Şimdi Ara

Clio III sahipleri ve sevenleri bilgi paylaşım platformu (493. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
11.466
Cevap
47
Favori
928.644
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 491492493494495
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fremdsprache

    quote:

    Orijinalden alıntı: mdag80

    evet sadece debriyajı bırakırken silkeliyor yana sabit bir hızda giderken gazdan ayağımızı çekip geri gaz verince biranda böyle tepki veremiyor gibi hafif silkeliyor,demekki geninde varmış napalım

    Yok, geninde olan debriyajın yukarıda olması:) ;Silkeleme bizden kaynaklanıyor. İlk günlerde aniden çekiyordum ayağımı silkeliyordu. Sonra vites değiştirdikten sonra debiryajı yavaş yavaş bırakmaya alıştım, artık çok ender oluyor, trafikte bir sorunla karşılaşıp aniden çektiğimde mesela. Püf noktası vites değiştirdikten sonra yavaş yavaş çekeceğiz ayağmızı, zaten birkaç defa yapınca ne kadar yavaş olması gerektiğine alışırsınız.

    Alıntıları Göster
    Direksiyon döner kontaktöründe arıza yaşayan arkadaş oldu mu acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fremdsprache

    quote:

    Orijinalden alıntı: mdag80

    evet sadece debriyajı bırakırken silkeliyor yana sabit bir hızda giderken gazdan ayağımızı çekip geri gaz verince biranda böyle tepki veremiyor gibi hafif silkeliyor,demekki geninde varmış napalım

    Yok, geninde olan debriyajın yukarıda olması:) ;Silkeleme bizden kaynaklanıyor. İlk günlerde aniden çekiyordum ayağımı silkeliyordu. Sonra vites değiştirdikten sonra debiryajı yavaş yavaş bırakmaya alıştım, artık çok ender oluyor, trafikte bir sorunla karşılaşıp aniden çektiğimde mesela. Püf noktası vites değiştirdikten sonra yavaş yavaş çekeceğiz ayağmızı, zaten birkaç defa yapınca ne kadar yavaş olması gerektiğine alışırsınız.


    aynen katılıyorum cliomu ilk aldıgımda bende cok titretiyordum hatta bazen stop ettiriyordum bayaa moralimi bozmustu bu durum kendimi acemi gibi hissettim ama simdi alıstım cok sorun olmuyor artık renaultların debriyajları boyle hidrolik oldugu icin ayar da yapılamıyormus sanırım alısmaktan baska care yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chiki

    quote:

    Orijinalden alıntı: fremdsprache

    quote:

    Orijinalden alıntı: mdag80

    evet sadece debriyajı bırakırken silkeliyor yana sabit bir hızda giderken gazdan ayağımızı çekip geri gaz verince biranda böyle tepki veremiyor gibi hafif silkeliyor,demekki geninde varmış napalım

    Yok, geninde olan debriyajın yukarıda olması:) ;Silkeleme bizden kaynaklanıyor. İlk günlerde aniden çekiyordum ayağımı silkeliyordu. Sonra vites değiştirdikten sonra debiryajı yavaş yavaş bırakmaya alıştım, artık çok ender oluyor, trafikte bir sorunla karşılaşıp aniden çektiğimde mesela. Püf noktası vites değiştirdikten sonra yavaş yavaş çekeceğiz ayağmızı, zaten birkaç defa yapınca ne kadar yavaş olması gerektiğine alışırsınız.


    aynen katılıyorum cliomu ilk aldıgımda bende cok titretiyordum hatta bazen stop ettiriyordum bayaa moralimi bozmustu bu durum kendimi acemi gibi hissettim ama simdi alıstım cok sorun olmuyor artık renaultların debriyajları boyle hidrolik oldugu icin ayar da yapılamıyormus sanırım alısmaktan baska care yok

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar merhaba, önümüzdeki dönemde Clio 2'mi Clio 3 ile değiştirmeyi düşünüyorum. 1.5 Dci Night & Day ile 20.Yıl Özel üretim ( Extreme veya Dynamique mi oluyor emin değilim ) modelleri hoş gözüküyor. Kullanan arkadaşlar varsa 20.Yıl ile Day & Night modelleri arasında bir kıyaslama yapabilir mi ? İkisinde de konsolda deri kaplama var sanıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yigitozcan -- 27 Mayıs 2012; 22:33:23 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yigitozcan

    Arkadaşlar merhaba, önümüzdeki dönemde Clio 2'mi Clio 3 ile değiştirmeyi düşünüyorum. 1.5 Dci Night & Day ile 20.Yıl Özel üretim ( Extreme veya Dynamique mi oluyor emin değilim ) modelleri hoş gözüküyor. Kullanan arkadaşlar varsa 20.Yıl ile Day & Night modelleri arasında bir kıyaslama yapabilir mi ? İkisinde de konsolda deri kaplama var sanıyorum.

