Şimdi Ara

Clio III sahipleri ve sevenleri bilgi paylaşım platformu (541. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
11.466
Cevap
47
Favori
929.375
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 539540541542543
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Clio 2008 hb 1.2 bvr aracım var aracımın bugun termostat kursagını degıstırdım doğal olarak uzerınde olan ısı müşürleride değişti paraflu adında antı frızde koydurdum yanşız arac hararetı sıkısık ortamda 80 -90 a çıkıyor fan ve devırdaym calışıypr ve 80 edusuyor ama bunu normalden fazla yapıyor termostat devreye gırıyor fan devreye gırıyor hatta bazen sık olmasada sıkısık yolda 100 e gelıyor 2.fan acıyor ve hemen dusuruyor yenı degısen bır durumda sizce başka ne problemı olabılır?
  • böyle bir sorunla karşılaşan oldu mu acaba ?
    soğukken oluyor ve bazende stop ediyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi engin_er_26 -- 8 Mayıs 2015; 20:05:13 >




  • Selamunaleyküm arkadaşlar. Aracın bakımını kendim özel serviste yaptırıcam.

    Elf Evolutıon Fulltech Fe 5w30 5 Litre Motor Yağ ( Dizel ) Araç 2012 1.5 dci 52000km yağ hakkında yoruma ihtiyacım var.
  • Kolçak taktıran var mı?
  • Her zaman çalışan teyp kumandası bu akşam çalışmadı. Sabah arabayı park ettiğimde sorun yoktu. Akşama kadar ne oldu anlamadım. Source Audio tuşlarından aşağı olan çok sert ve basılmıyor. Sabah böyle değildi, ilk etapta o tuş arızalı sandım ama hiçbiri çalışmadı. Neden olmuş olabilir, nasıl yaptırılır, ne kadara mal olur ? Bilen varsa çok sevinirim


    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • steven_stiffler kullanıcısına yanıt
    O tuş takılı kaldığı için diğer tuşları engelliyor olabilir. Muhtemelen kolay ve ucuza halledilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ankemir

    O tuş takılı kaldığı için diğer tuşları engelliyor olabilir. Muhtemelen kolay ve ucuza halledilir.

    Teşekkür ederim, ilk defa olumlu yorum okudum konuyla ilgili. Renault forumlarından da destek alamadım. Radyoda dönen tuş çalışıyor, diğer tuşlar tutukluk yapıyor arada. Ses açıp kapama arada çalışıyor, arada... :)

    Oto teyp işlerinden anlayan birine mi göstereyim, standart bir elektrikçi halleder mi ? Bir de onu oradan sökmek nasıl olacak ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi steven_stiffler -- 11 Mayıs 2015; 13:37:58 >
  • steven_stiffler kullanıcısına yanıt
    Bir Renault Özel veya Yetkili servis sorununuzu daha rahat çözebilir diye düşünüyorum. Ben genelde bilmediğim elektrikçilere ampül değişimi dışında güvenmiyorum.
  • Arkadaşlar aracım 2008 model Clio Grandtour 1.5 DCİ 105 B. 120 BİN Bakımını yaptırmak için bugün servise bıraktım. yetkili değil.. triger seti, yağ, hava, polen filtreleri, motor yağı 700 tl ye malolacak. Sizce fiyat nasıl, uygunmudur?
  • İyi günler arkadaşlar,
    Bende 8-9 ay önce araba bakmaya başladım ancak maddi durumlardan dolayı biraz ertelemiştik.Bakalım nasipse 1 ay içerisinde bir araba alacağız.İlk kriterlerimde arabayı çok kullanmayacağımız için yakıt tüketimi çok önemli değil diyorduk.Ama şimdi yıllık 10binin üstüne çıkma ihtimalimiz var.Yakıt konusu da önem kazandı.İlk arabamız olacak.İkinci el için max. 25 bin tl civarında para vermeyi düşünüyoruz.Parça bulunabilirliği, servis ağı, hb bir araca göre içinin geniş olması vs. vs. konular beni clio 3'e çekti.Şimdi sorum ben 1.5 dizel mi yoksa 1.2 benzinli mi alayım?1.2 benzinlinin performansı tatmin edici mi?tüp taktırırsak durum ne olur? gibi sorular beynimi kemiriyor :)(yılda 1-2 kez 3-4 kişi şeklinde uzun yol yapılma ihtimali var.)
    Bir de authentic, extreme, extreme edition çeşitlerinden ve daha fazlasından bilgi verirseniz çok sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurlu82

    Arkadaşlar aracım 2008 model Clio Grandtour 1.5 DCİ 105 B. 120 BİN Bakımını yaptırmak için bugün servise bıraktım. yetkili değil.. triger seti, yağ, hava, polen filtreleri, motor yağı 700 tl ye malolacak. Sizce fiyat nasıl, uygunmudur?


    Artı antifriz değişimi var. Fiyat konusunda yardımcı olacak yok mu?Artı antifriz değişimi var. Fiyat konusunda yardımcı olacak yok mu?
  • ugurlu82 U kullanıcısına yanıt
    Triger değişimi için 3-5 kar etmeyi düşünmeyin ve iyi olduğunu bildiğiniz bir yetkili serviste işlem yaptırın. Gergide yapılacak bir hata ciddi masrafa neden olabilir.

