Şimdi Ara

DELTA Servis (40. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.778
Cevap
44
Favori
234.854
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3839404142
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,
    Toplam 12 sayfadan oluşan konuyu baştan sona eksiksiz okudum arkadaşlar şimdi de söz sırası benim bu firma ile olan sorunlarımda diye düşünüyorum...
    Firmaya karşı ne kadar kızgın olsam da burada başımdan geçenleri tarafsız bir şekilde aktarmaya çalışıp yorumu sizlere bırakacağım.

    “Samsung Galaxy S4 GT-I9500â€� marka cihazımı 15.08.2013 tarihinde Delta Teknik Servis ile anlaşmalı olan “Cep Paket Mağazaâ€�dan almış bulunmaktayım.
    08.10.â€�2013 tarihinde kaldığım öğrenci yurdundaki kitaplığın veyahutta dolabın içinden cam bir bardağın düşmesi sonucu telefonumun ekranı kırılmıştı.
    Telefonumu onarımı için Delta Teknik Servis'e göndermiş bulunduk.
    Serviste yapılan incelemeler sonucu ekranın değişmesine karar verilmiş ve 600 TL onarım ücreti karşılığında onarım görmesine tarafımızca onay verilmişti.
    Fakat telefonumun mavi renk olması nedeniyle yaklaşık 22 gün boyunca mavi ekran bulamamışlar ve bana teknik servis tarafından; eğer bir an önce telefonumun gelmesini istiyorsam beyaz ya da siyah ekran takıp hemen yollama teklifinde dahi bulundular(!)
    Fakat ben telefonumun orijinalliğinin bozulmasını istemediğimden bu talebi reddettim ve durumun acizliğini babama aktardım.
    Babam da telefonumu aldığım Cep Paket Mağaza ile yaptığı görüşmeler sonucunda, firmada yetkili birisi sayesinde tedarikçi bir firma tarafından bulunan bir mavi renk ekran ile aynı gün içinde onarılıp 14.11.2013 tarihinde kargolanmış ve 15.11.2013 tarihinde elime ulaşmıştı.

    Telefonumu ilk elime aldığımda ekranın değiştiğini fakat camının sol üst köşesinin yerine tam oturmamış ve bastırınca oynadığını fark ettim.
    Bunun ufak bir vida sıkmama sonucu olabileceğini düşünmüş önemsememiştim.
    Ardından telefonuma yeni gelen “Android 4.3â€� yazılımına güncelledim.
    Bir süre sonra da telefon konuşması yapmak için telefonu kulağıma götürdüğümde ekran ışığının sönmesini sağlayan sensörün ve daha bir çok özelliği olan hareket sensörümün çalışmadığını fark ettim.

    Bunun yeni güncelleme hatası olabileceğini düşünürken bir türlü düzelmemesi sonucu, tatil için ailemin yanına gittiğim Edirne’de yetkili Samsung Bayii‘ne gösterdiğimde bana korkutucu bir şekilde telefonumun ekranının komple değil de sadece üstündeki camının değiştiğini, sensörünün bu nedenle çalışmadığını aynı marka ve model diğer bir cihazla karşılaştırarak bize durumu ispatladı.
    Ardından hemen Delta Teknik Servis'i arayarak durumu izah ettik ve de Delta Teknik Servis tarafından "böyle bir şey mümkün değil, ekranın 6 ay garantisi devam etmekte, bize yollayın dediler. Ben de telefonumu 15.01.2014 tarihinde tekrardan servise gönderdim. Ayrıca telefonumun ekran değişiminden sonra yaşadığım problemleri de şu şekilde listeledim;
    "
    1) Ekranın sol üst köşesinin yerine tam oturmayıp bastırdığında yerinden oynaması,
    2) Hareket algılama sensörü çalışmamakta.
    3) Temassız Kontrol özelliği çalışmamakta.
    4) Arama yapmak istediğimde ekran ışığının daha telefonu kulağıma götürmeden sönmesi, arama yapmak istediğim kişinin üzerinde iken telefonu kulağıma dayadığımda otomatik aramasını sağlayan özellik çalışmamakta.
    5) Ön kamerada çıplak gözle görülecek derecede toz parçacığı bulunmakta
    6) Arka(Orijinal) Kamerası eskisi gibi net çekim yapamamakta! Pozu netleştirdikten sonra tekrar bulanıklaştırarak fotoğraf çekmekte.
    7) Aynı marka ve aynı operatör kullanan arkadaşlarım ile aynı ortamda karşılaştırıldığında diğer telefonlar çekerken benim telefonum çekmemekte! En önemli sorunum da bu. Dengesiz bir şekilde telefonum bir çekiyor bir çekmiyor. Bu konuda mutlaka bir sorunu olmalı… "

