Şimdi Ara

DELTA Servis (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.777
Cevap
44
Favori
234.936
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brianck

    quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    quote:

    Orijinalden alıntı: brianck

    ılgılı gıbı geldıler bende buna ınanarak az once delta garantılı bır sony xperıa z sıparıs ettım

    Merhaba,

    Öncelikle iyi günlerde kullanmanızı dileriz.Aldığınız ürünü başka markaya ait şarj cihazı ile şarj etmemenizi ve genelde travel (prize bağlı) şarj cihazı ile kullanmanızı tavsiye ederiz.Çünkü Usb'den şarj tam anlamıyla dolum sağlamamak ile beraber,şarj girişleri aynı görünen başka marka şarj cihazları kullanırsanız uyumsuzluktan kaynaklanan şarj ederken kesilme ve doldurmama problemi yaşanmaktadır.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    bilgiler için teşekkur ederım. goz onunde bulunduracagımm. madem sizi bulmuşum aklıma takılan soruyu burdan sormak ıstıyorum. İşin aslı akıllı telefon kapsamında kullanacagım ılk urun olacak bu yıllardır nokıa dan vazgecemedım fakat artık bende bu androıd olayına gırdım. bır cok kısıden duydugum ROOTlama konusunda okudugum 2 farklı sey var. Root yapmak cıhazı garantı dısı bırakır mı bunu ogrenmek ıstıyorum.

    Root ve jailbreak işlemleri üreticilerin onayladığı işlemler değildir ve bu yüzden prosedüre bağlı kalındığı takdir de ürün kesinlikle garanti kapsamı dışında kalmalıdır.Bu işlemler özel durumlar hariç ürünlere herhangi bir şekilde fiziksel arıza vermemektedir.Kapsam dışına çıkarılma sebebi de üreticilerin anlaşmaları doğrultusunda uygulama satışı yapmayı planlamaları ve bu işlemlerin hedeflenen satışlara zarar vermesidir.Lisansız yazılım kullanmayın gibi bir uyarı yapmanın bizim görevimiz olduğu düşünmüyorum ve akıllı telefon kullanan kişilerin mutlaka elindeki ürünle her türlü yazılım modifikasyonu yapma istediğine de saygı duyuyorum.
    Bu işlemlerin telefonu servise geri gönderirken de geri alınabileceğini Android için tekrar Stock Rom,iOS içinde tekrar custom olmayan firmware yüklenebileceğini de unutmayınız.
    Kullanıcıların bir kısmı Root ve Jailbreak yaparken cihazlarını (brick) kullanılamayacak hale getirebiliyorlar.Bu durumda garanti hizmeti veren servise gönderdikleri zaman kapsam dışında bırakmaları normal bir durum.

    Delta Servis olarak biz bu ürünleri 2 yıllık garanti kapsamı dışına çıkarmıyoruz.Ancak bu işlemleri yaparken ürünü bozan müşterilerden "garanti kapsamına zarar vermeden" ücret talep ediyoruz.
    Özetle: Root yapılmış ürünün fiziksel arızası varsa normal garanti kapsamı çerçevesinde ücretsiz olarak arızalar gideriliyor.Root ve Jailbreak yaparken ürün brick olmuşsa düzeltmek adına tüketiciden ücret talep ediyoruz " garanti kapsamı dışına çıkarmadan".

    Tavsiyemiz bu durumlarda ürünü servise gönderirken yaptığınız işlemleri net olarak berlitmeniz telefon,mail ve ya not ile.Bu durum onarım sırasında bize ciddi zaman kazandıracaktır ve dolayısı ile ürün çok daha hızlı size geri ulaşacaktır.

    Saygılarmızla,
    DeltaServis




  • Delta s4 ün 32 gb lığını ne zaman satmaya başlayacak ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ~YuSuFeLiLi~ -- 25 Mayıs 2013; 0:04:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    quote:

    Orijinalden alıntı: brianck

    quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    quote:

    Orijinalden alıntı: brianck

    ılgılı gıbı geldıler bende buna ınanarak az once delta garantılı bır sony xperıa z sıparıs ettım

