Şimdi Ara

Megane II HB 1.5 dCi yakıt tüketim + son sürat

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
83
Cevap
0
Favori
122.669
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Geçen hafta depoyu doldurup, yol bilgisayarını sıfırladım.

    Marka-model: 2004 Megane II HB 1.5 dCi (80 hp) (40.000 km)
    Yakıt: Total excellium eurodiesel (altunizade doco istasyonundan)

    Geçilen mesafe: 489 km
     Megane II HB 1.5 dCi yakıt tüketim + son sürat


    Tüketilen yakıt: 25.6 lt
     Megane II HB 1.5 dCi yakıt tüketim + son sürat


    Ortalama tüketim: 5.2 lt/100 km
     Megane II HB 1.5 dCi yakıt tüketim + son sürat


    Ortalama hız: 25.2 km/h
     Megane II HB 1.5 dCi yakıt tüketim + son sürat


    Kalan yakıtla gidilebilecek mesafe: 538 km
     Megane II HB 1.5 dCi yakıt tüketim + son sürat



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mastertr -- 15 Haziran 2006; 22:56:10 >







  • quote:

    Orjinalden alıntı: mastertr

    Geçen hafta depoyu doldurup, yol bilgisayarını sıfırladım.

    Marka-model: 2004 Megane II HB 1.5 dCi (80 hp) (40.000 km)
    Yakıt: Total excellium eurodiesel (altunizade doco istasyonundan)

    Geçilen mesafe: 489 km
     Megane II HB 1.5 dCi yakıt tüketim + son sürat


    Tüketilen yakıt: 25.6 lt
     Megane II HB 1.5 dCi yakıt tüketim + son sürat


    Ortalama tüketim: 5.2 lt/100 km
     Megane II HB 1.5 dCi yakıt tüketim + son sürat


    Ortalama hız: 25.2 km/h
     Megane II HB 1.5 dCi yakıt tüketim + son sürat


    Kalan yakıtla gidilebilecek mesafe: 538 km
     Megane II HB 1.5 dCi yakıt tüketim + son sürat




    Verdiğin bilgiler için teşekkürler arkadaşların dediği gibi öğrenmiş olduk




  • Havaların iyice ısınması, trafiğin biraz rahatlaması gibi etkenlerle ortalama yakıt tüketimim 4,8 lt / 100km oldu. Ortalama hız 26 km/h

    Bu arada aşağıdaki fotoğrafı arkadaşın arabasında çektik otobanda.

    2006 Megane II wagon dizel 80 hp

     Megane II HB 1.5 dCi yakıt tüketim + son sürat




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mastertr

    Havaların iyice ısınması, trafiğin biraz rahatlaması gibi etkenlerle ortalama yakıt tüketimim 4,8 lt / 100km oldu. Ortalama hız 26 km/h

    Bu arada aşağıdaki fotoğrafı arkadaşın arabasında çektik otobanda.

    2006 Megane II wagon dizel 80 hp

     Megane II HB 1.5 dCi yakıt tüketim + son sürat




    bu dediğin değerin şehir içindeki trafikte olması bana pek mümkün gelmiyor..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mastertr

    Geçen hafta depoyu doldurup, yol bilgisayarını sıfırladım.

    Marka-model: 2004 Megane II HB 1.5 dCi (80 hp) (40.000 km)
    Yakıt: Total excellium eurodiesel (altunizade doco istasyonundan)

    Geçilen mesafe: 489 km
     Megane II HB 1.5 dCi yakıt tüketim + son sürat


    Tüketilen yakıt: 25.6 lt
     Megane II HB 1.5 dCi yakıt tüketim + son sürat


    Ortalama tüketim: 5.2 lt/100 km
     Megane II HB 1.5 dCi yakıt tüketim + son sürat


    Ortalama hız: 25.2 km/h
     Megane II HB 1.5 dCi yakıt tüketim + son sürat


    Kalan yakıtla gidilebilecek mesafe: 538 km
     Megane II HB 1.5 dCi yakıt tüketim + son sürat



    Dizellerde son devir 5.000 RPM değilmiydi?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: amarLy


    quote:

    Orjinalden alıntı: mastertr

    Geçen hafta depoyu doldurup, yol bilgisayarını sıfırladım.

