- x
Rover alınırmı ? 2. el
311 Cevap170236 Görüntüleme10 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: <<      [2] 4 5 6      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


4753 Mesaj
28 Kasım 2007; 23:09:06 

2 ay once ROVER 45 sahibi olan biri olarak bende yorumlarimi yazmak istiyorum.

0

temsili ROVER 45 fotografi

- 15 milyar gibi bir butcem vardi.
- alacagim araba once performansli, sonra ozellikli, en son olarakta karizma olsun istiyordum.
- birkac modele bektiktan sonra, piyasadaki cogu arabanin (1999-2001 arasi) ozelliklerinin dusuk, fiyatinin 1-2 milyar fazla oldugunu gordum.
- bu arablaar parasini hak etmiyordu ve 1-2 milyar fazladan verilecek param yoktu.
- once 1999 model bir ROVER buldum. tertemiz, bakimli, sunroof ozelligine kadar full bir aracti. 2.0 motor fazla yakar diye vazgectik.

_____

* daha sonra 2000 model, yeni jenerasyon bir ROVER 45 buldum.
* araba cok temiz, ic dizayni mukemmel, gogus, direksiyon, vites deri ve ic dizayninda yer yer ahsap kaplamaya yer verilmis.
* disardan bakildiginda bmw yi andiran goruntuye sahip.
* 15 milyar gibi bir piyasasi olan arabayi sıkı bir pazarlikla 13 milyara aldik.
* bakimlari yeni yapilmis masrafsiz bir araba. cok hosuma gitti.
* ilk defa ROVER sahibi oldum ve 2000 model bir arabaya gore klasini ortaya koyuyordu.
* 1.6 motoruyla sehir icinde normal seviyede benzin yakiyor ve 109 beygir gucuyle adeta yerinde duramayan bir motoru var.
* arabada bircok ozellik standart olarak var.
-celik jant
-4 cam otomatigi
-abs
-4 hava yastigi
-klima
-hidrolik direksiyon
-merkezi kilit
-uzaktan kumanda
-alarm
-kumandali yan ayna ayari
-rezistanli yan ayna
-harekete duyarli sensor
-tek eksigi sunroof..

ARABADAN MEMNUN OLMAMAK İCİN GERCEKTEN ARABADAN ANLAMAMAK LAZİM. KONFORUNA, GUVENLİGİNE, PERFORMANSİNA LAF YOK.

Gelelim merak edilen sorulara..
-rover parcasi abarti bir sekilde pahali degildir. ithal bir arabanin yedek parcasi kadar fiyati vardir.
-aldigimizda birkac eksigini bilerek aldik ve kendimiz sanayide ustasina yaptirdik.
-orjinal rover egsoz 110 ytl, orjinal orta egsoz 60 ytl, orjinal on balata 75 ytl. bunlar bizim degistirdigimiz parcalari.
-herhangi bir abarti fiyat veya bulamama gibi bir sorun yasamadik.
-satamazsin elinde kalir diyenler var. peugeot marka arabamizi yaklasik 6 ay gibi bir zamanda sattik. araba temizdi ve satilsin diyede fiyatini uygun yapmistik. varsin ROVER da 6 ayda satilsin.

Rover Markasinin tek sorunu taninmiyor olmasi ve tanimayanlarinda karaliyor olmasi.
Eger bir arabayi almadan, nasil satarim diye dusunurseniz, alacaginiz araba gelip gecici olur. hicbir zaman kalici bir arabaya binemezsiniz.
Rover marka bir araci, konforuyla, guvenligiyle, performansiyla UCUZA satin aliyorsaniz satarkende UCUZA satarsiniz.
bunda anlasilmayan bir durum yok. Zaten gunumuzde arabalar artik kar geritmeyen menkullerdir.

SİZ SİZ OLUN ARABA ALİRKEN KULAKTAN DOLMA FİKİRLERE ALDİRMAYİN.
ALACAGİNİZ ARABANİN MARKASİ MODELİ NE OLURSA OLSUN, BEGENİN OYLE ALİN.
ARABAYİ SORACAGİNİZ TEK KİSİ BİR ARABA USTASİ OLSUN. ONADA ARABANİN MOTORUNUN DURUMUNU SORUN.
YANİ ALDİGİNİZ ARABA SAGLİKLİ Mİ DEGİL Mİ.
ALACAGİNİZ ARABAYA SİZ BİNECEKSİNİZ, KOMSUNUZ DEGİL.

0


ROVER TÜRKİYE ANA SAYFA http://www.mgroverturk.com/

ROVER TÜRKİYE Forum http://forum.mgroverturk.com/

FANATİK ROVERCİ DEGİLİM.
2 AYDIR ROVER SAHİBİYİM.
ALDIGIM ARABADAN GAYET MEMNUNUM.
CİDDİ ANLAMDA TAVSİYE EDERİM.
DAHA FAZLA TAVSİYE, BİLGİ, TARTİSMA, SOHPET İSTERSENİZ YUKARİDAKİ LİNKTE MARKANİN TÜRKİYE FORUMU BULUNMAKTADİR.
VE GERCEKTEN BU İSTEN ANLAYAN İNSANLAR YARDİMCİ OLMAKTADİR.

SAYGİLAR..

eski bir donanimhaber uyesi olarak herturlu sorunuza acigim..
elimden geldigince yardimci olmaya calisirim sizlere..


_____________________________

Nerede karşılıklı sevgi ve saygı varsa, orada itimat ve itaat vardır;
itimadın ve itaatın olduğu yerde Disiplin;
disiplinin olduğu yerde Huzur;
huzurun olduğu yerde
Başarı vardır...