    İŞTE FİRMA İLE ARAMDAKİ ASIL SORUNLAR BU NOKTADAN SONRA BAŞLADI;

    Telefonum servise ulaştıktan 8 gün sonra; 24.01.2014 18:44(MESAİ SAATLERİ DIŞI!?)'de servis tarafından telefon aldım:
    Telefonumun düşürmeye bağlı bir darbe aldığına dair izlerin bulunduğu ve bu darbeye bağlı olarak ön camının sol üst kısmının kalktığını, sağ üst köşesinde bulunan sensörün bozulmuş olduğunu iddia ettiler ve tekrardan 600 TL karşılığında yeni ekran değişimi yaparak sorunun çözülebileceğini söylediler.

    İşin ilginç yanı telefonumu hiç düşürmedim ve de bir darbeye maruz bırakmadım.
    HATTA VE HATTA TELEFONUM SERVİSTEN GELDİĞ�İ İLK GÜNDEN BERİ DARBE İZLERİNİN OLDUĞ�U KISIMLARI TAMAMİ İLE KAPAYAN BİR SLİKON KAP KULLANMAKTAYIM!
    Telefonda madem darbe aldı diyorsunuz düştüğünü varsayalım, en hassas kısmı olan camının kırılmak yerine yerinden nasıl çıktığını sordum. Hadi düştü cam sol üst köşeden yerinden çıktı, sağ üst köşedeki sensör nasıl bozuluyor, dokunmatik aksamı, ön kamerası vs. sıkıntısız çalışırken neden sensör?
    Peki yerinden çıktıysa yerine tekrar oturtursun neden direkt değişim?
    1539 TL'ye aldığım telefonuma 5 ayda 1200 lira ekran parası mı vereceğim diye sordum.
    Telefonuma yeni takmış olduğunuz ekranın 22 gün bulunamayıp Cep Paket Mağaza yardımıyla bir anda bulunması ve 1 saat içinde onarılması sağlıklı bir işlem olmamış veya takılan ekran sensörü çalışmayan bir ekran olamaz mı desem de isterseniz "EKRAN CAMINIZI YAPIŞTIRIR YOLLARIZ AMA SAĞ�LIKLI BİR İŞLEM OLMAZ(DEMEK Kİ DAHA ÖNCE CİHAZIMA UYGULANAN DA BU OLMALI Kİ SAĞ�LIKLI BİR İŞLEM DEĞ�İLMİŞ)" bunun haricinde de sürekli darbe izi var garanti dışı denip duruldu.

    Kendi adreslerinde yayınladıkları telefonumla ilgili olan fotoğrafları görünce de şok geçirdim.
    Daha önce hiç olmayan bir takım izler vardı fotoğraflarda, ayrı ayrı 2 yerde hem de.
    Bunların açık söylüyorum; SERVİS TARAFINDAN, BİR TORNAVİDA UCUYLA YAPILDIĞ�INI, BU UFACIK İZLERİ BAHANE EDEREK GARANTİ DIŞI DİYEREK İŞİN İÇİNDEN SIYRILDIKLARINI DÜŞÜNÜYORUM(!)