    Merhaba,

    Öncelikle iyi günlerde kullanmanızı dileriz.Aldığınız ürünü başka markaya ait şarj cihazı ile şarj etmemenizi ve genelde travel (prize bağlı) şarj cihazı ile kullanmanızı tavsiye ederiz.Çünkü Usb'den şarj tam anlamıyla dolum sağlamamak ile beraber,şarj girişleri aynı görünen başka marka şarj cihazları kullanırsanız uyumsuzluktan kaynaklanan şarj ederken kesilme ve doldurmama problemi yaşanmaktadır.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    bilgiler için teşekkur ederım. goz onunde bulunduracagımm. madem sizi bulmuşum aklıma takılan soruyu burdan sormak ıstıyorum. İşin aslı akıllı telefon kapsamında kullanacagım ılk urun olacak bu yıllardır nokıa dan vazgecemedım fakat artık bende bu androıd olayına gırdım. bır cok kısıden duydugum ROOTlama konusunda okudugum 2 farklı sey var. Root yapmak cıhazı garantı dısı bırakır mı bunu ogrenmek ıstıyorum.

    Root ve jailbreak işlemleri üreticilerin onayladığı işlemler değildir ve bu yüzden prosedüre bağlı kalındığı takdir de ürün kesinlikle garanti kapsamı dışında kalmalıdır.Bu işlemler özel durumlar hariç ürünlere herhangi bir şekilde fiziksel arıza vermemektedir.Kapsam dışına çıkarılma sebebi de üreticilerin anlaşmaları doğrultusunda uygulama satışı yapmayı planlamaları ve bu işlemlerin hedeflenen satışlara zarar vermesidir.Lisansız yazılım kullanmayın gibi bir uyarı yapmanın bizim görevimiz olduğu düşünmüyorum ve akıllı telefon kullanan kişilerin mutlaka elindeki ürünle her türlü yazılım modifikasyonu yapma istediğine de saygı duyuyorum.
    Bu işlemlerin telefonu servise geri gönderirken de geri alınabileceğini Android için tekrar Stock Rom,iOS içinde tekrar custom olmayan firmware yüklenebileceğini de unutmayınız.
    Kullanıcıların bir kısmı Root ve Jailbreak yaparken cihazlarını (brick) kullanılamayacak hale getirebiliyorlar.Bu durumda garanti hizmeti veren servise gönderdikleri zaman kapsam dışında bırakmaları normal bir durum.

    Delta Servis olarak biz bu ürünleri 2 yıllık garanti kapsamı dışına çıkarmıyoruz.Ancak bu işlemleri yaparken ürünü bozan müşterilerden "garanti kapsamına zarar vermeden" ücret talep ediyoruz.
    Özetle: Root yapılmış ürünün fiziksel arızası varsa normal garanti kapsamı çerçevesinde ücretsiz olarak arızalar gideriliyor.Root ve Jailbreak yaparken ürün brick olmuşsa düzeltmek adına tüketiciden ücret talep ediyoruz " garanti kapsamı dışına çıkarmadan".

    Tavsiyemiz bu durumlarda ürünü servise gönderirken yaptığınız işlemleri net olarak berlitmeniz telefon,mail ve ya not ile.Bu durum onarım sırasında bize ciddi zaman kazandıracaktır ve dolayısı ile ürün çok daha hızlı size geri ulaşacaktır.

    Saygılarmızla,
    DeltaServis

    bu konuda verdiginiz cevaplar benim için çok iyi oldu. özellikle brick olmuş teli garanti dışı bırakmadan ücret karşılıgında yapmanız çok sevindirdi. kısa bir süre için note 2 almayı planlıyorum ve bu da sizin garanti kapsamınızda olan bir cihaz olacaktır.

    bu yazdıklarınızı onaylıyorsunuz değil mi?

    Delta Servis olarak biz bu ürünleri 2 yıllık garanti kapsamı dışına çıkarmıyoruz.Ancak bu işlemleri yaparken ürünü bozan müşterilerden "garanti kapsamına zarar vermeden" ücret talep ediyoruz.
    Özetle: Root yapılmış ürünün fiziksel arızası varsa normal garanti kapsamı çerçevesinde ücretsiz olarak arızalar gideriliyor.Root ve Jailbreak yaparken ürün brick olmuşsa düzeltmek adına tüketiciden ücret talep ediyoruz " garanti kapsamı dışına çıkarmadan".