 
1 Mesaj
10 Aralık 2007; 3:57:41 

arkadaşlar kusura bakmayın ama ağzı olan konuşmuş...bu kesinlikle alınmaz yada parçası çok pahalı diyen arkadaşların kaçı herhangi bi rover modeli kullandı merak ediyorum!!
2001 yılından beri rover 220 coupe turbom var ve hala canavar...arabanın yol tutuşuna,gidişine kimse laf edemez...
gelelim parça kısmına...kim hangi parçayı bulamadıysa bana söylesin ertesi gün göndericem...alaskada yaşayanlar zor bulur heralde...
hobi amaçlı 1980 model cj6 almıstım,onun bile parçasını aradıgım gün buluyodum...rover nası yok...bulamayan arkadaşlar rover parçacısına soracaksınız parçayı...renault a değil ayrıca o cj6 yı bile 2 ayda sattım...roverımı da kısa zamanda satarım heralde istersem...
ayrıca tamir edecek usta bulamadım diyenler bence yalan söylüyo... aracın ustalık gerektiren tek sıkıntısıysa motor aksamlarının cok dipdibe yapılmış olması...çünkü teknolojiyi dar bi kısma yerleştirmişler(220 için söylüyorum)...diğer modellerde işçilik daha kolay...
parça pahalı diyenlere de en basit örnek olarak piyasada zebille olan opel astra parçalarıyla bi kıyaslasınlar bakalım...hangisinin parçası daha ucuz...
ayrıca donanım ve konfor olarak da modellerinde çok üstün bi marka...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leon220 -- 10 Aralık 2007; 4:00:19 >


_____________________________



4753 Mesaj
10 Aralık 2007; 21:32:03 

usta sen neymissin be.

helal iyi dokturmussun. bende 220 t lerin canavarligina sahit olmak istiyorum, gezdirsene beni.

kazasiz belasiz surusler.


_____________________________

Nerede karşılıklı sevgi ve saygı varsa, orada itimat ve itaat vardır;
itimadın ve itaatın olduğu yerde Disiplin;
disiplinin olduğu yerde Huzur;
huzurun olduğu yerde
Başarı vardır...


 
6 Mesaj
11 Aralık 2007; 13:28:39 

Merhaba arkadaşlar, foruma yeni üye oldum. 3 ay önce araba almaya karar verdim. Öncelikle bütçemi ortaya çıkardım. sonra internetten araba piyasasına bakmaya başladım. Daha araştırmamın ilk dakikalarında Rover modellerini gördüm. Bu fiyatlara bu kadr özellikli bir araç olabileceği aklıma hiç gelmemişti. Ama sadece fiyatları değil, aracın donanımından, görünüşüne kadar herşey çok güzelşdi.

Sonra Rover'ın nasıl bir model olduğunu araştırmak için forum sayfalarına baktım. Fakat bu nasıl olurdu, yorum yazan 10 kişiden 9 u markayı kötülemiş ve bu model araçların alınmamasını belirtmişti. İşte yine çok beğendiğim bir şeyi almaktan vazgeçmek zorunda kalmıştım. ama aklım hep rover'da kalmasına rağmen diğer modellere bakmaya başladım. Volswogen Polo olabilirdi. Polo'larda dayanıklı araçlardı. Fakat Polo'ların 2002 modelden daha aşağıdaki modellerinde donanım çok yetersizdi. Yinede arabayı yerinde görmek için Gönen'e gittim(İzmir Volseogen Bayisi). Tıpkı tahmin ettiğim gibi, 98-99 model Polo'lar o fiyatı haketmiyordu. Yada ben roverın özellikleri bildiğim için artık benim gözümde o fiyatları hak etmiyorlardı.

Neyse lafı çok uzatmaya gerek yok. Yaklaşık 3 aydır 12 ile 14 bin Ytl arasındaki tüm modelleri inceledim. En son 2005 model bir peguot 206 gördüm. Üstelik 36.000 km. idi. Fakat arabayı sorunca kazalı olduğunu öğrendim. Bugün artık son kez arabalara bakayım ve bir araç alayım diye modellere bakarken yine gözüme bir Rover takıldı. Hem beni maddi olarak zorlamayacak hem de konforlu gözüken bir araç. http://www.araba.com/787387.html linki bu adreste. 2 ay önce Rover 45 alan arkadaşın yorumlarınıda okuyunca, boşu boşuna 3 ay geçirdiğimi anladım. Ben zaten ilk gördüğümde beğenmiştim bu aracı. Varsın 6 ayda satılsın. Zaten kısa süre sonra tekrar araç değiştirebilecek durumda değilim. Yorumlar için teşekkür ederim. kararım kesinlikle rover ama bu araç hakkında fikir verebilirseniz sevinirim. İyi günler.

http://www.araba.com/787387.html


_____________________________

city planner


4753 Mesaj
28 Aralık 2007; 21:33:35 

yorumlari bir kenara birakacaksin. heleki paranin hakkini veren bir cihaz almak ve uzun yillar kullanmak istiyorsan gerisini bosvereceksin. millet her zaman yorum yapar, ama kullanan sen olacaksin.

600 serisi iyi seridir. heleki 620 si cok iyidir. tek eksi yani 2.0 motor, gelen benzin zamlarindan sonra seni biraz dusundurebilir.

tavsiyede bulunayim sana:

eger ufak birseyler dusunuyorsan, 200, 214, 216, 25 modellerine
sedan ve genis dusunursen 400, 414, 416, 45 modellerine bakaiblirsin.

dikkat etmen gereken birkac noktayi belirteyim sana. alacagin arac ne olursa olsun, inciginden, boncuguna kadar kontrol et. saticinin samimiyetine dikkat et. saticiyla aracin herseyini konus. ve anlayan ustaya baktirdiktan sonra gonul rahatligiyla al.
aldigin arac temiz ve sorunsuz olursa, seninle uzun yillar boyunca devam eder.

umarim gonlune gore birseyler alirsin.
iyi gunler.

ayrica forumada uye olursan, daha bilgili arkadaslardan, daha iyi bilgiler alabilirsin.
http://forum.mgroverturk.com/
her zaman bekleriz.


_____________________________

Nerede karşılıklı sevgi ve saygı varsa, orada itimat ve itaat vardır;
itimadın ve itaatın olduğu yerde Disiplin;
disiplinin olduğu yerde Huzur;
huzurun olduğu yerde
Başarı vardır...


 
95 Mesaj
14 Ocak 2008; 15:45:45 

1995 Rover 220 turbo sahibiyim ve aracıma aşığım, iyiki diyorum türk halkı kulaktan dolma bilgilerle rover hakkında atıp tutmuşta ben bu kalitede bu güçde aslanımı oldukça uygun bir fiyata alabilmişim. Aldıktan sonra yaşı nedeniyle ufak tefek sorunlarım oldu ama lazım olupda bulamadığım bir parçası olmadı şu ana kadar.