    Alıntıları Göster
    bende clio 3 alıyor ve aranıza katılmak istiyorum tecrubesi olan üstadlardan hangi modelini almam konusunda tavsiyelerini bekliyorum yardımcı olursanız sevinirim yani motoru konusunda 1.2 mi 1.4 mi gerçekten hangisini seçeceğim karar veremedim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sergeant43

    bende clio 3 alıyor ve aranıza katılmak istiyorum tecrubesi olan üstadlardan hangi modelini almam konusunda tavsiyelerini bekliyorum yardımcı olursanız sevinirim yani motoru konusunda 1.2 mi 1.4 mi gerçekten hangisini seçeceğim karar veremedim

    1.5 dci 90 HP renonun en kral motoru tavsiye ederim acayip az yakiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yigitozcan

    Arkadaşlar merhaba, önümüzdeki dönemde Clio 2'mi Clio 3 ile değiştirmeyi düşünüyorum. 1.5 Dci Night & Day ile 20.Yıl Özel üretim ( Extreme veya Dynamique mi oluyor emin değilim ) modelleri hoş gözüküyor. Kullanan arkadaşlar varsa 20.Yıl ile Day & Night modelleri arasında bir kıyaslama yapabilir mi ? İkisinde de konsolda deri kaplama var sanıyorum.

    Mrb hocam zaten 2 side ayni araba (:
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vector x-31

    quote:

    Orijinalden alıntı: yigitozcan

    Arkadaşlar merhaba, önümüzdeki dönemde Clio 2'mi Clio 3 ile değiştirmeyi düşünüyorum. 1.5 Dci Night & Day ile 20.Yıl Özel üretim ( Extreme veya Dynamique mi oluyor emin değilim ) modelleri hoş gözüküyor. Kullanan arkadaşlar varsa 20.Yıl ile Day & Night modelleri arasında bir kıyaslama yapabilir mi ? İkisinde de konsolda deri kaplama var sanıyorum.

    Mrb hocam zaten 2 side ayni araba (:

    Alıntıları Göster
    herkese merhabalar.forumu pek aktif olarak kullanamıyorum ancak bir sorum olacak bende clio III sahibiyim direksiyonda soyulma başladı bu sorunu yaşayanlar ve çözenlerden yardım bekliyorum.kılıf vb dışında bir yolu varmıdır orjinali gibi durabilicek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YGZ2018

    herkese merhabalar.forumu pek aktif olarak kullanamıyorum ancak bir sorum olacak bende clio III sahibiyim direksiyonda soyulma başladı bu sorunu yaşayanlar ve çözenlerden yardım bekliyorum.kılıf vb dışında bir yolu varmıdır orjinali gibi durabilicek.

    Alıntıları Göster
    Benimde 2007 clio3 1.5 dci authentic 61000 kmde aracım var.

    Naçizane birkaç görüş belirteyim. Öncelikle clio alırkenki tereddütlerimin haksız olduğunu kullandıkça anladım. Almadan önceki araştırmalarımda hızlanmasının ve konforunun kötü olduğu algısı oluşmuştu ama almak nasip oldu memnunum.
    Eski aracım 2005 corsa 1.3 cdti idi. Motor hacmininde katkısıyla clio kalkışta çekişte daha önde, iç genişlik açısından da clio önde, iç malzeme konusunda corsa daha iyi, yakıt konusunda kafa kafayalar. Clionun hoşuma gitmeyen yanı ise vites değiştirikenki ses ve debriyajın yukarda kavraması , debriyaj balatasını değiştirdim ama herhalde renonun kronik özellliğiymiş yukarıda kavrama. Ayrıca clio ile sola dönerken yandaki çıta görüşü oldukça engelliyor.

    Otomatik kullanıcılara da bir sorum olacak , evdekiler manuel kullanamıyor bu yüzden otomatik clio almayı düşünüyorum ama bende hiç otomatik sürmedim ayrıca onlarda sürebilecekmi onu da bilemiyorum:)
    Sormak istediğim otomatikte de frenden ayağı kaldırıken aracı stop ettirme gibi bi durum varmı, cliolarda kalkış desteği varmı kullanımı kolay mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taktonik

    Benimde 2007 clio3 1.5 dci authentic 61000 kmde aracım var.