  • selamlar
    delta firmasının bu şekilde yaklaşımı ,sorunları gidermesi ve forumlara olan alakası takdire şayan.
    ben yeni bir s4 almayı planlıyorum. paralel ithalat firmaları ilk önce bana güven vermedi. bir tanesi delta servis garantisi altında deyince araştırmak istedim.
    ben 2 ayda bir uzak doğuya seyahat ediyorum çok ucuz olmasına rağmen kdv siz . ve garanti olmayışından turkiyeden almayı tercih ediyorum.

    merak etiğim konu şu.
    1- tamam tamir , parça değişimi , ve yazılımsal sorunları çözüyorsunuz .fakat eğer aynı hatayı 3 den fazla veya farklı 5 arıza 2 yıl içersinde yaptığı takdirde ,ürün değişimi veya para iadesi yapıyormusunuz.?

    2- şu anda stabil çalışıyorsunuz ama 3 ay sonra daha karlı bir yatırım bulup bu işi bırakmayı düşünürseniz ,biz ithalatcıyla başbaşa mı kalırız. ?

    3-sonuçta siz ithalatı yapmıyorsunuz getiren firmalarla anlaşma yapıyorsunuz. ama gerçekten merak ediyorum ,arıza yapan parçanın yenisini veya cihazın kendini size mesela samsung vs. gibi markalar bedelsizmi gönderiyor veya siz ithalatcıya mı fatura ediyorsunuz. ?

    bu cevaplar bir çok kişiyi aydınlatacak. dürüst firmalar bence her zaman uzun süreli kazanır.

    saygılar




  • Delta Servis'e bir soru sormak istiyorum, GG üzerinden sizin ithalatınız olduğu söylenen bir S4 almayı düşünüyorum ama malüm kutusunu açmadan ürünün kimden alındığını göremiyoruz. Açıkçası bu konuyu okuduktan sonra ufak bir ılımlı bakış açım oluştu firmanıza karşı. Telefon tarafıma geldiğinde kutusunu açmadan sizi arayıp IMEI numarasından ürünün sizin ürününüz olduğunu sorgulatma imkanım var mı? Ona göre kutuyu açıp ürünü test aşamasına geçireceğim ya da açmadan satıcıya geri göndereceğim.

    1600TL vereceğim sonuçta, almadan önce kafamdaki bu tür sorunları çözmeyi istiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~YuSuFeLiLi~

    Delta s4 ün 32 gb lığını ne zaman satmaya başlayacak ?

    Merhaba,

    Daha öncede belirttiğimiz gibi DeltaServis olarak ürün satışı yapmamaktayız ancak öğrenmek istediğiniz konunun DeltaServis güvencesinde 32 GB S4 ne zaman geleceği olduğunu düşünerek cevaplıyorum.Akıllı telefonların standart haline gelen 16 GB opsiyonu haricinde olan (8-32-64) GB dahili hafızalı seçenecekleri çok daha az talep görmektedir.Bu sebeple ithalatçılar genelde bu ürünlerin satışını tercih etmiyorlar.Sorunuza net cevap verememekle ile beraber özel bir talep olmadığı sürece satışının yapılmayacağını düşünüyoruz.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nmm1716

    quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    quote:

    Orijinalden alıntı: brianck

    quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    quote:

    Orijinalden alıntı: brianck

    ılgılı gıbı geldıler bende buna ınanarak az once delta garantılı bır sony xperıa z sıparıs ettım

    Merhaba,

    Öncelikle iyi günlerde kullanmanızı dileriz.Aldığınız ürünü başka markaya ait şarj cihazı ile şarj etmemenizi ve genelde travel (prize bağlı) şarj cihazı ile kullanmanızı tavsiye ederiz.Çünkü Usb'den şarj tam anlamıyla dolum sağlamamak ile beraber,şarj girişleri aynı görünen başka marka şarj cihazları kullanırsanız uyumsuzluktan kaynaklanan şarj ederken kesilme ve doldurmama problemi yaşanmaktadır.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    bilgiler için teşekkur ederım. goz onunde bulunduracagımm. madem sizi bulmuşum aklıma takılan soruyu burdan sormak ıstıyorum. İşin aslı akıllı telefon kapsamında kullanacagım ılk urun olacak bu yıllardır nokıa dan vazgecemedım fakat artık bende bu androıd olayına gırdım. bır cok kısıden duydugum ROOTlama konusunda okudugum 2 farklı sey var. Root yapmak cıhazı garantı dısı bırakır mı bunu ogrenmek ıstıyorum.

