Şimdi Ara

PEUGEOT 208 SAHİPLERİ (88. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: mesaverde
1 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 2 Misafir - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7.791
Cevap
95
Favori
620.334
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8687888990
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Onur hocam öncelikle bakım fiyatın gerçekten çok güzel. motor korumayla beraber 347 lira olduğunu düşünürsek bakımı bedava yaptılar herhalde

    başına gelen olaya ise üzüldüm gerçekten. hadi kapıda, kaputta çizik var desen anlarım belki. bakım yapılırken alet veya makina; ya da yıkama yapılırken su tabancası filan çizmiştir derim ama camı hem de ön camı o şekilde nasıl çizmişler anlamadım.
    çizik iç kısımda mı dış kısımda mı bunu fark edebildin mi ??

    bence olayı anında fark etmen çok iyi olmuş. dediğin gibi servisin sana yapacağı suçlamalardan kurtulmuşsun. olayın peşini bırakma derim. mutlaka ön camını garantiden değiştirsinler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: S@lih

    Bulunduğunuz yerde varmı bilmiyorum ama, sonax, ziebart, 3m, autoking gibi bazı firmalar cam çiziklerini giderecek çözümler sunabiliyorlar. İnternetten araştırmakta fayda var. Bence değiştirmek en son çözüm olmalı. Çünkü asla fabrikasyon montaj gibi olmaz.

    Hocam bahsettiğiniz tüm firmalar bulunduğum vilayette mevcut. Serviste pastalama işlemi yaptılar ve hiçbir sonuç alınamadı. Bu saydığınız firmalar daha farklı işlemler mi uygulayacaklar? Autoking'e kaskodan yaptırılabilir mini onarım olarak? Teknik olarak camın değişmesinden başka çare yok gibi duruyor bu çiziğe.

    Serviste aracı yıkatırken bu tarz bir belanın olacağına pek ihtimal vermezdim. Üzgünüm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • complication C kullanıcısına yanıt
    Hayırlı uğurlu olsun hocam. hatırladığım kadarıyla sizin araba dizeldi galiba. kaç modeldi, kaç km deydi ve ne kadara sattınız sakıncası yoksa paylaşır mısınız ??

    çok soru sordum ama bir de ne almayı düşünüyorsunuz ??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haacar

    Onur hocam öncelikle bakım fiyatın gerçekten çok güzel. motor korumayla beraber 347 lira olduğunu düşünürsek bakımı bedava yaptılar herhalde

    başına gelen olaya ise üzüldüm gerçekten. hadi kapıda, kaputta çizik var desen anlarım belki. bakım yapılırken alet veya makina; ya da yıkama yapılırken su tabancası filan çizmiştir derim ama camı hem de ön camı o şekilde nasıl çizmişler anlamadım.
    çizik iç kısımda mı dış kısımda mı bunu fark edebildin mi ??

    bence olayı anında fark etmen çok iyi olmuş. dediğin gibi servisin sana yapacağı suçlamalardan kurtulmuşsun. olayın peşini bırakma derim. mutlaka ön camını garantiden değiştirsinler..

    Hocam teşekkür ederim. Dediğin gibi, ya bakım esnasında ya da yıkamacı tarafından bir sorumsuzluk eseri böyle bir olay vuku buldu. Çizik dışarıda, tam göz önünde ve görüş alanının merkezinde. Belki en büyük talihsizlik de bu. Esasen ben, sen yani biz, bakım ve yıkamacıya aracı vermeden önce her tarafı didik didik inceleyip fotoğraf ve notlar ile teslim alırkenki halini karşılaştırsak illaki farklılık ve zarar buluruz. Ama bu tam göz önünde olduğu için didik didik bakmaya bile lüzum kalmadı. Ne diyelim, değiştirsem camı bi türlü, değiştirmesem başka türlü. Servisteki montajın fabrikasyon montaja göre işçilik anlamında yeterli olamayacağına dair ciddi şüphelerim var :(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 21 Nisan 2015; 11:13:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Varsa Autoking'e göstermekte fayda var bence, olmaz derlerse değiştirirsiniz. Eğer servis değiştirmeyi kabul etmezse son çare olarak kasko firmaları zaten hasarsızlık indirimini bozmadan senede bir cam değiştirme hakkı tanıyor. Ama bu durumdada bir sene cam kırılmasın diye dua etmek lazım. Tekrar geçmiş olsun. Allah daha büyük dert vermesin, cam nasıl olsa tamir olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: slajer


    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    quote:

    Orijinalden alıntı: CEMS44


    quote:

    Orijinalden alıntı: slajer

    Arkadaslar aux girisinden ses alamiyorum. SMEG ekrandaki Aux butonu kullanilabilir olmuyor, kabloda sorun yok calisiyor. Yardimlarinizi bekliyorum.

