Şimdi Ara

Samsung WF9902LWW Aldım - Fotoğraf ve Yorum (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
138
Cevap
2
Favori
25.216
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar makinayı teknosadan 999 TL'ye satın aldım yanında philips gc270 ütüde %50 indirimle 198liraya geldi. Yine teknosadan 148 liraya 3 yıl garanti uzatımı ve ilk yıl birebir değişim paketi aldım ancak acaba samsung 4 yıl garantisini 110 liraya alsammı diye düşünmedim değil. Teknosa bizim paketimiz daha iyi dedi.

    sizce yarın gidip teknosa pakedini iptal edip samsungun 4 yıl uzatma paketinimi alayım yoksa teknosanın paketi daha mı iyidir??d



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Şampiyon GALATASARAY -- 14 Kasım 2014; 0:10:13 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atını Seven Kovboy

    Arkadaşlar makinayı teknosadan 999 TL'ye satın aldım yanında philips gc270 ütüde %50 indirimle 198liraya geldi. Yine teknosadan 148 liraya 3 yıl garanti uzatımı ve ilk yıl birebir değişim paketi aldım ancak acaba samsung 4 yıl garantisini 110 liraya alsammı diye düşünmedim değil. Teknosa bizim paketimiz daha iyi dedi.

    sizce yarın gidip teknosa pakedini iptal edip samsungun 4 yıl uzatma paketinimi alayım yoksa teknosanın paketi daha mı iyidir??d




    Hicbir fikrim yok.Şartları nasil iki tarafın acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lazpanyol


    quote:

    Orijinalden alıntı: Atını Seven Kovboy

    Arkadaşlar makinayı teknosadan 999 TL'ye satın aldım yanında philips gc270 ütüde %50 indirimle 198liraya geldi. Yine teknosadan 148 liraya 3 yıl garanti uzatımı ve ilk yıl birebir değişim paketi aldım ancak acaba samsung 4 yıl garantisini 110 liraya alsammı diye düşünmedim değil. Teknosa bizim paketimiz daha iyi dedi.

    sizce yarın gidip teknosa pakedini iptal edip samsungun 4 yıl uzatma paketinimi alayım yoksa teknosanın paketi daha mı iyidir??d




    Hicbir fikrim yok.Şartları nasil iki tarafın acaba

    bugün samsungu arayıp soracağım açıkçası teknosa bana pek güvenilir gelmiyor ama size de sormak istedim.

    örneğin samsungta garanti uzatırsam neler garanti kapsamında değildir?




  • samsung bizim garantimizle onların bir farkı yok diye beyan etti. yani hem bir yıl az hemde daha pahalı bir paket sizin anlayacağınız.
  • tekno garanti dedikleri aşağıdaki gibiymiş. ne dersiniz iptal ettirip samsung'un +4 yıl garantisini mi almalı?

    Genişletilmiş Ek Garanti’nin avantajları

    Genişletilmiş Ek Garanti, fatura tarihinden itibaren 1 yıl boyunca geçerli kazaen kırılma ve hırsızlık teminatı sağlamaktadır.

    Genişletilmiş Ek Garanti, üretici tarafından verilen parça ve işçilik kaynaklı tüm garanti koşullarına ek olarak, toz, ısı, dahili nemlenme, normal aşınma ve yıpranma ve ani voltaj dalgalanmalarından kaynaklanan arızaları da kapsar. Genişletilmiş Ek Garanti, geniş teknik servis ağı sayesinde hızlı ve sorunsuz bir hizmet sunar.
    Türkiye’nin her yerinden 7 gün 24 saat bilgi alabilirsiniz.
    Genişletilmiş Ek Garanti sözleşme kapsamında sınırsız sayıda tamiri ücretsiz olarak sunar.
    Genişletilmiş Ek Garanti paketinizi ürünün yeni sahibine transfer edebilirsiniz.
    Genişletilmiş Ek Garanti 300 TL altındaki ürünler için mağazada anında değiştirme imkânı sunar.
    300 TL’nin üstündeki ürünler için, sınırsız tamir hizmeti, ürün onarılamaz ise ücretsiz değişim hizmeti alabilirsiniz.

    Genişletilmiş Ek Garanti evinizde servis hizmeti sunar. Tek yapmanız gereken, çağrı merkezimizi aramaktır. Gerekli onarımları yapmak üzere evinize bir servis teknisyeni gönderilecektir. (Bu hizmet taşınamaz ürünleri kapsamaktadır. Kapsam dışı ürünler: Set üstü mikrodalga fırınlar, 21” altında renkli TV’ler, taşınabilir Hi-Fi sistemler ve ev PC’leri vb.) Ürününüzü herhangi bir Teknosa mağazasına getirmeniz durumunda tüm servis işlemleri bizim tarafımızdan takip edilecektir.
    Yetkili servis ile kendiniz görüşmek isterseniz tek telefonla uygun servise yönlendirilirsiniz.