    Root ve jailbreak işlemleri üreticilerin onayladığı işlemler değildir ve bu yüzden prosedüre bağlı kalındığı takdir de ürün kesinlikle garanti kapsamı dışında kalmalıdır.Bu işlemler özel durumlar hariç ürünlere herhangi bir şekilde fiziksel arıza vermemektedir.Kapsam dışına çıkarılma sebebi de üreticilerin anlaşmaları doğrultusunda uygulama satışı yapmayı planlamaları ve bu işlemlerin hedeflenen satışlara zarar vermesidir.Lisansız yazılım kullanmayın gibi bir uyarı yapmanın bizim görevimiz olduğu düşünmüyorum ve akıllı telefon kullanan kişilerin mutlaka elindeki ürünle her türlü yazılım modifikasyonu yapma istediğine de saygı duyuyorum.
    Bu işlemlerin telefonu servise geri gönderirken de geri alınabileceğini Android için tekrar Stock Rom,iOS içinde tekrar custom olmayan firmware yüklenebileceğini de unutmayınız.
    Kullanıcıların bir kısmı Root ve Jailbreak yaparken cihazlarını (brick) kullanılamayacak hale getirebiliyorlar.Bu durumda garanti hizmeti veren servise gönderdikleri zaman kapsam dışında bırakmaları normal bir durum.

    Delta Servis olarak biz bu ürünleri 2 yıllık garanti kapsamı dışına çıkarmıyoruz.Ancak bu işlemleri yaparken ürünü bozan müşterilerden "garanti kapsamına zarar vermeden" ücret talep ediyoruz.
    Özetle: Root yapılmış ürünün fiziksel arızası varsa normal garanti kapsamı çerçevesinde ücretsiz olarak arızalar gideriliyor.Root ve Jailbreak yaparken ürün brick olmuşsa düzeltmek adına tüketiciden ücret talep ediyoruz " garanti kapsamı dışına çıkarmadan".

    Tavsiyemiz bu durumlarda ürünü servise gönderirken yaptığınız işlemleri net olarak berlitmeniz telefon,mail ve ya not ile.Bu durum onarım sırasında bize ciddi zaman kazandıracaktır ve dolayısı ile ürün çok daha hızlı size geri ulaşacaktır.

    Saygılarmızla,
    DeltaServis

    bu konuda verdiginiz cevaplar benim için çok iyi oldu. özellikle brick olmuş teli garanti dışı bırakmadan ücret karşılıgında yapmanız çok sevindirdi. kısa bir süre için note 2 almayı planlıyorum ve bu da sizin garanti kapsamınızda olan bir cihaz olacaktır.

    bu yazdıklarınızı onaylıyorsunuz değil mi?

    Delta Servis olarak biz bu ürünleri 2 yıllık garanti kapsamı dışına çıkarmıyoruz.Ancak bu işlemleri yaparken ürünü bozan müşterilerden "garanti kapsamına zarar vermeden" ücret talep ediyoruz.
    Özetle: Root yapılmış ürünün fiziksel arızası varsa normal garanti kapsamı çerçevesinde ücretsiz olarak arızalar gideriliyor.Root ve Jailbreak yaparken ürün brick olmuşsa düzeltmek adına tüketiciden ücret talep ediyoruz " garanti kapsamı dışına çıkarmadan".

    Merhaba,

    Kesinlikle onaylıyoruz ve şüpheye yer kalmaması adına açıkça belirtmek istedik.Root ve Jailbreak işlemleri DeltaServis Garantisine zarar vermeyecektir.


    Saygılarımızla,
    DeltaServis




  • teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AnacoN

    Delta Servis'e bir soru sormak istiyorum, GG üzerinden sizin ithalatınız olduğu söylenen bir S4 almayı düşünüyorum ama malüm kutusunu açmadan ürünün kimden alındığını göremiyoruz. Açıkçası bu konuyu okuduktan sonra ufak bir ılımlı bakış açım oluştu firmanıza karşı. Telefon tarafıma geldiğinde kutusunu açmadan sizi arayıp IMEI numarasından ürünün sizin ürününüz olduğunu sorgulatma imkanım var mı? Ona göre kutuyu açıp ürünü test aşamasına geçireceğim ya da açmadan satıcıya geri göndereceğim.

