarı vermiyecekmi. o yüzden çoğu kişi simit taktırmamıştı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: buran26

    lastik bagajdan inince basınç sensörü uyarı vermiyecekmi. o yüzden çoğu kişi simit taktırmamıştı

    Verecek efendim benimki verdigi icin cok gerekmedikce bagajdan indirmiyorum 20 km de bir defa varlik sinyali istiyor yoksa sak yakiyor uyari lambasini.Niye stepne yerine bagaj icine silindir taktirayim ki bagaj bu sefer kesinölüyor hic olmazsa stepneyi disari istedigim zaman cikarma lüksüm var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustik61

    60 hp cilio ile bile 4 kisiyle araba icin yapilmis her yolu cikarim. 99 hp 1.33 corolla dikmen yokusu gibi bir yokusda yuklu ise zorlanir ama bagira bagira olsada cikar. Cikartamayan varsa getirsin aracini ben cikartiverim. Cek el frenini, kaldir 4000 devir uzerinde keci gibi tirmanir. Yeterki teker tutunabilsin.

    Hocam o arkadasta iyi sofor ve cikmadigi belgeli maalesef cikmafigi yer var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Forester-14

    Arkadaşın söylediği %16,5 FHl ortaklığı doğru, yani Toyota'nın doğrudan Subaru'nun %20 hissesi sahibi gibi bir durum yok.

    Fuji Heavy Industries bir şirketler gurubudur. Otomobil üreticisi olan Subaru'nun yanında askeri hava savunma alanında helikopter ve uçak üretimi, sivil havacılıkta Boeing ve Airbus parçaları üretimi, jeneratör ve pompa gibi üretimi, rüzgar türbini üretimi gibi farklı alanlarda üretim yapan firmalar topluluğudur. Toyota'nın bu şirketler grubu FHl'ya ait %16,5 hissesi vardır.

    Gt86'da kullanılan boxer motor gibi Brz-Gt86, Camry-Legacy gibi araçlarda dizayn ve parça konularında ortak çalışmalar var.

    Valahi ben yurt disi forumlari yalancisiyim
    Toyota has 16.5 percent of Fuji Heavy and % 20s of subaru is still toyotas diyor ordan carptim.Bu zamana kadar hepsi toyotanin diye biliyordum cahillil iste.Yanlis bilgilendirme icin ozur dilerim herkesten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecz_mel


    quote:

    Orijinalden alıntı: mustik61

    60 hp cilio ile bile 4 kisiyle araba icin yapilmis her yolu cikarim. 99 hp 1.33 corolla dikmen yokusu gibi bir yokusda yuklu ise zorlanir ama bagira bagira olsada cikar. Cikartamayan varsa getirsin aracini ben cikartiverim. Cek el frenini, kaldir 4000 devir uzerinde keci gibi tirmanir. Yeterki teker tutunabilsin.

    Hocam o arkadasta iyi sofor ve cikmadigi belgeli maalesef cikmafigi yer var.

    Abi o isde bi yanlislik var .98 hp bir arac hicbir sekilde 28 derece rampada kalmaz, kalamaz. Buyuk ihtimal cekis kontrol sistemini devreden cikaramadilar.toyotadan gelen yetkili nasil anlamadi bunu ,ben ona tav oluyorum. 75 hp aracla 45 derece rampa ciktim, ortada durup kaldirdim ben kac kere.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bende 1.33 auris var bir yıldır. Arabadan çok memnunum. Bu hafta sonu 5 kişi full bagaj dağ tepe klima açık gezdik. Çok rahat dik rampalarda dur kakl yaptım sorun yaşanmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustik61


    quote:

    Orijinalden alıntı: ecz_mel


    quote:

    Orijinalden alıntı: mustik61

    60 hp cilio ile bile 4 kisiyle araba icin yapilmis her yolu cikarim. 99 hp 1.33 corolla dikmen yokusu gibi bir yokusda yuklu ise zorlanir ama bagira bagira olsada cikar. Cikartamayan varsa getirsin aracini ben cikartiverim. Cek el frenini, kaldir 4000 devir uzerinde keci gibi tirmanir. Yeterki teker tutunabilsin.

    Hocam o arkadasta iyi sofor ve cikmadigi belgeli maalesef cikmafigi yer var.

    Abi o isde bi yanlislik var .98 hp bir arac hicbir sekilde 28 derece rampada kalmaz, kalamaz. Buyuk ihtimal cekis kontrol sistemini devreden cikaramadilar.toyotadan gelen yetkili nasil anlamadi bunu ,ben ona tav oluyorum. 75 hp aracla 45 derece rampa ciktim, ortada durup kaldirdim ben kac kere.