    Ardından görüşmelerimiz devam ettiğinde TUTARSIZ CÜMLELERE VE DİĞ�ER BİR DEYİŞLE YALANLARINA DA ŞAHİT OLDUM.
    Onları da şöyle açıklayayım;

    Telefonuma 22 gün boyunca ekran bulunamadığı zaman zarfında(TELEFONUMU İLK KEZ SERVİSE YOLLADIĞ�IM ZAMAN) servisi arayarak; neredeyse 20 iş günü dolacak, artık ne zaman yapacaksınız dediğimde de şu cevabı aldım:
    -"Telefonunuz garanti kapsamı içerisinde bir işlem görmediği için 20 iş gününü geçirebiliriz." dediler.

    Şimdi geçtiğimiz günkü konuşmaya(24.01.2014) dönelim;

    Konuşma devam ederken bir sorum olacak, geçen sefer 22 gün telefonuma ekran bekledim dedim, 20 iş günü geçmeden teslim aldım fakat geçseydi sizin için bir sorun olacak mıydı? diye sordum. Evet 20 iş gününü geçirmemiz gerekiyor, sorun olurdu dediklerinde onlara bu konuşmayı hatırlattım!

    İŞTE O AN EMİN OLDUM; Demek ki 20 iş gününü geçirmemek için baştan salma bir işlem, hatta iddialara göre EKRAN DEĞ�İŞİMİ YERİNE ÖN CAMI DEĞ�İŞTİRMİŞ OLABİLECEKLERİNE EMİN OLDUM.
    Buradan sonrasını da babama bıraktım.
    Babamın görüşmeleri de şu şekilde geçmiş;
    Tekrardan 600 Lira vermeyeceğimizi, Tüketici Haklarına dava açacağımızı söylemiş.

    BU ESNADA FİRMADAN TEKRAR EŞSİZ BİR TEKLİF GELMİŞ;
    -İsterseniz ekran camını yapıştırıp yollarız, çekme sorununu da gideririz(EKRANLA İLGİSİ OLMAYAN BİR SORUNDAN İLK KEZ SÖZ EDİLİYOR) cihazı yollarız fakat CİHAZINIZ GARANTİ DIŞI KALIR diye bir teklif geldi.
    ARKADAŞLAR HANGİ FİRMA UYGULADIĞ�I İŞLEMLE CİHAZI KENDİ GARANTİSİNDEN ÇIKARTMAYI TEKLİF EDEBİLİR YAHU SORARIM SİZE!?

    Bu teklifi de kabul etmedikten sonra babam tekrar Edirne Samsung Teknik Servis Bayii sahibi arkadaşı ile yaptığı görüşmede çarpıcı bir iddia ile daha karşı karşıya kaldık;
    -Telefonumun anakartında sorun olabileceğini, çekmeme probleminin buna bağlı olabileceğini ve bu nedenden ötürü "Delta Teknik Servis"in anakartı değiştirmemek için cihazımı GARANTİ DIŞI BIRAKMAYA ÇALIŞTIKLARINI düşündüğünü söylemiş. Baktığınızda ne kadar da mantıklı değil mi?

    Telefonun anakartında kullanıcı hatası dışında bir şebeke çekmeme sorunu var, bunu garanti kapsamında değiştirip zarar etmemek yerine ekran sorununu bahane ederek, garanti dışı bırakma teklifinde bulunarak(CAMI YAPIŞTIRMA TEKLİFİ!) işin içinden sıyrılmak...

    NOT: EKLEDİĞ�İM FOTOĞ�RAFA DİKKATLİ BAKARSANIZ TORNAVİDA UCU İLE AÇILMIŞ DARBE DIŞINDA HANGİ ORJİNAL S4 EKRANININ ÖN CAMI BÖYLESİNE YERİNDEN KALKAR? İÇİNE TOZ GİRECEK DERECE NASIL KALKABİLİR BİR CAM? S4 EKRANLARININ EN BÜYÜK ÖZELLİĞ�İ İSE CAMLA YAPIŞIK OLMALARI VE KOMPLE DEĞ�İŞMELERİ...
    EĞ�ER İŞLEM BU ŞEKİLDE GERÇEKLEŞMİŞ OLSAYDI SANIYORUM Kİ CAM KALKMASI GİBİ BİR PROBLEM OLUŞMAZDI...

