Bildirim
Megane II HB 1.5 dCi yakıt tüketim + son sürat
New Balance 411 Lifestyle Erkek Günlük Ayakkabı - M411BB2 : Amazon.com.tr: Moda
https://www.amazon.com.tr/dp/B0CJ5JR51K
22 sa. önce paylaşıldı
Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
-
-
quote:
Orjinalden alıntı: mastertr
Havaların iyice ısınması, trafiğin biraz rahatlaması gibi etkenlerle ortalama yakıt tüketimim 4,8 lt / 100km oldu. Ortalama hız 26 km/h
Bu arada aşağıdaki fotoğrafı arkadaşın arabasında çektik otobanda.
2006 Megane II wagon dizel 80 hp
bu dediğin değerin şehir içindeki trafikte olması bana pek mümkün gelmiyor..
-
quote:
Orjinalden alıntı: mastertr
Geçen hafta depoyu doldurup, yol bilgisayarını sıfırladım.
Marka-model: 2004 Megane II HB 1.5 dCi (80 hp) (40.000 km)
Yakıt: Total excellium eurodiesel (altunizade doco istasyonundan)
Geçilen mesafe: 489 km
Tüketilen yakıt: 25.6 lt
Ortalama tüketim: 5.2 lt/100 km
Ortalama hız: 25.2 km/h
Kalan yakıtla gidilebilecek mesafe: 538 km
Dizellerde son devir 5.000 RPM değilmiydi?
-
quote:
Orjinalden alıntı: amarLy
quote:
Orjinalden alıntı: mastertr
Geçen hafta depoyu doldurup, yol bilgisayarını sıfırladım.
Marka-model: 2004 Megane II HB 1.5 dCi (80 hp) (40.000 km)
Yakıt: Total excellium eurodiesel (altunizade doco istasyonundan)
Tüketilen yakıt: 25.6 lt
Dizellerde son devir 5.000 RPM değilmiydi?
Yeni dizellerde artık 7000de sonlanıyormuş
-
quote:
Orjinalden alıntı: Umit
quote:
Orjinalden alıntı: amarLy
quote:
Orjinalden alıntı: mastertr
Geçen hafta depoyu doldurup, yol bilgisayarını sıfırladım.
Marka-model: 2004 Megane II HB 1.5 dCi (80 hp) (40.000 km)
Yakıt: Total excellium eurodiesel (altunizade doco istasyonundan)
Tüketilen yakıt: 25.6 lt
Dizellerde son devir 5.000 RPM değilmiydi?
Yeni dizellerde artık 7000de sonlanıyormuş
Alla alla 2004 Megane diyor.. DCI diyor ve 7.000 RPM halla hallaaa?
Ben geçen oto pazarında rastlamıştım.. 2004 Sedan 5.000 'e kadardı.. Bak yukarıdada bir arkadaş vermiş resim orada da 5.000?
-
O arabayla 200 yaptım diyen de yalan söyler yaptıysada kesiciyi kaldırtmıştır. Son hız 190 oda hafif bayır aşağı yolda düz yolda 180 daha fazlada gitmiyor. Meganının hızı beni tatmin etmedi 80bg o kasaya çok az geldiği için ödüllü motorlardan 90bg aldım. Bu fişek gibi maşallah. İyiki multijet almışım zaten testlerde de diğer dizellerden daha başarılı olduğu yazıyor.
http://arabam.milliyet.com.tr/arabamtest/fiat_grandepunto_13multijet/fiat_grandepunto_13_1.asp -
grande punto test etmiş biri olarak o araba turboyu çok geç açıyor megane dizelden daha hantal düşük devirlerde..
180km yi geçemiyor diyede sizin sitede okumuştum
quote:
Orjinalden alıntı: Sezgintr
O arabayla 200 yaptım diyen de yalan söyler yaptıysada kesiciyi kaldırtmıştır. Son hız 190 oda hafif bayır aşağı yolda düz yolda 180 daha fazlada gitmiyor. Meganının hızı beni tatmin etmedi 80bg o kasaya çok az geldiği için ödüllü motorlardan 90bg aldım. Bu fişek gibi maşallah. İyiki multijet almışım zaten testlerde de diğer dizellerden daha başarılı olduğu yazıyor.
http://arabam.milliyet.com.tr/arabamtest/fiat_grandepunto_13multijet/fiat_grandepunto_13_1.asp
-
quote:
Orjinalden alıntı: asilx
grande punto test etmiş biri olarak o araba turboyu çok geç açıyor megane dizelden daha hantal düşük devirlerde..