    Zaten mufettis de inanmais yaninda baska bir 1.33 getirmis o da cikamamis. 1 kisiyken degil 3 kisiyken cikamamislar.zaten mesele o arkadasin ailesi ile rampada kalmasi sonucu verdigi mucadele ile ortaya cikti.Adamin tugla gibi konu basligi var bir okumani siddetle tavsiye ederim.Bende ilk basta hadi canim.dedim sonra ozelden de konustuk.mesele maalesef dogru.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyaztebeşir


    quote:

    Orijinalden alıntı: mustik61

    quote:

    Orijinalden alıntı: seldemus

    Tüp taktırmayı ciddi ciddi dusunmeye başladım,
    seyahate cıkacagım 2.500 km gibi biryol var,su an 7000 km oldu bile 5 ayda,
    yılda 20.000 km olacak gibi,
    prins en iyisi dediler fiyat aldım 2.500 TL / 10 ay
    ancak atikeri cok ovuyorlar,
    taktıran arkadaşlar da memnun,
    tek düşüncem su anki gaza bastınmı fırlayan hıc bayılmayan motorun cekısının düşebilir düşüncesi,

    Sirali sistemde performans kaybi olmaz erdem abi. İcin rahat olsun. Ben toyota bayisi ile anlasmali oldugundan landirenzo evo taktirdim cokda memnunum. 1600 lira setin fiyati. Vize sizdirmazlik hepsini 2035 liraya hallettim.

    Sizin ruhsatin kac sayfasi degistirildi.435 tl biraz cok gibi geldi.
    Zahmet olmazsa kalem kalem yazabilir misiniz.Hem bizde onumuzu goruruz.randevu gerekli mi.

    Ben ilk ruhsati tuplu cikarttim. O yuzden ssyfa degisimi olmadi. Ama 2 yaprak ruhsat degisimi, vize, sizdirmazlik o fiyati bulur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aniil A kullanıcısına yanıt
    Sen kendini yorma arkadaş bu kadar ya biz alacağımızı almışız bırak mazdayı mercedesde olsa artık fark yapmaz mazda hakkında bilgilenmek isteyen o forma gider bilgilenir bizi rahat bırak artık sıktı bu muhabbet tesekkürler.
  • Salı günü 770 km mesafe kat ettik, eşim, çocuğum ve dolu bir bagaj. Toplam 7 saat sürdü yolculuk ortalama hız 109 km idi. Tüketim de 4,7 lt olarak yazıyordu yol bilgisayarında çeyrek deponunu üzerindeydi ibre ve 170 km daha yapılabilir diyordu. Kullanım şekli ise istanbul- ankara arası 130-140 km/h bandında, 440 km kadar gittik geri kalan kısım ise bölünmüş yol hız sınırları içerisinde ama akşam 9 sonrasına denk geldiği için genelde 110-120 km/h olarak kullandık. 100 km/h civarında gitsek 4 ün altını görürdük rahatlıkla. Yol ve rüzgar sesi sıkıntı olmadı beklentileri mi karşıladı. Tek beğenmediğim nokta 130-140 ile giderken aracın yolda beklediğimden daha fazla gezinmesi oldu, eski aracım yeni kasa Polo daha kararlı idi Corolla ya kıyasla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustik61

    quote:

    Orijinalden alıntı: seldemus

    Tüp taktırmayı ciddi ciddi dusunmeye başladım,
    seyahate cıkacagım 2.500 km gibi biryol var,su an 7000 km oldu bile 5 ayda,
    yılda 20.000 km olacak gibi,
    prins en iyisi dediler fiyat aldım 2.500 TL / 10 ay
    ancak atikeri cok ovuyorlar,
    taktıran arkadaşlar da memnun,
    tek düşüncem su anki gaza bastınmı fırlayan hıc bayılmayan motorun cekısının düşebilir düşüncesi,

    Sirali sistemde performans kaybi olmaz erdem abi. İcin rahat olsun. Ben toyota bayisi ile anlasmali oldugundan landirenzo evo taktirdim cokda memnunum. 1600 lira setin fiyati. Vize sizdirmazlik hepsini 2035 liraya hallettim.

    Mustafa bey,
    Atiker ile prins arasında karar veremedim,
    araştırıyorum.Su an için en yakın bunlar gözüküyor.
    Atiker yerli olarak en iyi olduğundan , prinside kaliteli diyorlar,
    kullanan varmı bilmiyorum burda bu lpg kitleri,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: seldemus

    quote:

    Orijinalden alıntı: mustik61

    quote:

    Orijinalden alıntı: seldemus

    Tüp taktırmayı ciddi ciddi dusunmeye başladım,
    seyahate cıkacagım 2.500 km gibi biryol var,su an 7000 km oldu bile 5 ayda,
    yılda 20.000 km olacak gibi,
    prins en iyisi dediler fiyat aldım 2.500 TL / 10 ay
    ancak atikeri cok ovuyorlar,
    taktıran arkadaşlar da memnun,
    tek düşüncem su anki gaza bastınmı fırlayan hıc bayılmayan motorun cekısının düşebilir düşüncesi,

    Sirali sistemde performans kaybi olmaz erdem abi. İcin rahat olsun. Ben toyota bayisi ile anlasmali oldugundan landirenzo evo taktirdim cokda memnunum. 1600 lira setin fiyati. Vize sizdirmazlik hepsini 2035 liraya hallettim.