    1600TL vereceğim sonuçta, almadan önce kafamdaki bu tür sorunları çözmeyi istiyorum.

    Merhaba,

    Öncelikle DeltaServis olarak ithalat ve satış yapmamakta olduğumuzu hatırlatmak isteriz.Alacağınız ve ya aldığınız ürünün DeltaServis güvencesinde olduğunu 3 farklı şekilde sorgulatabilirsiniz :

    1 ) Alım yaparken satıcıya danışarak.
    2 ) Alım yapıp ürün ulaştıktan sonra DeltaServis çağrı merkezini arayarak.
    3 ) Kurumsal internet sitemizdeki garanti sorgulama kısmından ürünüzün 15 haneli IMEI numarasını sorgulayarak.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis




  • açıklayı cevabınız için teşekkürler.

    bizdeuygun sitesindeki ürünlerin meşeileri neresidir bir bilginiz varmı? siteye sorsak bilgi alma şansımız varmı. yani onlar nerde üretildigin biliyorlarmıdır, ögrenme şansları varmı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -ELECTROMAGNETİC-

    selamlar
    delta firmasının bu şekilde yaklaşımı ,sorunları gidermesi ve forumlara olan alakası takdire şayan.
    ben yeni bir s4 almayı planlıyorum. paralel ithalat firmaları ilk önce bana güven vermedi. bir tanesi delta servis garantisi altında deyince araştırmak istedim.
    ben 2 ayda bir uzak doğuya seyahat ediyorum çok ucuz olmasına rağmen kdv siz . ve garanti olmayışından turkiyeden almayı tercih ediyorum.

    merak etiğim konu şu.
    1- tamam tamir , parça değişimi , ve yazılımsal sorunları çözüyorsunuz .fakat eğer aynı hatayı 3 den fazla veya farklı 5 arıza 2 yıl içersinde yaptığı takdirde ,ürün değişimi veya para iadesi yapıyormusunuz.?

    2- şu anda stabil çalışıyorsunuz ama 3 ay sonra daha karlı bir yatırım bulup bu işi bırakmayı düşünürseniz ,biz ithalatcıyla başbaşa mı kalırız. ?

    3-sonuçta siz ithalatı yapmıyorsunuz getiren firmalarla anlaşma yapıyorsunuz. ama gerçekten merak ediyorum ,arıza yapan parçanın yenisini veya cihazın kendini size mesela samsung vs. gibi markalar bedelsizmi gönderiyor veya siz ithalatcıya mı fatura ediyorsunuz. ?

    bu cevaplar bir çok kişiyi aydınlatacak. dürüst firmalar bence her zaman uzun süreli kazanır.

    saygılar



    Merhaba,

    Öncelikle görüşleriniz ve detaylı sorularınız için teşekkür ederiz.

    1- İthalatçılar ile anlaşmamızın içeriğinde yedek parça değişimi,mekanik bakım ve yazılım işlemlerinin olmasının yanı sıra garanti süreci ile karşılabilecek tüm sorunlar yer almaktadır.Garanti Belgesi Yönetmeliği'nde belirtilen tüm sorumlulukları DeltaServis'e aittir bu anlaşmalar kapsamında.Tek istisna-i durum yeni alınan ürünün arızalı çıkmasıdır.Bu ürünler ayıplı mal kategorisini girdiğinden dolayı DeltaServis olarak sorumluluğumuz ürün hakkında inceleme yapıp servis raporu vermektir.
    "Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde en az dört defa veya imalatçı-üretici ve/veya ithalatçı tarafından belirlenen garanti süresi (24 Ay) içerisinde altı defa arızalanmasının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması" maddesi gerçekleştiği takdirde ürün değişimi ve ya para iadesini DeltaServis yapmaktadır.