Eğer alıp satmayı düşünüyorsanız uygun bir araç elbette değil. Kolay satılsın parçası çok bol olsun diyorsanız yerli araç bakın, clio palio falan alın mesela...
Uzun süre binmeyi düşünüyorsanız Rover tavsiye ederim.



_____________________________



 
1152 Mesaj
28 Ocak 2008; 8:34:35 


quote:

Orjinalden alıntı: muso

1995 Rover 220 turbo sahibiyim ve aracıma aşığım, iyiki diyorum türk halkı kulaktan dolma bilgilerle rover hakkında atıp tutmuşta ben bu kalitede bu güçde aslanımı oldukça uygun bir fiyata alabilmişim. Aldıktan sonra yaşı nedeniyle ufak tefek sorunlarım oldu ama lazım olupda bulamadığım bir parçası olmadı şu ana kadar.

Eğer alıp satmayı düşünüyorsanız uygun bir araç elbette değil. Kolay satılsın parçası çok bol olsun diyorsanız yerli araç bakın, clio palio falan alın mesela...
Uzun süre binmeyi düşünüyorsanız Rover tavsiye ederim.



+999999999999999999
ayrıca donanım,konfor,güvenlik,performans diyorsanız ve bütçeniz sınırlıysa alınabilecek nadir araçlardandır rover
220T nin verdiği performans ve sürüş keyfini nice 30-40 .000 ytl lik araçtan alamazsınız
aksini düşünen warsa çevresindeki 220T kullanıcılarıyla bir görüşsün derim,ondan sonra yorumlarınız nasıl değişiyor hep birlikte görelim


_____________________________




 
3042 Mesaj
28 Ocak 2008; 12:23:37 

şu rover'ı kötüleyen arkadaşlar var ya, Allah onlardan razı olsun. onlar olmasa ben 25-30 milyarlık arabama nasıl olur da bu fiyatlara sahip olabilirdim ki?... 6 yıl boyunca hayallerimde olan rover coupeye 2 yıldır biniyorum ve ayrılmayı da hiç düşünmüyorum. hatta mümkün olursa son sahibi olmak ve çocuklarıma, torunlarıma bırakmak istiyorum. Allah da ayırmaz inşallah...


_____________________________

Yiğit harpte, dost dertte, olgun adam hiddette belli olur...


 
2 Mesaj
28 Ocak 2008; 20:22:02 

Maalesef bilip bilmeyen yazmış roverın parça fiyatları oldukça uygundur hava filtresi 10 lira, yağ filtresi 20 lira, 4 bujisi 20 lira, komple debriyaj seti 200 liradır. Fakat allah korusun bir kaza anında kaportası tamponu falan bir tofaş kuş serisinden pahalıdır fakat bir opelle kıyaslanınca opelden daha ucuzdur.Motora gelince genelde 96 modele kadar honda motora sahiptir çoğu 97 model ve sonrasında ise dönemin ödüllü motoru rover k serisi motoru kullanılmıştır(97model ve sonrası çoğu modellerde;214si,216si,,200vi,216coupe,218vvc coupe,25,414,416,45,vs gibi) ayrıca rover motorları bi çok lotus modelindede kullanılmıştır bakınız:http://www.sandsmuseum.com/cars/elise/thecar/engine/rover.html


_____________________________



 
2 Mesaj
28 Ocak 2008; 21:25:04 

bu arada bahsettiğim fiyatlar kendi arabam(216si) için geçerlidir diğer modellerdede fiyatlar hemen hemen aynıdır ama yanılmıyorsam debriyaj baskı balata seti 2000 motorlar için daha yüksek bi rakamdı.


_____________________________



4753 Mesaj
31 Ocak 2008; 22:08:38 

quote:

Orjinalden alıntı: yck86
bu arada bahsettiğim fiyatlar kendi arabam(216si) için geçerlidir diğer modellerdede fiyatlar hemen hemen aynıdır ama yanılmıyorsam debriyaj baskı balata seti 2000 motorlar için daha yüksek bi rakamdı.


1.6 motorlar 200-220ytl civari, 2.0 motorlar ise 250-280ytl civari.

ayrica verdiginiz bilgilerden oturu tesekkur ederim.


_____________________________

Nerede karşılıklı sevgi ve saygı varsa, orada itimat ve itaat vardır;
itimadın ve itaatın olduğu yerde Disiplin;
disiplinin olduğu yerde Huzur;
huzurun olduğu yerde
Başarı vardır...


 
57 Mesaj
28 Ocak 2009; 12:22:07 

arkadaşlar ben 11 senedir rover kullanıcısıyım ve gördüğüm kadarıyla yedek parçası cok pahalı değil. fakat silindir contasında problem olabiliyor ki bende oldu masraf acabilir ama genel olarak gerçekten kullanımı çok rahat olan bir arabadır. tavsiye ederim rover ı severek kullanıcak ise. saygılar.


_____________________________



2100 Mesaj
30 Ocak 2009; 2:33:21 

motoru iyi durumdaysa araba temiz ve kaporta sağlamsa alınır


_____________________________



 
241 Mesaj
1 Şubat 2009; 16:33:37 

bence alınır


_____________________________

emrebjk500



 
5 Mesaj
25 Nisan 2009; 0:42:59 

konu açılalı baya olmuş fakat ben yine de yazayım bildiklerimi,

bizde 4.5 yıldır rover 416 si kullanıyoruz,araç 99 model,1600 motor 111 hp gücünde,75000 kmde,uzun yolda 120 km ya da üzeri gittiğinizde 100 km de 7 lt yakıyor,lpg de yine uzun yolda km de 140 kuruş yakıyor,(bagaj hacmide yabana atılmayacak cinstendir bu arada,bugün 2009 model bir ford focus un içinden ve bagajından daha geniştir araştırın görün hatta araştırmanıza gerek yok öyledir :D bu arada bagaj hacmi 550 lt dir,60 lt lik lpg tüpünü sığdırdık ve daha çok geniş bir alan var eşya konulacak)biri demiş ilk sayfa da şahin doğan al daha iyi falan diye haha !? neye göre kime göre kötüleniyor bu araba önce bunu sormak lazım,şahin in parçası mı ucuz?evet ucuz,elinde kalmaz mı ? kalmaz ,eööö başkaa türkiye nin mercedes i işte dayı daha ne ?bırak Allah aşkına abi ya,şahin i gelip rover 416 yla filan kıyaslarsan çok büyük ayıp edersin ,benden önce de çoğu arkadaş yazmış zaten arabanın hangi parçalarının ne kadar olduğunu hava filtresi vs. yi,bi kere şahin doğan dan az yakar bu araba eğer sorun buysa,ama arabanın adı çıkmış 9 a inmez 8 e abi bu da ayrı bir dert,eğer sen arabada istediğin özelliklerde eminsen yani hidrolik,abs,elektrikli yan aynalar,alarm,immbolizer,falan filan bu modelde bu özelliklerde bundan ucuzunu bulamazsın hocam,gidipte yerli araba alacağına alırsın rover ını binersin mis gibi ooohhh

