- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
KARNE YAKLAŞIYOR
27 Cevap652 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
5 Mesaj
17 Ocak 2013; 1:57:15 

Evet Arkadaşlar 25.01.2013 Tarih'nde Tüm Öğrenci Milleti İyi Kötü Karne Alıcaz.

Benim Sıkıntım İse 9 Tane Zayıfım Olması.İlk Dönem Diyerek Fazla Önemsemedim Ama Kötü Girdi Bu Dönem.
Evdekilerle Sıkıntı Yaşamamakİcin Karne'yi Tarayıcıdan Gecirip Üstünde Oynama Yapmam Gerek.
Fakat Tarayıcılar Hakkında Fazla Bilgim Yok.Eskisi Gibi Karneler Yanları delikli delikli Kağıtlara Değil A4'Lere Basiliyor Bu Yüzden Fazla Sıkıntı Olmaz Gibime geliyor.
Sizlere Birkaç Sorum olucak.

#1=Bu Tarayıcılar Karnenin Her Noktasına Kadar Alırmı???
#2=Almaz ise Reklamcılarda vb. Prof Makinelerde Yapılması mı Gerekiyor ???
#3=Evdeki Rambo Karnenin Sahte Oldugunu Cakarmı ???
#4=Kim Bana Yardımcı Olucak ???
#5=Veya Başka Yöntemler varmı ???


_____________________________



2619 Mesaj
17 Ocak 2013; 2:07:08 

Lise yıllarımda çakma karne yapıp millete satardım bunu yapmak için kullandığım yol world programında karneyi orjinaline göre aynı şekilde tasarlayıp doldurmak olurdu. Daha sonra photoshop ortamında mühür hazırlardım karnenin en üst bölümüne oturturdum. Takdir, Teşekkür ve Onur Belgesini photoshop ortamında tasarlardım çok uzun sürerdi bu. 3 Sene boyunca yaptım bunu sağlam para kaldırdım Benim derslerimde bir sıkıntı olmadığı için kendime yapmazdım


_____________________________

Forumu bir daha girmemek üzere bırakmış bulunmaktayım.


 
5 Mesaj
17 Ocak 2013; 2:09:50 

World ile uraşmak uzun iş Tarayıcı Daha Mantıklı Değil mi ?


_____________________________



2619 Mesaj
17 Ocak 2013; 2:12:30 

quote:

Orijinalden alıntı: CAES1UM

World ile uraşmak uzun iş Tarayıcı Daha Mantıklı Değil mi ?

Tarayıcı kullandığın zaman net çıkmaz bastığın zaman karnenin renginde bir problem olduğunu anlarsın dene istersen.


_____________________________

Forumu bir daha girmemek üzere bırakmış bulunmaktayım.


 
5 Mesaj
17 Ocak 2013; 2:14:41 

Oklava Falan Sıkıntı değil yeterki Zayıfları Azaltabiliyim.
En Mantıklısı Tarayıcı geliyo bana ama ne kadar düzgün olur o sıkıntı


_____________________________



 
0 Mesaj
17 Ocak 2013; 2:15:26 

quote:

Orijinalden alıntı: Xabi Alonso

ilk dönem karnesimi ikincimi Hadi bakalım annen oklavayı çoktan hazırlamıştır şamara hazır ol

İlk Dönem Diyerek Fazla Önemsemedim Ama Kötü Girdi Bu Dönem demiş adam tahmin et bakalım hangi donem karnesi. Bu arada, tiksindirici bir liseli vakası..


_____________________________



 
5 Mesaj
17 Ocak 2013; 2:17:02 

Pisagor Peki bunu Reklamcılardaki Prof. Makine ile falan yapsak olmazmı?? Tüm Tarayıcılarda Cokmu belli olur


_____________________________



675 Mesaj
17 Ocak 2013; 2:18:16 

illustrator'dan milimetre şaşmayan karne çizerim sana kimse anlayamaz. filigranı falan herşeyi var birebir. tek problem kaşe/mühür. izmirdeysen yardımcı olurum


 
5 Mesaj
17 Ocak 2013; 2:22:10 

Yok Eskişehirliyim ben Karne alındıktan sonra 2-3 Saat Kadar Benim Sağlam bi Karne yapmam lazım Tarayıcılara Güveniyodum oda olmuyacak gibi


_____________________________



2815 Mesaj
17 Ocak 2013; 2:22:37 

üniversitede karne yok sorana geçtim demek var


_____________________________



8183 Mesaj
17 Ocak 2013; 2:38:46 

e okuldan google chromeden bütün notları 100 yap sonra ss ni al kırp onu alsana karne


_____________________________



2069 Mesaj
17 Ocak 2013; 2:41:38 

Karneyi yan yatır



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

m8m8m8m8m8m8m8m8m8m8m8m8m8m8m8m8m8m8m8m8m8m8m8


m8m8m8m8m8m8m8m8m8m8m8m8m8m8m8m8m8m8m8m8m8m8m8


 
5 Mesaj
17 Ocak 2013; 10:01:51 

E-okuldan Notları falan alıp değiştirmekle olmaz tam orjinal gibi yapmam lazım
Simdi Siz Tarayıcı Olmazmı diyosunuz????