    Marka-model: 2004 Megane II HB 1.5 dCi (80 hp) (40.000 km)
    Yakıt: Total excellium eurodiesel (altunizade doco istasyonundan)

    Tüketilen yakıt: 25.6 lt
     Megane II HB 1.5 dCi yakıt tüketim + son sürat



    Dizellerde son devir 5.000 RPM değilmiydi?


    Yeni dizellerde artık 7000de sonlanıyormuş




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Umit

    quote:

    Orjinalden alıntı: amarLy


    quote:

    Orjinalden alıntı: mastertr

    Geçen hafta depoyu doldurup, yol bilgisayarını sıfırladım.

    Marka-model: 2004 Megane II HB 1.5 dCi (80 hp) (40.000 km)
    Yakıt: Total excellium eurodiesel (altunizade doco istasyonundan)

    Tüketilen yakıt: 25.6 lt
     Megane II HB 1.5 dCi yakıt tüketim + son sürat



    Dizellerde son devir 5.000 RPM değilmiydi?


    Yeni dizellerde artık 7000de sonlanıyormuş



    Alla alla 2004 Megane diyor.. DCI diyor ve 7.000 RPM halla hallaaa?

    Ben geçen oto pazarında rastlamıştım.. 2004 Sedan 5.000 'e kadardı.. Bak yukarıdada bir arkadaş vermiş resim orada da 5.000?




  • O arabayla 200 yaptım diyen de yalan söyler yaptıysada kesiciyi kaldırtmıştır. Son hız 190 oda hafif bayır aşağı yolda düz yolda 180 daha fazlada gitmiyor. Meganının hızı beni tatmin etmedi 80bg o kasaya çok az geldiği için ödüllü motorlardan 90bg aldım. Bu fişek gibi maşallah. İyiki multijet almışım zaten testlerde de diğer dizellerden daha başarılı olduğu yazıyor.
    http://arabam.milliyet.com.tr/arabamtest/fiat_grandepunto_13multijet/fiat_grandepunto_13_1.asp
  • grande punto test etmiş biri olarak o araba turboyu çok geç açıyor megane dizelden daha hantal düşük devirlerde..
    180km yi geçemiyor diyede sizin sitede okumuştum
    quote:

    Orjinalden alıntı: Sezgintr

    O arabayla 200 yaptım diyen de yalan söyler yaptıysada kesiciyi kaldırtmıştır. Son hız 190 oda hafif bayır aşağı yolda düz yolda 180 daha fazlada gitmiyor. Meganının hızı beni tatmin etmedi 80bg o kasaya çok az geldiği için ödüllü motorlardan 90bg aldım. Bu fişek gibi maşallah. İyiki multijet almışım zaten testlerde de diğer dizellerden daha başarılı olduğu yazıyor.
    http://arabam.milliyet.com.tr/arabamtest/fiat_grandepunto_13multijet/fiat_grandepunto_13_1.asp




  • quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    grande punto test etmiş biri olarak o araba turboyu çok geç açıyor megane dizelden daha hantal düşük devirlerde..
    180km yi geçemiyor diyede sizin sitede okumuştum
    quote:

    Orjinalden alıntı: Sezgintr

    O arabayla 200 yaptım diyen de yalan söyler yaptıysada kesiciyi kaldırtmıştır. Son hız 190 oda hafif bayır aşağı yolda düz yolda 180 daha fazlada gitmiyor. Meganının hızı beni tatmin etmedi 80bg o kasaya çok az geldiği için ödüllü motorlardan 90bg aldım. Bu fişek gibi maşallah. İyiki multijet almışım zaten testlerde de diğer dizellerden daha başarılı olduğu yazıyor.
    http://arabam.milliyet.com.tr/arabamtest/fiat_grandepunto_13multijet/fiat_grandepunto_13_1.asp