    2- Referanslarımız arasında yerli ve yabancı ortaklı çok büyük kurumsal firmalar var.Takdir edersiniz ki bu firmalar ile anlaşma yaparken çok ciddi teminatlar göstermek zorundasınız yok hiç bir kurum sözünüze güvenip sizinle uzun vadeli anlaşma yapmaz.Kurumsallığın gereksinimlerinden biri de yazılı ve maddi teminatlı anlaşmalar yapmaktır.Bırakın daha karlı bir iş bulmayı,hizmeti durdurmak yani DeltaServis olarak aradan çekilebilmemiz için hepimizi etkileyen büyük çapta doğal afetler (deprem,fırtına,sel vs..) olması gerekiyor.İthalatçının tüketiciye karşı olan sorumluluğu ürün satışından sonraki ilk 30 gündür yaptığımız anlaşmalarda.

    3- Distribütörler de parçaları ücretsiz olarak almıyorlar üreticilerden.Ancak yaptıkları garanti kapsamındaki ürünler için hakediş alıyorlar.Paralel ithalatta da parçayı ücretsiz temin etme imkanınız olmuyor.Kargo,parça değişimi,işçilik ve swap (ürün değişimi) gibi masraf kalemlerinin hepsi ithalatçılar ile yapılan anlaşmalarda dahil olarak fiyatlandırılıyor.

    Bu ve benzeri konuları ilerleyen günlerde daha detaylı olarak soru-cevap şeklinde paylaşacağız.Özetle DeltaServis olarak ithalatçı firma farketmeksizin anlaşma yaptığımız ürünlere hizmet vermekteyiz.Her departmanında konusunda uzman yöneticiler ile satış sonrası destek hizmeti veriyoruz ve tüketicilerin 24 ayın ilk 1 ayı dışında ithalatçı firma (daha doğrusu satıcı firma) ile ilgili diyaloğa geçmesine gerek kalmıyor.

    Yönetmelikler :

    http://tuketicilerdernegi.org.tr/mevzuat/yonetmelikler/garanti-belgesi-uygulama-esaslarina-dair-yonetmelik/
    http://tuketicilerdernegi.org.tr/mevzuat/yasalar/tuketicinin-korunmasi-hakkinda-kanun/

    Saygılarımızla,
    DeltaServis



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Delta Servis -- 26 Mayıs 2013; 3:54:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nmm1716

    açıklayı cevabınız için teşekkürler.

    bizdeuygun sitesindeki ürünlerin meşeileri neresidir bir bilginiz varmı? siteye sorsak bilgi alma şansımız varmı. yani onlar nerde üretildigin biliyorlarmıdır, ögrenme şansları varmı.

    Satış yapan tüm firmalar ürünlerin menşeilerini bilebilirler çünkü ürünün kutularının üzerinde yazıyor.Sorduğunuz tüm sorulara cevap vereceklerdir.


    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • Cevabınız için teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    quote:

    Orijinalden alıntı: nmm1716

    açıklayı cevabınız için teşekkürler.

    bizdeuygun sitesindeki ürünlerin meşeileri neresidir bir bilginiz varmı? siteye sorsak bilgi alma şansımız varmı. yani onlar nerde üretildigin biliyorlarmıdır, ögrenme şansları varmı.

    Satış yapan tüm firmalar ürünlerin menşeilerini bilebilirler çünkü ürünün kutularının üzerinde yazıyor.Sorduğunuz tüm sorulara cevap vereceklerdir.


    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    Gecenin bu saatinde bile yazmışsınız takdir ettim. İyi çalışmalar. Bende ilerleyen zaman içerisinde galaxy s4 almayı düşünüyorum ama 32gb'lık bulabilirsem onu tercih edeceğim.




  • Verdiğiniz samimi cevaplar için teşekkür ederim. İnşallah ilerleyen zamanlarda da bu dürüstlüğünüzü ve samimiyetinizi bozmazsınız.
  • sipariş ettiğim ürünüm kargoya verılecek fakat forumda dolasırken bır kac arkadasın basına gelen su testınden kaynaklanan kamerada buharlasma su gecırme kaynaklı anakart bozulması gıbı seyler okudum. bu urundeki sıvı teması yuzunden kaynaklanan sorunlar garantı kapsamında degılmı?

    biliyorsunuz sony kendısı bunun testlerını istanbulda yaptı. boyle bır teste guvenerek aldıgımız telefonu ınsan ıster ıstemez denemek o zevkı tatmak ıstıyor. sızın verecegınız cevaba göre havuza sokup sokmayacagımı belırleyecegım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brianck

    sipariş ettiğim ürünüm kargoya verılecek fakat forumda dolasırken bır kac arkadasın basına gelen su testınden kaynaklanan kamerada buharlasma su gecırme kaynaklı anakart bozulması gıbı seyler okudum. bu urundeki sıvı teması yuzunden kaynaklanan sorunlar garantı kapsamında degılmı?

    biliyorsunuz sony kendısı bunun testlerını istanbulda yaptı. boyle bır teste guvenerek aldıgımız telefonu ınsan ıster ıstemez denemek o zevkı tatmak ıstıyor. sızın verecegınız cevaba göre havuza sokup sokmayacagımı belırleyecegım.