parça sorunuyla filan karşılaşmadık biz bugüne kadar,olmadı istanbul dan kargoyla yolluyolar,uçuk fiyatlar filan yok,4 buji 25 tl,debriyaj baskı balata takımı 210-220 civarı gerçekten abartılacak bir şeyi yok yani,alacağınız zaman kullanan kişilerle konuşun ne istediğinizi bilip almanızda bir o kadar önemlidir,aşırı ucuz parça ya da bakkala koyalım ilanı satılsın akşama diye alacaksanız yerli araç alın,uçan teneke gibi gidin sonra yolda(rover a kıyasla deyim de yerli araç sahipleri yanlış anlamasınlar boş muhabbet çıkmasın şimdi durduk yere )konfor,performans,rahatlık,genişlik,kalite istiyorsanız da rover alın..selametle kalın.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi venom_mf -- 28 Nisan 2009; 16:27:27 >


_____________________________



705 Mesaj
30 Nisan 2009; 10:14:24 

rover gayet gzl bi araç yol tutuşu gayet oturaklı ve seri ama türkiyede tutulmadığı için 99 yılından sonra üretimi durdu hak ettiği yeri bulamadı bu yüzden 2. eli yok gibi alsanda sataamzsın pek


_____________________________



 
2524 Mesaj
10 Mayıs 2009; 20:14:27 

ben de niyetlendim ama 216 si'ler nasıldır? abs var mı hepsinde? 97 98 model falan alabilirim sanırım maksimum 8bin liraya. bilgi verir misiniz


_____________________________



882 Mesaj
12 Mayıs 2009; 12:16:03 


quote:

Orjinalden alıntı: yigit+

ben de niyetlendim ama 216 si'ler nasıldır? abs var mı hepsinde? 97 98 model falan alabilirim sanırım maksimum 8bin liraya. bilgi verir misiniz


sevgili arkadaşım, tüm bilgileri pm attım biliyorsun. zaten Rover kullanan eski dostlarım da gerekeni buraya yazmışlar. Şahin kullanıp arabaya binmeyenlerin Rover yorumlarını dinlemeyeceksin. imza; eski bir mgroverturk üyesi......ve 620 Si A kullanıcısı -tam 11 yıl---


_____________________________

DH 308 CLUB


2009 PEUGEOT 308 Comfort 1.6 VTI 120 Hp Babylone Kırmızı


4404 Mesaj
19 Mayıs 2009; 13:36:08 

Rover 400 serisi almayı düşünmeye başladım.bir kaç sorum var. -"elinde patlar, satamazsın" diyen arkadaşlar yorum yapmazsa sevinirim.-

1. kullanan varsa eksi yönlerini yazabilirler mi?
2. yarın öbürgün rot rotil bişya gibi öntakım parçalarını bulmakta sıkıntı yaşar mıyım?
3. BU araçların motoru çok mu kolay hararet yapıyor?

kullanıcı arkadaşların yorumlarını bekliyorum.


_____________________________



5366 Mesaj
19 Mayıs 2009; 19:48:38 

Arabam perte çıktı ve kaskodan 15.000 civarı bir para alacağım ne alabilirim diye bakarken roverı gördüm. Rover 25 fiyatı ve özellikleriyle hoşuma gitti. Ama bir sorayım dedim. Nasıldır?
(Arabayı satmak için değil kullanmak için alıyorum) Servis olarak hangi servis bakabilir (antalya-bursa) ?


_____________________________

İmza stiliyle oynayıp berbat eden yöneticiye teşekkürlerimi sunuyorum :)


 
63 Mesaj
29 Mayıs 2009; 16:26:06 

Arkadaşlar,

Ben 2004 yılından beri ROVER 216 COUPE 1998 model kullanıyorum. Şimdiye kadar hiç bir problem yaşamadım arabamda. Her araçta yaşanan rutin bakımlar hariç. Yedek parça fiyatları piyasayı araştırırsanız Honda veya Opel ile aynı ve hatta daha ucuz. Debriyaj seti komple orjinal:300 TL, yansanayi:200 TL. gördüğünüz üzere 2 alternatifiniz her zaman var.

Ayrıca 10.000 TL gibi bir fiyata yürüyen tabut almaktansa,( araç isimlerini yazmıyorum ama hepiniz biliyorsunuz) kaliteli işçiliğiyle,kasasıyla, güvenlik donanımıyla ün salmış bu arabayı almakta tereddüt etmem.

Zamanında lüks araba segmentinde yer alan, forumlarda bu şekilde konuşulmayacak kadar ulaşılmaz olan bu araçların(jaguar, BMV, ayarında) ingiliz otomotiv sektöründe yaşanan kriz neticesinde 2005 yılında batmasıyla(çinli bir firmaya satıldı) değerini kaybetmiş olarak otomotiv tarihine adını Altın harflerle yazdırmıştır.

Sonuç olarak, gerçekten kalite ve güvene önem veriyorsanız ki can taşıyorsunuz, ROVER'den vazgeçmeyin...