_____________________________



 
5 Mesaj
17 Ocak 2013; 10:35:29 

Konu GÜNCEL :))))


_____________________________



180 Mesaj
17 Ocak 2013; 11:01:21 

KARNENİZ KÖTÜ BABANIZA ANNENİZE SÖZ 3.DÖNEM TAKDİR ALCAM DEYİN


_____________________________



 
169 Mesaj
17 Ocak 2013; 11:02:38 

8 zayıfla buradayım



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



162 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
Vitinho
17 Ocak 2013; 11:20:36 


quote:

Orijinalden alıntı: BerkcanÇalışkan

8 zayıfla buradayım

Nick-Mesaj uyumsuzluğu



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



272 Mesaj
17 Ocak 2013; 11:23:43 

quote:

Orijinalden alıntı: -Pisagor-


Tarayıcı kullandığın zaman net çıkmaz bastığın zaman karnenin renginde bir problem olduğunu anlarsın dene istersen.

artık sistem gelişti tarayıcılar resmi orjinalinden daha canlı bile gösterebiliyo


_____________________________


Bazen bilgeler bile sonu göremez


2619 Mesaj
17 Ocak 2013; 11:25:22 

quote:

Orijinalden alıntı: İplenmeyen Adam


artık sistem gelişti tarayıcılar resmi orjinalinden daha canlı bile gösterebiliyo

Valla bilmiyorum pek bilgim yok bendeki 4 senelik makine hp photosmart serisinden


_____________________________

Forumu bir daha girmemek üzere bırakmış bulunmaktayım.


461 Mesaj
17 Ocak 2013; 11:46:15 

edebiyat büyük ihtimalle 1 dil anlatımda 1 olabilir ingilizce 5 almanca 4 tarih 4 coğrafya 3 diksiyon 5 sürünüp gidiyoruz


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
17 Ocak 2013; 11:54:39 


quote:

Orijinalden alıntı: Vatov

üniversitede karne yok sorana geçtim demek var




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


272 Mesaj
17 Ocak 2013; 12:03:05 

quote:

Orijinalden alıntı: -Pisagor-


Valla bilmiyorum pek bilgim yok bendeki 4 senelik makine hp photosmart serisinden

ben geçen bizim eski fotoğrafları kopyalıyodumda ordan biliyom fotoğraflar eskimiş zaten ama pc de 1200 dpi yi seçtim 10 dakkada tarıyo ama bu nasıl bi çözünürlüktür nasıl netlidir anlatamam yani


_____________________________


Bazen bilgeler bile sonu göremez


 
669 Mesaj
17 Ocak 2013; 12:22:21 

Askerden sonra üni çok iyi geldi.
0


_____________________________



 
169 Mesaj
17 Ocak 2013; 12:37:25 


quote:

Orijinalden alıntı: Genz0



Nick-Mesaj uyumsuzluğu

Ne yapalım tembeliz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
17 Ocak 2013; 12:40:19 

quote:

Orijinalden alıntı: -Pisagor-

Lise yıllarımda çakma karne yapıp millete satardım bunu yapmak için kullandığım yol world programında karneyi orjinaline göre aynı şekilde tasarlayıp doldurmak olurdu. Daha sonra photoshop ortamında mühür hazırlardım karnenin en üst bölümüne oturturdum. Takdir, Teşekkür ve Onur Belgesini photoshop ortamında tasarlardım çok uzun sürerdi bu. 3 Sene boyunca yaptım bunu sağlam para kaldırdım Benim derslerimde bir sıkıntı olmadığı için kendime yapmazdım



 
5 Mesaj
17 Ocak 2013; 22:58:00 

Evet Arkadaşlar İstediğim muhabbet bu
Parası önemli değil Baskı Mekanları işte yok reklamcılardır Prof makine ile ben %100 görüntü alıp güzel bi sekilde oynasam Cıkarttıgımda Sıkıntı Olurmu ???


_____________________________



564 Mesaj
17 Ocak 2013; 23:00:30 


quote:

Orijinalden alıntı: -Pisagor-

Lise yıllarımda çakma karne yapıp millete satardım bunu yapmak için kullandığım yol world programında karneyi orjinaline göre aynı şekilde tasarlayıp doldurmak olurdu. Daha sonra photoshop ortamında mühür hazırlardım karnenin en üst bölümüne oturturdum. Takdir, Teşekkür ve Onur Belgesini photoshop ortamında tasarlardım çok uzun sürerdi bu. 3 Sene boyunca yaptım bunu sağlam para kaldırdım Benim derslerimde bir sıkıntı olmadığı için kendime yapmazdım

Senden ummazdım hiç



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
119 Mesaj
17 Ocak 2013; 23:40:45 

Beyler benim de bir sorum var karne ortalamamı hesapladım ve büyük ihtimalle 3,97 gelicek bunun 4'e yuvarlanma ihtimali var mı NOT:Lise 2 ye gidiyorum


_____________________________


Arsenal,Balıkesirspor,Galatasaray-Futbol,Call of Duty,Battlefield,Football Manager
Sayfa:   [1]
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.469