Şimdi Ara

PEUGEOT 208 SAHİPLERİ (91. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
7.791
Cevap
95
Favori
620.743
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8990919293
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muqmax

    arkadaşlar peugeout 208 1.4 e hdi active otomatik vites model aracı 2015 şubat ayında sıfır olarak aldık araçta şuana kadar bu sıkınti 3 sefer başımıza geldi araç geri vitese alınca araba ıstop ediyor direksiyon ve fren sertleşiyor ekranda Bütün arıza lambaları yanıyor bu Iki kez başımıza geldi birkere de aşağı doğru iniş için anayoldan sağa dönerken aynı hatayi aldık . Aracı servise çektirdik bilgisayara taktılar hiç bir arıza çıkmadı Bunun sebebi ne olabilir ve sizin başımıza hiç geldimi ?

    Her 3 gidiştede servis tutanağı tutulmuşsa aracı iade etme hakkınız var galiba dava yoluyla. Bunu kendileriyle paylaşın bakalım ne diyecekler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: core2dal

    Hocam bendede bi gıcırdama vardı önce koltuktan geliyor sandım sonra kemer takmayınca sesin kesildiğini farkedip kemer tokasındaki hareketli yerleri yagladım olay çözüldü.

    Hocam benim tokalardan değil sanırım. Foto çekip buraya koyacağım. Kapı 'dış ve üst' fitil grubu imal edildiği malzemenin dandik olması nedeniyle esneme ve titreşimde fokurdama, gacırdama tarzı sesler yaratıyor. Camı indirince bir miktar azalabiliyor zira kapıya camın uyguladığı kuvvet ortadan kalkmış oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: core2dal

    Hocam bendede bi gıcırdama vardı önce koltuktan geliyor sandım sonra kemer takmayınca sesin kesildiğini farkedip kemer tokasındaki hareketli yerleri yagladım olay çözüldü.

    Yarın kontrol etcem kemerdendir umarım bide su trim sesi olmasa bazen sol kapıda bi titreme oluyo biraz güç uyguluyorum ittiriyorum geciyo bidaha krediyle araba almıcam ve 0 km alıcam diye kendime söz vermişdim böle giderse satıcam bakım zamanı geldi servise sölücem şikayetlerimi sonuca göre hareket edicem.arabayı almadan önce birisi şikayete gelmişdi sesleri sölüyodu denk gelmişdim bna alma dedi memnun değilim felan o zaman duymak istemedim bunları aynısı başıma geldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Makyajlı 208den bir haber var mı?
    Beklediğim kombinasyon;
    1.2 Turbo 110 ps EAT6

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni bir haber yok. en son eylül ekim gibi gelecek diye haberler vardı..
  • Arkadaşlar cümleten tekrar selamlar, Peugeot'un genel kalite ve işçilik algısına çamur atmak istemiyorum ama yine bir tespitimi paylaşacağım. Malum Renault, Opel, Ford gibi birçok marka aynı sütun-şase sisteminde benzer tip ve sistemdeki fitil/lastik grubunu kullanıyor. Tespitim o ki, Peugeot'un 208 için tedarik ettiği fitiller bence oldukça dandik. Şöyle ki, ek'teki resimlere iyi bakın ve lütfen kendi aracınızda da bir bakın. Mesela son öndeki kelebek camın köşesindeki üst ve alt fitil grubunun "kaynak" noktası 1. yılın sonunda çatlamaya ve ayrılmaya başladı. Diğer sağ ön taraftada benzer durum var. Sağ arka sorunsuz. Bir diğer rahatsız edici görüntüde kelebek camın ucundaki fitilin dışa doğru kıvrılması olayı. O çok önemli değil ama ilk husustaki "fitil çatlaması" olayı bence alenen dandiklik alameti. Acaba tazyikli yıkama yaptıran var mı aranızda, bundan mı kaynaklı diye soracağım ama tüm markalar benzinlik ve yıkamacılarda tayzyikli yıkatıyor. Böyle birşey olmaması gerekir.

    Ek'te resimler mevcut, sizde kontrol ederseniz sevinrim.

     PEUGEOT 208 SAHİPLERİ


     PEUGEOT 208 SAHİPLERİ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 14 Mayıs 2015; 16:33:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deathane

    smeg bluetooth telefon bağlantısını hergün aktif olarak kullanıyorum ancak sizde ki gibi bir sorunlara daha hiç karşılaşmadım..telefonlar xperia neo, lg g2..bu arada smeg 3.20 de yapılan değişiklikler hakkında bilginiz var mı?

    Hocam ben az evvel 3.21 sürümüne güncelledim. Yardımcı olabilirim ilgilenen arkadaşlara.
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Hocam arayüzde vs değişim oldu mu. Sorunsuz calışıyor mu?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: core2dal

    Hocam arayüzde vs değişim oldu mu. Sorunsuz calışıyor mu?

