Şimdi Ara

arkadaşlar çok acil yardımınıza ihtiyacım var

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
609
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • sevgili klima ustaları,klima kullanıcıları,bayi ve servis arkadaşlar;

    arkadaşlar,abiler;yaklaşık bir hafta önce aşağıda linkteki vestel klimayı bir yakınımıza aldık multi sistem 9+9+12 olanını..peşin 3600 liraya.ama klima bir türlü sıcak üflemiyor ne kadar zaman geçerse geçsin,bundan önce de yine burada tekirdağlı klimacı abimizin tavsiyesiyle bir arkadaşa aynı klimanın 9+18 olanını aldık canavar gibi ısıtıyor -10 da bile herhangi bir performans kaybı olmadı ev sıcakık zaten ev 75 m2 toplamda..

    arkadaşım 9+18 den memnun kalınca klima ihtiyacı olan bir yakınımıza da 9+9+12 olanını önerdik o da 3600 liraya peşin aldı..

    klima bir hafta önce takıldı,inanın bırakın sıcağı ılık bile üflemiyor neredeyse ve dış ünite hemen karlanıyor bu sürede servis 2 kez geldi bir sorun yok dedi ama biz sıcak üflemiyor sen de bak istersen bi deyince hava çok soğuk dedi,bina yeni dedi sonra bişeyler daha saydı gitti..bizde vestel müşteri hizmetlerine durumu ilettik bize uzman bir ekip yollayacaklarını söylediler ve ekip 1 gün sonra geldi..ağız çıkış sıcaklığını 37 derece ev içini de 7 derece olarak ölçmüşler ve bunların böyle olduğunu evin yeni olduğunu,havanın soğuk olduğunu ve iç ünite sayısının fazla olduğu için böyle olduğundan filan bahsetmişler..sonra herşey normal deyip çıkıp gitmişler..

    ben gediklerin de işteydim sonra yakınımla görüşünce de yetkili servisi (klimayı takan) aradım evet uzman ekiple beraber kendisinin de geldiğini klimanın normal olduğunu söyledi..

    binanın yeni olduğu için böyle olduğunu söyledi..ben de ne alakası var dedim evin yeniliğiyle klima hiç sıcak üflemiyor dedim..

    hatta yine kendilerinin 3-4 ay önce taktıkları aynı klimanın bu sefer 9+18 olanın da basettim,madem böyle o nasıl sıcak üfüyor da neredeyse insanın elini yakıyor defrosttan ilk çıktığı yarım saaat diye ondan bahsettim ve sonra aldığımız 9+9+12 olanın dış ünitesinin çalıştıktan hemen 15 dakika sonra neredeyse abartısız bembeyaz oldğundan bahsettim zaten kendisi de gördü bir ara elektirik kablosuna mana buldular şimdide ev büyük diyorlar mesela sadece yatak odasın da kurulu olan 9 luk klimayı çalıştırıp kapıyı kapatınca bile hiç ısıtmıyor bir klima sıcak üflemez mi bu nasıl iş..bizim derdimiz evi komple ısıtmak değil zaten dedim sadece klimaların olduğu odalar ısınsa yeter dedim ve hatta aynısı arkadaşta var dediğim gibi Allah razı olsun tavsiye ettin aldık çoluk çocuk güzel ısınıyoruz diyor hatta ben de bir kaç defa gittim evlerine hakiktten dış kapıyı açınca insanın yüzüne vuran o sıcaklık bambaşka bişey kısmet olursa pazartesi servis yine gelecek bu pazartesi..onu kendi taktıkları aynı klimanın bulunduğu arkadaşımın evine götürücem kendisi görsün bakalım zaten aynı ilçe evlerin arasın da en fazla 250-300 mt var orası soğuksa orası da soğuk..

    adama diyorumki madem ev soğuk diyorsun +7 derece o zaman zevkine pencereleri de açalım bakalım hepten soğuk mu üfleyecek bu nasıl iş madem -15 e kadar ısıtıyor da +7 de niye ılık üflüyor..

    dikaktinizi çekerim bu ılık üfleme olayı ilk çalıştığından beri başlayıp sonuna kadar aynı devam ediyor..bir de adam bana diyor ki bugün saat şu an 02 suları yani dün;

    abi klimalar ilk önce yavaş üfler daha sonra fan hızı artar inverterin özelliği bu diyor..eleman filan değil yet.servisin ta kendisi..

