Şimdi Ara

DELTA Servis (34. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1.778
Cevap
44
Favori
234.922
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MERHABA

    Ben Sony Xperia Z1 alacağım. indirimkartimda.com da 1769 tl ve Deltaservis Garantili. kliksa.com da 1900 tl ve Resmi Distribütör Garantili . sizce hangi siteden alayım ? Resmi Distribütör Garantiyle , Delta arasındaki fark nedir ?

    Teşekkürler.
  • MERHABA

    Ben Sony Xperia Z1 alacağım. indirimkartimda.com da 1769 tl ve Deltaservis Garantili. kliksa.com da 1900 tl ve Resmi Distribütör Garantili . sizce hangi siteden alayım ? Resmi Distribütör Garantiyle , Delta arasındaki fark nedir ?

    Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: talhagezer

    Bataryayi gonderdim bakalin merak ediyorum ne olacak

    Sisen bataryayi cuma gondermistim. Az once kargo ile yenisi geldi Bu konuda baya hizli davrandilar hic beklemiyordum. Batarya uzerinde yazan tarih: 2013.05.08

    Kargoyu ucretsiz gondermistim ama gelen kargoya 5 lira verdim. Normal karsilamak lazim bence.

    Tesekkurler Delta Servis...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Değerli Delta Servis yetkilisi! Samsung S3 telefonumu bir iki ay önce size göndermistim, anakartı değişti. Orjinal romu yurt dışı iken Türkiye romu yüklenmiş olarak geldi. Bana halen 4.3 güncellemesi gelmedi. Telefondan sorgulayınca "En yeni güncellemeler zaten yüklü." diyor. Kies' te de "Cihazınız Kies ile güncellenemez" gibi bir uyarı çıkıyor. Bu durum romdan mı kaynaklanır? Yoksa güncelleme imei no.suna göre mi geliyor? Biraz daha bekleyeyim mi yoksa telefonu göndereyim mi? Cevap verirseniz memnun olurum. Hayırlı işler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar,
    Toplam 12 sayfadan oluşan konuyu baştan sona eksiksiz okudum arkadaşlar şimdi de söz sırası benim bu firma ile olan sorunlarımda diye düşünüyorum...
    Firmaya karşı ne kadar kızgın olsam da burada başımdan geçenleri tarafsız bir şekilde aktarmaya çalışıp yorumu sizlere bırakacağım.

    “Samsung Galaxy S4 GT-I9500” marka cihazımı 15.08.2013 tarihinde Delta Teknik Servis ile anlaşmalı olan “Cep Paket Mağaza”dan almış bulunmaktayım.
    08.10.‎2013 tarihinde kaldığım öğrenci yurdundaki kitaplığın veyahutta dolabın içinden cam bir bardağın düşmesi sonucu telefonumun ekranı kırılmıştı.
    Telefonumu onarımı için Delta Teknik Servis'e göndermiş bulunduk.
    Serviste yapılan incelemeler sonucu ekranın değişmesine karar verilmiş ve 600 TL onarım ücreti karşılığında onarım görmesine tarafımızca onay verilmişti.
    Fakat telefonumun mavi renk olması nedeniyle yaklaşık 22 gün boyunca mavi ekran bulamamışlar ve bana teknik servis tarafından; eğer bir an önce telefonumun gelmesini istiyorsam beyaz ya da siyah ekran takıp hemen yollama teklifinde dahi bulundular(!)
    Fakat ben telefonumun orijinalliğinin bozulmasını istemediğimden bu talebi reddettim ve durumun acizliğini babama aktardım.
    Babam da telefonumu aldığım Cep Paket Mağaza ile yaptığı görüşmeler sonucunda, firmada yetkili birisi sayesinde tedarikçi bir firma tarafından bulunan bir mavi renk ekran ile aynı gün içinde onarılıp 14.11.2013 tarihinde kargolanmış ve 15.11.2013 tarihinde elime ulaşmıştı.

    Telefonumu ilk elime aldığımda ekranın değiştiğini fakat camının sol üst köşesinin yerine tam oturmamış ve bastırınca oynadığını fark ettim.
    Bunun ufak bir vida sıkmama sonucu olabileceğini düşünmüş önemsememiştim.
    Ardından telefonuma yeni gelen “Android 4.3” yazılımına güncelledim.
    Bir süre sonra da telefon konuşması yapmak için telefonu kulağıma götürdüğümde ekran ışığının sönmesini sağlayan sensörün ve daha bir çok özelliği olan hareket sensörümün çalışmadığını fark ettim.