_____________________________



2122 Mesaj
10 Temmuz 2009; 9:24:20 

asla almayın ben yandım siz yanmayın arkadaşlar
birinde alacagım vardı ödemede sıkıntı cekince arabasını almak zorunda kaldım 95 model rover cupe ilk bir ay sonra krank krank yatagı piston yag pompası masrafı cıkardı 800 tl turbosuz krank 300 tl piston 350 tl yag pompası 250 tl debriyaj balatası set 500 tl de işçilik masrafı açtı anlayan usta bulana kadar 500 tl de cekici masrafı ödedim sakın ama sakın almayın gidin murat 131 alın genede almayın


3145 Mesaj
11 Temmuz 2009; 23:39:48 


quote:

Orjinalden alıntı: nefsim

asla almayın ben yandım siz yanmayın arkadaşlar
birinde alacagım vardı ödemede sıkıntı cekince arabasını almak zorunda kaldım 95 model rover cupe ilk bir ay sonra krank krank yatagı piston yag pompası masrafı cıkardı 800 tl turbosuz krank 300 tl piston 350 tl yag pompası 250 tl debriyaj balatası set 500 tl de işçilik masrafı açtı anlayan usta bulana kadar 500 tl de cekici masrafı ödedim sakın ama sakın almayın gidin murat 131 alın genede almayın

arkadaşım senin canın yanmış ama milleti yanlış yönlerdirme lütfen.her arabanın düzgünü vardır,problemlisi vardır.sana problemlisi denk geldi diye hepsi öyle olacak değil ya.geçmiş olsun


_____________________________


DonanımHaber Türküseverler Kulübü


 
2 Mesaj
14 Ağustos 2009; 22:41:01 

2.el rover almak istiyorum. 98 model 214si leri ne kadara bulabilirim?


_____________________________



 
2 Mesaj
14 Ağustos 2009; 22:44:18 

ben istanbulda oturuyorum. bakım ve yedek parçalar konusunda sıkıntı yaşar mıyım? aynı sorunlar fiyat konusunda da yaşanır mı?


_____________________________



3145 Mesaj
16 Ağustos 2009; 15:40:18 

size mail yolladım.gönderdiğim siteyi ziyarat edin


_____________________________


DonanımHaber Türküseverler Kulübü


 
866 Mesaj
28 Ağustos 2009; 22:52:39 

Yıllardır görür hayret ederim:) bu arabalar nasıl bu kadar ucuz oluyor diye.. İngiliz malı, en az bir BMW kadar rahat ve oturaklı bir otomobil. Aracı ben beğendikten sonra kimsenin yorumunu dikkate almam...

Bugun yarın dizel 1.4 FORD FİESTA mı satıyorum. Güzel bir ROVER STREETWISE gördüm. gayet hoş bir araba 2005 model ve resmen sıfır ayarında.
özellikleri Ford ile kıyaslanamaz bile. 1-2 milyar vererek bu arabaya kavuçacağım kısmetse. Bu otomobiller türkiyede satılan ucuz / lüks / karizma
üçgeninin tam ortasındalar. Farklılar... Az sayıdlar vs...
Kafamda 3 soru var çözdüğüm an bu arabalardan bir tane alıyorum:)

1- Ford 1.4 TDI da 130 - 140 kuruş yakıyorum. (bence süper bir fiyat) - Bu fiyat değişimi beni ne kadar etkiler?
2- Büyük servislerden birinde tanıdık ustam var, herşeyi ona yaptırıyorum.- Aynı şekilde olmasada servis ve bakım sağlayabilirmiyim?
3- Sürekli araba alan satan biri değilim. Araba sorun çıkartmadıktan sonra uzun süre binebiliyorum. - Çok canım sıkıldı çat diye satmak istedim, ne kadar sürer?

Bunları içimde çözebilirsem , 1-2 hafta içindeb ir rover sahibi olacağım.

bir hyundia , dacia , fiat , renault alacağım paraya , lüks bir araca binmek... hemde 2005 model. hemde kimsede olmayan orjinal bir araç:D
süper. Umarım herşey iyi olur.


_____________________________



3145 Mesaj
31 Ağustos 2009; 16:28:34 


quote:

Orijinalden alıntı: mikininfifisi


1- Ford 1.4 TDI da 130 - 140 kuruş yakıyorum. (bence süper bir fiyat) - Bu fiyat değişimi beni ne kadar etkiler?
2- Büyük servislerden birinde tanıdık ustam var, herşeyi ona yaptırıyorum.- Aynı şekilde olmasada servis ve bakım sağlayabilirmiyim?
3- Sürekli araba alan satan biri değilim. Araba sorun çıkartmadıktan sonra uzun süre binebiliyorum. - Çok canım sıkıldı çat diye satmak istedim, ne kadar sürer?



1-belki lpg ile bu değeri yakabilirsin ama zor görünüyor.
2-bir çok şeyi yaptırabilirsiniz ama rover özel bilgi gerektiren bir arabadır.onlar da bir noktada kalabilirler.bilmedikleri hiç bir yerine elletme.işinin ehli bir usta bulmanız sizin için iyi olur.(yani olur ya çözemeyeceğiniz bir şey olur.gidip danışırsınız.illa sorun çıkaracak diye demiyorum)
3-meraklısını bulmak lazım.şıp diye satılan bir araç değil.ama bugün sıfır araç almaya gittiğinizde illaki aracı alıyorlar.ama siz sıfır alır mısınız bilemem.(yani amaç elden çıkarmaksa). mgroverturk.cm adresini ziyaret edersen daha geniş bilgi bulabilirsin


_____________________________


DonanımHaber Türküseverler Kulübü


 
15 Mesaj
17 Eylül 2009; 13:54:45 

http://www.araba.com/2268567.html arkadaşlar bu aracı gözüm kestirdim ilanı okuyup yorum yaparmısınız 14.000 tl ye bırakırsa alayımmı


_____________________________



3145 Mesaj
17 Eylül 2009; 15:32:00 

istediği fiyat fazla.açıkçası 14000 de fazla. bence max. 12500 e bağlayın


_____________________________


DonanımHaber Türküseverler Kulübü


554 Mesaj
6 Ekim 2009; 23:43:50 

http://www.arabam.com/IKINCIEL/Ilan/Detay/2265963

BU ROVER NE DERSİNİZ?
ALINIRMI BU PARAYA


_____________________________

Allah hepimizi insan gibi insanlarla karşılaştırsın....


