- x
Akıllı kamu tarifesine REFERANS İLE geçiş -YAPILAMIYOR , SORUN VAR
7 Cevap713 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


866 Mesaj
31 Ocak 2013; 22:45:11 

Arkadaşlar s.e.ç. 1500 dk tarifesindeyim ve AKILLI KAMU tarifesine geçmek istiyorum fakat bir türlü olmuyor , gece müşteri hizmetleri ile görüştük telefon numarası yazıp 6008 e mesaj gönderin dedi ama yaptığımda MEVCUT TARİFENİZDE BULUNAN SERVİSLER DOLAYISIYLA tarife değişikliği yapılamıyor diye mesaj geliyor , 1 gb net paketim vardı iptal ettim yine aynısı , lütfen bilgisi olan varsa yazabilir mi , acaba .


Arkadaşlar sorun bizde mi , yoksa başka bir referans mı gerekli .



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ipsiz_uçurtma -- 31 Ocak 2013; 22:49:03 >


_____________________________



 
467 Mesaj
31 Ocak 2013; 23:09:46 

quote:

Orijinalden alıntı: ipsiz_uçurtma

Arkadaşlar s.e.ç. 1500 dk tarifesindeyim ve AKILLI KAMU tarifesine geçmek istiyorum fakat bir türlü olmuyor , gece müşteri hizmetleri ile görüştük telefon numarası yazıp 6008 e mesaj gönderin dedi ama yaptığımda MEVCUT TARİFENİZDE BULUNAN SERVİSLER DOLAYISIYLA tarife değişikliği yapılamıyor diye mesaj geliyor , 1 gb net paketim vardı iptal ettim yine aynısı , lütfen bilgisi olan varsa yazabilir mi , acaba .


Arkadaşlar sorun bizde mi , yoksa başka bir referans mı gerekli .

bulunduğun tarifede veya hattında taahhüt bulunuyor mu?


866 Mesaj
31 Ocak 2013; 23:10:56 



Hayır bulunmuyor , s.e.ç. tarifesi ve 12 aylık soz verdim onunla alakası da yok sanırım , herşeyi iptal ettim acaba sorun yakınımın hattında mı , başka bir referans bulursam onu da denicem , nasıl bir iş anlamıyorum ki .


_____________________________



 
467 Mesaj
31 Ocak 2013; 23:25:08 

quote:

Orijinalden alıntı: ipsiz_uçurtma



Hayır bulunmuyor , s.e.ç. tarifesi ve 12 aylık soz verdim onunla alakası da yok sanırım , herşeyi iptal ettim acaba sorun yakınımın hattında mı , başka bir referans bulursam onu da denicem , nasıl bir iş anlamıyorum ki .

aynı şeyi söylüyoruz zannedesem söz zaten taahhüt demektir.


866 Mesaj
31 Ocak 2013; 23:28:37 



Hocam herhangi bir indirim almıyorum sözleşmem yokmuş şimdi aradım müşteri hizmetlerini , sistemsel bir sorunmuş olmazsa başka bir referans bulup denemeyi düşünüyorum .


_____________________________



 
1564 Mesaj
30 Nisan 2013; 12:42:43 

quote:

Orijinalden alıntı: ipsiz_uçurtma



Hocam herhangi bir indirim almıyorum sözleşmem yokmuş şimdi aradım müşteri hizmetlerini , sistemsel bir sorunmuş olmazsa başka bir referans bulup denemeyi düşünüyorum .

Hocam aynı uyarıyı bizde alıyoruz bir çözüm bulabildinizmi acaba?


_____________________________



866 Mesaj
30 Nisan 2013; 21:39:10 


quote:

Orijinalden alıntı: serco05


Hocam aynı uyarıyı bizde alıyoruz bir çözüm bulabildinizmi acaba?

hocam müşteri hizmetlerine belirtin ve tarifenizi değiştirmek istediğinizi , şuan ki sözleşmeyi iptal etmelerini istiyorsunuz.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
66 Mesaj
13 Aralık 2013; 23:38:07 

bende de aysı sorun vardı. az önce aradım müşteri temsilcisiyle görüştüm. taahütüm yok dedim neden böyle oluyor dedim. meğer taahhütüm bu ay bitiyormuş sistemden kalkmış ama bu fatura döneminin sonuna kadar beklemem gerekiyormuş. yani 20 gün sonra geçebileceğim sorunsuzca diye tahmin ediyorum. sonucu yine bildiririm.


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Mobil Cihazlar] » Mobil Operatörler » Avea » Akıllı kamu tarifesine REFERANS İLE geçiş -YAPILAMIYOR , SORUN VAR
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.188