    HELE Kİ BU FORUMU OKUDUKTAN VE BENİMLE AYNI DURUMA DÜŞEN(TELEFONUNA SERVİSTE DARBE İZİ OLUŞTURULUP GARANTİ DIŞI BIRAKILMAYA ÇALIŞILAN) ARKADAŞLARI GÖRDÜKTEN SONRA İÇİM DAHA RAHAT BİR ŞEKİLDE YARIN TELEFONUMU SERVİSTEN GERİ İSTEYİP DAVA AÇACAĞ�IMI BELİRTMEK İSTERİM ARKADAŞLAR. HEM DE İŞ TÜKETİCİ HAKLARINI MALİYET SEBEBİYLE AŞTIĞ�I İÇİN NORMAL DAVA AÇACAĞ�IZ.

    DELTA TEKNİK SERVİS FİRMASI DİĞ�ER FİRMALARIN YANI SIRA BU FORUM SİTESİNE ÜYE OLUP; BURADA KELİME OYUNLARIYLA SİZİ BUGÜNE KADAR ETKİLEMİŞ OLABİLİR, ARANIZDA BÖYLE ARKADAŞLAR DA ÇOK GÖRÜYORUM, AMA BU FİRMANIN ASIL YÜZÜ BUDUR!
    BURADA TELEFONUNA SERVİSTE DARBE AÇILDIĞ�INI DÜŞÜNEN İLK KİŞİ DEĞ�İLİM ARKADAŞLAR! BUNU GÖZ ARDI ETMEYİN...
    ELİMDEN GELDİĞ�İNCE HUKUKİ SÜREÇTEKİ GELİŞMELERİ SİZLERE AKTARACAĞ�IM...
    UMARIM SİZ DE BU FİRMA YÜZÜNDEN BENİM GİBİ MAĞ�DUR OLMAZSINIZ ARKADAŞLAR, HEPİNİZE İYİ GÜNLER DİLERİM...

    SAYGILARIMLA...
    Berk GÖL


    ARKADAŞIM AYNI SIKINTI BENDE DE VAR SONY XPERİA ŞEBEKE SIKINTISI VARDI DELTA YA GÖNDERDİM,DARBE ALMIŞ ANA KART ÇATLAMIŞ DİYE RAPOR TUTMUŞLAR AMA BEN DARBE YAPMADIM İLGİNÇ TARAFI TL GİDERKEN ÇALIŞIYORDU ŞİMDİ GELDİ AÇILMIYOR BİLE BEN HUKUKİ İŞLEMLERİ BAŞLATACAĞIM.
  • Keşke kendin yapsaymışsın ya da başka bir tamirciye değiştirseymişsin o ekran 350 TL'ye bulunabiliyor. Orjinal ekran ayrıca. Sonuna kadar hakkını aramalısın. Durum buysa böyle servis olmaz olsun. Artık delta servis güvenceli cihazımı rahatlıkla rootlayabilirim.