    Bunun yeni güncelleme hatası olabileceğini düşünürken bir türlü düzelmemesi sonucu, tatil için ailemin yanına gittiğim Edirne’de yetkili Samsung Bayii‘ne gösterdiğimde bana korkutucu bir şekilde telefonumun ekranının komple değil de sadece üstündeki camının değiştiğini, sensörünün bu nedenle çalışmadığını aynı marka ve model diğer bir cihazla karşılaştırarak bize durumu ispatladı.
    Ardından hemen Delta Teknik Servis'i arayarak durumu izah ettik ve de Delta Teknik Servis tarafından "böyle bir şey mümkün değil, ekranın 6 ay garantisi devam etmekte, bize yollayın dediler. Ben de telefonumu 15.01.2014 tarihinde tekrardan servise gönderdim. Ayrıca telefonumun ekran değişiminden sonra yaşadığım problemleri de şu şekilde listeledim;
    "
    1) Ekranın sol üst köşesinin yerine tam oturmayıp bastırdığında yerinden oynaması,
    2) Hareket algılama sensörü çalışmamakta.
    3) Temassız Kontrol özelliği çalışmamakta.
    4) Arama yapmak istediğimde ekran ışığının daha telefonu kulağıma götürmeden sönmesi, arama yapmak istediğim kişinin üzerinde iken telefonu kulağıma dayadığımda otomatik aramasını sağlayan özellik çalışmamakta.
    5) Ön kamerada çıplak gözle görülecek derecede toz parçacığı bulunmakta
    6) Arka(Orijinal) Kamerası eskisi gibi net çekim yapamamakta! Pozu netleştirdikten sonra tekrar bulanıklaştırarak fotoğraf çekmekte.
    7) Aynı marka ve aynı operatör kullanan arkadaşlarım ile aynı ortamda karşılaştırıldığında diğer telefonlar çekerken benim telefonum çekmemekte! En önemli sorunum da bu. Dengesiz bir şekilde telefonum bir çekiyor bir çekmiyor. Bu konuda mutlaka bir sorunu olmalı… "

    İŞTE FİRMA İLE ARAMDAKİ ASIL SORUNLAR BU NOKTADAN SONRA BAŞLADI;

    Telefonum servise ulaştıktan 8 gün sonra; 24.01.2014 18:44(MESAİ SAATLERİ DIŞI!?)'de servis tarafından telefon aldım:
    Telefonumun düşürmeye bağlı bir darbe aldığına dair izlerin bulunduğu ve bu darbeye bağlı olarak ön camının sol üst kısmının kalktığını, sağ üst köşesinde bulunan sensörün bozulmuş olduğunu iddia ettiler ve tekrardan 600 TL karşılığında yeni ekran değişimi yaparak sorunun çözülebileceğini söylediler.

    İşin ilginç yanı telefonumu hiç düşürmedim ve de bir darbeye maruz bırakmadım.
    HATTA VE HATTA TELEFONUM SERVİSTEN GELDİĞİ İLK GÜNDEN BERİ DARBE İZLERİNİN OLDUĞU KISIMLARI TAMAMİ İLE KAPAYAN BİR SLİKON KAP KULLANMAKTAYIM!
    Telefonda madem darbe aldı diyorsunuz düştüğünü varsayalım, en hassas kısmı olan camının kırılmak yerine yerinden nasıl çıktığını sordum. Hadi düştü cam sol üst köşeden yerinden çıktı, sağ üst köşedeki sensör nasıl bozuluyor, dokunmatik aksamı, ön kamerası vs. sıkıntısız çalışırken neden sensör?
    Peki yerinden çıktıysa yerine tekrar oturtursun neden direkt değişim?
    1539 TL'ye aldığım telefonuma 5 ayda 1200 lira ekran parası mı vereceğim diye sordum.
    Telefonuma yeni takmış olduğunuz ekranın 22 gün bulunamayıp Cep Paket Mağaza yardımıyla bir anda bulunması ve 1 saat içinde onarılması sağlıklı bir işlem olmamış veya takılan ekran sensörü çalışmayan bir ekran olamaz mı desem de isterseniz "EKRAN CAMINIZI YAPIŞTIRIR YOLLARIZ AMA SAĞLIKLI BİR İŞLEM OLMAZ(DEMEK Kİ DAHA ÖNCE CİHAZIMA UYGULANAN DA BU OLMALI Kİ SAĞLIKLI BİR İŞLEM DEĞİLMİŞ)" bunun haricinde de sürekli darbe izi var garanti dışı denip duruldu.