    Naçizane birkaç görüş belirteyim. Öncelikle clio alırkenki tereddütlerimin haksız olduğunu kullandıkça anladım. Almadan önceki araştırmalarımda hızlanmasının ve konforunun kötü olduğu algısı oluşmuştu ama almak nasip oldu memnunum.
    Eski aracım 2005 corsa 1.3 cdti idi. Motor hacmininde katkısıyla clio kalkışta çekişte daha önde, iç genişlik açısından da clio önde, iç malzeme konusunda corsa daha iyi, yakıt konusunda kafa kafayalar. Clionun hoşuma gitmeyen yanı ise vites değiştirikenki ses ve debriyajın yukarda kavraması , debriyaj balatasını değiştirdim ama herhalde renonun kronik özellliğiymiş yukarıda kavrama. Ayrıca clio ile sola dönerken yandaki çıta görüşü oldukça engelliyor.

    Otomatik kullanıcılara da bir sorum olacak , evdekiler manuel kullanamıyor bu yüzden otomatik clio almayı düşünüyorum ama bende hiç otomatik sürmedim ayrıca onlarda sürebilecekmi onu da bilemiyorum:)
    Sormak istediğim otomatikte de frenden ayağı kaldırıken aracı stop ettirme gibi bi durum varmı, cliolarda kalkış desteği varmı kullanımı kolay mı?

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar sorum olacak size. Piyasaya bakıyorum bu clio3'ler için. aynı model clio3 benzinli olan arabalar 1-2 milyar daha fazla iken 1.5 dizel motor olan clio3'ler daha ucuz oluyor. Acaba bunun sebebi nedir. 1.5 dizel clio3 motorları acaba daha mı kötü oluor? benzinli 2008 civarı clio3 24000 civarı iken dizeli 21000 civarı. Bunun sebebi nedir acaba ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boraaaaa

    Arkadaşlar sorum olacak size. Piyasaya bakıyorum bu clio3'ler için. aynı model clio3 benzinli olan arabalar 1-2 milyar daha fazla iken 1.5 dizel motor olan clio3'ler daha ucuz oluyor. Acaba bunun sebebi nedir. 1.5 dizel clio3 motorları acaba daha mı kötü oluor? benzinli 2008 civarı clio3 24000 civarı iken dizeli 21000 civarı. Bunun sebebi nedir acaba ?

    dizel arabaların motorları yaklaşık 150.000 de sorun çıkartmaya başlar.. turbosu bozulur , enjektörler bozulur , yüksek devrde kullanıldığında piston - segman ister....v.s... ayrıca, dizel arabalar genellikle şirketler tarafından kullanıldığı için , ellerinden çıkarmaya bakarlar..satamazsa elinde patlayacak çünkü.. benzinli arabalar , şahıslar tarafından özel araç olarak - aile arabası kullanılır ve temiz olur.. fazla km yapmamıştır..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taktonik

    Benimde 2007 clio3 1.5 dci authentic 61000 kmde aracım var.

    Naçizane birkaç görüş belirteyim. Öncelikle clio alırkenki tereddütlerimin haksız olduğunu kullandıkça anladım. Almadan önceki araştırmalarımda hızlanmasının ve konforunun kötü olduğu algısı oluşmuştu ama almak nasip oldu memnunum.
    Eski aracım 2005 corsa 1.3 cdti idi. Motor hacmininde katkısıyla clio kalkışta çekişte daha önde, iç genişlik açısından da clio önde, iç malzeme konusunda corsa daha iyi, yakıt konusunda kafa kafayalar. Clionun hoşuma gitmeyen yanı ise vites değiştirikenki ses ve debriyajın yukarda kavraması , debriyaj balatasını değiştirdim ama herhalde renonun kronik özellliğiymiş yukarıda kavrama. Ayrıca clio ile sola dönerken yandaki çıta görüşü oldukça engelliyor.

    Otomatik kullanıcılara da bir sorum olacak , evdekiler manuel kullanamıyor bu yüzden otomatik clio almayı düşünüyorum ama bende hiç otomatik sürmedim ayrıca onlarda sürebilecekmi onu da bilemiyorum:)
    Sormak istediğim otomatikte de frenden ayağı kaldırıken aracı stop ettirme gibi bi durum varmı, cliolarda kalkış desteği varmı kullanımı kolay mı?