    Mustafa bey,
    Atiker ile prins arasında karar veremedim,
    araştırıyorum.Su an için en yakın bunlar gözüküyor.
    Atiker yerli olarak en iyi olduğundan , prinside kaliteli diyorlar,
    kullanan varmı bilmiyorum burda bu lpg kitleri,


    Hocam fiyat onemli degil diyorsaniz atiker ve prins kiyaslanmaz zaten prins lpg de lider markadir atiker ise iyidir ama prinsin dengi degildir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kizilat


    quote:

    Orijinalden alıntı: seldemus

    quote:

    Orijinalden alıntı: mustik61

    quote:

    Orijinalden alıntı: seldemus

    Tüp taktırmayı ciddi ciddi dusunmeye başladım,
    seyahate cıkacagım 2.500 km gibi biryol var,su an 7000 km oldu bile 5 ayda,
    yılda 20.000 km olacak gibi,
    prins en iyisi dediler fiyat aldım 2.500 TL / 10 ay
    ancak atikeri cok ovuyorlar,
    taktıran arkadaşlar da memnun,
    tek düşüncem su anki gaza bastınmı fırlayan hıc bayılmayan motorun cekısının düşebilir düşüncesi,

    Sirali sistemde performans kaybi olmaz erdem abi. İcin rahat olsun. Ben toyota bayisi ile anlasmali oldugundan landirenzo evo taktirdim cokda memnunum. 1600 lira setin fiyati. Vize sizdirmazlik hepsini 2035 liraya hallettim.

    Mustafa bey,
    Atiker ile prins arasında karar veremedim,
    araştırıyorum.Su an için en yakın bunlar gözüküyor.
    Atiker yerli olarak en iyi olduğundan , prinside kaliteli diyorlar,
    kullanan varmı bilmiyorum burda bu lpg kitleri,


    Hocam fiyat onemli degil diyorsaniz atiker ve prins kiyaslanmaz zaten prins lpg de lider markadir atiker ise iyidir ama prinsin dengi degildir.

    Arasındaki farklılıkları biliyormusunuz
    hangisi CVT de en iyi sonucu verir,
    Veya CVT de en iyi olabilecek LPG kiti hangisidir,
    Bilen varmı ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: seldemus

    quote:

    Orijinalden alıntı: kizilat


    quote:

    Orijinalden alıntı: seldemus

    quote:

    Orijinalden alıntı: mustik61

    quote:

    Orijinalden alıntı: seldemus

    Tüp taktırmayı ciddi ciddi dusunmeye başladım,
    seyahate cıkacagım 2.500 km gibi biryol var,su an 7000 km oldu bile 5 ayda,
    yılda 20.000 km olacak gibi,
    prins en iyisi dediler fiyat aldım 2.500 TL / 10 ay
    ancak atikeri cok ovuyorlar,
    taktıran arkadaşlar da memnun,
    tek düşüncem su anki gaza bastınmı fırlayan hıc bayılmayan motorun cekısının düşebilir düşüncesi,

    Sirali sistemde performans kaybi olmaz erdem abi. İcin rahat olsun. Ben toyota bayisi ile anlasmali oldugundan landirenzo evo taktirdim cokda memnunum. 1600 lira setin fiyati. Vize sizdirmazlik hepsini 2035 liraya hallettim.

    Mustafa bey,
    Atiker ile prins arasında karar veremedim,
    araştırıyorum.Su an için en yakın bunlar gözüküyor.
    Atiker yerli olarak en iyi olduğundan , prinside kaliteli diyorlar,
    kullanan varmı bilmiyorum burda bu lpg kitleri,


    Hocam fiyat onemli degil diyorsaniz atiker ve prins kiyaslanmaz zaten prins lpg de lider markadir atiker ise iyidir ama prinsin dengi degildir.

    Arasındaki farklılıkları biliyormusunuz
    hangisi CVT de en iyi sonucu verir,
    Veya CVT de en iyi olabilecek LPG kiti hangisidir,
    Bilen varmı ?

    Erdem hocam benimki 10 bin km dir prins vsi2

    Atiker in yanindan gecme.Boyle guzel bir araca yazik edersin

    Ben sadece taktirdim ve unuttum lpg yi sadece bittikcd gidip tanki dolduruyorum prins te.Ne bir ikinma ne bir lpg ye gecerken yigilma ne bir titreme var hic sorun yok.

    1 litre benzinle gittigim yeri tam 1.25 litre lpg ile gidiyorum benzin yol bilgisayari ortalamasina gore.8 litre gosteriyorsa 10 litre lpg yakmos oluyorum

    200 u cok rahat goruyorum lpg ile.Ara hizlanmalar cok iyi.Kesinlikle tavsiye ederim.
    Prins vsi 2 de khein enjektor var.Toyota dizel motorlarin enjektorleri de khein marka.
    Ben atiker de kulandim brc de kullandim omvl de kullandim simdi yine taktiracak olsam prins taktiririm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 371372373374375
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.