    Teknik olarak hiç bir cep telefonun çalışma mekanizması suya dayanıklı olamaz.Sıvı maddelerin anakarta giriş yapmasından sonra oksijenle temasından oluşan oksitlenme ne olursa olsun o ürüne zarar verecektir.Açık söylemek gerekirse Sony'in ürettiği ürünlerdeki kalite ve tasarımdan sonra neden böyle bir dayanıklılık tanıtımına ihtiyacı olduğuna anlam veremedim.Sızıntıyı engeleyecek bir dış tasarım yapılmış ancak anakart ve çalışma düzeni aynı diğer ürünler ile.Ben kullanım esnasında aynı zevki alacağınızı düşünüyorum ve önerimiz testler nasıl olursa olsun siz cep telefonunuzla havuza girmeyin,telefonunuzu musluğun altında yıkamayın ve kaynar suyun içine atmayın.
    Bu dayanıklılık özelliğini diğer markalara nazaran sıvı hasara karşı "daha dayanıklı" bir ürün kullanıyorum şeklinde yorumlamamızda uzun ve sorunsuz kullanım adına daha doğru olacağını düşünüyorum.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Delta Servis -- 26 Mayıs 2013; 15:01:14 >




  • su teması mevzu bahıs oldugunda delta teknık servıs olarak bunun garantı kapsamına dahıl edecekmısınız yoksa garantı dısı mı kalacak ürün?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brianck

    su teması mevzu bahıs oldugunda delta teknık servıs olarak bunun garantı kapsamına dahıl edecekmısınız yoksa garantı dısı mı kalacak ürün?

    Biz tabiiki kapsam içerisinde değerlendireceğiz.Ancak bence konu ürünü uzun süre sorunsuz kullanmak ve ya servis onarımdan sonra da bir daha sorun çıkarmamasıdır aslında.Akıllı telefonlar hayatımızda öyle bir yer ediniyorki onlardan herhangi bir sebeple uzak kaldığımız zaman ciddi eksiklik hissediyoruz.Bunları bilen biri olarak ben Sony'nin yaptığı testleri bu şekilde yorumlamanızın daha doğru olacağını belirtmek istedim.


    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • Merhaba Delta Servis;
    internet üzerinden sizin garantinizde olan Sony Xperia Ion LT28i telefonu satın almış bulunmaktayım fatura tarihi 06.05.2013 tür . ürünü kullanmaktayım donanımsal ve yazılımsal bir sıkıntımız yoktur ama tekbir sıkıntımız batarya problemidir. formlarda araştırmalarımdan sonra çoğu kullanıcının sıkıntısıda bataryadır . nedense batarya sabah 8 den akşam 8 i görmüyor çok hızlı tükeniyor il aldığımda cihazı 24 saat kesintisiz şarz ederek batarya şoklamasını gerçekleştirdim . örneğin gece 12 %100 olan batarya sabanha %46 ile karşılaştım ve şoke oldum hiçbir donanım açık değildi sadece ceptelefonu görevinin yerine getirebilecek özellikler açıktı ve sabaha kadar hiç elimi dahi sürmedim. sorularım şunlar ;
    batarya problemi kronik bir sorunmudur bu cihazlarda. biliyorum android cihazlarda batarya sıkıntısı var ama bendeki bariz bir arıza olarak karşımda.
    30 gün içerisinde donanımsal arızalı ürünler DOA kapsamında birebir değişim sağlanmaktamıdır.
    bende bir yetkili servis çalışanıyımdır DESTEK BİLİŞİM samsung cihazlara türkiyede yetkili servis hizmeti vermekteyiz. ama ben samsung almak istemedim ve bu cihazı çok beğenmiştim.
    dönüşlerinizi beklemekteyim.
    saygılarıma.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.