    Yokuş kalkış desteği yok ama kısa sürede alışılıyor. Düz yolda frenden ayağını kaldırınca gitmeye devam ediyor. Kesinlikle stop etmiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacaroglu

    quote:

    Orijinalden alıntı: taktonik

    Benimde 2007 clio3 1.5 dci authentic 61000 kmde aracım var.

    Naçizane birkaç görüş belirteyim. Öncelikle clio alırkenki tereddütlerimin haksız olduğunu kullandıkça anladım. Almadan önceki araştırmalarımda hızlanmasının ve konforunun kötü olduğu algısı oluşmuştu ama almak nasip oldu memnunum.
    Eski aracım 2005 corsa 1.3 cdti idi. Motor hacmininde katkısıyla clio kalkışta çekişte daha önde, iç genişlik açısından da clio önde, iç malzeme konusunda corsa daha iyi, yakıt konusunda kafa kafayalar. Clionun hoşuma gitmeyen yanı ise vites değiştirikenki ses ve debriyajın yukarda kavraması , debriyaj balatasını değiştirdim ama herhalde renonun kronik özellliğiymiş yukarıda kavrama. Ayrıca clio ile sola dönerken yandaki çıta görüşü oldukça engelliyor.

    Otomatik kullanıcılara da bir sorum olacak , evdekiler manuel kullanamıyor bu yüzden otomatik clio almayı düşünüyorum ama bende hiç otomatik sürmedim ayrıca onlarda sürebilecekmi onu da bilemiyorum:)
    Sormak istediğim otomatikte de frenden ayağı kaldırıken aracı stop ettirme gibi bi durum varmı, cliolarda kalkış desteği varmı kullanımı kolay mı?



    Yokuş kalkış desteği yok ama kısa sürede alışılıyor. Düz yolda frenden ayağını kaldırınca gitmeye devam ediyor. Kesinlikle stop etmiyor.

    Alıntıları Göster
    2 tür otm şanzıman var, bva ve bvr, ikisinde de stop ettirme gibi bir durum söz konusu değil, arkadaşın da dediği gibi ayağı frenden çekince araç hareket etmeye başlıyor. bva denen tam otm viteste yokuşlarda geri kaçırmama özelliği var, ama bvr denen yarı otm şanzımanda böyle bir özellik yok. düz viteste fren-gaz arasındaki geri kaçmanın aynısı bvr şanzımanda var. bunu önlemek için ya el freni kullanarak ya da sol ayakla frene basıp gaz verince frenden çekerek hareket edebilirsiniz. bva ve bvr arasında ayrıca vites geçişlerinin hissedilmesi farkı var. bva şanzımanda eğer bir sorun yoksa ve yağı tamsa vites geçişleri hissedilmez ya da çok az hissedilir ama bvr şanzıman manuel şanzımanın bir robot tarafından kontrol edilen hali olduğu için vites geçişi bvr'de bariz şekilde hissedilir. bu hissi gidermek için bazı markalarda çift kavrama denen bir sistem var, clio'da yok henüz böyle bir şey.
    clio 3'te bvr sanırım artık çıkmıyor, ama bva sadece 1.6 motorlarda vardı. bvr ise 1.2 motorlarda ve dizellerde var. bvr ve bva vitesli clio3'lerde 2008 modellerde F1 denen direksiyon üstü vites değiştirme elcikleri var.

    ben bva'dan bvr'ye geçiş yaptım. bva şanzımanlı cliolar 2-3 bin tl daha pahalıydı ve paramız 1.2 bvr'ye yetiyordu geçen sene. bu yüzden bvr aldık. ilk başlarda "bu da nedir ya" dedik eşimle ama zamanla alıştık. şimdi arabamızdan gayet memnunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chiki

    quote:

    Orijinalden alıntı: fremdsprache

    quote:

    Orijinalden alıntı: mdag80

    evet sadece debriyajı bırakırken silkeliyor yana sabit bir hızda giderken gazdan ayağımızı çekip geri gaz verince biranda böyle tepki veremiyor gibi hafif silkeliyor,demekki geninde varmış napalım

    Yok, geninde olan debriyajın yukarıda olması:) ;Silkeleme bizden kaynaklanıyor. İlk günlerde aniden çekiyordum ayağımı silkeliyordu. Sonra vites değiştirdikten sonra debiryajı yavaş yavaş bırakmaya alıştım, artık çok ender oluyor, trafikte bir sorunla karşılaşıp aniden çektiğimde mesela. Püf noktası vites değiştirdikten sonra yavaş yavaş çekeceğiz ayağmızı, zaten birkaç defa yapınca ne kadar yavaş olması gerektiğine alışırsınız.


