Şimdi Ara

Max Payne tarzı 97 bölümlük bir oyun yapımı kaç yılda biter? tek kişiyle..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
3.301
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Max Payne tarzı 97 bölümlük bir oyun yapımı kaç yılda biter?

    Oyunun modellemesi kodlanması vs. herşeyi tek kişi yapacak.

    değerli tahminleriniz, görüşlerinizi bildirirseniz sevinrm.

    EDİT: Max Payne 1 gibi olacka, 2 ve 3 gibi değil..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İSTİKLALSANCAK -- 27 Ocak 2013; 17:51:41 >



  • Max payne tarzı derken? 3d mi?

    Öyleyse şaka olduğunu farzediyorum. Ölümsüz değilsen bitmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elektro_gadget

    Max payne tarzı derken? 3d mi?

    Öyleyse şaka olduğunu farzediyorum. Ölümsüz değilsen bitmez.

    max payne 1 gibi, yeni cıkan 3 falan değil, yani grafiklere modellere hayran kalmasanda olur
  • hazır motor, hazır model vs ile bir kaç saat ile herşeyi ben yapacam dersen bir kaç on yıl... sana ve yeteneğine kalmış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gergozen

    hazır motor, hazır model vs ile bir kaç saat ile herşeyi ben yapacam dersen bir kaç on yıl... sana ve yeteneğine kalmış.

    bölümmü çok geldi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İSTİKLALSANCAK

    quote:

    Orijinalden alıntı: gergozen

    hazır motor, hazır model vs ile bir kaç saat ile herşeyi ben yapacam dersen bir kaç on yıl... sana ve yeteneğine kalmış.

    bölümmü çok geldi?

    bölüm çok olsun olmasına da;

    3d tasarım bilgin yoksa zaten en az bir hafta (yeteneğin varsa) program kullanımını öğrenmen sürer. Ortalama bir model 1 günde çıkar. Ancak şeytan detaylarda saklıdır. Çok vaktini alabilir.

    Motoru ben yazacam dersen (ben ihtimal vermiyorum) en az birkaç yılını alacaktır.

    sonra oyunun senaryosuna (o hazır herhalde) göre bir de mekan tasarımı yapacaksın.

    kısacası tek başına sıfırdan yapacaksan (bölüm sayısı önemli değil) bi beş yıl başka bi şeyle uğraşmazsan, belki kıvamını tutturabilirsin :) Zor iş...




  • Son zamanlarda senin gibi bulutlarda gezenler çoğaldı. Onun için toplu yanıt vereyim. Hepiniz bir araya gelseniz bile ömrünüz boyunca tek bir bölümü bile bitiremezsiniz. Bunu çok rahatlıkla söylüyorum çünkü o kapasiteye sahip olsanız zaten böyle saçma sorular sormazsınız.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • profesyonel ekipler bile 1 yılda çıkartıyor ki onlarda daha önceden hazırlanmış olan engineleri kullanıyorlar grafik olayı zaten başlı başına işkence



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Video Tapes -- 27 Ocak 2013; 23:40:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gergozen

    quote:

    Orijinalden alıntı: İSTİKLALSANCAK

    quote:

    Orijinalden alıntı: gergozen

    hazır motor, hazır model vs ile bir kaç saat ile herşeyi ben yapacam dersen bir kaç on yıl... sana ve yeteneğine kalmış.

    bölümmü çok geldi?

    bölüm çok olsun olmasına da;

    3d tasarım bilgin yoksa zaten en az bir hafta (yeteneğin varsa) program kullanımını öğrenmen sürer. Ortalama bir model 1 günde çıkar. Ancak şeytan detaylarda saklıdır. Çok vaktini alabilir.

    Motoru ben yazacam dersen (ben ihtimal vermiyorum) en az birkaç yılını alacaktır.

    sonra oyunun senaryosuna (o hazır herhalde) göre bir de mekan tasarımı yapacaksın.

    kısacası tek başına sıfırdan yapacaksan (bölüm sayısı önemli değil) bi beş yıl başka bi şeyle uğraşmazsan, belki kıvamını tutturabilirsin :) Zor iş...



    Oyun motorunu kendim yazmıyacam. CryEngine3 düşünüyorum, Unityi inceledim ama fazla amatör geldi bana. Senaryo, hikaye, mekan ve mekan tasarımları, karakter tasarımları obje tasarımla falan hepsi planlı projeli bekliyor. İşin planlı olduğunu bölümün neden 97 olduğunu sorgulayarak anlamalıydın ama neyse. Modellemeyi blender den düşünüyorum. Oyunu ticari amacla yaptığımdan dağıtımında cryenginenin pay alacağından falan haberim var. Tek başıma sıfırdan yapacağım. / baktım olmuyor 97 bölümü indirebilirim, zaman olarak 4 yılda tamamlanır diye düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İSTİKLALSANCAK -- 28 Ocak 2013; 0:09:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: elektro_gadget

    Son zamanlarda senin gibi bulutlarda gezenler çoğaldı. Onun için toplu yanıt vereyim. Hepiniz bir araya gelseniz bile ömrünüz boyunca tek bir bölümü bile bitiremezsiniz. Bunu çok rahatlıkla söylüyorum çünkü o kapasiteye sahip olsanız zaten böyle saçma sorular sormazsınız.