180km yi geçemiyor diyede sizin sitede okumuştum
quote:
Orjinalden alıntı: Sezgintr
O arabayla 200 yaptım diyen de yalan söyler yaptıysada kesiciyi kaldırtmıştır. Son hız 190 oda hafif bayır aşağı yolda düz yolda 180 daha fazlada gitmiyor. Meganının hızı beni tatmin etmedi 80bg o kasaya çok az geldiği için ödüllü motorlardan 90bg aldım. Bu fişek gibi maşallah. İyiki multijet almışım zaten testlerde de diğer dizellerden daha başarılı olduğu yazıyor.
http://arabam.milliyet.com.tr/arabamtest/fiat_grandepunto_13multijet/fiat_grandepunto_13_1.asp
Turboyu ewet çok geç açıyor 2. vitesle gitmen gerekirken 3. viteste arabanın devrini 1000 devire düşürürsen yarım saat beklersin turbo açılsın diye yine allaha şükür bizim bi dolmuşçu abimizde logan dci var ben seni geçerim diye tutturdu sadece bi kere kalkış yaptık 1km kadar gittik sadece tozumu yutmakla yetindi. Zaten daha kalkışta 2 araba boyu fark attım. Ama hadi yine senin dediğin olsun dci çok seri. Sen kullandığın için bilirsin. Multijet 1245cc bunuda sana hatırlatayım. 1.5 dci yla her zaman kapıştırırım. Çünkü multijet1.2 dci1.5ten her zaman ve her koşulda daha iyidir. Bak adam orada test yapmış linke tıklarsan yorumlarının ne kadar yersiz olduğunu ve marka fanatikliği yaptığını görürsün.
Ewet arabalar 180den sonra çok yavaş hızlanıyor çünkü 3000 devirde kesici var. Dci 4000 devire koymuş. 4000 devire koymasına rağmen yinede 175i geçemez. Benim aracımda devir kesici 4000 de olsaydı son hız ne olurdu biliyor musun. Tam 220yi vururdu.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sezgintr -- 12 Temmuz 2006; 12:51:21 >
-
quote:
Orjinalden alıntı: Sezgintr
quote:
Orjinalden alıntı: asilx
grande punto test etmiş biri olarak o araba turboyu çok geç açıyor megane dizelden daha hantal düşük devirlerde..
180km yi geçemiyor diyede sizin sitede okumuştum
quote:
Orjinalden alıntı: Sezgintr
O arabayla 200 yaptım diyen de yalan söyler yaptıysada kesiciyi kaldırtmıştır. Son hız 190 oda hafif bayır aşağı yolda düz yolda 180 daha fazlada gitmiyor. Meganının hızı beni tatmin etmedi 80bg o kasaya çok az geldiği için ödüllü motorlardan 90bg aldım. Bu fişek gibi maşallah. İyiki multijet almışım zaten testlerde de diğer dizellerden daha başarılı olduğu yazıyor.
http://arabam.milliyet.com.tr/arabamtest/fiat_grandepunto_13multijet/fiat_grandepunto_13_1.asp
Turboyu ewet çok geç açıyor 2. vitesle gitmen gerekirken 3. viteste arabanın devrini 1000 devire düşürürsen yarım saat beklersin turbo açılsın diye yine allaha şükür bizim bi dolmuşçu abimizde logan dci var ben seni geçerim diye tutturdu sadece bi kere kalkış yaptık 1km kadar gittik sadece tozumu yutmakla yetindi. Zaten daha kalkışta 2 araba boyu fark attım. Ama hadi yine senin dediğin olsun dci çok seri. Sen kullandığın için bilirsin. Multijet 1245cc bunuda sana hatırlatayım. 1.5 dci yla her zaman kapıştırırım. Çünkü multijet1.2 dci1.5ten her zaman ve her koşulda daha iyidir. Bak adam orada test yapmış linke tıklarsan yorumlarının ne kadar yersiz olduğunu ve marka fanatikliği yaptığını görürsün.
Ewet arabalar 180den sonra çok yavaş hızlanıyor çünkü 3000 devirde kesici var. Dci 4000 devire koymuş. 4000 devire koymasına rağmen yinede 175i geçemez. Benim aracımda devir kesici 4000 de olsaydı son hız ne olurdu biliyor musun. Tam 220yi vururdu.
dolmustaki logan dCI 65 bg eski nesil istersen bendeki 100 bg ile kapışalım
alırım anahtarını ona göre
-
quote:
Orjinalden alıntı: cncrd
quote:
Orjinalden alıntı: Sezgintr
quote:
Orjinalden alıntı: asilx
grande punto test etmiş biri olarak o araba turboyu çok geç açıyor megane dizelden daha hantal düşük devirlerde..