    Arayüz aynı, biraz test edip sonucu yazarım. İlk bakışta ciddi bir fark göremedim açılışın çok hızlanması dışında. Birde Mp3 ses yutma sorununu sanırım hale düzeltememişler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sevgili 208 sahipleri, hepinize merhaba.
    Ben de 208 1.4 dizel active otomatik vites almayi dusunuyorum. Yakit tuketim katalog degerleri cok guzel. Bugun Ankara Goral da test surusu yaptim, genel olarak hosuma gitti ancak yokusta kalkista viteste bir kararsizlik var gibi geldi. Sizler motor ve sanjimandan memnun musunuz? Basimiz agrimadan uzun yillar kullanabilir miyiz? Daha once yaris benzinli multimode kullandim.
    Bir de 2014 ve 2015 1.4 dizel otomatik active versiyonlari arasinda ne farkliliklar var. Tesekkurler.
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Ben ıkı defa cam degısımı yaptım, ılkı oto cam fırmasında ıkıncısı yetkılı servıste. Ikı cam da orjınaldı hıcbır sıkıntı olmadı. Icınız rahat olsun bu aracın cam degısımı cok kompleks degıl.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hidex H kullanıcısına yanıt
    Hocam yakıt mukemmel vites kararsızlığı bazen yasanıyor ama gaz pedalı tepkisine alışırsanız ( daha fazla bastığınızda vites kucultur) pek de sorun olmuyor olur da yine bayırda vites büyütürse direksiyondaki kulakçıklardan - ye basarak devam edebilirsiniz. Ben genelde manuel modda kulakçıklar ile sürmeyi seviyorum. Fakat otomatik modda da kulakçıklar vites degişimi yapabiliyor. Genel olarak motor ve vitesten memnunum hocam 16000 km ye kadar sorun yaşamadım. Toyotanın multimode şanzımanının bir benzeri zaten bu şanzıman da. Kullandıkça alışınca düz vitesten soğuyor insan :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • hidex H kullanıcısına yanıt
    Yeni Yaris benzinlide multimode yerine cvt tipi şanzımanlar kullanılıyor, daha akıcı ve tam otomatik bir sistem. Ama dizel yarisler MM (multimode) otomatik (208 deki gibi) olarak üretiliyor yanılmıyorsam.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sevgili dostlar, diğer sorum da şu: 2014 ve 2015 active versiyonları arasında bir fark var mı dizel otomatikler için, cevap verebilirseniz çok sevinirim, şimdiden teşekkürler.
  • Hocam SMEG 3.21 iie ilgili bilgi vereyim bu arada. Eski 3.17 sürümündeki birçok soruna dair herhangi bir çözüm göremedim ben. Ses kalitesinde emin olmamakla birlikte kötüleşme bile olabilir ama çok hassas kulakların fark edebileceği birşey belki. Ses seviyeside sanki biraz dizginlenmiş, nedeni meçhul. Yine de yeni sürüm çıktığına göre illaki bazı kullanıcılar için geçerli bir hikmeti vardır zira benim karşılaşmadığım hataları düzelttiği yazılmış, misal bende IPHONE yok ama IPHONE ile çalışması iyileştirilmiş falan yazıyordu. Ben kendi adıma bir hikmetini göremedim.

    İsterseniz yükleyin, 5 dakikalık işi var zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 18 Mayıs 2015; 15:49:14 >
  • Arkadaşlar merhaba. Bende gecen hafta bir 208 dizel otomatik alarak aranıza katıldım. Yarı otomatik vites konusunda olumsuz yazanlar olmuş ancak sanırım başkalarıyla deneme dansları olmamış. Öncelikle opelin easytronik sanzumanı birkaç ay kullanan biri olarak 208 in ondan çok ustun olduğunu söyleyebilirim. Yokus yıgılmaları var mı var ama bu wm golftede var. Bir arkadasımın golfiyle birkaç kez yokus çıkma sansım oldu evet benzer yıgılma onda da var. F1 sanzuman ve yokusu tanıyorsanız hiç sorun olmuyor. Uzmanı değilim ancak sanırım otomatikleştirilmiş sanzumanlarda genel olarak oluyor. Gaza yuklenmeden tatlı tatlı hız alırsa vites gecisleri çok iyi gaza yuklenir çok daha hız almak istiyorsanız 0 100 16 saniye değil ben 12 saniyede ulaşdım deneme amaçlı ancak hala daha gazda boşluk vardı yeni arabaya yuklenmek istemedim. Aslında motorun beygir gucu 90 kusur yazılımla otomatik sanzumana uysun diye kısılmış. Bu da uzun ömürlü olmasını sağlamak amaçlı. Şimdi sizlere bir şey sormak istiyorum. Otomatik için krom ayak dayama ve gaz fren pefali bulamadım. Peugeot şuan Fransaya soruyor. Olmazsa bende Fransaya ya telefon acacagım yada mail atacağım. Sizler neler yaptınız. Çok çabuk kirleniyor ayak dayama yeri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • SMEG guncellemesi nasil yapiliyor?
  • Merhaba. Temmuz 2014 te aldığımız 208 etg5 aracımız var. Kayseri'de yaşıyoruz. KM olarak dolmamasına rağmen süreden dolayı bakıma götürdük. Bakım sırasında gördükleri ufak tefek sorunları ücretsiz giderdiler. Daha da önemlisi ne zaman olduğu bilmediğimiz cam fitili zedelenmesi vardı. sanırım darbe sonucu. ücretsin bir şekilde olnuda değiştirecekler, sipariş verildi.

    Kayseri inciroğlu peugeot servisi ve satış temsilcisinin ilgisi çok güzel. Şirket aracı olarak çok farklı araçlar kullandım ve bu sebeple servis tecrübelerim çok oldu. Bu seviyedeki müşteri memnuniyeti hiçbirinde yoktu.
  • Arkadaslar anahtarlik takmak icin aci cekiyorum resmen, bulamadim kullanici kilavuzunda fikri olan var mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler şu an aklıma geliyor, bu ETG şanzımanlı otomatik modellerde geri vites için neden güvenlik mandalı veya düğmesi yok??? Şöyle düşünün 50-60 km/h ile giderken kırmızı ışıkları gördünüz ve vitesi A konumundan, boşa N konumuna almak için elinizi vites koluna attınız. Dalgınlıkla veya el kayması ile R (geri) konumuna vitesi atarsanız sonuç ne olur? Mazallah şanzıman dağılmasını engelleyen bir mekanizma var mı buna karşı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 31 Mayıs 2015; 17:42:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 8990919293
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.