    aynen katılıyorum cliomu ilk aldıgımda bende cok titretiyordum hatta bazen stop ettiriyordum bayaa moralimi bozmustu bu durum kendimi acemi gibi hissettim ama simdi alıstım cok sorun olmuyor artık renaultların debriyajları boyle hidrolik oldugu icin ayar da yapılamıyormus sanırım alısmaktan baska care yok

    Valla çok uzun sürmüyor alışması, tüm renault kullananlara haber olsun. Benim gibi yeni araç kullanmaya başlayan biri kolay alıştıysa, hmm belki de diğer türlüsüne alışkın olmadığımdan kolay alıştım bu da olabilir:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taktonik

    Benimde 2007 clio3 1.5 dci authentic 61000 kmde aracım var.

    Naçizane birkaç görüş belirteyim. Öncelikle clio alırkenki tereddütlerimin haksız olduğunu kullandıkça anladım. Almadan önceki araştırmalarımda hızlanmasının ve konforunun kötü olduğu algısı oluşmuştu ama almak nasip oldu memnunum.
    Eski aracım 2005 corsa 1.3 cdti idi. Motor hacmininde katkısıyla clio kalkışta çekişte daha önde, iç genişlik açısından da clio önde, iç malzeme konusunda corsa daha iyi, yakıt konusunda kafa kafayalar. Clionun hoşuma gitmeyen yanı ise vites değiştirikenki ses ve debriyajın yukarda kavraması , debriyaj balatasını değiştirdim ama herhalde renonun kronik özellliğiymiş yukarıda kavrama. Ayrıca clio ile sola dönerken yandaki çıta görüşü oldukça engelliyor.

    Otomatik kullanıcılara da bir sorum olacak , evdekiler manuel kullanamıyor bu yüzden otomatik clio almayı düşünüyorum ama bende hiç otomatik sürmedim ayrıca onlarda sürebilecekmi onu da bilemiyorum:)
    Sormak istediğim otomatikte de frenden ayağı kaldırıken aracı stop ettirme gibi bi durum varmı, cliolarda kalkış desteği varmı kullanımı kolay mı?



    merhabalar, ben de clio 3 hatchback kullanıcısıyım, sola dönüşte çıta görüşü engelliyor demişsiniz, anlayamadım yerini tarif edebilir misiniz? yoksa sedan clio mu sizinki?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fremdsprache

    quote:

    Orijinalden alıntı: taktonik

    Benimde 2007 clio3 1.5 dci authentic 61000 kmde aracım var.

    Naçizane birkaç görüş belirteyim. Öncelikle clio alırkenki tereddütlerimin haksız olduğunu kullandıkça anladım. Almadan önceki araştırmalarımda hızlanmasının ve konforunun kötü olduğu algısı oluşmuştu ama almak nasip oldu memnunum.
    Eski aracım 2005 corsa 1.3 cdti idi. Motor hacmininde katkısıyla clio kalkışta çekişte daha önde, iç genişlik açısından da clio önde, iç malzeme konusunda corsa daha iyi, yakıt konusunda kafa kafayalar. Clionun hoşuma gitmeyen yanı ise vites değiştirikenki ses ve debriyajın yukarda kavraması , debriyaj balatasını değiştirdim ama herhalde renonun kronik özellliğiymiş yukarıda kavrama. Ayrıca clio ile sola dönerken yandaki çıta görüşü oldukça engelliyor.

    Otomatik kullanıcılara da bir sorum olacak , evdekiler manuel kullanamıyor bu yüzden otomatik clio almayı düşünüyorum ama bende hiç otomatik sürmedim ayrıca onlarda sürebilecekmi onu da bilemiyorum:)
    Sormak istediğim otomatikte de frenden ayağı kaldırıken aracı stop ettirme gibi bi durum varmı, cliolarda kalkış desteği varmı kullanımı kolay mı?



    merhabalar, ben de clio 3 hatchback kullanıcısıyım, sola dönüşte çıta görüşü engelliyor demişsiniz, anlayamadım yerini tarif edebilir misiniz? yoksa sedan clio mu sizinki?