    MP3/4’ünüz, dizüstü bilgisayarınız, masaüstü bilgisayarınız, cep telefonunuz, kameranız veya dijital fotoğraf makinenizin pil veya bataryaları ile ilgili bir problem yaşamanız durumunda, arızalı pil/batarya paketin geçerlilik süresi boyunca bir (1) defalığına yenisiyle değiştirilebilecektir. Uzaktan kumandanız arızalandıysa, fakat arıza pillerden ya da fiziksel kötü kullanımdan kaynaklanmıyorsa kumandanız paketin geçerlilik süresi boyunca tarafımızdan bir (1) defalığına yenisiyle değiştirilebilecektir.

    Genişletilmiş Ek Garanti’nin kapsamı dışında kalan durumlar

    Hatalı/kötü niyetli kullanım
    Deprem, fırtına, yangın, sel...
    Aksesuarlar
    Yetkisiz onarım, yanlış kullanım ve tesisattan kaynaklanan sorunlar
    Bilgisayar yazılımı/virüsü
    Rutin bakım, temizlik, yağlama, düzeltme veya ayarlamalar
    Ticari amaçlı kullanımlar
    Üretici talimatlarına uyulmaması

    https://www.teknosa.com/teknogaranti




  • Arkadaslar konuyu hortlatiyorum kusura bakmayin,soran olursa bilgisi olsun istedim..Samsung 9902 LWW 9 kg camasir makinesinin lcd ekran sorunu var kronik saniyorum..Hem de 9 kg kapasite sadece pamuklu giysiler icin..Onun disinda yun ve sentetik giysiler icin 2 ila 3 kg kapasite veriliyor..Yani 5kg kot kiyafet yikayamazsiniz,polyester 4 kg kiyafet yikayamazsiniz,yunlu 3.5kg kiyafet yikayamazsiniz..kullanim klavuzu oyle diyor..servisi de ayni seyi soyluyor..fazla camasir koyulursa sikmada sorun cikariyor..yani 9kg ifadesine kapilip almayin..ben kandirildim siz kanmayin..baska marka model alin ve kapasitelerini mutlaka inceleyin..bunu yasamak da varmis kaderde..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lcd sorunu bizim makinede de oluştu. 1200 devirde skorski helikopter gibi ses çıkarıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lcd panel değişti,yine ayni sorun tekrar etti..makine yikamayi bitirdikten sonra fiste birakilmamaliymis..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O nasıl bir saçmalikmiş öyle. Makine yıkama bitince zaten kendi kendine kapanıyor halbuki. Biz LCD bozUk şekilde kullanmaya devam ediyoruz. Lcd için makineyi götürüyorlar mi yoksa evde mi tamir ediyorlar? Götürüyorlarsa ne kadar süre de geri geldi sizinki. Sürekli tekrar eden birşeyse belli sayıda arizadan sonra değişim-iade hakları doğuyor diye biliyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdem09

    Lcd panel değişti,yine ayni sorun tekrar etti..makine yikamayi bitirdikten sonra fiste birakilmamaliymis..

    Öyle şey olurmu ya tost makinesimi bu.Tuketici hakem heyetine şikayet edin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ürünün garantisi bitmeden tekrar servis yazdiracagim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yerinde değişim yapildi..30 dk kadar bir sürede halloldu..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • valla bu makine nasıl sessiz ben anlamadım helikopter gibi sez yapıyor eski arçelik makinem bile daha sessizdi problem nedir anlamadım
  • bende de bu çamaşır makinesinden var. ancak çamaşırlar içerisinden garip bir koku ile çıkıyor. nedenini çözemedim. boş şekilde kazan temizliği için de çalıştırıldı ancak değişen birşey olmadı. acaba pis su boşaltmam gereken biryeri falan mı var?
  • d_v_a87 kullanıcısına yanıt
    Sağ alt tarafında açılan bir kapak var. Bozuk para ile onu açın. Hortum varsa küçük oradan bitinceye kadar suyu aksın. Sonra filtre var onu çıkartın temizleyin. 1-2 gün hem alttaki filtre hem kazan kapağı açık kalsın. Daha sonra Kireç önleyici ile eco temiz kazan programını çalıştırın. (Çok fazla koyarsanız kazanın içerisi full köpük doluyor) Her yıkamanızdan sonra alttan suyu boşaltıp kapakları açık bırakırsanız içerisindeki su da buharlaşacağı için kötü koku azalmış olur.
  • Bu makina da camasir yirtma problemi yasayan oldu mu?

    Yengemler 2 sene once bu makinadan almislar. Son 1 senedir makina tisort ve uzun kollu hirka ve penyelerin kollarini yirtiyor.

    Bizim yapabilecegimiz bisey var mi servis cagirmadan once yoksa direkt servisi arayalim mi garantisinin bitmesine az kalmis.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eternafelicity kullanıcısına yanıt
    Servis çağırın hocam. Körükte fln yırtık barsa onlardan yapıyor olabilir. Garanti bitmeden çağırın. Hatta şimdi ararsanız Samsung mh yi yarın bir servis bile gelebilir 😂

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.