    http://m.sahibinden.com/classifiedDetail.html?id=167543152

    İkinci el ama sıfırları çok da pahalı değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FireSwords -- 7 Haziran 2014; 18:34:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar öncelikle tüm servisler aynı kimileri 1 tık iyi kimileri 1 tık kötü.Ben lg p880 telefona sahiptim ve cihazı ilk olarak kırıkkalede üniversitede okuduğumdan dolayı Ankara fırat elektroink e gönderdim.Toz problemi ve şarj soketi ile ilgili sıkıntılardan dolayı.Zaten cihazdaki toz problemi kronik bir sorun.Neyse bana sıvı teması var dediler ve garanti dışı bıraktılar.Neticesinde 4-6 kez farklı fiyat verdiler.Hiçbirini kabul etmedim.Kendim telefondan anladığım için cihazı açtım ve şarj soketinde herhangi bir sıvı temasına rastlamadım.Ekranı temizledim fakat memnun değildim.Fakat takarken power tuşunu yere düşürdüm ve ne hikmetse bulamadım.Bu arada hiçbir yere güvenim olmadığından tüm görüşmelerim kayıt altındadır.Neyse telefonu vintek elektronik e gönderdim ve onlardan muazzam şekilde memnunum neden diyecek olursanız.Beni aradılar ve cihazımda herhangi bir şekilde veya yoldan sıvı temasının söz konusu bile olmadığını fakat cihazımın yetkisiz işlem gördüğünü ve b yüzden garanti dışı bırakmak zorunda olduklarını belirttiler.Bende onlara evet cihazı ben açtım ama power tuşunu kaybettim dedim ve size gönderdiğim kağıtta da yazdığım gibi Fırat elektroink sıvı teması diye garanti dışı bıraktı ve bana birkaç kez fiyat verdi dedim.Bana en kısa sürede net bir fiyat verirseniz sevinirim dedim ve kapattım.Tabi Fırat elektroink i LG ye şikayet ettim ama dikkate alınmadığından adım gibi eminim.Nihayetinde vintek beni aradı ve sensörü kulaklık jakını ekranı çerçeveyi şarj konnektörünü yani cihazın kısaca herşeyini değiştireceklerini ve bunun karşılığında 200 TL (FIRAT İLK OLARAK SADECE EKRAN VE ŞARJ SOKETİ İÇİN 260 TL İSTEDİ) ücret yatırılması gerektiğini söylediler bende yatırdım ve yaptırdım.Fakat cihaz geldi kısa süre sonra tekrar toz girdi.Ben telefonsuz kalmamak için tam 5 ay sonra cihazı gönderdim.Ki LG p880 forumuna da bakarsanız eğer 1- aydır cihazı geldiği gibi geri yolluyorum çünkü içerisinde en ufak bir toz tanesi bile varsa güne tekrar giriyor.Bu arada serviste cihazın başına birşey geldiğini de söylemek isterim zira çerçevede ezilme ekran ve dokunmatik arasında açıklı vardı.Sim mmc board da sıkıntı olmamasına rağmen değiştirilmiş ve bu da bende kuşku uyandırmıştı.Bu değiştirmenin sebebiyle birlikte ekranda toz olmasında kaynaklı tekrar gönderidm ve cihaz 3 kere gitmiş oldu ve değişim bekleyen cihazım ellerinde hiç stok olmamasından dolayı nexus 5 vs ücret iadesine dönüştü bende pazartesi günü hesap açacağım ve parayı yatıracaklar.



    BU kadar yazmamın sebebi DELTA SERVİSİ ne iyi göstermek ne de onları karalamak.Tek söylemek istediğim bütün servislerin aynı olduğu kiminin iyi kiminin kötü olduğu.Eğer bir firma buraya cevap veriyor diye kelime oyunu yapıyor milleti kandırıyor düşüncesindeyseniz yanılıyorsunuz.Ayrıca tüketici hep kendini düşünür.Bir telefon dışarıdan darbe aldıysa bu net bir şekilde garanti kapsamı dışına çıkmasını gerektirir.Sıvı teması aldıysa garanti dışına çıkmasını gerektirir.Nasıl ekrana toz girmesinin sıvı temasıyla bir alakası yoksa (ki fırat elektronik e ekranı değiştirin öyle yollayın dediğimde cihazınız şuandan itibaren garanti dışı para vermeden yapılma dedilerse) ve garanti dışı kalıyorsa dışarıdan darbe alması sonucu iç kısımlarda bir hasar oluşmasıda bilinemez ama garanti dışı kalması gerekir.Buradaki yorumları okuduğunda elbette insanların canı yanıyor ve öfkelerini kusuyor bu çok normal.Ama bir firma diyelim ki elemanı cihaza zarar verdi.Firma da müşteri memnuniyeti diyip cihazı yaptı.Bu elemanlar o kadar salak mı ki cihazlara sürekli zarar veriyor.Ayrıca şunu da diyebilirsiniz.Firma para koparmak için bunu yapıyor.Tabi ki bu da bir ihtimal.Ama hiçbir firmanın para kazanmak için bunu yapacağını zannetmiyorum.Zira birdn fazla müşteri kaybeder.O parayı bir kere bir müşteriden alır bir daha alamaz.