    Hocam ses ayarlarina bir goz atin, sanki aux la ilgili bi ayar vardi orda

    AUX ayarları var, ses seviyesini yüksek konuma getirince ses geliyor.

    Hocam sorun AUX'u gormemesi. Buton basilabilir degil seceneklerde.

    Tamam işte, kaynak olarak Aux'un basılabilir olması için Aux ses ayarının 'yüksek' konuma getirilmesi lâzım. Arabaya inince yapman gereken ayarı not alıp buraya yazarım.

    Bekliyorum hocam, cok tesekkurler.




  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle haklısın. serviste ne kadar iyi yaparlarsa yapsınlar fabrika montajı gibi olmaz. ancak benim düşünceme göre fabrikadan sonraki en iyi montajı ve tabiki garantili bir şekilde yetkili servis yapar..
  • Peugeot 208 ile aranıza katıldım.

    Aşağıda resimi bulunan mevcut müzik sistemim şöyle.... WIP BLUETOOTH & RADYO CD MP3 (versiyon: CK 3.24.32)

    bu sistemi nasıl fabrika ayarlarına çeviririz ya da bluetooth ismini nasıl değiştirebiliriz ? Tuş kombinasyonuyla mı. Bluetooth ismini değiştirme sebebim beğenmemem.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rumuzumdur -- 23 Nisan 2015; 16:58:28 >
  • haacar kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim, aracım dizel urban dı 21500 km de 41500 e verdim. Almayı düşündüğüm araç seat leon, kaparosunu yatırdım beklemedeyim :) 308 e baktım ama açıkçası 208 den 308 e geçmenin pek mantığı yok.
  • complication C kullanıcısına yanıt
    Tekrar hayırlı olsun hocam inşallah en kısa zamanda yeni aracınıza kavuşursunuz ve güle güle kullanırsınız..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Arkadaşlar herkese merhaba, bugün aracımı 1 yıl (15000 km) periyodik bakımına soktum. Servis Bursa Baykar (eski Nilkar). Problemlerimi daha önceden kağıda döküp kendilerine sundum. Gerekli bakım çalışmaları ve problemlerime dair rötüş işlemleri dahil birçok husus iyi niyet ve gayret ile ele alınmış. Motor koruma dahil toplam 347 lira ödedim. Fiyattan oldukça memnunum, motor koruma araca nefes aldırdı.

    Yalnız ciddi bir skandal oluştu, -ki bu her otomobil sahibinin başına gelebilecek türden; Aracı sağolsunlar geçen seferde ve her servise gittiğimde güzel şekilde yıkayıp iç-dış temizliğini yaparak teslim ediyorlardı. Yine yıkama ve iç-dış temizlik (iç temizlik kısmında paspas temizliğini oldukça es geçmişler gerçi) yapmışlar, ANCAK aracı yıkayan arkadaşın bir hatası sonucu aracı teslim alıp eve gelirken yolda farkettiğim kadarıyla ön camda boydan boya olmak üzere tam sürücü görüş alanını kapsayacak şekilde takriben 10 cm uzunluğunda orta derinlikte ÇİZİK oluşturmuşlar. Sıcağı sıcağına aracı aldığım gibi tekrar 15 x 2 = 30 km yaparak servise geri döndüm ve elemanlara gösterdim. Net şekilde görülüyordu. Pasta yaptılar çıkmadı, ne yaptılarsa çıkmadı ve kusurlu olan kişi aracı teslim etmeden önce yıkayan şahıs muhtemelen, kimsenin günahını şimdiden almayayım, yalnız kesin bildiğim tek şey o noktada aracı teslim etmeden önce hiçbir bariz çiziğin olmamasıydı. Neyse, tabi son derece üzgün ve sinirli olmama rağmen yapıcı yaklaşmaya çalıştım, baktılar ettiler, en sonunda servis müdürüne durumu bildirip bana döneceklerini söylediler. Düşük ihtimalde olsa ön camın değişme ihtimali var.