3145 Mesaj
7 Ekim 2009; 15:56:03 


quote:

Orijinalden alıntı: Salvodor_07

http://www.arabam.com/IKINCIEL/Ilan/Detay/2265963

BU ROVER NE DERSİNİZ?
ALINIRMI BU PARAYA

pazarlık da edeceğinizi düşünürek fiyat makul.mutlaka ama mutlaka rover den iyi anlayan bir ustaya muayene ettirek satın alın.ilk bakışta km fazla gibi duruyor ama motor sağlıklıysa kabul edilebilir


_____________________________


DonanımHaber Türküseverler Kulübü


7954 Mesaj
27 Ekim 2009; 9:21:11 

Rover 820 Turbo modifiyeli araç sahibiyim

Sorularınız varsa yanıtlarım.


_____________________________

Badass Nova


 
80 Mesaj
3 Kasım 2009; 19:14:01 

arkadaşlar rover 200 216 arıyorum nasıl arabalar bursda oturuyorum ıkı tane servısı ve yedek parça sıkıntısı olmadıgını duydum lpg taktırırsam yakıttan dusermıyım varsa satılık talıbım kolay gelsın herkese


_____________________________



117 Mesaj
16 Kasım 2009; 15:56:10 

Uzun yıllardır rover 400 kullanıyorum.Üretimden kalktı.Yedek parça sorun olabilir.Ankarada 2 tane rover'a bakan servis var.Araba kaliteli ancak 2.el satış fiyatı DÜŞÜK ve satması ZOR.Alırım zevkine sürerim, 2.el satışı önemli değil diyorsan AL.


_____________________________



 
14 Mesaj
17 Kasım 2009; 3:21:27 

arkadaşlar öncelikle selamlar herkese.. :) siteye bu rover la ilgili başlığı görünce üye oldm çnk rover hayranı biriyim.. 10 yıldır rover 200 kullanıcısıyım.. 1.6 motor 111 hp lik bi araçtır.. 99 model.. arkadaşlar bu aracı binen bilir öncelikle bunu diyim.. kawramasını ivmelenmesini hisseden anlar.. 111 beygirlik gücün seni nası fırlattığını kullanan anlar.. araca binmiyen araç hakkında sağdan soldan dedikodularla gelip buraya yazanları dinlemeyin derm.. birincisi aracın yedek parça bulunmuyor diye birşey yok.. bn bursada oturuorm we sanayisinde servisi war.. bnm arabam 99 model we 80 bin de.. şimdiye kadar hiç bi şekilde ciddi bi sorun çıkartmadı.. şunuda söliyim aracın sorun çıkartması sürücünün onun kullanışına görede değişir.. bu araçların ikinci elleride bi opel, ford, bmw, seat.. vs. bunun gibi bi çok arabanın ikinci eli gibi satılmaktadır.. parçası pahalıdır belki ewt ama bi ford kadar bi bmw kdr bi opel kadar belki ztn kaliteli bi araç istiyosanızda paraya brz kıymalısınız derm.. bu araç içinde kesnlikle değer.. ve şunuda unutmıyalım ki 99 yılında rover 200 lerde we dier 400,420,600,620,800,820,827, MG.. vs. gibi modellerinde o yıllarda orjinalinde bulunan.. sunroff, airbag, otomatik camlar, çelik jant ve günümüzdeki araba tasarımlarıyla hala daha yarışan bi tasarım, iç tasarım ve ön paneldeki ahşap işlemeler ve konforla birleşen bir motor gücü.. ozmn ki opeller, fordlar vs. gibi araba markalarının bir çoğunda böle özellikler yoktu.. rover a o yıllarda 1.6 motor ve 111 hp koymuşlar bundan 10 yıl önce şu yıllarda daha araçlara yeni yeni bu beygire yükseltiolar.. aslında rover 10 yıl öncesinde bgnkü araçlarla yarışıodu.. ve eğer sıfır satımında üretimindeki sıkıntıları yaşamasaydı.. şuan nederecede olurdu bi düşünün.. ki 25,45,75 model yuwarlak farlı modellerindeki tasarımlarıda görüosunuz.. bilmem anlata bildm mi arkadaşlar durum böyle?? yakıta gelince şehir içi 270 şehirler arası 250 yakan bi araçtır net olarak söyliyebilirm 10 yıllık rover200 1.6 motor 111 hp kullanan biri olarak.. ve beni bir kere yolda bırakmamış bir araçtır.. şunuda tekrar belirtiyim.. bu aracın yedek parça ve ikinci el satım ın da söylenenler gibi abartı bi şekilde bir sıkıntısı kesinlikle yoktur arkadaşlar lütfen gözünüz korkmasın.. alın binin we gaza bir dokunun sadece bunu sölüorm.. herkese saygılar..

ROVER KULLANMAK Bİ AYRICALIKTIR!!

(ROVER 200' ÜM YANDAKİ RESMDEKİ ARAÇTIR)

0


Ekteki dosya (1)


_____________________________



 
14 Mesaj
28 Kasım 2009; 13:18:03 

arkadaşlar araçla ilgili düşüncesini belirtmek istenler yazsın....


_____________________________



1045 Mesaj
28 Kasım 2009; 19:55:51 

güzel bir araç.güle güle bin...


_____________________________

yok imzam


1045 Mesaj
28 Kasım 2009; 20:00:13 

bende yaklaşık 1 aydır int ilanlardan rover bakıyorum.ama araç hakkında o kadar çok değişik şeyler deniyorki.sırf etraftan duyduklarım yüzünden 2 tane tertemiz rover kaçırdım.bu araçlar o kadar kullanışsızmı yada insanların ne alıp veremediği var rover la.özellikle 416 yada 420 kullanan arkadaşlardan ricam araç hakkında detaylı bilgi verebilirlermi.kronik sorunları nelerdir parça sıkıntısı yaşatırmı.birde ilanlardaki roverların çoğunda düşük km de motor yaptırıldığını görüyorum.motoru o kadar çabukmu bitiyor?bilgileri için şimdiden tşk...


_____________________________

yok imzam


1045 Mesaj
28 Kasım 2009; 20:18:19 

http://www.sahibinden.c...23789WQQpXQQdisplayitem

http://www.sahibinden.c...68207WQQpXQQdisplayitem


bu araçlardan birisini almayı düşünüyorum.dizel olan araç daha ağır basıyo ama km den dolayı biraz şüpheliyim.acaba masraf çıkarırmı. yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar...