    Turboyu ewet çok geç açıyor 2. vitesle gitmen gerekirken 3. viteste arabanın devrini 1000 devire düşürürsen yarım saat beklersin turbo açılsın diye yine allaha şükür bizim bi dolmuşçu abimizde logan dci var ben seni geçerim diye tutturdu sadece bi kere kalkış yaptık 1km kadar gittik sadece tozumu yutmakla yetindi. Zaten daha kalkışta 2 araba boyu fark attım. Ama hadi yine senin dediğin olsun dci çok seri. Sen kullandığın için bilirsin. Multijet 1245cc bunuda sana hatırlatayım. 1.5 dci yla her zaman kapıştırırım. Çünkü multijet1.2 dci1.5ten her zaman ve her koşulda daha iyidir. Bak adam orada test yapmış linke tıklarsan yorumlarının ne kadar yersiz olduğunu ve marka fanatikliği yaptığını görürsün.
    Ewet arabalar 180den sonra çok yavaş hızlanıyor çünkü 3000 devirde kesici var. Dci 4000 devire koymuş. 4000 devire koymasına rağmen yinede 175i geçemez. Benim aracımda devir kesici 4000 de olsaydı son hız ne olurdu biliyor musun. Tam 220yi vururdu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sezgintr -- 12 Temmuz 2006; 12:51:21 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Sezgintr

    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    grande punto test etmiş biri olarak o araba turboyu çok geç açıyor megane dizelden daha hantal düşük devirlerde..
    180km yi geçemiyor diyede sizin sitede okumuştum
    quote:

    Orjinalden alıntı: Sezgintr

    O arabayla 200 yaptım diyen de yalan söyler yaptıysada kesiciyi kaldırtmıştır. Son hız 190 oda hafif bayır aşağı yolda düz yolda 180 daha fazlada gitmiyor. Meganının hızı beni tatmin etmedi 80bg o kasaya çok az geldiği için ödüllü motorlardan 90bg aldım. Bu fişek gibi maşallah. İyiki multijet almışım zaten testlerde de diğer dizellerden daha başarılı olduğu yazıyor.
    http://arabam.milliyet.com.tr/arabamtest/fiat_grandepunto_13multijet/fiat_grandepunto_13_1.asp



    Turboyu ewet çok geç açıyor 2. vitesle gitmen gerekirken 3. viteste arabanın devrini 1000 devire düşürürsen yarım saat beklersin turbo açılsın diye yine allaha şükür bizim bi dolmuşçu abimizde logan dci var ben seni geçerim diye tutturdu sadece bi kere kalkış yaptık 1km kadar gittik sadece tozumu yutmakla yetindi. Zaten daha kalkışta 2 araba boyu fark attım. Ama hadi yine senin dediğin olsun dci çok seri. Sen kullandığın için bilirsin. Multijet 1245cc bunuda sana hatırlatayım. 1.5 dci yla her zaman kapıştırırım. Çünkü multijet1.2 dci1.5ten her zaman ve her koşulda daha iyidir. Bak adam orada test yapmış linke tıklarsan yorumlarının ne kadar yersiz olduğunu ve marka fanatikliği yaptığını görürsün.
    Ewet arabalar 180den sonra çok yavaş hızlanıyor çünkü 3000 devirde kesici var. Dci 4000 devire koymuş. 4000 devire koymasına rağmen yinede 175i geçemez. Benim aracımda devir kesici 4000 de olsaydı son hız ne olurdu biliyor musun. Tam 220yi vururdu.


    dolmustaki logan dCI 65 bg eski nesil istersen bendeki 100 bg ile kapışalım
    alırım anahtarını ona göre




  • quote:

    Orjinalden alıntı: cncrd


    quote:

    Orjinalden alıntı: Sezgintr

    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    grande punto test etmiş biri olarak o araba turboyu çok geç açıyor megane dizelden daha hantal düşük devirlerde..
    180km yi geçemiyor diyede sizin sitede okumuştum
    quote:

    Orjinalden alıntı: Sezgintr

    O arabayla 200 yaptım diyen de yalan söyler yaptıysada kesiciyi kaldırtmıştır. Son hız 190 oda hafif bayır aşağı yolda düz yolda 180 daha fazlada gitmiyor. Meganının hızı beni tatmin etmedi 80bg o kasaya çok az geldiği için ödüllü motorlardan 90bg aldım. Bu fişek gibi maşallah. İyiki multijet almışım zaten testlerde de diğer dizellerden daha başarılı olduğu yazıyor.
    http://arabam.milliyet.com.tr/arabamtest/fiat_grandepunto_13multijet/fiat_grandepunto_13_1.asp