    Bu arada firma 1 aydır mesaj yazmıyor.Şimdide insanlar mesaj yazmadı diye kızıyor.Madem laf ebeliği yapıp sizi kandırdığını düşünüyordunuz neden şimdi yazı yazmasını istiyorsunuz ? Lütfen sorunları olan insanlar sorunlarını buradan normal bir dille yazsınlar.Delta servise de mail ile ulaşsınlar.Olmadı hakem heyetine gidin ispatlayın.Ayrıca herkes biryere birşey göndermeden önce ürünün tüm sorunlarını fotoğraf veya video ya çeksin.Görüşmelerini kayıt altına alsın.Onlar madem kaliteli hizmet vermek için kayıt ediyorlar ve paylaşım yapabiliyorlar.Sizde kaliteli hizmet almak hakkınızı savunmak için onların sesini kaydedin.Bu devirde babana dahi güvenmeyeceksin der benim babam.Benden zarar gelmez sana ama o şekilde hayatını düzene sok der.Benden size tavisye sizde delillerinizi bir kenarda tutun.Böylece hakkınızı alabilirsiniz.Unutmayın tüketici heyetleri bizler için var.Sizde bu hakkınızı kullanın ama net sonuç için elinizde ispatlarınız olsun.
    BENDE LG G2 16 GB almayı düşünüyorum veya 32 ve seçimimi DELTA olarak yaptım çünkü paralel ithalatta satılan diğer firmaların giçbirini tanımıyorum.N11 de birtek tanıdık olarak DELTA yı gördüm.LG den bile hakkımı geri almış birisi olarak diğer kendimi ispatlayabilen ve hakkını nasıl araması gerektiğini bilen biri olarak Delta dan zarar göremeyeceğimi düşündüm.Bunu ukalalık olarak veya kendini övüyor diye görmeyin.Sadece sizlere bir tavisye yazmak istedim hepsi bu.Okuduğunuz için teşekkür ederim.
    İYİ FORUMLAR

    EDİT: EĞER BİRÇOK PROBLEMLERDEN DOLAYI ÜZGÜNSENİZ GİDİP BİR DUŞ ALIN DERİM.BEN ÖYLE YAPTIM PARA İADESİ ÇIKTI :D :D :D :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sisperdesi -- 15 Haziran 2014; 8:29:46 >
  • selamlar.http://www.n11.com/lg-gl-flex-d958-32-gb-cep-telefonu-P22215387 adresindeki lg g fleks cep telefonu sizin garantiniz kapsamında mı . kolay gelsin
  • bugün GGden s4 baktım. 1.279 TL ( 100 tlden bonus indirimi var 1.179 TL ye geliyor)

    servis noktasını sordum DELTA dendi.
    alayım mı ??

    yoksa Samsung Türkiye garantili olanlar 1.500 TL den aşağı yok
  • Sn Delta servis size attığım PM leri neden okuyup cevap vermiyorsunuz. İlla orta yere mi yazmalıyım şikayetlerimi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: reallist55

    bugün GGden s4 baktım. 1.279 TL ( 100 tlden bonus indirimi var 1.179 TL ye geliyor)

    servis noktasını sordum DELTA dendi.
    alayım mı ??

    yoksa Samsung Türkiye garantili olanlar 1.500 TL den aşağı yok

    Al. Sonra garantiyi rahatça yakabilirsin rootlamak için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O derece kötümü yahu :(
  • Bende xperia z1 alacaktım ancak çok olumsuz yorum var düşme neysede çizikte bile garanti dışı mı kalır bu yanlış bu insanları korkutuyor malesef.
  • paralel ithalat olunca fiyat uygun oluyor

    yetkili servis olunca fiyat uçuyor.

    insan ne yapacağını şaşırıyor.

    Bende de samsung Türkiye garantili telefon vardı.Servise gidip geliyordu 4. defada mahkemeye verdim de parasını aldım.