    ben de dedim ki kusura bakma sen klimacı filan değilsin senin bahsettiğin şey tam tersi olur inverter da dedim..ben de kullanıyorum dedim hatta ilk 20-25 dakika tam kapasite sımsıcak üfleyip ortam ısınınca kendini kısıyorlar dedim..sen de tam tersini söylüyorsun dedim..fanı otomatiğe alırsan kendisi ayarlar dedim ve sorunlu olan klimanın en yüksek fan ayarında bile hem yavaş hem de çok ılık üflüyor dedim..zaten yatak odasında takılı olan 9 luk ta ekran da P harfi çıktı kull.kılavuzundan baktık arıza demek miş büyük E ve P simgesi..bir de o klimada nedense lcd ekran da sürekli defrost simgesi yanıyor ilk çalıştığından beri..

    inanın arkadaşlar bazı arkadaşlar biliyor bende iki tane tosh var bu ay başlarında kaloriferli ev bulduk taşındık klimalarım şu an boşta hatta dün söktüm klimaları gazı toplamak için klimaları soğuk moda aldım iç ünite üfledi ama kompresör devreye girmedi,iki klima da aynı oldu..

    ben de hemen sıcak modda 26 derecede açtım aynı anda ikisini de içerisi 15 dakika da hissedilir güzel bir sıcaklığa ulaşınca sırasıyla önce 10 luğu sonra 18 lik olanını soğuk modda çalıştırıp kompresörün de devreye girmesini sağlayarak klimaları gazını hiç kaçırmadan söktüm..ve inanın arkadaşlar sıcak modda çalıştırırken buz gibi o boş ev de süper bir sıcaklık vardı ve ateş gibi üflüyordu ikisi..ve mağdur olan abimizde götürdük ve kendi gözleriyle de gördü zaten daha önce de biliyordu bizim klimaları ve dedi ki ya bizim ki bunun yarısı kadar da olsa razı olucam ama şu işi bi çözelim bunu ne yapıcaz iade mi edecez yoksa sineye mi çekezez diye hayıflandı..

    inanın alt kat komşum da 9 luk koçtaştan alınma gree var komşum diyor ki odun sobası gibi ısınıyoruz diyor..birde 13 lük olması lazım carrier var o da aynı..yani bu 9+9+12 olan inanın arkadaşlar bizim klimaların kendini kısmış ılık halinden bile beter üflüyor ve biz şu an çözüm bulamadık..

    şimdi sayın abilerim bize ne tavsiye edersiniz ürün bi kere sorunlu belli neden derseniz aynı üründen 9+18 başka bir arkadaşımızda var çok memnun..hatta inanın o arkadaş bile tavsiye etti abi al pişman olmazsın iliklerine kadar ısınırsın diye ama şimdi klima önce bi kendini ısıtsa sorun yok saaatlerce çalıştığı halde bile anın da dış ünite karlanıyor hem ilk çalıştığında hem de sonrasında hep ılığında ötesinde üflüyor..

    biz şimdi ne yapalım ne tavsiye edersiniz..biz ürünü nasıl iade edebiliriz,Allah rızası için bi yardım edin hem ben hem de 9+18 liiği kullanıp memnun kalan arkadaşım olarak biz mahçup olduk adama karşı..adam şimdi dizlerine vuruyor nereden aldım diye..

    bize bir yol gösterin ona göre şu kara kışta biz de işimize gücümüze bakalım..yardımcı olacak olan arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyor saygılarımı sunuyorum..

    aldığımız klima bu arkadaşlar.

    http://www.vestel.com.tr/isitici-ve-klimalar/klimalar/multi-inverter-plus/multi-inverter-plus-(9---9---12)

    düzeltme=imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gerbera -- 20 Ocak 2013; 2:50:28 >







  • Ilk otuz gün geçmeden direkt iade. Isitir falan deyip oyaliyorlar zaman geçsin diye. Iş bilmeyen bir servis daha. Hiç uğraşmadan gelip sökün diyip iade isteyin.

    Geçmiş olsun.

    "marka ne olursa olsun servis iş bilmryince böyle oluyor. Diğerini de aynı servis taktı derseniz o da tamamen şans!" Adam daha Inverter mantığıni anlamamış esnafim klimaciyim diyor.