    Kendi adreslerinde yayınladıkları telefonumla ilgili olan fotoğrafları görünce de şok geçirdim.
    Daha önce hiç olmayan bir takım izler vardı fotoğraflarda, ayrı ayrı 2 yerde hem de.
    Bunların açık söylüyorum; SERVİS TARAFINDAN, BİR TORNAVİDA UCUYLA YAPILDIĞINI, BU UFACIK İZLERİ BAHANE EDEREK GARANTİ DIŞI DİYEREK İŞİN İÇİNDEN SIYRILDIKLARINI DÜŞÜNÜYORUM(!)

    Ardından görüşmelerimiz devam ettiğinde TUTARSIZ CÜMLELERE VE DİĞER BİR DEYİŞLE YALANLARINA DA ŞAHİT OLDUM.
    Onları da şöyle açıklayayım;

    Telefonuma 22 gün boyunca ekran bulunamadığı zaman zarfında(TELEFONUMU İLK KEZ SERVİSE YOLLADIĞIM ZAMAN) servisi arayarak; neredeyse 20 iş günü dolacak, artık ne zaman yapacaksınız dediğimde de şu cevabı aldım:
    -"Telefonunuz garanti kapsamı içerisinde bir işlem görmediği için 20 iş gününü geçirebiliriz." dediler.

    Şimdi geçtiğimiz günkü konuşmaya(24.01.2014) dönelim;

    Konuşma devam ederken bir sorum olacak, geçen sefer 22 gün telefonuma ekran bekledim dedim, 20 iş günü geçmeden teslim aldım fakat geçseydi sizin için bir sorun olacak mıydı? diye sordum. Evet 20 iş gününü geçirmemiz gerekiyor, sorun olurdu dediklerinde onlara bu konuşmayı hatırlattım!

    İŞTE O AN EMİN OLDUM; Demek ki 20 iş gününü geçirmemek için baştan salma bir işlem, hatta iddialara göre EKRAN DEĞİŞİMİ YERİNE ÖN CAMI DEĞİŞTİRMİŞ OLABİLECEKLERİNE EMİN OLDUM.
    Buradan sonrasını da babama bıraktım.
    Babamın görüşmeleri de şu şekilde geçmiş;
    Tekrardan 600 Lira vermeyeceğimizi, Tüketici Haklarına dava açacağımızı söylemiş.

    BU ESNADA FİRMADAN TEKRAR EŞSİZ BİR TEKLİF GELMİŞ;
    -İsterseniz ekran camını yapıştırıp yollarız, çekme sorununu da gideririz(EKRANLA İLGİSİ OLMAYAN BİR SORUNDAN İLK KEZ SÖZ EDİLİYOR) cihazı yollarız fakat CİHAZINIZ GARANTİ DIŞI KALIR diye bir teklif geldi.
    ARKADAŞLAR HANGİ FİRMA UYGULADIĞI İŞLEMLE CİHAZI KENDİ GARANTİSİNDEN ÇIKARTMAYI TEKLİF EDEBİLİR YAHU SORARIM SİZE!?

    Bu teklifi de kabul etmedikten sonra babam tekrar Edirne Samsung Teknik Servis Bayii sahibi arkadaşı ile yaptığı görüşmede çarpıcı bir iddia ile daha karşı karşıya kaldık;
    -Telefonumun anakartında sorun olabileceğini, çekmeme probleminin buna bağlı olabileceğini ve bu nedenden ötürü "Delta Teknik Servis"in anakartı değiştirmemek için cihazımı GARANTİ DIŞI BIRAKMAYA ÇALIŞTIKLARINI düşündüğünü söylemiş. Baktığınızda ne kadar da mantıklı değil mi?

    Telefonun anakartında kullanıcı hatası dışında bir şebeke çekmeme sorunu var, bunu garanti kapsamında değiştirip zarar etmemek yerine ekran sorununu bahane ederek, garanti dışı bırakma teklifinde bulunarak(CAMI YAPIŞTIRMA TEKLİFİ!) işin içinden sıyrılmak...