180km yi geçemiyor diyede sizin sitede okumuştum
quote:
Orjinalden alıntı: Sezgintr
O arabayla 200 yaptım diyen de yalan söyler yaptıysada kesiciyi kaldırtmıştır. Son hız 190 oda hafif bayır aşağı yolda düz yolda 180 daha fazlada gitmiyor. Meganının hızı beni tatmin etmedi 80bg o kasaya çok az geldiği için ödüllü motorlardan 90bg aldım. Bu fişek gibi maşallah. İyiki multijet almışım zaten testlerde de diğer dizellerden daha başarılı olduğu yazıyor.
http://arabam.milliyet.com.tr/arabamtest/fiat_grandepunto_13multijet/fiat_grandepunto_13_1.asp
Turboyu ewet çok geç açıyor 2. vitesle gitmen gerekirken 3. viteste arabanın devrini 1000 devire düşürürsen yarım saat beklersin turbo açılsın diye yine allaha şükür bizim bi dolmuşçu abimizde logan dci var ben seni geçerim diye tutturdu sadece bi kere kalkış yaptık 1km kadar gittik sadece tozumu yutmakla yetindi. Zaten daha kalkışta 2 araba boyu fark attım. Ama hadi yine senin dediğin olsun dci çok seri. Sen kullandığın için bilirsin. Multijet 1245cc bunuda sana hatırlatayım. 1.5 dci yla her zaman kapıştırırım. Çünkü multijet1.2 dci1.5ten her zaman ve her koşulda daha iyidir. Bak adam orada test yapmış linke tıklarsan yorumlarının ne kadar yersiz olduğunu ve marka fanatikliği yaptığını görürsün.
Ewet arabalar 180den sonra çok yavaş hızlanıyor çünkü 3000 devirde kesici var. Dci 4000 devire koymuş. 4000 devire koymasına rağmen yinede 175i geçemez. Benim aracımda devir kesici 4000 de olsaydı son hız ne olurdu biliyor musun. Tam 220yi vururdu.
dolmustaki logan dCI 65 bg eski nesil istersen bendeki 100 bg ile kapışalım
alırım anahtarını ona göre
Eski nesil değil chipsiz.
-
quote:
Orjinalden alıntı: muratugras
quote:
Orjinalden alıntı: cncrd
quote:
Orjinalden alıntı: Sezgintr
quote:
Orjinalden alıntı: asilx
grande punto test etmiş biri olarak o araba turboyu çok geç açıyor megane dizelden daha hantal düşük devirlerde..
180km yi geçemiyor diyede sizin sitede okumuştum
quote:
Orjinalden alıntı: Sezgintr
O arabayla 200 yaptım diyen de yalan söyler yaptıysada kesiciyi kaldırtmıştır. Son hız 190 oda hafif bayır aşağı yolda düz yolda 180 daha fazlada gitmiyor. Meganının hızı beni tatmin etmedi 80bg o kasaya çok az geldiği için ödüllü motorlardan 90bg aldım. Bu fişek gibi maşallah. İyiki multijet almışım zaten testlerde de diğer dizellerden daha başarılı olduğu yazıyor.
http://arabam.milliyet.com.tr/arabamtest/fiat_grandepunto_13multijet/fiat_grandepunto_13_1.asp
Turboyu ewet çok geç açıyor 2. vitesle gitmen gerekirken 3. viteste arabanın devrini 1000 devire düşürürsen yarım saat beklersin turbo açılsın diye yine allaha şükür bizim bi dolmuşçu abimizde logan dci var ben seni geçerim diye tutturdu sadece bi kere kalkış yaptık 1km kadar gittik sadece tozumu yutmakla yetindi. Zaten daha kalkışta 2 araba boyu fark attım. Ama hadi yine senin dediğin olsun dci çok seri. Sen kullandığın için bilirsin. Multijet 1245cc bunuda sana hatırlatayım. 1.5 dci yla her zaman kapıştırırım. Çünkü multijet1.2 dci1.5ten her zaman ve her koşulda daha iyidir. Bak adam orada test yapmış linke tıklarsan yorumlarının ne kadar yersiz olduğunu ve marka fanatikliği yaptığını görürsün.