    Turboyu ewet çok geç açıyor 2. vitesle gitmen gerekirken 3. viteste arabanın devrini 1000 devire düşürürsen yarım saat beklersin turbo açılsın diye yine allaha şükür bizim bi dolmuşçu abimizde logan dci var ben seni geçerim diye tutturdu sadece bi kere kalkış yaptık 1km kadar gittik sadece tozumu yutmakla yetindi. Zaten daha kalkışta 2 araba boyu fark attım. Ama hadi yine senin dediğin olsun dci çok seri. Sen kullandığın için bilirsin. Multijet 1245cc bunuda sana hatırlatayım. 1.5 dci yla her zaman kapıştırırım. Çünkü multijet1.2 dci1.5ten her zaman ve her koşulda daha iyidir. Bak adam orada test yapmış linke tıklarsan yorumlarının ne kadar yersiz olduğunu ve marka fanatikliği yaptığını görürsün.
    Ewet arabalar 180den sonra çok yavaş hızlanıyor çünkü 3000 devirde kesici var. Dci 4000 devire koymuş. 4000 devire koymasına rağmen yinede 175i geçemez. Benim aracımda devir kesici 4000 de olsaydı son hız ne olurdu biliyor musun. Tam 220yi vururdu.


    dolmustaki logan dCI 65 bg eski nesil istersen bendeki 100 bg ile kapışalım
    alırım anahtarını ona göre



    Eski nesil değil chipsiz.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: muratugras


    quote:

    Orjinalden alıntı: cncrd


    quote:

    Orjinalden alıntı: Sezgintr

    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    grande punto test etmiş biri olarak o araba turboyu çok geç açıyor megane dizelden daha hantal düşük devirlerde..
    180km yi geçemiyor diyede sizin sitede okumuştum
    quote:

    Orjinalden alıntı: Sezgintr

    O arabayla 200 yaptım diyen de yalan söyler yaptıysada kesiciyi kaldırtmıştır. Son hız 190 oda hafif bayır aşağı yolda düz yolda 180 daha fazlada gitmiyor. Meganının hızı beni tatmin etmedi 80bg o kasaya çok az geldiği için ödüllü motorlardan 90bg aldım. Bu fişek gibi maşallah. İyiki multijet almışım zaten testlerde de diğer dizellerden daha başarılı olduğu yazıyor.
    http://arabam.milliyet.com.tr/arabamtest/fiat_grandepunto_13multijet/fiat_grandepunto_13_1.asp



    Turboyu ewet çok geç açıyor 2. vitesle gitmen gerekirken 3. viteste arabanın devrini 1000 devire düşürürsen yarım saat beklersin turbo açılsın diye yine allaha şükür bizim bi dolmuşçu abimizde logan dci var ben seni geçerim diye tutturdu sadece bi kere kalkış yaptık 1km kadar gittik sadece tozumu yutmakla yetindi. Zaten daha kalkışta 2 araba boyu fark attım. Ama hadi yine senin dediğin olsun dci çok seri. Sen kullandığın için bilirsin. Multijet 1245cc bunuda sana hatırlatayım. 1.5 dci yla her zaman kapıştırırım. Çünkü multijet1.2 dci1.5ten her zaman ve her koşulda daha iyidir. Bak adam orada test yapmış linke tıklarsan yorumlarının ne kadar yersiz olduğunu ve marka fanatikliği yaptığını görürsün.
    Ewet arabalar 180den sonra çok yavaş hızlanıyor çünkü 3000 devirde kesici var. Dci 4000 devire koymuş. 4000 devire koymasına rağmen yinede 175i geçemez. Benim aracımda devir kesici 4000 de olsaydı son hız ne olurdu biliyor musun. Tam 220yi vururdu.


    dolmustaki logan dCI 65 bg eski nesil istersen bendeki 100 bg ile kapışalım
    alırım anahtarını ona göre



    Eski nesil değil chipsiz.

    eski nesilden kasdım euro 1 normu olması
    ifadem yanlış olabilir




  • quote:

    Orjinalden alıntı: cncrd


    quote:

    Orjinalden alıntı: muratugras


    quote:

    Orjinalden alıntı: cncrd


    quote:

    Orjinalden alıntı: Sezgintr

    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    grande punto test etmiş biri olarak o araba turboyu çok geç açıyor megane dizelden daha hantal düşük devirlerde..
    180km yi geçemiyor diyede sizin sitede okumuştum
    quote:

    Orjinalden alıntı: Sezgintr

    O arabayla 200 yaptım diyen de yalan söyler yaptıysada kesiciyi kaldırtmıştır. Son hız 190 oda hafif bayır aşağı yolda düz yolda 180 daha fazlada gitmiyor. Meganının hızı beni tatmin etmedi 80bg o kasaya çok az geldiği için ödüllü motorlardan 90bg aldım. Bu fişek gibi maşallah. İyiki multijet almışım zaten testlerde de diğer dizellerden daha başarılı olduğu yazıyor.
    http://arabam.milliyet.com.tr/arabamtest/fiat_grandepunto_13multijet/fiat_grandepunto_13_1.asp



    Turboyu ewet çok geç açıyor 2. vitesle gitmen gerekirken 3. viteste arabanın devrini 1000 devire düşürürsen yarım saat beklersin turbo açılsın diye yine allaha şükür bizim bi dolmuşçu abimizde logan dci var ben seni geçerim diye tutturdu sadece bi kere kalkış yaptık 1km kadar gittik sadece tozumu yutmakla yetindi. Zaten daha kalkışta 2 araba boyu fark attım. Ama hadi yine senin dediğin olsun dci çok seri. Sen kullandığın için bilirsin. Multijet 1245cc bunuda sana hatırlatayım. 1.5 dci yla her zaman kapıştırırım. Çünkü multijet1.2 dci1.5ten her zaman ve her koşulda daha iyidir. Bak adam orada test yapmış linke tıklarsan yorumlarının ne kadar yersiz olduğunu ve marka fanatikliği yaptığını görürsün.
    Ewet arabalar 180den sonra çok yavaş hızlanıyor çünkü 3000 devirde kesici var. Dci 4000 devire koymuş. 4000 devire koymasına rağmen yinede 175i geçemez. Benim aracımda devir kesici 4000 de olsaydı son hız ne olurdu biliyor musun. Tam 220yi vururdu.


    dolmustaki logan dCI 65 bg eski nesil istersen bendeki 100 bg ile kapışalım
    alırım anahtarını ona göre



    Eski nesil değil chipsiz.

    eski nesilden kasdım euro 1 normu olması
    ifadem yanlış olabilir



    Eyw




  • quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    @sezgin
    senin mj90 ına Clio 3 dci80 öyle bir tokat vururki neye uğradığını şaşırsın..

    6 vitesli şanzıman baya performansı baltalıyor çünkü.. punto nun en güçlüsü starjet bile 6 ileri şanzımanla Clio3 1.4 den 2 saniye yiyor.. arada sadece 3hp var

    @cncrd
    dci65 lerde euto4 normu şuan avrupada satılıyor hala çünkü..
    bilindiği gibi 0 saatılan tüm arabaların artık euro4 zorunluluğu var AB de

    haklısın AB'de öyle ama
    ben dacia sitesinin yalancısıyım
    http://www.dacia.com.tr/?mod=teknikozellikler




  • quote:

    Orjinalden alıntı: cncrd


    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    @sezgin
    senin mj90 ına Clio 3 dci80 öyle bir tokat vururki neye uğradığını şaşırsın..

    6 vitesli şanzıman baya performansı baltalıyor çünkü.. punto nun en güçlüsü starjet bile 6 ileri şanzımanla Clio3 1.4 den 2 saniye yiyor.. arada sadece 3hp var

    @cncrd
    dci65 lerde euto4 normu şuan avrupada satılıyor hala çünkü..
    bilindiği gibi 0 saatılan tüm arabaların artık euro4 zorunluluğu var AB de

    haklısın AB'de öyle ama
    ben dacia sitesinin yalancısıyım
    http://www.dacia.com.tr/?mod=teknikozellikler

    vay be bunu bilmiyordum




  • --------------------------------------------------------------------------------
    quote:


    O arabayla 200 yaptım diyen de yalan söyler yaptıysada kesiciyi kaldırtmıştır. Son hız 190 oda hafif bayır aşağı yolda düz yolda 180 daha fazlada gitmiyor. Meganının hızı beni tatmin etmedi 80bg o kasaya çok az geldiği için ödüllü motorlardan 90bg aldım. Bu fişek gibi maşallah. İyiki multijet almışım zaten testlerde de diğer dizellerden daha başarılı olduğu yazıyor.
    http://arabam.milliyet.com.tr/arabamtest/fiat_grandepunto_13multijet/fiat_grandepunto_13_1.asp

    _____________________________



    dostum bitirimin topigini görmedin galiba.yapılan şeyler söylenirrr




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sezgintr

    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    grande punto test etmiş biri olarak o araba turboyu çok geç açıyor megane dizelden daha hantal düşük devirlerde..
    180km yi geçemiyor diyede sizin sitede okumuştum
    quote:

    Orjinalden alıntı: Sezgintr

    O arabayla 200 yaptım diyen de yalan söyler yaptıysada kesiciyi kaldırtmıştır. Son hız 190 oda hafif bayır aşağı yolda düz yolda 180 daha fazlada gitmiyor. Meganının hızı beni tatmin etmedi 80bg o kasaya çok az geldiği için ödüllü motorlardan 90bg aldım. Bu fişek gibi maşallah. İyiki multijet almışım zaten testlerde de diğer dizellerden daha başarılı olduğu yazıyor.
    http://arabam.milliyet.com.tr/arabamtest/fiat_grandepunto_13multijet/fiat_grandepunto_13_1.asp



    Turboyu ewet çok geç açıyor 2. vitesle gitmen gerekirken 3. viteste arabanın devrini 1000 devire düşürürsen yarım saat beklersin turbo açılsın diye yine allaha şükür bizim bi dolmuşçu abimizde logan dci var ben seni geçerim diye tutturdu sadece bi kere kalkış yaptık 1km kadar gittik sadece tozumu yutmakla yetindi. Zaten daha kalkışta 2 araba boyu fark attım. Ama hadi yine senin dediğin olsun dci çok seri. Sen kullandığın için bilirsin. Multijet 1245cc bunuda sana hatırlatayım. 1.5 dci yla her zaman kapıştırırım. Çünkü multijet1.2 dci1.5ten her zaman ve her koşulda daha iyidir. Bak adam orada test yapmış linke tıklarsan yorumlarının ne kadar yersiz olduğunu ve marka fanatikliği yaptığını görürsün.
    Ewet arabalar 180den sonra çok yavaş hızlanıyor çünkü 3000 devirde kesici var. Dci 4000 devire koymuş. 4000 devire koymasına rağmen yinede 175i geçemez. Benim aracımda devir kesici 4000 de olsaydı son hız ne olurdu biliyor musun. Tam 220yi vururdu.



    grande puntoda kesici olmassa 220 yimi vururdun dostum kusura bakma bende bir fiyat kullanıcısıyım ama cok fazla attın bende 1,6 vectra vardı benzinli o zor görüyordu sen neyden bahsediyorsun 1,2 arabadan o puıntonun kasassını kaldırmaz bikere hem birkere sen bu foruma girip marka fanatigi asslında sensin burası megan forumu git kendi forumunda yorum yap ayrıyetten 3 bin devirde kesiciymiş yok canm okadar deil her dizel arabada kesici 5500 dedir megan olsun fiat olsn dikkat edin normal bi basmada cıkmaz ama araca bi chip yazdırın veya yakus assagıda basın yokus yukarıolsn biraz zorlayın bakın nasıl cıkıor bende doblo 1,9 jtd var menmunum arabamdan ama satp megan almak istiyorum ve sen diyorsun ya logana tıoz yutturdum o loganlarda clio motoru var meganla clio arasında daglar var daglar lütfen sallamasyon işlerle gelmeyiniz kendi forumunuza lütfen salca olmayın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mastertr

    Havaların iyice ısınması, trafiğin biraz rahatlaması gibi etkenlerle ortalama yakıt tüketimim 4,8 lt / 100km oldu. Ortalama hız 26 km/h

    Bu arada aşağıdaki fotoğrafı arkadaşın arabasında çektik otobanda.

    2006 Megane II wagon dizel 80 hp

     Megane II HB 1.5 dCi yakıt tüketim + son sürat


    Kapılar açık lan.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.