    NOT: EKLEDİĞİM FOTOĞRAFA DİKKATLİ BAKARSANIZ TORNAVİDA UCU İLE AÇILMIŞ DARBE DIŞINDA HANGİ ORJİNAL S4 EKRANININ ÖN CAMI BÖYLESİNE YERİNDEN KALKAR? İÇİNE TOZ GİRECEK DERECE NASIL KALKABİLİR BİR CAM? S4 EKRANLARININ EN BÜYÜK ÖZELLİĞİ İSE CAMLA YAPIŞIK OLMALARI VE KOMPLE DEĞİŞMELERİ...
    EĞER İŞLEM BU ŞEKİLDE GERÇEKLEŞMİŞ OLSAYDI SANIYORUM Kİ CAM KALKMASI GİBİ BİR PROBLEM OLUŞMAZDI...

    HELE Kİ BU FORUMU OKUDUKTAN VE BENİMLE AYNI DURUMA DÜŞEN(TELEFONUNA SERVİSTE DARBE İZİ OLUŞTURULUP GARANTİ DIŞI BIRAKILMAYA ÇALIŞILAN) ARKADAŞLARI GÖRDÜKTEN SONRA İÇİM DAHA RAHAT BİR ŞEKİLDE YARIN TELEFONUMU SERVİSTEN GERİ İSTEYİP DAVA AÇACAĞIMI BELİRTMEK İSTERİM ARKADAŞLAR. HEM DE İŞ TÜKETİCİ HAKLARINI MALİYET SEBEBİYLE AŞTIĞI İÇİN NORMAL DAVA AÇACAĞIZ.

    DELTA TEKNİK SERVİS FİRMASI DİĞER FİRMALARIN YANI SIRA BU FORUM SİTESİNE ÜYE OLUP; BURADA KELİME OYUNLARIYLA SİZİ BUGÜNE KADAR ETKİLEMİŞ OLABİLİR, ARANIZDA BÖYLE ARKADAŞLAR DA ÇOK GÖRÜYORUM, AMA BU FİRMANIN ASIL YÜZÜ BUDUR!
    BURADA TELEFONUNA SERVİSTE DARBE AÇILDIĞINI DÜŞÜNEN İLK KİŞİ DEĞİLİM ARKADAŞLAR! BUNU GÖZ ARDI ETMEYİN...
    ELİMDEN GELDİĞİNCE HUKUKİ SÜREÇTEKİ GELİŞMELERİ SİZLERE AKTARACAĞIM...
    UMARIM SİZ DE BU FİRMA YÜZÜNDEN BENİM GİBİ MAĞDUR OLMAZSINIZ ARKADAŞLAR, HEPİNİZE İYİ GÜNLER DİLERİM...


    SAYGILARIMLA...
    Berk GÖL
     DELTA Servis
     DELTA Servis DELTA Servis



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berk222 -- 29 Ocak 2014; 7:14:23 >




  • Fotoğraf;
     DELTA Servis
  • quote:

    Orijinalden alıntı: talhagezer

    Bataryayi gonderdim bakalin merak ediyorum ne olacak

    pm attım hocam.
  • Daha önce böyle bir firma duymadım fakst forumda teknik destek mevcut diye duydum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cihaz batarya gonderirken sikayetinzi bir kagida yazin. Fatura ve garanti belgesi ile yurtici kargo ile ucretsiz gonderebilirsibiz. Yurt ici kargo anlasmqli numarasi 282140974

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • S3 telefonumu ekranı açılmıyor diye kargoyla servise gönderdim adamlar hiç acımadan ekranı çatlatıp garanti dışına çıkarıp para istediler.
  • berk222 kullanıcısına yanıt
    Benzer bir sorunla şuan bende karşı karşıyayım s3 telefonumun ekranını çatlatıp garanti kapsamından çıkarmışlar.Birde fotoğrafını çekip işte bakın bize böyle geldi deyip dalga geçiyorlar. DELTA SERVİS ise garanti firması herkes uzak dursun bence.
  • Telefon gönerirken noter tastikli fotoğrafları çekip göndermek lazım galiba
  • elimde delta garantili s3 var, telefon da çoğu kişide olduğu gibi takılma problemi var ve cihaza daha 4.3 sürümü gelmedi, servise göndermeye korkuyorum başına birşey gelecek diye
  • Oppsional O kullanıcısına yanıt
    gönderme kardeşim herşey gelebilir başına @Oppsional
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boss60

    gönderme kardeşim herşey gelebilir başına @Oppsional

    Gondermedim, versiyonu guncelleyince duzelir zaten, donanimsal bir sikintisi yok çünkü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar kimse kusura bakmasin ama bizim aptalligimiz. 3-5 lira daha ucuza alacagiz diye boyle firmalardan teknik destek aliyoruz. Sonra o 3-5 lira oluyor 300-500 lira, biyerlerimize kaciyor.