Ewet arabalar 180den sonra çok yavaş hızlanıyor çünkü 3000 devirde kesici var. Dci 4000 devire koymuş. 4000 devire koymasına rağmen yinede 175i geçemez. Benim aracımda devir kesici 4000 de olsaydı son hız ne olurdu biliyor musun. Tam 220yi vururdu.
dolmustaki logan dCI 65 bg eski nesil istersen bendeki 100 bg ile kapışalım
alırım anahtarını ona göre
Eski nesil değil chipsiz.
eski nesilden kasdım euro 1 normu olması
ifadem yanlış olabilir
-
quote:
Orjinalden alıntı: cncrd
quote:
Orjinalden alıntı: muratugras
quote:
Orjinalden alıntı: cncrd
quote:
Orjinalden alıntı: Sezgintr
quote:
Orjinalden alıntı: asilx
grande punto test etmiş biri olarak o araba turboyu çok geç açıyor megane dizelden daha hantal düşük devirlerde..
180km yi geçemiyor diyede sizin sitede okumuştum
quote:
Orjinalden alıntı: Sezgintr
O arabayla 200 yaptım diyen de yalan söyler yaptıysada kesiciyi kaldırtmıştır. Son hız 190 oda hafif bayır aşağı yolda düz yolda 180 daha fazlada gitmiyor. Meganının hızı beni tatmin etmedi 80bg o kasaya çok az geldiği için ödüllü motorlardan 90bg aldım. Bu fişek gibi maşallah. İyiki multijet almışım zaten testlerde de diğer dizellerden daha başarılı olduğu yazıyor.
http://arabam.milliyet.com.tr/arabamtest/fiat_grandepunto_13multijet/fiat_grandepunto_13_1.asp
Turboyu ewet çok geç açıyor 2. vitesle gitmen gerekirken 3. viteste arabanın devrini 1000 devire düşürürsen yarım saat beklersin turbo açılsın diye yine allaha şükür bizim bi dolmuşçu abimizde logan dci var ben seni geçerim diye tutturdu sadece bi kere kalkış yaptık 1km kadar gittik sadece tozumu yutmakla yetindi. Zaten daha kalkışta 2 araba boyu fark attım. Ama hadi yine senin dediğin olsun dci çok seri. Sen kullandığın için bilirsin. Multijet 1245cc bunuda sana hatırlatayım. 1.5 dci yla her zaman kapıştırırım. Çünkü multijet1.2 dci1.5ten her zaman ve her koşulda daha iyidir. Bak adam orada test yapmış linke tıklarsan yorumlarının ne kadar yersiz olduğunu ve marka fanatikliği yaptığını görürsün.
Ewet arabalar 180den sonra çok yavaş hızlanıyor çünkü 3000 devirde kesici var. Dci 4000 devire koymuş. 4000 devire koymasına rağmen yinede 175i geçemez. Benim aracımda devir kesici 4000 de olsaydı son hız ne olurdu biliyor musun. Tam 220yi vururdu.
dolmustaki logan dCI 65 bg eski nesil istersen bendeki 100 bg ile kapışalım
alırım anahtarını ona göre
Eski nesil değil chipsiz.
eski nesilden kasdım euro 1 normu olması
ifadem yanlış olabilir
Eyw
-
quote:
Orjinalden alıntı: asilx
@sezgin
senin mj90 ına Clio 3 dci80 öyle bir tokat vururki neye uğradığını şaşırsın..
6 vitesli şanzıman baya performansı baltalıyor çünkü.. punto nun en güçlüsü starjet bile 6 ileri şanzımanla Clio3 1.4 den 2 saniye yiyor.. arada sadece 3hp var
@cncrd
dci65 lerde euto4 normu şuan avrupada satılıyor hala çünkü..
bilindiği gibi 0 saatılan tüm arabaların artık euro4 zorunluluğu var AB de
haklısın AB'de öyle ama
ben dacia sitesinin yalancısıyım
http://www.dacia.com.tr/?mod=teknikozellikler
-
quote:
Orjinalden alıntı: cncrd
quote:
Orjinalden alıntı: asilx
@sezgin
senin mj90 ına Clio 3 dci80 öyle bir tokat vururki neye uğradığını şaşırsın..