    SİZ SİZ olun, ister aracınız Peugeot olsun, ister BMW, ister Volvo, ister FIAT, hiç farketmez; herkesin başına gelebilecek bu İBRETLİK olayı bir yere not alın. Aracı bıraktığınız gibi, hatalı ve özensiz yıkama-temizleme sonucu çiziksiz ve deformesiz teslim alamama ihtimaliniz var. Ben, konu çizik tam önümde ve bariz uzunlukta olduğu için hemen farkettim. Alakasız bir yerde olsa hem fark edemeyecektim, hemde servise suç atma şansım olmayacaktı. Durum bu...Gelişme ve sonuç olduğunda buraya yazıp gerekli yerlere başlık açmayı dahil düşünüyorum.

    Sizce ne yapmalıyım konu ile ilgili, akıl verecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler.

    ben bu nedenle hiç serviste yıkatmadım:) kendim yıkıyorum ohhh

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • merhaba bende 2 el peugeot 208 allure alarak aranıza katıldım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karayel52


    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Arkadaşlar herkese merhaba, bugün aracımı 1 yıl (15000 km) periyodik bakımına soktum. Servis Bursa Baykar (eski Nilkar). Problemlerimi daha önceden kağıda döküp kendilerine sundum. Gerekli bakım çalışmaları ve problemlerime dair rötüş işlemleri dahil birçok husus iyi niyet ve gayret ile ele alınmış. Motor koruma dahil toplam 347 lira ödedim. Fiyattan oldukça memnunum, motor koruma araca nefes aldırdı.

    Yalnız ciddi bir skandal oluştu, -ki bu her otomobil sahibinin başına gelebilecek türden; Aracı sağolsunlar geçen seferde ve her servise gittiğimde güzel şekilde yıkayıp iç-dış temizliğini yaparak teslim ediyorlardı. Yine yıkama ve iç-dış temizlik (iç temizlik kısmında paspas temizliğini oldukça es geçmişler gerçi) yapmışlar, ANCAK aracı yıkayan arkadaşın bir hatası sonucu aracı teslim alıp eve gelirken yolda farkettiğim kadarıyla ön camda boydan boya olmak üzere tam sürücü görüş alanını kapsayacak şekilde takriben 10 cm uzunluğunda orta derinlikte ÇİZİK oluşturmuşlar. Sıcağı sıcağına aracı aldığım gibi tekrar 15 x 2 = 30 km yaparak servise geri döndüm ve elemanlara gösterdim. Net şekilde görülüyordu. Pasta yaptılar çıkmadı, ne yaptılarsa çıkmadı ve kusurlu olan kişi aracı teslim etmeden önce yıkayan şahıs muhtemelen, kimsenin günahını şimdiden almayayım, yalnız kesin bildiğim tek şey o noktada aracı teslim etmeden önce hiçbir bariz çiziğin olmamasıydı. Neyse, tabi son derece üzgün ve sinirli olmama rağmen yapıcı yaklaşmaya çalıştım, baktılar ettiler, en sonunda servis müdürüne durumu bildirip bana döneceklerini söylediler. Düşük ihtimalde olsa ön camın değişme ihtimali var.

    SİZ SİZ olun, ister aracınız Peugeot olsun, ister BMW, ister Volvo, ister FIAT, hiç farketmez; herkesin başına gelebilecek bu İBRETLİK olayı bir yere not alın. Aracı bıraktığınız gibi, hatalı ve özensiz yıkama-temizleme sonucu çiziksiz ve deformesiz teslim alamama ihtimaliniz var. Ben, konu çizik tam önümde ve bariz uzunlukta olduğu için hemen farkettim. Alakasız bir yerde olsa hem fark edemeyecektim, hemde servise suç atma şansım olmayacaktı. Durum bu...Gelişme ve sonuç olduğunda buraya yazıp gerekli yerlere başlık açmayı dahil düşünüyorum.

    Sizce ne yapmalıyım konu ile ilgili, akıl verecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler.

    ben bu nedenle hiç serviste yıkatmadım:) kendim yıkıyorum ohhh

    En iyisi, ben oto yıkamacıya aracı yıllardır hiç vermedim, sadece benzinlikte ve serviste yıkattım. Benimle 'oğlum millet BMW'sini Maserati'sini yıkamacıya veriyor senin derdin ne' diyerek alay edenler başıma gelen bu olayı duyunca 'haaa' dediler. Onarım mümkün olmazsa mecbur değişim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba arkadaşlar isofix bağlantı noktasını ben bulamadım araçta oto koltuğu aldım ancak ya ben bulamadım yada arabada isofix yok.Bilgisi olan varmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilkx

    Merhaba arkadaşlar isofix bağlantı noktasını ben bulamadım araçta oto koltuğu aldım ancak ya ben bulamadım yada arabada isofix yok.Bilgisi olan varmı?

    benim rio da arka koltuklarda isofix etiketi var. Onun olduğu yerde demirler var. Büyük ihtimalle standart olduğunu düşünürsek Sizde de aynı durumdadir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cam tavana sahip olan arkadaşlar acaba memnunlar mi?perde kapalıyken güneşten yana bir sıkıntı var mi? Perde açıkken camın sabit olmasından dolayı güneş çok rahatsız ediyor mu? Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Ankara abc serviste fırça ile yıkadıkları için bende servisten sonra yıkatmıyorum. Halbuki biraz daha düzgün bir yıkama işlemi ile daha güzel görünen hizmet verilebilir. Sanırım bunu gereksiz görüyor servisler. Genelde benzincilerdeki 5 liralık fırçasız yıkamayı tercih ediyorum onu da 2 ayda bir fırsat buldukça :) Yıkandıktan sonra da kaput ve çamurluğa 3M performance finish boya korumayı elle uyguluyorum. 2 yıl oldu boya gayet iyi gözüküyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: core2dal

    Ankara abc serviste fırça ile yıkadıkları için bende servisten sonra yıkatmıyorum. Halbuki biraz daha düzgün bir yıkama işlemi ile daha güzel görünen hizmet verilebilir. Sanırım bunu gereksiz görüyor servisler. Genelde benzincilerdeki 5 liralık fırçasız yıkamayı tercih ediyorum onu da 2 ayda bir fırsat buldukça :) Yıkandıktan sonra da kaput ve çamurluğa 3M performance finish boya korumayı elle uyguluyorum. 2 yıl oldu boya gayet iyi gözüküyor.

    Benimkini güya fırçasız yıkamışlar. Doğrudur lakin adam elindeki bezi nasıl sürdüyse ve sürmeden önce bezin altında nasıl bir materyal varsa (kum, çakıl), tam gözümün önüne denk gelen noktayı 10 cm kadar derinden çizmiş. Kaç gündür servisten yanıt bekliyoruz, en az 3 kere gittik. Biraz oyalıyorlar. Servisin adını zaten vermiştim. İyi insanlar, ilgileniyorlar ama çalışanlar özensiz ve baştan savma çalışıyor demek ki. Camı onarmak için usta arıyorlarmış. Camı değiştirmeye yanaşmıyorlar tabi, bakalım ne olacak. Moralim bozuldu.

    Bu arada cam fitillerine silikon sprey uygulattım ama ertesi gün virajlarda gelen gıcırtılar fazlasıyla geri geldi. Sanırım 208'lerin genel kalite ve işçilik problemi bu :(




  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Cidden can sıkıcı bir durum olmuş hocam. Ama cam değişimi olayı öyle çok mühim bir şey değil tabi cam orjinal ve servisteki elemanlar düzgün hallederse. Ben şimdiye kadar birini eski aracımda diğer 2 si 208 de olmak üzere 3 kez cam değişimi yaptım kaskodan. Araç park halindeyken sanırım taş atması sonucu arka camı ve uzun yolda ön cama taş fırlaması sonucu ön camı değiştirdim. Herhangi bir sorun yaşamadım. Firma sizin kaskonuza güvenerek sizden kaskoyu kullanmanızı isteyebilir. Eğer kaskonun bitmesine az bir süre kalmışsa ve serviste değişim yapacaklarsa pek canınızı sıkmayın ama kasko daha yeniyse ne olur ne olmaz kullanmamak daha sağlıklı olur, servisten kasko kullanmadan değişim isteyin ne olacağı belli olmaz. Sonucta onların hatası sonucu olan bir durum. Her kasko şirketi de orjinal cam değişimini sağlamıyor yada sağlasa bile serviste montajı kabul etmiyor bu konu hakkında da mutlaka bilgi isteyin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu da bu akşamın bonusu olsun. 2 yaşındaki metalik gri 208, boya parlaklığı aşağıdaki gibidir. Parlak duruyor fakat sanki biraz hassas gibi ufak taş çarpmalarında sanki kolay deforme oluyor gibi.

    [simage]http://imgur.com/0OKsnuP [/simage]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi core2dal -- 27 Nisan 2015; 0:23:58 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 8687888990
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.