    ben bu adamlarin ilgilerinden cok memnundum ISRARLA!
    ama bir telefon 9 defa servise gitmez arkadaslar.
    650tl verdim ekran degisimine. Orijinal oldugunu soyledilerse de ne zaman bir samsung bayiine gitsem ekran kenarlarinin daha ince oldugunu goruyor ve sinirleniyorum.
    sisen bayaryayi degistirdiler 10 gun sonra. Gelen batarya da sisiyor.
    yaptiklari is bu!
    ayrica ekrani degistirirken sag ust kosesini tam oturtamamis olacaklar ki biraz ice gocuk gibi.
    bi gonderirim cizikler icinde gelir, bi gonderirim calisan sensorleri bozuk gelir, bi gonderirim ekrani cizik gelir. Bi gonderirim kamerasi bozuktur ve bu sefer flasi da cizikler icinde gelir.

    yani verin 300 lira daha fazla ve kvk genpa falan alin. Onlarda da sorun yasayabilirsiniz ama o firmalar profesyoneldir. Binde bir ihtimal.

    Eskaza calistiklari ortamin fotografini cekmislerdi kamerayi denemek icin.
    Arkadaslar o ortamda telefonunuzun cizilmesi kirilmasi cok normaldir.
    Ayrica bir telefonun onarim icin gidip on farkli yerinde hasar ve bozuklukla gelmesi nerde gorulmustur ya!
    Insanlarla bu ladar dalga gecilmez.
    Telefonumun hic bitmeyen yeni yeni problemleri cikiyor surekli.
    Su an ekranin sag kismi hafif ice gocuk ki ekran degisimi sonrasinda boyle geldi ve farkedilmeyecegini dusunuyorlar bu tip seylerin sanirim.
    Degistirdikleri batarya da sanirim merdiven alti. Cunku uc kismi yamuk yumuk ve sisik vaziyette.
    Ama tekrar gondermeyi asla dusunmuyorum. Zira bu sekilde de idare edebiliyorum ve telefonumda bir hasara daha katlanamam.
    Ha bu arada benden 650 tl alip degistirdikleri ekranin da orijinal oldugunu hic sanmiyorum.

    Yani aman arkadaslar uzak durun. Oyle bireysel ilgilenmelere filan da kanmayin.

    Artik cok gec ise, telefonu almis iseniz, o halde servise gondermeden once guzel bir kamerayla birkac fotografini cekin cihazinizin. Oyle gonderin. Cizikleri ispatlayamasaniz da gocukleri ve darbeleri pasa pasa ispatlarsiniz.

    Gecmis olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ulasucar U kullanıcısına yanıt
    Yorumunuz için sizi tebrik ederim, düşüncelerime başka bir ağızdan sizin de tercüman olmanıza sevindim. 1900 TL yerine 1539 TL'ye aldığım S4'üm gayet sorunsuz tertemizdi, aldığım firmadan ne kadar memnun kalmış olsam da anlaşmalı olduğu bu; "Delta Teknik Servis" yüzünden cihazlarımızın haşat olması bizim suçumuzdan çok şanssızlığımız olmalı.
    Telefon için KVK vb. garantisinin önemini anlamış olmamız güzel ama.
    Bundan sonra tabiiki bana da ders oldu, bir daha böylesine üç kağıtçılarla muhattap olmaya tövbe...

    Arkadaşlar ayrıca ben 24.02.2014 tarihinde mahkemeye dava açmış bulunmaktayım, sonuçlarını sizinle de paylaşacağım.
    Umarım hakkımızda hayırlısı olur, herkese keyifli forumlar dilerim...
  • m3l4nkoliq kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Geç de olsa bilgilendirme adına cevap yazmak isterim.Şikayetvar ile cevaplar veriliyor (Belki siz baktığınızda durum farklı olabilir).Çözüm sağlanabilecek durumda olan şikayetler sonuçlandırılıyor,diğerlerine de açıklayacı şekilde cevap veriliyor.


    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • ulasucar U kullanıcısına yanıt
    Herkese Merhaba,

    Ulaş Bey ;

    Telefonunuzun servis geçmişini biliyor olmalısınız nereden çıktı 9 kere servis girişi ?