_____________________________

yok imzam


 
3042 Mesaj
30 Kasım 2009; 14:13:27 


quote:

Orijinalden alıntı: anka0658

http://www.sahibinden.c...23789WQQpXQQdisplayitem

http://www.sahibinden.c...68207WQQpXQQdisplayitem


bu araçlardan birisini almayı düşünüyorum.dizel olan araç daha ağır basıyo ama km den dolayı biraz şüpheliyim.acaba masraf çıkarırmı. yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar...


arkadaşım o ilandaki "dizel" rover konusunda dikkatli olun derim. rover'larda dize lkodu "SDi" olarak geçer. "420D" diye adlandırılan bir modeli yok rover'ın ki, bahsettiğim SDi kodlu dizel versiyonlar türkiye'ye hiç ithal edilmedi. sadece izmir'de 1 arkadaşımızda 620SDi var, o da gümrükten çekilme bir araç. türkiye'ye distribütör ithal ile gelmiş dizel rover yok...


_____________________________

Yiğit harpte, dost dertte, olgun adam hiddette belli olur...


527 Mesaj
30 Kasım 2009; 18:00:04 


quote:

Orijinalden alıntı: dejavu_srkn

Ömründe bir tane bile Rover parçası almamış kişilerin gazel okumalarına
Ülkemiz gerçeği malesef bu işte.Aman parçası ucuz olsun da,gerekirse konserve kutusuna bin diyor çoğu.Tabii kimse o konserve kutusundan bir kaza anında sağ çıkıp çıkamayacağını düşünmüyor.
Arkadaşlar herşey ucuz parça ve bol ikinci el piyasası demek değildir bunu unutmayın.Konfor,güvenlik gibi unsurlar da var araba aleminde.
Bu kadar donanımlı bir arabayı bu kadar ucuza alıyorsanız, satarken de biraz uğraşmayı göze alacaksınız elbette.Her güzel şeyin bir bedeli vardır.

local://upfiles/35069/0D279DB51F1544EEA9C3C707CEC8C511.jpg


+1


_____________________________



 
14 Mesaj
13 Aralık 2009; 2:55:00 

kesinlikle kardeşim sana katılıorm.. eğer ucuz parçası olan araç istiosanız.. bazı şeyleride göz önüne alıcaksınız.. ayrıca yukarda arkadaş sormuş motorla ilgili bi soru.. kardeşm 99 model aracım 2009 dayız motorla ilgili hiç bi sorun olmadı.. 10 yıllık bi aracım war we dier 10 yıllık başka araclarla karşılaştırıcak olursak çok daha az masraf açmıştır.. hiç açmadı demiorm ama başka markalara göre çok daha az masraf açmıştır bunu kesinlikle bil yni.. rover için yapılan kötü yorumları dinlemeyn onları rover hakkında bilgisi olmıyanlar söler.. 1.6 motor la 111 hp ile sol şeritten makasa girerken anlıosun piyasadaki bi çok araçtan çok daha güçlü bi araç olduğunu.. ben rover ın bu modelini (rover 200) süren biriyim.. birde rover 620 turbo kullanan birine sormak lazım.. 2.0 motor 150 hp ile nası gidio acaba ..ROVER'cı ARK.LARA SAYGILAR..

0


Ekteki dosya (1)


_____________________________



 
3042 Mesaj
14 Aralık 2009; 11:11:26 

düzeltme : 620t, 220t 150 beygir değil, 200 beygirdir...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aya -- 14 Aralık 2009; 11:12:10 >


_____________________________

Yiğit harpte, dost dertte, olgun adam hiddette belli olur...


 
14 Mesaj
18 Aralık 2009; 17:22:21 

aynen kardşm de bn 150 olanlarıda war diye duymuştum..


_____________________________



 
4 Mesaj
26 Aralık 2009; 1:31:51 

merhaba arkadaşlar.bende bu ilandaki aracı almak istiyorum.yanlız bi sıkıntım dizel olarak baska piyasada rover yok parça sorunu olurmu.cevaplarınızı bekliyorum acill.
http://www.sahibinden.c...23789WQQpXQQdisplayitem


_____________________________



 
4 Mesaj
1 Ocak 2010; 15:31:08 

lütfen yorumlarınızı bekliyorum.acilll.


_____________________________



 
4 Mesaj
1 Ocak 2010; 15:33:18 

motorun dizel olması ve turkiyede bu araçtan bulunmaması sorun olurmu.motorla ilgili bir sıkıntı olsa yaptırabilirmiyim lütfen cevap yazın üstadlar.


_____________________________



3145 Mesaj
1 Ocak 2010; 18:20:04 

Ankara yetkili servisi proser i ara istersen

pro-ser.com.tr/yeni/index.php?option=com_contact&Itemid=3


_____________________________


DonanımHaber Türküseverler Kulübü


 
4 Mesaj
1 Ocak 2010; 19:04:52 

teşekkür ederim.aradım ama adam benden aracın şase numarasını istedi.


_____________________________



 
1 Mesaj
8 Ocak 2010; 17:50:29 

Arkadaşlar,

Ankarada rover 216, 416 veya 420 almayı düşünüyorum. LPG takılı olması tercihimdir. Site içerisindeki Ankaralı rovercı arkadaşlardan servis ve yedek parça konusunda bilgi ve tecrübelerini paylaşmalarını istiyorum. Nerede hangi serviste ve hangi yedek parçası her türlü hizmete cevap verebilmekte,

Şimdiden teşekkür ederim


_____________________________



3145 Mesaj
8 Ocak 2010; 20:32:52 


quote:

Orijinalden alıntı: ugurcetin506

Arkadaşlar,

Ankarada rover 216, 416 veya 420 almayı düşünüyorum. LPG takılı olması tercihimdir. Site içerisindeki Ankaralı rovercı arkadaşlardan servis ve yedek parça konusunda bilgi ve tecrübelerini paylaşmalarını istiyorum. Nerede hangi serviste ve hangi yedek parçası her türlü hizmete cevap verebilmekte,

Şimdiden teşekkür ederim

Ankara'daysan çok şanslısın. Proser rover konusunda en bilgili yerlerden biridir. "aya" nickli arkadaşımıza ulaşırsan sana gerekli yardımda bulunacaktır.