    Alıntıları Göster
    merhaba 1.2 clio nun 60.000 bakımını yakın tarihte yaptıran varsa ne kadara mal olduğunu söyleyebilir mi
  • 2011 eylül'de yetkili serviste 900 tl. Triger değişimi yapıldı. Güvenilir bir özel servisin varsa aynı işlemi 500-600 liraya yaptırabilirsin orijinal parçalarla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    2011 eylül'de yetkili serviste 900 tl. Triger değişimi yapıldı. Güvenilir bir özel servisin varsa aynı işlemi 500-600 liraya yaptırabilirsin orijinal parçalarla.
    teşekkür ederim. Almayı planladığım bir araç var ondan sordum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fremdsprache

    quote:

    Orijinalden alıntı: taktonik

    Benimde 2007 clio3 1.5 dci authentic 61000 kmde aracım var.

    Naçizane birkaç görüş belirteyim. Öncelikle clio alırkenki tereddütlerimin haksız olduğunu kullandıkça anladım. Almadan önceki araştırmalarımda hızlanmasının ve konforunun kötü olduğu algısı oluşmuştu ama almak nasip oldu memnunum.
    Eski aracım 2005 corsa 1.3 cdti idi. Motor hacmininde katkısıyla clio kalkışta çekişte daha önde, iç genişlik açısından da clio önde, iç malzeme konusunda corsa daha iyi, yakıt konusunda kafa kafayalar. Clionun hoşuma gitmeyen yanı ise vites değiştirikenki ses ve debriyajın yukarda kavraması , debriyaj balatasını değiştirdim ama herhalde renonun kronik özellliğiymiş yukarıda kavrama. Ayrıca clio ile sola dönerken yandaki çıta görüşü oldukça engelliyor.

    Otomatik kullanıcılara da bir sorum olacak , evdekiler manuel kullanamıyor bu yüzden otomatik clio almayı düşünüyorum ama bende hiç otomatik sürmedim ayrıca onlarda sürebilecekmi onu da bilemiyorum:)
    Sormak istediğim otomatikte de frenden ayağı kaldırıken aracı stop ettirme gibi bi durum varmı, cliolarda kalkış desteği varmı kullanımı kolay mı?



    merhabalar, ben de clio 3 hatchback kullanıcısıyım, sola dönüşte çıta görüşü engelliyor demişsiniz, anlayamadım yerini tarif edebilir misiniz? yoksa sedan clio mu sizinki?

    clio 3 hb benimkide, ön camın çıtasını diyorum sola dönerken biraz öne eğilmem gerekiyor çünkü görüş açısını engelliyor.(ben eski aracım corsa ya göre kıyasladım sadece onda görüş açısı daha iyi gibiydi)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    2011 eylül'de yetkili serviste 900 tl. Triger değişimi yapıldı. Güvenilir bir özel servisin varsa aynı işlemi 500-600 liraya yaptırabilirsin orijinal parçalarla.

    Gecen hafta altunizade Detay plazada yaptirdim. Kampanyali fiyati 820 tl ye geldi. Bu arada sarj dinamosu da bozukmus onu da degistirdiler. 60 bin bakimi kadarda ona verdim. Bakim sonrasinda arabanin performansi gozle gorulur bicimde artti...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacaroglu -- 17 Haziran 2012; 0:30:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacaroglu

    quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    2011 eylül'de yetkili serviste 900 tl. Triger değişimi yapıldı. Güvenilir bir özel servisin varsa aynı işlemi 500-600 liraya yaptırabilirsin orijinal parçalarla.

    Gecen hafta altunizade Detay plazada yaptirdim. Kampanyali fiyati 820 tl ye geldi. Bu arada sarj dinamosu da bozukmus onu da degistirdiler. 60 bin bakimi kadarda ona verdim. Bakim sonrasinda arabanin performansi gozle gorulur bicimde artti...

    Alıntıları Göster
    merhaba arkadaşalar herkese keyifli forumlar , biz clio 3 almayı düşünüyoruz dizel şuanda dacia logan mcv 1.5 dci kullanıyoruz ondan öncede 2005 kangoo 1.5dci kullandık hemen hemen aynı araçlar , burda reno 1.5dci motoruna yapılan şikayetlere anlam veremedim 1.5 dci nin yakıt performansı çekişi herşeyiyle bizi memnun ediyor daha önce kangoyu 205 000 km de sattık ve çok memnunduk şimdide logan mci yi deyiz 95000 oldu 55.000 de ağır bakım gördü ve aldıgımız günden beri hiçbir şikayetimiz yok ilk günkü gibi ekonomik tatminkar ve geniş almak isteyen arkadaşlara kesinlikle renonun dizel motorunu tavsiye ederim hem ekonomik hem güzel
  • 
Sayfa: önceki 491492493494495
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.