    Yani yetkili servislerde de aynı sıkıntı olabiliyor
  • Arkadaşlar şimdi öneriyor musunuz parelel ithalat ile telefon almayı yoksa fazlasını verip distribütör garantili mi almak mantıklı, mesela ben Z1 almayı düşünüyorum ama arada çok fiyat farkı oluyor !?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wrath54

    Arkadaşlar şimdi öneriyor musunuz parelel ithalat ile telefon almayı yoksa fazlasını verip distribütör garantili mi almak mantıklı, mesela ben Z1 almayı düşünüyorum ama arada çok fiyat farkı oluyor !?

    ben de aylardır gittigidiyordan ceppaket'i takip ediyorum. 1425 tl den satıştalar şuan. delta garantili satıyorlar. satıcıya güveniyorum. delta için de %60 memnuniyet var.

    fakat düşüncelerim var. misal iphone ekran probleminde kullanıcı hatası olsun olmasın birebir değişim yapıyor.(telefon kasasında cizikten geçilmezken ve servis formuna elimden düşürdüm yazmışken 16 günde 0 cihaz geldi )deltada bu görülmemiş birşey. z1 gibi bir cihazda ücret karşılığı ekran değiştirip gönderecekler tamam ama sonra kasa ekran arası açıklık olacak ve su geçirmezlik hikaye olacak. bundan korkuyorum.

    sizce ceppaketten z1 i almalı mıyım?
  • ya varya sarj cihazimi yolladim degismisler sagolsunlar ama yeni gelende sorunlu cihazdan hatırı sayilir derecede ses geliyor ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lg G2 modelli telefonumu 10haziranda servise aldınız hala gelmedi. İLgilenmenizi bekliyorum

    Burak SARI
  • Haydaaa, hatta haaaaydaaaaa.

    Kişilerin tavsiyesiyle ithalatçı garantili alırsak Delta garantili alırız, tavsiye ediliyor diye rahattım. Şimdi olmadı işte. Delta garantili, hatta bütün ithalatçı garantili cihazları listemden çıkardım
    Satın alırken 100-200 fazla veririm, sonra kafam rahat olur.
    Ya arkadaş bu ülkede işini doğru dürüst yapan, güven veren bir firma yok mu? Mutlaka üç kağıt yapılmak zorunda mı?
  • Samsung servisi S3 teki kasa soyulmalarının kronik olduğunu kabul edip değişim yaparken Delta yapmıyor. Bundan sonra paralel ithalat almam herhalde.
  • Delta servisten uzak durun. Ben ettim siz etmeyin. Bi servis bu kadar mı kötü olur. Fazla ayrıntıya girmicem ama ocakta aldığım xperia Z telefonum sürekli serviste. Dördüncü kez gönderdim ve yine bozuk olarak geldi. Sakın benim başıma gelmez demeyin. geliyormuş. İlk defa paralel ithalat aldım bin pişman oldum.
  • Delta Servis kullanıcısına yanıt
    iyigünler delta servis güvenceli sony xperia z2 alma düşüncem var ama beni korkutan bazı durumlar var bu konuda sizden yardım almak istiyorum.
    ilk parti gelen modellerde Telefonun kasasında açıklık olması nedeniyle su geçiriyor , kiminde lens kayması , kiminde aşırı ısınma nedeniyle resetleme problemi yaşanyor. bu durumlarla karşılaşan müşterilere ne gibi yardımda bulunyorsunuz ? cevabınız için şimdiden teşekkürler iyi çalışmalar ...
  • Bende HTC One M8 almayı planlıyorum Delta Servis garantili 2000 TL'ye denk geliyor yurt içi cihazları 2.400 TL yani çok fark var benim için. Sizce almalı mıyım , sorun çıkarsa uğraştırır mı bu servis çok ? Bazıları iyi diyor bazıları kötü.
  • Delta servis garantili s3 aldim,şarj aleti çalışmadı bende evdeki sarji mi kullandım. Sonra telefon garantisi aklima geldi ve bir dilekce ile faturasını bile atmıştım durumumu belirtim. Telefon alilali 1 ayigeçmişti. Buna ragmen yeni sarj aletini gönderdiler. Teşekkür ediyorum ilgilerinden dolayı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3839404142
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.