    Sen benim özele telefon bırak, 4-5 yıl sonra bilinmeyen bi çağrıdan ilk demoyu deneme hakkı vereceğim sana.
  • 1 kisi oyun yapacaksaniz basite kacin. Piksel grafikler sandbox game. Yani senaryo yok aç oyunu basla oynamaya tarzi. Misal minecraft veya terraria. Bölümlü senaryolu yaparsaniz oyunun yapim suresi cok ama cok rahat 20-30 katina cikar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Desene bu oyun şirketleri boşa uğraşıyor. Remedy max payne i geliştirmek için yaklaşık 100 kişilik ekip, 50 milyon $ ve 5 yılı (evet tam 5 yıl) boşa harcamış. Keşke size gelselerdi.
  • Tek basina oyun yapacaklar steam greenlight i incelesin biraz ilham alsin. 1 kisi bölüm gecmeli oyun yapamaz heleki 3d oyun. Ayrica insanlar genelde multiplayer oyunlara para ödüyo. Senaryolu oyunlari korsan indirip oynayip siliyolar. Emege yazik olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: [__Zahid__]

    Tek basina oyun yapacaklar steam greenlight i incelesin biraz ilham alsin. 1 kisi bölüm gecmeli oyun yapamaz heleki 3d oyun. Ayrica insanlar genelde multiplayer oyunlara para ödüyo. Senaryolu oyunlari korsan indirip oynayip siliyolar. Emege yazik olur.

    Steam greenlighte bakıyorum şimdi, neden bölüm geçmeli yapılmazmış merak ettim.


    Not: multiplayer desteğide olur orası kolay



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İSTİKLALSANCAK -- 28 Ocak 2013; 0:53:52 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elektro_gadget

    Desene bu oyun şirketleri boşa uğraşıyor. Remedy max payne i geliştirmek için yaklaşık 100 kişilik ekip, 50 milyon $ ve 5 yılı (evet tam 5 yıl) boşa harcamış. Keşke size gelselerdi.

    12 yıl önce yapılmış bir oyun, ozaman kim ne biliyorduki tabi herkes birleşecek, günümüzde liseli çocuklar bile kendi çapında oyun yapıyor unityden,, şimdiki bilgi birikimi ve kolay imkanlar + güzel motorları neden hesaba katmıyoruz? Bugünün COD MW 3ü, BF3 ü neyse, 2001'in max paynesiyde oydu. Ben şimdi BF3 gibi oyun yapmaya kalkışmıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İSTİKLALSANCAK -- 28 Ocak 2013; 0:45:09 >
  • Her profesyonel firmanın zaten kendi motoru olur. Olmasa bile parasını ödeyip satın alırlar o sorun değil. Max payne çıktığında üst düzey sistemleri bile kastırıyordu. Yani adamlar grafiğe biraz daha abansa zaten kimse oynayamazdı. PC teknolojisi ne kadarını kaldırıyorsa oyunlarda ona göre çıkar.

    Oyun motoru sana sahneyi oluşturup dolaşma imkanı verir, grafik yükünü çok hafifletir doğru. Ama lojik kısmını ne yapacan? Kodlama 20 sene önce neyse şimdide o, değişen bişey yok.

    Ha amacın poligonlarını elle sayıp önüne geleni robot gibi vuracağın bişeyse devam et ama ona oyun deme. Liseli çocukların yaptıkları bu işte.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elektro_gadget

    Her profesyonel firmanın zaten kendi motoru olur. Olmasa bile parasını ödeyip satın alırlar o sorun değil. Max payne çıktığında üst düzey sistemleri bile kastırıyordu. Yani adamlar grafiğe biraz daha abansa zaten kimse oynayamazdı. PC teknolojisi ne kadarını kaldırıyorsa oyunlarda ona göre çıkar.

    Oyun motoru sana sahneyi oluşturup dolaşma imkanı verir, grafik yükünü çok hafifletir doğru. Ama lojik kısmını ne yapacan? Kodlama 20 sene önce neyse şimdide o, değişen bişey yok.

    Ha amacın poligonlarını elle sayıp önüne geleni robot gibi vuracağın bişeyse devam et ama ona oyun deme. Liseli çocukların yaptıkları bu işte.

    yapay zeka diye birşey var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İSTİKLALSANCAK

    quote:

    Orijinalden alıntı: elektro_gadget

    Her profesyonel firmanın zaten kendi motoru olur. Olmasa bile parasını ödeyip satın alırlar o sorun değil. Max payne çıktığında üst düzey sistemleri bile kastırıyordu. Yani adamlar grafiğe biraz daha abansa zaten kimse oynayamazdı. PC teknolojisi ne kadarını kaldırıyorsa oyunlarda ona göre çıkar.

    Oyun motoru sana sahneyi oluşturup dolaşma imkanı verir, grafik yükünü çok hafifletir doğru. Ama lojik kısmını ne yapacan? Kodlama 20 sene önce neyse şimdide o, değişen bişey yok.

    Ha amacın poligonlarını elle sayıp önüne geleni robot gibi vuracağın bişeyse devam et ama ona oyun deme. Liseli çocukların yaptıkları bu işte.

    yapay zeka diye birşey var.

    Yapay zeka kodlayabileceğini düşünüyomusun?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Öncelikle tek başına yapman 10 yıl full uğraşarak olabilir. Tek başına çalışman standart bir sorun için 1 hafta harcamanı sağlar en az. O iş yaş ben sana söyliyim. Yapacağın şey iyice araştırıp makaleler okuyup iyi bir takım yapman ve küçükten başlaman. Yok çok azimliyim fln laflarını da bırakın. O kadar çok görüyorum ki bu cümleleri.

    Ayrıca multiplayer kolay iş değil. Multiplayer bir oyun bütün kodlamayı yeniden düzenlemeni sağlayabilir.
  • tamam ben 10 yılda beklerim
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.