    Öncelikle yaklaşık 6 ay önce Ulaş Bey ekrandaki renkler soluk diye cihazını servise gönderdi ve ekran değişimi yapılarak belirtilen şikayetin onarımı yapıldı.Hemen arkasından ekşisözlük,e-mail,donanımhaber ve şikayetvar dörtlüsüne eş zamanlı talep ile gelen ekranın orjinal olmadığı ve cihazın sensörünün çalışmadığı yönünde şikayetlerini belirtti.Ekranın orjinal olduğuna kendisinin "YANLIŞ" anladığına net bir şekilde emin olduktan sonra,sensör sorunu ve kamera flash lensindeki çiziklerin serviste olduğunu belirttiği için cihazını tekrar gönderdi ve gerekli yenilemeler yapıp ürün 2 gün içinde (22.10.13 Giriş-24.10.13 çıkış) geri gönderildi.

    Bu arada kendisi ile telefonda çözüme dair uzun diyaloğumuz ve güven ortamı oluştuğu için (En azından biz böyle düşünüyorduk) bir ay sonra kaza eseri düşürme sonucu kırılan ekranının onarımı için tekrar bizi aradı.Ürün geldikten sonra ekran ve hasarlı olan orta kasa tekrar ücretli olarak değiştirilip 2 gün test edildikten sonra kendisine gönderildi.Onarım bedeli 605 TL (KDV Dahil).Bu işlemlerin yapılma tarihi giriş: 21.11.2013-25.11.2014. (4 Gün)

    Sonra 6 Ocak 2014 tarihinde kronik pil şişmesi sorunu için sadece eski pilini geri gönderip aynı gün yeni pili ile değişimi sağlandı.

    Bundan sonra bu ürün geldiyse +5 kere bizim bilgimiz yok,bu konuda bir yanlışlık olmalı.Bu onarım prosesleri sonucunda sizinle görüşmelerimiz oldu ve hiçbir problem olmadığını beyan ettiniz.

    Yaptığımız onarım ve yazdığınız tarih arasında 3 ay süre var problemin ne olduğunu yazmamışsınız.

    Size tekrar belirtiyorum Samsung Galaxy I9500 S4 modeli için yan sanayi (orjinal olmayan) ekran yok.Böyle bir üretim,böyle bir satış dünya genelinde yok.

    Şimdi akşam sizi aradım açmadınız,açmak zorunda değilsiniz.Madem beyanlarınız var cevap veriniz ;

    - Telefonunuz kaç kere servise giriş yaptı ve belirttiğimiz tarihler haricinde girişi var mıdır?
    - Şu an kullandığınız ürünün problemi nedir ve hangi problemden bahsediyorsunuz?
    - Ücretli onarım için size indirim yapılıp kolaylık sağlanmış mıdır?
    - Tüm onarımlarınızda çok kısa vade de ürünü geri aldınız mı?
    - Kamera flaş lensi gibi kullanım esnasında çizilebilen ve hiç bir kılıfın kapatmadığı parçayı tek sözünüzle değiştirdik mi?
    - Bu ve benzeri konular için bir talep de bulundunuz ve cevap mı alamadınız?
    - Dalga geçmekten kastınız nedir? Tarafımızca size herhangi bir saygısızlık yapıldı mı?
    - Kazara gördüğünüz resimdeki ortam nasıl bir ortamdı ve ürün kırılması ile ilgili ne gördünüz?

    Bahsedilen çalışma ortamı,ESD kaplama zeminden oluşan,özel üretim servis masalar ve üzeri yine ESD kaplama olarak kullanılan bir servis ortamıdır.Yetkili Teknik Servis standartlarıda bu şekildedir.Ürünler özel olarak Delta Servis kutusunda korumalı süngerler ile kaplanmış kutuda size ulaştırılır.

    Ulaş Bey'in (Her ne kadar sürekli telefonumuza cevap vermese de) yönelttiğimiz sorulara cevap vereceği ve konuyu askıda bırakmayacağını umuyorum.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    Not : Sağlık problemleri sebebi ile bir süre uzak kaldığım DH Platformu'na, bu gün çalışma arkadaşlarımızın Ulaş Bey'in,bir altında benzer paylaşımı olan Berk Bey'in yazdığı yorumları okuması ve tarafıma iletmesi sebebi ile geri dönmüş bulunmaktayım.




  • berk222 kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Geç de olsa Berk Bey ile uzun bir telefon görüşmesi yaptık.Konuyu ve şikayetleri ayrıntılı olarak konuştuk.Yarın ilk fırsatta Berk Bey'in uzun ve açıklayacı şikayetine aynı özenle cevap vermeye çalışacağım.

    Saygılarımızla,

    DeltaServis
  • 
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.