_____________________________


DonanımHaber Türküseverler Kulübü


73 Mesaj
16 Ocak 2010; 15:12:25 

RoverLarın üretildiği ülkeye bakarsanız yağmurlu we soğuk hawa şartlarına göre tasarlandığını anlarsınız...

Floryada rover servisinde çalışmış biri olarak 1.6- 1.4 gibi küçük motorlu roverlar almanızı tawsiye ederim, yoksa yaz aylarında hararet ws.. sorunlar yaşayabilirsiniz ama soğuk mewsimlerde sorun çıkarmaz.

Çok kullandım gezdim dolaştım roverlarla, gayet konforlu iyi performanslı güzel araçlar, Keşke benimde bi rover 216ım olsa..


_____________________________

Adım senet soyadım imza.....


 
4 Mesaj
20 Ocak 2010; 19:39:54 

AMİYANE BİR TABİR OLACAK AMA AĞZI OLAN KONUŞUYOR AĞZINA ........:)KULAKTAN DOLMA DİNLEYE DİNLEYE DOLMA TEKER OLMUŞ BUNLAR.BEN 96 MODEL 620 Tİ KULLANIYORUM BUGÜNE KADAR NE PARÇA SIKINTISI ÇEKTİM NE TURBO ARIZASI OLDU SAAT GİBİ MAŞŞALLAH HA GİDER UCUZ DİYE 8-9000 LİRAYA ALIRSAN ARABAYI BİR OKADARDA PARA HARCAMAK ZORUNDA KALIRSIN ONU SEN HAKETMİŞİNDİR ÇÜNKİ BİZE UCUZ OLSUN GERİSİNİ BOŞVER!DEĞİL ABİCİM HANGİ ARABAYI ALIRSAN AL FAZLA PARA VER AL KÖTÜ ARABA YOKTUR BAKIMSIZ ARABA VARDIR...BAKIMSIZINIDA ALIRSAN OLACAKLAR BELLİ.
ROVER ALIN KARDEŞİM AMA BAKIMLISINI ALIN BEN ÇOOOOOOOK MEMNUNUM VE HİÇDE SATMAK GİBİ BİR FİKRİM YOK:)))KÖTÜLÜYENLEREDE ............ GÜLÜYORUM.BU ARADA BEN BU ARABAYA KIRIKKALE DE BİNİYORUM ŞİKAYET ETMİYORUMDA BÜYÜK ŞEHİRDE OLANLAR NASIL ŞİKAYETLENİYOR ANLAMIŞ DEĞİLİM.(PARÇA KONUSUNDA).
ARKADAŞLAR BUGÜN BİR OPEL ASTRANIN DEBRİYAJ BASKI BALATASI BİLYA HARİÇ 400tl ROVER 620Tİ NİN BİLYA DAHİL 250TL TRİGER SETİ OPELİN 200TL 620Tİ NİN 120TL DAHA SAYMAMA GEREK VARMI BİLMİYORUM Kİ ASTRA BU ARABALARIN YANINDA ARABA DEĞİL YAA.LÜTFEN ELEŞTİRİLERİNİZİ BİLİNÇLİ YAPIN KİMSENİN DE KAFASINI KARIŞTIRMAYIN.HERKESE SELAMLAR.


_____________________________



2465 Mesaj
23 Ocak 2010; 16:01:11 

Ortağımda Rover 200 serisi bir hatchback var.1.6 motor ve 110hp.99 model bir araç işcilik çok hoşuma gider araçtaki hep.O fiyatlara gerçekten çok ama çok kaliteli bir araç.Eşi Kilyos tarafında giderken yola Manda çıkmış ve çarpmıştı burnu bile kanamadı epey hasar olmasına rağmen arabada.Bu arada abs ve airbag yok araçta.Usta olarak MASLAK ROVER HOUSE Ahmet Ustaya götürür.Bende kendisiyle tanıştım ve İmzamda bulunan 2 aracı her zaman oraya götürürüm 2 senedir.Rover House'da Ahmet ustayla 2.el araçlar için Kontak kurabilirsiniz.

Bu arada Ortağımın 1 kere bile Parça ve servisden dolayı sıkıntı çekmediğini
söyleyebilirim.Rover kullananlar için değil bu söylediklerim almayı düşünen arkadaşlar hiç çekinmeden alabilirler.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edarguner -- 23 Ocak 2010; 16:02:56 >


_____________________________



 
14 Mesaj
25 Ocak 2010; 21:22:10 

sevgili kardeşm ben rover 200 kullanan biriyim.. aracı sıfır aldım 99 model.. 1.6 111hp.. hiç arıza çıkarmıcak diye bişey yoktur ama parçası bulunmuyor diye bişeyde yoktur.. ben Bursa da ikamet ediyorm ve bursa küçük sanayisinde rover ın servisi var.. her türlü sorunu gideriyorlar hiç bi parça sıkıntısıda olmuyor.. bilgilendirmek için söledim.. eğer rover almak istiyorsan hiç tereddüt etme.. AL derim.. ayrıca linkte almak istediğin rover a bktm.. bnce daha düşük kilometrede bi araç bulabilrsn fiyatlar hep aşağı yukarı 7.000 - 13.000 tl arası.. ve dizel olmasından kesinlilkle korkma.. SAYGILAR..

0


Ekteki dosya (1)


_____________________________



1511 Mesaj
15 Şubat 2010; 14:11:16 

Ben de 216si almayi dusunuyorum.

http://www.sahibinden.c...32047WQQpXQQdisplayitem

Bunda anlastik gibi. 9000'e birakiyor. 8500 e inerse alacagim.

Ne dusunuyorsunuz?


 
3042 Mesaj
15 Şubat 2010; 14:52:08 

pazarlığı yapılmış bir işe laf demek, pişmiş aşa su katmak gibidir ama yine de söylemeyi sorumluluk olarak görüyorum ve diyorum ki : rover'da 200 serisinin manueli keyif verir, otomatikleri baş ağrıtır...

alabilirsiniz ama her an bu otomatik şanzımanın sorun çıkaracağını düşünüp, böyle bir durumda tamir ettirmek yerine, aracı düz vitese çevirmek için 2 bin lira parayı da bir kenarda tutun...