    Aynı iş yetkili serviste 1.000 TL civarı tutar.
  • ALTINBAŞAK kullanıcısına yanıt
    1.2 tavsiye etmiyorum. Özellikle araba kalabalıksa kullanmak tam zulüm oluyor. Yine de alırsanız bir de tüp olayına sakın kalkışmayın. 1.2 benzinli dikkatli bir kullanım ile 6.5 lt/100km ş.içi yakıt tüketiyor.

    1.5 DCi 65 veya 85hp performans olarak 1.2 'ye göre çok daha tatminkar olacaktır.

    Authentic en boş olan model. ABS+2 h.yastığı+klima. Extreme 1/2 ekstrası var. Edition olursa cruze control ve farklı iç döşeme geliyor.

    Dynamic/Executive veya Night&Day daha dolu modeller.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ankemir

    Triger değişimi için 3-5 kar etmeyi düşünmeyin ve iyi olduğunu bildiğiniz bir yetkili serviste işlem yaptırın. Gergide yapılacak bir hata ciddi masrafa neden olabilir.

    Aynı iş yetkili serviste 1.000 TL civarı tutar.


    Malesef sabah özel bir servise teslim ettim arabayı, triger konusunda bu hassasiyeti bilmiyordum, yoksa yetkili servise giderdim. Doğrusu canım sıkıldı, merak etmeye başladım şimdi. Umarım usta üstesinden gelebilir.
  • arkadaşlar yakın zamanda depo temizleten oldumu, olduysa ne kadar maliyet çıkıyor, depo sökülüyor mu.
  • ugurlu82 U kullanıcısına yanıt
    Mutlaka hata olacak diye birşey yok, çok fazla sıkılmayın. İşinin ehli ustaların servisten çok daha iyi iş yaptığına da şahit oldum geçmişte.

    Orjinal yedek parça kullanıldığından emin olmanızı tavsiye ederim. Normalde özel servis tercih edilecek ise en iyi yöntem servis veya yedek parçacıdan gerekli malzemeyi temin edip servis ile sadece işçilik için anlaşmak.
  • 2011 Clio III Extreme 1.5 dCi ABS motorları euro 4 mü yoksa euro 5 mi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi engin_er_26 -- 18 Mayıs 2015; 22:20:58 >
  • 2011 euro4 160bin kmde 1.5 dci 65hp authantique sahibiyim, arac tam bir sehir ici canavari fakat uzun yolda 100km/h sonrasi tat vermiyor, gitmem demiyor ama beygiri yetmedigi icin inliyor ve yakit tuketimi katlanarak artıyor. canakkaleye gidip geldim 800km yol yaptim, giderken 100ü gecmedim hic, 4,5 litre/100km yakti, fakat donuste daha hizli kullandım 130civari 6litre/100km tuketim oldu. Cok seviyorum arabami, ozellikle virajlarda yol tutuşu muazzam,
    ici genis, bagaj buyuk, camlar iri etrafi rahat görüyorum.
    Dun bakim yaptim 5w40 elf yag, orjinal yag filtre, winkel hava ve polen filtre, trw ön balatalar mis gibi oldu abisi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redboxer82 -- 21 Mayıs 2015; 2:07:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redboxer82

    2011 euro4 160bin kmde 1.5 dci 65hp authantique sahibiyim, arac tam bir sehir ici canavari fakat uzun yolda 100km/h sonrasi tat vermiyor, gitmem demiyor ama beygiri yetmedigi icin inliyor ve yakit tuketimi katlanarak artıyor. canakkaleye gidip geldim 800km yol yaptim, giderken 100ü gecmedim hic, 4,5 litre/100km yakti, fakat donuste daha hizli kullandım 130civari 6litre/100km tuketim oldu. Cok seviyorum arabami, ozellikle virajlarda yol tutuşu muazzam,
    ici genis, bagaj buyuk, camlar iri etrafi rahat görüyorum.
    Dun bakim yaptim 5w40 elf yag, orjinal yag filtre, winkel hava ve polen filtre, trw ön balatalar mis gibi oldu abisi

    bende de 2011 1,5 dci extreme modeli var, esk-izmir gittim geldim yerine göre 140-160 bastığım oldu genelde 110-120 ile gittim geldim
    488 km yolda 102 TL lik yakıt aldı mazot litresini 3,94 TL. almıştım. bence gayet normal yakıtı hatta diğer araçlara göre fevkalade.




  • 2011 1.5 DCi Extreme Edition 85 Hp var bende. Genelde şehir içi ve kasmadan kullanıyorum, son 6.000 Km ortalamam 4,9 Lt/100 km. Biraz dikkat ettiğimde 4.5-4.6'ya kadar düşüyor. En yeni nesil dizeller haricinde bundan iyisi yok.

    Benim aracım 85 Hp olduğu için gidişi ile ilgili sıkıntım yok fakat araç biraz ağır olduğundan 65 Hp yetersiz olabilir.

    Otobanda araç dolu iken 130 sabit hızla gidersem 5.5 litreye yakın oluyor tüketim. Şanzıman 6 ileri olsaydı bu değer epey düşebilirdi.
  • 
Sayfa: önceki 539540541542543
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.