    Ekleme: cok ozurdilerim, amacım kesinlikle moral bozmak değil. Zaten bikac msj sonra bunu yapacak hadsizler mutlaka çıkacaktır siz sakın canınızı sikmayın, gormemisin oğlu olmuş tipler kendi klimasini ovecek mutlaka, tabiki iyidir kullandıkları klimalar ama daha önemlisi ya servisleri düzgündu ya da cok şanslıydılar. Ustaların tavsiyelerini tavırlarından ve bilgi verme yöntemlerinden anlayacaksınız zaten. Ben bit samsung iadesiyle üç aydır ugrasmaktayim ve mahkemelik olduk bu sebeple gördükçe böyle cahil servisleri cinlerim tepeme çıkıyor:) yasal haklarınızı kullaniniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ersen_ -- 20 Ocak 2013; 9:42:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Multi sistem taktırmak isteyenlere işte bu nedenle uzak diyoruz zaten.

    Teklilerde artık sistem iyice öğrenildi, en kazma servis bile takıp çalıştırabiliyor, hata yapması için fazla da olasılık olmuyor, eğer kendisi iyiden zibidi değilse.

    Multi sistem için özellikle işi klimacılık olan kaliteli markalar ve işinin uzmanı servisler seçilmeli.
    Sizin Vestel daha tekli klimayı beceremiyor doğru-dürüst.

    Yukarıda yazdıklarından vardığım kanaate göre, hemen bu klimayı söktürüp paranızı istemelisiniz.
    Çünkü tamirat veya değişim isteseniz bile o kazma adamların yapacağı işten hayır gelmez, ileride olabilecek sorunlarda da hepten çıkmaza girersiniz.
  • bence hemen iade edin
  • arkadaslar iade edin diyorsunuz da adamlar iade olmaz diyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gerbera -- 20 Ocak 2013; 15:29:30 >
  • guncel
  • Kim o olmaz diyen adamlar, tüketici mahkemesine seve seve alırlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gerbera

    arkadaslar iade edin diyorsunuz da adamlar iade olmaz diyorlar.


    Satınalma/kurulum üzerinden itibaren kaç gün geçti?
    Dükkandan mı internetten mi alındı?
  • 6 gun once vestel bayisinden alinip ertesi gun yetkili servis tarafindan kuruldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gerbera -- 20 Ocak 2013; 23:19:28 >
  • 2-3 yıllık ürünler bile geri verilip parası geri alınır.
  • Hemen iade edip bedelini alabilirsiniz, adamların yapacağı tezgahları yutmayın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gerbera

    6 gun once vestel bayisinden alinip ertesi gun yetkili servis tarafindan kuruldu.

    Servise açıkça derdinizi anlatıp, dogrudurust bir servis formu doldurmasini ve ayıplı ürün "fonksiyonlarını yerime getirememe" sebebiyle iade etmek istediğinizi belirtin. Tüketici kanununu googleda arayın okuyun öğrenin haklarınızı. 1300tl üzerinde fatura olduğundan işiniz kesinlikle tüketici hakem heyetiyle hallolmaz mutlaka mahkeme, masrafı cok değil ama uzun surer. Işi kisa yoldan yapmak için servisle açık açık gerekirse az da kaba konuşun, bunu yanlış anlamayın siz yapmazsanız onlar zaten mutlaka öyle konusacaktir. Ya adam gibi düzgün montaj yapın deyin, duzeltsinler ya da ben ürünü ayıplı olduğundan geri veriyorum deyin. Sakın sizi zaman geçsin diye oyalamalarina izin vermeyin. Satıcıya gidip servisin işini yapmadığını ayıplı ürünü iade etmek istediğinizi ve bunun için haklarınızı ogrendiginizi ve otuz gün içinde ayıplı ürünü belirterek iade istediğinizi söyleyin. Olabilecek en kötü şey cihazları alırlar paranızı almanız için mahkeme surecini iki yıl beklersiniz bu arad yeni marka başka ürünlere para harcarsiniz ama mahkeme sonucunda faiziyle alırsınız iade ürünlerin artı mahkeme masraflarını da. Kanunların temeli iyi niyettir bunu heraavukat size söyler, öncelikle satıcıya bunları anlatıp geri almasını söyleyin, uzaktan satış olmuş olsa 8.gün içinde haber vermeniz ve bir sebep gostermeksizin iade etmeniz mümkündü, su an bayiden aldığınız için gidip ayıplı ürünü belirtiyorum gerekli işlemleri yapmalıyız diyin, yazılı olarak servisten rapor isteyin. Geçmiş olsun. Önce tüketici kanununu okuyun. Haklarınızi kullanın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • cevap verip yardimci olan arkadaslara tesekkur ediyorum.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.