6 vitesli şanzıman baya performansı baltalıyor çünkü.. punto nun en güçlüsü starjet bile 6 ileri şanzımanla Clio3 1.4 den 2 saniye yiyor.. arada sadece 3hp var
@cncrd
dci65 lerde euto4 normu şuan avrupada satılıyor hala çünkü..
bilindiği gibi 0 saatılan tüm arabaların artık euro4 zorunluluğu var AB de
haklısın AB'de öyle ama
ben dacia sitesinin yalancısıyım
http://www.dacia.com.tr/?mod=teknikozellikler
vay be bunu bilmiyordum
-
--------------------------------------------------------------------------------
quote:
O arabayla 200 yaptım diyen de yalan söyler yaptıysada kesiciyi kaldırtmıştır. Son hız 190 oda hafif bayır aşağı yolda düz yolda 180 daha fazlada gitmiyor. Meganının hızı beni tatmin etmedi 80bg o kasaya çok az geldiği için ödüllü motorlardan 90bg aldım. Bu fişek gibi maşallah. İyiki multijet almışım zaten testlerde de diğer dizellerden daha başarılı olduğu yazıyor.
http://arabam.milliyet.com.tr/arabamtest/fiat_grandepunto_13multijet/fiat_grandepunto_13_1.asp
_____________________________
dostum bitirimin topigini görmedin galiba.yapılan şeyler söylenirrr
-
quote:
Orijinalden alıntı: Sezgintr
quote:
Orjinalden alıntı: asilx
grande punto test etmiş biri olarak o araba turboyu çok geç açıyor megane dizelden daha hantal düşük devirlerde..
180km yi geçemiyor diyede sizin sitede okumuştum
quote:
Orjinalden alıntı: Sezgintr
O arabayla 200 yaptım diyen de yalan söyler yaptıysada kesiciyi kaldırtmıştır. Son hız 190 oda hafif bayır aşağı yolda düz yolda 180 daha fazlada gitmiyor. Meganının hızı beni tatmin etmedi 80bg o kasaya çok az geldiği için ödüllü motorlardan 90bg aldım. Bu fişek gibi maşallah. İyiki multijet almışım zaten testlerde de diğer dizellerden daha başarılı olduğu yazıyor.
http://arabam.milliyet.com.tr/arabamtest/fiat_grandepunto_13multijet/fiat_grandepunto_13_1.asp
Turboyu ewet çok geç açıyor 2. vitesle gitmen gerekirken 3. viteste arabanın devrini 1000 devire düşürürsen yarım saat beklersin turbo açılsın diye yine allaha şükür bizim bi dolmuşçu abimizde logan dci var ben seni geçerim diye tutturdu sadece bi kere kalkış yaptık 1km kadar gittik sadece tozumu yutmakla yetindi. Zaten daha kalkışta 2 araba boyu fark attım. Ama hadi yine senin dediğin olsun dci çok seri. Sen kullandığın için bilirsin. Multijet 1245cc bunuda sana hatırlatayım. 1.5 dci yla her zaman kapıştırırım. Çünkü multijet1.2 dci1.5ten her zaman ve her koşulda daha iyidir. Bak adam orada test yapmış linke tıklarsan yorumlarının ne kadar yersiz olduğunu ve marka fanatikliği yaptığını görürsün.
Ewet arabalar 180den sonra çok yavaş hızlanıyor çünkü 3000 devirde kesici var. Dci 4000 devire koymuş. 4000 devire koymasına rağmen yinede 175i geçemez. Benim aracımda devir kesici 4000 de olsaydı son hız ne olurdu biliyor musun. Tam 220yi vururdu.
grande puntoda kesici olmassa 220 yimi vururdun dostum kusura bakma bende bir fiyat kullanıcısıyım ama cok fazla attın bende 1,6 vectra vardı benzinli o zor görüyordu sen neyden bahsediyorsun 1,2 arabadan o puıntonun kasassını kaldırmaz bikere hem birkere sen bu foruma girip marka fanatigi asslında sensin burası megan forumu git kendi forumunda yorum yap ayrıyetten 3 bin devirde kesiciymiş yok canm okadar deil her dizel arabada kesici 5500 dedir megan olsun fiat olsn dikkat edin normal bi basmada cıkmaz ama araca bi chip yazdırın veya yakus assagıda basın yokus yukarıolsn biraz zorlayın bakın nasıl cıkıor bende doblo 1,9 jtd var menmunum arabamdan ama satp megan almak istiyorum ve sen diyorsun ya logana tıoz yutturdum o loganlarda clio motoru var meganla clio arasında daglar var daglar lütfen sallamasyon işlerle gelmeyiniz kendi forumunuza lütfen salca olmayın
-
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X